Belastingadviseur in Noord-Brabant nodig? Met ruim 4.000 aangesloten belastingadviseurs vindt u altijd de belastingadviseur die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van belastingadviseurs. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de belastingadviseur met het beste aanbod!
De Schipper Groep is een verzamelnaam voor vijf labels: Accountants, Fiscaal, Corporate finance, Pensioen, Personeel & Organisatie. De identiteit van onze organisatie is te vertalen in: no-nonsense, professioneel met een persoonlijke aanpak. "Schipper, de adviseur naast de ondernemer" zegt wie we zijn en wat we doen.
Bij de totale groep werken ongeveer 335 professionals op allerlei gebieden. Niet alleen voor accountants en belastingadviseurs bent u bij ons aan het juiste adres. Wij zijn een sparringpartner voor onze mkb-klanten. Wij gaan niet op de stoel zitten van de ondernemer, maar wel er pal naast.
Schipper is niet zo maar een accountantsorganisatie. Schipper de adviseur naast de ondernemer is onze leidraad. De adviseurs van Schipper gaan samen met u aan de slag om ervoor te zorgen dat u van ons altijd de meest accurate, actuele en op uw specifieke situatie toegespitste dienstverlening krijgt. U krijgt dit van uw eigen Schipper co...
25 jaar als controlerend ambtenaar gewerkt bij de Belastingdienst ben ik 1-1-2006 gestart met een eigen administratiekantoor met de volgende pluspunten: - vaste prijsafspraak per jaar(vanaf € 1600) - bezoek bij het bedrijf (4 a 5x per jaar) - bekend met de problematiek rond een controle van de Belastingdienst/UWV - second opinion voor een vaste prijs(1 a 2 dagen); test uw huidige adviseur! - komt afspraken na - vragen en antwoorden op financieel gebied via e-mail, telefoon zijn begrepen in de vaste prijsafspraak - loonadministratie verzorgd per maand i.v.m. gecombineerde loonaangifte per 1-1-2006 - middelingsregeling - intake gesprek bij het bedrijf is gratis en vrijblijvend - ook voor particulieren belastingaangifte (oude jaren evt. op basis no cure no pay) JVR administratiekantoor Jan Hein van Rosmalen Zandkampen 5 5431 BB Cuijk 0485 314375 jhvr@home.nl
Met dieven vangt men dieven. En met een ex-controleur v an belastingen? Daar...
West Brabants Administratiekantoor te Halsteren is een jong en dynamisch administratiekantoor
actief in de regio Halsteren, Bergen op Zoom, Steenbergen en Zuidwesthoek dat zich voornamelijk richt op het midden- en kleinbedrijf.
Zoals bij veel administratiekantoren staan bij ons kwaliteit, maatwerk, persoonlijk contact,
goede service en een scherpe tarifering hoog in het vaandel.
Hoe kunnen wij u helpen?
Omdat wij vinden dat een goede administratie de motor is van een goed draaiend bedrijf,
bieden wij onze klanten een scala aan administratieve en fiscale diensten.
Dit kan zowel op ons kantoor als bij de cliënt geschieden. U kunt kiezen voor het volledige
pakket van voeren van een administratie tot het verzorgen van de fiscale aangiften.
Ook kunt u kiezen voor een deel van deze diensten.
West Brabants Administratiekantoor biedt diverse diensten aan voor het midden- en kleinbedrijf (MKB) in Halsteren en omgeving...
Wij willen ons eerst even aan u voorstellen:
Admin-online Administratie & Belastingadvies is een administratiekantoor met ruim 30 jaar ervaring in dit vak. Wij werken met de allernieuwste software en digitale mogelijkheden. Uw administratie verwerken wij van schoenendoos tot jaarrekening en fiscale aangifte.
Dit doen we meestal in de vorm van een abonnement. Hiervoor hebben we verschillende pakketten samengesteld. Zo heeft u maandelijkse lage kosten en is uw boekhouding altijd up-to-date. Instappen en opstarten kan op elk gewenst tijdstip van het boekjaar. U kunt klein beginnen met een basis pakket en later doorgroeien naar een uitgebreider pakket. Overstappen en eventueel opzeggen kan maandelijks. U zit dus nergens voor langere tijd aan vast. Het is onze taak te zorgen dat u tevreden bent en blijft.
Bijgaand ontvangt u van ons een overzicht van de abonnementen en tarieven 2015.
