Belastingadviseur nodig? Met ruim 4.000 aangesloten belastingadviseurs vindt u altijd de belastingadviseur die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van belastingadviseurs. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de belastingadviseur met het beste aanbod!
Een echte ervaren "huisarts" voor uw onderneming, met meer dan 20 jaar ervaring. Van alle markten thuis, of het nu gaat om het invoeren van de mutaties op het opstellen van een geconsolideerde jaarrekening, wij regelen het voor u.
Dankzij onze geruime ervaring kunnen wij u in het gehele financiele segment van dienst zijn.
Omdat wij werken met een vaste prijs voor onze dienstverlening, waarbij al het advies is inbegrepen, weet u als ondernemer precies waar u aan toe bent.
Geen verrassingen achteraf, dat is wel zo prettig
Alle financieel administratieve taken zoals bijvoorbeeld het opzetten en voeren van boekhoudingen en het opstellen van belastingaangiftes en concept-jaarrekeningen behoren tot mijn werkgebied. Dankzij ruim 20 jaar ervaring voer ik deze snel, betrouwbaar, accuraat en probleemloos uit.
Mijn werkzaamheden verricht ik als zelfstandige, op uw locatie of vanuit mijn thuiskantoor. Op basis van vaste afspraken voor de inzet van één of meer dagdelen per week, bied ik ondersteuning voor een aantrekkelijk tarief dat mijn inzet rendabel maakt.
Floris, aangenaam
Floris is een daadkrachtige adviseur, die weet wat er speelt voor de ondernemer. Hij staat met beide benen op de grond. Floris denkt mee, vooruit en geeft adviezen waar je wat aan hebt. Want Floris weet als geen ander hoe de wereld van het geld in elkaar zit.
Floris werkt met ruime vaktechnische kennis. Daarom voor elke ondernemer of particulier een passend economisch, juridisch of fiscaal advies. Floris denkt open en helder over relevante zaken en werkt bovendien met veel plezier! Kortom, een werkwijze die werkt
Ik ben een Registerbelastingadviseur met meer dan 40 jaar ervaring.
In begin 2018 heb mijn kantoor en mijn klanten overgedragen, maar alras bleek dat ik het toch nog leuk vond om mijn kennis en ervaring in te zetten voor kleinere ondernemers en particuliere aangiften, dus ben ik nu nog steeds met veel plezier professioneel en betaalbaar beschikbaar.
Sinds kort woon ik in Dronten en heb ik Flevoland ook als werkgebied naast mijn nieuwe cliënten in het Utrechtse via mijn nieuwe kantoor/werkadres aan de Nevelgaarde in Nieuwegein.
Ik ben een Registerbelastingadviseur met meer dan 40 jaar ervaring.
In begin 2018 heb mijn kantoor en mijn klanten overgedragen, maar alras bleek dat ik het toch nog leuk vond om mijn kennis en ervaring in te zetten voor kleinere ondernemers en particuliere aangiften, dus ben ik nu nog steeds met veel plezier professioneel en betaalbaar beschikbaar.
Sinds kort woon ik in Dronten en heb ik Flevoland ook als werkgebied naast mijn nieuwe cliënten in het Utrechtse via mijn nieuwe kantoor/werkadres aan de Nevelgaarde in Nieuwegein.
Accountancy stoffig? Helemaal niet! Hendriksen Accountants en Adviseurs staat als innovatief en vooruitstrevend familiebedrijf middenin de dynamiek van het bedrijfsleven.
Bij dat alles stellen wij één belang voorop, namelijk dat van jou!
Wij streven naar 100% klanttevredenheid.
Wij ondersteunen jou op weg naar succesvol zaken doen.
Door jou te inspireren, kansen te laten grijpen en kennis met je te delen.
Wij streven naar maximaal rendement uit jouw onderneming.
Met andere woorden: ondernemen met echt resultaat!
Over Business Tax Solutions
Door onze ervaring bij gerenommeerde (internationale) accountants-advies organisaties kunnen wij u bijstaan bij uiteenlopende financieel/ fiscale vraagstukken en belastingaangiften.
Wij onderscheiden ons door onze brede dienstverlening waarbij wij in samenwerking met u anticiperen op relevante (markt) ontwikkelingen en bieden u daarbij praktische en passende oplossingen. Als uitgangspunt hanteren wij altijd uw wensen en doelstellingen.
Wij richten ons hoofdzakelijk op ondernemingen en DGA’s.
De Graaf Accountancy is een professioneel relatief klein registeraccountantskantoor, waarbij de omvang van ons kantoor een bewuste strategische keuze is om de menselijke maat van onze dienstverlening te kunnen waarborgen. Onze registeraccountant heeft al meer dan 30 jaar ervaring! Wij zijn gespecialiseerd in het klein- en het middenbedrijf, maar ook in de non-profit voelen wij ons thuis. Ook hebben wij ruimschoots ervaring met verschillende ondernemingsvormen: BV's eenmanszaken, VOF's, stichtingen, verenigingen, starters en ZZP-ers.
