Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Belastingadviseurs bedrijvengids

Belastingadviseur nodig?
Met ruim 4.000 aangesloten belastingadviseurs vindt u altijd de belastingadviseur die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van belastingadviseurs. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de belastingadviseur met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Gratis offertes aanvragen »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Hoofddorp (Noord-Holland)
Tom Tax B.V. is een allround belastingadvieskantoor waar u terecht kunt voor adviezen en diensten op fiscaal, juridisch en administratief gebied. U kunt hierbij onder andere denken aan belastingadvies, belastingaangiften (particulieren en ondernemers), begeleiding bij het opstarten van een onderneming, etc. - scherpe tarieven - hoge kwaliteit dienstverlening - informele omgang - Tom Tax B.V. is om Tax B.V. is an all-round tax consultancy firm, founded by Tom Icke, which provides fiscal, legal and administrative advice and services, such as preparation and filing of tax returns (private induviduals and entrepreneurs), tax advice, help with starting up a business, etc. - competitive fees - high quality services -

Burgh-Haamstede (Zeeland)
De Bongerd VOF is een klein, professioneel administratie- en belastingadvieskantoor speciaal voor eenmanszaken, VOF's en BV's in het Midden en Kleinbedrijf. Wij kunnen u de gehele administratie, incl. loonadministratie, uit handen nemen en wij verzorgen tevens alle belastingaangiften, jaarrekeningen en overige opgaven aan instanties. De gehele administratie kunt u bij ons onderbrengen tegen een vast jaartarief. Dus geen nare verassingen achteraf. Tevens hebben wij voor startende ondernemers regelmatig aantrekkelijke kortingsakties. Ons kantoor is gevestigd in Burgh-Haamstede en wij zijn voornamelijk werkzaam in de regio Zeeland, Zuid-Holland en Brabant. Voor verdere informatie kunt u terecht op onze website.

Baarn (Utrecht)
Vanuit 15 vestigingen bedienen we onze klanten op het gebied van accountancy, belastingadvies, corporate finance en werkgeversdiensten. 'Uw geheel eigen kantoor' is ons streven. Want we willen graag een verlengstuk van uw organisatie zijn. Persoonlijk contact en een plezierige sfeer staan daarbij voorop. Zodat u een goed gevoel heeft bij onze samenwerking en weet dat onze adviezen direct, persoonlijk, op maat en dus geheel eigen zijn. Pure toegevoegde waarde. Als de nummer 1 in vakkennis helpen wij u samen uw bedrijf én uzelf, financieel nog sterker te maken. Deze persoonlijke en op u afgestemde manier van werken hebben wij ons geheel eigen gemaakt. Lees meer over uw geheel eigen kantoor op onze website.

Leerdam (Zuid-Holland)
MK Administraties & Belastingadvies is een klein administratie en belastingadvieskantoor die u op financieel en fiscaal gebied kan ondersteunen en helpen. Zoekt u iemand voor bijvoorbeeld; - Het verwerken van uw administratie - Het meekijken / controleren van uw administratie - Het doen van de BTW aangifte - Het opstellen van jaarcijfers t.b.v. de aangifte inkomstenbelasting - De aangifte inkomstenbelasting particulier - De aangifte inkomstenbelasting ondernemer - Toeslagen aanvragen/wijzigen/stopzetten - De aangifte vennootschapsbelasting - Opstellen rekening en verantwoording - Fiscaal advies - (starters)begeleiding - Overige werkzaamheden m.b.t. administratie en belastingen

Enschede (Overijssel)
De administratie is voor menig ondernemer noodzakelijk kwaad, maar wel een belangrijk onderdeel van uw onderneming! Administratiekantoor NVS begrijpt dat u zich liever richt op uw kernactiviteiten. Wij richten ons op ZZP'ers en MKB'ers, waarbij betrouwbaarheid, flexibiliteit en natuurlijk betaalbaarheid centraal staan. Diensten: - Administratie / Boekhouding - Belastingaangifte voor bedrijven en particulier - Belastingadvies - Salarisadministratie Speciale aanbieding voor starters Als geen ander weten wij dat bij het opstarten van uw onderneming u voor de nodige kosten komt te staan. Daarom hanteren wij voor startende ondernemers de eerste 12 maand 25% korting op onze toch al scherpe tarieven.