In de pakketten die wij bieden, nemen we je al je adm...
Wij kunnen u een supergrote website tonen met super ijle lange verhalen. Maar wat heb je uiteindelijk aan al die informatie? Wij vertellen hier globaal wie we zijn en wat we doen en kunt u een eerste indruk krijgen. Maar verder lijkt het ons beter elkaar persoonlijk te benaderen. We kunnen onze werkzaamheden nog veel beter toelichten en vragen worden meteen beantwoord.
En wat kunnen wij dan zoal allemaal voor u doen?
We kunnen u geen groot lux pand aanbieden waar wij in werken of een grote luxe auto waar we ons op de foto mee kunnen zetten en aan u presenteren of andere leuke plaatjes. Dit hebben we niet. Hebben we dit dan zouden we dit tenslotte moeten doorberekenen in de prijs!
Wij zijn kortom gewoon eenvoudig.
Wij kunnen voor u:
* VERWERKING ADMINISTRATIE
- de administratie opzetten;
- de administratie invoeren;
* DEBITEUREN BEHEER, FACTURERING
* JAARREKENING
* LOONADMINISTRATIE
-de aangifte inkomstenbelast...
Baker Tilly Berk is een landelijke organisatie met 19 vestigingen, een groot aantal specialismen, 750 medewerkers en een opvallend groot aantal familiebedrijven als klant. Onze kernactiviteiten zijn accountancy en belastingadvies, waar nodig aangevuld met specialistische kennis. Inmiddels bestaan wij alweer 99 jaar!
Onder de noemer accountancy biedt Baker Tilly Berk een breed palet aan diensten. Controle en verslaggeving vormen van oudsher de basis van ons accountantsadvieswerk. Een juiste afweging van kansen en risicos is daarbij onontbeerlijk; een kritisch, meedenkend klankbord zien wij als één van onze kerntaken.
Warme betrokkenheid is tekenend voor onze manier en mentaliteit van werken. Onze kernactiviteiten zijn accountancy en belastingadvisering, ondersteund door juridische advisering. Baker Tilly Berk levert tientallen diensten en producten. Het onderstaande overzicht gaat dan ook slechts in op onze kerndiscip...
Online boekhouder | werken op afstand | voordelige vaste tarieven | starters, eenmanszaken, vof en BV
Mijn naam is Onno van Ijsseldijk en ik ben eigenaar van online Administratiekantoor Joris Breda. Ik heb in het verleden gewerkt bij een groot accountantskantoor en regionale accountants – en administratiekantoren. Na vele jaren heb ik besloten om een eigen onderneming te starten. Inmiddels is mijn bedrijf de laatste jaren erg gegroeid en ondersteun ik heel veel ondernemers met de administratie.
Ik vind het erg belangrijk dat de financiële administratie op orde is. Jij, als ondernemer, moet je bezig kunnen houden met de bedrijfsvoering en de administratie is mijn verantwoordelijkheid. Zo is mijn streven om de administratie tip top in orde te hebben om zodoende problemen met bijvoorbeeld de Belastingdienst te voorkomen. Maar ik ga verder dan alleen maar de cijfers. Ik vind het verhaal achter de cijfers enorm interessant.
...
Beste ondernemer,
Als accountant werk ik met directeuren, bestuurders en ondernemers aan de juiste strategische beslissingen zodat hun bedrijf nog gezonder en duurzamer wordt. Door de administratie eerst helemaal te digitaliseren loopt deze volledig automatisch en biedt het 24/7 inzicht in de cijfers.
We voeren elk kwartaal sparringgesprekken over de ontwikkelingen en de ambities van het bedrijf. Ik ben daardoor een partner aan de zij van de klant, zodat deze succesvoller ondernemen.
Cijfers als strategisch instrument
Strategische accountancy betekent dat cijfers worden gebruikt als strategisch instrument voor een heldere bestemming en een duidelijke route. Met een duidelijk verband tussen je bestemming en je route ben je in staat om onderweg alternatieve wegen te bewandelen om toch op koers te blijven.
Voordelen van OAMKB
- professional aan je zij
- online administraties
- 24/7 inzicht in je cijfers
- all-in vast maa...
Nooit meer zelf boekhouden
Je had er al geen zin in en nu hoeft het ook niet meer. Sterker, van ons mag je niet eens boekhouden. Jij houdt je bezig met ondernemen en wij zorgen voor jouw actuele cijfers en een goed advies.
