Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Belastingadviseurs in Gelderland

Belastingadviseur in Gelderland nodig?
Met ruim 4.000 aangesloten belastingadviseurs vindt u altijd de belastingadviseur die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van belastingadviseurs. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de belastingadviseur met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Gratis offertes aanvragen »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Elst (Gelderland)
Administratiekantoren Gelderland bestaat uit 4 vestigingen: - kantoor Arnhem-Noord aan de Zijpendaalseweg 47 (OndernemersCentrum JourSupport) 6814 CC Arnhem; - kantoor Arnhem-Zuid aan de Wassenaarweg 40 (OndernemersCentrum Zuidpoort) 6843 NW Arnhem; - kantoor Nijmegen aan de Groesbeekseweg 246-B 6823 PJ Nijmegen; - kantoor Overbetuwe aan de Celsiusweg 18-E 6662 PX Elst. Wij werken met 6 personen en kunnen alle noodzakelijke- en gewenste werkzaamheden uitvoeren op het gebied van boekhouding c.q. financiële administratie. Onze klanten zijn enthousiast over: * onze betrokkenheid en persoonlijke aanpak; * de keuze die ze hebben in de aanlevering van de stukken (van papier tot volledig digitaal of een mix daarvan. Alles is mogelijk.); * dat zij niet teveel aan belasting hoeven te betalen en dat wij binnenhalen waar zij recht op hebben; * de uitstekende prijs-/ kwaliteitverhouding die wij bieden. Wij hebben jar...

Beuningen (Gelderland)
Company Account, Accountants & Adviseurs is gevestigd in het Rijk van Nijmegen, in de plaats Beuningen (Gelderland). Bent u op zoek naar deskundigheid op het gebied van accountancy, belastingen, loonadministraties, bedrijfsovernames en -adviezen dan bent u bij ons op het juiste adres. Company Account wordt geleid door twee professionals, die door hun jarenlange opleiding, opgedane kennis, ervaring, permanente educatie en contacten in de financiële dienstverlening en ver daar buiten, u dezelfde kwaliteit en diensten aanbieden als de gerenommeerde kantoren. Ons netwerk omvat circa 50 professionals, waarbij u als klant altijd te maken heeft met één aanspreekpunt. Wij beperken ons tot de kern van de zaak, kennen geen grote overhead, waardoor wij onze diensten kunnen aanbieden tegen een zeer concurrerende prijs. Omdat wij samenwerken met alle professionals en deskundigen in elk vakgebied kunt u van ons ook ...

Beusichem (Gelderland)
Dresselhuijs Administratie is een mede ondernemer die niet alleen rapporten schrijft maar meedenkt met uw bedrijfsvoering. Wij begeleiden bedrijven in de boekhouding en het ondernemen tot een hoger level door het geven van de juiste input. Als ondernemer moet je alle hoeken induiken die er zijn en niet wachten tot je benaderd wordt. Al 30 jaar ervaring in het opstellen van jaarrekeningen met een dossier op het niveau dat deze gereed zijn voor een accountantscontrole. De Diensten die Dresselhuijs Administratie kan bieden. * Jaarrekening opstellen met dossier en aangifte inkomstenbelasting met bijbehorende werkzaamheden. * Aangifte omzetbelasting met CPI * Salarisadministratie * Verzorgen de gehele administratie van uw bedrijf zoals facturatie, debiteurenbeheer, betalingen enz. * Aangifte inkomstenbelasting * Voor particulieren aanvragen/wijzigen zorgtoeslag, huurtoeslag en kinderop...

Arnhem (Gelderland)
Ik ben Carina Schadd, een ZZP-er met 20 jaar werkervaring in het bedrijfsleven. Bij bedrijven als Nike Europe, de Nederlandse Zorgautoriteit en Teijin Aramid heb ik ervaring opgedaan op het vlak van demand planning, supply chain management, business analyse en finance. Tegenwoordig zet ik mijn kennis en ervaring in via mijn eigen bedrijf GOGETHER SUPPORT in Arnhem. Ik ondersteun organisaties en ondernemers op het gebied van business / data analyse, administratie, planning en projecten. Ik heb opdrachten mogen doen voor o.a. Make-A-Wish International, Imagine People, CBF, Geelkerken Adviseurs, Kerstmakelaar en Mentaal de Baas. Ik ga voor persoonlijk contact, duidelijke afspraken en werk altijd resultaatgericht. Structureel onderdeel uitmaken van een onderneming vind ik prettig, maar ik doe ook graag ad hoc opdrachten en tijdelijk/projectmatig werk. Mij geeft het energie en voldoening als ik opdrachtgevers, die zeer gedreven zijn...