Losser (Overijssel)
Hoe staan we ervoor? Waar zetten we op in? En wat zijn de risicos? Een up to date administratie helpt u antwoord te geven. We werken samen met u. Wij voeren uit en geven u de handvatten om keuzes te maken. U heeft zelf de touwtjes in handen, omdat u altijd overal inzicht heeft in uw actuele administratie. Administratie uitbesteden Wij vervullen uw volledige financiële afdeling. Van administratie, belastingzaken en salarissen tot en met uw financieel directeur. Een beter alternatief voor een boekhouder in dienst. Zelf boekhouden Zelf je boekhouding doen geeft jouw controle en bespaart kosten. Administratie.net helpt je met een helpdesk, eindcontrole, aangiften, inloopmiddagen en onze instructievideo's.

Breda (Noord-Brabant)
MWD Finance is een jong en modern boekhoudkantoor, wij richten ons op het MKB. Wij leggen de focus op het slim gebruik maken van software, zo kunnen we de prijs voor de administratiewerkzaamheden laag houden. Een klant die elk kwartaal een tas met bonnen afgooit moet zelfs bij ons nog relatief veel betalen, omdat we er veel tijd mee kwijt zijn. Echter zullen we bij elk bedrijf kijken naar betaalbare automatiseringsoplossingen, zo hebben al onze klanten bijvoorbeeld een bankkoppeling. In Snelstart, kan de klant zelf via een app of de desktop versie: de resultatenrekening & balans kan inzien, facturen kan opstellen en bonnen inlezen. Dat is de reden dat ons motto is: MWD de boekhouder voor het MKB!

Workum (Friesland)
Boekhoudkantoor: CijferUniek Huisman Geheel nieuwe stijl van (digitaal) boekhouden met actuele financiële inzichten, gericht op de toekomst. Begrotingen en prognoses die periodiek worden besproken, alsmede meetbare prestatie indicatoren (KPI 's) als monitor, waarbij afwijkingen direct tot actie leiden. Hierdoor is de functie van boekhouder, die voorheen registreerde en controleerde, omgebogen naar financieel manager en controller. Bestuurlijke informatievoorziening is tegenwoordig essentieel, waarbij de kwaliteit van de informatie, qua begrijpelijkheid, doelgerichtheid en betrouwbaarheid, bepalend zijn voor de toekomst van een organisatie. Financiële rust: uw wens, mijn werk

Den Haag (Zuid-Holland)
De interboekhouder.nl is de digitale administratiekantoor voor de niet meer weg te denken digitale tijdperk; en richt zich op de Zelfstandige Professional, en overige MKB ondernemingen die een maal 24 uur 7 dagen in de week gebruikmakend van moderne communicatiemiddelen, wanneer het hen uitkomt en waar zij zich ook bevinden bezig zijn met hun onderneming. Men gebruikt WhatsApp , hangouts, sociale media en mail om contact te maken en de onderhouden met hun boekhouder en/of adviseur men gebruikt zijn of haar tablet /smart Phone en/of desktop om facturen aan te maken/bonnetjes te scannen betalingen te verrichten en sent alles door naar zijn of haar Administratie- en Advieskantoor De Internetboekhouder.nl

IJmuiden (Noord-Holland)
Warme betrokkenheid is tekenend voor onze manier en mentaliteit van werken. Want Smit Velsen is de adviseur die je kent. Helder cijferwerk en nuchtere analyses: de primaire voorwaarden voor het nemen van de beste besluiten. Toch vinden we dat bij Smit Velsen niet voldoende. Omdat wij ervan overtuigd zijn dat ondernemen ook met gevoel en emotie te maken heeft. Daarom willen wij ook de persoonlijke ambities en drijfveren van onze klanten kennen. Werken met Smit Velsen betekent werken met een heel toegankelijk bedrijf met een open, informele bedrijfscultuur. Onze 6 professionals houden de lijnen met de klanten kort en zeer persoonlijk. Smit Velsen is de adviseur die je kent. Professioneel en persoonlijk.

