Belastingadviseur nodig? Met ruim 4.000 aangesloten belastingadviseurs vindt u altijd de belastingadviseur die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van belastingadviseurs. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de belastingadviseur met het beste aanbod!
Als Freelancer, ZZP-er of bedrijf starten maar weet niet hoe?
U bent een gevestigde ondernemer en wilt u uw administratie uitbesteden?
A.F.M. Servicebureau hanteert geen uurtje factuurtje werkwijze maar een heldere en eerlijk all-in maandtarief zodat u als ondernemer achteraf niet voor verassingen komt te staan.
A.F.M. Servicebureau bied de ondernemer Full Service door o.a. samenwerking met een gerenomeerd Accountantskantoor Veldhoven. Dit houdt in principe in: U krijgt een accountant tegen een boekhouders tarief.
A.F.M. Servicebureau heeft een breed netwerk onder 1 dak zoals; Verzekeringen, Financiering, Marketing, Website, Coaching, Drukwerk... kortom alles wat een ondernemer nodig heeft. Door deze nauwe samenwerking kan A.F.M. de volledige service bieden die de ondernemer recht op heeft!!
A.F.M. Servicebureau maakt gebruik van boekhoudsoftware programma e-Boekhouden door middel van Scan en Herken. Dit is een ver gevorderde ...
CijferMeester Schijndel is een allround administratieve dienstverlener.
Wij leveren onze diensten op deskundige wijze en op maat. Immers elke onderneming heeft op een andere manier behoefte aan ondersteuning. Sommige klanten zijn goed in administreren en doen het grootste deel zelf, andere klanten besteden alles uit. Wij bieden onze diensten aan in abonnementsvorm tegen gunstige concurrerende tarieven. U betaalt dus een vast bedrag per maand afgestemd op uw behoefte aan ondersteuning.
Bij ons staat het informele en persoonlijke contact met de klant hoog aangeschreven, maar altijd gericht op het maximaal rendement halen uit uw onderneming.
Ons dienstenpakket
verzorgen van de financiële -, project en salarisadministratie;
verzorgen/ontwikkelen tussentijdse cijfers en het opstellen van de jaarrekening;
verzorgen van alle belastingaangiften;
(parttime) interim-administratie;
fungeren als klankbord voor de ondernemer ...
Online Accountants is opgericht door Pascale Petiet AA. Als doorgewinterde accountant zag ze in dat er in haar vakgebied een manco was aan een efficiënte en transparante aanpak van de werkzaamheden. Ze ontwikkelde Online Accountancy en betrekt haar klanten nauw bij de administratieve organisatie van hun onderneming.
Deze innovatieve en efficiënte aanpak spreekt aan. Er sloten zich partners bij haar aan die dezelfde zienswijze en missie delen. Dit resulteerde in meerdere vestigingen in Limburg en Brabant.
Alhoewel er veel enthousiasme over de praktische methodiek bestaat, kiezen we ervoor om de uitbreiding af te stemmen op de ondernemer. Dit wil zeggen dat - ondanks de groei en de digitale werkwijze van de organisatie - de Accountant het directe aanspreekpunt voor de MKB-er blijft.
Ondernemers die kiezen voor het nieuwe boekhouden, zijn opgelucht dat ze geen hobbels meer hoeven te nemen bij hun praktische zaken. Weg me...
Pollux Accounting & Advisering is een jonge organisatie welke is geboren uit de wens om voor MKB bedrijven betaalbare maar kwalitatief hoogwaardige dienstverlening te bieden tegen duidelijke en transparante tarieven. De nadruk van onze dienstverlening ligt daarbij op de begeleiding en advisering van onze cliënten op administratief, maar vooral ook op juridisch en fiscaal gebied. Met name op deze laatste twee gebieden schieten adviseurs vaak tekort, terwijl deze voor de ondernemer juist van wezenlijk belang zijn. Pollux Accounting & Advisering biedt hiervoor diverse oplossingen .
Verder zijn wij van mening dat advisering geen passief proces is, maar dat advisering juist proactief moet zijn. Ook zou advisering een continu proces moeten zijn waarbij regelmatig wordt beoordeeld of veranderingen in bijvoorbeeld de belastingwetgeving of de bedrijfsresultaten aanleiding geven om de advisering bij te stellen. Ook veranderende toekomstp...
