Belastingadviseur in Drenthe nodig? Met ruim 4.000 aangesloten belastingadviseurs vindt u altijd de belastingadviseur die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van belastingadviseurs. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de belastingadviseur met het beste aanbod!
Wij zijn een kleinschalig administratiekantoor en kunnen voor u uw gehele boekhouding en belastingaangiften verzorgen. Doordat wij niet naar uw bedrijf als een nummer kijken maar met u meedenken zullen wij er altijd voor zorgen om belastingtechnisch het optimale uit uw onderneming te halen.
Indien u uw boekhouding en/of uw belastingaangiften door ons laat verzorgen verdient dit zich dubbel en dwars terug doordat wij zeer accuraat te werk gaan en alles uitzoeken wat voor u van positieve invloed kan zijn. Onze werkzaamheden bieden wij aan tegen een scherp uurtarief en wij zorgen ervoor dat u een boekhouding heeft om trots op te zijn.
Er zijn verschillende mogelijkheden waarom u uw boekhouding wenst uit te besteden:
- U heeft tot nu toe zelf de boekhouding gedaan maar wilt om er zeker van te zijn dat er geen boekingen ontbreken dit uit handen geven aan ons.
- U doet zelf uw boekhouding en wilt uw belastingaangiften aan ...
Administratiekantoor Hofman is een kleinschalig, flexibel en professioneel administratiekantoor. Wij zijn sinds april 2004 gevestigd in Darp en administratiekantoor Hofman wordt gerund door Marian van der Hoek. Wij richten ons op zowel de ondernemer in het midden en kleinbedrijf, maar ook als particulier bent u van harte welkom.
Administratiekantoor Hofman kan voor uw onderneming de gehele financiële administratie verzorgen van de welbekende schoenendoos tot en met het opstellen van de uitgebreide jaarrekening.
Wij bieden onze klanten diverse ondernemerspakketten aan. U kunt op de kosten besparen door zelf uw boekhouding te voeren waarbij wij periodiek met u meekijken. Na afsluiting van ieder fiscaal jaar ontvangt u van ons een uitgebreide jaarrekening. Dit is een waardevol instrument om een financieel verantwoord beleid te voeren.
Onze dienstverlening voor ondernemers bestaat uit:
- Wegwerken van een eventueel aanwezig a...
DB Administratie & Advies is een klein administratiekantoor die in 2010 gestart is en actief is voor bedrijven in het midden- en kleinbedrijf, ZZP-ers,kleine non-profitorganisaties, alsmede voor particulieren.
Wij zijn gevestigd te Assen. Wij onderscheiden ons naast het leveren van kwaliteit door een persoonlijk contact op te bouwen met de cliënt waardoor er meegedacht wordt en er snel gereageerd kan worden op nieuwe ontwikkelingen.
En dit persoonlijk contact betekent, dat u zich als klant thuis kunt voelen in een vertrouwde omgeving.
Het uitbesteden van (een deel van) de administratie aan ons geeft u alsondernemer meer tijd voor de kernactiviteiten van uw onderneming. Of het nu gaat om uitbesteding van uw gehele administratie of slechts voor het opstellen van uwfinanciële jaarrekening, u bent bij ons altijd aan het juiste adres.
Ook voor het op orde brengen van uw particuliere administratie, aangifteinkomstenbelasting en ...
BTS Belastingadviseurs is hét kantoor voor u op het gebied van accountancy. Wij zijn een zelfstandig kantoor, gericht op het verstrekken van adviezen en het verzorgen van jaarrekeningen, administraties en fiscale aangiften voor het midden- en kleinbedrijf, de vrije beroepen, stichtingen, verenigingen en particulieren.
Het kantoor BTS Belastingadviseurs is een kleine organisatie, sinds 1999 actief in Zuidoost Drenthe. Wij geven u graag een persoonlijk advies op het gebied van belastingen en bedrijfseconomische terreinen.
Onze cliënten zijn de zelfstandige zonder personeel tot Besloten Vennootschappen met 60 werknemers.
Wij zijn niet regio gebonden, maar werken voor relaties in het gehele land.
Hectische ontwikkelingen op vele terreinen, zoals de belastingwetgeving, accountancy, ondernemingsrecht, arbeidsrecht, etc nopen tot bundeling en uitwisseling van kennis en praktijkervaring. Mede daarom zijn wij aangesloten ...
