Belastingadviseur nodig? Met ruim 4.000 aangesloten belastingadviseurs vindt u altijd de belastingadviseur die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van belastingadviseurs. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de belastingadviseur met het beste aanbod!
Kara Advies is voor haar cliënten een sparringpartner, waarbij wederzijds vertrouwen een grote rol speelt. Het luisteren naar, signaleren van- alsmede het aandragen van oplossingen, is de kracht van onze dienstverlening en vormt de toegevoegde waarde voor onze cliënten.
Door goede communicatieve en intensieve samenwerking tussen cliënt en adviseur, trachten wij onze doelstelling te realiseren, namelijk de verwachtingen van onze cliënten overtreffen.
Wij onderscheiden ons door onze zeer directe communicatie en wederzijdse opbouwende kritiek. Indien wij kritiek ontvangen van cliënten, dan nemen wij dat zeer ter harte. Niemand is onfeilbaar.
Kenmerkend voor onze organisatie is de informele werksfeer en de laagdrempeligheid voor onze cliënten.
Daarnaast aarzelen wij echter niet om ook u, als cliënt, van opbouwende kritiek te voorzien, indien blijkt dat uw administratie voor verbetering vatbaar ...
Wilt u zich focussen op uw onderneming? Dan bent u bij ons aan het goede adres.
Wij dragen zorg voor uw administratie en uw belastingaangiften.
CijferMeester (M. Jaafari) heeft meer dan 20 jaar ervaring op het gebied van financiën om uw administratie op betrouwbare wijze en met redelijke kostprijs uit te voeren. Omdat boekhouden een vak is en de belastingaangifte veel specifieke, jaarlijks veranderende kennis vereist, nemen de meeste ZZP'ers of ondernemingen liever een expert in de arm. In ons optiek een verstandige keuze. Op deze manier is men in staat zich te focussen op het ondernemen, terwijl alle andere verplichtingen hier omheen door experts wordt uitgevoerd.
Tevens willen wij optreden als sparringpartner. Wij luisteren proactief naar uw wensen. Wij staan graag dicht bij uw onderneming en bieden graag ondersteuning met kwaliteit in het nemen van moeilijke of belangrijke beslissingen. Wegens brede ervaring en kennis ...
Mijnstamrecht is voor haar cliënten een sparringpartner, waarbij wederzijds vertrouwen een grote rol speelt. Het luisteren naar, signaleren van- alsmede het aandragen van oplossingen, is de kracht van onze dienstverlening en vormt de toegevoegde waarde voor onze cliënten.
Door goede communicatieve en intensieve samenwerking tussen cliënt en adviseur, trachten wij onze doelstelling te realiseren, namelijk de verwachtingen van onze cliënten overtreffen.
Wij onderscheiden ons door onze zeer directe communicatie en wederzijdse opbouwende kritiek. Indien wij kritiek ontvangen van cliënten, dan nemen wij dat zeer ter harte. Niemand is onfeilbaar.
Kenmerkend voor onze organisatie is de informele werksfeer en de laagdrempeligheid voor onze cliënten.
Daarnaast aarzelen wij echter niet om ook u, als cliënt, van opbouwende kritiek te voorzien, indien blijkt dat uw administratie voor verbetering vatbaa...
Welkom bij KUBUS Appingedam-Delfzijl,
Het runnen van een administratiekantoor houdt voor mij in, het samen met een ondernemer optimaal gebruik maken van de (technische) mogelijkheden die boekhoud- en aanverwante software vandaag de dag bieden, om zo te komen tot informatievoorziening. Administratie wordt informatie.
Een geheel online staande financiële administratie met daaraan gekoppeld mijn rapporteringsoftware ten behoeve van onder andere de jaarcijfers, maar nog veel belangrijker, de periodieke rapportages, een interactieve personeels- en salarisadministratie en een daadkrachtig debiteurenbeheer zijn daarbij slechts enkele belangrijke onderdelen.
Dat alles gecombineerd met de kennis en kunde van de ondernemer zelf heeft tot gevolg dat het maximale aan informatie uit een administratie gehaald wordt.
Sinds het begin van mijn eigen ondernemerschap in 2000 heb ik mij altijd voor ogen gehouden dat ik de vakkennis en werk...
