Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Belastingadviseurs in Noord-Brabant

Belastingadviseur in Noord-Brabant nodig?
Met ruim 4.000 aangesloten belastingadviseurs vindt u altijd de belastingadviseur die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van belastingadviseurs. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de belastingadviseur met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Gratis offertes aanvragen »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Eindhoven (Noord-Brabant)
Over ons: Govers Accountants/Adviseurs bestaat uit één sterke vestiging in Eindhoven met ca. 130 professionals, bestaande uit gekwalificeerde accountants en fiscalisten, ervaren opdrachtleiders, gevorderde en beginnende assistent-accountants. Van de ca. 25 accountants binnen onze organisatie heeft ruim de helft de RA-titel, de rest heeft de AA-titel. Govers kenmerkt zich daarnaast door de flexibiliteit van een middelgroot accountantskantoor, een hoge mate van persoonlijke betrokkenheid en korte lijnen (zowel intern als extern). Op onze website kunt u een indruk krijgen van onze manier van werken (www.govers.nl). Werkwijze Govers Accountants/Adviseurs hecht veel waarde aan een goede relatie met uw stichting; informeel waar kan en formeel waar nodig. Onze wijze van werken kenmerkt zich door: korte communicatielijnen; vast aanspreekpunt; duidelijke afspraken over wie wat moet doen en wanneer.

Boxtel (Noord-Brabant)
Administratie & Adviesbureau Dort is een middelgroot administratiekantoor te BOXTEL dat thuis is op diverse gebieden (administratieve en fiscale dienstverlening voor middelgrote bedrijven (0 tot 50 medewerkers) aangifte omzet- en inkomstenbelasting, salarisadministratie etc.). Nog belangrijker; wij bouwen bij voorkeur een persoonlijke band op zodat we ook actief kunnen adviseren. Wij beschikken over de mogelijkheid tot online boekhouden waarbinnen verschillende varianten (alleen de administratie inzien tot alles zelf verwerken en controle door ons) mogelijk zijn. Vooraf geven wij een duidelijke prijs per jaar waarin alle werkzaamheden verwerkt zitten zodat u precies weet waar u aan toe bent en u geen onverwachte facturen zult ontvangen. Een vrijblijvend adviesgesprek behoort uiteraard tot de mogelijkheden. Wellicht tot ziens! Seth Blanjaar Administratie & Adviesbureau Dort

Sint-Michielsgestel (Noord-Brabant)
1972 - 1978 Boekhoudkundig medewerker RVS Verzekeringen, Rotterdam Kas, bank, giro. Telefonische overboekingen hypotheken, overige boekhoudwerkzaamheden 1978 - 1978 Boekhoudkundig medewerker Automator B.V., Rotterdam Boekhoudwerkzaamheden. 1978 - 1979 Boekhoudkundig medewerker Broekman Motorships B.V., Rotterdam Controleren nacalculaties. 1979 - 1991 Assistent administrateur/fin. controller Drukkerij vlasveld B.V., Rotterdam Boekhouding, salarisadministratie, opstellen maandrapportages. 1992 - 1994 Administrateur Contel Groep B.V., Rotterdam Boekhouding, maandrapportages, jaarrapportages 1994 - huidig Administrateur Eigen eenmanszaak, Rotterdam, Made, Tholen, Den-Bosch Verzorgen gehele administratie en salarisadministratie voor diverse ondernemingen. Automatiseringskennis ________________________________________ MicroSoft Office Goed King boekhoudsoftware voor MKB Zeer Goed

Veghel (Noord-Brabant)
Uw administratie voor een vast laag bedrag per maand? Als ondernemer wilt u zich bezighouden met uw kernactiviteiten, en het liefst niet teveel met de zaken eromheen. Het verzorgen van de boekhouding kost tijd en inzicht en wordt vaak als een noodzakelijk kwaad ervaren. Maar u weet natuurlijk ook dat een deugdelijke administratie noodzakelijk is om uw bedrijf in goede conditie te houden. Wij nemen u alle zorgen over uw cijfers uit handen voor een vooraf vastgesteld vast bedrag per maand. Daarbij zijn wij zelf ook ondernemers, dus dat praat voor u wel zo gemakkelijk.Wij zorgen voor een persoonlijk contact en zorgen voor een helder inzicht in uw bedrijf. Bekijk wat wij voor u kunnen betekenen, stuur ons een mail of bel ons! Diensten Verwerken van de administratie Samenstellen jaarcijfers Tussentijdse cijfers Verzorgen van fiscale aangiften Salarisadministratie

Aarle-Rixtel (Noord-Brabant)
Na bijna twintig jaar ervaring in accountancy en bedrijfsleven ben ik, Erik Segers, in 2011 gestart met Segers Administratie & Advisering. Graag help ik u bij alle facetten van het ondernemerschap. Elke ondernemer heeft behoefte aan een andere vorm en mate van dienstverlening. Voor sommigen volstaat het dat aan de minimale administratieve verplichtingen ten behoeve van fiscus, KvK en financieringsbank wordt voldaan. Anderen hebben behoefte aan meer begeleiding, advisering en managementsrapportages. Mijn dienstverlening pas ik aan op deze wensen en dat tegen scherpe tarieven. Graag maak ik met u vooraf een vaste prijsafspraak zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Bel mij gerust voor een geheel vrijblijvende kennismaking. Ook als u alleen nog maar het voornemen heeft om een onderneming te starten. Ik wijs u graag op alle kansen, risico's en valkuilen !

