Belastingadviseur nodig? Met ruim 4.000 aangesloten belastingadviseurs vindt u altijd de belastingadviseur die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van belastingadviseurs. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de belastingadviseur met het beste aanbod!
Wij ontzorgen ondernemers van administratieve lasten, zodat ze meer tijd hebben om met hun passie bezig te zijn.
Facturen, kas, bank en omzetbelasting. U kunt het allemaal aan mij overlaten. Bij u op kantoor, of vanuit ons eigen kantoor in Rijssen, Zwolle en Eindhoven. Wij zijn gespecialiseerd in het voeren van de boekhouding van ZZP-ers en middelgrote ondernemingen.
Maar ook particulieren helpen wij graag met hun administratie, zoals het invullen van de belastingaangifte.
Ummels Bedrijfsservice verleent services op het gebied van financiele administratie, webdesign en presentaties aan zzp-ers, eenmanszaken, particulieren en kleinere bedrijven. Daarnaast biedt Ummels Bedrijfsservice ook begeleiding aan starters, die een eigen onderneming willen opzetten.
Ummels Bedrijfsservice is een kleine, maar veelzijdige onderneming op het gebied van administratie en organisatie. Heeft u hulp of advies nodig, neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op.
Accountants en belastingadvieskantoor gericht op MKB en vermogende particulieren. Geheel afgestemd op uw wensen verzorgen wij voor u de accountantsdiensten die wij overeenkomen. Door gelieerde accountantsorganisatie met WTA vergunning kunnen wij ook via die organisatie de wettelijke controle aanbieden.
Kantoor is gevestigd in Zevenaar. Onze relaties zijn in geheel Nederland gevestigd.
Wij hebben als motto dat wij aan de relatie moeten aanpassen en niet de relatie aan ons.
Wij proberen zoveel mogelijk handelingen te automatiseren, zodat de kosten voor jou zo laag mogelijk blijven. Denk hierbij aan het automatisch inlezen van bankmutaties en het automatisch koppelen van standaardboekingen. Door onze efficiënte manier van werken i.c.m. vergaande automatisering is het aantal uren dat wij maken beduidend lager dan bij een gemiddelde boekhouder. Minder uren betekent lagere boekhoudkosten voor jou. Bekijk ons tarieven overzicht op moderneboekhouder.nl
Onze organisatie heeft een breed pakket aan uiteenlopende diensten onder andere op het gebied van administratie, accounting, btw aangiften en fiscaal advies. Onderscheid ligt bij ons in de praktische kant van de zaak, vanwege onze jarenlange ervaring als financial accountant uit het bedrijfsleven gecombineerd met de theoretische kennis zijn wij in staat om beter te kunnen meedenken met de ondernemer, zodat men zich volledig kan concentreren op zijn of haar bedrijfsactiviteiten.
Sarabel is de boekhouder voor alle ondernemers van Nederland.
Voor een vast bedrag vanaf €30 per maand kan elke ondernemer zijn boekhouding uitbesteden all in. Inclusief inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting etc. En onbeperkt advies en sparren. Daarnaast begeleiden wij starters en coachen wij ondernemers in hun avontuur.
Wij doen dit vanuit ondernemers perspectief. En uitbesteden hoeft niet duur te zijn of het nou gaat om een eenmalige hulp of volledig uitbesteden.
Roel Hermans Administratiekantoor is uw adviseur en sparringpartner bij al uw financiële vraagstukken. Voor zzp’ers en mkb’ers uit de regio Eindhoven, Weert, Nederweert, Roermond en Zuid Limburg verzorgen wij de complete administratie, jaarrekening en diverse andere werkzaamheden.
Zorgen uit handen nemen; dát is wat we doen, dáár ligt onze kracht. Samen vooruitkijken en nieuwe kansen verkennen zodat u kunt uitblinken met uw onderneming.
OAMKB Eindhoven & Gemert is een zelfstandig bedrijf en onderdeel van de landelijke OAMKB organisatie. Wij werken standaard op basis van vooraf overeengekomen afspraken over werkzaamheden en prijzen.
Ons team begeleid onze klanten bij het inrichten van hun administratieve processen, verzorgen van de loonadministratie, jaarrekening, aangifte inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting.
Vanuit ons netwerk adviseren en ondersteunen wij ondernemers op vele vakgebieden.
