Belastingadviseur nodig? Met ruim 4.500 aangesloten belastingadviseurs vindt u altijd de belastingadviseur die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van belastingadviseurs. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de belastingadviseur met het beste aanbod!
Administratie en belastingadvies kantoor voor het verwerken van uw gehele administratie of delen daarvan.
Korte lijnen en persoonlijke begeleiding bij het voeren van uw onderneming. Als oud directeur van een middelgrote onderneming weet ik wat het is om ondernemer te zijn en kan u dan ook met raad en daad terzijde staan op met name administratief en financieel vlak.
Maak vrijblijvend kennis met Erik van Bruggen
Het eerste adviesgesprek is gratis.
Allround boekhouder met een stevige bedrijfseconomische achtergrond. Ik ben Financial Controller.
Lid van de Kubus coöperatie een samenwerkingsverband van 85 accountants administratiekantoren en fiscalisten,
Bij Kubus komt u niet voor verrassingen te staan over de declaratie. U betaalt u een vast bedrag per jaar. Het jaarbedrag spreken wij van te voren.
Zo kunt u 25% op uw accountantskosten besparen, Surf naar www.bespaaraccountantskosten.nl
Breed opgeleide, financieel planner en vermogensregisseur. Brede kennis van pensioenen, vermogen, financiële zaken, fiscaliteit en financiële planning. Gestructureerd persoon, werken vanuit een aanpak/gedachte, afspraak is afspraak. Waar willen we naartoe, daar gaan we naartoe. Strategie uitzetten en uitvoeren. Analytische denken, strateeg die op zoek gaat naar oplossingen. Vakinhoudelijk deskundig, communicatief vaardig. Geen opportunist.
R.C.M. Accountant C.V. is een klein accountantskantoor in Roosendaal.
Onze accountant heeft jarenlange ervaring in het midden en kleinbedrijf en is gespecialiseerd in fiscale vraagstukken en fiscale advisering.
Onze missie is het uit handen nemen van de administratieve en fiscale vraagstukken van de kleine ondernemer tegen scherpe tarieven. Daarbij blijft de ondernemer altijd in controle. Wij werken zo veel mogelijk via de elektronische snelweg.
Als ondernemer zijn er veel uitdagingen. Van klussen binnen halen tot administratie voeren, alles komt er bij kijken. Waar vwvast administratie u bij kunt helpen is het vergemakkelijken van de boekhouding. Door mee te denken met uw ondernemen kunnen we er samen voor zorgen dat er een soepele en stevige administratie is waarbij u als ondernemer zo min mogelijk zorgen en kosten heeft. Uiteraard zijn alle diensten op maat aangepast voor uw onderneming.
Bij 123Onlineboekhouding hoef je je geen zorgen te maken over jouw administratie. Van een zzp’er tot een bv in het MKB, met onze deskundigheid en ruime aanbod aan diensten, bieden wij iedere klant service op maat.
De administratie en de boekhouding zijn voor veel ondernemers niet de meest geliefde taken. Het is wel van belang dat deze werkzaamheden goed en nauwkeurig worden uitgevoerd, dit zijn werkzaamheden die voor ons dagelijkse kost zijn!
Geheel of gedeeltelijk uw administratie werkzaamheden uitbesteden zodat
u zich volledig kan toeleggen op uw bedrijfsvoering?
Ik verzorg administraties , vanuit mijn thuiskantoor, voor diverse bedrijven en
particulieren zodat zij onbezorgd hetgeen dagelijks kunnen doen waar
hun bedrijf voor staat.
Mijn deskundigheid en betrokkenheid is optimaal om u een zorgeloze
back office te bieden zodat u ten alle tijden uw administratie op orde heeft.
Alles voor de klant en gezamenlijk gaan voor het doel: zelfstandigheid en een baan met toekomst!
Om in onze maatschappij een volwaardig bestaan te hebben, is betaald werk het beste middel om dat te bereiken.
UB Brabant ondersteunt haar klanten om duurzaam betaald werk mogelijk te maken.
Samen staan we sterk.
Een win-win situatie voor een ieder.
