Belastingadviseur nodig? Met ruim 4.000 aangesloten belastingadviseurs vindt u altijd de belastingadviseur die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van belastingadviseurs. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de belastingadviseur met het beste aanbod!
Als mkb-ondernemer wilt u graag inzicht in uw financiële situatie, maar de tijd om u erin te verdiepen ontbreekt vaak. Met ADSV in de arm kunt u zich focussen op uw core business.
Dankzij de persoonlijke touch van ADSV, weet uw contact-persoon wat er speelt in uw organisatie en wat uw privé situatie is. Dat geeft de mogelijkheid u optimaal van een totaaladvies te voorzien.
Met een goede administratie hebben ondernemers aanzienlijk meer kans van slagen. Maar hoe zet u een bedrijfsadministratie op? Welke verzekeringen moet u hebben? ADSV helpt u graag op weg.
Wilt u meer weten over wat ADSV voor u allemaal kan betekenen, kijk dan op www.adsv.nl.
Administratiekantoor en belastingadviespraktijk met jarenlange ervaring, gedegen vakkennis op administratief en fiscaal gebied binnen het gehele MKB.
Wij werken laagdrempelig, klantgericht, professioneel en werken efficient, waardoor wij in staat zijn scherpe tarieven neer te leggen.
We werken met professionele software, kunnen op afstand meekijken in uw administratie en kiezen een pro-aktieve benadering en inzicht in de cijfers, zodat u snel op veranderende situaties kunt inspelen.
Wij houden niet van verrassingen achteraf, wij maken heldere afspraken met elkaar en bieden desgewenst een vast maandbedrag aan, zodat u weet waar u aan toe bent.
Ruim 15 jaar boekhoudkundige ervaring, waarvan 10 jaar als (eind)verantwoordelijke.
Gespecialiseerd in de volledige boekhouding en verzorgen van de diverse aangiften (BTW, LB, enz), inclusief rapportages, tot en met het jaarverslag.
Dit voor zowel tijdelijke als vaste opdrachten voor:
Startende ondernemers;
ZZP-ers;
Ondernemers in het MKB
In het gebied Breda - Den Bosch - Eindhoven - Venlo - Maastricht.
Ook inzetbaar voor (tijdelijke) ondersteuning, begeleiding en opzetten van uw administratie.
Verder werken wij met Snelstart een zeer goed en modern financieel programma. Dat is prettig voor ons om mee te werken en voor u om te weten.
Zoekt u een administratiekantoor die uw administratie (deels/volledig) kan verzorgen inclusief bijbehorende fiscale aangiften en u ook adviezen kan geven? Dat is precies waar Veerhaven Administratie haar dienstverlening op gericht heeft.
Zijn de volgende kernvoorwaarden voor u belangrijk;
1. Administratie van hoge kwaliteit;
2. Scherpe en heldere tarieven, maar ook op maat gemaakt;
3. Flexibele openingstijden, ook buiten kantoortijden;
4. Persoonlijk contact;
5. Maandelijks vaste tarieven, maar ook per uur mogelijk
Wilt u nog meer informatie over Veerhaven Administratie? Neem dan een kijkje op mijn website www.veerhavenadministratie.nl
Door onze jarenlange ervaring als accountant en belastingadviseur hebben we geleerd dat ondernemers steeds vaker behoefte hebben aan een breder georiënteerde adviseur. Een coach, die u niet alleen adviseert over financiële zaken maar ook meedenkt over onderwerpen als strategie, management, personeelsbeleid en innovatie uit zakelijk, als wel uit persoonlijk oogpunt.
Wij gaan net even verder dan de meeste accountants. Onze werkwijze is uitgebreid en transparant zoals Cooster is. Als coaching accountants sluiten wij onze vakkundigheid hierbij aan en bieden u persoonlijk support op elk ondernemend gebied. Dat is Coosters onderscheidend vermogen.
Adecon Finance is gespecialiseerd in het verzorgen van de financiële administratie voor zelfstandigen en het midden- en kleinbedrijf. Onze dienstverlening bestaat o.a. uit financieel advies, starterbegeleiding, aangifte omzetbelasting, aangifte inkomstenbelasting, aangifte vennootschapsbelasting, opstellen jaarrekening, loonverwerking en financial controlling op interim basis.
Bent u geïnteresseerd en wilt u graag meer over ons en onze dienstverlening weten kijk dan verder op onze website voor meer informatie of neem contact met ons op. Wij plannen met plezier een kennismakingsgesprek met u in. Dit is altijd kosteloos en geheel vrijblijvend.
