Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Belastingadviseurs bedrijvengids

Belastingadviseur nodig?
Met ruim 4.000 aangesloten belastingadviseurs vindt u altijd de belastingadviseur die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van belastingadviseurs. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de belastingadviseur met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Gratis offertes aanvragen »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Damwâld (Friesland)
Kubus Damwâld-Dokkum is een zelfstandige vestiging van de Kubus Coöperatie UA; een landelijke organisatie van administratiekantoren, accountants, fiscalisten en diverse specialisten in zakelijke dienstverlening. Administratiekantoor Kubus Damwâld-Dokkum biedt ondernemers bedrijfsbrede kennis en kunde tegen eerlijke tarieven en altijd met de charmes van het kleine kantoor op de hoek. Administratiekantoor Kubus Damwâld-Dokkum, bedrijfsbrede dienstverlening voor iedere ondernemer! Bedrijfsbrede administratieve dienstverlening voor iedere ondernemer! Administratiekantoor Kubus Damwâld-Dokkum is er voor iedere ondernemer in het MKB. Van klein tot groot, administratiekantoor Kubus Damwâld-Dokkum begeleidt alle MKB-ondernemers op het gebied van administratie, belastingen, ondernemerschap en personeelszaken. Mocht er op enig moment ook nog een ander specialisme nodig zijn, zoals subsidieadvies, accountants...

Wageningen (Gelderland)
Administratiekantoor Koch & Zoon is een ambitieuze, nog jonge onderneming, gevestigd aan de Brakelseweg 110 te Wageningen en wordt geleid door Hans en Arno Koch. Wij hebben ruime kennis en ervaring op het gebied van boekhouding, administratieve dienstverlening en fiscale aangiften. Administratiekantoor Koch & Zoon staat voor duidelijkheid, nakomen van afspraken en een open en eerlijke wijze van samenwerken, waar persoonlijk contact hoog in het vaandel staat. Wij zorgen ervoor dat uw administratie voldoet aan alle eisen die door de belastingdienst zijn opgelegd en proberen voor iedere cliënt het maximale eruit te halen. De kracht en het voordeel van Administratiekantoor Koch & Zoon is dat er veel ervaring en expertise is verkregen vanuit opleiding, bedrijfsleven en de financiële dienstverlening, zodat wij onze diensten tegen zeer aantrekkelijke en concurrerende tarieven kunnen aanbieden. Daarnaast begeleiden we de startende...

Amsterdam-Zuidoost (Noord-Holland)
Algemeen Yak & Co is een administratiekantoor dat werkzaam is binnen de gehele MKB en is gevestigd in Amsterdam. Wij bieden een brede scala diensten aan dat bestaat uit advisering, begeleiding, administratie tot het verzorgen van de complete administratie. Ook voor fiscale aangelegenheden en loonadministratie kunt u bij ons uw oplossingen vinden. Doordat wij elke maand uw boekhouding actualiseren en u dus elke maand een balans en winst- en verliesrekening , weet u exact hoe uw bedrijf er financieel voor staat en kunt u, indien nodig, tijdig actie ondernemen. Wij zijn werkzaam binnen de zakelijke- en de particuliere markt en werkzaam voor opdrachtgevers in diverse regio's van Nederland, waaronder Noord, Midden en Zuid-Holland. Zowel de startende als de ervaren ondernemer kan bij ons terecht. Particulieren bedienen wij onder andere op het gebied van belastingadvies en - aangifte. Door onze kennis en jarenlange ervaring is uw...

Helden (Limburg)
Wilt u als ondernemer altijd en overal inzicht in uw cijfers? Dan bent u bij Zorgeloos Boekhouden aan het juiste adres! Als ondernemer bent u continu bezig met ondernemen. Hierbij wilt u op ieder moment inzicht in de huidige stand van zaken, zonder de administratieve rompslomp. Zorgeloos boekhouden neemt uw volledige administratie uit handen tegen scherpe tarieven. Geen traditioneel administratiekantoor Wij zijn van mening dat U als ZZP-er of klein MKB-er door de traditionele accountants en administratiekantoren niet optimaal wordt bediend. Daarbij betaalt u vaak de hoofdprijs, terwijl uw administratie maar één keer in het kwartaal is bijgewerkt. U heeft dus geen enkel actueel inzicht! Bij Zorgeloos boekhouden heeft u altijd actueel inzicht tegen een scherpe prijs. Zo besteedt u uw boekhouding al uit vanaf 69 euro per maand.. Dit is inclusief fiscale aangiften en onbeperkt advies. Kernwaarden De dienstverle...