Het Administratiekantoor van The AdminPeople biedt u een professionele en complete ondersteuning op het gebied van:
- De verwerking van de financiële administratie: o.a. het inboeken van facturen, kas bank en giro
- De salarisadministratie: verzorging van de aangifte loonheffing, salarisstroken en jaaropgaven
- Belastingaangiften: Aangifte Inkomstenbelasting, BTW, Vennootschapsbelasting en Loonbelasting
- Online boekhouding: zodat u altijd toegang heeft tot uw eigen administratie. Transparantie staat dus voorop
Naast deze diensten verzorgen wij via onze vaste partners zaken als verzekeringen, leaseauto's, consultancy, part time controller ondersteuning en andere voor ondernemers praktische zaken. Deze diensten kunnen wij aanbieden tegen gunstige tarieven, simpelweg doordat wij door het volume interessante kortingen kunnen bieden.
Dit geldt ook voor onze eigen diensten. Wij verzorgen uw administratie tege...
Ik hou van ondernemers, en de manier waarop zij in het leven staan. Met passie voor hun vak, steeds op zoek naar nieuwe kansen. Met hart en ziel doen wat je leuk vind.
Maar ook als ondernemer moet je soms dingen doen die je afleiden van waar je het liefste mee bezig bent. Waar je geen tijd voor of zin in hebt. En daar kun je mij voor bellen.
Met een stevige financiële achtergrond neem ik je administratieve taken uit handen. Met mijn enthousiasme regel ik alle organisatorische klusjes die je als ondernemer liever niet doet. Ik onderscheid mij door, naast het uitvoeren van de gevraagde werkzaamheden, langs de zijlijn met je mee te kijken naar jou en je bedrijf. Wat kan efficiënter en waar valt nog extra winst te behalen.
Na mijn financiële studie ben ik via de accountancy en bedrijfsleven terecht gekomen in de bancaire wereld waar ik meer dan 12 jaar ondernemers heb bijgestaan als accountmanager bedrijven. Daarnaa...
Wij willen af van het stoffige imago dat bij een hedendaagse boekhoudkantoor heerst. Impendio doet meer dan alleen de boekhouding. Wij maken gebruikersvriendelijke websites, helpen u met een online marketingcampagne en kunnen ook uw website Google vriendelijk maken. Een duidelijk overzicht maken van uw boekhouding is dus niet onze enige doel, we denken ook graag mee op het gebied van omzetvergroting. Wij halen voldoening uit sterke basissen creëren voor startende ondernemingen.
Als ondernemer doet u vooral waar u goed in bent. U focust zich op de primaire activiteiten en omzetvergroting. Boekhoudkantoor Impendio staat u bij om de kosten overzichtelijk te houden en dus een zo hoog mogelijke winst na te streven.
Als uw boekhouder zorgen wij dat uw financiële administratie altijd op orde is. Of het nu gaat om uw boekhouding, salarisadministratie, jaarrekening of belastingaangiftes, boekhoudkantoor Impendio verleent u een d...
Agroserve is professioneel maar kleinschalig van opzet. Niet zonder redenen maar bewust. De kleinschaligheid stelt ons bij uitstek instaat onze cliënten te kennen. Daarnaast kunnen wij snel anticiperen op vragen en hierop flexibel reageren. Geen 9 tot 5 mentaliteit, maar er zijn als u ons nodig heeft. Hierdoor kunnen wij onze dienst en serviceverlening naadloos afstemmen op de wensen en eisen van onze relaties. De voordelen hiervan voor onze cliënten zijn onmiskenbaar:
* U als cliënt bent herkenbaar en vervalt niet tot nummer of statistiek.
* Uw organisatie krijgt alle aandacht die het verdient omdat u als cliënt belangrijk voor ons bent.
* U heeft altijd te maken met een vast aanspreekpunt die alle Ins en Outs van uw organisatie kent of leert kennen.
* U heeft de zekerheid dat de teller niet direct gaat lopen als u een vraag wilt stellen.
* Tot slot zijn de exploitatiekosten relatief laag....
Uw boekhouding volledig verzorgd al vanaf € 595 per jaar
Administratiekantoor Ahneta Advies verzorgt voor stichtingen, zzp-ers, kleine en middengrote MKB klanten en kleine bedrijven alle denkbare werkzaamheden op het gebied van administratie en belastingen.
