Belastingadviseur nodig? Met ruim 4.000 aangesloten belastingadviseurs vindt u altijd de belastingadviseur die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van belastingadviseurs. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de belastingadviseur met het beste aanbod!
Niet alleen de markt en regelgeving zijn aan verandering onderhevig, ook uw wensen en behoeften kunnen naar verloop van tijd veranderen. Daarom garandeert Vermetten een flexibele dienstverlening die ervoor zorgt dat u optimaal gebruik maakt van al uw kansen. Wij kunnen u onder andere de volgende diensten bieden: Accountancy, Ondernemingsadvies, Fiscaal advies, Bedrijfsovername, Financiële planning, Administratie en Personeelszaken.
Meer informatie en referenties op www.vermetten.nl.
Eénmanszaak opgericht in 2006, zonder personeel.
Uit behoefte om niet meer "onder" een baas te moeten werken. Eigen baas betekent voor mij vrijheid.
Wat kan ik allemaal:
Verzorgen Financiële Administraties
BTW aangiften
ICL aangiften
IB aangiften
VPB aangiften
Startersbegeleiding
Businessplannen
AO/IC vraagstukken helpen oplossen
Ben geen lid van beroepsverenigingen of clubjes want daar heb ik voeling mee. Ik hou mezelf via het internet uitstekend op de hoogte.
Tijd hebben om je als ondernemer te focussen op je onderneming, de toekomst, dat is het doel van MultiTaxx Administratie & Belastingen.
Wij zorgen met persoonlijke aandacht en een moderne manier van verwerken voor een up to date boekhouding.
Doordat wij wekelijks de administratie volledig hebben bijgewerkt kunnen wij snel tussentijdse cijfers leveren, op basis van actuele cijfers adviseren en belastingaangiftes zijn compleet.
Nu kan jij doen waar je goed in bent, ondernemen!
Na jarenlange ervaring op een MKB accountantskantoor ben ik per 1 januari 2011 gestart als zelfstandige. Ik heb veel ervaring met het opstellen van jaarrekeningen voor bedrijven van klein tot groot en het doen van aangiften Inkomstenbelasting en Vennootschapsbelasting.
Daarnaast ben ik al meer dan 10 jaar medevennoot in het bedrijf van mijn echtgenoot en heb daardoor ook veel ervaring met de 'dagelijkse' uitdagingen waar een ondernemer mee te maken krijgt.
MW administratie en meer !
Jacobs Accountant kiest u voor een manier van accountancy. de werkzaamheden zijn weliswaar hetzelfde als bij andere accountantskantoren, de benadering van die werkzaamheden is anders. Onze filosofie is dat wij u veel beter kunnen ondersteunen als we uw bedrijf door en door kennen en als we ondervinden hoe u als ondernemer in elkaar steekt. Een wet kan namelijk voor de ene ondernemer andere gevolgen hebben dan voor een andere.
Adviseren is mensenwerk en moet dat vooral ook blijven.
Ons kantoor is gespecialiseerd in het inrichten, beoordelen, adviseren en voeren van een administratie, het opstellen van jaarrekeningen, het verzorgen van belastingaangiftes en het geven van fiscale adviezen alsmede het verzorgen en voeren van bezwaar-/beroepsprocedures voor zover deze gericht zijn op het Nederlands belastingrecht (inclusief verdragsrecht).
Onze klantenbestand bestaat uit particulieren, zelfstandigen zonder personeel, eenmanszaken, vennootschappen en stichtingen.
Kleinschalig administratiekantoor voor ZZP-ers, Free-lancers, MKB bedrijven
Wij leveren hoogwaardige betaalbare administratieve ondersteuning.
Wij zijn er voor uw: boekhouding, loonadministratie, aangifte BTW, aangifte Inkomstenbelasting ( ook voor de fiscaal partner)
Wij werken met hoogwaardige software waardoor u nooit teveel belasting betaald.
Voor particulieren verzorgen wij uiteraard ook de aangifte Inkomstenbelasting.
Kijk op www.hadego.nl voor uitgebreide informatie
Brede kennis en ervaring op financieel-administratief gebied (internationaal, m.n. Duitsland), geen 9-tot-5 mentaliteit, handen-uit-de-mouwen, stressbestendig, flexibel, diplomatiek, betrouwbaar, loyaal, goed gevoel voor cijfers, ervaren gebruiker van Microsoft Office (m.n. Excel), vaardig in Engels en Duits.
Actief op financieel-administratief gebied sinds 1983, vanaf 2012 actief als zelfstandig boekhouder. HBO+ niveau, bekend met alle aspecten van een financiële administratie.