Binnen het basisabonnement tot verzorgen wij de verwerking van al jouw gescande bonnen en facturen. Vraag naar de uitbreidingsmogelijkheden indien je meer dan 50 inkoopfacturen gemiddeld per maand verwacht. Ook verzorgen we het inlezen en verwerken van jouw elektronische bankmutaties, het afschrijven van de vaste bedrijfsmiddelen en per kwartaal zetten wij de BTW aangifte voor je klaar. Op jaarbasis verzorgen wij de rapportages en aangiften vennootschapsbelasting en/of inkomstenbelasting. Overige vragen en/of advies worden verzorgd op regiebasis. Je kunt je eigen mix samenstellen van diensten en hoe meer we samenwerken hoe gunstiger de tarieven.
Wij bieden zowel een online als mobiel platform om met elkaar t...
Petra Philipsen. ‘Een oplossing voor ieder vraagstuk!’
Graag wil ik van de gelegenheid gebruik maken om mijzelf aan u voor te stellen. Mijn naam is Petra Philipsen, ik ga als eigenaar van Kubus Tilburg West aan de slag op industrieterrein “Kraaiven” in Tilburg West.
Na het succesvol afronden van mijn administratieve opleidingen ben ik al ruim 18 jaar werkzaam in het bedrijfsleven als boekhouder. 15 jaar lang heb ik gewerkt als boekhouder binnen het bedrijfsleven. Dit heb ik al die jaren met veel plezier gedaan maar ik was toe aan een nieuwe uitdaging.
3 jaar geleden heb ik ervoor gekozen om op eigen benen te gaan staan en ben ik zelfstandig ondernemer geworden. In de samenwerking met de KUBUS Coöperatie heb ik mijn nieuwe uitdaging gevonden. Deze samenwerking biedt mij de mogelijkheid om de voordelen van een kleine organisatie te bieden, gecombineerd met de kwaliteit en het dienstenaanbod van een grote ...
AKSO BV is een administratiekantoor dat zich met name richt op startende en gevestigde ondernemers in het midden- en klein bedrijf (MKB). Bij AKSO staan kwaliteit, maatwerk, persoonlijk contact, goede service en een scherpe tarifering hoog in het vaandel.
Maar wat AKSO zo uniek maakt is dat zij onderdeel is van Solvid Ondernemen. Solvid Ondernemen adviseert sinds 2002 zelfstandig ondernemers in de breedste zin van het woord: van het regelen van een financiering tot een volledige bedrijfscan, van een haalbaarheidsonderzoek tot een Quick Scan. Door met AKSO in zee te gaan zult u naast een professionele verwerking van uw administratie profiteren van gratis doorlopende adviezen op allerlei gebieden. Hierbij kunt u denken aan een jaarlijkse Quick Scan of tussentijdse kostenbesparende adviezen. Door deze krachtige synergie is AKSO in staat u een breed pakket van diensten aan te bieden en kunnen wij veel sneller anticiperen op uw persoonlij...
Je administratie uit handen geven doe je niet zomaar. Daar zoek je een betrouwbare en deskundige partner voor. Iemand die met je meedenkt, de zorg professioneel van je overneemt en exact weet wat ze moet doen om jouw kosten zoveel mogelijk te beperken. Zowel privé als zakelijk. Iemand die begrijpt dat jouw bedrijf heel belangrijk voor je is.
Jolanda van den Berg is mijn naam. Met JB Administratie & Advies ben ik er voor jou. Heb je hulp nodig bij het opzetten of bijhouden van je (bedrijfs) administratie? Behoefte aan advies bij je belastingaangifte? Kan ik je jaarrekening voor je maken of je aangifte voor je verzorgen? Ben je starter en kun je wel iemand met een schat aan ervaring naast je gebruiken? Ik kan je helpen.
Op mijn site vind je heel veel informatie over mijn bedrijf en wat ik voor je kan doen. Een vrijblijvend gesprek is nóg beter. Kun je meteen al je vragen kwijt. Neem gerust contact op!
In 2013 heb...
Onze diensten
Je kan bij Van De Pas Administratie terecht voor een breed pakket aan diensten. Jij kunt zelf bepalen welke diensten je wenst af te nemen, wij werken hiervoor met verschillende pakketten.