De Bilt (Utrecht)
MULTIM Business Services werkt graag voor zelfstandigen, vrije beroepsbeoefenaren en kleine ondernemingen. Eerste uitgangspunt in een samenwerking tussen ons is of er een vertrouwd gevoel bij u bestaat om (een deel van) uw financiële zaken in handen van MULTIM Business Services te leggen. Onze organisatie is niet groot en blijft dat want MULTIM Business Services wil dicht en direct bij u als klant blijven staan. Hoe kan MULTIM Business Services u helpen ? Bij het voeren van uw administratie leggen wij de nadruk op het inzichtelijk maken van uw cijfers, zodat u op ieder moment weet waar u financieel staat. Tegen een zeer aantrekkelijk (uur) tarief of vast maandbedrag ( door middel van een maandelijks abonnementsbedrag) doen wij uw complete boekhouding en leveren daaruit alle benodigde en gewenste rapportages. Gemak en kwaliteit in een persoonlijk jasje. MULTIM Business Services werkt met vaste, vooraf overeengekomen p...

Ridderkerk (Zuid-Holland)
Fidor (www.fidor.nl) is een klein accountantskantoor met vestigingen in Ridderkerk en Middelharnis. Fidor accountants & belastingadviseurs is het kantoor voor u als ondernemer die een accountant wil die echt met u meedenkt. Fidor is een creatieve samenvoeging van de Italiaanse woorden 'Fidem' (vertrouwen) en 'Valore' (waarde). Dit zijn geen loze kreten, maar woorden die in onze dienstverlening centraal staan. Fidor is van toegevoegde waarde bij de financiële bedrijfsvoering van uw onderneming. Wij streven vanuit onze passie naar het opbouwen en onderhouden van een vertrouwensrelatie met onze klanten. Bij de uitvoering van ons werk zullen wij altijd het doel van de individuele ondernemer centraal stellen. Uw drijfveer en doel is namelijk uniek en dient in onze optiek optimaal ondersteund te worden. Onze werkwijze kenmerkt zich door dicht bij de ondernemer te staan om zo op de hoogte te blijven van de recent...

Drachten (Friesland)
ADMINISTRATIE - DEBITEURENBEHEER - TRAININGEN -HULP NODIG - OP LOCATIE - BEGELEIDING - GEEN TIJD - BETROKKENHEID Wij zijn geen accountant of incassobureau, wij zijn het administratieve verlengstuk voor u. DSO administratie is een informeel kantoor, die mee denkt met haar relaties in het verbeteren van werkprocessen op het gebied van administratie en debiteurenbeheer. Wij onderscheiden ons van andere kantoren door onze betrokkenheid, flexibiliteit en onze bereikbaarheid. Onze meest voorkomende werkzaamheden zijn: Omzetbelasting per kwartaal Administratie op locatie Jaaradministratie Debiteurenbeheer op afstand Debiteurenbeheer op locatie Debiteurenbeheer trainingen InCompany - Seminar - Workshop -Training-Workshop Ieder kwartaal verzorgen wij voor diverse ondernemers in uiteenlopende branches de administratie en de aangifte omzetbelasting. Daarnaast spelen wij een belangrijke rol in de advisering aan deze ondernemer...

Assendelft (Noord-Holland)
Administratiekantoor Maritax is een kleinschalig, zelfstandig administratiekantoor voor het MKB en particulieren, gespecialiseerd in omzetbelasting. Ik ben een laagdrempelig administratiekantoor waar persoonlijk contact met mijn cliënten hoog in het vaandel staat. Overdag maar ook s avonds sta ik klaar voor mijn cliënten. Ik maak tijd wanneer u tijd heeft, flexibel dus, zoals u dat ook voor uw opdrachtgevers zult zijn. Als administratiekantoor lever ik u een volledig pakket aan administratieve en financiële dienstverlening. Daar waar nodig wordt externe expertise aangetrokken door middel van samenwerking met diverse specialisten op hun vakgebied. Zakelijke dienstverlening: Mijn financiële dienstverlening omvat de volgende diensten: Aangiften Omzetbelasting Verzorgen van uw bezwaarschriften Verzorgen van uw debiteurenadministratie Particuliere dienstverlening: Voor een ieder die behoeft...