Apeldoorn (Gelderland)
Ik ben een accountant en gespecialiseerd in belastingen, zowel nationaal alsmede internationaal (zie ook de website: www.kreijkesconsultancy.nl ). Mijn cliënten zitten door geheel Nederland en Duitsland. Ons uitgaanspunt is het aanbieden van een uitstekende dienstverlening tegen een concurrerend tarief. Onze uurtarieven liggen daarom gegarandeerd lager dan de uurtarieven van een gemiddeld administratie- en/of accountantskantoor. Kreijkes Administratieve dienstverlening is een organisatie, die zich bezig houdt met diverse werkzaamheden binnen de zakelijke dienstverlening voor (startende) ondernemers in het MKB. Wij zijn modern en flexibel met jaren ervaring op het gebied van de zakelijke dienstverlening. Tot onze dienstverlening rekenen wij onder andere verwerken financiële administratie, verzorgen loonadministratie, opmaak jaarrekening, alle belastingaangiften, etc. U wilt weten wat u kunt besparen of/en u bent op zoek...

Nijmegen (Gelderland)
Wessels Administratie Groep is de merknaam, waaronder de volgende drie bedrijven opereren: Wessels Administratie & Advies Wessels Administratie & Belastingen Wessels Administratie & Control Wij zijn uw persoonlijke administrateur, belastingadviseur en controller. Wij ondersteunen zzp-ers, het kleinbedrijf, startende ondernemers, technologische start-ups en particulieren bij het opzetten, in stand houden en begrijpen van hun financiële administratie en het voeren van een verantwoorde bedrijfsvoering. Tevens dragen wij zorg voor verplichtingen aan derden, zoals de belastingdienst, banken en andere vermogensverschaffers. Verder kunnen bedrijven, op parttime basis, gebruikmaken van onze expertise ter ondersteuning van het strategisch proces en de planning- en control cyclus en/of het oplossen van andere (bedrijfseconomische) managementvraagstukken. Als administratiekantoor richten wij ons vooral op de regio's Zuid-Gelde...

Didam (Gelderland)
Bosman Belasting- & Overnameadvies is sinds 2014 fulltime in de lucht. Sander Bosman (belasting- en overnameadviseur) heeft eerst 19 jaar in loondienst bij een middelgrote accountants & belastingadvieskantoren gewerkt alvorens hij fulltime is gestart. Bosman Belasting- en Overnameadvies is overigens al in het jaar 2001 gestart. Bosman Belastingadvies concurreert met de grote middelgrote kantoren mee qua kennis en dienstverlening maar kan deze door haar kleinschaligheid tegen een veel beter tarief aanbieden. Inmiddels bestaat ons team uit 4 personeelsleden: Sander Bosman -> belasting- & Overnameadviseur Joey -> stel jaarrekeningen samen / junior belastingadviseur (volgt op dit moment een universitaire opleiding Judith -> boekt administraties in Simone -> boekt administraties in Sander Bosman is ingeschreven bij de beroepsorgani...

Elst (Gelderland)
Administratiekantoor Schutgens is in 2007 opgericht, echter ik kan bogen op ruim 10 jaar ervaring in accountancy en controlling. Aangezien ik werk vanuit huis en hiermee lage overheadkosten heb, kan ik deze ruime ervaring aanbieden tegen een laag en scherp tarief. Als Administratiekantoor heb ik de afgelopen jaren reeds vele tevreden klanten mogen bedienen met hun financieel administratieve vraagstukken. Met name voor de volgende werkzaamheden kunt u goed bij mij terecht: - Administratie - Jaarrekening - Aangifte inkomstenbelasting (particulier en zakelijk) - Startersbegeleiding (incl. ondernemersplan, aangeven onderneming bij de verschillende instanties, advisering) - Advisering over bedrijfsvoering ...en alles wat met deze bovenstaande punten te maken heeft. Indien u nieuwsgierig bent geworden naar de vele mogelijkheden bij Administratiekantoor Schutgens, nodig ik u gaarne uit contact met mij op te nemen om te bekij...

