Belastingadviseur nodig? Met ruim 4.000 aangesloten belastingadviseurs vindt u altijd de belastingadviseur die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van belastingadviseurs. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de belastingadviseur met het beste aanbod!
Jore administratie is mijn eigen bedrijf, waar ik zelfstandig de administratie verwerk voor midden en- kleinbedrijf, Besloten Vennootschappen en Holdings. De boekhouding verwerk ik onder andere in account view, Unit4, Exact, SAP, Navision of snelstart. Om met deze programma's te kunnen werken, dien je ook met office pakketten zoals Word, Excel en Outlook of Super office over weg te kunnen. Dit is voor mij absoluut geen probleem. Ook verwerk ik bestanden van de bank in verschillende ERP systemen. In deze boekhoudprogramma's voer ik ook journaalposten, loonadministratie, MVA afschrijvingen en de aangifte omzetbelasting met eventuele intracommunautaire leveringen of diensten in. Daarnaast verwerk ik de maand- en/of kwartaalafsluitingen met de daarbij behorende grootboek en/of kolombalans, hiervan maak ik voor sommige bedrijven een jaarrapport.
Wij zijn accountants en belastingadviseurs die meedenken met uw bedrijf of organisatie. Wij willen betrokken zijn bij u -de ondernemer- en u adviseren en helpen bij al uw vragen op financieel en fiscaal gebied.
ACMO heeft een breed pakket van producten en diensten die u kunnen ondersteunen bij het efficiënt opzetten van uw managementinformatie, het nemen van besluiten bij uw bedrijfsvoering en de uitvoering van al uw financiële, fiscale en administratieve werkzaamheden. Daardoor kunt u zich bezighouden met waar u goed in bent: ondernemen.
ACMO werkt vooral voor ondernemingen in het midden- en kleinbedrijf, waaronder de vrije beroepsbeoefenaars, zzp'ers, detailhandel, groothandel, productiebedrijven, non-profit, maar ook andere bedrijven en organisaties zijn van harte welkom. U kunt met al uw vragen bij ons terecht. Wij helpen u graag
Attcon verzorgt brede administratieve dienstverlening voor ondernemers in het Midden- en Kleinbedrijf.
Dit omvat het verzorgen van de complete financiële administratie en salarisadministratie, het verzorgen van de aangiften Omzetbelasting en Loonheffingen van uw onderneming, het opstellen van uw maandelijkse exploitatie overzicht en de bespreking met u hiervan.
Ook verzorgt Attcon uw jaarrekening en aangifte Inkomstenbelasting.
Indien u op uw bedrijf zelf de administratie voert en u ondervind hierbij problemen of u ontbeert de nodige kennis, dan kan ik u hierin ter plekke bijstaan.
Mijn ervaring op administratief gebied bedraagt ruim dertig jaren. Eerst ruim twintig jaren bij een accountantskantoor en vervolgens zo'n acht jaren als financieel/administratief verantwoordelijke bij een MKB bedrijf met een productie- en ontwerpafdeling.
Lopen jouw sales achteruit? Kom je handen tekort op je marketing afdeling? Of heb je een aantal boekhoudkundige issues waar je niet uitkomt? Dan heb je hulp nodig van een commercieel controller! Een commercieel controller doet een beroep op data, analyseert en adviseert. Hij helpt jouw bedrijf groeien, ook en vóóral op de momenten dat de groei het meest nodig is.
Ik, Jim van Jimbob, haal plezier uit het samenbrengen van sales, marketing, finance en control. Door deze vier te verbinden, achterhalen we waar de crux zit en maken we jouw bedrijf gezond(er)! Hoe we dat doen? Door te signaleren, rapporteren, verbeteren, evalueren en bij te sturen. Continu. Toe aan je eigen echte commerciële business controller? Lees verder en kom erachter wat ik concreet voor je kan betekenen. Of neem direct contact op, net zo makkelijk.
LAKE Finance & Business Intelligence is opgericht in 2013 door Catharina (Cathy) Lake die na jaren ervaring in de financiële branche als zelfstandig ondernemer haar begin heeft gemaakt. Het bedrijf staat voor het leveren van professioneel en deskundig werk op financieel gebied, omdat wij geloven dat een goede financiële (informatie)structuur uitermate belangrijk is voor een goede bedrijfsvoering.
Doelstelling
Het doen van financiële administraties, belastingaangiftes, planning/control, beheer van financiële processen, informatiemanagement en advisering op het gebied van management en bedrijfsvoering.