Het administratiekantoor is een BV en er is ruim 12 jaar ervaring in huis.
Wat kan Administratiekantoor Ahneta Advies voor u betekenen?
Persoolijke aandacht en advies!! Het zal bij u bij ons niet gebeuren dat u een rekening krijgt voor het telefoontje wat u naar ons pleegde voor een vraag over uw boekhouding, belasting, bezwaarschriften of gerelateerde zaken.
Bereikbaarhied !! Wij zijn 7 dagen in de week bereikbaar.
Ons werkzaamheden voor u kunnen bestaan uit;
- Boekhouding verzorgen van A tot Z
- Aangiftes verzorgen, inkomstenbelasting, BTW aangifte,
Loonbelasting en winstaangifte.
- Loonadministratie verzorgen;
- Rapportages maken;
- Jaarrekeningen;...
WM WORKS Accountancy & Advies BV is een accountantskantoor gevestigd in het pittoreske Schiedam. Ons kantoor kenmerkt zich door een flexibele aanpak met de nadruk op een persoonlijke benadering. Het kantoor is in 2004 gestart door een ondernemer met ruime ervaring in zowel de accountancy als in het bedrijfsleven.
Onze cliënten bevinden zich tot buiten de Randstad en ook in het buitenland, en behoren vooral tot het MKB, in zeer uiteenlopende sectoren: bedrijven in de bouw- en installatiebranche, in de scheepvaartsector, maar ook in de dienstverlening en non-profit.
Wij fungeren als vertrouwenspersoon; voor veel zelfstandig werkende ondernemers in het MKB is het prettig om regelmatig te overleggen met iemand die het bedrijf kent, en die een onafhankelijke positie ten opzichte van het bedrijf inneemt.
Kenmerkend aan de dienstverlening van WM WORKS Accountancy & Advies is de persoonlijke betrokkenheid bij uw onderneming, waarb...
Administratiekantoor voor ZZP-ers, MKB bedrijven en Interim Financial Support.
Wilt U geen nummer zijn en altijd met persoonlijke aandacht, tijdig geholpen worden,
in een heldere taal die U begrijpt, dan is Finance-Key het juiste adres voor U.
En dat alles tegen een redelijk en eerlijk tarief, geen verrassingen achteraf.
Verzorging en controle administraties voor ZZP-ers en MKB bedrijven
Mogelijkheden:
Verzorgen complete boekhouding A-Z op maand of kwartaalbasis.
Controleren en meekijken indien zelf administratie wordt bijgehouden.
Opstellen jaarrekening en verzorgen IB aangifte
Verzorgen BTW aangiftes
Aanvullende advies en administratieve diensten o.a.
Verzorgen CBS rapportages
Verzorgen ICL listings
Debiteurenbeheer en credit controll
Kostprijsberekeningen
Samenstellen begrotingen
Investeringsprojecten beoordelen
Inrichten administratieve processen
Verzorgen IB...
Welkom bij Ray Finance, uw betrouwbare partner in boekhouding en financieel advies! Bij ons staat de groei van uw onderneming centraal. We begrijpen dat elke ondernemer unieke behoeften heeft, daarom bieden wij maatwerkoplossingen die perfect aansluiten op uw situatie.
Met onze complete boekhoudservice nemen we alle zorgen uit handen, zodat u zich kunt focussen op het laten groeien van uw bedrijf. Wij staan klaar om uw boekhouding te verzorgen met behulp van geavanceerde technologieën en een proactieve aanpak.
Met ons visuele en financiële dashboard heeft u altijd en overal inzicht in uw financiële situatie. Zo kunt u snel beslissingen nemen en uw bedrijf efficiënt sturen. Ons dashboard biedt niet alleen inzicht, maar ook gemakkelijke toegang tot uw gegevens, waardoor u met een gerust hart kunt werken.
Wij werken standaard met het gebruiksvriendelijke boekhoudpakket van Yuki. Maar wij begrijpen dat uw wensen...
Administratiekantoor met persoonlijk contact.
