Belastingadviseur nodig? Met ruim 4.000 aangesloten belastingadviseurs vindt u altijd de belastingadviseur die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van belastingadviseurs. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de belastingadviseur met het beste aanbod!
Professionele salarisadministrateur met kennis van de huidige wetgeving en arbeidsrecht.
U kunt bij JWSA Salaris- en Administratiekantoor terecht voor o.s. het aanvragen van een loonheffingennummer voor nieuwe werkgevers, het adviseren bij het in dienst nemen van personeel, kennis van de verschillende cao's, het maken van arbeidscontracten, vaststellingsovereenkomsten en andere documenten, het doen van pensioen aangiften en controle hierop, aangifte loonheffingen, en verder alles wat komt kijken bij het hebben van personeel.
Financiële administratie.
Het verzorgen van de gehele administratie voor zzp'ers en MKB bedrijven, tot aan het maken van de jaarrekening. Tevens verzorgen we de btw aangiften.
Tevens beschikbaar, korte of langere periode, voor interim werkzaamheden. Hierbij kunt u denken aan, het boeken van de dagelijkse boekingen, kas, bank, verkoop en inkoop. Daarnaast het maken van maandelijkse rapportages en...
Wat doe ik?
Ik adviseer ondernemers in hun ondernemerschap door mijn kennis en ervaring te delen om hiermee de doelen van de ondernemers te realiseren.
Wat doet vhm | accountants & belastingadviseurs?
De basis dienstverlening bestaat uit het verzorgen van administraties, samenstellen/beoordelen/controleren van jaarrekeningen en het opstellen van belastingaangiften.
Maar daarnaast begeleiden wij ondernemers met al hun vraagstukken op het gebied van administratie, belastingen, financieringen, herstructureringen, fusies en overnames.
Kenmerkende uitspraken voor onze organisatie
Juiste omvang van organisatie om alle kennis in huis te hebben maar niet te groot om een logge organisatie te worden.
Jullie blijven ons elke keer weer verbazen met de mogelijkheden en/of oplossingen om te verbeteren.
SpecialtiesBetrokken en doortastend
Optimaliseren voor maximale ondernemersprestaties
Organisatie:
Accountancy, Belastingadvies, her...
Informeel en laagdremppelig accountantskantoor met openbare/vaste tarieven (www.kibo-accountants.nl) en 12 jaar werkervaring.
KIBO Accountants & Belastingadviseurs biedt de volgende diensten aan:
- verzorgen financiële administratie
- samenstellen jaarrekening
- bedrijfswaardering en due-dilligence onderzoeken
- begeleiden bij financieringsaanvragen
- verzorgen liquiditeitsbegroting
- verzorgen aangifte inkomstenbelasting
- verzorgen loonadministratie
- fiscaal en bedrijfseconomisch advies
- financiële planning;
- Fiscale advisering;
- Begeleiden herstructureringen;
- accountantsverklaringen (NIWO, Inbreng, verzekerd belang, beoordelings, etc).
Het verzorgen van uw administratie wordt o.a. aangeboden middels een scanoplossing en uw organisatie wordt in control gehouden middels automatisch gekoppelde managementdashboards.
Bij ons heerst geen 9-5 mentaliteit. 's avonds zijn wij bereikbaar op:
H.(Hein) K...
Holtfinance, is een onafhankelijk financieel administratiebureau dat zich met name richt op ondernemers uit het Midden en Kleinbedrijf, ZZPers, Starters, Eenmanszaken en particulieren.
De ervaring leert dat de financiële boekhouding en belastingzaken voor de doelgroep vaak tijdrovende en ingewikkelde zaken zijn, met de daaraan verbonden verplichtingen.
Hiervoor kunnen wij de oplossing bieden, want wij hebben ons gespecialiseerd, u op dit vlak te ondersteunen of de gehele boekhouding uit handen te nemen. Waarbij wij een tarief hanteren van € 25,00 per uur exclusief BTW.
Wat kunnen wij voor u betekenen:
Het opzetten van uw boekhouding.
Het geheel verzorgen van uw financiële administratie.
Debiteuren en crediteuren beheer.
Opstellen en indienen van uw belastingaangifte.
Het verzorgen van uw jaarrekening.
In een vrijblijvend en gratis kennismakingsgesprek bespreken we graag, wat uw wensen zijn en hoe wij vo...
