Belastingadviseur nodig? Met ruim 4.000 aangesloten belastingadviseurs vindt u altijd de belastingadviseur die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van belastingadviseurs. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de belastingadviseur met het beste aanbod!
Winnaar van de award "meest klantvriendelijke accounts- en advieskantoor"!
Lucro accountancy is een klein accountantskantoor, gevestigd in Rijswijk. Ons team van medewerkers staat met deskundigheid én enthousiasme klaar om uw administratie, jaarrekening of fiscale aangifte te verzorgen!
Wij beschikken tevens over de vergunning van de AFM om wettelijke controles te mogen uitvoeren.
Overweegt u de overstap naar een (ander) accountantskantoor?
Neemt u dan contact op met Karin van Leersum op 070-415 73 02.
Ik ben Kelvin, 30 jaar uit Rotterdam. Ik ben bijna afgestudeerd voor mijn AA titel en zodanig dat ik als AA-accountant voor u kan functioneren. Ik werk bij een van de Big4 kantoren (PwC). Mijn specialist is van administratie beheer, jaarrekening samenstellen tot aangifte omzetbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting. Naast mijn werk doe ik in mijn avonduren deze klus voor u tegen zeer laag tarief en tegen hoogste kwaliteit van Nederland. Dit is gebaseerd op mijn Accountantsopleiding en Werkervaring bij PwC.
Een boekhoudkantoor dat er is voor de klant en meedenkt met de klant. Heb kennis op alle gebieden van boekhouden en belastingzaken. Heb avond HEAO gedaan met goed gevolg afgerond. Ben inmiddels meer dan 20 jaar werkzaam in de administratieve sector in deze periode heb ik bij diverse bedrijven gewerkt, zowel nationaal als internationaal. Ik heb ervaring met starters en bestaande bedrijven. Ben gespecialiseerd in het begeleiden van startende ondernemers en voor bestaande ondernemers het op orde brengen van de administratie.
Vanuit onze ruim 20 jarige ervaring in de financiële dienstverlening constateren wij dat er vaak veel te veel wordt betaald voor accountantdiensten.
Wij vergelijken een drietal, bij uw bedrijf passende, offertes van accountants en weten zo regelmatig 25% tot 50% kostenreductie te realiseren gekoppeld aan eenzelfde of betere dienstverlening.
Zie onze site ( www.accountantleed.nl ) voor referenties uit het MKB.
Wij leveren zelf geen accountantdiensten en zijn daarom onafhankelijk.
Vriendelijke groet,
Dick Spijker
Welkom bij OurBase! Wij zijn een boekhoudkantoor gespecialiseerd in de samenwerking met webshops en kleine zelfstandigen. Als ondernemer is het cruciaal om over nauwkeurige en actuele financiële gegevens te beschikken. Dit helpt niet alleen bij het maken van beslissingen voor uw bedrijf, maar is ook noodzakelijk voor fiscale doeleinden. Daar komen wij om de hoek kijken. Wij kunnen uw gehele financiële administratie uit handen nemen, zodat jij je kunt richten op wat je het beste doet: het runnen van je business.
IMK voor Administraties (IvA) richt zich op bedrijven tot 50 medewerkers met name in de detailhandel, groothandel en dienstverlening.
Door gebruik te maken van de nieuwste technieken is IvA snel in staat overzicht te geven in de bedrijfsvoering van cliënten. IvA gaat verder dan jaarstukken en aangiftes. Heldere rapportages en analyses zorgen ervoor dat de cijfers ook begrepen worden door ondernemers. Belastingadviezen voor de onderneming alswel voor de particulier zorgen ervoor dat u nooit teveel belasting betaalt.
Door jarenlange ervaring in het bedrijfsleven ben ik naast mijn huidige functie als salaradminstrator voor mezelf begonnen in 2002 met het invullen van belastingaangiften. Sinds begin 2011 ben ik mijn taken gaan uitbreiden. Ervaring met boekhoudingen, jaarrekeningen en belastingen heb ik het verleden opgedaan. Omdat ik nu ook al jarenlange ervaring heb op de afdeling personeelszaken, weet ik wel raad met salarisadministraties en daaruit voortvloeiende loonbelasting aangiften. Ik werk in dit alles samen met andere ZZPers.
1. Advisering bij het opzetten, inrichten én optimaliseren van de financiële administratie en daarmee samenhangende (werk)processen;
2. Begeleiden van het midden- en kleinbedrijf dat behoefte heeft aan een gespreks- / sparringspartner;
3. Beschikbaar als interim hoofd financiële administratie / interim controller, met ruime ervaring in financiële verantwoordingen / accountancy;
4. Kritische bezoeker / lezer van internetsites, mij vallen inconsequenties en onlogische zaken binnen internetsites op.
Met een goed georganiseerde boekhouding maken we ondernemen leuker.