Mijn naam is Yolanda Bultena en ik ben financial consultant/controller op interim-basis. Heeft u een tijdelijk personeelstekort, door bijvoorbeeld ziekte, piekbelasting, onderbezetting, reorganisatie of anderszins op uw financiële afdeling of salarisadministratie, dan kan ik u uitkomst bieden. U kunt mij op uurbasis inhuren om deze tekorten op te vangen en ik ben hiervoor fulltime beschikbaar. Natuurlijk ben ik ook beschikbaar voor de kleine zelfstandige om tegen aantrekkelijke tarieven de boekhouding en/of salarisadministratie te doen. Dit kan - indien gewenst - ook buiten de geijkte kantooruren. Want niet iedereen is tussen 9 en 5 beschikbaar !
Ons administratiekantoor, dat in 1999 is opgericht, is samengesteld uit een team van vakbekwame (loon)administrateurs en belastingadviseurs en heeft vestigingen in Amsterdam en Haarlem.
Voor bedrijven uit het midden- en kleinbedrijf, zzpers en particulieren bieden wij een uitgebreid dienstenpakket, welke o.a. bestaat uit:
- (online) administratie
- Salarisadministratie
- Ledenadministratie
- Jaarrekeningen
- Aangifte Inkomstenbelasting
- Aangifte Vennootschapsbelasting
- Aangifte Omzetbelasting
- Aangifte Loonheffingen
Wij nemen de boekhouding (of een deel) voor u uit handen en zorgen voor de afhandeling van al uw belastingzaken.
Administratiekantoor Wesenhagen is een administratiekantoor voor ondernemers en particulieren. Wij
ondersteunen u bij alle werkzaamheden op administratief en fiscaal gebied, waarbij u kunt vertrouwen
op een brede professionele dienstverlening.
Administratiekantoor is gespecialiseerd in het verwerken van de financiële administratie,
salarisadministratie en fiscale zaken. Wij gaan zeer klantgericht te werk, maken heldere afspraken
en komen deze daadwerkelijk na. Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u contact met
ons opnemen per e-mail info@admwesenhagen.nl, telefoon 072-8440970 of via onze website
www.admwesenhagen.nl.
Als jong ervaren professioneel administratiekantoor zijn wij u graag persoonlijk en deskundig van dienst. Met Proficio Administraties bent u ervan verzekerd dat uw administratie en aangiftes altijd tijdig en correct worden verwerkt. Altijd een vast en hetzelfde aanspreekpunt, dat is wel zo prettig.
Proficio Administraties verzorgt graag voor u:
– Financiële administratie
– Btw-aangifte
– Salarisadministratie
– Opstellen jaarrekening
– Aangifte Inkomstenbelasting
– Aangifte vennootschapsbelasting
– Deponeren jaarrekening
Meer weten? Neem gerust geheel vrijblijvend contact met ons op!
Wij bieden als belastingconsulent deskundig advies bij al uw aangiften en belastingvragen. Dit zowel voor particulieren als voor zzp'ers en bedrijven.
Uw gehele boekhouding is bij ons in goede handen.
Bij ons staat persoonlijke aandacht en begeleiding van de cliënt centraal. Wij nemen graag de tijd voor onze cliënten. Wij fungeren als vraagbaken voor al uw fiscale vraagstukken en bieden u dan ook advies op fiscaal en juridisch niveau.
Besteed uw boekhouding uit aan een professional. Geef uw fiscale zorgen uit handen. En dat voor een vast en laag tarief zodat u vooraf weet waar u aan toe bent.
Neemt u vrijblijvend contact met ons op
Snoek & de Leeuw Belastingadviseurs en Financiële Dienstverlening is een groeiende zelfstandige onderneming met vestigingen in Leerdam en Woudrichem. Al meer dan zestig jaar wordt het midden- en kleinbedrijf (MKB) administratief en fiscaal geadviseerd en onder-steund.
In onze dienstverlening streven wij ernaar om u zo breed mogelijk van dienst te zijn, zodat u met al uw administratieve, financiële en belastingtechnische vragen bij ons terecht kunt. Naast de brede kennis van ons team maken wij, indien nodig, gebruik van ons uitgebreide en diverse relatienetwerk van specialisten om u zo optimaal mogelijk te kunnen adviseren.