Ik ben gestart in de Accountancy en ben daarna bij verschillende werkgevers in dienst geweest op management niveau als Financieel Manager/ Financieel Directeur. Heel breed takenpakket gehad (Finance, ICT, HR) maar ook vaak met de voeten in de modder gestaan. Ik ben gestart als zelstandige omdat routinematige werkzaamheden (bij een en dezelfde werkgever) mij na verloop van tijd gaan tegenstaan.
Ik houd mij bezig met:
1. Het opzetten/inrichten van administraties, management rapportages. Dit voornamelijk met Exact en de rapportages met Excel (gebruik van de Exact Add-in).
2. Interim Financieel Management
3. Parttime Controller/Financieel Manager (bedrijven die te klein zijn voor een vaste kracht maar wel met enige regelmaat cijfers geanalyseerd willen hebben en willen sparren met een financieel deskundige.
4. Verzorgen van de gehele administratie. (invoer, BTW aangifte, LB, jaarrekening, deponeringsstukken etc.)
5. Begelei...
Onze naam zegt het al, wij leggen onze focus op de groei van uw onderneming. Natuurlijk gaat het niet alleen om hogere jaarwinsten. Groei gaat over betere processen, meer inzicht, betere beslissingen. Wij helpen al heel ons werkzame leven ondernemers met het realiseren van dergelijke groei.
Wij zijn de financiële sparringpartner voor het MKB. Wij zijn geen accountantskantoor maar een toekomst gerichte financiële dienstverlener. Vanuit een samenwerkingsverband met accountants, fiscalisten en financieringsspecialisten bieden wij een full financial dienstverlening aan. Alle financiële diensten met daarbij één vast contact- / vertrouwenspersoon.
Onze dienstverlening bestaat onder andere uit het automatiseren / voeren van de Administratie, het verzorgen van de Fiscale aangiften en het opstellen van periodieke Rapportages (waaronder ook de Jaarrekening). Daarnaast zijn wij gespecialiseerd in Bedrijfsoprichti...
TCO-Management BV, is de vennootschap, waar vanuit Ton Jungschläger zijn werkzaamheden verricht.
De vennootschap bestaat sinds 2003 en is dus al tien jaar een partner voor administratieve en fiscale ondersteuning, voor het midden en klein bedrijf en voor zelfstandig ondernemers. De ondersteuning kan bestaan uit:
- Het voeren van een administratie ( specialisatie Excel) of het verrichten van boekhoudkundige werkzaamheden in de boekhoud software van de klant.
- Het opstellen en beheren van cash-flow prognoses en rapportage over werkelijke uitgaven en inkomsten, t.o.v. budget of plan.
- Het doen van fiscale aangiften voor omzet-, inkomsten- en vennootschapsbelasting.
- Het wegwerken van achterstanden in de administratie.
- Het invorderen (incasso) van debiteuren en het uitvoeren (excasso) van betalingen aan crediteuren.
- Het opstellen van business plannen, investering-, sanering- en financieringsbegrotingen voor externe partij...
Ons bedrijf is begin 2004 van start gegaan als accountants- en (belasting)advieskantoor onder de naam Kaap Hoorn Accountants & Adviseurs. De kracht van onze dienstverlening is dat wij enerzijds de kwaliteit leveren die mag worden verwacht van een kantoor dat aangesloten is bij de Nederlandse Beroepsorganisatie van Accountants (NBA) en de beroepsvereniging Register Belastingadviseurs. Anderzijds streven wij in onze dienstverlening naar een duidelijke, heldere en open relatie met onze opdrachtgevers.
Dit wordt bijvoorbeeld vorm gegeven door het maken van vaste prijsafspraken waarbij - indien gewenst - zoveel mogelijk werkzaamheden door uw bedrijf zelf worden uitgevoerd en voorbereid. Wij onderscheiden ons door een praktische en informele manier van werken. Dit uit zich onder meer in heldere en begrijpelijk geschreven (belasting)adviezen, waarbij de praktische uitvoerbaarheid van het advies voorop staat. Wij richten ons met name op ond...
Wij richten ons op kleine ondernemers. Wij hanteren een uurtarief en melden waar we onze tijd aan spenderen, waardoor het overzichtelijk en inzichtelijk blijft wat wij voor u doen.