Aanbod van werkzaamheden
Crediteuren- en debiteurenbeheer
Facturering
Aangiften belasting OB en IB
Financieel advies
Voortgangsrapportage/managementinformatie
(Meerjaren)begroting
Jaarrekening
Financiële notas
AO/IC
Support2Business is uw flexibele schil op het gebied van dienstverlening. In het bedrijfsleven wordt bezuinigd. Ondersteunende functies verdwijnen en worden vervangen door pc en tablets. Hierdoor is er weinig tijd om processen te analyseren, plannen te evalueren en gesprekken uit te werken. Support2Business wil voor bedrijven en instellingen de vraagbaak zijn, de steun en toeverlaat, degene die de puntjes op de i zet. Als flexibele schil kan Support@business het verschil maken en zorg dragen voor managers en bedrijfsprocessen zonder verplichtingen tot langdurige kosten.
Bent u op zoek naar financieel advies, secretariële ondersteuning of heeft u hulp nodig bij het organiseren van uw evenement? Dan zit u op het juiste adres. Support2Business is de oplossing. Vanaf onze eigen locatie of bij u op kantoor zetten wij de puntjes op de i.
Dicya Finance & Administration B.V. is het administratiekantoor dat uw administratieve en fiscale zaken volledig uit handen neemt.
Wij zijn een kantoor met een klantgerichte, no-nonsense instelling.
Efficiënt en transparant. Dat is onze werkwijze om uw financiële administratie en belastingzaken te benaderen.
Wij werken in de cloud met o.a. Exact Online en zorgen ervoor dat u over adequate stuurinformatie beschikt op basis van now-casting (real-time informatie direct beschikbaar via de PC, tablet of mobiele telefoon).
We kunnen u een aantrekkelijke prijs garanderen die tot 30% lager ligt dan bij andere partijen. Deze kostenbesparing kunnen we realiseren doordat we met een efficiënte werkmethode combineren met het gebruik van online boekhoudpakketten.
Graag informeren we u vrijblijvend over de mogelijkheden.
Finance Interim Group is gespecialiseerd in interim-management en (finance) controlling. Daarbij samenhangend is FIG deskundig in het verstrekken van fiscaal advies.
FIG hecht veel waarde aan de continuïteit van de onderneming. FIG zal daar waar nodig de aandachtspunten benoemen en met solutions komen om de continuïteit van de onderneming te waarborgen.
Mede door de ruime ervaring op het gebied van interim-management en financial controlling is FIG in de gelegenheid u op een meerdere terreinen deskundig bij te staan.
De hoofddiensten van Finance Interim Group zijn:
Interim-management
Controlling
Fiscaal advies
Finance & Control
Risk & Compliance
(Internal) Audit Support
Jaarrekeningen
BTW aangiften
IB aangiften
Winst en Verliesrekeningen opstellen
Marge analyse
Volledige boekhouding
Freecon is uw allround in Almere gevestigd administratie en boekhoudkantoor. Ook particulieren zijn bij ons welkom.
U kunt bij ons onder meer terecht voor uw boekhouding en jaarrekeningen, alle voorkomende belastingzaken zoals omzetbelasting, inkomstenbelasting enz., begrotingen, ondernemingsplannen en loonadministratie. Door onze jarenlange ervaring in accountancy is uw boekhouding zeker in goede handen en kunnen wij gezamenlijk het optimale resultaat bereiken.
Ook startende ondernemers in Almere en omstreken begeleiden wij graag bij het opzetten van een succesvolle eenmanszaak, vof of zelfs een besloten vennootschap. Wij geven aan de hand van het ondernemingsplan adviezen over het financiële gedeelte en met onze management ervaring denken wij ook commercieel mee. Want een goed begin is ook bij uw ondernemen het halve werk.
wij zijn een relatief klein kantoor in het heuvelland, dat kwaliteit en persoonlijke aandacht hoog in het vaandel heeft staan. Ons werkgebied bestrijkt de regio Heerlen, Maastricht, Sittard
Wij verzorgen de complete boekhouding, jaarrekeningen, belastingaangiftes en loonadministratie.
Daarnaast zijn wij ook zelf ondernemer in deze rol zijn wij een perfecte "sparrings" partner als het gaat om de voortgang en eventuele uitbreiding van uw bedrijf te realiseren.
Ook op het gebied van eventuele overnames en de verkoop van uw onderneming bent u bij ons aan het juiste adres.