Als cijfer- en budgetcoach heb ik me toegelegd op het ontzorgen van de ZZP-er. Voor een ZZP-er is “zijn werk zijn passie”. In alle administratieve rompslop en regelgeving er omheen heeft de gemiddelde ZZP-er geen zin. Dit kost allemaal tijd, die ten koste gaat van zijn werkuren of vrije tijd. Na je dagtaak ook nog eens de administratie bijwerken, aangifte doen enzovoort. Het reserveren voor het betalen van belasting en dergelijke schiet erbij in. De ZZP-er coachen en ontzorgen zodat de ZZP-er niet in de problemen komt aan het eind van het kwartaal of aan het eind van het jaar wanneer de inkomstenbelasting om de hoek komt kijken.
Administratieve & Fiscale Dienstverlening is sinds 2009 actief in de markt. Wij hebben zeer brede vakgebieden en kennis in de accountancy, administratie, belastingaangiften, fiscaal advies, salarisadministratie, debiteurenbeheer, ondernemersadvies, startersbegeleiding enz.
Bij ons krijgt u echt een rust rondom al uw administratie en belastingzaken. U krijgt de hoge kwaliteit gegarandeerd tegen betaabare prijs. De prijs die afgesproken wordt is op basis van all in tarief, wat betekent dat u niet meer betaalt dan afgesproken is. Er vindt dus geen nacalculatie plaats en u blijft verzekerd tegen de onverwachte nota's.
De keuze is aan u.
Ons kantoor verzorgt voor U de gehele financiële administratie, van schoenendoos tot aangifte(n)..
U kunt ook zelf een gedeelte in de hand houden door zelf de facturering en betalingen te verrichten.
Vervolgens wordt alles verwerkt in een financiële boekhouding.
Zo kent U Uw positie en weet U tijdig waar U aan toe bent.
Zowel MKB-ondernemers en kleine zelfstandigen (ZZp-ers) als ook particulieren
kunnen bij ons terecht voor de complete boekhouding dan wel een deel daar van.
Zoals o.a.
- Aangiften btw,
- Inkomstenbelasting,
- Financieel administratie-beheer,
- Advies.
E.S.belastingadvies is er speciaal voor particulieren, ZZP-ers en freelancers die hulp nodig hebben bij het invullen van de aangifte inkomstenbelasting en omzetbelasting.
Voor ZZP-ers verzorgen wij voor een klein bedrag per maand de boekhouding en bijbehorende belastingzaken.
Tarieven voor particulieren (incl. 19% btw):
- Aangifte inkomstenbelasting € 60,-
- Aanvragen of wijzigen toeslagen € 30,-
- Aangifte IB bij aankoop/verkoop eigen woning € 90,-
Tarieven voor ondernemers (excl. 19% btw):
- kwartaalaangifte omzetbelasting € 40,-
- aangifte inkomstenbelasting € 160,-
- administratie + aangifte IB + OB € 480,- per jaar
A&A Administratie is een klein administratiekantoor in Groningen. Ik ben een professionele administrateur die afgestudeerd is aan de HEAO te Groningen. Mijn doelstelling is om naast de ondernemer te staan en uw administratie nauwkeurig te verzorgen. Dit (kan) in combinatie met een optimaal fiscaal en of financieel advies. Zodoende kunt u een maximaal voordeel te behalen. Door kennis van zaken en lage tarieven Kan ik uw boekhouding tegen zeer aantrekkelijke prijs/kwaliteitsverhouding verzorgen. Omdat ik kantoor aan huis heb, kan ik de vaste kosten laag houden en dat is voordelig voor u! Kleine ondernemingen en ZZPérs zijn van harte welkom!
Veel aanbieders die een echtscheiding of scheiding begeleiden en afwikkelen hanteren hoge prijzen.Wij hanteren reële prijzen en zijn gespecialiseerd in het sociaal juridisch, financieel en fiscaal correct begeleiden bij een echtscheiding of scheiding.
Wij begeleiden cliënten op praktische wijze bij echtscheiding of scheiding en hebben veel kennis in huis. Onze adviseurs zijn register scheidingsadviseurs (RFEA) en zijn aanvullend gecertificeerd en/of erkend voor een bepaald specialisme. Bijkomend voordeel: ons kantoor is (op afspraak) tot 21.00 uur geopend.Zie onze website voor meer informatie.Een (echt)scheiding is al moeilijk genoeg...
Administratiekantoor Continue is een dynamisch allround Administratie- en Advieskantoor waar een persoonlijke benadering van u als cliënt een vanzelfsprekendheid is. Dit doet Administratiekantoor Continue met zeer gekwalificeerde mensen met ruime accountancy ervaring.
