Belastingadviseur nodig? Met ruim 4.000 aangesloten belastingadviseurs vindt u altijd de belastingadviseur die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van belastingadviseurs. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de belastingadviseur met het beste aanbod!
Ben je ondernemer? En heb je ook zo'n hekel aan op je vrije dag je boekhouding bijwerken? Wij nemen het graag van je over. Voor het laagste tarief dat je kunt vinden. Hoe we dat doen? Door het makkelijk te maken. Alles wat je nodig hebt is een computer, laptop of je smartphone. Je stuurt ons je facturen en wij doen de rest!
Administratie24-7 is een fullservice administratiekantoor. Als je succesvol wilt ondernemen moet je snel beschikking hebben over accurate cijfers. Administratie24-7 helpt je daarbij. Door de saaie klussen van je over te nemen, door je administratie altijd en overal inzichtelijk te maken en door je te adviseren op basis van jouw actuele situatie rijg je beter inzicht in je bedrijfsvoering. Jouw administratieve inspanningen kunnen beperkt blijven tot een minimum.
Administratie24-7 verzorgt je complete administratie. Scan je documenten, stuur ze ons per mail en wij verwerken ze. 's Avonds of op je vrije d...
Coney. met vestigingen in Amsterdam, Rotterdam en Brussel heeft een AFM vergunning voor het verrichten van wettelijke controles van de jaarrekening. Onze relaties zijn succesvol indien wij een klik hebben met de ondernemer en een gemeenschappelijke visie delen over ondernemen in het algemeen en het belang van een gedegen financieel en fiscaal beleid in het bijzonder.
Onze controle aanpak stemmen wij altijd af met onze cliënten en binnen onze verantwoordelijkheden bepalen wij samen de focusgebieden. Waar relevant zetten wij moderne controletechnieken in gebaseerd op data-analyse technieken. De uitkomsten van onze data-analyses delen wij met onze controle cliënten. Onze controle teams bestaan uit ervaren registeraccountants, fiscalisten en EDP Auditors.
Wij zijn scherp, ervaren en gericht op interactie met de ondernemer, kijken vooruit en schromen niet om zaken te benoemen. Tijdens de uitvoering van onze controle beoord...
CMD Aluminium bv heeft zich gespecialiseerd in het toeleveren van op maat gezaagde aluminium platen. In de afgelopen jaren heeft het bedrijf zich een uitstekende positie in de markt verworven.
In de toelevering-industrie nemen efficiency en kwaliteit een steeds belangrijkere plaats in, in het inkoopproces. Waar in het ene marktsegment de nadruk ligt op prijs en levertijd, ligt in een ander segment meer de nadruk op kwaliteit, just-in-time en toelevering “op maat.
Van de toelevering-industrie en machinebouwers wordt een steeds hogere efficiency verwacht. Dit is uitsluitend mogelijk als alle parameters in het productieproces hierop aangepast zijn. Eén van de parameters is de grondstof. Voor een optimaal productieproces moet de toelevering van grondstoffen op een zeer hoog niveau staan, zowel technisch (productkwaliteit) als ook qua levering en leverbetrouwbaarheid.
Bij CMD Aluminium zorgen we er altijd voor dat aan a...
Mijn naam is Jill van der Zee en met mijn bedrijf richt ik mij voornamelijk op de groeiende ZZP'er die klaar is om zijn/haar financiële administratie naar een hoger level te tillen.
Ik zorg voor digitale orde in de papieren chaos.
Geen bonnen meer zoeken, geen vraagtekens bij het indienen van je kwartaalomzet, geen onduidelijkheden meer en voornamelijk geen stress om je administratie.
Ik zorg dat jouw financiële administratie volledig gedigitaliseerd, geoptimaliseerd en geautomatiseerd is.
Ook het beheer kun je aan mij over laten maar dat is geheel aan jou.
Iedere onderneming is uniek en betreft geen "one size fits all" en zo ga ik ook niet te werk, jij bent uniek in jouw ondernemerschap en dat verdient maatwerk.
ik wil dat je mij durft te bellen met ieder vraagstuk zonder dat je bang bent voor een rekening in je mail ( digitaliseren weet je nog ).
Mochten mijn diensten die ik hier beschreven h...
Online Accountants MKB begeleidt MKB-bedrijven, ZZP-ers en starters op heel eigen en innovatieve wijze. Wij voeren een groot deel van de werkzaamheden online uit.