Arnhem (Gelderland)
Administratiekantoor S.s.a. Balans te Arnhem geeft u een betaalbaar advies, in begrijpelijke taal afgestemd op uw behoeften. Onze dienstverlening kent een scherpe prijs-kwaliteit verhouding, waarbij wij geregeld vaste prijsafspraken maken met onze klanten. Zo kunt u bijvoorbeeld een vaste prijsafspraak met ons maken op maandelijkse basis, per kwartaal of op jaarbasis. Naast de mogelijkheid van de vaste prijsafspraken, is het ook mogelijk om u van dienst te zijn op uurbasis. Alle diensten staan hieronder voor u weergegeven, tarieven op aanvraag. Verwerken van uw administratie Salarisadministratie Aangifte omzetbelasting Jaarrekening Aangifte inkomstenbelasting Aangifte vennootschapsbelasting

Barendrecht (Zuid-Holland)
Financieel specialist op het gebied van interim-management, administratieve organisatie, bedrijfseconomisch advies, controlling , accountancy en auditing. Uitgebreide ervaring binnen zakelijke dienstverlening, logistiek, zorginstellingen en non-profit. Momenteel werkzaam als interim manager en als adviseur voor buitenlandse bedrijven die een vestiging met verkoop kanaal opzetten in Nederland. Deskundig, betrouwbaar en flexibel, tegen gunstige tarieven. Daarnaast 15 jaar ervaring in het verzorgen van de administratie voor ambitieuze bedrijven die liever geen omkijken willen hebben naar hun boekhouding. Ik werk samen met fiscalisten, marketeers en juristen voor een zo volledig mogelijke dienstverlening.

Hellevoetsluis (Zuid-Holland)
Met onze financiële, fiscale, juridische en bedrijfsmatige dienstverlening scheppen wij ruimte zodat u zich kunt concentreren op waar u goed in bent. Ruimte voor ondernemen. acconavm is actief voor klanten in het mkb, de agrarische sector, de overheid en voor non-profit instellingen. Betrouwbaar, deskundig, snel en tegen een marktconforme, transparante prijsstelling. Graag verwijzen wij u naar onze website voor algemene informatie. Vanuit onze vestiging te Hellevoetsluis onderhouden wij het contact met u door een vaste accountmanager. Hij/zij kent uw branche, bouwt een vertrouwensrelatie met u op en dient u van advies. Indien benodigd brengt hij u in contact met specialisten binnen onze organisatie.

Purmerend (Noord-Holland)
Bij veranderingstrajecten, speciale projecten, uitval van medewerkers, tijdelijke invulling van vacatures, opgelopen achterstanden of drukke periodes kan er behoefte zijn aan extra handjes. NexoCon hééft die handjes voor u. Inzet op interim-basis betekent snelle, flexibele inzet voor uw bedrijf. NexoCon biedt ondersteuning bij: * administratie voeren * maandafsluitingen * financiële rapportage en analyse * salarisadministratie * personeelsadministratie * jaarwerk Met een zeer ruime ervaring in diverse facetten van de administratie is een korte inwerktijd gegarandeerd. Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Wij maken graag met u een afspraak om uw wensen persoonlijk te bespreken.

Zuidbroek (Groningen)
KUBUS Zuidbroek is een modern administratiekantoor. Alle dossiers worden digitaal bijgehouden zodat snel en effectief de nodige gegevens geraadpleegd kunnen worden. Door gebruik te maken van een netwerk aan kantoren is direct specialistische kennis voorhanden. (accountants/fiscalisten/juristen) De data en software wordt extern beheerd zodat uw gegevens veilig worden bewaard. Door het one stop-shopping principe (één vast aanspreekpunt) kunnen we snel schakelen en beslissen -------------------------------------------------------------------------------- Specialisatie KUBUS Zuidbroek: Business analist / Financial Controller / Project Controller. Implementatie administratieve software.