Wij verzorgen wat u wilt dat wij voor u verzorgen. Dit kan enkel de BTW aangifte controleren tot de algehele administratie. Dit gaat uiteraard in overleg met uw wensen.
Wij merken dat er steeds meer ondernemers proberen hun administratie/boekhouding zelf te doen. Dit gaat ten koste van de werkzaamheden waar uw passie ligt, maar ook dat er te weinig kennis is en daardoor ondernemers in de problemen kunnen raken. Ook daar adviseren wij bij en werken ook samen met bewindvoerders indien dit van toepassing is.
Onze service en persoonlijk contact staat hoog in de vaandel en wij zijn dan ook vrijwel altijd bereikbaar voor uw vragen of bellen dezelfde dag nog terug.
Graag komen we in gesprek met u om te kijken waar uw wensen liggen en wat u zou willen u...
Bij Slim Administratie- en Belastingadvies bent u als (kleine)zelfstandige verzekerd van een professionele begeleiding op het gebied van financiële-, juridische en fiscale zaken. Wij werken doelbewust voor het kleinbedrijf omdat wij vinden dat u als (kleine)zelfstandige recht hebt op een optimale en professionele ondersteuning.
Slim omdat wij met behulp van de nieuwste technologieën op het gebied van automatisering uw administratie- en belastingzaken buitengewoon snel en professioneel regelen. Maar daar houdt het niet op! Onze adviseurs denken vanuit hun vakgebied graag ondernemend met u mee en adviseren u daar waar nodig.
In belastingzaken streven wij binnen de wettelijke mogelijkheden altijd naar een maximaal resultaat voor onze relaties. Als wij merken dat u door de Belastingdienst tekort wordt gedaan gaan wij de discussie niet uit de weg.
Bij ons bent u geen nummer. Persoonlijke benadering, nuchtere en laagdrempe...
Ik ben als Directeur Accountancy werkzaam bij Accon-AVM. Ik geef samen met drie collega directieleden leiding aan een onze MKB Praktijk. Ook houd ik mij nadrukkelijk bezig met leidinggeven aan de controlepraktijk en het verder uitbreiden daarvan.
Als Directeur Accountancy ben ik betrokken bij jaarrekeningcontroles en adviestrajecten van middelgrote dga ondernemingen. Startende ondernemers help ik graag. Ik breng graag relaties met elkaar in contact als het gaat om ondernemingsfinanciering, accountancy-, fiscaal en juridisch advies. Binnen Accon AVM beschik ik over een breed netwerk om te kunnen voorzien in allerhande vragen. Mijn specialismen zijn het optimaliseren van financiële functies van ondernemingen. Sectoren waarbinnen ik vooral actief ben zijn automotive retail, transport en logistiek, retail & consumer products en koepelorganisaties in diverse branches. U kunt me bereiken op: 06-4613 1876 of via kantoor Arnhem: 026 - 3...
Verzorgen van administraties in de ruimste zin van het woord. P(hillip) de Gans is jarenlang zelfstandig ondernemer (met negen man personeel) geweest.
Bekend met het opzetten en bijhouden van een administratie, opstellen tussentijdse rapportages en jaarstukken.
Tevens bekend met het voeren van loonadministratie. In het bezit van software om loonadministratie te voeren.
Eveneen bekend met het verzorgen van de aangiftes voor de omzet-, loon-, inkomstensten- en eventueel vennootschapsbelasting.
Naast verzorgen administratie voor ondernemers in het MKB in de periode 2001 t/m 2008 het beheer gevoerd voor een 180 VVE.
Kleinste complex bestond uit 2 en het grootste complex uit 312 appartementen. Bekend met administratief en technisch beheer.
Bij het beheer altijd gewend geweest om met dubbele bevoegdheden te werken terwijl de penningmeester een meekijkfunctie had zodat deze op de hoogte was wat er speelde, op administra...
De oprichters van MLB komen uit families met meerdere generaties ondernemers. Geboren Rotterdammers en getogen in Rotterdam en op Terschelling, waar het ondernemerschap je met de paplepel wordt ingegoten. De Rotterdamse mentaliteit ( niet praten maar poetsen) met de Fries zakelijke nuchterheid maakt dat wij duidelijk en open zijn. Wij zijn als de Brandaris op Terschelling (=ons logo) het symbool van het baken dat in weer en wind boven alles uitsteekt en richting biedt en zorgt voor het op koers blijven van de ondernemer.