Ook de starter is bij ons aan het juiste adres en kan een eerlijk en betrouwbaar advies van ons verwachten.
Als Lid van de Noab kunt u er zeker van zijn, dat onze kwaliteit gewaarborgd is.
Voor info, neem vrijblijvend contact op met ons kantoor
Boekhouding invoeren, onderhouden en optimaliseren volgens de wettelijke regelgeving.
Opstellen van een jaarrekening, hierbij wordt rekening gehouden met de jaarrekeningprincipes, verplichtingen en de reden waarom de jaarrekening wordt opgemaakt.
Belastingzaken, hoofdzakelijk met betrekking tot inkomstenbelasting, omzetbelasting en loonheffingen.
Begeleiding startende ondernemers, hierbij moet je denken aan de benodigde verzekeringen, belastingaangelegenheden, contacten met de kamer van koophandel (KvK), welke rechtsvorm, hoe factureren en hoe lever je de boekhouding aan.
Personeelsaangelegenheden, zoals een salarisadministratie of een eerstedagsmelding wordt door mij via een samenwerkingsverband in overleg met de opdrachtgever uitgevoerd.
Advisering,vooral op het gebied van kostenbeheersing
Bilanx is een accountantskantoor en adviesbureau met vestigingen in Almelo en Hardenberg. We zijn een kantoor met meer dan 60 jaar ervaring en richten ons op de regio Oost-Nederland. Wij zijn er voor alle bedrijven in het MKB en hebben ons als een van de weinige accountantskantoren gespecialiseerd in de agrarische en medische sector.
Bilanx biedt u een accountant, belastingadviseur of bedrijfsadviseur die u in begrijpelijke taal adviseert en voorziet van een betrouwbaar advies.
We zijn een team van 50 professionals met uiteenlopende specialismen. Ons dienstenpakket is enorm breed waardoor we u op maat van dienst kunnen zijn. Of u ons nu nodig heeft voor uw boekhouding, salarisadministratie, fiscaal advies, financiële planning, personeelsbeleid, detachering of pensioenadvies - Bilanx is van al deze markten thuis.
In Admindo vindt u een administratiekantoor waar u voor al uw administratieve zaken terecht kunt.
Bij ons krijgt u persoonlijke aandacht en een goede en snelle service.
Wij werken met de administratiesoftware van o.a. SnelStart.
Wat bieden wij:
• Het volledig verzorgen van uw financiële boekhouding.
• Het volledig verzorgen van uw loonadministratie.
• Het opstellen van jaarrekeningen en rapportages.
• Het verzorgen van o.a. de aangifte omzetbelasting, inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting, dividendenbelasting, loonheffingen, erfbelasting en schenkbelasting.
• Wij helpen startende ondernemers op weg zodat uw onderneming volgens de juiste wettelijke richtlijnen van start gaat.
• Uiteraard kunt u bij ons ook terecht voor het advies van financiële en fiscale aard.
Vanhier is een accountantsorganisatie in Noord Holland met 6 vestigingen. Het MKB is onze doelgroep. Onze nuchtere en slimme adviseurs helpen ondernemers hun winst te verhogen en minder belasting te betalen. Wij werken heel efficiënt door ons hoogwaardige ICT-platform.
Als 1 van de eerste accountantskantoren werken wij met vaste prijs abonnementen (zie ook: vastvanhier.nl)
Naast onze uitstekende dienstverlening tav alle formele administratieve
vereisten, zijn wij in het bijzonder gericht op begeleiding van de ondernemer bij zijn/haar actuele bedrijfsvoering en toekomstplannen.
Daarbij geven wij snel inzicht in de noodzakelijke managementinformatie
zodat de ondernemer de juiste keuzes kan maken.
Ons handelen is gebaseerd op een praktische visie waarbij de ondernemer centraal staat; Wij zijn gewoon Vanhier!
Bij Horlings Accountants en Belastingadviseurs is specialist voor het MKB en non profit organisaties. Bij ons kunt u rekenen op:
Verstand van zaken: wij begrijpen ons vak en volgen de ontwikkelingen tot in de kleinste details.
Inlevingsvermogen: wij kennen de klant, de DGA, het management, de mensen, de cultuur, de plannen, de sterke én de zwakkere punten.
Achtergronden: wij verdiepen ons niet alleen in het bedrijf, maar ook in de branche, de ontwikkelingen, de kansen en de risico's.
Grensoverschrijdende dienstverlening: wij kennen niet alleen óns vak, maar ook de vereiste specialisten op aangrenzende vakgebieden.