Huizen (Noord-Holland)
Na eerst 10 jaar te hebben gewerkt bij PWC, ben ik 13 jaar partner/accountant-belastingadviseur geweest bij een regionaal kantoor en begin 2010 uitgetreden en weer zelfstandig opnieuw begonnen. Ik ben een all-round adviseur voor u als ondernemer in het MKB, ZZP-er, Vrije beroepsbeoefenaar of bestuur van Verenigingen/Stichtingen. Ik kan u van dienst zijn bij: opzet en verwerking financiéle- en salaris administraties (schoenendoos tot volledig digitaal), opstart onderneming, keuze rechtsvorm, belasting aangiften en - advies, begeleiding bij ondernemingsplan, financieringsaanvragen bank, organisatie advies met speciale interesse als sparring partner op automatiseringsgebied. Graag ben ik u van dienst.

Diemen (Noord-Holland)
Vanaf 2008 is Laura Lake werkzaam als zelfstandig ondernemer met als core-business het ondersteunen en ontlasten van ondernemers op administratief gebied. Als zzp-er ontdekte Laura dat het krijgen van financieel advies of sparren met de boekhouder vaak ontbrak of dat daar hoge kosten aan verbonden waren. Van meerdere ondernemers kreeg zij hetzelfde signaal en besloot daar wat aan te doen. Met haar kennis, ervaring en oog voor kwaliteit, wil Laura de “kleine” ondernemingen ondersteunen om succesvol te zijn. Zij kent het belang van inzicht hebben om te kunt bereiken wat je wilt of wat je anders moet doen om succesvolle onderneming te zijn. Succesvol zijn, kan voor iedereen verschillen.

Utrecht (Utrecht)
OostermanVanMaurik Administratie & Belasting-adviseurs B.V. is beslist geen doorsnee- organisatie van administratieconsulenten en adviseurs. Wij zijn graag uw sparringpartner! De partner waarmee ontwik-kelingen vooraf kunnen worden doorgesproken en doorgerekend. Wij hebben daartoe een geheel eigen aanpak ontwikkeld, waarbij wij proberen zo dicht mogelijk bij de klant te staan. Wij spreken daarom ook graag over begeleiding van dichtbij. Elke relatie heeft bij OostermanVanMaurik Administratie & Belasting-adviseurs B.V. een vast aanspreekpunt. Altijd dezelfde man of vrouw, die alles van en over de klant weet. Via hem of haar hebben onze klanten toegang tot alle specialismen binnen onze organisatie.

Amsterdam-Zuidoost (Noord-Holland)
MM Finance is een zelfstandige en relatief kleine organisatie. Een bewuste keuze, omdat we een persoonlijke benadering, onafhankelijkheid en objectiviteit hoog in ons vaandel schrijven.Het werken met een klein team van specialisten heeft nog andere voordelen. Of het nu gaat om uw administratie, belastingaangifte, jaarrekening, subsidies, bedrijfsopvolging of vermogensadvies: we hebben alle kennis in huis om uw onderneming en u als ondernemer in privé volledig te ondersteunen. Als klant bent u verzekerd van up-to-date en breed gedragen expertise. En dankzij onze verhalen achter de cijfers kunt u altijd rekenen op meer rendement. In de vorm van tijd, geld en kennis. Daar mag u ons gerust op afrekenen!

Ede (Gelderland)
Wij zijn een full service accountantskantoor met 8 vestigingen onder andere in Ede, Arnhem, Scherpenzeel, Capelle a\d IJssel, Hoofddorp en Assen. Onze kantoren zijn laagdrempelig en we staan dicht bij onze klanten. Dit in combinatie met vaktechnisch goed opgeleide medewerkers, vormt bij ons de basis voor een prettige en goede relatie met onze klanten. Wij hanteren concurrerende tarieven. Wij zijn gespecialiseerd in de DGA, de MKB-praktijk, franchise en retail. B&P mag onder meer gerenommeerde ketens als McDonalds, KFC, Jamin, Fortune Hot Drinks, Pets Place en Olympia Uitzendbureau tot haar klanten rekenen. Graag nodigen we u uit voor een vrijblijvende kennismaking. De koffie staat voor u klaar!