We geven we je real time inzicht in je bedrijfsresultaten en bedrijfsvoering. Dat heeft voor jou als ondernemer het voordeel dat je direct kunt bijsturen op het moment dat het nodig is. Ook de accountantskosten vormen geen verrassing meer; wij spreken altijd vooraf een vaste prijs af.
We laten de techniek voor ons werken, maar beseffen ook, als geen ander, dat het persoonlijk contact tussen de ondernemer en de accountant voor jou als ondernemer van groot belang is. We werken niet alleen vóór jou, maar vooral mét jou.
Een online accountant is je financieel adviseur online, met wie je snel belt, mailt of chat als je een vraag hebt en met wie je ook regelmatig live zaken bespreekt. Online inzage in je eigen dossier en in je administratie, transpara...
Voor al uw financiële ondersteuning. Door een persoonlijke, betrokken, doelgerichte en praktische werkwijze leveren wij meerwaarde in finance. Wij zijn een klein kantoor en leveren diensten op het gebied van financiële administratie, fiscale adviezen, begeleiding van startende ondernemers en tijdelijke (interim) ondersteuning.
Administratie
Het voeren van een goede administratie is een tijdrovende bezigheid, die u liever besteedt aan datgene wat u het beste kan: ondernemen. Of u nu uw complete administratie wilt uitbesteden of ondersteuning zoekt bij speciale werkzaamheden als de jaarrekening en de belastingaangifte. Uw administratie is bij Orfinon in goede handen.
Interim
U heeft behoefte aan tijdelijk financieel personeel. Een project, zwangerschapsverlof, drukte of wellicht een andere reden. Wij bieden kwalitatief hoogwaardige ondersteuning op elk niveau. Van administratief medewerker tot business controller. Orfino...
NCS Datawerk heeft zich gespecialiseerd in administratieve en boekhoudkundige werkzaamheden.
Om enkele voorbeelden te noemen:
Inboeken en controleren facturen
Crediteurenadministratie
Debiteurenadministratie
Jaarcijfers
Diverse aangiftes
Testen en controleren
Uitzoekwerk
Uitwerken van rapportages
Data-entry
Ook kunnen wij verlichting geven bij grote werkdruk door bijvoorbeeld het bulkwerk uit te voeren, waardoor u efficiënter en sneller kunt werken.
Gaat het om een kortdurende of langdurige opdracht, incidenteel of structureel, klein of groot wij zijn u graag van dienst.
Alle mogelijke werkzaamheden verwerken wij nauwkeurig en snel.
Het spreekt voor zich dat wij zeer betrouwbaar met alle gegevens omgaan.
Geheimhouding staat bij ons zeer hoog in het vaandel.
NCS Datawerk onderscheidt zich vooral in duidelijkheid, veelzijdigheid en toewijding.
Wij hechten veel waarde aan een goed contact.
Wij signaleren e...
De Innovatieboxspecialist/Wilde belastingadvies is een fiscaal advieskantoor met als specialisme het adviseren van de ondernemer en de DGA. Onze fiscalisten hebben tevens ervaring met het maken van afspraken met de belastingdienst; de zogenaamde "ruling". In de meeste gevallen kunnen wij meerjarige afspraken maken, waardoor u zich volledig op de ontwikkeling en verkoop van uw product(en) en/of dienst(en) kunt richten. De Innovatieboxspecialist houdt kantoor in Bussum, Kortenhoef en Bunnik en opereert landelijk.
De innovatieboxspecialist geeft niet alleen advies over de innovatiebox zelf, maar ook over alle regelingen hieromtrent (zoals de WBSO) en de boekhoudtechnieken die dit vereist. Tevens helpen wij u graag vertalen wat u financiële afdeling u vertelt en halen we de managementinformatie uit uw cijfers. Wat betekenen de jaarcijfers voor uw strategie, personeel, productontwikkeling? Hoe kunt u zo min mogelijk belasting betalen?...
Bongers Tax Consultancy is een administratie- en belastingadvieskantoor gespecialiseerd in grensoverschrijdende arbeid. Als u (tijdelijk) in het buitenland werkt of als u in het buitenland woont en (tijdelijk) in Nederland werkt of als u als werkgever met grensoverschrijdende arbeid te maken, bent u bij Bongers Tax Consultancy aan het goede adres. Uiteraard kan ik u ook helpen met administratie of belastingadviezen die geen grensoverschrijdend karakter hebben.
