Belastingadviseur nodig? Met ruim 4.000 aangesloten belastingadviseurs vindt u altijd de belastingadviseur die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van belastingadviseurs. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de belastingadviseur met het beste aanbod!
Het bedrijf waar u vooraf weet wat u jaarlijks kwijt bent aan accountantskosten. Betrokken, betaalbaar, deskundig en integer.
Ruim 30 jaar ervaring in het voeren van administraties, samenstellen jaarrekeningen en advisering (zowel fiscaal als financieel) van particulieren en bedrijven.
Het begeleiden van starters en doorstarters als mentor en coach. Met raad en daad begeleiden van mediationtrajecten en het adviseren in fiscale bezwaar-en beroepsprocedures.
Kent ins en outs rondom persoonsgebonden budgetten (PGB).
Sterk analytisch vermogen, kan problemen snel overzien en prioriteiten stellen.
De ontwikkelingen zijn snel en (haast) niet te volgen door nieuwe wetgeving over financiële verantwoording, belastingen sociale verzekeringen enz. en daarbij het gebruik van elektronische hulpmiddelen en internet.
Voor kleine en niet-controleplichtige middelgrote ondernemingen biedt RoMa financiële dienstverlening de volgende diensten aan zodat zijn cliënten zich kunnen focussen op hun business. Kwaliteit en een persoonlijke aanpak zijn daarbij kenmerkend.
- Boekhouding
- Jaarrekening
- Loonadministratie
- Fiscale aangiften (omzetbelasting, vennootschapsbelasting, inkomstenbelasting enz..)
Van Rooijen Accountants en Belastingadviseurs is een middelgroot, eigentijds en zelfstandig accountants- en belastingadvieskantoor dat is gevestigd in het centrum van Gorinchem. Wij zijn actief in dienstverlening aan het midden- en kleinbedrijf, stichtingen en verenigingen.
Onze kernactiviteiten bestaan uit het samenstellen van financiële verantwoordingen (jaarrekeningen), de verzorging van de financiële- en loonadministraties en fiscale advisering. Dat doen we in een volledig geautomatiseerde werkomgeving. Onze cliënten kunnen rekenen op een actieve. laagdrempelige en persoonlijke benadering.
De financiële vleugel van De Adelaar Cijfer- en Taalvast ontzorgt u op het gebied van uw financiële administratie.
Een scherp gevoel voor cijfers leidt mede tot adviezen voor een betere boekhouding en een sterkere bedrijfsvoering. De vergelijking met een adelaar houdt u en mij scherp.
De belangrijkste diensten zijn:
* het verzorgen / bijhouden van (een deel van) uw boekhouding;
* het verzorgen van uw belastingaangiften {btw, IB en Vpb).
Kernwoorden in de dienstverlening zijn:
* persoonlijke aandacht;
* nauwkeurigheid;
* flexibiliteit;
* ondersteuning / leren;
* klantgerichtheid.
Cure4Finance is een dynamische, snel groeiende organisatie. Onze financiële professionals ondersteunen zorginstellingen bij het inrichten en onderhouden van financiële administraties, het opstellen van financiële rapporten alsmede het opstellen van de jaarrekening van de opdrachtgevers en oplossen van complexe financieel economische uitdagingen. Wij dragen zorg voor een optimale afhandeling van de financieel economische processen, waardoor de zorgverlener zich volledig kan richten op het medische zorgproces. De dienstverlening van Cure4Finance bestaat uit:
- Consulting
- Interim
- Outsourcing
Zitten er te weinig uren in een werkdag? Houd de administratie je af van je echte werk? Kun je je ideeën niet verder uitwerken? Als dit herkenbaar voor je is, gun jezelf dan een Virtual Assistant (VA)! Stuur mij een berichtje en laten wij binnenkort kennis maken!
Wat ik als VA doe? Ik ontzorg jou als ondernemer bij je dagelijkse werkzaamheden, zodat jij weer balans hebt tussen werk en privé en jij je verder kunt focussen op het ondernemen zelf! Ik ben je helpende handje op afstand en ondersteun je met diverse werkzaamheden zoals administratie, website, back office en wie weet nog meer.