Harderwijk (Gelderland)
Celie Accountancy is een in Harderwijk gevestigd zelfstandig kantoor, gericht op het verstrekken van adviezen en het verzorgen van jaarrekeningen, administraties en fiscale aangiften voor het kleinbedrijf, de vrije beroepen, stichtingen, verenigingen en particulieren. Celie Accountancy is een kleine organisatie, die contact met de klant als kernwaarde beschouwt in zijn dienstverlening. Celie Accountancy geeft u graag een persoonlijk advies op het gebied van belastingen en bedrijfseconomische terreinen. Bij het verlenen van onze diensten houden wij een hoge mate van kwaliteit in ogenschouw. Onze dienstverlening bestaat o.a. uit: Accountancy; Financiële administratie; Fiscale dienstverlening; Belastingadviseur; Startersbegeleiding. Een accountant is specialist op financieel-administratief gebied. Hij of zij verricht controles en kent alle fijne kneepjes van de belastingwetgeving. Dit maakt hem tot dé advise...

Arnhem (Gelderland)
Ik, Maaike Craanen, ben 4 jaar werkzaam geweest in de accountancy, en ik heb daarbij ruime ervaring opgedaan in het voeren van administraties, IB/OB/VPB aangiftes en het opstellen van jaarrekeningen. Ik miste hierin sterk het contact met de klant en vooral de meerwaarde die ik de klant kan geven met een stukje persoonlijke begeleiding die verder gaat dan alleen het opstellen van de aangiftes en de jaarrekening. Fa Coaching begeleidt (startende) ondernemers bij het opzetten van hun (financiële) administratie en zorgt samen met de ondernemer voor overzicht en inzicht in de eigen cijfers. Wij kunnen daarnaast ook (gedeeltelijk) uw administratieve lasten overnemen, in welke vorm u wilt. FA Coaching werkt nauw samen met mr. G.J.A. Craanen van Stolp Consult in Ede. Hij heeft ruim 35 ervaring met bedrijfsovernames, fusies, startersbegeleiding en belasting- en financieringsvraagstukken. Door de samenwerking hebben we een mooie combi...

Ede (Gelderland)
Voor al uw financiële ondersteuning. Door een persoonlijke, betrokken, doelgerichte en praktische werkwijze leveren wij meerwaarde in finance. Wij zijn een klein kantoor en leveren diensten op het gebied van financiële administratie, fiscale adviezen, begeleiding van startende ondernemers en tijdelijke (interim) ondersteuning. Administratie Het voeren van een goede administratie is een tijdrovende bezigheid, die u liever besteedt aan datgene wat u het beste kan: ondernemen. Of u nu uw complete administratie wilt uitbesteden of ondersteuning zoekt bij speciale werkzaamheden als de jaarrekening en de belastingaangifte. Uw administratie is bij Orfinon in goede handen. Interim U heeft behoefte aan tijdelijk financieel personeel. Een project, zwangerschapsverlof, drukte of wellicht een andere reden. Wij bieden kwalitatief hoogwaardige ondersteuning op elk niveau. Van administratief medewerker tot business controller. Orfino...

Doorwerth (Gelderland)
Ik ben als Directeur Accountancy werkzaam bij Accon-AVM. Ik geef samen met drie collega directieleden leiding aan een onze MKB Praktijk. Ook houd ik mij nadrukkelijk bezig met leidinggeven aan de controlepraktijk en het verder uitbreiden daarvan. Als Directeur Accountancy ben ik betrokken bij jaarrekeningcontroles en adviestrajecten van middelgrote dga ondernemingen. Startende ondernemers help ik graag. Ik breng graag relaties met elkaar in contact als het gaat om ondernemingsfinanciering, accountancy-, fiscaal en juridisch advies. Binnen Accon AVM beschik ik over een breed netwerk om te kunnen voorzien in allerhande vragen. Mijn specialismen zijn het optimaliseren van financiële functies van ondernemingen. Sectoren waarbinnen ik vooral actief ben zijn automotive retail, transport en logistiek, retail & consumer products en koepelorganisaties in diverse branches. U kunt me bereiken op: 06-4613 1876 of via kantoor Arnhem: 026 - 3...