De administratie moet ondernemers helpen om succesvol te kunnen ondernemen. Niet meer en niet minder. Om afspraken na te komen en in te spelen op wensen van klanten en relaties. Daarvoor is een goed georganiseerde boekhouding nodig. Op die manier leveren wij graag een echte bijdrage aan het succes van uw bedrijf. Het is voor ons elk dag weer een uitdaging om ondernemers zodanig te adviseren, toe te rusten en te ondersteunen, zodat ondernemen leuk is.
Pegasos Legal & Finance is opgericht door mr. drs. K.B. (Koen) van den Brink RA in 2010. Pegasos heeft een samenwerkingsverband met een SRA-kantoor met Wta-vergunning en kan zodoende ook wettelijke controleopdrachten uitvoeren. Koen van den Brink is breed opgeleid in zowel de controlepraktijk voor groter MKB als fiscale en bedrijfseconomische advisering en overige dienstverlening in kleiner MKB. Pegasos heeft alle kennis in huis om ondernemers, particulieren en non-profit organisaties van A tot Z van dienst te zijn.
Met een ervaring van ruim 20 jaar in de administratie, als medewerker financiele administratie, gedetacheerde voor verschillende opdrachten en in totaal 10 jaar bij verschillende administratie en accountantskantoren, besloot ik dit jaar een eigen kantoor te starten.
In de 10 jaar bij verschillende administratiekantoren heb ik een ruime ervaring met: Starters, jaarrekeningen opstellen, belastingaangiften verzorgen en administraties bijhouden. In deze brede ervaring zijn ook stichtingen en stamrecht B.V.'s inbegrepen.
Accountants Adviesbureau Houweling B.V. is een accountantsorganisatie welke gericht is op het Midden en Kleinbedrijf van eenmanszaak tot B.V.
Vanuit ons pand in Raamsdonksveer bedienen we een breed scala aan klanten in de omgeving van Breda, Oosterhout, Raamsdonksveer, Made enz.
Wij werken tegen scherpe tarieven echter staat de kwaliteit hoog in het vaandel. U mag van ons dan ook een professionele dienstverlening verwachten, daar onze werknemers hoog opgeleid zijn.
Wij maken graag vrijblijvend kennis met u!
ik ( fin.afdeling )verzorg uw hele administratie, inclusief alles. Met alles bedoelen wij van factuur tot jaarrekening en van btw afdracht tot fiscale aangifte .
Bovendien ben ik de beste en de goedkoopste, zeer betrokken en geef advies zonder dat het u geld kost, inzake het lopende boekhoudjaar.
Bovendien wil ik voor u de laatste 5 jaar IB voor u checken of de juiste aangifte is gedaan.
Schroom niet om uw vragen te stellen. U wordt er wijzer van en ik weet wat ik moet doen.
Bij mij kost vragen stellen geen geld.
Administratie kantoor tbv MKB/ZZPérs
verzorgen van administraties (o.a vanuit al of niet gezamenlijk internet pakket)
verzorgen van fiscale aangiften (btw, IB, VPB. LB)
verzorgen van loon administraties (vaste lage kosten per strook)
alle voorkomende advieswerkzaamheden
No nonsens kantoor, kent de weg, levert al meer dan 25 jaar kwaliteit, werkend op basis van hele scherpe tarieven
Van papier tot alles digitaal (zowel loonstrook als financiele administratie)
Klant bepaalt keuze. Flexibiliteit staat voorop.
NummeriQ is een klein, startend administratiekantoor aan huis. Bij NummeriQ kunt u terecht voor:
- boeken van uw administratie
- verzorgen van aangifte omzetbelasting
- verzorgen van aangifte vennootschapsbelasting
- samenstellen van jaarrekening
- verzorgen van aangifte inkomstenbelasting
- fiscaal advies
Ik werk ook in de avonduren en weekenden zodat ondernemers zich overdag gewoon bezig kunnen houden met hun bedrijf.
Dit alles tegen zeer gunstige tarieven wegens de kleinschaligheid van het bedrijf!
Liesbeth Meester adviseert werkgevers, accountants en juristen over loonheffingen. Naast de actualiteit van implementatie van de werkkostenregeling gaat dat ook over risiscobeperkende maatregelen bij inhuur van derden én over bijvoorbeeld fiscale aspecten van ontslag en over de belastbaarheid van schadevergoedingen. Liesbeth heeft haar ruime specialistische kennis en ervaring opgedaan in 10 jaar tijd bij een "big4" kantoor. Daarnaast is zij veelvuldig actief als auteur voor diverse uitgevers van vakbladen.