Administratiekantoor Kubat B.V. opereert vanuit Zwijndrecht en Baarn als partner in finance voor zelfstandigen, het MKB en non-profit organisaties. Onze cliënten worden voor vaste en lage investeringen ondersteunt op vele facetten; van het voeren van hun administratie tot het aanvragen van subsidies aan toe.
Samen met de cliënt wordt er gekeken op welke vlakken administratiekantoor Kubat B.V. ondersteuning en begeleiding kan bieden om duurzame successen te boeken. Pro-actief en slim samenwerken met een no nonsens aanpak bepaalt het succes van de klant én die van administratiekantoor Kubat B.V..
JTV Finance richt zich op administratie, belastingen en jaarrekeningen tegen een acceptabele prijs.
Wij onderscheiden ons door online boekhouden van Twinfield waardoor wij op afstand met de klant kunnen samenwerken. Voor de belastingaangiftes maken wij gebruik van diverse modules van Elsevier. De jaarrekeningen worden gemaakt met een professioneel pakket en voor een evt. accountantsverklaring werken wij samen met een externe RA.
De eigenaar van JTV Finance is Jeen de Vries; hij heeft 20 jaar ervaring in het bedrijfsleven. Hij heeft gewerkt in de accountancy, controlling en als hoofd administratie.
Kubus Rotterdam-Noordwest maakt onderdeel uit van de Kubus Coöperatie, een landelijke organisatie van accountants, fiscalisten, administratiekantoren en belastingadviseurs.
Er zijn meer dan 100 Kubus vestigingen over het hele land, daarmee is Kubus een professionele speler in de financiële dienstverlening.
Kubus Rotterdam-Noordwest is uw financiële en economisch adviseur.
Alle werkzaamheden worden u uit de handen genomen, waardoor u zich kunt concentreren op de groei van uw onderneming.
Wij zorgen voor alle adviezen over administratie, belastingen, personeelszaken en ondersteunen u hierin.
30 jaar ervaring in het coachen van kinderen, leerkrachten en onderwijsondersteunend personeel.
Tevens gewerkt als arbeidsbemiddelaar van langdurige werklozen en jongeren (18-25 jaar) in het gevangeniswezen.
HBO opleiding "loopbaanbegeleider/jobcoach" met succes afgerond.
In februari 2013 succesvol de opleiding "budgetcoach/schuldhulpverlener/beschermingsbewind.". afgerond. Sinds maart 2013 werkzaam als civiel bewindvoerder en budgetcoach. Vanaf 1 mei 2014 als professioneel bewindvoerder/budgetbeheerder/curator/mentor verbonden aan Langhenkel Bewindvoering & Schuldmanagement.
Een persoonlijke band met de klant is bij Quality in Finance van essentieel belang. Onze boekhouders zijn allen expert in hun vak en kunnen zich goed verplaatsen naar de situatie van de klant. Quality in finance zorgt ervoor dat u geen omkijken meer heeft naar uw administratie. Of het nou gaat om urenadministratie of de jaarlijkse inkomstenbelasting, onze boekhouders zijn er om u geheel te ontzorgen.
Wij zorgen ervoor dat onze klanten zo min mogelijk belasting hoeven te betalen. De boekhouders van Quality in finance zijn heel laagdrempelig en staan open om elke vraag van de klant te beantwoorden.
Wij voeren indien gewenst, uw gehele of gedeeltelijke administratie of boekhouding, aangifte omzetbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting. Wij leveren onze diensten aan alle rechtsvormen, door geheel Nederland of u net begonnen bent of al 10 jaar ondernemer bent, eenmanszaak, ZZP'er, VOF of BV maakt voor ons geen verschil. Wij kunnen een totaal pakket leveren en u ben totaal ontzorgd. Indien u online wilt werken, wij werken met King business software en Exact online. Gebruikt u een ander softwarepakket, dan is dat geen probleem voor ons. Wij zijn werkzaam in heel Nederland.
EP Finance, uw eerste hulp voor een gestructureerde boekhouding!
