Belastingadviseur nodig? Met ruim 4.000 aangesloten belastingadviseurs vindt u altijd de belastingadviseur die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van belastingadviseurs. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de belastingadviseur met het beste aanbod!
Aangesloten bij FKA.
Al tien jaar als administratiekantoor actief.
Wij verzorgen voor u de gehele boekhouding en loonadministratie. Doen de aangifte Omzet-en Loonbelasting, en aan het eind van het jaar de Inkomstenbelasting en de Vennootschapsbelasting. Op uw verzoek doen wij tussentijdse rapportages. Na opstellen van de jaarcijfers worden deze uitgebreid met u besproken. Indien gewenst kunnen wij ook de facturatie voor u verzorgen. Deze diensten kunnen wij doen wij voor zzp'ers, bedrijven met personeel (zowel eenmanszaken als BV's). Dit alles tegen betaalbare prijzen.
Remarc is sinds 1999 de strategische partner voor de MKB-onderneming op het gebied van finance & control. Wij zijn een kennisorganisatie die betaalbaar specialistische disciplines integreert in totaaloplossingen voor kleine en middelgrote ondernemingen.
Wij helpen ondernemers professionaliteit en continuïteit in hun organisatie te waarborgen op de volgende disciplines:
-Financiële administratie en informatiesystemen
-Personeelsbeleid en salarisadministratie
-Fiscale advisering
-Verzorging van fiscale aangiftes
-Bedrijfsplanning & control
-Outsourcing
Van Westerneng is een full-service belastingadvieskantoor dat meer is dan een kantoor voor uw belastingaangiften en boekhouding. Door de ruime ervaring in de (fiscale) MKB-praktijk en een netwerk van gespecialiseerde professionals, zijn wij in staat alle mogelijke vormen van fiscale en financiële dienstverlening op kwalitatief hoog niveau aan te bieden. Van Westerneng biedt daarmee dezelfde deskundigheid als grotere landelijke en regionale adviesorganisaties, alleen dan met een hoge mate van oprechte betrokkenheid en tegen aantrekkelijke vooraf gecommuniceerde tarieven.
Met vele jaren ervaring richt Arts en Accountant zich met haar diensten op de medische beroepsbeoefenaar. Gebruikmakend van onze branchekennis en ons netwerk van specialisten streven wij naar een zo volledig mogelijk serviceaanbod. U kunt natuurlijk bij ons terecht voor het verwerken van administraties, het samenstellen, beoordelen en controleren van jaarrekeningen en alle soorten fiscale aangiften. Ook de salarisadministratie nemen wij u graag uit handen. Door kennis van uw persoonlijke situatie kunnen wij u verder zeer breed adviseren op fiscaal en financieel terrein.
Totale administratie onder de vleugels van Adminto
Adminto staat voor Administratie totaal, wat zich uit in de volgende diensten:
financiële administratie
loonadministratie
financiële verslagen
belastingaangiften
diverse overige diensten
Kenmerkende eigenschappen van Adminto zijn:
één aanspreekpunt
online boekhouden
transparantie
scherpe tarieven
Spreken deze diensten en eigenschappen u aan? Adminto nodigt u uit om uitgebreide informatie over onder andere het bureau, haar diensten en tarieven tot u te nemen op haar website: www.adminto.nl.
Voor ondernemers met ambitie.
Het doel van onze dienstverlening is simpel; ervoor zorgen dat ondernemers maximale waarde halen uit hun bedrijfsvoering. Dit doen wij bijvoorbeeld door het verzorgen van de volledige boekhouding, het opstarten van een coaching traject bij bedrijfsgroei of het opstellen van een bedrijfsplan voor starters.
Wat ik zoal voor u kan betekenen:
btw-aangifte
IB-aangifte (ook voor particulieren)
VPB-aangifte
Jaarrekening
Financieringsaanvragen
Investeringsvraagstukken
Hulp bij bedrijfsplan opstellen
Belastingadvies
Consultancy
Een jong en dynamisch administratiekantoor voor al uw administraties!