Bovenop zaken
Goede dienstverlening is een professionele mentaliteit.
Professioneel refereert aan hoogwaardige kennis en onafhankelijke advisering vanuit een multidisciplinair gezichtspunt. Bij Joanknecht & Van Zelst althans. Betrokkenheid onderscheidt ons nog meer. We zitten bovenop úw zaken. Klantvriendelijkheid is geen pose. We denken mee vanuit een positief kritische grondhouding, bieden een helpende hand.
We zijn gedreven, net als u. We zijn trots op ons vak, onze mensen en onze klanten. We houden niet van dikdoenerij en hopen dat u ook zo denkt. Daarbij zijn we persoonlijk. We willen u kennen, voor adviezen die optimaal bij u passen.
Dit betrokken kantoor verrast u graag met gedegen analyses. Creatief als het moet, maar altijd gebaseerd op úw visie en úw cijfers. U mag van Joanknecht & Van Zelst verwachten dat dát goed komt. Het is onze belofte.
Aan u de taak te onderzoeken of we bij el...
H&W Accountants & Adviseurs zet zich in voor heldere en deskundige financiële dienstverlening.
Of dit nu voor accountancy diensten, financiële administratie boekhouding, belastingadvies, salaris administratie, outsourcing, werving & selectie, project management of interim management is.
U kunt altijd rekenen op het beste advies, afgestemd op uw persoonlijke wensen. Daarom trachten wij om inzicht te krijgen wat u werkelijk nastreeft (life-planning i.c.m. uw zakelijke doelstellingen). Daarbij is het vanzelfsprekend dat u betrouwbaarheid, vakkennis en ervaring eist. Onze organisatie streeft een hoog serviceniveau na.
Persoonlijk contact met onze relaties staat voorop.
H&W Accountants & Adviseurs is thuis in de wereld van de ondernemer en weet ook de particuliere cliënt op een adequate wijze bij te staan.
De betrokkenheid bij de relaties is door onze aanpak groot en wij kunnen u op een eerlijke en onafhankelijke man...
méér dan alleen een administratiekantoor!
Ben je startende ondernemer of juist al jaren actief? ZZP'er, heb je samen een VOF of ben je DGA van één of meerdere BV's?
Daily Services verzorgt de volledige boekhouding, het jaarwerk, alle fiscale aangiften en helpt bij het inrichten en verbeteren van het administratieve proces. De administratie richten we samen zo efficiënt mogelijk in met automatische koppelingen zoals bijvoorbeeld de bankkoppeling waardoor je zelf vervolgens alleen nog de facturen hoeft aan te leveren. Dit kan eenvoudig en volledig digitaal via mail, door facturen direct te uploaden in een beveiligde omgeving of via de speciale app voor je smartphone. Dit bespaart niet alleen tijd, maar ook geld. Wij zorgen dan voor de tijdige verwerking van je administratie, stellen alle fiscale aangiften voor je op en voorzien je waar mogelijk van advies en tips & trucs. We blijven innova...
Quanteros Financial Services is het belastingadvies- en administratiekantoor binnen Quanteros Group Europe BV. Quanteros Group Europe heeft zijn oorsprong in de VS. Door slimme acquisities in Nederland is Quanteros Financial Services BV inmiddels bekend om zijn unieke service.
De missie van Quanteros Financial Services is het aanbieden van de meest hoogwaardige en complete financiële dienstverlening waarbij de klant centraal staat. Wij doen dit door een slimme bundeling van expertise in een sublieme werkomgeving waardoor onze medewerkers exeleren.
De dienstverlening van Quanteros Financial Services bestaat uit het aanbieden van administratieve ondersteuning zoals het samenstellen van jaarrekeningen, belastingaangiften (BTW, LB, IB,VPB) en ondersteuning van uw administrateur(s). Wij hebben controllers, accountants, belastingadviseurs en juristen in dienst die u op alle vakgebieden kunnen ondersteunen.
Onze visie over auto...
Uw passie als ondernemer
Ondernemers én particulieren houden zich bij voorkeur bezig met hun eigen vak. Logisch, want juist daar zit hun expertise. Maar bij het runnen van een bedrijf komt ook veel administratie kijken. Soms eenvoudig en prima zelf op te lossen, maar zo gauw de administratie wat ingewikkelder wordt is de blik van een expert, zoals de ondernemende adviseurs bij Van Deutekom, welkom. Met een beide-benen-op-de-grond advies en een perfect verzorgde administratie voor zowel starters als gevestigde bedrijven. Wij verstaan ons vak, zodat u zich kunt concentreren op dat van u.