De oprichter
Ricardo Jankie, ervaren interimmanager op het gebied van Sociale Zaken en HRM
Jonkers Administratie & Advies is een klein administratiekantoor voor MKB, ZZP-ers en particulieren. Of het nu gaat om een BV, VOF, eenmanszaak, vereniging of stichting, in alle gevallen kunt u bij ons terecht.
De dienstverlening omvat naast het verzorgen van financiële administratie, loonadministratie ook het samenstellen van jaarrekeningen en het verzorgen van aangiftes voor inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting en omzetbelasting.
PuurGemak Administratie is de professionele en betaalbare partner waar u op kunt vertrouwen voor uw boekhouding en administratie. Wij zijn gericht op één type ondernemer (de ZZP’er) en bovendien eerlijk geprijsd. Nagenoeg al onze diensten zijn digitaal. Van offerte tot de persoonlijke kennismaking en van inschrijving tot en met het verwerken van uw administratie. Dit houdt uw kosten zo laag mogelijk en de efficiëntie hoog.
Het verzorgen van de aangifte Inkomstenbelastingdienst voor particulieren en klein ZZP.
Het terugvragen van de BTW van zonnepanelen voor zover nog van toepassing voor particulieren.
Het terugvragen van de BTW van thuisbatterijen voor particulieren, wanneer aan de voorwaarden van de Belastingdienst voldaan wordt.
Het aanvragen van de ISDE subsidie voor particulieren.
Het geven van advies over isolerering en energiebesparing van de eigen woning
- Het verzorgen en/of controleren van de financiele administratie
- Adviezen verstrekken om de administratie te optimaliseren
- Maximale gebruikmaking van de fiscale mogelijkheden
- Verzorgen van de BTW aangiften
- Verzorging van de jaarrekening
- Verzorging aangiften IB en VPB
- Alle overige ondernemersvragen
Financiele dienstverlening tegen een vooraf overeengekomen prijsafspraak, een vast bedrag per maand zonder verrassingen achteraf.
Zie je elke keer weer op tegen die saaie administratie? Ik doe het graag voor je!
Van het invoeren tot de hele administratie tot het maken van de jaarcijfers en de aangifte inkomstenbelasting! Je beslist zelf in hoeverre je de administratie zelf wilt blijven doen.
Tevens is het ook mogelijk om de salarisadministratie door mij te laten verzorgen.
Mocht je meer willen weten? Maak vrijblijvend een afspraak voor een persoonlijke kennismaking.
Ondernemen is een stuk eenvoudiger als u beschikt over financieel overzicht en inzicht. Als medeondernemer weten we precies hoe we MKBers vooruit kunnen helpen.
NeD Finance B.V. is een administratiekantoor gevestigd in Arnhem en Wijchen. Wij verzorgen uw financiële administratie, boekhouding, jaarrekening, deponeringsstukken, belastingaangifte, loonaangifte, vennootschapsbelasting, salarisverwerking, managementrapportages, analyses en meer.
JaVa Bedrijfsadviesbureau is in 1988 opgericht door de heer A.J.A. Janssen en is sindsdien gevestigd te Vaals.
Het kantoor richt zich op de advisering en begeleiding van particulieren en alle soorten bedrijven binnen het midden- en kleinbedrijf op het gebied van
- Boekhouding
- Loonadministratie
- Jaarstukken
- Ondernemingsplannen
- Businessplannen
- Juridisch/fiscale adviezen
- Belastingaangiftes
- Einkommensteuererklärungen.
Meuwese Accountants en Belastingadviseurs is gespecialiseerd in accountancy, fiscaal recht, adminstratieve dienstverlening, salarisadministratie, estate planning en MKB Advies.
Onze klantenkring bestaat voornamelijk uit MKB bedrijven, vermogende particulieren, dientverlenende bedrijven en ZZP-ers. Reeds vele organisaties vonden in ons de ideale sparringpartner voor financiële, economische en fiscale vraagstukken.
www.meuwese-accountants.nl
Eenmanszaak in zakelijke dienstverlening in ICT- en Financieel Administratieve werkzaamheden.