Netwerken: wij werken met bedrijven én met mensen. Zo hebben we een netwerk opgebouwd waarin mensen en bedrijven elkaar kunnen vinden en plannen en ervaringen kunnen uitwisselen en delen.
Ik help ondernemers en zzp´ers die actief zijn in het midden en kleinbedrijf, met het verkrijgen
van financiële informatie uit hun administratie om daarmee tijdig te kunnen zien hoe de continuïteit van hun bedrijf er voor staat.
Ik doe dit door de ondernemer, zzp ér een pakket aan te bieden, waaruit ik dan allerlei financiële rapporten kan maken. Deze bespreek ik dan met de ondernemer om advies te kunnen geven hoe de winstgevendheid van hun bedrijf te kunnen continueren en vergroten.
Quido-Finanz geeft u een dienstenpakket op het gebied van financiële administraties, rapportages, jaarrekeningen en belastingaangiften. (Inkomstenbelasting, omzetbelasting,loonbelasting).
Er wordt gewerkt op basis van voor afgesproken prijzen, zodat u achteraf niet voor
verrassingen komt te staan.
Geurts administratieve dienstverlening is uw partner als het om administratie gaat. Voor zowel particulieren als ondernemers staan wij klaar. Wij bieden een ruim dienstenpakket aan van het ordenen van de administratie tot het voeren van de financiële administratie. Wij richten ons voornamelijk op ondersteuning van het midden en kleinbedrijf (MKB), ZZP'ers en Particulieren.
Particulieren
Thuisadministratie
Financiële administratie
Aangifte inkomstenbelasting
Aanvraag toeslagen
Budgetcoach
Digitaliseren administratie
Overige administratieve zaken
Ondernemers
Financiële administratie
Online boekhouden
Startende ondernemer
Administratie en archiveren
Dataverwerking en digitaliseren
Facturering en debiteurenbeheer
Overige administratieve zaken
Op zoek naar een toegewijde, professionele belastingadviseur? Ik sta klaar om je te helpen met de administratieve dienstverlening, het samenstellen van jaarrekening, het verzorgen van salarisadministratie en begeleiding en advisering op fiscaal gebied. Met bijna 30 jaar ervaring en tal van opleidingen ben ik er voor zowel MKB-klanten als particulieren. Tevens kun je bij mij terecht met al jouw financiële planningsvraagstukken. Als gecertificeerd financieel planner kan ik je hierbij ondersteunen.
Persoonlijk contact en een vriendelijke benadering staan bij mij centraal. Belastingwetgeving is aan veranderingen onderhevig maar door bijscholing ben ik op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Wat niet verandert is mijn persoonlijke benadering.
Laten we samen werken aan jouw financiële gemoedsrust!
Bedrijfsprofiel
Yuki is een landelijke aanbieder van innovatieve diensten voor ZZP-ers, kleine ondernemingen en managementvennootschappen. Yuki regelt je administratie zonder daarbij je waardevolle tijd in beslag te nemen. Om klanten tegen zo gunstig mogelijke tarieven te kunnen bedienen ontwikkelde Yuki sinds 2007 een compleet nieuw online software platform waarlangs alle diensten worden aangeboden.
Een jonge onderneming met veel ervaring
Yuki werd opgericht in 2007 door Arco van Nieuwland, Lucas Brentjens en Sebastian Toet. De oprichters hebben jarenlange ervaring in de ontwikkeling van administratieve software (Exact software). In 2008 sloten Rob Hoevens (ex PricewaterhouseCoopers) en Han Knooren (ex McKesson) zich bij Yuki aan om hun ervaring en netwerk in te zetten voor een succesvolle marktintroductie.
Eco Finance Almelo is een klein administratiekantoor en is werkzaam in heel Overijssel. Mijn werkplek is vanuit huis en op locatie bij klanten. Door de kosten zo laag mogelijk te houden is Eco Finance Almelo meestal voordeliger dan grotere administratiekantoren.
Voor ondernemers heb ik een all-in tarief. Vast bedrag per maand en geen verrassingen achteraf. Samen met u kijken we wat het beste bij u past. Uw administratie en belastingaangiften worden geheel op tijd verzorgt. Indien u wenst kan ik ook uurtarief hanteren.
Bent u een ondernemer en zoekt u een persoonlijke boekhouder.
Dan bent u op het juiste adres. Neem contact op voor een geheel vrijblijvend gesprek.
Particulieren kan ik helpen bij het invullen van aangifte inkomstenbelasting en toeslagen.