Van Engen Administratieve Dienstverlening is een klein administratiekantoor dat zich richt op ZZP/eenmanszaken, MKB en particulieren.
Van Engen Administratieve Dienstverlening verzorgt de financiële administratie en de belastingaangiften. Tevens is het mogelijk om de salarisadministratie te laten verzorgen.
Standaard pakket:
-Kennismakingsgesprek
-Opzetten en inrichten van de administratie
-Aangifte Omzetbelasting/BTW
-Aangifte Inkomstenbelasting
-Periodieke rapportages
-Fiscale jaarrekening
-Goed bereikbaar voor vragen (09.00 uur t/m 21.00 uur,
7 dagen per week)
Extra diensten:
-Voor diegenen die zelf willen boeken:
-Eenmalig hulp bij de opzet van uw administratie
-Controle van uw administratie
-Salarisadministratie
Dit alles kan ik voor u verzorgen door middel van het aanbieden van een pakket op maat (afhankelijk van het aantal boekingen) of door middel van een vast tarief per uur.
Van Eng...
Bent u ook dure administratiekantoren en accountants beu?
Post Advies & Administratie
- Verzorgt uw administratie vanaf 59,00 euro per maand.
- Belastingaangifte voor ondernemers vanaf 130 euro.
- Belastingaangifte voor particulieren vanaf 37,50 euro.
- Levert accuraat werk met een no- nonsense mentaliteit.
- Levert concurrerende prijzen zonder verrassingen achteraf.
- Levert kwaliteit tegen een scherpe prijs.
- Is gespecialiseerd in administratie.
- Is gespecialiseerd in belasting.
- Is gespecialiseerd in advies voor (startende) ondernemers.
- Is er natuurlijk ook voor particulieren.
Post Advies & Administratie is gespecialiseerd in:
- Complete administraties
- Belastingadvies
- Belastingaangiften
- Debiteuren- en crediteurenadministratie
- Aanvraag toeslagen
- Advies
Kernwaarden van Post Advies & Administratie zijn:
- persoonlijke aandacht
- deskundig
- accuraat
- no-nonsense
- betrouwbaar
- betaalbaar
...
CMD Aluminium bv heeft zich gespecialiseerd in het toeleveren van op maat gezaagde aluminium platen. In de afgelopen jaren heeft het bedrijf zich een uitstekende positie in de markt verworven.
In de toelevering-industrie nemen efficiency en kwaliteit een steeds belangrijkere plaats in, in het inkoopproces. Waar in het ene marktsegment de nadruk ligt op prijs en levertijd, ligt in een ander segment meer de nadruk op kwaliteit, just-in-time en toelevering “op maat.
Van de toelevering-industrie en machinebouwers wordt een steeds hogere efficiency verwacht. Dit is uitsluitend mogelijk als alle parameters in het productieproces hierop aangepast zijn. Eén van de parameters is de grondstof. Voor een optimaal productieproces moet de toelevering van grondstoffen op een zeer hoog niveau staan, zowel technisch (productkwaliteit) als ook qua levering en leverbetrouwbaarheid.
Bij CMD Aluminium zorgen we er altijd voor dat aan a...
Transparant Administratie is een klein administratiekantoor werkzaam voor klanten in het Midden en Klein Bedrijf. Na vijf jaren gewerkt te hebben vanuit Nederland is de eigenaar van Transparant Administratie met zijn gezin uitgezonden naar Jordanie en heeft vanaf daar de reeds bestaande klanten bediend. Na zeer positieve ervaringen in de afgelopen anderhalf jaar heeft Transparant Administratie besloten weer nieuwe klanten aan te nemen. Voor u een uitgelezen kans om tegen zeer gunstige tarieven een behoorlijk ervaren boekhouder (meer dan tien jaar ervaring waarvan meer dan vijf jaar een eigen kantoor) aan boord van uw onderneming te krijgen. Omdat wij alles vanaf afstand doen kunnen wij hoogwaardige kwaliteit leveren tegen meer dan gunstige tarieven. Bovendien ondersteunt u ons ontwikkelingswerk in Jordanie ook nog eens door klant te worden van Transparant Administratie. Een echte win win situatie!
UW VERBINDENDE FACTOR MET KORTE LIJNEN
Triple A De Wit is in het voeren van de boekhouding voor bedrijven uit het midden- en kleinbedrijf en startende ondernemers gespecialiseerd. Triple A staat voor een tijdige, adequate en betrouwbare voorziening in uw financiële informatiebehoefte. Triple A vindt een persoonlijke, integere en duurzame relatie belangrijk.