Voorbeelden van uitgevoerde werkzaamheden:
- maken en onderhouden van websites en webshops
- Ontwerpen van logo's
- administratie inrichten met Excel voor zzp'ers
- administratie opzetten met Unit4 Multivers basic
- Rapportering in Excel op basis van csv-bestand(en)
- Installeren van software
- Ondernemingsplan maken met financieringsaanvraag
Bastiaans Adviesgroep is een allround kantoor voor Administratie, Belastingadvies en als Ondernemersadviseur.
Wij zijn een no-nonsenskantoor, vooruitstrevend en actief. Wij zijn niet tevreden met het gemiddelde. Wij zijn kritisch en vasthoudend en hebben dit al vele malen bewezen. Van belang is dat uw adviseur dieper graaft dan het geijkte en op de minder begaanbare paden durf te lopen indien dit kan en waarbij resultaat voor u voorop staat.
Administratiekantoor JH B.V. is een laagdrempelig administratiekantoor dat alle administratieve diensten aanbiedt.
Te denken valt aan verwerken administratie/belastingaangiften/jaarrekeningen/loonadministratie/facturatie/rapportages/financieringsaanvragen/etc.
De efficiënte werkwijze van mijn kantoor zorgt dat de kosten voor u laag blijven.
Door ruime ervaring en opleiding bent u gegarandeerd van een deskundige dienstverlening.
Administratiekantoor Ovis is gevestigd in Alphen aan den Rijn en bestaat sinds 2006. Wij zijn gespecialiseerd in administratieve dienstverlening en fiscale aangiften. Bij ons staat kwaliteit hoog in het vaandel, wij streven altijd naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening. Persoonlijke betrokkenheid bij onze klanten is voor ons ook erg belangrijk. Wij kunnen onze dienstverlening voor een laag uurtarief aanbieden, gaat u met ons in zee?
Admenz Administratiekantoor is voornamelijk werkzaam in de regio Tilburg Breda. Met ruim 20 jaar ervaring verzorgen wij de administraties voor vele ondernemingen en ondernemers in de regio. Dit varieert van de administratie van de ZZPer tot de gehele administratie (incl. fiscale aangiften) van MKB bedrijven.
Landelijk verzorgen wij voor meerdere bedrijven de salarisadministratie.
Voor meer informatie en prijzen kijkt u op www.admenz.nl
Voor particulieren verzorgen wij de aangifte inkomstenbelasting en aanvraag van toeslagen.
Voor bedrijven verwerken wij de administratie tot aangiftes, wij ontlasten u bij al uw boekhoudkundige zaken incl. de salarisverwerking van uw werknemers. Wilt u de administratie (gedeeltelijk) zelf doen? Dat is ook mogelijk. Wij verrichten dan de controle over uw administratie.
Marion Mastenbroek is lid van het Register Belastingadiseurs. www.RB.nl
Ondernemers het gemak en werkplezier van online boekhouding laten ervaren. Dat is onze drijfveer en ook de reden waarom jij als klant bij ons centraal staat. Wij weten hoe jij graag wilt dat je administratie verloopt. Dat is namelijk: snel, efficiënt, voordelig maar ook accuraat.
Wij hanteren een vaste prijs per maand dat betekent duidelijkheid en zekerheid. Zie voor onze tarieven onze website, www.onlineaccountantsmkb.nl, tabje tarieven.
U zoekt een adviseur die met u meedenkt.
Die u pro-actief met raad en daad terzijde staat. Die weet wat ondernemen inhoudt.
Die op de hoogte is van de meest actuele ontwikkelingen in zijn vakgebied en uw bedrijfstak. Die er samen met andere specialisten voor zorgt dat u verzekerd bent van een optimale dienstverlening.
En wel op het terrein van de:
accountancy
belastingadvisering
juridische dienstverlening
bedrijfsadvisering
Herken je dit ook? Vol passie starten aan je eigen business en na een tijdje denken, wat verdien ik nu?
Help , ik heb geen overzicht meer.
Wij helpen je graag met het structureren en organiseren, daarnaast je administratie op een zo efficiënt mogelijke wijze in te richten.
Wij kunnen je helpen je bedrijf verder te professionaliseren en méér grip te krijgen op je rendement. Actief sturen op cijfers, #waardecreatie