Openheid en transparantie. Twee kernwoorden die uitstekend passen bij Jelanka Administraties.
Op de website kunt u enkele tarieven terugvinden en zo komt u niet voor onaangename verrassingen te staan zoals (veel te) hoge facturen voor onze diensten.
U hoeft de deur niet eens uit! Indien u dat wenst kunnen we bij u langskomen om de mogelijkheden door te spreken maar natuurlijk ook om uw administratie op te zetten. Of u nu een eenmanszaak heeft of een groot bedrijf, wij zijn u graag van dienst.
M&R staat voor een persoonlijke en informele begeleiding van de klant. Wij bieden kwaliteit en ervaren adviseurs.
Tevens streven wij ernaar een klankbord te zijn voor onze relaties. Een gesprekspartner, met wie u in vertrouwen uw zaken kunt bespreken en die in staat is een probleem objectief en vanuit verschillende invalshoeken te benaderen.
Door onze vele contacten kunnen wij u desgewenst introduceren bij intermediairs zoals banken, advocaten en notarissen.
Voor M&R houdt accountancy meer in dan het één maal per jaar bespreken van de jaarrekening!
LMH Advies en Administaties is een allround advies- en administratiekantoor. Wij zijn op 1 januari 2016 gestart. Wij zijn niet plaatsgebonden en zijn ook inzetbaar op de locatie van de klant. Aangezien wij een relatief klein bedrijf zijn zijn wij in staat snel te reageren, hebben wij korte lijnen qua communicatie en zijn wij in staat flexibel te reageren per mail, telefoon of Whatsapp.
Ontzorgen van onze klanten staat bij ons voorop en daardoor zijn wij tevens 's avonds bereikbaar. Wij denken mee met onze klanten en proberen alles zo goed mogelijk te regelen.
A&V Consultancy begeleidt, ondersteunt, adviseert en neemt uit handen van ondernemers uit het Midden en Kleinbedrijf zaken op het gebied van boekhouding en belasting. Uw zaken en vraagstukken op de voorgenoemde gebieden behandelen wij deskundig en discreet. Ons klantenbestand is gevarieerd en verspreidt door Nederland. Ook particulieren zijn bij ons van harte welkom. In tegenstelling tot accountantskantoren die onpartijdigheid moeten bewaken, staan wij voor uw belangen. Bij ons zijn uw belangen het uitgangspunt. Een persoonlijke contact met u is daarom onontbeerlijk.
Heb jij jouw eerste groeispurt gemaakt? En heb je een serieuze groeiambitie, maar merk je dat jouw financiële huishouding hiervoor naar een hoger niveau getild mag worden? Dan is Growsupport er voor jou!
Wij richten ons op groeiondernemers die hun financiën graag uit handen willen geven, maar voor wie het aanstellen van een CFO nét een stap te ver is. Tijdens een groeitraject van Growsupport duiken we in jouw financiën, zorgen we ervoor dat deze up-to-date is en bepalen we samen met jou de stappen die je kunt zetten om financieel te groeien.
Het volledig verzorgen van de gehele financiële administratie.
Het voorbereiden van de jaarrekening controle uitvoeren, balansrekeningen uitzoeken. Debiteuren en crediteuren beheer, aangifte BTW. Structuur aanbrengen in de administratie. Ik heb voor meerdere bedrijven de boekhouding omgezet en opgezet. Ik werk voor kleine bedrijfjes leer ze om een boekhouding op te zetten. Ik werk veel met Cash maar andere boekhoudprogrammas zijn mij niet onbekend. Heb gewerkt en werk met Alure, Exact, King, Accountview, Twinfield en Snelstart
Met 20 jaar ervaring (als belastingadviseur) bij een accountants- en belastingadvieskantoren ben ik sinds 2018 zelfstandig. Ik heb ruime ervaring met het voeren van administraties, opstellen en deponeren van jaarrekeningen, opstellen van aangiftes inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting en omzetbelasting (btw). Daarnaast kan ik u, indien gewenst, adviseren over diverse fiscale (bespaar)mogelijkheden en onderwerpen. Ook voor een second opinion bent u bij mij aan het juiste adres. Ook kijk ik naar de mogelijkheden van middeling en mogelijkheden m.b.t. toeslagen.