ADM Totaal B.V. is een jong dynamisch administratiekantoor gevestigd te Rotterdam. Wij staan voor betrouwbaarheid, deskundigheid en betaalbaarheid in combinatie met een persoonlijke en eerlijke benadering. Wij bieden administratieve en fiscale dienstverlening voor ondernemers en particulieren. Met de meest actuele regelgeving in de hand garanderen wij dat u geen overbodige kosten hoeft te maken. Samen met u bepalen we wat u gemakkelijk zelf kunt doen en wat wij van u overnemen. Volledig uitbesteden is ook mogelijk.
Klein administratiekantoor, gericht op individuele begeleiding en persoonlijk contact. Ik kijk verder dan de jaarrekening en kijk ook naar hoe een bedrijf zich ontwikkeld a.h.v. omzet, margeontwikkelingen, winst. Ik vind het belangrijker om vooruit te kijken, zodat mensen scherp blijven t.a.v strategie/doelstellingen en daar begeleid ik ze ook in. Dit is handig voor zowel starters als voor bestaande ondernemingen. Tevens kan ik administratie bijhouden, btw aangiftes, belastingaangiftes verzorgen, jaarrekening etc.
Stichting Trans4Maxion is gespecialiseerd in coaching, consultancy & training. Centrale thema's zijn: persoonlijke ontwikkeling, managers development programme, mental performance coaching en mentality designing voor weerbaarheid, leiderschap, teambuilding. Inspireren, motiveren om mensen in beweging te krijgen om de gestelde doelen te realiseren. Voor bedrijven is er een coaching- en consultancy traject voor de omzetting van het huidige naar het MVO (Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen) bedrijfsvoeringsmodel.
ELZA staat voor u klaar met een brede financiële kennis en ruim 25 jaar ervaring in de MKB accountantspraktijk.
ELZA richt zich op kleine en middelgrote ondernemingen, maar ook op ZZP-ers en particulieren.
ELZA houdt van direct persoonlijk contact en korte communicatielijnen waardoor ze snel de gewenste producten kan leveren.
ELZA heeft geen overhead waardoor de prijs-kwaliteitverhouding goed is.
Op mijn website kunt u meer lezen over de diensten, over de tarieven en over ELZA zelf!
www.el-za.nl
IRIS Belastingconsultancy, uw belastingconsulent speciaal voor particulieren, ZZP'ers en starters.
Werkzaamheden:
Verzorgen van inkomstenbelasting voor particulieren en kleine ondernemers, aanvragen/wijzigen van huur-, zorg- en kinderopvangtoeslag, kindgebonden budget, omzetbelasting, M-biljet bij emigratie of immigratie, F-aangifte bij overlijden, bezwaarschriften opstellen, startersadvies, advies met betrekking tot het opzetten en bijhouden van administratie en verstrekken van alle overige fiscale adviezen.
Dallinga Administraties gevestigd in Apeldoorn, is een kleinschalig, persoonlijk en betrokken administratiekantoor dat het MKB, ZZP’ers, particulieren en natuurlijk de startende ondernemer de helpende hand biedt voor het verzorgen van de financiële administratie, jaarcijfers en fiscale aangiften.
Wanneer het u ontbreekt aan kennis of tijd zijn wij u graag van dienst. En als u op zoek bent naar een kantoor met een persoonlijk contact en een vast aanspreekpunt dan bent u bij ons op het juiste adres.
Dallinga Administraties gevestigd in Apeldoorn, is een kleinschalig, persoonlijk en betrokken administratiekantoor dat het MKB, ZZP’ers, particulieren en natuurlijk de startende ondernemer de helpende hand biedt voor het verzorgen van de financiële administratie, jaarcijfers en fiscale aangiften.
Wanneer het u ontbreekt aan kennis of tijd zijn wij u graag van dienst. En als u op zoek bent naar een kantoor met een persoonlijk contact en een vast aanspreekpunt dan bent u bij ons op het juiste adres.
Uw administratie, onze zorg!
Wij adviseren u bij uw bedrijfsvoering en ondersteunen u bij de diverse administratieve knelpunten en vraagstukken. Zowel voor de startende ondernemer, de gevestigde mkb'er als de zzp'er zijn wij de ideale sparringpartner.
Onze diensten bestaan uit:
het verzorgen van uw financiële administratie
het verzorgen van uw salarisadministratie
het verzorgen van uw belastingaangiften
Zo kunt u zich concentreren op hetgeen waar u goed in bent en wat u leuk vindt; uw onderneming.