Nunspeet (Gelderland)
ZZP Administratie bureau: uw online administratiekantoor voor zzper, eenmanszaak of V.O.F. Vanuit onze visie dient u vooral te doen waar u goed in bent: ondernemen. Uw administratieve zorgen laat u graag over aan een betrouwbare partner die uw administratie en aangiftes uit handen neemt. Maar u wilt ook dat deze partner u voorziet van de tips en adviezen die het ondernemen vergemakkelijken. En dat allemaal voor een vaste lage prijs per maand. Vanaf 42,- per maand doet ZZP administratiebureau uw complete administratie en aangiftes btw en inkomstenbelasting. Online boekhouding ZZP administratiebureau maakt gebruik van de nieuwste online software, zodat u als ondernemer 24/7 inzicht heeft in uw administratie waaronder bijvoorbeeld uw openstaande in- en verkoopfacturen. U hoeft alleen de facturen te uploaden in uw eigen online web portal via scan, e-mail, Dropbox, googledrive of via een foto met de app en binnen 24 uur staat de factu...

Putten (Gelderland)
MVB boekhouding verzorgt de boekhouding van ondernemers tegen scherpe tarieven. Omdat je als zelfstandig ondernemer het al erg druk hebt met, wat je het leukste vindt, de activiteiten van je eigen bedrijf, heb je voor de boekhouding minder tijd, kennis en/of interesse. Het is erg belangrijk om je boekhouding op orde te hebben en te houden zodat je kan zien hoe je bedrijf ervoor staat en om boetes te voorkomen door het te laat of niet juist indienen van de belastingaangiften. Ook worden vaak fiscale voordelen niet toegepast. MVB boekhouding helpt je hierbij en zorgt hiervoor. Wanneer je net voor jezelf begint heb je het vaak financieel gezien niet zo breed, daarom heeft MVB boekhouding voor startende ondernemers een speciale kortingsactie voor het eerste jaar van je onderneming. Meer informatie over de tarieven en werkzaamheden kan je vinden op de website. Dit kan natuurlijk ook per mail of telefonisch worden opgevraagd. ...

Doetinchem (Gelderland)
Administratie- en advieskantoor Finovion ondersteunt u bij het voeren van uw administratie en salarisadministratie, het opstellen van de jaarrekening en het doen van belastingaangiften. Daarnaast geven wij u meer inzicht in de gang van zaken in uw bedrijf. Dit realiseren wij door u via internet toegang te verlenen tot uw administratie en door regelmatig met u de cijfers door te nemen en advies te geven. Indien gewenst kunnen wij ook bij u op kantoor de administratie verwerken of kunt u dit zelf doen via internet, waarna wij de nodige controles uitvoeren. Bij de uitvoering van onze werkzaamheden kunt u van ons een actieve en persoonlijke benadering verwachten, waarbij wij weten wat u als ondernemer beweegt. Finovion kiest voor een samenwerking die meer is dan het werk doen. Naast een professionele dienstverlening vinden wij een prettig en persoonlijk contact essentieel. Met ons kunt u rekenen op een betrouwbare partner in financi&e...

Barneveld (Gelderland)
Dit accountantskantoor biedt u volledige ondersteuning op het gebied van financiën. Van het invoeren van uw administratie mutaties tot ondersteuning bij het verkopen van uw onderneming. Het is allemaal mogelijk bij Hazeleger Accountant & Adviseur. Naast het ondersteunen van ondernemers, zijn wij particulieren van dienst bij het indienen van de aangifte inkomstenbelasting. Daarbij kijken wij naar de mogelijkheid tot middeling en het eventueel recht hebben op toeslagen. Dit accountantskantoor werkt op basis van vaste prijsafspraken, waardoor u weet wat de kosten gaan worden en niet voor verrassingen komt te staan. Of heeft u liever ondersteuning op basis van een uurtarief? Dat is uiteraard ook mogelijk. Wilt u weten wat dit kantoor voor u kan betekenen? Hiernaast vindt u de mogelijkheid om uw naam en telefoonnummer achter te laten, dan wordt er zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen. Wij zijn u graag van dienst!