Wij zijn een jong en dynamisch administratiekantoor die zich richt op de (startende) ZZP-er en MKB-er. Wij hebben een breed dienstenpakket (zoals voeren administratie, belastingaangiften, opstellen jaarrekeningen, salarisadministraties etc.) en spreken met duidelijke taal. Wij doen niet aan dikdoenerij en opereren zonder al te veel poeha.
Omdat wij ons realiseren dat het voeren van een administratie de ondernemer net wat te ver gaat, willen wij graag deze zaken uit handen nemen van de ondernemer, zodat deze zich kan richten op zijn kernactiviteit: ondernemen!
Welkom op de website van Administratiekantoor Twente Oost.
Wij zijn gespecialiseerd in al uw administratieve en fiscale zaken en maken gebruik van een persoonlijke en integere benadering. Onze financiële dienstverlening richt zich voornamelijk op het kleinbedrijf, zelfstandigen zonder personeel en particulieren.
Administratiekantoor Twente Oost verzorgt al de gehele administratie vanaf circa € 15,- per maand. Uw administratie wordt kosteloos opgehaald en afgeleverd. Uiteraard ontvangt u voorafgaand een op maat gemaakte offerte zodat u nooit te veel betaald.
Fizeon is een online platform voor het verwerken van de dagelijkse boekhouding.
De cliënt uploadt haar administratieve bescheiden in een beveiligde omgeving en Fizeon doet de rest.
Naast het verwerken van de aangeleverde documenten, verzorgt Fizeon ook:
Het verzorgen van de aangifte(n) omzetbelasting
Samenstellen van de jaarrekening
Publicatiestukken ten behoeve van de Kamer van Koophandel
Het verzorgen van de aangifte inkomstenbelasting
Het verzorgen van de aangifte vennootschapsbelasting
Personeels- en salarisadministratie
Meerbloem is een jong administratiekantoor die voornamelijk actief is in regio Haaglanden.
Wij hebben zelf circa 10 jaar ervaring in het accountantsvak.
Door de juiste mensen om ons heen te verzamelen kunnen wij u op alle relevante vakgebieden ondersteunen en/of van dienst zijn.
Wij werken onder andere samen met een:
-Accountantskantoor welke is aangesloten bij de SRA en beschikt over de vergunning van de AFM;
-Fiscalist aangesloten bij de FB;
-Assurantietussenpersoon en tevens hypotheekadviseur en financieel planner (ingeschreven bij de vereniging FFP);
Administratiekantoor Schoutrop is een éénmanszaak die volledig gaat voor zijn klanten; wij doen niet aan kantoortijden en niet bereikbaar zijn.
Administratiekantoor Schoutrop kan zorg dragen voor uw:
* Opstellen Balans + Winst&Verliesrekening
* Omzetbgelasting
* Inkomstenbelasting
* Vennootschapsbelasting
* Volledige financiële administratie
* Facturering
* Debiteurenbewaking
* Crediteurenbewaking
* Jaarrekeningen, incl. deponering bij de KvK indien nodig of gewenst
Wij kunnen natuurlijk ook tijdelijk ingehuurd worden, indien dat uw voorkeur heeft.
Rekenmeester is het accountantskantoor voor het midden- en kleinbedrijf. Meer dan 20 jaar ervaring als accountant, administrateur en belastingadviseur staat garant voor een goede ondersteuning van u als ondernemer. Wat kan ik o.a. voor u doen:
- verwerken van de financiële administratie;
- verzorgen van uw aangifte omzetbelasting (btw);
- opstellen van uw jaarrekening;
- opstellen en indienen van uw aangiften inkomsten- en/of vennootschapsbelasting;
- en natuurlijk adviseren over de inrichting van uw administratie, jaarrekening en diverse belastingzaken.