Zo zien wij onze rol, als de Brandaris, standvastig/steun en toeverlaat in stormen die de ondernemer/medicus zakelijk en privé mee maakt. Het houdt in dat onze advisering meer is dan een fiscale vraag beantwoorden. Wij kijken naar het geheel. Onze klanten kunnen dus bij ons terecht met alle vragen op het gebied van ondernemerschap, vragen over zowel zakelijk als privé zijn en met alle financiële,...
Gerrie Gregoor Administratiekantoor is gespecialiseerd in het voeren van administraties. U kunt als ZZP-er maar ook als MKB-bedrijf bij mij terecht.
Met u als ZZP-er maak ik kennis bij mij op kantoor en nemen we door wat uw wensen zijn en wat u van mij kunt verwachten. Bij MKBbedrijven kan ik ook op (uw) locatie uw administratie verzorgen.
Ik geloof in transparantie; open communicatie en persoonlijke aanpak. Ik hanteer geen 9-5 mentaliteit; dat wordt gewaardeerd door mijn klanten. Juist ZZP-ers werken ook buiten normale kantoortijden. Email wordt gewoonlijk dezelfde dag nog beantwoord en ik ben ook telefonisch bereikbaar buiten kantooruren. Mocht ik uw oproep niet direct kunnen beantwoorden, om wat voor reden dan ook, dan bel ik u z.s.m. terug.
Mijn ervaring is, dat veel ZZP-ers/MKB-ers de administratie zien als een noodzakelijke kwaad. Voor mij geldt dat niet. Ik neem u deze vervelende klus graag uit handen, zodat u uw kostbare tij...
ZZP Administratie bureau: uw online administratiekantoor voor zzper, eenmanszaak of V.O.F.
Vanuit onze visie dient u vooral te doen waar u goed in bent: ondernemen. Uw administratieve zorgen laat u graag over aan een betrouwbare partner die uw administratie en aangiftes uit handen neemt. Maar u wilt ook dat deze partner u voorziet van de tips en adviezen die het ondernemen vergemakkelijken. En dat allemaal voor een vaste lage prijs per maand. Vanaf 42,- per maand doet ZZP administratiebureau uw complete administratie en aangiftes btw en inkomstenbelasting.
Online boekhouding
ZZP administratiebureau maakt gebruik van de nieuwste online software, zodat u als ondernemer 24/7 inzicht heeft in uw administratie waaronder bijvoorbeeld uw openstaande in- en verkoopfacturen. U hoeft alleen de facturen te uploaden in uw eigen online web portal via scan, e-mail, Dropbox, googledrive of via een foto met de app en binnen 24 uur staat de factu...
Ons kantoor is ervaren en professioneel maar kleinschalig van opzet. Bewust. Dit stelt ons bij uitstek in staat onze cliënten te leren kennen. Daarnaast kunnen wij snel reageren op vragen. Gewoon er zijn als je ons nodig hebt.
Hierdoor kunnen wij onze dienst– en serviceverlening naadloos afstemmen op de wensen en eisen van onze relaties.
De voordelen hiervan voor onze cliënten zijn onmiskenbaar:
- Je bent als cliënt herkenbaar en vervalt niet tot nummer of statistiek.
- Persoonlijke service.
- Altijd maatwerk,
- Deskundig en betrouwbaar.
- Je hebt de zekerheid dat de “teller” niet direct gaat lopen bij iedere gestelde vraag.
- Gespecialiseerd in startersbegeleiding.
- Online boekhouden en volledige digitale aanlevering mogelijk.
- Jouw boekstukken worden desgewenst kosteloos gehaald en retour gebracht.
- Ook na kantoor...
i-ASE is een jonge en dynamische organisatie. Qua werkervaring zijn wij senior professionals met een achtergrond uit verschillende industrien. Wij groeien snel en hanteren een virtueel bedrijfsmodel.
Ons bedrijf wordt gevormd door een kleine staf met een eigen specialisme. Banking finance, administratieve organisatie, logistieke besturingsprincipes, IT hosting, Online applicaties en service processen in een Shared Service Centre zijn voor i-ASE bekend terrein. i-ASE gebruikt haar expertise voor het ontwikkelen van nieuwe diensten/concepten. Voor klanten resulteert dit in toegevoegde waarde in hun bedrijfsprocessen.