Zevenaar (Gelderland)
Accountants- en administratiekantoor Redu is gevestigd in Zevenaar. Wij zijn actief voor ondernemers en ondernemingen in het midden- & kleinbedrijf en particulieren. Ook voelen wij ons betrokken bij onze klanten. Door onze bescheiden omvang (2 personen) en de korte communicatielijnen zijn wij in staat om snel en adequaat te reageren op wensen en behoeften van onze klanten. Onze klanten vertrouwen op onze deskundigheid, niet alleen als administratief en fiscaal dienstverlener maar vooral ook als klankbord voor een kritische kijk op zaken. Accountants- en administratiekantoor Redu kan uw onderneming op verschillende terreinen van de bedrijfsvoering ondersteunen. Daarbij stemmen wij onze begeleiding en advisering af op uw wensen. Hieronder geven wij een selectie van de diensten die wij u o.a. kunnen aanbieden: Administratie Jaarrekening Startersbegeleiding Lonen en salarissen Belastingaangiften Advisering

Ooij (Gelderland)
De bouwkamp is een persoonlijk administratie kantoor dat zich richt op kleine- en middelgrote ondernemingen. Gevestigd in bedrijven centrum “De Bouwkamp” in het kleine dorpje Ooij. Drijvende kracht achter het kantoor is René Loeffen. Gedurende de jaren als succes volle ondernemer in de zakelijke dienstverlening, kwam ik tot de conclusie dat ik het managen en de cijfers interessanter vond, dan de operationele kant van het ondernemerschap. Ik hielp al regelmatig “concullega’s” bij hun onderneming, puur uit interesse. Dat heeft mij doen besluiten om me verder te ontwikkelen in de administratieve sector, door het volgen van opleidingen. Vervolgens ben ik administratie kantoor “De Bouwkamp” gestart. Nu kan ik mijn passie en kennis van het ondernemerschap fulltime inzetten bij het ondersteunen van mijn mede ondernemers. Hopelijk mag ik dit ook spoedig voor jou doen.

Arnhem (Gelderland)
Oud is een gerenommeerd administratie- en belastingadviesburo te Velp (bij Arnhem). Het kantoor bestaat sinds de jaren '80 en verzorgt tal van administratieve diensten voor onder meer: horecagelegenheden, adviesbureau's, klussenbedrijven, assurantie-tussenpersonen, winkels, taxibedrijven, zzp-ers, et cetera. Persoonlijk contact Bij Oud bent u geen nummer. U heeft een vaste contactpersoon waarbij u met al uw administratie- en belastingvragen terecht kunt. Mocht u interesse hebben om klant te worden, neem dan eens contact op voor een vrijblijvend gesprek. Lid NOAB en CB Oud is lid van het College van Belastingsadviseurs en lid van het NOAB. De leden van NOAB zijn streng geselecteerde zelfstandige administratiekantoren die zich op coöperatieve grondslag verenigen. Door deze bundeling van krachten heeft elk NOAB -kantoor de beschikking over kennis en ervaring van specialisten op ieder denkbaar terrein.

Andelst (Gelderland)
Was het eerst wellicht alleen een verplichting voor de fiscus, vanaf nu heeft u zelf profijt van uw boekhouding. Want uw boekhouding zal zo zijn ingericht, dat u beter inzicht krijgt in de kosten en baten van elk onderdeel van uw bedrijf. En u heeft natuurlijk probleemloos beschikking over de overzichten die er voor u toe doen. Wij kennen geen '10 minuten'- en/of 'e mail rekeningen' maar werken met duidelijke afspraken en een vast bedrag, eventueel per maand. Door onze kennis in te zetten is de aanwezigheid van boekhoudkundige kennis op het bedrijf zelf niet noodzakelijk. Uw administratie blijft door onze inspanning up-to-date terwijl u er nauwelijks omkijken naar heeft. Tevens waken wij mee over de financiële situatie van uw onderneming door de exploitatieresultaten periodiek te evalueren en kunnen wij u bijstaan bij het voorbereiden van plannen waarbij een financiële onderbouwing wenselijk is.

Arnhem (Gelderland)
Met meer dan 15 jaar ervaring als actuaris en data-analist bij diverse verzekeringsmaatschappijen, lever ik gedegen resultaten waarbij mijn focus ligt op het benutten van data-analyse voor succes en kwaliteit. Mijn aanpak is gericht op het nauwkeurig definiëren van de businessvraag door uitgebreide gesprekken met de opdrachtgever. Daarna zet ik mijn expertise in om passende analyses uit te voeren, waarmee ik heldere en begrijpelijke inzichten genereer. Deze inzichten vormen de basis voor weloverwogen beslissingen. Mijn werkwijze kenmerkt zich door structuur en planmatigheid, maar ik ben tevens flexibel genoeg om van de planning af te wijken wanneer de situatie dat vereist. Dit stelt mij in staat om op een gestructureerde wijze te werken aan projecten, waarbij ik me voortdurend aanpas aan de dynamiek van de opdracht en de noodzaak om data-analyse effectief in te zetten voor optimale resultaten.