Bongers Tax Consultancy is opgericht door Marcel Bongers. Ik sta voor een persoonlijke benadering, waarbij uw belangen en uw prioriteiten centraal staan.
Het doel van mijn dienstverlening is altijd het behartigen van de belangen van u als cliënt. Met name in grensoverschrijdende situaties, maar ook in niet-grensoverschrijdende situaties, komt het helaas nog vaak voor dat er van alles mis gaat. Soms door onwetendheid, soms door onjuiste interpretatie van regelgeving. Het...
Bent u opzoek naar een betrokken financiële man voor uw onderneming?
Wilt u, uw volledige administratie tegen een vriendelijke prijs uit handen geven?
Wilt u één aanspreekpunt voor uw boekhouding en al uw belastingkwesties?
Dan bent u bij Fideal meer dan welkom.
Wij nemen de tijd voor u en voor uw onderneming. Bij ons bent u geen klant maar een relatie. Wij proberen vanuit het hart van uw onderneming met u mee te denken en samen met u werken wij mee aan het realiseren van uw financiële doelstellingen.
Denkt u steun nodig te hebben voor het stabiliseren van het financiële klimaat van uw onderneming? Overweegt u een investering en ziet u de behoefte aan een sterk riskmanagement-analyse? Gaat u personeel in dienst nemen, maar wenst u geen zorg dragen aan de daar bijbehorende loonadministratie?
Maak kennis met onze organisatie.
Neem gerust contact op voor een vrijblijvend gesprek.
Wij spreken graag af...
LemmenAdvies is in 2008 opgericht door Peter Lemmen RI. LemmenAdveis verricht uiteenlopende diensten voor zelfstandigen, ZZP-ers en kleine (nationale en internationale) ondernemingen op het gebied van administratie, financien en automatisering.
Op deze gebieden is meer dan 20 jaar ervaring aanwezig.
Het contact met de klant is laagdrempelig, klantgericht en betrokken en wordt op een vertrouwelijke en persoonlijke manier onderhouden. Mijn tarieven liggen op een gunstig niveau.
Voor ik voor u aan de slag ga, begin ik altijd met een vrijblijvend kennismakingsgesprek om meer inzicht in uw specifieke behoeften te krijgen en u op die manier een passende aanbieding te kunnen doen. Uiteraard is dit kennismakingsgesprek gratis en geheel vrijblijvend.
Wat kan ik voor u doen:
- het verzorgen van uw administratie;
- opstellen van uw jaarstukken;
- het doen van de diverse fiscale aangiften;
- helpen bij het opstellen van een ondernemin...
Accountflex staat zowel voor particulieren als ondernemers klaar. We zijn een allround en kleinschalig administratiekantoor. Persoonlijke aandacht en begeleiding staan bij ons centraal. Wij hebben een breed dienstenpakket welke wij tegen een aantrekkelijke prijs kunnen aanbieden.
Vast aanspreekpunt
Wij begrijpen dat uw administratie u veel tijd kost en wij staan u daar graag in bij. U krijgt van ons een vast aanspreekpunt die perfect op de hoogte is van uw situatie en u kan adviseren waar dat nodig is. Accountflex zorgt ervoor dat u inzicht krijgt in uw administratie zonder dat het u veel tijd en moeite kost. U krijgt daarbij tips en besparingsmogelijkheden die perfect aansluiten op uw situatie.
Verschillende mogelijkheden
Accountflex kan u helpen bij uw administratie, belastingaangifte of andere diensten. Wilt u gedeeltelijk zelf uw administratie doen? Ook dat is geen problemen. Wij bieden ondersteuning waar u dat wilt. Het is ...
Gespecialiseerd in Eenmanszaken (ZZP)/MKB en Startersbegeleiding.
Wat zou ik voor u kunnen betekenen ?
Ik kan voor u de gehele boekhouding voeren of gedeelte's daarvan. De BTW aangiftes kan ik voor u verzorgen evenals de IB aangifte. U kunt uw eigen administratie bijhouden in een door mij vertrekt boekhoudpakket waarbij ik alleen controleer. Facturering en debiteurenbeheer is ook geen enkel probleem. Maatwerk wat u wilt, daar gaat het om.