Klein of groot bedrijf, het is belangrijk om vanaf het begin een goede administratie en boekhouding op te zetten. Uiteindelijk is een goede administratie vooral voor jezelf! EP Finance is betrouwbaar en deskundig en helpt bedrijven met diverse administratieve services. Dat kan zijn inrichting van uw administratie, verwerken van uw facturen, btw-aangiftes, advies of de jaarlijkse aangifte inkomsten of vennootschapsbelasting. Om te voldoen aan verplichtingen van de overheid en u te ontzorgen van werkzaamheden die u niet leuk vindt.
Wij voeren indien gewenst, uw gehele of gedeeltelijke administratie of boekhouding, aangifte omzetbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting. Wij leveren onze diensten aan alle rechtsvormen, door geheel Nederland of u net begonnen bent of al 10 jaar ondernemer bent, eenmanszaak, ZZP'er, VOF of BV maakt voor ons geen verschil. Wij kunnen een totaal pakket leveren en u ben totaal ontzorgd. Indien u online wilt werken, wij werken met King business software en Exact online. Gebruikt u een ander softwarepakket, dan is dat geen probleem voor ons. Wij zijn werkzaam in heel Nederland.
SikkinkAdvies adviseert, begeleidt en ondersteunt kleine en middelgrote ondernemingen op financieel administratief en fiscaal gebied met een persoonlijke aanpak en een vriendelijke tariefstelling. Door grote betrokkenheid bij kleinere en startende ondernemers en jarenlange ervaring, wordt u als ondernemer in het midden- en kleinbedrijf vanuit het hart van Amsterdam ondersteund bij uw financiële administratie en al uw fiscale zaken. U hoeft zich dus geen zorgen te maken over administratieve beslommeringen, waardoor u zich volledig kunt richten op de zaken waar u goed in bent, uw core business.
Voor diverse vormen van financiële dienstverlening bent u bij Advies Over Cijfers aan het juiste adres. Het opstellen van jaarcijfers of het verzorgen van belastingaangiften zijn enkele van onze diensten.
AOC presenteert uw cijfers op begrijpelijke wijze en vertelt u in eenvoudige taal hoe uw onderneming er financieel voorstaat. Vanuit deze basis geeft AOC u advies en denkt met u mee als ondernemer om uw financiële doelen te realiseren.
AOC combineert een klantgerichte aanpak met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Ontdek op deze website wat AOC voor u kan betekenen.
Wij leren u graag kennen
Op ons kantoor nemen we echt de tijd voor u. U kunt met al uw vragen over het ondernemerschap bij ons terecht. Een goede klik vinden we belangrijk, want we zijn graag nauw betrokken bij uw onderneming. Zo kunnen we snel inspelen op vragen en op nieuwe ontwikkelingen. Uiteraard kunt u ons ook altijd bellen of mailen. We helpen u snel.
Maatwerk
Iedere onderneming is anders. Bent u starter of heeft u al langer een onderneming? Bent u ZZP’er of heeft u mensen in dienst? Heeft u een BV, een maatschap of een VOF? Wij zetten onze kennis en ervaring graag voor u in.
Abacus Administraties en Adviezen is een allround boekhoudkantoor, voornamelijk gericht op het MKB en ZZP-ers.
We zijn een klein, laagdrempelig kantoor, het persoonlijk contact met onze klanten hebben wij hoog in het vaandel staan.
U kunt bij ons terecht voor alle belastingaangiftes, het verzorgen van uw boekhouding, samenstellen van de jaarrekening en ook de salarisadministratie kunt u aan ons overlaten.
Als particulier bent u ook van harte welkom voor het invullen van uw aangifte Inkomstenbelasting, het aanvragen van een voorlopige aanslag, toeslagen enz. tegen een scherp tarief.
Bent u op zoek naar deskundigheid op het gebied van administratie, ICT, jaarrekeningen, belastingen en financiële adviezen? Dan bent u bij GERBOO aan het juiste adres. Wij zijn zeer bekwaam op financieel, ICT en fiscaal gebied. Tevens hebben wij relaties met verzekering-, communicatie- en marketingexperts, zodat wij ook hierin kunnen adviseren.