Doetinchem (Gelderland)
De Pilaar is gevestigd in Doetinchem en is een Belastingadviesbureau en Administratiekantoor met ruim 35 jaar ervaring in fiscale zaken. Deze ervaring rechtvaardigt de slogan Sterk in fiscaal werk en biedt u de garantie voor een goede en gedegen administratie. De Pilaar is gericht op het Midden- en Kleinbedrijf, maar ook eenmanszaken, zelfstandigen zonder personeel, vennootschappen onder firma, verenigingen, stichtingen en particulieren zijn van harte welkom. Wij hebben gedegen kennis van de diverse branches en zijn (onder meer) gespecialiseerd in starters. Wij bieden u kwaliteit voor een scherp concurrerend tarief. Met onze gedegen aanpak houden wij oog voor uw wensen en belangen en kunnen wij u voldoende aandacht schenken zonder extra kosten. Onze ervaring en identiteit (wij zijn een laagdrempelig, klein kantoor) resulteren in een praktische aanpak met gevoel voor detail en respect voor de klant.

Ede (Gelderland)
Persoonlijke stijl Boschland Accountants & Adviseurs is een middelgroot accountants- en advieskantoor dat zich onderscheidt door een persoonlijke stijl en bewaking van de langetermijnbelangen van klanten. We bieden een breed en tegelijkertijd gespecialiseerd dienstenpakket. Met onze vestigingen zijn we altijd dicht bij de Gelderse, Utrechtse en Overijsselse ondernemer te vinden. Rendement en lange termijn De klant staat centraal, dat is vanzelfsprekend. Natuurlijk werken we voortdurend aan onze professionaliteit en dienstverlening. Toch gaan we nog een stapje verder. We identificeren ons met u als klant. We gaan niet op uw stoel zitten. Maar we staan naast en achter u. We kijken zoals u kijkt. Zo leren we elkaar kennen, als mens en als ondernemer. Geen fiscale goochelarij dus maar oog voor mensen, rendement en de lange termijn. Zo hoort het, zo doen we het.

Harderwijk (Gelderland)
Epe Accountants wijst ondernemers in het midden- en kleinbedrijf, de vrije beroepen, de zakelijke dienstverlening en de non-profit instellingen de juiste weg. Wij willen voor de klant een richtingaanwijzer zijn. Meedenken en adviseren over de juiste bedrijfskoers. Ons team bestaat uit vijf jonge en zeer gemotiveerde medewerkers onder leiding van registeraccountants. Onze werkwijze typeert zich door een informeel en laagdrempelig karakter waarbij een hoog serviceniveau en flexibiliteit voorop staan. Epe Accountants is aangesloten bij de vereniging voor Samenwerkende Registeraccountants en Accountantadministratieconsulenten (SRA). Hiermee bent u verzekerd van de hoge kwaliteitsnormen van onze dienstverlening. Voor onze relaties met vestigingen buiten Nederland zijn wij aangesloten bij het International Network of Auditors and Accountants (INAA).

Zaltbommel (Gelderland)
Jore administratie is mijn eigen bedrijf, waar ik zelfstandig de administratie verwerk voor midden en- kleinbedrijf, Besloten Vennootschappen en Holdings. De boekhouding verwerk ik onder andere in account view, Unit4, Exact, SAP, Navision of snelstart. Om met deze programma's te kunnen werken, dien je ook met office pakketten zoals Word, Excel en Outlook of Super office over weg te kunnen. Dit is voor mij absoluut geen probleem. Ook verwerk ik bestanden van de bank in verschillende ERP systemen. In deze boekhoudprogramma's voer ik ook journaalposten, loonadministratie, MVA afschrijvingen en de aangifte omzetbelasting met eventuele intracommunautaire leveringen of diensten in. Daarnaast verwerk ik de maand- en/of kwartaalafsluitingen met de daarbij behorende grootboek en/of kolombalans, hiervan maak ik voor sommige bedrijven een jaarrapport.

Populaire steden


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2024