Belastingadviseur nodig? Met ruim 4.500 aangesloten belastingadviseurs vindt u altijd de belastingadviseur die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van belastingadviseurs. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de belastingadviseur met het beste aanbod!
Heb jaren bij bekende accountants kantoren gewerkt. Heb daar voornamelijk het midden en klein bedrijf gedaan.
Wil me nu graag richten op niet commerciele bedrijven zoals stichtingen oid.
Ik kan helpen met het opzetten van de administratie, het voeren van de administratie, het opstellen van maand cq kwartaal rapportages, het opstellen van jaarcijfers.
Tevens kan ik de aangiftes BTW verzorgen.
Wat kan ik voor u betekenen?
- Uw gehele administratie verzorgen;
- Uw jaarrekening opstellen;
- Uw fiscale aangiften verwerken, zowel BTW, IB en VPB;
Kortom uw gehele administratie is bij mij in goede handen. Werkzaam in heel Nederland.
Sinds 1 januari 2010 ben ik gestart met een administratiekantoor. Mijn motto is tegen een voordelige prijs uw gehele administratie op orde houden.
Aangesloten bij de VRC (Vereniging van Registercontrollers)
De Blauwe Papierwinkel is gespecialiseerd in financieel-administratieve dienstverlening voor zelfstandige ondernemers. Zowel voor ZZP-ers als voor kleine DGA-ers.
De Blauwe Papierwinkel neemt het over, waar uw expertise ophoudt. Er zijn verschillende hulpmiddelen van de site downloadbaar die de administratie makkelijker maken.
Wij hebben tot doel het ondersteunen van de startende ondernemer bij het behalen van zijn/haar succes.
Hiertoe zijn wij er als klankbord, maar ook voor het voeren van een volledig uitbestede administratie en alles wat hier tussenvalt.
Wij willen de vertrouwenspersoon zijn welke met regelmaat bij de jonge ondernemer ontbreekt.
Doet u datgene waar u goed in bent, dan doen wij dat ook!
Laagdrempelig en begrijpbaar, daar staan wij voor bij Bonnet & Partners. Binnen ons bedrijf stellen wij een persoonlijke aanpak voorop.
De administratie en advisering van uw bedrijf is erg belangrijk, dat realiseren wij ons, wij zullen dat met zorg behandelen.
Wij streven ernaar uw organisatie volledig en juist te adviseren en ondersteunen, en dat tegen zo laag mogelijke kosten.
De stukadoor met meer dan 25 jaar ervaring in het mooie stukadoorsvak. Wij streven altijd naar een tevreden klant door efficiënt, schoon en duurzaam kwaliteitswerk te leveren. Flexibiliteit in de dienstverlening gaat bij ons hand in hand met betrouwbaarheid. Door een goede planning en een optimale coördinatie kunnen we slagvaardig optreden. Deni stukadoor staat garant voor vakwerk!
Ik denk met u mee en kan u werk administraties werk uit handen nemen
om meer tijd over te houden voor uw core business.
In overleg te bepalen wie wat doet.
Van het bijwerken van uw administraties , verzorgen van de BTW aangifte tot en met de jaarrekening en aangifte inkomstenbelasting of vennootschapsbelasting.
Maar ook tussentijdse cijfers en\of begrotingen behoren tot de mogelijkheden
VDS Finance verzorgt de complete verwerking van de administratie van bedrijven, het maken van de jaarrekening en tevens de belastingaangiftes, BTW afdracht, invullen belastingformulieren en geeft allerlei fiscale adviezen en bedrijfsadministratieve/-economische ondersteuning.
VDS Finance is vooral gespecialiseerd in:
Freelancers (ZZP'ers);
(startende) kleinbedrijven, MKB en verenigingen
Rokade is in 2002 opgericht met als doel het verlenen van juridische, fiscale en administratieve diensten voor particulieren, bedrijven in het midden- en kleinbedrijf en directeuren-grootaandeelhouders tegen een redelijk tarief. Doordat wij op juridisch, fiscaal en administratief gebied specialisten in huis hebben, kunnen wij op een breed terrein een kwalitatief hoge dienstverlening bieden.
Wij zijn een kleine administratiekantoor die sterk zijn in begeleiding van klanten. Dat betekent dat we de klant ook begeleiden met het voeren van de administratie en meedenken.
Daarnaast proberen wij zoveel mogelijk belasting te besparen voor de klant door alle fiscale mogelijkheden te benutten.
Daarnaast vragen wij ook toeslagen aan voor klanten en houden dit in de peiling voor de klant.
Administraties en Belasting advies voor ZZP/Freelancers en MKB bedrijven.
Boekhouding, Jaarrekening, Inkomstenbelasting, Omzetbelasting , Vennootschapsbelasting, erf-belasting, Bezwaren, enz. Ook financieel advies voor particulieren. Professionele advies van Fiscaal Adviseurs. Financiële planning en budgetadvies. Inkomstenbelasting voor particuliere, hulp bij toeslagen, bezwaren, enz.
Dit is wat u zoekt in een accountantskantoor. Klein en vooruitstrevend. Bekijk onze app, wij sturen u maandelijks een elektronische nieuwsbrief en ons paradepaardje een DASHBOARD waar u op elk moment en waar dan ook inzicht heeft in uw onderneming.
Een leuke en oprecht betrokken groep en toch alle expertise die u als ondernemer nodig heeft. Administratie, jaarrekening, aangifte etc.
Beverloo Cijfers verzorgt de boekhouding en belastingaangifte voor ondernemers en particulieren met alles wat daarbij op administratief en fiscaal gebied komt kijken.