Sliedrecht (Zuid-Holland)
Hak + Baak is een actieve organisatie met circa 50 medewerkers. Onze accountants, belasting- en management-adviseurs werken vooral voor het mkb, stichtingen en verenigingen. De dienstverlening die wij bieden is gebaseerd op wederzijds vertrouwen en het leveren van een blijvend toegevoegde waarde. Onze regionale en landelijke klanten kunnen rekenen op degelijke accountancy en fiscaal juridische advisering, op open en eerlijk zaken doen, én op een pro actieve houding van onze medewerkers. Hak + Baak kijkt verder dan de cijfers. Als klant krijgt u van ons een heldere vertaling naar een strategie voor de toekomst. Wij zijn niet voor niets de accountants met een PLUS. Bij Hak + Baak staat de klant op de eerste plaats. Wij ondersteunen bedrijven en non-profitorganisaties op de manier en met de dienstverlening waar zíj behoefte aan hebben. De kracht van ons kantoor ligt dan ook in onze betrouwbaarheid en onze betr...

Oudenbosch (Noord-Brabant)
Wij kunnen u een supergrote website tonen met super ijle lange verhalen. Maar wat heb je uiteindelijk aan al die informatie? Wij vertellen hier globaal wie we zijn en wat we doen en kunt u een eerste indruk krijgen. Maar verder lijkt het ons beter elkaar persoonlijk te benaderen. We kunnen onze werkzaamheden nog veel beter toelichten en vragen worden meteen beantwoord. En wat kunnen wij dan zoal allemaal voor u doen? We kunnen u geen groot lux pand aanbieden waar wij in werken of een grote luxe auto waar we ons op de foto mee kunnen zetten en aan u presenteren of andere leuke plaatjes. Dit hebben we niet. Hebben we dit dan zouden we dit tenslotte moeten doorberekenen in de prijs! Wij zijn kortom gewoon eenvoudig. Wij kunnen voor u: * VERWERKING ADMINISTRATIE - de administratie opzetten; - de administratie invoeren; * DEBITEUREN BEHEER, FACTURERING * JAARREKENING * LOONADMINISTRATIE -de aangifte inkomstenbelast...

Zoetermeer (Zuid-Holland)
Administratiekantoor Senator Administraties & Advies B.V. uit Zoetermeer heeft meer dan 25 jaar ervaring in de bedrijfsadvisering, boekhouding, boekhoudkundig advies en belasting aangiftes. Doelstelling van administratiekantoor Senator is u als succesvol ondernemer in het midden- en kleinbedrijf (Mkb) terzijde te staan op een zo breed mogelijk financieel terrein. We spelen in op de werkelijke vraagstukken die ondernemers in de verschillende groeifases doormaken. Doel van onze diensten is u, als ondernemer, een helder inzicht te verschaffen in uw financiële positie en in uw bedrijfsontwikkeling. De controle en interpretatie van de administratieve gegevens zijn belangrijke stuurmiddelen voor u als ondernemer. Daarom denken we proactief mee in bedrijfsvoering en interessante mogelijkheden voor bijvoorbeeld besparingen. Administratiekantoor Senator kan of de volledige boekhouding voeren van uw onderneming of u voert zelf i...

Beesd (Gelderland)
JS BRENGT UW ADMINISTRATIE OP ORDE! U bent als ondernemer druk bezig. Met plannen, organiseren, inkopen, verkopen en het aannemen en uitvoeren van opdrachten. Soms ontbreekt dan de tijd om uw administratie op orde te hebben. Die blijft tot het laatste moment liggen. Soms is het een vervelende klus voor in de avonduren. Sommige ondernemers missen het boekhoudkundig inzicht om alles goed te verwerken. Anderen missen de digitale kennis om hun administratie in de computer in te voeren. Dan mikken ze het liefst alles in een grote schoenendoos. Welke reden er ook is: JS – samen maken wij uw administatie 100 % waterdicht! JS werkt efficiënt en accuraat, deskundig en onafhankelijk. JS adviseert en ondersteunt. JS voert al uw financiële en administratieve zaken professioneel uit. Jessica Zuurmond is niet alleen zakelijk, maar ook betrokken bij de opbouw en bloei van uw bedrijf. Wederzijds vertrouwen is belangrijk. N...