In een notendop:
Fidessa Consultancy is een persoonlijk administratie-kantoor, voornamelijk gericht op ondersteuning en administratievoering op een wijze waarop de klant zijn administratie wenst te voeren. Wij richten ons op kleine zelfstandigen en BV's op zeer uiteenlopende vakgebieden. Onze diensten bevatten alle facetten van de administratieve bedrijfsvoering, alsmede het geven van adviezen op datzelfde vlak. Voor meer informatie en kennismaking, ga naar www.fidessaonline.nl
Ons kantoor is circa 55 jaar geleden ontstaan. In 1996 is het door de zoon overgenomen en is verder uitgebouwd.
Het is een gevarieerde praktijk met cliënten in het midden- en kleinbedrijf. (Groot) handel, winkeliers, patiëntenverenigingen, stichtingen, ZZP's en medici.
Ons kantoor heeft de AFM vergunning en wij mogen derhalve ook wettelijke controles verrichten.
Verder verzorgen wij (scheidings)bemiddelingen met name bij ondernemers waarbij grote financiële belangen spelen.
Het beste uit uw onderneming halen. Dat is waar u mee bezig bent. Naar administratieve zaken wilt u zo min mogelijk omkijken hebben. U wilt wel de juiste informatie bij de hand hebben, zodat u goede beslissingen kunt nemen.
Door onze efficiënte werkwijze kunnen wij de kosten van onze dienstverlening laag houden. Dat doen wij met behoud van kwaliteit van onze dienstverlening. Wij zijn ingeschreven bij het Register Belastingadviseurs en voldoen aan de hoogste kwaliteitsnormen.
!: Gespecialiseerd in de boekhouding voor de zzp'er. Daarnaast kan ook bedrijf's economisch advies verstrekt worden. Ik kan ook hulp bieden bij zaken als de oude dag, arbeidsongeschiktheidsverzekering, et cetera.
2: Door opleiding vermogen en hypotheken geef ik met regelmaat opties voor het belastingvrij schenken aan kinderen bij de aankoop van een huis en een familiehypotheek.
3: Erg ervaren in achterstallige belastingzaken. ervoor zorgen dat alles weer op de rit komt.
Welke diensten levert S&G u voor € 49,95 p/m ?(*) U levert uw bonnetjes/facturen (digitaal) aan ons kantoor (of wij halen deze op) en wij verwerken deze voor u in de boekhouding en;
* Eenmaal per kwartaal doen wij uw BTW aangifte
* Eenmaal per half jaar kijkt onze fiscalist uw boekhouding na voor een fiscaal advies
* Eenmaal per jaar doet onze fiscalist uw IB aangifte
* (Belasting)Advies en hulp bij opstarten van uw bedrijf !
Kijk voor de voorwaarden op onze site!
U boekhouding wordt bij ons al gedaan v.a. € 500,- per jaar bij een eenmanszaak, incl. Jaarstukken en aangifte inkomstenbelasting.
Wij werken dan ook niet op basis van uurtarieven maar voor vaste lagen prijzen v.a. € 1,- per mutatie / factuur.
Tevens gespecialiseerd in internationale ondernemingen zoals de LTD, ZZPers, aannemers, klus-bedrijven en offshore industrie.
Prijzen v.a. € 500,- voor eenmanszaken, VOF met 2 vennoten € 670,-, CV € 520,-, BV € 960,- en LTD € 810,- .
Noordstede is een zelfstandig kantoor voor administratieve en fiscale dienstverlening en advisering.
Vanaf 1 augustus 2009 zijn wij gevestigd aan de Grote Markt 43a te Groningen, op de eerste verdieping, boven Project 43.
Wij verzorgen oa de administraties, fiscale aangiften en loonadministratie van midden- en kleinbedrijf en particulieren.
Verder verzorgen wij de aangiften:
Omzetbelasting
Loonbelasting
Inkomstenbelasting
Vennootschapsbelasting
Successie en schenkingen
Zoekt u iemand die uw boekhouding in goede banen kan leiden?
Vind u dat de administratie teveel van uw kostbare tijd eist? Tijd die u liever besteed aan de werkzaamheden van uw bedrijf?
Dan leest u hier de juiste advertentie!
Ik ben een freelancer met een eigen boekhoudkantoor en VAR verklaring, die de boekhouding met plezier uit uw handen neemt, zodat u tijd vrij kunt maken om datgene te doen wat belangrijk is.
Kernwoorden: Vakkundig, analytisch, met een persoonlijke noot.