Uw administratie in vertrouwde handen.
Betrokken. Integer. Enthousiast. Objectief. Deskundig. Ervaren. Dat is WGS Accountants.
WGS is een accountantskantoor dat accountancy- en adviesdiensten levert en dit doet met gedrevenheid en een no-nonsense instelling. WGS onderscheidt zich door op een persoonlijke manier de door u gewenste diensten te leveren tegen een eerlijke prijs en altijd volgens onze hoge kwaliteitseisen.
Wij zijn een multidisciplinaire en betrouwbare partner en vinden persoonlijk contact, korte communicatielijnen en goede samenwerking belangrijk voor een optimale dienstverlening. Een gedreven en deskundig team kijkt met een brede blik naar uw organisatie en levert een uitgebreid pallet aan accountancy- en adviesdiensten. Resultaat: u krijgt meer vertrouwen en zekerheid bij uw cijfers en een advies op maat tegen een eerlijke prijs.
Mayer Administratie is een onafhankelijk administratiekantoor met een breed financieel- zakelijk dienstenpakket. Wij helpen startende ondernemers en staan gevorderde ondernemers met raad en daad bij.
Wilt u alles uitbesteden of gedeeltelijk zelf uw boekhouding voeren? Wat u ook kiest, van één ding kunt u zeker zijn: wij helpen, begeleiden en ondersteunen u om optimaal te kunnen ondernemen. Wij groeien graag met u mee.
Met Mayer Administratie kiest u voor een sluitende administratie, goed inzicht in uw financiële situatie en meer focus op uw visie en ambitie.
Wilt u meer weten of eens vrijblijvend van gedachten wisselen over de mogelijkheden voor uw bedrijf?
Mail dan naar info@mayeradministratie.nl
Zoekt u een actieve boekhouder? Mayer Administratie ontzorgt en denkt met u mee!
Accountor is de grootste zakelijke dienstverlener van Noord-Europa gespecialiseerd in financieel management en HR-services. Vanuit ons kantoor in Nieuwegein helpen we opdrachtgevers in heel Nederland met de boekhouding, debiteurenbeheer, incassodiensten, salarisadministratie, human resources en financieel advies.
Persoonlijk contact
Bij Accountor doen we alles voor tevreden klanten en stemmen onze dienstverlening af op uw wensen. We combineren persoonlijk contact met de modernste online technieken. Dat betekent voor u een vast aanspreekpunt terwijl u ook gebruik kunt maken van onze digitale services.
Maximaal resultaat voor u
We houden van ons vak, nemen verantwoordelijkheid voor ons werk en zorgen voor maximaal resultaat voor u. Niet voor niets is onze belangrijkste vraag; waarmee kunnen we u helpen?
Ondernemen zonder te boekhouden!
Scan al je bonnetjes via de mobiele App en laat je facturen rechtstreeks binnen komen via de mail.
Voor een vast bedrag per maand wordt de hele boekhouding voor je geregeld:
- Je administratie wordt elke dag door professionele boekhouders up-to-date gehouden.
- Online heb je altijd inzicht in je omzet, kosten en resultaat.
- Door een koppeling met je bankrekening zie je precies van wie je nog geld moet ontvangen en aan wie je nog geld moet betalen.
- Je Btw-aangiften worden op tijd berekend en digitaal verstuurd.
- Je ontvangt de jaarrapportage na het afsluiten van het jaar.
- De aangiften inkomstenbelasting van jou en je partner worden ingevuld door belastingexperts die optimaal gebruik maken van fiscale regelingen, zodat je zo weinig mogelijk belasting betaald.
In administratiekantoor Assen vindt u een betrouwbare partner voor ondersteuning bij uw administratie en belastingadvies.
Uitgebreide kennis van administratie en belastingadvies
Wij beschikken door onze ervaring en ons uitgebreide netwerk altijd over de juiste kennis die nodig is om u zo optimaal mogelijk te kunnen ondersteunen. Zo kunt u bij ons onder meer voor de volgende zaken terecht:
Jaarverslagen
Belastingaangifte
Belastingsadvies
Ondernemersadvies
Advies over rechtsvormen
Online boekhouden
Maak een vrijblijvende afspraak! U bent bij ons aan het juiste adres wanneer u opzoek bent naar een persoonlijke aanpak, een scherp tarief, hoge service en hoge kwaliteit. Neem contact op met ons kantoor.
Administratiekantoor Assen, uw betrouwbare partner voor administratie en meer.