Lelystad (Flevoland)
Wij, van Uconme, helpen jouw bedrijf door de belangrijkste groeifases heen. Dit doen wij door het samenbrengen van de online marketing en administratieve diensten op één plek. Door de laatste technieken toe te passen, het gebruiken van de nieuwste tools en door op de hoogte te zijn van de trends zorgen we ervoor dat jouw bedrijf naar een hoger niveau zal gaan stijgen. Door twee tegenpolen (Online Marketing Bureau & Administratiekantoor) samen te voegen tot één geheel zorgen we voor de beste balans binnen het bedrijf en streven we samen naar succes. Nuchter. Integer. Enthousiast. De drie kernwaarden van Uconme, waarbij we samen streven naar succes. Onze omzet is jouw winst. Online Marketing Bureau Uconme is een online marketing bureau, waarbij onze online marketing specialisten de klanten ondersteunen tijdens de belangrijkste groeifases binnen jouw bedrijf. Met de kennis van onze online marketeers kunnen w...

Rotterdam (Zuid-Holland)
Wij zijn een administratiekantoor gericht op het midden- en kleinbedrijf. Wij zijn gevestigd in Rotterdam. Hieronder kunt u het verschil lezen tussen ons en een accountantskantoor. In eerste instantie zijn de activiteiten van beide gelijkwaardig. Zowel het administratiekantoor als de accountant fungeren als administrateur of boekhouder voor derden. Beide verwerken in bijna alle gevallen de administratie en/of stellen de jaarcijfers op en verzorgen fiscale aangiften. In andere gevallen verstrekt een accountant een accountantsverklaring. Deze verklaring mag en kan niet door een administratiekantoor worden verstrekt. De accountantsverklaring wordt bij wet gevraagd van ondernemingen die aan bepaalde voorwaarden voldoen, meestal bij een Besloten en een Naamloze Vennootschap (ofwel B.V. en N.V.). Zo wordt er gekeken tot welke categorie de onderneming behoort, waarbij een onderscheid gemaakt wordt tussen klein, middelgroot en groot. A...

Huizen (Noord-Holland)
Van harte welkom bij EVI FINANCIËLE & ADMINISTRATIEVE DIENSTVERLENING. De werkdruk bij de mens ligt hoger dan voorheen. Zowel op het werk als in het privéleven verwachten we steeds meer van onszelf en van de anderen om ons heen. De balans kan dan ver te zoeken zijn. We hebben dan steeds meer moeite om prioriteiten te stellen en wat is nu belangrijker dan wat? Ook qua werk is het zo belangrijk om bezig te zijn met het vak zelf, zodat het bedrijf succesvol kan zijn en kan groeien of blijven bestaan. De administratie moet echter ook gedaan worden. De werkdruk zorgt er vaak voor dat we geen prioriteiten kunnen stellen en dan is een achterstand gauw realiteit. Burn-out, overspannenheid, depressie en andere lichamelijke klachten zijn in deze maatschappij een veelvoorkomend verschijnsel door deze hoge werkdruk. Om mensen en bedrijven hierin te helpen is EVI Financiële & Admininstratieve Dienstverlening in het ...

Bergambacht (Zuid-Holland)
BTW is mijn passie! Wat is uw passie? Iedere ondernemer heeft te maken met omzetbelasting (btw). De btw staat bij ondernemers echter vaak niet bovenaan op de agenda. Dit is echter ook niet onbegrijpelijk, bovenaan op de agenda staat de bedrijfsactiviteit van de onderneming. Men dient echter niet uit het oog te verliezen dat elke ondernemer ook de wettelijke verplichtingen waaronder de btw verplichtingen in acht dient te nemen. In dat kader stel ik mezelf graag aan u voor. Wie ben ik? Mijn naam is Joanna Rossa. Btw is mijn passie. Ik adviseer Nederlandse en buitenlandse ondernemingen met betrekking tot de btw met een betrokken, praktische en eigentijdse aanpak. Daarnaast werk ik nauw samen met accountants-, belastingadvies- en administratiekantoren. Wat kan ik voor u betekenen? U kunt bij mij terecht voor praktische alle btw vraagstukken die spelen in uw onderneming. Aan startende ondernemers biedt ik een starters pakke...

Den Haag (Zuid-Holland)
Administratie-, Belastingadvies- en Consultancy kantoor Heliotrooplaan 356, 2555 MK 's-Gravenhage KvK - nummer 58331220, BTW-nummer NL0770.12.318.B01 Beconummer: 644407 Tel: 070 70 70 477 Fax: 070 21 26 755 Senior partner: Anthony J.W. Graafland Mobiel: 06 4318 9627: E-mail: ajwgraafland@ajw-abc.nl Heldere, begrijpelijke rapportages, conform de wettelijke eisen*: Jaarrekeningen, omzetbelasting, vennootschapsbelasting, inkomstenbelasting, loonbelasting, fiscaal Advies. Een gedegen administratie - grootboekadministratie, debiteuren- en crediteurenadministratie, voorraadadministratie, in- en verkoopadministratie, loonadministratie. Ons administratiekantoor is samengesteld uit een team van vakbekwame administrateurs en belastingadviseurs. * Wat is er nieuw sinds 2013 Vanaf 2013 moet de jaarrekening volgens een uniforme standaard ingediend worden. Het zogenaamde SBR Protocol**. ajw-ABC dient geheel volgens d...