EasyZZP is hét administratiekantoor voor de ZZP’er en MKB'er. Vanaf € 89,- per maand doen wij uw volledige administratie en uw aangiften BTW en inkomstenbelasting. Dit is inclusief de online webtool, verkoopfactuurmodule en app! Voor het tarief geldt: “Administratie en aangiften voor een vast bedrag per maand. Geen verrassingen achteraf!” Zo weet u altijd waar u aan toe bent. U maakt gebruik van moderne online software en mobiele apps zodat u uw administratie altijd bij de hand heeft en gemakkelijk kan raadplegen. Maar naast de mooie online toepassingen hechten wij grote waarde aan persoonlijk contact en onze lokale kantoren.
U bent altijd welkom op één van onze locaties, of u kunt ons per mail, telefoon, WhatsApp, etc. bereiken. Wat betreft uw verwachtingen nemen wij met een zesje niet genoeg. Wij streven naar een klanttevredenheid van...
Welkom bij All-Assist Dienstverlening
Wie zijn wij?
Wij zijn een klein administratiekantoor dat zich richt op het midden- en kleinbedrijf. Naast het verzorgen van de financiële administratie zien wij als meest belangrijke taak advies en ondersteuning. Door de kleinschaligheid zijn het persoonlijk aspect en de juiste prijs-prestatieverhouding gegarandeerd.
Wat doen wij?
Onze werkzaamheden richten zich op alle administratieve, boekhoudkundige en belastingtechnische zaken. Deze bestaan uit het voeren van de volledige administratie, het doen van alle aangiften en het verzorgen van de jaarstukken. Daarnaast beantwoorden wij alle vragen die betrekking hebben op uw onderneming.
Wat is onze doelstelling?
Onze doelstelling is om samen met de klant een gezonde onderneming neer te zetten en in alles een spreekbuis, klankbord en sparring-partner te zijn.
Wat zijn onze prijzen?
Wij werken met een all-in jaartarief zodat u a...
Remark Accountants is een fullservice accountantskantoor gevestigd in Nieuwegein met twee partners, Mark van Dijk AA en Remco van Zoelen AA CB. Wij hebben ieder 12 jaar ervaring opgedaan bij gerenommeerde accountantskantoren en zijn vervolgens ons eigen kantoor gestart.
Wij vinden het belangrijk dat u kunt doen waar u goed in bent: ondernemen. Door u werk uit handen te nemen, kunt u meer tijd besteden aan ondernemen. Als accountantskantoor leveren wij diensten op de volgende gebieden:
Accountancy
Denk aan het verzorgen van de financiële administratie en het samenstellen van de jaarrekening, tussentijdse cijfers en prognoses;
Belastingen
Zoals aangiften inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting en omzetbelasting;
Personeel en Organisatie
Bijvoorbeeld het verzorgen salarisadministratie en het inrichten van salarishuizen;
Advisering
Op de hiervoor genoemde gebieden, maar ook bedrijfswaarderingen, financi...
Reeds meer dan 15 jaar ervaring met verzorging van alle bedrijfsadministraties en belastingaangiften, ook voor particuliere administraties en aanvraag toeslagen.
Service, kwaliteit en meedenken staan bij ons voorop. Ook 's avond en in het weekend staan wij u te woord!
Voor alle rechtsvormen (eenmanszaak, VOF, BV) verzorgen wij:
- financiële administratie
- salarisadministratie
- aangifte loonbelasting
- aangifte inkomstenbelasting
- aangifte omzetbelasting
- aangifte vennootschapsbelasting
- jaarrekening
- contact met belastingdienst, bank en overige instanties
Startende ondernemers begeleiden wij met het opzetten van de administratie en het opstellen van een ondernemingsplan en prognoses.
Wij hanteren bij voorkeur vaste prijsafspraken per jaar, welke van tevoren aan de hand van de omvang van de administratie wordt vastgesteld. Dus geen onverwachte nota's en afrekeningen!
Reeds vanaf € 50,- per ma...
Kleine ondernemingsregeling!!
Net als bij de belastingdienst kennen wij de Kleine ondernemingsregeling!! Wij werken met abonnementen. Ons instapmodel voor kleine ondernemers is € 75 per maand zodat je altijd vooraf weet waar je als ondernemer aan toe bent en wat je kwijt bent voor de boekhouding. Voor de € 75 verzoregen wij de boekhouding (digitaal), uw BTW aangiften, stellen de jaarrekening op en doen uw aangifte IB van u en eventueel uw partner. Het is dus een totaalpakket! Heeft u personeel in dienst? Dan rekenen wij € 7,50 per loonstrook per medewerker per maand.