U kunt bij Triple A terecht voor al uw vragen op administratief en financieel gebied. Daarnaast is Triple A door ruime ervaring in staat u te adviseren over financieel gerelateerde zaken.
Ook voor uw IB-aangifte kunt u bij Triple A terecht.
Bij vragen bel of e-mail en Triple A zal proberen u zo snel mogelijk te helpen.
Triple A De Wit kan optreden als:
boekhouder
hoofd administratie
belastingadviseur
klankbord voor financiële zaken
debiteurenbewaker
salarisadministrateur
controller
Hulp nodig bij uw administratie en/of belastingaangifte(s)?
Ik ben u graag van dienst!
U kunt uw gehele administratie aan mij uitbesteden, maar uiteraard is het ook mogelijk om een gedeelte zelf te blijven doen. De voor- en nadelen hiervan kunnen we altijd vooraf bespreken. Hierna ziet u een overzicht van de werkzaamheden die ik voor u kan gaan verzorgen:
Inboeken van uw administratie
Aangifte omzetbelasting
Opstellen kwartaalrapportages
Opstellen jaarrekening
Aangifte inkomstenbelasting
Aangifte vennootschapsbelasting
Aanvragen en wijzigen van de voorlopige aanslag
Aanvragen en wijzigen diverse toeslagen (bijv. zorgtoeslag)
Aangifte schenkbelasting
Aangifte erfbelasting
Het geven van belastingadvies
Loonadministratie. Dit doe ik niet zelf, maar besteed ik uit aan iemand die hier al jarenlang ervaring mee heeft
In administratiekantoor Assen vindt u een betrouwbare partner voor ondersteuning bij uw administratie en belastingadvies.
Uitgebreide kennis van administratie en belastingadvies
Wij beschikken door onze ervaring en ons uitgebreide netwerk altijd over de juiste kennis die nodig is om u zo optimaal mogelijk te kunnen ondersteunen. Zo kunt u bij ons onder meer voor de volgende zaken terecht:
Jaarverslagen
Belastingaangifte
Belastingsadvies
Ondernemersadvies
Advies over rechtsvormen
Online boekhouden
Maak een vrijblijvende afspraak! U bent bij ons aan het juiste adres wanneer u opzoek bent naar een persoonlijke aanpak, een scherp tarief, hoge service en hoge kwaliteit. Neem contact op met ons kantoor.
Administratiekantoor Assen, uw betrouwbare partner voor administratie en meer.
CijferMeester Vledder is een zelfstandig administratiekantoor gericht op zzp-ers, eenmanszaken, V.O.F. en kleine BVs in de regio. Het kantoor is aangesloten bij het landelijke netwerk CijferMeester. Hierdoor krijgt u het beste van twee werelden: de persoonlijkheid van een klein kantoor en tevens de expertise en continuïteit van een groot kantoor.
Wij leveren maatwerk op het gebied van:
- Voeren van uw financiële en salarisadministratie
- Controle van een door uw zelf gevoerde administratie
- Verrichten van uw fiscale aangiftes
- Opstellen van uw jaarrekening en tussentijdse rapportages
- Begeleiding bij de start van uw onderneming
- Financiële en fiscale advisering
CijferMeester werkt voor u tegen een vooraf overeengekomen maandprijs, waardoor u achteraf niet voor verassingen komt te staan.
Ik ben een ondernemende adviseur met bijna 20 jaar ervaring in het MKB. Gericht op het ontzorgen en het helpen van de ondernemer(s) met hun boekhouding en het ondersteunen bij het realiseren van de doelstellingen van de ondernemer zoals groei etc.
Ik maak gebruik van een innovatief administratiepakket die ver geautomatiseerd werk. Om dit gebruiken als ondernemer heb je geen boekhoudkundige achtergrond nodig. Het pakket werkt voor je. Hierdoor kun je als ondernemer meer tijd steken in je passie, en dat is ondernemen.
Door gebruik te maken van dit pakket heb je realtime inzicht in je cijfers waar dan ook ter wereld.
Mijn klanten ontvangen een vaste prijs per maand voor de diensten die ik aanbied. Vooraf inzicht in de kosten en géén verrassingen achteraf!
Wij zijn een veelzijdig accountantskantoor met cliënten door heel Nederland.