Ik werk vanuit huis en heb geen duur kantoorpand, lease auto's e.d. zodat ik de tarieven betaalbaar kan houden.
Een boekhouding bijhouden incl. btw aangifte's is bijvoorbeeld al mogelijk vanaf €75,00 per kwartaal. Een zgn. all-inn maandabonnement is al vanaf €40,00 mogelijk.
1e gesprek is altijd vrijblijvend en uiteraard kosteloos. U kunt langskomen, of ik kom bij u langs. Wat u wilt.
Ik zeg altijd tegen mijn klanten: Je moet mij zien als een verlengstukje van jouw bedri...
Na 10 jaar financiële ervaring opgedaan te hebben, heb ik een administratiekantoor opgericht, omdat ik van mening ben, dat de dienstverlening in deze branche veel beter kan. Dat is dan ook precies wat u bij mij mag verwachten.
Een Persoonlijke en Professionele aanpak gericht op uw bedrijf, met uw eigen branche gerelateerde behoeftes, tegen een zeer voordelige prijs,
Om u een totaalpakket aan te kunnen bieden, werk ik samen met een accountant /fiscalist/ bedrijfseconoom die mij adviseert bij alle mogelijke vraagstukken op financieel, fiscaal en economisch gebied.
Daarnaast werk ik samen met een administrateur die de volledige loonadministratie voor mij verzorgt.
Voor u betekent dit één aanspreekpunt voor uw bedrijf, waarbij alle mogelijke diensten op financieel, fiscaal en/of economisch gebied voor u worden verzorgd op een Persoonlijke en Professionele manier.
Graag nodig ik u uit om contact met mij op te neme...
Mijn naam is Dennis Krasser en ik ben sinds 2014 eigenaar van Administratiekantoor Krasser in Almere. Met ruim 10 jaar ervaring als administrateur bij diverse bedrijven in de pocket kan ik u nu als collega-ondernemer van dienst zijn.
De dynamiek van een onderneming spreekt mij aan. Snelle beslissingen zijn gewenst en dan moet u onder meer kunnen rekenen op uw boekhouder. Uiteraard kan alle informatie digitaal aangeleverd worden en kunt u vertrouwen op een up to date administratie.
Mijn klanten zijn de ZZP’ers. Ik verwerk zelf de administratie. Afhankelijk van uw situatie kan dat vanaf het begin tot en met de aangiftes. Daardoor ben ik goed op de hoogte als ik met u, de ondernemer, in gesprek ben. Dit is uiteraard allemaal op afstand mogelijk.
Wat kunt u verwachten:
- Verzorgen administratie;
- Aangifte omzetbelasting;
- Aangifte inkomstenbelasting.
Dit alles kan tegen een vooraf samen overeengekomen scherp tarief...
ST administratie & advies is hèt administratie- en belastingadvieskantoor voor Enschede en omgeving.
Wij bieden ondernemers de helpende hand op het gebied van onder meer administratieve en fiscale dienstverlening.
Wij onderscheiden ons door een persoonlijke benadering van onze klanten. Wij zijn in staat naast de ondernemer te staan en hierbij ondersteuning te bieden op vele terreinen. Denk hierbij aan (salaris-) administratie, fiscale aangiften, belastingadvies, bedrijfsoverdracht, jaarrekeningen, pensioenen en subsidies. Maar ook op het gebied van insolventie, interim werkzaamheden en debiteurenbeheer bent u bij ons aan het juiste adres.
Wij nemen u veel werk uit handen zodat u uw tijd kunt besteden aan de onderneming.
Bent u geïnteresseerd in onze dienstverlening? Dan kijken wij uit naar een vrijblijvend gesprek met u. Geen organisatie is immers hetzelfde en wij sluiten onze diensten graag aan bij uw behoefte. ...
Helder Fiscaal Advies is een belastingadvieskantoor gestart in augustus 2011 door Michel Vroon en Marcel de Vries. Beiden waren respectievelijk vanaf juni 2010 en augustus 2008 als zelfstandige werkzaam.
Michel Vroon is voorheen ruim 15 jaar in loondienst werkzaam geweest in de -nationale en internationale- belastingadviespraktijk voor ondernemers en particulieren bij verschillende middelgrote accountantskantoren (waaronder BDO, HLB Schippers en RSM Niehe Lancee).