Verder kenmerkt onze werkwijze zich van meet af aan door betrokkenheid bij de ondernemer en zijn onderneming en het (mee)denken in praktische oplossingen? Dat maakt York Administraties tot een deskundige sparringpartner voor het klein MKB. Wij zijn een zzp boekhoudkantoor maar voor de grotere ondernemingen ook de professionele boekhouder.
Direct sch...
De visie van BTA, een NOAB gecertificeerd kantoor.
Ondernemen is vooruitkijken, plannen maken én realiseren en risico's beheersen. De traditionele manier om alleen aan het eind van het jaar de administratie onder de loep te nemen, biedt hierbij geen of nauwelijks ondersteuning. U krijgt zo alleen een beeld achteraf. Om doelgericht uw plannen te realiseren heeft u als ondernemer een actuele administratie nodig.
We praten u regelmatig bij aan de hand van actuele cijfers en geven graag antwoord op uw vragen. Zo weet u hoe u ervoor staat. We hebben voor deze opzet gekozen omdat we constateerden dat veel kleine ondernemers (te) veel betalen voor het uitbesteden van hun administratie en er maar weinig service voor terug krijgen.
Service én scherpe tarieven
Wij bieden naast service, scherpe tarieven voor de verwerking van uw financiële administratie, de aangiften omzetbelasting en het opstellen van de jaarre...
Dool Administraties is een administratiekantoor voor zowel ondernemers en particulieren, gevestigd in Alphen aan den Rijn en Hazerswoude-Dorp.
Wij zijn een administratiekantoor in de omgeving van Leiden, Alphen aan den Rijn, Zoetermeer, Den Haag, ons werkgebied is geheel Zuid Holland.
Wat doen wij:
Wij ontzorgen ondernemers op het gebied van de financiële administratie en zorgen voor een correcte boekhouding, fiscale aangiften, samenstellen van de jaarstukken. Ook kunnen wij starters helpen met het opzetten van hun onderneming, zodat zij goed van start kunnen.
Ondernemers:
Bij ons kunt u terecht voor verzorging van uw financiële administratie, loonadministratie, samenstellen rapportages en jaarrekeningen en verzorging van de fiscale aangiften, zoals omzetbelasting, loonbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting.
Ook voor advisering op fiscaal gebied bent u bij ons aan het juiste adres.
Particulie...
Kok Fiscale dienstverlening verzorgt administraties, geeft bedrijfsadviezen en belastingadviezen. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor een mediationtraject.
Een Full Service pakket biedt grote voordelen. U betaalt een vast bedrag voor alle afgesproken diensten. Dus: onafhankelijk van de hoeveelheid werk die we voor u doen, hoe vaak u ons ook belt: u betaalt datzelfde bedrag.
Een persoonlijke aanpak is bij Kok altijd inbegrepen, want hoewel we sterk zijn in getallen, bent u als klant geen nummer. Voor u betekent dat één contactpersoon, die uw bedrijf echt kent. En die met de adviseurs binnen Kok een heel netwerk van specialisten meebrengt. Zo kunnen we ook bij complexe zaken een eerlijk en doortimmerd advies geven. Vlot bovendien, daar kunt u altijd op rekenen.
Behalve de duidelijkheid en transparantie die een Full Service Pakket u geeft, heeft Kok Fiscale Dienstverlening nog meer te bieden. U heeft de keuze uit t...
Online administratiekantoor met persoonlijk contact
Ondernemen zonder de zorgen van een administratie
EasyZZP is hét administratiekantoor voor de ZZP’er en ondernemer met een éénmanszaak of VOF. Vanaf € 89,- per maand doen wij uw volledige administratie en uw aangiften BTW en inkomstenbelasting. Dit is inclusief de online webtool en app! Voor het tarief geldt: “Administratie en aangiften voor een vast bedrag per maand. Geen verrassingen achteraf!” Zo weet u altijd waar u aan toe bent. U maakt gebruik van moderne online software en mobiele apps zodat u uw administratie altijd bij de hand heeft en gemakkelijk kan raadplegen. Maar naast de mooie online toepassingen hechten wij grote waarde aan persoonlijk contact en onze lokale kantoren. U bent altijd welkom op één van onze locaties, of u kunt ons per mail, telefoon, WhatsApp, etc. bereiken. Wat betreft uw verwachtingen nemen wij ...
