Belastingadviseur nodig? Met ruim 4.500 aangesloten belastingadviseurs vindt u altijd de belastingadviseur die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van belastingadviseurs. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de belastingadviseur met het beste aanbod!
Wij verzorgen alle denkbare administratieve taken voor het midden- en kleinbedrijf. Ook veel startende ondernemers weten ons te vinden voor een doortimmerd financieel advies en verregaande bedrijfsbegeleiding. De fiscale mogelijkheden maximaal benutten? Kunnen rekenen op tijdige informatieverstrekking? Laat al uw cijferwerk gerust aan ons over. Zodat u zich volledig kunt richten op waar het uiteindelijk om draait: uw onderneming.
Ons administratiekantoor beschikt over meer dan 20 jaar ervaring met het verzorgen van financiële- en personeelsadministraties. Door onze jaren lange ervaring in sectoren als transport, (wegen)bouw, zakelijke dienstverlening etc. Voordat wij voor ons zelf zijn begonnen hebben wij eerst specifieke opleidingen doorlopen. Het merendeel van onze klanten bestaat uit ZZP-ers, eenmanszaken (met personeel) en BV's met en zonder personeel
Wij lossen al uw financiële en fiscale problemen op. Wij nemen uw zorgen uit handen en communiceren de behaalde resultaten met u op een begrijpelijke manier. U weet dan precies waar u bij de Belastingdienst aan toe bent. Wij kunnen uw administratie inboeken, uw aangiften doen en de salarissen van uw medewerkers berekenen. Wij werken met moderne technologieën, via internet kunt u uw actuele standen bekijken en loonstroken inzien.
Gespecialiseerde accountantsorganisatie met praktijk die zowel kleine ondernemers bedient als grotere. Tevens in het bezit van AFM vergunning en een controlepraktijk.
Specialismen: administratie, salarisadministratie,aangiftepraktijk, jaarrekeningen, adviezen en controlepraktijk.
Voor het overige beschikken we over een uitgebreid netwerk van (onder onze regie) in te zetten specialisten.
Kantoren in Rijswijk (zh) en Wassenaar
Wij zijn een full service adviesbureau op financieel, fiscaal en juridisch gebied. Wij zijn laagdrempelig en verrichten werkzaamheden voor zowel ondernemers als particulieren. Kenmerkend voor onze organisatie is dat ieder probleem met een persoonlijke en betrokken benadering wordt aangepakt. Ons kantoor is centraal gevestigd in het hart van Gorinchem. Op onze website vindt u meer informatie over wat wij voor u kunnen betekenen.
UW ADMINISTRATIE KAN VEEL GOEDKOPER! Juist in deze tijd wilt u als MKB'er of Particulier op de kleintjes letten. Doordat Maatwerk administraties laagdrempelig werkt, kan u dit tot 50% in administratieve kosten schelen, terwijl er door jarenlange expertise geen vraag of onderwerp vreemd is op het gebied van administraties en/of belastingaangiftes. Bel vrijblijvend voor meer informatie 06-20000564 of email douwe@deboerfs.nl
Dit is een NOAB (Nederlandse Orde van Administratie en Belastingkundigen) gecertificeerd administratiekantoor, ruime ervaring op het gebied van bedrijfsadministratie dus boekhouding, jaarrekeningen, en diverse aangiften.
Meer dan 10 jaar boekhoudkundige MKB ervaring.
Goede beheersing van de Nederlandse en de Engelse taal in woord en geschrift.
Wij ondersteunen zowel ondernemers als particulieren.
ZIE WWW.GRANDO-PAYROLL.NL
Wij zijn een klein administratie-belastingadvieskantoor gevestigd in Houten.
Onze klanten zijn ondernemers uit het midden- en
kleinbedrijf, vrije beroepen en (non-)profit instellingen.
Onze klanten bevinden zich in bijna alle branches.