Belangrijk is dat u weet wat er speelt, Beverloo Cijfers ondersteunt u daarbij met actuele cijfers en in begrijpbare taal. U heeft altijd een vast contactpersoon waarbij u kunt rekenen op haar volledige aandacht.
DRG Administraties is het administratiekantoor voor zowel zakelijk als privé. Je kan terecht voor het uitbesteden van je volledige boekhouding, maar ook alleen het uitvoeren of controleren van de belastingaangifte behoort tot de mogelijkheden.
Wij werken met vaste tarieven voor zowel de boekhouding als de belastingaangiftes. Hierdoor weet je vooraf altijd waar je aan toe bent.
Lodder Financials is een administratie- en belastingadvieskantoor gevestigd te Dirksland. Wij werken voor het midden-en-kleinbedrijf.
Wij kunnen voor u onderstaande werkzaamheden verrichten:
* Verzorgen van de administratie
* Verzorgen van de loonadministratie
* Opstellen jaarrekening en het verzorgen van de fiscale aangiften
* Advies op fiscaal en bedrijfseconomisch gebied.
Meeuwsen Ten Hoopen is een middelgrote accountants- en belastingadvieskantoor met 15 vestigingen in Midden en Noord Nederland. De organisatie heeft circa 550 medewerkers. In Flevoland hebben wij 3 vestigingen in Almere , Lelystad en Emmeloord. Bij deze 3 vestigingen werken circa 120 medewerkers. Wij zijn een toonaangevende organisatie in Flevoland op accountancy- en belastingadvieswerk.
Administratie- en Belastingkantoor IJska is gespecialiseerd in het verlenen van hoogwaardige diensten op administratief en fiscaal gebied. Wij richten ons met name op het midden- en kleinbedrijf en de particuliere markt. De kleinschaligheid van ons kantoor zorgt ervoor dat wij onze diensten tegen een zeer concurrerend tarief kunnen aanbieden waarbij de wensen van de klant centraal staan.
Wij zijn een professioneel en modern administratiekantoor en verrichten derhalve werkzaamheden voor bedrijven en particulieren op het gebied van administratie, accountancy en belastingzaken. Onze vestigingsplaats is Middelburg, en ons werkgebied is Zeeland en omstreken.
Door de kleinschaligheid van ons kantoor zijn onze cliënten verzekerd van een persoonlijke, klantgerichte benadering.
Wij zijn gespecialiseerd in het begeleiden van het MKB waaronder de startende en doorstartende ondernemers.
Bij ons kunt u terecht voor begeleiding, uw administratie, loonadministratie, debiteurenbeheer, jaarverslag, aangifte inkomstenbelasting, aangifte vennootschapsbelasting, online boekhouding en het opstellen van uw ondernemingsplan.
Opleiding: PDB-PDL- RB Belastingconsulent
Geachte, ik ben werkzaam als assistent accountant, en werk vanuit huis voor mijzelf, waardoor mijn tarief heel aantrekkelijk is. Doe een redelijk voorstel en ik zal uw opdracht uitvoeren.
Mijn specialisaties zijn het verzorgen van uw administratie, aangiften omzet- & inkomstenbelasting, het samenstellen van de jaarrekening van uw onderneming.
jb.administraties(at)kpnmail.nl
We zijn een jong bedrijf. Wij verzorgen de complete boekhouding voornamelijk voor ZZP 'ers en Particulieren.
Ons doel is tegen een zo laag mogelijke tarief die wij in een pakketvorm aanbieden. Wij richten de administratie dus zodanig in, dat het simpel, makkelijk en efficiënt is. Hierdoor kunnen wij de prijs drukken met als voordeel dat U 1 prijs betaalt, niet meer, niet minder.
Verzorgen van complete (salaris) administratie / boekhouding + OB en IB aangiftes.
Ben 12 jaar als zzp'r werkzaam en heb o.a. een aantal zzp'rs en V.O.F. bedrijfjes als klant.
Ook in te huren als Financieel administratief interimmer. Als interimmer gewerkt voor zowel Nationale als Internationale bedrijven.
Uitgebreide c.v. op aanvraag en/of terug te vinden op mijn LinkedInpagina.
ZZP'er Boekhouding is gespecialiseerd in het verzorgen van de boekhouding van zzp'ers.
U heeft geen omkijken meer naar uw boekhouding, want alles wordt voor u verzorgt. Dit kost u € 840,- per jaar.
Wij verzorgen:
- uw boekhouding
- aangifte omzetbelasting
- aangifte inkomstenbelasting
- zakelijke winstbelasting
- nog veel meer.
Kijk op onze website www.zzperboekhouding.nl
BSN is een kleinschalig administratie kantoor die de tijd neemt voor iedere ondernemer.
Wij verwerken de gehele administratie
Helpen bij het opstarten van de (online)administratie en geven tips
Doen de BTW aangiften
Maken jaarrapporten
Berekenen de inkomstenbelasting, ook voor particulieren
Denken mee met de ondernemer
We zijn flexibel en duidelijk
Wij werken met Snelstart
Ik verleen administratieve diensten aan particulieren en MKB.
Ik kan voor u de aangifte Omzetbelasting en Inkomstenbelasting verzorgen. Ook kan ik uw boekhouding periodiek voor u verzorgen tegen een vooraf overeen te komen tarief.
Ik heb ruim 25 jaar ervaring als administrateur en controller, in bedrijfsleven en bij overheid.
Ik ben in overleg voor interim klussen in te huren.