Wij leveren o.a. de volgende diensten:
Fiscaal advies
Financieel advies
Boekhouden
BTW aangifte
BTW terugvraag
BTW terugvraag op zonnepanelen
Inkomsten belasting
Verzorgen administratie
Administratie
Wil je meer rendement uit je onderneming of beleggingen halen? Dan is overzicht in je financiële, waaronder je fiscale positie, een vereiste.
Fiscaal Fundament kan je hierbij helpen. We werken als team samen aan een (dynamisch) stappenplan, rekening houdend met je wensen voor de toekomst.
Hierbij hanteren we een persoonlijke benadering, waarbij we een duurzame relatie op basis van vertrouwen met je opbouwen.
Dit doen we met als uiteindelijk resultaat het opbouwen van je ‘fiscale fundament’, waardoor je sneller je doelen in privé en voor je onderneming bereikt.
PVDW-Finance is een onderneming gericht op financieel, administratieve dienstverlening. Deze dienstverlening is mogelijk bij ons op kantoor, maar ook bij u op locatie. U kunt van deze dienstverlening gebruik maken voor vaste periodieke werkzaamheden, zoals maandelijkse rapportages, of belastingaangiftes. Het is echter ook mogelijk om van ons gebruik te maken op projectbasis, bijvoorbeeld i.v.m. tijdelijke drukte, een zwangerschapsverlof, of een ontstane vacature. U kunt ons dan inhuren voor de invulling van een functie als controller, of voor overige financieel, administratieve werkzaamheden.
Bee On Duty is een belastingadvies- en administratiekantoor dat zich richt op kleine en middelgrote organisaties, is opgericht door een belastingconsulent, die lid is van het Register Belastingadviseurs. Wij werken volledig digitaal.
Wij bieden aan: verzorgen belastingaangiften (Inkomstenbelasting, Omzetbelasting, Vennootschapsbelasting); het opzetten van een goede financiële administratie; opstellen jaarrekeningen en overige financiële verslagen; salarisadministratie; fiscaal advies; begeleiding van (startende) ondernemers; het optreden als gemachtigde voor ondernemers uit andere EU-landen
Mieke Timmermans administratie en advies is opgericht per 1 januari 2012. Na het volgen van de opleiding tot Register Accountant aan de Rijksuniversiteit in Groningen heb ik 5.5 jaar werkervaring opgedaan bij PricewaterhouseCoopers. Daarna heb ik voor een periode van 6 jaar een commerciële functie gekozen.
Met ingang van 1 januari 2012 combineer ik het moederschap met een eigen administratiekantoor.
Mijn kantoor is laagdrempelig doordat ik het enige aanspreekpunt ben en omdat ik met scherpe, meestal vaste prijzen werk. Vooraf duidelijke afspraken maken voorkomt discussies achteraf!
- Het is een jong dynamisch bedrijf.
- Doelstelling om ZZP-er of startende ondernemers te begeleiden en ondersteunen van diverse administratieve processen te optimaliseren en het uiteindelijke doel om de kosten op accountants te besparen
- Mogelijkheid om budgetbeheer te regelen
- Advies op maat om de kosten te reduceren overzicht, helder hebben van cijfers naar een vertaalslag bij de klant
- De administratie van de VVE verwerken en jaarlijks een meerjaren begroting opstellen. Het totaal pakket om het dagelijks bestuur te ontlasten .
- Verdere info verwijs ik u door naar onze website
Karskens Accountancy heeft jarenlange ervaring in verschillende marktsectoren en is gespecialiseerd in het midden- en kleinbedrijf, dus ook starters. De klant staat centraal bij Karskens Accountancy. In onze ogen is de vertrouwensrelatie met u noodzakelijk om tot een goede samenwerking te komen. Onze cliënten betreffen verenigingen, stichtingen, vrije beroepers, directeur-grootaandeelhouders en MKB ondernemingen.
Na zijn studie Accountancy deed oprichter Steven Karskens jarenlange ervaring op als allround adviseur voor het midden- en kleinbedrijf bij één van de grotere accountantskantoren.