PoortEijk is een vooruitstrevend full service administratiekantoor in Leusden dat zich onderscheidt door een persoonlijke en professionele cultuur, waarbij de kwaliteit van de dienstverlening hoog is.
Duidelijke afspraken tussen ons kantoor en de klant dienen als basis voor een goede samenwerking. Het opbouwen van een langdurige vertrouwensrelatie dient hierbij als uitgangspunt.
Onze dienstverlening is verdeeld over de volgende vakgebieden: financieel, fiscaal, salaris.
Voor ZZP'ers hebben wij www.enwijdoenderest.nl
The Lingua Franca Academy is a small but very dynamic company. We provide training, coaching and translations. Everything related to language is our passion.
Thanks to our broad network of freelancers, we can provide a wide range of works in various fields : translations, copywriting, rewriting, speech coaching, etc. Our scope not only concentrates on European languages, but we also offer Asian languages such as Malay (Bahasa Melayu) and Chinese (Mandarin).
Don't hesitate to contact us for any information you might need !
Na meer dan 20 jaar werkzaam te zijn geweest op accountants- en administratiekantoren als senior administrateur/fiscalist, relatiebeheerder en assistent-accountant, ben ik deels als zzp-er aan de slag gegaan in 2007, nu wil ik dit fulltime uitvoeren als zzp-er.
Voor alle administratie-werkzaamheden, belastingaangiften, samenstellen jaarrekening, tijdelijke vervanging.
Ik zoek relaties die mijn begeleiding als prettig gaan ervaren. Namelijk niet in pak,regelmatig persoonlijk contact, informeel, net even anders en accuraat.
Adminta is een no-nonsense administratiekantoor bestaande uit vader en zoon. Samen hebben wij meer dan 40 jaar ervaring op het gebied van administratie, salarisadministratie, opstellen van jaarrekeningen, aangiften omzetbelasting en vennootschapsbelasting en de aangiften inkomstenbelasting voor de particulier en de IB ondernemer. Voor ondernemers verzorgen wij vanaf € 29,95 per maand uw administratie inclusief de aangifte inkomstenbelasting. Voor de particulier verzorgen wij uw aangifte inkomstenbelasting vanaf € 60,-.
CBM accountants is een sterke partij voor het MKB. Zowel voor startende eenmanszaken en kleine ondernemingen als voor middelgrote organisaties met meerdere vestigingen. In welke fase uw bedrijf zich ook bevindt: wij staan voor u klaar. Met passende oplossingen en praktische ondersteuning. Hieronder de hoofdgroepen van onze dienstverlening.
Startersbegeleiding
Begeleiding bij iedere ondernemersfase
Administratieve dienstverlening
Accountancy
Salarisverwerking
Fiscale dienstverlening
Juridische dienstverlening
Subsidies
In de praktijk van Gerrits Accountants en Adviseurs treft u RA en AA accountants, Register Belastingadviseurs en juristen aan. Met kantoren in Rotterdam, Amsterdam en Den Haag onderscheidt onze praktijk zich door de ervaring van de partners in het bedrijfsleven. We spreken uw taal en komen met duidelijke adviezen, geen eindeloze rapporten.
We begeleiden overnames en zijn lid van de Brancheorganisatie Bedrijfsovername Bemiddelaars (BOBB). Ook kunt u op ons rekenen bij doorstart uit faillissement (Recovery) en juridische zaken.
Administratie en advieskantoor Finovion Uden ondersteunt het MKB bij het voeren van de financiële- en salarisadministratie en het doen van belastingaangiften. Daarnaast geeft Finovion Uden ondernemers meer inzicht in de financiële gang van zaken. Finovion Uden realiseert dit door op regelmatige basis de cijfers door te nemen en advies te geven. Bij de uitvoering van de werkzaamheden hanteert Finovion Uden een actieve en persoonlijke benadering, waarbij de werkzaamheden tegen een vast maandelijks tarief zullen worden uitgevoerd.
Administratiekantoor Jada is het administratiekantoor waar u moet zijn voor de verwerking van uw financiële administratie, verzorgen van belastingzaken, debiteurenbeheer, loonadministratie en advies & begeleiding. Bij administratiekantoor Jada gaan we een stapje verder en leveren we niet alleen waar de klant om vraagt maar denken we mee naar waar de klant werkelijk behoefte aan heeft. Gevestigd in Rotterdam, flexibel in uren/locatie en een no nonsens mentaliteit waar u met een gerust hart u financiële zaken onder kan brengen.
Voordeeladministratie voor Eenmanszaak ZZP VOF BV
- Je administratie overal bereikbaar en veilig in de cloud
- Makkelijk facturen digitaal aanleveren
- Bonnetjes inscannen met de handige app op je telefoon of tablet
- Geen papierwerk meer
- Koppeling met de bank maakt overtypen overbodig en je administratie up to date
- Mogelijkheid om je verkoopfacturen online te maken en digitaal te versturen
- Onze professionals zorgen dat je administratie met kennis van zaken wordt verwerkt
- Online boekhouden zonder zelf te boeken
Eenmanszaak, eigenaar Peter van Soest. Voor particulieren en IB ondernemers.