Kop of Munt is de financiele dienstverlener voor de creatieve sector in Nederland. Wij zijn dol op goede ideeen, innovatie en ons werk.
Kenmerkend voor onze kantoren in Amsterdam, Delft en Purmerend is een open en informele werkwijze. Wij houden van persoonlijk contact en spreken graag duidelijke taal.
Naast financiele dienstverlening bieden we veel mogelijkheden om je zowel als bedrijf en als ondernemer verder te ontplooien. Zo richten we ons niet alleen op de cijfers, maar ook op de mensen en resultaten.
Kop of Munt, bijzonder financieel betrokken !
Ik , Lucien van Zundert ben zeer verheugd u te verwelkomen op dit medium. Sinds enkele jaren alweer ben ik onder de naam Van Zundert Consultancy mijn dienstenpakket verder aan het vormgeven. Reeds vanaf de beginjaren '80 ben ik als zelfstandig ondernemer op het gebied van Accounting, Financials en Corporate Finance werkzaam. In mijn werkwijze staan ondersteuning en het verlenen van diensten aan de klant centraal, waarbij het persoonlijk contact en streven naar een duurzame relatie voorop staat. Dit voor 7 dagen per week tegen de meest concurrerende tarieven.
Mijn bedrijf houdt zich bezig met:
- advies over strategie, beleid en hoe dit te koppelen aan de daadwerkelijk business
- doorlichten van de financieel administratieve organisatie
- ondersteuning bij financieringsaanvragen en verantwoording richting geldverstrekker
- ondersteuning bij tijdelijke tekorten in de financiële organisatie
- training van medewerkers, zowel financials als non financials
- ontwikkelen van stuurmodellen
- cash management en liquiditeitsplanning
- voorbereiding op de accountantscontrole
- sparring partner directie en management
De boekhouder voor alle ondernemers!
Onze ervaren boekhouders staan klaar om je te assisteren bij jouw financiële administratie, zodat jij je volledig kunt richten op jouw onderneming.
Wij leveren de volgende diensten:
- Volledige administratie voor eenmanszaken, zzp'ers, VOF en B.V.'s
- Aangifte inkomstenbelasting (IB)
- Aangifte vennootschapsbelasting (VPB)
- Aangifte dividendbelasting
- Voeren salarisadministratie
- Opstellen jaarrekening
- Deponeren jaarrekening bij de KvK
- Uw administratie wordt gevoerd in Jortt of Moneybird.
Accountancy wordt bijna altijd toegepast voor controle van de cijfers. Het samenstellen van de jaarrekening en het verzorgen van aangiftes. Meestal ver nadat het jaar is afgelopen. Harmoney Control doet het anders.
Met ons is uw administratie zorgvuldig georganiseerd en adequaat geautomatiseerd. Gedurende het jaar is het nodige besproken, geanalyseerd en verbeterd. Uw jaarrekening en aangiftes zijn dan eenvoudig het resultaat van ons controlproces. Dit kost u minder, is effectiever en u kunt blijven vooruitkijken in plaats van bezig zijn in het verleden.
Toorman is een accountantskantoor dat samen met andere accountants en belastingadviseurs de klant centraal stelt. Het kantoor bevindt zich in het centrum van Amsterdam waar het zich richt op vrije beroepen, midden en klein bedrijf, stichtingen, vves , verenigingen en particulieren. Klanten worden geholpen op het gebied van accountancy, belastingen maar ook op het gebied van IT(-audit). Hoogwaardige dienstverlening gaat samen met een scherpe prijs. Onze aanpak is praktisch gericht en flexibel. Meedenken, zeker in deze moeilijke tijden vinden wij belangrijk.