Welkom bij Start&Coaching-Totaal. Het administratie- adviesbureau dat iets toevoegt. Wij werken met het idee dat de klant centraal staat. Het grote verschil is onze relatie met klanten. Wij gaan er vanuit dat een klant de mogelijkheid heeft om zijn boekhouding waar en wanneer moet kunnen inzien. De klant hanteert hierin zelf de regie. En heeft u op onderdelen specialistische kennis nodig, dan staan wij u bij.
Start&Coaching-Totaal heeft kijk op uw administratie. Onze ervaring strekt zich uit van een eerste opzet van een administratie, tot het verzorgen van fiscale diensten. Daarbij houden we altijd rekening met een optimale win situatie waardoor u het onderste uit uw onderneming haalt. Wij zorgen dat uw boekhouding betrouwbaar en zorgvuldig uitgevoerd wordt. En daar waar nodig is, staan wij u bij voor advies op maat. Al onze diensten bieden wij aan tegen een zeer scherp tarief. Ons tarief staat de betrouwbaarheid en service niet in ...
Online Accountants MKB is een landelijk netwerk van accountants, fiscalisten en administrateurs. Wij leveren eigentijdse financiële dienstverlening voor MKB-ondernemers.
Wij zijn jouw virtuele accountantskantoor, je financieel adviseur online, met wie je snel belt, mailt of chat als je een vraag hebt, maar met wie je ook regelmatig persoonlijk zaken bespreekt. We hanteren een vaste maandprijs en automatiseren je boekhouding online, waardoor die minder tijd kost en 24/7 inzichtelijk is. Zo besparen wij, ondernemer en accountant samen, tijd en kosten, waardoor jij ruimte voor jezelf creëert. Meerwerk overleggen we vooraf met je, zodat je nooit voor verrassingen komt te staan. Die transparantie vinden we heel belangrijk. Net als communicatie, dus telefoon- en e-mailverkeer zijn in de vaste prijs inbegrepen.
Als ondernemer bepaal je zelf hoe ver je met ons in zee gaat: je kunt je hele administratie aan ons uitbesteden of all...
Financiële expertise op het niveau van grote bedrijven, beschikbaar voor het MKB
Praktisch alle grote bedrijven hebben een (business) controller in dienst. Kortweg is dit iemand die de directie of het management ondersteunt met financiële analyses om zo de informatie te verschaffen om financieel goed onderbouwde strategische beslissingen te kunnen nemen. Kleinere bedrijven hebben deze behoefte ook, maar zijn vaak niet in staat een controller in vaste dienst te nemen.
Goedhart Finance Support & Accountancy voert de taken die in een groot bedrijf worden uitgevoerd door een controller uit voor ondernemingen in het MKB. Te denken valt aan:
Opstellen van budgetten
Verschillenanalyse
Hulp bij berekenen rendement op investeringen
Daarnaast verzorgt Goedhart Finance Support & Accountancy ook alle diensten die normaal gesproken een accountant voor u uitvoert, zoals:
Jaarrekening opmaken
Belastingaangiftes verzorgen
Doo...
De Boeij Administratiekantoor is een klein administratiekantoor. Voor de (startende) ondernemer is dit prettig, omdat wij snel in kunnen springen op de diverse vragen met betrekking tot belastingen en het voeren van een administratie. Ons streven is om laag drempelig te zijn voor onze cliënten.
De werkzaamheden bestaan uit:
Financiële Administratie
In overleg met u wordt er bekeken hoe het beste uw administratie kan worden verwerkt, gecodeerd en bewaard.
Wij kunnen uw complete administratie verzorgen maar desgewenst kan het ook gedeeltelijk door ons verwerkt gaan worden, u wordt hierin begeleid en geadviseerd.
Als u uw complete administratie aan ons uitbesteed dan wordt deze op een ordelijke wijze gecodeerd en verwerkt in ons systeem.
De administratie wordt afgerond met een jaarrekening.
Door wekelijks, maandelijks of per kwartaal uw administratie bij te werken in ons systeem, zijn wij in staat u als ondernem...