In de uitvoering van haar opdrachten maakt i-ASE gebruik van haar Shared Service Centre, dat ingericht is op basis van logistieke besturingsprincipes. Doorlooptijd, werkkwaliteit en een laag kostenmodel zijn daarbij de business drivers.
Specialties
Professionals, Online administratie organisatie, Logistieke bestur...
Uw omgeving heeft behoefte aan inzicht in uw organisatie. Leveranciers, cliënten, medewerkers en andere belanghebbenden zoals aandeelhouders, uw bank en de overheid hechten grote waarde aan de betrouwbaarheid van uw organisatie.
U als ondernemer vindt het ook belangrijk om te kunnen vertrouwen op de cijfers en te weten dat uw onderneming de regels op de juiste wijze hanteert en naleeft.
DTG Accountants helpt u daar graag bij. Daartoe bieden wij u de volgende diensten aan:
Audit & Assurance
Accountancy
Detachering
Fiscaliteiten
Overige advisering
Wij vinden het belangrijk dat zoveel mogelijk van deze diensten door uw business coach kunnen worden aangeboden. De DTG Accountants hebben ruime ervaring op allerlei gebieden en kunnen daardoor in een groot deel van uw wensen voorzien. Voor specifieke en complexe adviezen zullen wij u voorstellen deskundige specialisten uit ons relatienetwerk in te schakelen. Hiermee bl...
?U zoekt een adviseur met hart en passie voor uw bedrijf?
?U verwacht veel meer dan simpelweg traditionele administratieve ondersteuning?
?U wilt als directeur-eigenaar pro-actief advies?
Dan vindt u bij Hoornwijck Groep de administratieve en fiscale adviseur die u nodig heeft. Het spreekt voor zich dat wij ons vak tot in de kleinste details verstaan, daarvan kunt u verzekerd zijn. Waarin wij ons van collegas onderscheiden is dat wij u op pro-actieve wijze bijstaan. Wij hebben hart voor uw zaak en staan garant voor vooruitziende adviezen met een innovatief karakter!
Bij Hoornwijck Groep vindt u een groep van ca. 35 vakspecialisten! Onze klantenkring bestaat hoofdzakelijk uit MKB bedrijven (waaronder met name het DGA familiebedrijf) tot ca. 50 werknemers. Wij stellen er een eer in om onze klanten tot in de puntjes terzijde te staan. Niet voor niets werkt een groot deel van onze klanten al meer dan 10 jaar met ons samen.
Hoorn...
SPOC is een jong, betrouwbaar en talentvol boekhoudkantoor voor al uw administratieve werkzaamheden. Waarbij SPOC de volledige zorg en verantwoordelijkheid neemt over uw administratie en ondersteunt op een breed financieel gebied.
Wij bieden onze klanten een brede dienstverlening welke reikt van het verzorgen van uw aangiftes, opstellen van jaarrekeningen tot aan advies over financiële aspecten. Er is nauw en informeel contact met de klant, waardoor klanten zich meer thuis en op hun gemak voelen in de samenwerking.
Onze klanten besteden de administratie uit aan SPOC en kunnen daarbij kiezen uit verschillende pakketten, geheel naar wens van de klant. Sommige klanten hebben meer baat bij een uitgebreider pakket dan de andere klant, en andersom. Samen met de klant stellen wij dit pakket samen.
SPOC probeert altijd de balans voor haar klant te vinden tussen kosten en baten. Zo geeft SPOC geeft adviezen tot een goed beheer va...
Accountants- en Adviesgroep Rijkse
Sinds 1955 zijn onze accountants en adviseurs actief op met name de Zeeuwse markt. Al jaren zijn wij zakelijk partner van een groot deel van het midden- en kleinbedrijf en de vrije beroepsbeoefenaars in Zeeland. Op vijf locaties, te weten Middelburg, Goes, Vlissingen, Serooskerke en Zierikzee, biedt ons team van deskundige en ervaren medewerkers een breed pakket van diensten aan.
Ons dienstenpakket bestaat uit:
- Accountancy;
- Begeleiding bij de start, overname of bedrijfsbeëindiging;
- Fiscale aangiften en belastingadvies;
- Bedrijfseconomische advies;
- Financiële planning;
- ICT advies;
- Personeelsadvies.