Nijmegen (Gelderland)
Welkom op de website Administratiekantoor Arnhem en Nijmegen Inleiding: Een persoonlijke aanpak. Ons Administratiekantoor onderscheidt zich door de ijzersterke combinatie van kwaliteit en betrokkenheid. Administratiekantoor Arnhem denkt met u mee, zijn flexibel en ten allen tijde goed bereikbaar. Wanneer een bedrijf behoefte heeft aan meer ondersteuning in administratie, advies of dienstverlening verlenen we dat graag, betrokkenheid en medewerking met de klant staat bij ons immers hoog in het vaandel. Administratiekantoor Arnhem begeleid bedrijven in alle sectoren met diverse rechtsvormen, voorbeelden hiervan zijn eenmanszaken, besloten vennootschappen, vennootschappen onder firma, stichtingen, verenigingen etc. Tevens kunt u als particulier terecht voor al uw aangiften. Acquisitie en Marketing: Als accountants en boekhouders zijn wij de eerste die kunnen constateren dat het financieel niet goed gaat met uw administratie ...

Deil (Gelderland)
Kennis en daadkracht is ons motto Kersten PSF is gespecialiseerd in: - Personeel - human resources management - Secretariële ondersteuning - Financiële ondersteuning Wij werken efficiënt en op een hoog zakelijk niveau. ZZPers en ondernemers in het midden en kleinbedrijf kennen vaak perioden van piekbelasting. Aan administratieve zaken of uitwerking van personeelsbeleid komen zij dan niet of te laat toe. Dit kan tot stress leiden en de kwaliteit onder druk zetten. Wij kunnen deze druk verminderen of zelfs wegnemen door werkzaamheden op een professionele manier over te nemen. In samenspraak met u bepalen we onze dienstverlening. Onze kwaliteiten en vaardigheden versterken uw ondernemerschap. Financiële ondersteuning Een goede administrateur brengt meer geld op dan hij/zij kost. Omzet is een belangrijk aspect, maar zegt niet alles. Hoe staat het bijvoorbeeld met uw kosten en uw (toekomstige) inves...

Amsterdam (Noord-Holland)
T&H Groep is een snelgroeiende accountancy- en adviesorganisatie, opererend binnen het MKB. In ruim 30 jaar is er een netwerk opgebouwd van financiële, juridische en fiscale professionals, alsmede andere specialisten. T&H Groep onderscheidt zich door haar brede dienstverlening en haar klantgerichte oplossingen. Voor alle ondernemingen van MKB tot aan particulieren, opererend op nationaal als internationaal niveau biedt T&H Groep de ondersteuning die bij hen past. T&H Groep weet niet alleen wat uw financiële positie is, maar biedt u ook het advies om strategische vervolg stappen te kunnen maken. T&H Groep ondersteunt haar klanten op het gebied van samenstellen van jaarrekeningen, vrijwillige controles, fiscale advisering, pensioenadvisering, salarisadministratie, administratieve automatiseringsvraagstukken en overige administratieve dienstverlening. Wij kiezen voor een persoonlijke relatie met onze klanten. Proactief h...

Horst (Limburg)
Na jarenlange ervaring bij een middelgroot accountantskantoor zijn wij, Jos Lemmen en Rob Keijsers, per 1 april 2011 een eigen accountantskantoor gestart onder de naam: Lemmen & Keijsers Accountancy. Jos Lemmen is sinds 1997 actief in de accountancy. Na alle stappen in de accountancy te hebben doorlopen heb ik in 2004 mijn accountantsdiploma (AA) behaald. Tot 1 april 2011 ben ik werkzaam geweest als accountant en heb hierbij ondernemers geadviseerd in diversen uiteenlopende branches. Mijn eigen kennis en ervaring wilde ik graag anders inzetten dan daar mogelijk was. Bij Lemmen & Keijsers accountancy en advies kan ik mijn kennis van het MKB gebruiken zoals ik het altijd voor mij heb gezien: persoonlijk, transparant en meelevend. Daarom heb ik besloten om samen met mijn compagnon Rob Keijsers een eigen onderneming te starten. Rob Keijsers is in 2000 begonnen in de accountancy. Ik heb ervaringen opgedaan bij een adminstratiekantoor, ee...