Sittard (Limburg)
Aangenaam. Wij zijn Floreer Finance. Als zzp'er, freelancer of eenmanszaak wil je je kunnen focussen op de zaken waar je goed in bent als ondernemer. Voor je boekhouding en aangiften heb je behoefte aan een oplossing die simpel, volledig en betaalbaar is. Een oplossing waarmee jij meer tijd voor het echte werk hebt. Floreer Finance jou als ondernemer graag floreren! Wij helpen jou met je boekhouding en aangiften. Dit doen we in een informele setting, zonder grijze pakken, met juiste cijfers, goede adviezen en een persoonlijk contact. Jouw boekhouding is piekfijn in orde! Plan vandaag nog een een vrijblijvend gesprek om samen te kijken hoe we jou onderneming nog meer kunnen laten floreren.

Pijnacker (Zuid-Holland)
Administratiekantoor QuickRatio verzorgt de volledige administratie voor ZZP'ers en bedrijven in het MKB, incl. jaarrekening, belastingaangiftes, etc. Ook is het mogelijk een deel van uw financiële administratie aan ons uit te besteden, bijv. als u zelf uw administratie in wilt boeken en ons de jaarrekening en aangifte inkomstenbelasting wilt laten verzorgen. QuickRatio is een adminstratiekantoor dat met u meedenkt: wanneer u eenmaal klant bij ons bent neemt u dan tussentijds gerust contact met ons op indien er vragen zijn. Tevens het adres voor startende ondernemers, wij voorzien u indien gewenst gaarne van adviezen. Particulieren zijn van harte welkom voor de aangiftes m.b.t. de belastingdienst.

Helmond (Noord-Brabant)
Beste lezer, New Start Finance & Data is opgericht om u te ondersteunen bij financiële en administratieve vraagstukken. Wij zijn een modern en jong bedrijf, waarbij de klantbediening bovenaan staat. U kan van ons een hoge bereikbaarheid en een meedenkende houding verwachten. Naast de financiële en administratieve specialiteiten van New Start Finance & Data kunt u gebruik maken van ons brede netwerk met verschillende specialisten, zoals bijvoorbeeld HR. Het is mogelijk om een GRATIS kennismakingsgesprek bij ons in te plannen om uw behoefte verder te concretiseren. Gebruik hiervoor de contactgegevens, zoals omschreven. Met vriendelijke groet, New Start Finance & Data

Heerlen (Limburg)
Bent u op zoek naar een betrouwbare en ervaren accountant / belastingadviseur ? Dan bent u bij KUBUS Heerlen aan het juiste adres! Wij hebben meer dan 25 jaar ervaring in het MKB als(register)accountant/ belastingadviseur waardoor we ook voor u de jaarrekeningen en de administratie perfect kunnen verzorgen en tevens de belastingdruk beperkt kunnen houden. Wij zijn aangesloten bij de landelijke organisatie KUBUS, een samenwerkingsverband met 93 vestigingen en specialisten op het gebied van o.a. accountancy, belastingen, personeel & organisatie en corporate finance. Kwalitatief hoogstaande dienstverlening op het gebied van accountancy, belastingen en bedrijfsadvies tegen alleszins redelijke tarieven!

Landsmeer (Noord-Holland)
DE R€KENAAR ondersteunt en adviseert mkb-ondernemers en zzpers in heel Amsterdam en omgeving op financieel, administratief en fiscaal terrein: Opzetten van een efficiënte en overzichtelijke administratie Opstellen van jaarrekeningen en begrotingen Verzorgen van fiscale aangiften o.a. omzetbelasting, inkomstenbelasting Bedrijfsadvisering, waaronder: Ondernemingsplannen Begeleiding van starters en doorstarters Keuze van optimale rechtsvorm (BV ja/nee) Advisering bij vermogensplanning/successie Second opinion DE R€KENAAR zorgt ervoor dat jij als ondernemer kunt doen waar je goed in bent: ondernemen. Wij ontzorgen je bij de volledige boekhouding en (loon) administratie.

Populaire steden


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2025