Betrouwbaar, deskundig én doelgericht. Kansen signaleren én benutten? Wij adviseren u graag!
MKB
Voor ondernemers in het MKB geldt bij uitstek dat ze hart hebben voor de zaak. Bij Van Deutekom nemen we daarom graag de boekhouding en salarisadministratie voor onze rekening, zodat u zich echt kunt concentreren op het ondernem...
Korte lijnen, heldere afspraken, flexibiliteit en snelle service
Administratiekantoor Breider Belasting- en Adviesbureau te Zwijndrecht staat voor ervaring en kwaliteit tegen een redelijke prijs.
Breider Belasting- en Adviesbureau is zelf een eenmanszaak en begrijpt hierdoor de zaken waar de kleine ondernemers, zzp-ers, starters en DGA's tegenaan lopen des te beter.
Het klantenbestand van Breider Belasting- en Adviesbureau bestaat voor zeker 90% uit kleine zelfstandigen, van kapper tot stukadoor, van trimsalon tot klusbedrijf, van autorijschool tot hovenier, en zo kunnen wij nog wel even doorgaan. Ook ondernemingen in de verzekeringen, automatisering en webshop branche zijn ons niet vreemd.
Vooral in alle takken van de bouwwereld is het aanbod groot.
De werkzaamheden die wij verrichten zijn alle soorten werkzaamheden die van een administratiekantoor en belastingadviseur verwacht mogen worden.
De meest voorkomende werkza...
Administratiekantoor E. Klijn is een administratie-, advies-, en boekhoudkantoor met een persoonlijke klantgerichte benadering, dat zich richt op het MKB (Midden en Kleinbedrijf), ZZP-ers, startende ondernemers en particulieren. Wij zijn voor u méér dan alleen de "boekhouder" die uw boekhouding verwerkt.
Wij zijn gespecialiseerd in het samenstellen van jaarrekeningen, het verzorgen van fiscale aangiften, financiële administratie én salarisadministratie.
Tevens kunt u bij ons terecht voor advies op administratief, financieel en fiscaal gebied, alsmede op gebied van personeel, organisatie en automatisering.
U kunt zich dan concentreren op datgene wat voor u belangrijk is: ondernemen!
Kortom, wij zijn uw vertrouwenspersoon, belastingconsulent en adviseur !!!
Wij verlenen onze diensten zoveel mogelijk bij de klanten op locatie, maar natuurlijk is het ook mogelijk dat u uw administratie bij ons o...
Wat is Bronneberg Administratie & Advies?
Bronneberg Administratie & Advies (BAA) is een laagdrempelig administratiekantoor in Tilburg. BAA is gespecialiseerd in de ondersteuning bij of volledige verzorging van financiële administraties. Dit varieert van het bijhouden van de boekhouding tot het opstellen van de belastingaangiftes. Ook het samenstellen van de jaarrekening en het verzorgen van de salarisadministratie behoort tot de mogelijkheden.
Heldere en vaste prijsafspraken
Bij BAA betaalt u niet te veel, maar krijgt u wel optimale kwaliteit en service. BAA zorgt er uiteraard voor dat u optimaal gebruik kunt maken van de fiscale ondernemersfaciliteiten en aftrekposten. Onze cliënten betalen voor de werkzaamheden die wij daadwerkelijk verrichten en niet voor de tijd die wij er aan besteden. U bepaalt zelf wat BAA doet en wat u eventueel zelf doet.
De jaarlijkse kosten staan vast, zijn helder en duidelijk. Er worden g...
Kappenberg Accountants & Belastingadviseurs
Wie is Kappenberg Accountants & Belastingadviseurs
Kappenberg Accountants & Belastingadviseurs is in februari 2007 gestart door Patrick Kappenberg in Zeewolde. Wij zijn actief betrokken bij onze cliënten. Dit komt mede tot uitdrukking in het regelmatig per e-mail informeren van onze cliënten over ontwikkelingen in wet- en regelgeving. Daarnaast houden wij regelmatig contact met onze cliënten. Dit alles in een no nonsense sfeer en met korte lijnen. Wij zijn graag uw financiële huisarts maar niet alleen op afspraak.