Schaafsma & Van der Werf Belastingadviseurs BV biedt fiscale diensverlening (advies en aangiften, zowel nationaal als internationaal) aan particulieren en mkb-bedrijven op het gebied van inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting, omzetbelasting alsmede loonheffingen. Daarnaast kunnen onze belastingadviseurs u/uw onderneming begeleiden bij fiscale boekenonderzoeken, overeenkomen vaststellingsovereenkomst met de Belastingdienst, voeren van bezwaarprocedures en beroepsprocedures.
WB Accountants is het accountantskantoor voor Amsterdam, Schoonhoven en de rest van de randstad! Vanuit onze twee vestigingen verzorgen wij voor onze MKB clienten alles op het gebied van administratieve bijstand, samenstellen, beoordelen en controleren van jaarrekeningen, alle voorkomende fiscale aangiften, bedrijfseconomische advisering, etc etc.
Bij WB Accountants werken 2 registeraccountants (RA), 1 accountant-administrieconsultent (AA), 1 fiscalist en een aantal assistenten.
Wat is de visie?
De financiele huisarts, sparring partner van de ondernemer.
Op zoek naar de volgende klanten
bedrijven in het MKB
vrije beroepsoefenaren
ZZPers
Wanneer komt het bedrijf in beeld?
verzorgen administraties
opstellen van jaarrekeningen en belastingaangiften
fiscaal- en of bedrijfseconomisch advies voor ondernemers
Wat zijn de grootste unieke verkoop argumenten?
alert
verstand van zaken
no-nonsense, pragmatisch
OAMKB is een landelijke organisatie van accountants, administrateurs, fiscalisten en adviseurs.
Wij zijn er om jouw doel "succesvol ondernemen" te realiseren voor alle mkb-ondernemers in West-Brabant.
Cijfers helder in beeld. De basis is voor ons het uitgangspunt. We brengen ze voor én met de ondernemer op proactieve wijze herkenbaar in beeld. We vertalen je financiële administratie naar heldere informatie welke je direct kunt vertalen op de werkvloer.
Wij verzorgen voor het MKB, de zzp's en particulieren de gehele administratie en belastingen.
Wij hebben vele jaren ervaring met diverse administraties in de ruimste zin van het woord. Kortom wij kennen het klappen van de zweep. Daarnaast is de prijsstelling van groot belang. De grotere kantoren hebben alleen al een gigantische post aan overhead. Door klein te zijn en te blijven elimineer je de overheadkosten voor het grootste deel waardoor de prijs aantrekkelijk is en blijft.
Insolens Consultancy is een jong en dynamisch administratie/adviesbureau dat zich richt op zowel de gevestigde als startende ondernemer in het midden- en kleinbedrijf in heel Nederland. De continuiteit van uw onderneming is net zo van belang voor u als voor ons.
Onze dienstverlening bestaat niet alleen uit het verzorgen van uw financiele administratie, maar we zorgen ook voor nodige begeleiding zodat u zich kunt richten op datgene wat voor u belangrijk is, namelijk: Ondernemen
Denis belasting is hét administratiekantoor in de regio Amsterdam dat uw administratieve en fiscale zaken volledig uit handen neemt. Wilt u ook meer gemak, extra zekerheid, comfort en een totaaloplossing voor uw administratie? Ontdek dan nu de vele voordelen die een professioneel administratiekantoor met zich meebrengt. Zowel voor particulieren als ondernemers nemen we de boekhouding en facturatie uit handen en zorgen we voor de tijdige afhandeling van uw fiscale aangifte.
ERIC! is het administratiekantoor voor de kleine ondernemer, de zelfstandige consultant of zzp-er. Klein in omvang maar ambitieus en met een duidelijke visie op de toekomst. Een visie op hoe u het leukste doet en blijft doen nu en in de toekomst. Uw administratie en fiscale zaken zijn een vast onderdeel van uw ondernemen en waarschijnlijk niet het leukste deel. Waarom dan zelf doen terwijl u uw kwaliteiten kunt inzetten om uw onderneming verder uit te bouwen tot nog iets mooiers.
RT Advice is een jong en modern administratiekantoor voor ZZP’ers, het MKB, particulieren maar ook de startende ondernemer. Wij nemen alle zorg uit handen door het verzorgen van de financiële administratie, fiscale aangiften, jaarrekeningen, managementoverzichten en advieswerk op zowel financiële als fiscale aspecten van uw onderneming. Door flexwerk en het Lean principe drukken wij op onze kosten en kunnen daardoor lagere tarieven hanteren voor u als ondernemer.