Marcel de Vries is voorheen ruim negen jaar werkzaam geweest in de nationale en internationale adviespraktijk voor DGA's, MKB-ondernemers en multinationals bij Deloitte, HLB Schippers en KPMG Meijburg. Marcel spreekt vloeiend Engels en Duits.
Helder Fiscaal Advies is aangesloten bij de Nederlandse Orde van Belastingadviseurs (de beroepsgroep met de hoogste toelatingseisen).
Het bedrijf richt zich op de fiscale en financiële advisering van (startende) zzp...
Ondernemers verder helpen, dat is waar wij het voor doen. Wij vinden dat ondernemers tijd moeten steken in zaken die geld opleveren. Daarom hebben wij Fact4U ontwikkeld waarmee we ondernemers volledig ontzorgen. Dit doen we voor een scherp tarief omdat wij het verwerken van de administratie volledig hebben geautomatiseerd. We bieden realtime inzicht in de stand van zaken door middel van een financieel dashboard. Voortaan kunt u beslissingen nemen op basis van actuele informatie. Dat is noodzakelijk in deze economisch barre tijden. Grip op de zaak en focus op de goede dingen maken nét dat verschil.
Onze visie:
Met Fact4U zijn we een proactieve, inspirerende partner voor bedrijven. We zorgen er voor dat ondernemers meer tijd overhouden om te ondernemen. Hierdoor bent u beter in staat om de onderneming te sturen door middel van een up to date inzicht in de cijfers. De combinatie van dit sterke aanbod, voor een scherpe prijs, ...
Wij zijn het beste te omschrijven als een belasting -administratiekantoor maar dan meer. Wij hebben jarenlange ervaring met boekhouding, fiscaal advies, belastingaangiften en denken dan ook dat administratie en (fiscale)adviezen twee verschillende dingen zijn. Daarom hebben wij een zeer ervaren belastingadviseur in ons team als wel een sterke en ervaren accountancy afdeling.
Bij ons heb je dus de beschikking over jouw boekhouder samen met jouw belastingadviseur en wij samen kunnen je in de breedte volledig ondersteunen
Het persoonlijke contact en het opbouwen van een relatie vinden wij erg belangrijk en daarom, zetten wij maximaal in op een langdurige samenwerking.
Wij ondersteunen met zaken als jaarwerk, aangiften en administraties uiteraard ook als het gaat om (diepgaandere) adviezen, keuze voor de juiste bedrijf structuur en het laten groeien van uw onderneming. Tevens kun je bij ons terecht voor het oprichten van een BV of ...
Wie zijn wij?
Coen Schulze (AA) en Lex Hubert (fiscalist) zijn sinds 1997, respectievelijk 1993 zelfstandig ondernemers. Na meerdere jaren ervaring opgedaan te hebben bij grotere kantoren zijn zij samen in 2000 gestart met Atripel, accountants en belastingadviseurs en later ook met Atripel & Cross, administratie en advies.
In totaal zijn wij nu met 13 mensen die al sinds jaren een hecht en enthousiast team vormen en staan voor kwaliteit.
Met veel gedrevenheid, expertise en plezier bedienen wij klanten in het MKB-segment. Wij houden van informele contacten en praten graag constructief bij.
Wat doen wij?
Uiteraard kunt u bij ons terecht voor de gangbare zaken van accountancy en fiscale zaken. Maar daarnaast hebben wij ook verstand van andere zaken. U kunt dan bv. denken aan herstructureringen, bedrijfsopvolging, samenwerkingsverbanden en medewerkers-participatie.
We kijken sowieso liever vooruit dan achterom en adviser...
HVR Administraties is een kantoor dat zich onderscheidt door een no-nonsense mentaliteit. Vanaf 2013 begeleidt en adviseer ik zzp-ondernemers, vof-ondernemers en particulieren met de gehele administratie. Ook alle belastingzaken en de regelmatige vernieuwingen op dit gebied behoren uiteraard tot mijn vakgebied.
Regelmatig klantcontact is een belangrijke pijler in mijn organisatie. Dit kan via rechtstreeks contact, via e-mail, video bellen en /of telefoon.
Het no-nonsense tarief van HVR Administraties is op te vragen middels het invullen van een contactformulier op de website https://hvradministraties.nl. Nieuwe klanten profiteren het eerste volledige jaar van "de nieuwe klanten korting". Dit betekent een tarief van € 30,00 p/uur voor alle werkzaamheden het eerste volledige jaar gerekend vanaf de eerste opdracht. Dit is vooral gunstig voor (startende) ZZP- ondernemers. HVR Administraties is vrijgesteld van aangifte ...