Om onze kwaliteit te waarborgen zijn wij aangesloten bij de NOvAA (Nederlandse Orde van Accountant Administratieconsulenten en bij Auxilium Adviesgroep (branche organisatie) Daarnaast volgen wij regelmatig permanente educatie om u nog beter van dienst te zijn.
Patrick Kappenberg is naast zijn werk op kantoor ook regelmatig voor de NOvAA op pad om a...
Eijbrink en Partners Administratiekantoor B.V.
Eijbrink en Partners is een jong en dynamisch bedrijf die u op allerlei manieren van dienst kan zijn.
Wij hebben een aantal pakketten samengesteld om u een idee te geven van wat er mogelijk is.
Pakket A : Financiële administratie
Inboeken van uw financiële gegevens
kas,bank, inkoop en verkoop
Debiteurenbewaking
Crediteuren klaarzetten voor betalen
Investeringen en afschrijvingen
Maandcijfers/ Kwartaalcijfers
Begroting
Aangifte OZB
Pakket B : Salarisadministratie
Invoeren salarismutaties
Aanleveren van salaris betalingen
Aangifte loonheffing
Pro forma berekeningen
Ziek melden via ARBO-dienst
Pakket C : Jaarrekening
Samenstellen en beoordelen van jaarrekeningen
Opstellen van tussentijdse overzichten
Deponeren van jaarrekeningen bij de Kamer van Koophandel volgens de wettelijke vereisten
Controle van jaarrekeningen uitmondend in een accountantsverklaring...
Enthousiaste en professionele accountant en adviseur met een frisse blik voor het midden- en kleinbedrijf.
Mijn specialisatie: familiebedrijven en vrije beroepers (met name: medici, architecten, gerechtsdeurwaarders, consultants, interimbestuurders ed.).
Belasting besparen?
Naast mijn accountancystudie heb ik fiscaal recht gestudeerd bij de Nederlandse Federatie van Belastingadviseurs (het huidige RB). Door deze specialisatie schakel ik snel tussen accountancy en fiscale vraagstukken.
Plannen realiseren?
Ook financiële planning (inkomens- en vermogensplanning) wordt steeds belangrijker. Ik help u graag met het opstellen van een persoonlijk financieel plan om uw ambities te realiseren.
Juist door de combinatie van kennis van de accountancy, belastingen en financiële planning leg ik snel verbanden, sluit ik zakelijke belangen aan op uw privé belangen, loopt u niet te veel risico en bespaart u kosten do...
Van Ree Accountants belooft u een frisse kijk op cijfers. Op úw cijfers. Hoe goed bekijkt ú uw organisatie? Welke ontwikkelingen houden ú bezig? Welke cijfers vragen om uw aandacht?
Van Ree Accountants kijkt graag met u mee. Natuurlijk, we zorgen ervoor dat u over de juiste cijfers beschikt. Maar dat zoveel bedrijven en non-profitorganisaties al 40 jaar met ons samenwerken, heeft een andere reden. Het is onze frisse kijk op cijfers die u verrassende inzichten oplevert. Opmerkelijke trends. Ontwikkelingen in het resultaat. Veranderende prestaties. Groeiende kansen. Dankzij onze frisse blik ziet u zoveel meer.
Maak kennis met Van Ree Accountants! We zijn een accountants- en (belasting)adviesorganisatie met vestigingen in Alphen aan den Rijn, Barneveld, Doorn en Geldermalsen. Circa 65 medewerkers kijken met een frisse blik naar de cijfers van bedrijven en organisaties. Klanten uit de regio, maar ook ver daarbuiten....
Wij zijn een hecht team van specialisten op financieel en fiscaal gebied. Met onze dienstverlening zijn wij voortdurend bezig om op een innovatieve, professionele, betrouwbare en persoonlijke wijze het resultaat voor onze cliënten te verbeteren. Bij ons zijn de zaken van onze cliënten in goede handen, waardoor zij zich kunnen richten op ondernemen en leven.