Onze dienstverlening omvat de volgende taken:
Administratie
Full-service: Boekhouding, belastingaangiften en jaarstukken
Online jouw complete administratie in te zien
Ongekend gemak: Wij verwerken uw administratie volledig naar jouw wensen
Vaste prijs: Wij werken met een vast maandtarief voor zorgeloos ondernemen
Advies
Verzorgen van aangiftes bij de Belastingdienst
- Inkomstenbelasting
- Vennootschapsbelasting
- Omzetbelasting
- Communicatie met de Belastingdienst namens jou over jouw belastingzaken indien van toepassing Advies voor startende ondernemers: Je kiest voor Van De Pas Administratie vanwege proactief advies, transparant, meedenken met de klant.
Diensten
- Van De Pas Administratie is een full-service kan...
D. Tak AdministratieKantoor geeft kantoorondersteuning op de gebieden waar u dat nodig heeft. Structureel of incidenteel, voor een bepaalde of onbepaalde tijd, een vastgesteld project, particulier of zakelijk etc. De werkzaamheden worden op mijn eigen kantoor uitgevoerd. Hieronder heb ik voor u een aantal mogelijke werkzaamheden opgesomd. Uiteraard ben ik bereid in een vrijblijvend gesprek een en ander persoonlijk toe te lichten.
Administratieve ondersteuning:
Administratie bijhouden en regelen kan een tijdrovende klus zijn. Alle werkzaamheden die onder het begrip administratie vallen, kunnen aan mij worden uitbesteed. U kunt hierbij denken aan het bijhouden van archief, telefonisch verkeer van en naar uw klanten, het uitwerken/nabellen van offertes, uitwerken van correspondentie, factureren, bijhouden van uw debiteuren en crediteurenadministratie, uw relatiegegevensbestand bijhouden en agendabeheer etc.
Tevens heb ik 15 jaar erva...
Administratiekantoor E. Klijn is een administratie-, advies-, en boekhoudkantoor met een persoonlijke klantgerichte benadering, dat zich richt op het MKB (Midden en Kleinbedrijf), ZZP-ers, startende ondernemers en particulieren. Wij zijn voor u méér dan alleen de "boekhouder" die uw boekhouding verwerkt.
Wij zijn gespecialiseerd in het samenstellen van jaarrekeningen, het verzorgen van fiscale aangiften, financiële administratie én salarisadministratie.
Tevens kunt u bij ons terecht voor advies op administratief, financieel en fiscaal gebied, alsmede op gebied van personeel, organisatie en automatisering.
U kunt zich dan concentreren op datgene wat voor u belangrijk is: ondernemen!
Kortom, wij zijn uw vertrouwenspersoon, belastingconsulent en adviseur !!!
Wij verlenen onze diensten zoveel mogelijk bij de klanten op locatie, maar natuurlijk is het ook mogelijk dat u uw administratie bij ons o...
Wat is Bronneberg Administratie & Advies?
Bronneberg Administratie & Advies (BAA) is een laagdrempelig administratiekantoor in Tilburg. BAA is gespecialiseerd in de ondersteuning bij of volledige verzorging van financiële administraties. Dit varieert van het bijhouden van de boekhouding tot het opstellen van de belastingaangiftes. Ook het samenstellen van de jaarrekening en het verzorgen van de salarisadministratie behoort tot de mogelijkheden.
Heldere en vaste prijsafspraken
Bij BAA betaalt u niet te veel, maar krijgt u wel optimale kwaliteit en service. BAA zorgt er uiteraard voor dat u optimaal gebruik kunt maken van de fiscale ondernemersfaciliteiten en aftrekposten. Onze cliënten betalen voor de werkzaamheden die wij daadwerkelijk verrichten en niet voor de tijd die wij er aan besteden. U bepaalt zelf wat BAA doet en wat u eventueel zelf doet.
De jaarlijkse kosten staan vast, zijn helder en duidelijk. Er worden g...
Wij zijn een hecht team van specialisten op financieel en fiscaal gebied. Met onze dienstverlening zijn wij voortdurend bezig om op een innovatieve, professionele, betrouwbare en persoonlijke wijze het resultaat voor onze cliënten te verbeteren. Bij ons zijn de zaken van onze cliënten in goede handen, waardoor zij zich kunnen richten op ondernemen en leven.