Osiris Administraties is een professioneel en deskundig administratie- en belastingadvies kantoor voor het MKB segment voor ondernemers en ZZP-ers , waarbij persoonlijke begeleiding en pro-active benadering hoog in het vaandel staan.
naast het verzorgen van de fiscale aangiftes stellen wij ook de jaarrekening op en verzorgen wij de loonadministraties voor werkgevers. Wij ontzorgen de ondernemers in hun administartieve werkzaamheden en geven inzicht in zijn financiele cijfers.
Administratiekantoor Holgen is een klein, persoonlijk administratiekantoor met een luisterend oor voor de klant. U bepaalt welke werkzaamheden u wilt uitbesteden. Wij zijn zeer flexibel en kunnen afspraken maken bij u op kantoor of thuis, of bij ons op kantoor. Een afspraak in de avonduren behoort ook tot de mogelijkheden. Wij hebben jarenlange ervaring, zowel met kleine startende bedrijven, als met MKB en verzorgen tevens jaarlijks honderden IB aangiften voor de particulier.
CML Administratie, het kantoor voor de MKB ondernemers.
Maak kennis met onze brede dienstverlening op financieel, fiscaal en administratief gebied.
CML Administratie onderscheidt zich door persoonlijke betrokkenheid, vernieuwende automatisering en nuchtere zakelijkheid. En dit alles tegen scherpe concurrerende tarieven.
Hierdoor kun jij je volledig concentreren op jouw zaak.
Of je nu jouw business runt vanuit een eenmanszaak, VOF of vanuit een BV. Jouw zaak, Onze passie
Hoe blijft u de massa voor? Wij helpen u graag op weg door u op tijd van de juist informatie te voorzien.
Ons kantoor is laagdrempelig met korte lijnen.
Wij zijn voortdurend op zoek naar onze toegevoegde waarde voor onze klanten. Dat doen we met zowel een zakelijke als betrokken houding. Snel, deskundig, betrouwbaar en creatief in oplossingen zijn volgens onze klanten onze sterke punten. En we onderscheiden ons door lef te tonen om zo het maximale voor u eruit te halen.
Een klein bedrijf voor het bieden van fiscale en administratieve diensten aan ondernemer en particulier. Meer dan 25 jaar ervaring opgedaan bij een groot internationaal belastingadvieskantoor op het gebied van het verzorgen van aangiftes inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting.
Persoonlijke benadering is één van onze kernpunten om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Voor de mogelijk te verlenen diensten verwijzen wij u graag naar onze website www.fenmarba.nl
Dukaat Financieel Beheer is gespecialiseerd in het begeleiden van MKB starters en ZZP ers. WE begeleiden bij het opzetten van de administratie zodat de wettelijke aangiftes gedaan kunnen worden. Als dat nodig is dan adviseren we ook in de bedrijfsvoering.
Voor grotere bedrijven hebben we de werkgeverslasten check en de pensioenadvisering.
Tevens gespecialiseerd in persoonlijke administraties voor personen die dat niet meer kunnen/willen/mogen vrijwillig of onder bewind.
Fistron Consultancy is een modern maar toch gevestigd administratiekantoor dat kan bogen op 25 jaar ervaring in de administratieve sector.
Ons mission statement is: "Uw administratie is onze zorg". En daarmee leggen we de basis voor onze ondersteuning van uw onderneming.
Daarmee houd onze dienstverlening niet op, want wij zullen niet stoppen bij het uitsluitend voeren van uw administratie, maar zullen u desgewenst altijd bijstaan en adviseren bij uw bedrijfsvoering.
OnlineAccountantsMKB is een landelijk netwerk van zelfstandig ondernemers op het gebied van financiele dienstverlening. Hierbij moet men denken aan financieel advies, verzorgen van administraties, accountancy werkzaamheden en fiscaal advies. Wij werken volgens het principe van de tien geboden. Deze zijn na te zien op de website van OnlineAccountants. Duidelijkheid staat voorop. U heeft altijd een aanspreekpunt, maar er staat een netwerk van professionals tot uw beschikking.
Als ondernemer staat u elke dag voor veel vragen. Bij veel vragen komt het aan op gespecialiseerde expertise. Zoals de kennis van Alfa Accountants en Adviseurs. Vanuit 31 vestigingen staan 850 medewerkers klaar om ondernemers zoals u vooruit te helpen, elk met hun eigen specialisme. Bovendien is Alfa een kantoor dat niet alleen maar oog heeft voor de zakelijke kanten van het ondernemersbestaan, maar ook voor de menselijke kant. 'De ondernemende mens' staat bij ons centraal.