Adfin4u is een bedrijf dat is ontstaan uit een ander samenwerkingsverband. Door gebruik te maken van een vast aanspreekpunt bij Adfin4u kunnen wij u optimaal helpen bij administratie, belastingaangifte of uiteraard onze andere dienstverlening.
Wij zorgen ervoor dat u inzicht krijgt in administratie zonder dat u teveel tijd of moeite kost. Vanuit uw eigen situatie voorzien wij u van persoonlijk advies en geven wij u tips en besparingsmogelijkheden die toegesplitst zijn op uw situatie.
Uiteraard is het mogelijk om (gedeeltelijk) zelf uw administratie te doen en wij u hierbij ondersteunen. Ook is het natuurlijk mogelijk om de gehele administratie aan ons uit te besteden. Informeer eens naar de mogelijkheden.
Wij maken graag een afspraak indien gewenst en komen graag vrijblijvend bij u langs. Wilt u eerst eens meer informatie hebben dan kan dat uiteraard ook. Ook zijn we ook bereikbaar via Skype en ook vaak op vaste tijden in d...
ADV4U B.V. is het allround kantoor voor zaken aangaande belasting en boekhouding. Het kantoor bestaat enerzijds uit een zeer gerespecteerd en goed administratie- en boekhoudkantoor en anderzijds uit een sterk en gespecialiseerd fiscaal juridisch kantoor.
ADV4U B.V. is de ideale zakenpartner voor bedrijven en particulieren. U levert al uw zaken/documenten in en hoeft u zich er verder geen zorgen meer om te maken, wij regelen alles van A tot Z. Bovenal gebeurd dit alles tegen een vaste (vooraf) afgesproken prijs, waardoor u niet wordt verrast door hoge rekeningen naderhand. U weet vooraf wat uw zaak of zaken u gaan kosten.
Service en kwaliteit zijn voor ADV4U B.V. kernbegrippen! Zo bezoeken wij onze cliënten altijd thuis (op kantoor als cliënt dit wenst) en voeren voor cliënten alle werkzaamheden uit. Van het bijhouden van de boekhouding, het invullen van belastingpapieren tot het voeren van juridische kwesties met ...
IJsselmere, uw administratiekantoor in de regio Almere, Lelystad en Harderwijk
IJsselmere is een innovatief administratiekantoor, gevestigd in Almere en Harderwijk, waar een groep ervaren professionals de ondernemer ondersteunt met het beheren van de financiële administratie.
Die ondersteuning gaat verder dan het standaard administratiekantoor. IJsselmere wilt de ondernemer graag ontzorgen en proactief helpen in zijn of haar plannen.
Zoekt u een betrouwbare en goedkope boekhouder?
Door verregaande automatisering zijn wij als geen ander in staat goedkoop en uiterst betrouwbaar uw administratie te verwerken. Door te werken met de beste en de meest geavanceerde on-line boekhoud programmas zoals Twinfield kunnen wij u helpen tegen zeer scherpe tarieven.
Online boekhouden met persoonlijke aandacht
Wij staan dicht bij onze klanten, wij kennen ze door en door en weten wat er van ons verwacht wordt. Altijd denken vanuit...
CROP registeraccountants en CROP belastingadviseurs is een middelgrote organisatie met zes vestigingen in Midden-Nederland: Amersfoort, Arnhem, Ede, Hoofddorp, Leusden en Nieuwegein. In elke vestiging werken zon veertig medewerkers nauw samen. De meesten van hen zijn als accountant of als belastingadviseur betrokken bij de organisatie. Gedreven professionals met veel vaktechnische kennis en een gezonde dosis commerciële en sociale vaardigheden. Onze medewerkers hebben de juiste, actuele kennis, ieder op zijn eigen functiegebied. Wij bieden hen ruimte voor zelfontplooiing en opleiding. CROP is een partner die denkt en handelt als een ondernemer. Immers, we zijn zelf al ruim veertig jaar ondernemer. Wij weten wat er speelt in uw bedrijf en in uw markt en vinden het vanzelfsprekend om hands-on mee te werken en betrokken te zijn bij onze klanten. Ook de vennoten werken mee in de dagelijkse praktijkvoering. Samen werken we aan hetzelfde...