Profiel
accountenz, breda dienstverleners van a tot z
accountenz, breda is een jonge zelfstandige adviesorganisatie, gevestigd te Bavel, die is voortgekomen uit een reeds bestaande accountantsorganisatie. Zodoende hebben de vakspecialisten van accountenz, breda jarenlange ervaring en beschikken ze over de nodige expertise waar de huidige markt om vraagt.
Hoofdzakelijk ondernemers, maar ook ondernemende particulieren
accountenz, breda heeft een sterk ondernemingsgerichte praktijk, maar rekent daarnaast ook particulieren tot haar klantengroep. Ons hart ligt vooral...
Ik ben Marisca Smits - Van Gent en ben de eigenaar van "De Brabantse Boekhouder, deze naam verklapt het natuurlijk al, ik kom uit het altijd zo gezellige Noord-Brabant, ben geboren en getogen en tevens gevestigd in 's-Hertogenbosch. Sinds 2014 verzorg ik inmiddels voor tientallen kleine ondernemers met veel plezier de boekhouding van A t/m Z. Ik vind betrokkenheid, service en persoonlijk contact erg belangrijk.
Destijds ben ik als (part-time) ondernemer gestart naast mijn part-time baan als uiteraard boekhouder. Het is begonnen de gehele boekhouding te verzorgen voor ondernemende kennissen en vrienden. Dit naar aanleiding omdat voor hen het voeren van een gedegen boekhouding een flinke klus was en door de huidige (fiscale-) regelgeving haast ondoenlijk bleek te zijn. Nu drie jaar verder ben ik een full-time onderneming geworden en dit doe ik met alle liefde en met veel plezier.
Een financiële administratie voor iedere...
Helmons Finance & Consultancy is een administratie- en belastingadvieskantoor, gevestigd te Lepelstraat (Noord-Brabant). Ons kantoor verzorgt de administratie en salarisadministratie voor bedrijven, voornamelijk in het midden- en kleinbedrijf (MKB), zelfstandigen zonder personeel (ZZP'ers) en particulieren. Naast administratie, tussentijdse cijfers en jaarrekening (balans & winst- en verliesrekening) verzorgt Helmons Finance & Consultancy ook uw fiscale administratie, zoals inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting en loon- en omzetbelasting. Door uw gehele administratie uit handen te nemen, heeft u alle tijd om dat te doen wat u het beste kan: ondernemen.
Kernpunten van ons kantoor zijn: gedrevenheid, betrouwbaar, snel en vakkundig. Helmons Finance & Consultancy onderscheidt zich in de persoonlijke benadering van clienten en de hoge graad van service. Zo staan wij ook buiten kantooruren tot uw beschikking.
Gunstige tarieven
...
Sier Remmers Boer is een administratie- en belastingadvieskantoor met vestigingen in Breda en Rotterdam. Sier Remmers Boer is de handelsnaam van SRB Beheer BV. Onze aktiviteiten zijn gestart in 1991 binnen een VOF. Op dit moment zijn er 12 medewekers en drie vennoten werkzaam binnen onze twee vestigingen.
Onze klanten zijn met name ondernemingen in het MKB en DGA's. Binnen onze kantoren werken onze mensen in de aparte disciplines (accountancy, fiscalisten en juristen) nauw samen. We komen op die manier tot een integrale aanpak van de bij u spelende vraagstukken.
Door onze persoonlijke betrokkenheid en doordat wij onze vakkennis voortdurend op peil houden, kunnen wij snel en adequaat inspelen op de veranderende wetgeving waarmee u tegenwoordig te maken heeft. We zijn aangesloten bij de Fiscount Adviesgroep. Dit is een landelijk werkende adviesorganisatie t.b.v. vaktechnische ondersteuning aan accountants- administratie- en be...
De historie van de Schipper Groep gaat terug naar 1938. In dat jaar werd Schipper Accountants opgericht en anno 2013 tellen wij 13 vestigingen in Zuidwest-Nederland. Schipper biedt ondernemers diverse diensten op het gebied van onder meer accountancy, controle, belastingadvies, juridische advisering en algemeen bedrijfseconomisch advies. Daarnaast kenmerkt ons bedrijf zich door een gespecialiseerde dienstverlening op het gebied van corporate finance, pensioenen, estate planning, successieplanning en human resources.
De Schipper Groep
De Schipper Groep is een verzamelnaam voor vijf labels: Accountants, Fiscaal, Corporate finance, Pensioen, Personeel & Organisatie. De identiteit van onze organisatie is te vertalen in: no-nonsense, professioneel met een persoonlijke aanpak. "Schipper, de adviseur naast de ondernemer" zegt wie we zijn en wat we doen.