Er werken 11 medewerkers, waarvan drie accountants, een fiscalist en een salarisadministrateur.
Onze cliënten variëren van particulieren en ZZP-ers tot ondernemingen met 40-50 medewerkers. Wij zijn deze cliënten voornamelijk van dienst met:
- Samenstellen van jaarrekeningen;
- Aangifte inkomstenbelasting;
- Aangifte vennootschapsbelasting;
- Salarisadministratie en aangifte loonheffingen;
- Controleopdrachten;
- Advisering op het gebied van bedrijfsovernames, herstructurering, reorganisaties enzovoort.
Ons kantoor beschikt over een vergunning van de AFM daarnaast zijn wij aangesloten bij de NOVAA.
Door onze automatisering is het mogelijk om cliënten op afstand te bedienen.
Ten Donkelaar Administratie & Advies is een samenwerkingsverband van enthousiaste ondernemers die u graag helpen bij alle facetten van het ondernemerschap. Wij helpen u met uw administratie en jaarwerk, geven u fiscale adviezen maar bovenal maken we graag persoonlijk kennis met u en uw onderneming!
Klanten van Ten Donkelaar kunnen rekenen op hoge kwaliteit dienstverlening tegen vaste tarieven per maand. Dus een extra telefoongesprek of bezoek aan ons kantoor kost u niets extra. Zo weet u precies hoeveel u kwijt bent aan uw administratiekosten.
Betrouwbare cijfers en aangiftes spreken voor zich. Ten Donkelaar maakt hiervoor gebruik van het eigen uitgebreide kennisnetwerk, professionele softwareoplossingen en gekwalificeerde medewerkers.
De naam zegt het al. Mijn kantoor is gespecialiseerd in het verwerken van administraties. Tevens kunt u een jaarrekening ontvangen en doe ik de aangifte IB / OB.
Ik verwerk de administratie per maand, incl. diverse vaste vjp's, en de klant ontvangt hier maandelijks een uitdraai van, Op deze manier weet de ondernemer exact hoe hij er voor staat.
De administratie haal ik op, verwerk het, en breng het weer retour naar de klant op een tijdstip dat het de klant uitkomt. Kan eventueel de meeste avonden tot 22.00 uur.
Ook maak ik altijd een vaste prijsafspraak zodat de klant exact weet waar hij / zij aan toe is.
De klanten die ik zoek zijn eenmanszaken, vof, particulieren, verenigingen, v.v.e. en moeten uit de provincie Drenthe komen.
KroeseWevers; Van Cijfers naar Visie.
KroeseWevers is een multidisciplinaire accountants- en (belasting)adviesorganisatie met zeven vestigingen (Emmen, Enschede, Almelo, Deventer, Raalte, Oldenzaal en Doetinchem) en rond de 300 medewerkers in het Oosten en Noord-Oosten van Nederland. KroeseWevers is aangesloten bij Nexia Nederland en Nexia International.
Het is de missie van KroeseWevers om de positie in de top van de accountants- en belastingadviesorganisatie verder te versterken met behoud van haar eigen cultuur. KroeseWevers verleent aan haar relaties hoogwaardige multidisciplinaire diensten met uitstekend opgeleide, gemotiveerde en betrokken medewerkers.
KroeseWevers; Toonaangevend, Onafhankelijk, Betrokken
Uw ambities zijn onze ambities, uw zaak is onze zaak.
Wat wilt U:
- U wilt een professionele financiële afdeling,
- U wilt kunnen sturen op actuele cijfers,
- U wilt flexibiliteit en continuïteit,
- U wilt tijdig op de hoogte gebracht worden wanneer fiscale wetgeving verandert,
- U wilt weten waar kosten bespaard kunnen worden
Wij helpen u daarbij
Door jarenlange ervaring op een accountantskantoor en in verschillende financiële functies kunnen wij u helpen met ondernemen. Door innovatieve (online) oplossingen bieden wij u optimale flexibiliteit. Door kritisch de bedrijfsprocessen te analyseren brengen we knelpunten in kaart en adviseren we u hoe kosten te besparen.
Ron Niemeijer Accountancy en Bedrijfsadvies: een betrokken accountantskantoor voor Midden- en Kleinbedrijf en zelfstandige professionals. Vooral actief in de regio Groningen en Drenthe, maar met de huidige online mogelijkheden ook een waardevolle partner in elke andere regio.