Ik bied échte "one-stop-shopping" en help je met alle financiële/fiscale/verzekeringszaken waar je mee te maken kunt krijgen.
Ook adviseer ik over juridische zaken als de werking van huwelijks voorwaarden, testamenten, schenkingen.
Dus geen losse 'mannetjes' voor de boekhouding, belastingaangiftes, verzekeringen e.d. meer nodig.
Ik ben gecertificeerd planner (www.ffp.nl), Hypotheekadviseur (www.seh.nl) en DSI geregistreerd (www.dsi.nl)
In de praktijk van Gerrits Accountants en Adviseurs treft u RA en AA accountants, Register Belastingadviseurs en juristen aan. Met kantoren in Rotterdam, Amsterdam en Den Haag onderscheidt onze praktijk zich door de ervaring van de partners in het bedrijfsleven. We spreken uw taal en komen met duidelijke adviezen, geen eindeloze rapporten.
We begeleiden overnames en zijn lid van de Brancheorganisatie Bedrijfsovername Bemiddelaars (BOBB). Ook kunt u op ons rekenen bij doorstart uit faillissement (recovery) en juridische zaken.
Kop of Munt is dé financiële dienstverlener voor de creatieve sector van Nederland. Wij zijn dol op goede ideeën, innovatie en ons werk.
Kenmerkend voor ons kantoor is een open en informele werkwijze. We houden van persoonlijk contact en spreken graag duidelijke taal.
Naast financiële dienstverlening bieden we je veel mogelijkheden om je zowel als bedrijf én als ondernemer te ontplooien.
Zo richten we ons niet alleen op de cijfers, maar ook op de mensen en de resultaten!
Kop of Munt: bijzonder financieel betrokken.
Een zelfstandig en professioneel ondernemer, deel uitmakend van een franchiseorganisatie, die uw taal spreekt en kennis heeft van cijfers. Wat kan ik u bieden? Ontzorging van uw administratie, btw-aangifte, salarisadministratie en loonaangifte, samenstellen van uw jaarrekening en IB-aangifte en/of VPB-aangifte. Bovendien sta ik u graag bij in het realiseren van uw doelstellingen. Door het 'real-time' verwerken van uw cijfers voorzie ik u van tijdige en voor u nuttige informatie middels periodieke rapportages met toelichting.
MKB Coach is een initiatief van Visser & Visser Accountants en Belastingadviseurs. Visser & Visser staat al ruim 20 jaar bekend als de accountant die naast de ondernemer staat. Dit is prettig voor de ondernemer en door jaren samen op te trekken weten we wat er speelt. We hebben onderzoek gedaan naar uw behoeften en kwamen steeds een drietal behoeften tegen. U wilt geen tijd steken in uw boekhouding, u wilt dagelijks actueel inzicht in uw cijfers en u wilt een persoonlijke coach die met u meedenkt. Wij denken graag met u mee!
Finovion Emmen kan uw administratie voeren, regelt alle belastingaangiftes tijdig, adviseert u hoe u meer omzet of lagere kosten kunt realiseren en dat alles tegen een aantrekkelijk vast maandelijks tarief.
Prijsindicatie gemiddeld: voor een eenmanszaak v.a. € 90 per maand, een B.V. v.a. € 175 per maand. Dit is afhankelijk van het werk wat wij vooraf inschatten.
Om de continuiteit van onze dienstverlening te verzekeren zijn wij aangesloten bij de franchiseorganisatie Finovion met meer dan 25 kantoren in heel Nederland.
Ons bedrijf is een modern accountants en belastingadvieskantoor met vestigingen in Utrecht, Nieuwegein, Geldermalsen en Hardinxveld-Giessendam. En onder modern verstaan we dan Alert, met een scherpe blik, bewegelijk en creatief. Niet alleen de jaarcijfers maar ook mee denken met de ondernemer en dat is meestal vooruit. Dus niet alleen een jaarrekening maar een (liquiditeits)-prognose. Verder denken we graag mee over de meest efficiente vorm van het voeren van een administratie en werken daarvoor samen met Scannen-boeken.nl
Tirion Finance B.V. is een dynamisch en modern administratiekantoor voor kleine en middelgrote bedrijven gevestigd in de regio Utrecht. Wij bieden, naast de traditionele boekhoudkundige en fiscale diensten, ondersteuning en advies die bedrijven helpen te anticiperen op de huidige, maar ook de toekomstige (markt)omstandigheden. Door vergaande automatisering van uw en onze financiële processen, zorgen wij voor snelle, actuele, betrouwbare en betaalbare financiële administratie, rapportages en management informatie.