Na 13 jaar werkzaam te zijn op een accountantskantoor wil ik me graag als zzp'er gaan aanbieden aan de mkb klant en inhuur mogelijk door bedrijven en accountants- en administratiekantoren.
(bedrijf nog in opstart).
Mijn specialisaties zijn bijhouden van volledige administraties op allerlei mogelijke manieren,btw, samenstellen van mkb-jaarrekeningen en het begeleiden van klanten en personeel in het opzetten en uitvoeren van de administratie in diverse boekhoudsystemen.
Sensible Finance B.V. | Accountants & Adviseurs is formeel een accountantskantoor, echter ... wat betreft organisatie is het een klein en flexibel team van financiele professionals die met enthousiasme hun diensten verlenen.
Zo ontzorgt het team in westelijk Noord-Brabant op persoonlijke wijze ondernemers / ondernemingen op het gebied van financiele verslaggeving, administraties en fiscale zaken.
Financiele dienstverlening met gevoel voor cijfers ... én mensen
Financiële administratie en belastingaangifte
Vehof Administratie is een eenmanszaak, of beter gezegd een eenvrouwszaak. Zoekt u een persoonlijk en betrokken administratiekantoor in de buurt van Emmen? Voor laten verzorgen van uw financiële administratie of belastingaangifte? Dan bent u bij mij aan het juiste adres. Een laagdrempelig en klein kantoor dat zich vooral richt op ZZP-ers en het MKB. Maar ook als particulier kunt u bij mij terecht voor uw belastingaangifte.
Financious is een vakbekwame financiële dienstverlener gespecialiseerd in de verwerking van financiële administraties van ZZP-ers. Onze klanten zijn voornamelijk kostenbewuste ondernemers die kiezen voor een betrouwbare expert.
Boekhouden is een vak apart. Bij ons kunt u terecht voor administratief advies en oplossingen op maat. U profiteert van onze flexibiliteit en persoonlijke aanpak, waardoor u zich ècht klant voelt en u zich kan concentreren op uw onderneming.
Mijn naam is Roelof de Pater. Sinds 2017 ben ik - naast mijn werkzaamheden als pensioenadviseur en financieel planner - actief als finance freelancer. Ik heb bijna 15 jaar ervaring met het inrichten, opzetten en onderhouden van administraties. Eigenschappen: enthousiast, creatief, humoristisch, sociaal, eigenwijs...
Ik heb veel ervaring met het ontwikkelen van managementrapportagetools in Excel en ben graag de financiële sparringpartner van de manager/directeur.
Een klein administratie kantoor dat met plezier uw financiele en salarisadministratie kan en wil verzorgen.
Kantoor aan huis, dus geen hoge kosten en bijna 24 uur per dag bereikbaar.
Al ruim 25 jaar actief en sinds 1 januari uitbreiding met 1 persoon.
Ervaring met vele soorten bedrijven, van aannemers tot juweliers, van sportzaken tot horeca.
Ons motto is, "gun uzelf meer tijd en ons meer werk"
Afstand is geen probleem, want wij kunnen beide auto rijden.
Dageraad Administraties richt zich op het verzorgen van de administraties van kleine ondernemers. Kleine ondernemers zijn freelancers, ZZP ’er (zelfstandigen zonder personeel) en eigenaren van eenmanszaken.
Als kleine ondernemer heeft u het druk, en ontbreekt de tijd en zin om ook nog eens de administratie bij te houden. U houdt zich het liefst bezig met datgene waar u goed in bent. Dat is precies de reden waarom ik mij liefst bezighoud met uw administratie.
Tax Supply is uw partner voor fiscaal advies. Het geheel aan inkomsten- en vennootschapsbelasting, loonbelasting, premieheffing, overdrachtsbelasting, btw en erf- en schenkbelasting wordt naadloos op elkaar afgestemd tot een maatwerkadvies dat zich terugverdiend.
Tax Supply is actief voor bedrijven en instellingen, zelfstandig professionals, directeur-grootaandeelhouders, particulieren en is een fiscale sparringpartner voor accountants- en administratiekantoren.