Door meer dan 28 jaar ervaring bieden wij een hoge graad van kwaliteit en kennis op ons vakgebied.
Persoonlijk contact is voor ons belangrijk.
Met vriendelijke groet,
Fred Kooistra
Fiscaal-financieel deskundige, tevens (internationaal)mediator. Doet veel echtscheidingszaken, procedures en aangiften voor personen die in Nederland wonen en buitenlands inkomen hebben of in het buitenland wonen en Nederlands inkomen hebben, aangiften erfbelasting, aangiften en begeleiding ondernemingen, verzorging loonadministratie
werkzaam geweest als o.a. belastinginspecteur, belastingadviseur (MKB en agrarische sector).
Als je zonder zorgen wilt ondernemen en uitstekende fiscale steun wilt krijgen, dan is het wel bij ons administratiekantoor. Wij bieden volgende diensten aan MKB klanten en particulieren: het voeren van complete administratie; het verzorgen van facturen; het verzorgen van belastingaangiften; het opstellen van de jaarrekening voor MKB; belastingadvies. Voor meer informatie gaan naar www.administratievanjan.nl of bel 040-8433192
MK Administratie- en Advieskantoor is een klein kantoor gevestigd in Voorburg, werkend vanuit zowel Voorburg als Vlaardingen.
MK Administratie- en Advieskantoor verzorgt voor u de financiële administratie en alle bijhorende fiscale verplichtingen, inclusief de wettelijke vereisten omtrent de jaarrekening. Ook wordt u geadviseerd over de gevolgen van de steeds complexer wordende fiscale regelgeving voor uw onderneming.
Ik ben een ZZP-er die zich bezighoudt met het verzorgen van de administraties van kleine ondernemingen zonder personeel. De BTW-aangifte, jaarrekening en eventueel IB-aangifte neem ik voor mijn rekening.
Ik heb ruim 6 jaar ervaring als financieel medewerker op een administratiekantoor waar ik voor zeer uiteenlopende bedrijven de administratie heb verzorgd.
Ik heb een HEAO-CE achtergrond en werkervaring. Ben in bezit van MBA.
Jip Fiscaal ondersteunt particulieren en kleine ondernemers op het gebied van aangiftes, administratie en advies tegen scherpe tarieven.
Ik geloof in een persoonlijke aanpak, toon lef,ben er voor iedereen, kijk naar het verhaal en de mensen achter de cijfers en communiceer serieuze zaken in een heldere Jip & Janneke taal.
Vermenigvuldigen door te delen. Zo maakik de cijfers persoonlijk en simpel. Dat zit inmijn karakter.
Administratiekantoor van der Horst te Beverwijk opgericht in 1984.
Wij hebben jarenlange ervaring op het gebied van financiële administratie, personeels- en salarisadministratie, online-boekhouden, belastingaangiften en alle fiscale vraagstukken.
Ons klantenbestand bestaat uit Particulieren,
Verenigingen, Stichtingen, Starters, ZZP'ers, Eenmanszaken, V.O.F's en B.V.'s en andere ondernemingsvormen.
AdminUp2Date is specialist op gebied van financiële administratie voor ZZP en MKB. Onze diensten variëren van het uitbrengen van adviezen tot het voeren van de volledige boekhouding. De volgende werkzaamheden behoren o.a. tot onze diensten :
- BTW aangiften (controle of opmaak hiervan)
- Aangiften inkomstenbelasting
- jaarcijfers of jaarrekeningen
- salarisadministratie
- periodiek verzorgen van rapportages
Peters Financiële Dienstverlening is een klein administratiekantoor en verzorgt u complete boekhouding. Dit betekent dat wij uw administratie bijhouden maar ook dat wij voor de fiscale aangiftes zorgdragen. Aan het eind van het jaar stellen we uw jaarrekening op. De mens staat centraal bij ons en daarom richten ons op kleine ondernemers en zzp'ers, zodat wij persoonlijke aandacht kunnen geven aan onze opdrachtgevers.