Naast de ondernemer
Bij de totale groep werken ongeveer 300 professionals op allerl...
PTM Administratie is per 1 maart 2018 opgericht door Patricia Christiaanse.
Wie is Patricia?
Ik ben 40 jaar en ik woon samen met mijn gezin in Hilvarenbeek. Ik hou van mensen om mij heen. In mijn vrije tijd ga ik graag een dagje weg met mijn gezin, op de koffie bij familie of gezellig een avondje uit met vrienden.
Verder hou ik van lezen, zwemmen, reizen en vind ik het erg ontspannend om creatief bezig te zijn.
Wat doet PTM Administratie?
PTM administratie verzorgt de administratie en jaarverslag voor kleine zelfstandigen (met of zonder personeel).
Ook bied ik ondersteuning op de financiele administratie bij bedrijven, bijvoorbeeld bij ziekte, zwangerschapsverlof of bij achterstanden. Maar ook als er een nieuw systeem is bied ik ondersteuning bij de implementatie hiervan.
PTM Administratie is gevestigd in Hilvarenbeek, maar ik kan ook op locatie komen (binnen een straal van 50 km).
Waarom heb ik PTM Administratie opgeri...
Administratie- en advieskantoor De Batau richt zich op alle markten.
Wij zijn enthousiaste meedenkers, die samen met u werken aan het beste voor uw business. Wij beschikken over ruime ervaring, waarin vakkennis en betrokkenheid sleutelwoorden zijn.
Een maatkostuum dus, speciaal voor u, met moderne werkwijzen, toegesneden op uw eigen situatie. Wij maken daarover passende afspraken, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten. Allemaal zaken waarvan u direct voordeel hebt.
Vaste lage prijzen
Onze lage prijzen bieden u enorm voordeel en zekerheid.
Commerciële vraagstukken
Wij hebben jarenlange ervaring als mede-eigenaar van een internationale handelsonderneming. Daarom kunnen wij u ook van dienst zijn bij commerciële vraagstukken.
Bedrijfsadviezen
Onze bedrijfsadviezen helpen u om complexe beslissingen te nemen en kritische problemen snel en accuraat op te lossen. Wij adviseren u op uiteenlopende gebieden, bijv...
Finovion is een administratie en financieel-advieskantoor dat het Midden- en Kleinbedrijf ondersteunt bij het verkrijgen van meer grip op de zaak vanuit financieel oogpunt. Naast de ondersteuning bij het voeren van de administratie, belastingaangiften en het jaarwerk, is het de ambitie van Finovion om ondernemers inzicht te geven in hun cijfers. Op regelmatige basis worden de cijfers doorgenomen en worden acties naar de toekomst uitgezet. Hierbij vervult Finovion een klankbordfunctie naar de ondernemer. Finovion biedt haar diensten aan tegen vaste maandelijkse bedragen.
Bovendien biedt Finovion de mogelijkheid van innovatieve dienstverlening door middel van online boekhouding, communicatie en archiefmogelijkheden. Daarmee combineert Finovion het beste van twee werelden: de persoonlijke aandacht van een kleinschalig kantoor en de professionaliteit van een grote organisatie.
Jeroen Hettema is zelf een fervent zeiler en neemt die er...
Foederer is een accountants- en advieskantoor. Wat wij doen? Wij doen er alles aan om u te helpen om úw plannen te realiseren. Gaat u investeren? Voor nieuwbouw, nieuwe vestigingen, een overname? Wij helpen u bij uw financieringsaanvraag. En we gaan, als u dat wilt, zelfs mee naar de bank of naar private investeerders. Bent u bezig met bedrijfsopvolging? Management buy-in? Wij beschikken over een handig stappenplan, rekenen voor u door en kijken of het financieel haalbaar is.
Vanzelfsprekend verzorgen we ook alle gangbare werkzaamheden. Controles, jaarrekeningen, alles wat u van een professionele accountant mag verwachten. Het is zelfs mogelijk om uw complete administratie bij ons onder te brengen. Onze 300 medewerkers, verspreid over tien kantoren in Nederland en België staan voor u klaar. Indien gewenst samen met de partners in ons internationale netwerk. Foederer is namelijk een toonaangevend lid van Crowe Horwath Int...