Maarssen (Utrecht)
Administratiekantoor ZEN brengt rust in uw administratie en bedrijfsvoering. Als ondernemer zit u niet te wachten op onaangename verrassingen, zeker niet in de huidige economische tijden. Bij administratiekantoor ZEN kiezen we voor duidelijkheid voor onze klanten. Wij communiceren helder onze all-in prijzen, zelfs op onze website. U weet dit precies wat u betaald en wat u hiervoor van ons mag verwachten. Onze bedrijfsvoering bewijst dat kwaliteit en een zeer scherpe all-in prijs uitstekend kunnen samengaan. Zo kunnen wij voor een ZZP ondernemer de volledige administratie incl. OB en IB aangiftes doen voor slechts 400,00 euro op jaarbasis. Uiteraard hebben wij ook voor de andere ondernemingsvormen scherpe prijzen. Door slimme bedrijfsvoering, samenwerking met de juiste partners en door datgene te doen waar u als klant daadwerkelijk behoefte aan heeft, kunnen wij zeer scherpe prijzen bieden. Maar kwaliteit staat voorop, al onze med...

's-Hertogenbosch (Noord-Brabant)
Baker Tilly Berk is een landelijke organisatie met 19 vestigingen, een groot aantal specialismen, 750 medewerkers en een opvallend groot aantal familiebedrijven als klant. Onze kernactiviteiten zijn accountancy en belastingadvies, waar nodig aangevuld met specialistische kennis. Inmiddels bestaan wij alweer 99 jaar! Onder de noemer accountancy biedt Baker Tilly Berk een breed palet aan diensten. Controle en verslaggeving vormen van oudsher de basis van ons accountantsadvieswerk. Een juiste afweging van kansen en risicos is daarbij onontbeerlijk; een kritisch, meedenkend klankbord zien wij als één van onze kerntaken. Warme betrokkenheid is tekenend voor onze manier en mentaliteit van werken. Onze kernactiviteiten zijn accountancy en belastingadvisering, ondersteund door juridische advisering. Baker Tilly Berk levert tientallen diensten en producten. Het onderstaande overzicht gaat dan ook slechts in op onze kerndiscip...

Eys (Limburg)
Werkzaamheden: Administratie- en belastingadvieskantoor. Werkzaamheden: het verwerken van volledige administratie, het behandelen van aangifte omzet en vennootschapsbelasting, het verwerken van salarisadministraties, het verzorgen alle soort particuliere aangiftes (inkomstenbelasting en all toeslagen), het opstellen van de jaarrekening(en) en het adviseren en begeleiden van starters (bijv. adviesgesprek starter, opstellen ondernemingsplan). Tarief ondernemer: Wij werken met vaste prijzen per boekjaar, dus géén "uurtje factuurtje". Het standaardpakket bestaat uit het volledig verwerken van uw administratie (kas-, bank-, verkoop- en inkoopboek), het verwerken van de aangifte(s) BTW en/of Vennootschapsbelasting, het opstellen van de jaarrekening en het doen van de aangifte inkomstenbelasting (incl. die van evt. partner). Prijs van dit pakket is voor eenmanszaak en VOF, vanaf EURO 600,- tot een maximum van EURO ...

Witte Paarden (Overijssel)
Zoek je een boekhouder die gespecialiseerd is in het op orde maken van jouw administratie, maar ook meedenkt over de complete bedrijfsvoering? Dan ben je bij Wind kracht voor je Administratie aan het juiste adres! Diensten Wind Administratie: Bedrijfsadministratie: Voor jouw onderneming verwerk of controleer ik de bedrijfsadministratie. Er kan gekozen worden om de stukken periodiek te overhandigen of om de administratie online te verwerken. Ik heb ervaring met verschillende boekhoudpakketten en ik kan een boekhoudpakket snel ‘eigen maken’. Hierdoor kunnen wij ervoor kiezen om verder te werken in jouw huidige boekhoudprogramma of kunnen wij samen bekijken welk boekhoudpakket het beste bij jouw onderneming past. Ik heb een abonnement bij Twinfield, waar je ook bij aan kunt sluiten. Periodieke rapportages: Het opstellen van periodieke rapportages, bijvoorbeeld per maand of per kwartaal. Deze rapportages geven inz...

Populaire steden


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2024