De werkzaamheden bestaan onder meer uit het verzorgen van financiële administraties, verzorgen van de fiscale aangiften en samenstellen van jaarrekeningen. Daarnaast adviseren en begeleiden wij ondernemingen. Wij analyseren uw bedrijfsprocessen en bieden ondersteuning voor alle managementaspecten, zodat u zich alleen maar bezig hoeft te houden met uw kerntaken.
Over ons
Administratie- en Adviesburo Noord-Brabant B.V. (ANB) bestaat uit één vestiging met 28 medewerkers. ANB verzorgt financiële administraties, stelt jaarrekeningen samen en verzorgt de uitvoerende kant van belastingen, zoals de aangiften omzetbelasting, loonbelasting, inkomsten- alsmede de vennootschapsbelasting. Daarnaast heeft ANB al 30 jaar ervaring in salarisadministratie.
Werkwijze
ANB hecht veel waarde aan een goede relatie met uw onderneming. Onze wijze van werken kenmerkt zich door:
korte communicatielijnen;
vast aanspreekpunt;
duidelijke afspraken over wie wat moet doen en wanneer.
De mensen van Groeneveld Accountants houden zich niet alleen bezig met het verleden, maar vinden het belangrijk om een gesprekspartner voor de cliënt te zijn met betrekking tot de actuele stand van zaken.
Een prachtig voorbeeld hiervan, soms in combinatie met onze eigen variant op internetboekhouden, ga-online.nu, is de periodieke rapportage welke we onze cliënten per maand of kwartaal kunnen leveren.
Zo ontstaat er actueel inzicht in de onderneming, kunnen we bijsturen daar waar nodig is, vergelijken met vorige perioden en daar kunt u als ondernemer direct weer op inspelen.
Groeneveld Accountants - Accountants voor ondernemers!
Hazenoot Administratiekantoor is een (online) full service administratiekantoor gevestigd in Rijnsburg dat dienstverlening biedt aan Zzp’ers, Eénmanszaken, BV’s, VOF’s en particulieren.
Onze klanten komen voornamelijk uit Rijnsburg, Katwijk, Leiden en de Bollenstreek maar tegenwoordig komen onze meeste klanten door de mogelijkheid van online boekhouden ook elders in het land.
Door het gebruik maken van online boekhouden is geen afstand of plaats meer te ver!
Tevens kunt u ook bij ons terecht voor uw aangifte inkomstenbelasting, salarisadministratie, jaarrekening, vennootschapsbelasting en omzetbelasting.
Zelfstandig financieel dienstverlener op het gebied van accountancy, controlling en finance.
Specialisatie: Professional met veel werkervaring binnen de Rijksoverheid en in het bedrijfsleven. Beheerst veel aspecten binnen accountancy en finance. Als accountant verantwoordelijk voor zowel financial en operational (o.a. jaarrekeningcontrole, AO/IB en riskmanagement) audits bij productie-, handels- en dienstverlenende ondernemingen, als controller verantwoordelijk voor de P&C cyclus en advisering en als adviseur van de minister van Financiën verantwoordelijk voor advies betreft de begroting van ministeries.
Geeft zeven jaar leiding.
Zelfstandig financieel dienstverlener op het gebied van accountancy, controlling en finance.
Specialisatie: Professional met veel werkervaring binnen de Rijksoverheid en in het bedrijfsleven. Beheerst veel aspecten binnen accountancy en finance. Als accountant verantwoordelijk voor zowel financial en operational (o.a. jaarrekeningcontrole, AO/IB en riskmanagement) audits bij productie-, handels- en dienstverlenende ondernemingen, als controller verantwoordelijk voor de P&C cyclus en advisering en als adviseur van de minister van Financiën verantwoordelijk voor advies betreft de begroting van ministeries.
Geeft zeven jaar leiding.
Wij zijn een accountants- en belastingadvieskantoor gericht op het MKB. De organisatie is directe voortzetting van Accountantskantoor van den Berg die als sinds eind jaren '50 gevestigd was op de Veluwe.
Onze cliënten zijn voornamelijk MKB-bedrijven. Maar daarnaast verzorgen wij ook voor veel particulieren de jaarlijkse belastingaangifte.
Organisatorisch hanteren wij een 'platte structuur' , d.w.z. iedere zakelijke maar ook particuliere relatie heeft een vaste contactpersoon die tevens eindverantwoordelijk is voor het dossier. Voorts hebben we een eigen loonafdeling in huis. Waarin veel ervaring is in verloningen e.d. in het MKB.