Naast onze kennis van de markt en onze vakkundigheid in het werk, staan vaste aanspreekpunten en persoonlijke aandacht bij ons voorop. Dit zijn dan ook punten waarvan onze klanten aangeven dat we ons daadwerkelijk onderscheiden van andere accountants en adviesbureaus....
Ons kantoor is al sinds 1991 landelijk actief voor MKB klanten. Wij verzorgen niet alleen financiële administraties maar dragen ook zorg voor uw fiscale zaken (aangiften OB, LB, IB, VPB, Schenking, Successie etc.). Daarnaast adviseren we onze klanten op het gebied van administratie, belastingen, en algehele bedrijfsvoering. Op onze website heijnes.nl vindt u overzichtelijk weergegeven welke activiteiten wij ontplooien.
Betrokkenheid, deskundigheid, (internationale) ervaring en zeer scherpe tarieven zijn kenmerkend voor ons kantoor.
U kunt bij ons vooraf duidelijke tariefafspraken maken. Ook een vaste prijs per maand behoort tot de mogelijkheden. Voor elke situatie kunnen we maatwerk leveren, niet alleen qua dienstverlening (volledige outsourcing, internet boekhouden etc) maar ook wat betreft prijsafspraak. In een gratis oriënterend gesprek laten wij u graag kennismaken met de vele mogelijkheden.
Ons team van 7 enthousiast...
RS-A Consultancy is een landelijke opererend full service accountants- en advieskantoor gevestigd in Rotterdam. Met een team van ervaren accountants en adviseurs, is RS-A Consultancy bij uitstek de partner voor het midden- en kleinbedrijf. Ons team bestaat uit jonge ambitieuze professionals die gedreven zijn in hun vak en zich altijd voor de volle 100% inzetten.
Onze cliënten zijn actief in de meest uiteenlopende sectoren en branches van het midden- en kleinbedrijf (MKB). Zowel starters, zelfstandigen, als kleine- en middelgrote ondernemingen zijn ruim vertegenwoordigd binnen onze brede cliëntenportefeuille.
RS-A Consultancy biedt een breed pakket van diensten aan waarbij resultaat en daadkracht belangrijke speerpunten zijn. Bovendien wordt onze dienstverlening gekenmerkt door sterke (internationale) samenwerkingsverbanden met banken, advocaten, notarissen en intermediairs. Hierdoor kunt u rekenen op korte communicatieli...
Administratiekantoor Finovion Barendrecht ondersteunt u bij het voeren van uw administratie en salarisadministratie, het opstellen van de jaarrekening en het doen van belastingaangiften. Daarnaast geven wij u meer inzicht in de gang van zaken in uw bedrijf.
Dit realiseren wij onder andere door u via internet toegang te verlenen tot uw administratie en door regelmatig met u de cijfers door te nemen en advies te geven. Indien gewenst kunnen wij ook bij u op kantoor de administratie verwerken of kunt u dit zelf doen via internet, waarna wij de nodige controles uitvoeren.
Bij de uitvoering van onze werkzaamheden kunt u van ons een actieve en persoonlijke benadering verwachten, waarbij wij weten wat u als ondernemer beweegt. Finovion kiest voor een samenwerking die meer is dan het werk doen. Naast een professionele dienstverlening vinden wij een prettig en persoonlijk contact essentieel. Met ons kunt u rekenen op een betrouwbare partn...
Met het team van FinWoo Bookkeeping & Tax, gevestigd in Amsterdam. Bieden wij uitgebreide dienstverlening aan bedrijven van elke omvang. Wij zijn gespecialiseerd in het leveren van diensten voor bedrijven in verschillende sectoren, van detailhandel en horeca tot productie en technologie. Ons team van ervaren professionals zijn zeer goed op de hoogte van de Nederlandse fiscale wet- en regelgeving en kunnen op maat gesneden oplossingen bieden om ervoor te zorgen dat onze cliënten voldoen aan de laatste ontwikkelingen. Wij bieden ook financiële analyse en adviesdiensten om onze klanten te helpen bewuste beslissingen te nemen om het resultaat te maximaliseren. Mogen wij u helpen met het volgende?
- Uitbesteden volledige boekhouding
- Omzetbelasting/Inkomstenbelasting/Vennootschap belastingaangifte
- Salarisadministratie
- Opstellen van jaarrekeningen
- IND/visum aanvragen
- Consultancy
- Overige werkzaamheden
Zie voor me...