Profiel
accountenz, breda dienstverleners van a tot z
accountenz, breda is een jonge zelfstandige adviesorganisatie, gevestigd te Bavel, die is voortgekomen uit een reeds bestaande accountantsorganisatie. Zodoende hebben de vakspecialisten van accountenz, breda jarenlange ervaring en beschikken ze over de nodige expertise waar de huidige markt om vraagt.
Hoofdzakelijk ondernemers, maar ook ondernemende particulieren
accountenz, breda heeft een sterk ondernemingsgerichte praktijk, maar rekent daarnaast ook particulieren tot haar klantengroep. Ons hart ligt vooral...
Administratiekantoor Ede
Uw cijfers actueel met administratiekantoor Ede
Hoe actueel zijn de cijfers van uw administratie? Grote kans dat u geduld moet uitoefenen tot de volgende aangifte. In een kwartaal kan veel gebeuren, daarom vinden we bij Finovion administratiekantoor Ede dat uw cijfers up-to-date moeten zijn. Kies daarom administratiekantoor Ede als uw betrouwbare partner in financiële zaken. Dan hoeft u niet tot het einde van het kwartaal te wachten om uw cijfers in te zien.
Ede staat voor u klaar voor ondersteuning bij de volgende zaken:
Administratie
Salarisadministratie
Jaarrekening
Belastingaangifte
Zicht op uw financiën
Uw administratie wordt op regelmatige basis in de boekhouding verwerkt. Dit kan op verschillende manieren, u kiest zelf wat u het prettigst vindt. Zo kunnen wij uw administratie bij ons op kantoor in Ede verwerken, kan uw vaste contactpersoon bij u op locatie langsk...
Regelmijnboekhouding: Het boekhouders bedrijf voor u als zzp'er en kleine ondernemer.
Het regelen van uw boekhouding kan behoorlijk wat gedoe opleveren, en hierdoor bent u meer tijd kwijt dan u in gedachte had. Dit levert natuurlijk stress op, een bekend probleem.
Als ondernemer wilt u toch gewoon graag doen waar u goed in bent? en dat is Ondernemen!
We zien het als onze missie om ervoor te zorgen dat onze boekhouders geen geld kosten maar geld opleveren! Door middel van onze expertise en ervaring zorgen we ervoor dat we resultaat boeken.
Het in dienst nemen van een boekhouder levert dan niet alleen geld op, maar hiermee krijgt u ook uw welverdiende tijd terug.
U krijgt ook een beter inzicht van uw bedrijf wanneer de boekhouding in orde is. U ervaart hierdoor meer rust en kan daardoor beter presteren op uw werk.
Wij van regelmijnboekhouding hebben 100% focus voor u als zzp'er en kleine ondernemer. Hierdoor zi...
Graag wil ik mij voorstellen:
Jarenlang heb ik bij diverse financiële afdelingen voor zowel semi-overheid als profit bedrijven gewerkt. Ik heb ervaring mogen opdoen bij grote afdelingen met een hoge mate van hiërarchie en bij kleine afdelingen waar zelfstandigheid en verantwoordelijkheid te pas kwam. Gemeenschappelijke factor hierbij was dat ik altijd de regie had op het volledige financiële proces vanaf het begin tot en met de adviezen, gesprekken en uitvoering. Ik vind het een must om mijn financiële kennis altijd up-to-date te houden waardoor ik naast mijn werk mij, ook privé, altijd op dit gebied verdiep. Seminars, workshops, literatuur en overige behoren tot mijn vrije tijdbesteding. Verder geniet ik van mijn gezin, bestaande uit mijn echtgenote en twee kinderen en ben ik actief als vrijwilliger bij de sportverenigingen van de kinderen.
Ondanks het feit dat ik een ‘vakidioot’ ben, weet ik ...
Bedankt voor het delen van de afbeelding! Gebaseerd op de naam “HKN Finance” en de diensten die in de afbeelding worden genoemd, kan ik een tekst schrijven voor jouw eenmanszaak. Laat me weten wat de belangrijkste focuspunten van je bedrijf zijn en of er specifieke klanten zijn die je wilt aanspreken. Als dit allemaal klopt, stel ik alvast de volgende tekst voor:
Over HKN Finance
Welkom bij HKN Finance, dé specialist in financiële dienstverlening gevestigd in Rotterdam. Wij bieden hoogwaardige en op maat gemaakte financiële oplossingen voor bedrijven die streven naar groei, efficiëntie en succes. Onze diensten omvatten onder andere:
• Audit: Zorgvuldige en betrouwbare controle van uw financiële processen.