Administratiekantoor Meijer- Heynemann is een bureau voor administratieve diensten, jaarrekeningen en
belastingaangiften in Emmer-Compascuum.
Voor een persoonlijk, kundig en betrouwbaar advies bent u bij ons aan het goede adres. We kunnen u en uw bedrijf de zorgen die u op het gebied van fiscale en administratieve zaken heeft volledig uit handen nemen. U krijgt van ons een goed product tegen een vriendelijk tarief .
Administratiekantoor voor zzp, mkb en particulieren.
Administratie opstarten;
Advies;
Volledige boekhouding; (inboeken in- en verkoopfacturen)
Facturen maken;
Btw aangifte;
IB aangifte;
Jaarrekening;
Salarisadministratie;
Hulp bij problemen met de belastingdienst;
En alles wat er nog meer bij komt kijken.
Wij zijn zeer klantgericht en kennen het gezicht en wensen van onze klanten.
U bent bij ons geen nummer.
Drechtsteden Accountants en Adviseurs is ontstaan uit een verzelfstandiging uit een middelgrote organisatie en wij richten we ons op professioneel en persoonlijk advies voor het mkb. Betrokken, praktische adviezen en heldere facturatie zijn de kernbegrippen waarmee we u als klant centraal stellen. Zo reageren we snel, alert en correct op wijzigingen in uw situatie en in de wetgeving. Dat bespaart u de nodige tijd en kosten.
Peelen & Mulder accountants en adviseurs is een regionaal bureau voor administratieve diensten, jaarrekeningen en belastingadviezen te Heelsum.
Voor een persoonlijk, kundig en betrouwbaar advies bent u bij ons aan het goede adres. We kunnen u en uw bedrijf de zorgen die u op het gebied van fiscale en administratieve zaken heeft volledig uit handen nemen. U krijgt van ons een goed product tegen een vriendelijk tarief.
Wij verzorgen het hele administratieve/fiscale proces tegen een vooraf afgesproken prijs. Onze kracht zit hem in het persoonlijke contact (opbouwen van een langdurige relatie). Daarnaast zijn wij afgestudeerd en aangesloten bij "Register van Belastingadviseur". Uiteindelijk draait het uit op zo min mogelijk belasting betalen, dan kan je toch beter een specialist in huis nemen op het gebied van belastingen. Dat zijn wij....
Boekhoudcoach / financieel adviseur. Ik help je graag met het opzetten van je onderneming en administratie, bijvoorbeeld in Jortt.
Expertise:
opzetten en beheren van Nederlandse vennootschappen en andere entiteiten;
financieel advies;
boekhouding;
verzorgen btw aangiftes;
jaarrekening;
kvk deponering;
maandelijks/kwartaal rapportage kpi/bank;
notulen/besluiten;
fondsadministratie;
liquidatie van entiteiten.
LS,
Omdat ik 15 jaar bij Ernst & Young heb gewerkt, heb ik op diverse vakgebieden ervaring opgedaan. (MKB, jaarrekening, consolidatie, vpb, overheid, treasury, rechtmatigheid, onderwijs etc).
Op dit moment doe ik als intern accountant ervaring op, op het gebied van risicomanamgent.
Omdat ik onlangs deels voor mijzelf gestart ben heb ik ook ervaring met het opstarten van een onderneming.
Met vriendelijke groet,
MKB Focus richt zich op kleinere en startende bedrijven.
De dienstverlening bestaat uit begeleiding op zowel financieel als automatiseringsvlak.
De ondersteuning op financieel gebied kan onder andere bestaan uit:
- Hulp bij investeringen
- Het aanleveren van managementinformatie
- Het begeleiden van de administratie
- Het voeren van de boekhouding
- Het opstellen van de jaarrekening
- Fiscale zaken: BTW, VPB, IB