Zoals u natuurlijk verwacht staat kwaliteit bij dit kantoor voorop. En wat u niet overal kunt verwachten maar wellicht wel zoekt, is een actieve, persoonlijke en advies gerichte benadering. Ron Niemeijer Accountancy en Bedrijfsadvies onderscheidt zich hierin van menig ander accountantskantoor en staat open voor uw ideeën, speelt hier op in en biedt oplossingen op maat voor al uw financiële vraagstukken.
Faijdherbe Financieel en Fiscaal Adviseurs is een administratie- en fiscaal advies kantoor met vestigingen in Assen en Amsterdam. Wij staan voor actieve financiële en fiscale begeleiding als onderdeel van uw bedrijfsvoering.
Rob Faijdherbe is afgestudeerd fiscalist en startte in 2002 zijn eigen kantoor om ondernemers in het MKB actief te begeleiden en te stimuleren. Ook verricht hij werkzaamheden als fiscaal advocaat.
Binnen ons kantoor in Assen zijn nu 4 medewerkers werkzaam.
Daarnaast organiseren wij voor onze klanten en relaties presentaties over ontwikkelingen in de fiscaliteiten en financiën.
Rob Faijdherbe is 4 jaar lang voorzitter geweest van JBN Drenthe.
Wij voeren indien gewenst, uw gehele of gedeeltelijke administratie of boekhouding, aangifte omzetbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting. Wij leveren onze diensten aan alle rechtsvormen, door geheel Nederland of u net begonnen bent of al 10 jaar ondernemer bent, eenmanszaak, ZZP'er, VOF of BV maakt voor ons geen verschil. Wij kunnen een totaal pakket leveren en u ben totaal ontzorgd. Indien u online wilt werken, wij werken met King business software en Exact online. Gebruikt u een ander softwarepakket, dan is dat geen probleem voor ons. Wij zijn werkzaam in heel Nederland.
Mieke Timmermans administratie en advies is opgericht per 1 januari 2012. Na het volgen van de opleiding tot Register Accountant aan de Rijksuniversiteit in Groningen heb ik 5.5 jaar werkervaring opgedaan bij PricewaterhouseCoopers. Daarna heb ik voor een periode van 6 jaar een commerciële functie gekozen.
Met ingang van 1 januari 2012 combineer ik het moederschap met een eigen administratiekantoor.
Mijn kantoor is laagdrempelig doordat ik het enige aanspreekpunt ben en omdat ik met scherpe, meestal vaste prijzen werk. Vooraf duidelijke afspraken maken voorkomt discussies achteraf!
Boekhoudingen & Belastingen.
Ondernemen aantrekkelijk gemaakt. Met tips en advies grip op uw administratie en hebt u uw zaken op een rijtje. Grip op uw administratie inzicht in uw bedrijf.
L.S. Administraties uw administratie kantoor dat u ondersteunt bij uw administratieve verplichtingen en er als vraagbaak voor u is. Zoals het hoort.
Uw-boekhouder.nl
Uw-digitale-boekhouder.nl
Boekhouden nog makkelijker gemaakt! eenvoudig en slim.
Uw-belastingspecialist.nl voor al uw fiscale zaken.
RB gediplomeerd belastingadviseur.
kijk op de website voor meer informatie
Na ruim 8 jaar op een accountantskantoor te hebben gewerkt ben ik in 2009 met Van der Laan Belasting- en Administratiehulp begonnen. Eerst in Groningen en nu ook in Drenthe.
Ik richt me op particuliere aangiften inkomstenbelasting en geef daarnaast advies op belastinggebied. U kunt hierbij denken aan fiscale vragen maar ook aan vragen op het gebied van toeslagen, voorlopige aanslagen, bezwaarschriften etc.
Daarnaast geef ik administratiehulp in al zijn facetten. Van het bijhouden van een administratie tot het invullen van aanvraagformulieren.
Finovion Emmen kan uw administratie voeren, regelt alle belastingaangiftes tijdig, adviseert u hoe u meer omzet of lagere kosten kunt realiseren en dat alles tegen een aantrekkelijk vast maandelijks tarief.
Prijsindicatie gemiddeld: voor een eenmanszaak v.a. € 90 per maand, een B.V. v.a. € 175 per maand. Dit is afhankelijk van het werk wat wij vooraf inschatten.
Om de continuiteit van onze dienstverlening te verzekeren zijn wij aangesloten bij de franchiseorganisatie Finovion met meer dan 25 kantoren in heel Nederland.