• Financial Accounting: Nauwkeurige financiële rapportages en analyses.
• AO/IB Specialisatie: Expertise in administratieve organisatie en interne beheersing.
&bull...
U hoeft niet meer verder te zoeken..
Accountax Accountants & Bedrijfsadviseurs is een actief betrokken bedrijf die zich richt op middelgrote en kleine bedrijven in alle branches.
In het bijzonder hebben wij specifieke ervaring op het gebied van:
startende ondernemers en ZZP-ers
directeur-grootaandeelhouders (DGA)
belastingscans, bedrijfsovernames en zwaar-weer advies
Waarom Accountax?
Onze filosofie is dat échte betrokkenheid de basis vormt voor een optimale dienstverlening.
Dat betekent automatisch vaste contactmomenten en meedenken met de ondernemer. Dat alles, zonder meerprijs!
Natuurlijk kiest u ook voor een betrouwbare organisatie. Wij zijn lid van een 3-tal erkende beroepsorganisaties op het gebied van Accountancy en Belastingadvies. Bovendien weten wij hoe de Belastingdienst werkt, omdat wij daar in het verleden zelf gewerkt hebben. Wij verzorgen cursussen, opleidingen voor de KvK en bedrijven. Wij verz...
VAN AALST Management provides effective financial management helping NGOs build long-term funder relationships the basis for sustainable funding and financial security.
Effective financial management of an NGO and its projects brings clear benefits to staff, members and organisational efficiency. Funders feel reassured. Impact is increased. Progress is assured.
My role is to help European civil society organisations achieve effective financial management. I work as an external support or a temporary in-office resource to provide a tailored service.
My expertise comes from 15 years experience of financial management of leading European NGOs. Anticipating the needs of key funders, such as Foundations and the European Commission, enhances confidence and encourages lasting commitment. My experience allows me to anticipate, analyse and act for effective financial management. Helping organisations save time and money.
You can use...
Administratiekantoor Michalak is een klein en informeel administratiekantoor in Sliedrecht. Onze dienstverlening bestaat uit het verzorgen van alle voorkomende administratieve en belasting (fiscale) zaken voor zowel ondernemers als particulieren. Onze cliënten bevinden zich met name in het midden- en kleinbedrijf (MKB) in Sliedrecht, Rotterdam, Regio Drechtstedenen en Alblasserwaard.
Uitgangspunten in onze Administratieve en fiscale dienstverlening is een persoonlijke benadering en een praktijkgerichte advisering met een goede prijs-/kwaliteitsverhouding. Door deze werkwijze kunnen wij de kosten van de dienstverlening zo laag mogelijk houden. Tevens kunt u zich volledig richten op de kernactiviteit(en) van uw bedrijf.
Ik werk vanuit "kantoor aan huis" of indien gewenst op "locatie".
VERANDEREN VAN
ACCOUNTANTSKANTOOR NAAR ADMINISTRATIEKANTOOR
Veel ondernemers worden jaarlij...
Bent u op zoek naar hoogwaardige tegels en bestratingsmaterialen in Leiden? Dan bent u bij Sloos Tegels Leiden aan het juiste adres! Wij bieden een ruime keuze aan tegels en bestratingsmaterialen, waaronder natuursteen, beton, keramische tegels en gebakken tegels. Daarnaast hebben we ook grind, split en andere sierstenen in ons assortiment. Of u nu op zoek bent naar tuin- of terrastegels, bestratingsmateriaal, siertegels, muurblokken, of onderhoudsmiddelen voor uw tegels en sierbestrating, wij hebben het allemaal!
Ons assortiment bestaat uit tegels van diverse afmetingen en stijlen, van grote en kleine tegels tot Portugese en marmeren tegels. Ook voor badkamertegels en mozaïektegels bent u bij ons aan het juiste adres. Onze tegels zijn verkrijgbaar in diverse kleuren en designs, waardoor er voor elke smaak en budget een geschikte tegel te vinden is.
Bent u van plan om uw tuin opnieuw in te richten en wilt u een nieuw terras a...