Maarheeze (Noord-Brabant)
Ons dienstenpakket bestaat onder andere uit: BELASTINGZAKEN: •Aangifte inkomstenbelasting •Aangifte vennootschapsbelasting •Aangifte omzetbelasting •Aangifte dividendbelasting •Opgaaf Intracommunautaire Prestaties •Bezwaar- en verzoekschriften bij de Belastingdienst •Aanvragen toeslagen SALARISADMINISTATIE: •Periodieke salarisverwerking •Uitwisseling van gegevens met uitvoeringsinstellingen •Verwerking van CAO-wijzigingen •Toetsing en toepassing van wet- en regelgeving •Verzorgen van jaaropgaven •Verzorgen van aangiftes loonheffingen RAPPORTAGE: •Opstellen van jaarrekeningen •Samenstellen publicatierapport Kamer van Koophandel •Opstellen van budgetten, begrotingen, en financiële analyses •Opstellen van periodieke managementrapportages

Valkenswaard (Noord-Brabant)
Het begeleiden van ondernemers en ondernemingen bij veranderingsprocessen zoals bijvoorbeeld (her)financieringen, overnames, fusies, herstructureringen en/of reorganisaties. De beoordeling van administraties op hun doelmatigheid en functioneren, inrichting van administraties of het verlenen van bijstand hierin, het samenstellen van financiële en fiscale jaarstukken. Begeleiding en advies bij: reorganisaties en herstructureringen fiscale waarderingsstelsels berekening van loon- en omzetbelasting en overdrachts- en kapitaalbelasting keuze van rechtsvormen invoerrechten buy-outs Taxplanning: het optimaliseren van de fiscale positie, zowel voor ondernemingen als voor vrije beroepsbeoefenaren en particulieren Internationaal belastingrecht. Dit omvat zowel de begeleiding van vestiging in het buitenland als taxrouting in het algemeen.

Made (Noord-Brabant)
Bij The Count begrijpen we dat u zich als ondernemer wil focussen op de core-business van uw onderneming. Het verzorgen van de administratie en bijbehorende fiscale zaken op zich zijn al een tijdrovende onderneming. The Count helpt en ondersteunt u hier graag mee. Voor de ZZP'er, maar ook voor MKB ondernemingen verzorgen wij de administratie en het fiscale traject bij de Belastingdienst. The Count ondersteunt eveneens particulieren bij de aangifte inkomstenbelasting en de aanvraag van toeslagen. Niets is zo prettig als cijfers voorhanden hebben die de werkelijkheid weergeven. U kunt dan beslissingen nemen op basis van de juiste cijfers. Ook daarin kan The Count u adviseren. Zijn er efficiencyslagen mogelijk, waar liggen de kansen en zijn er kostenbesparingen mogelijk? We rekenen het graag voor u door. You can COUNT on us!

Oudenbosch (Noord-Brabant)
Support2Business is uw flexibele schil op het gebied van dienstverlening. In het bedrijfsleven wordt bezuinigd. Ondersteunende functies verdwijnen en worden vervangen door pc en tablets. Hierdoor is er weinig tijd om processen te analyseren, plannen te evalueren en gesprekken uit te werken. Support2Business wil voor bedrijven en instellingen de vraagbaak zijn, de steun en toeverlaat, degene die de puntjes op de i zet. Als flexibele schil kan Support@business het verschil maken en zorg dragen voor managers en bedrijfsprocessen zonder verplichtingen tot langdurige kosten. Bent u op zoek naar financieel advies, secretariële ondersteuning of heeft u hulp nodig bij het organiseren van uw evenement? Dan zit u op het juiste adres. Support2Business is de oplossing. Vanaf onze eigen locatie of bij u op kantoor zetten wij de puntjes op de i.

Breda (Noord-Brabant)
In Admindo vindt u een administratiekantoor waar u voor al uw administratieve zaken terecht kunt. Bij ons krijgt u persoonlijke aandacht en een goede en snelle service. Wij werken met de administratiesoftware van o.a. SnelStart. Wat bieden wij: • Het volledig verzorgen van uw financiële boekhouding. • Het volledig verzorgen van uw loonadministratie. • Het opstellen van jaarrekeningen en rapportages. • Het verzorgen van o.a. de aangifte omzetbelasting, inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting, dividendenbelasting, loonheffingen, erfbelasting en schenkbelasting. • Wij helpen startende ondernemers op weg zodat uw onderneming volgens de juiste wettelijke richtlijnen van start gaat. • Uiteraard kunt u bij ons ook terecht voor het advies van financiële en fiscale aard.

Boxmeer (Noord-Brabant)
Geurts administratieve dienstverlening is uw partner als het om administratie gaat. Voor zowel particulieren als ondernemers staan wij klaar. Wij bieden een ruim dienstenpakket aan van het ordenen van de administratie tot het voeren van de financiële administratie. Wij richten ons voornamelijk op ondersteuning van het midden en kleinbedrijf (MKB), ZZP'ers en Particulieren. Particulieren Thuisadministratie Financiële administratie Aangifte inkomstenbelasting Aanvraag toeslagen Budgetcoach Digitaliseren administratie Overige administratieve zaken Ondernemers Financiële administratie Online boekhouden Startende ondernemer Administratie en archiveren Dataverwerking en digitaliseren Facturering en debiteurenbeheer Overige administratieve zaken

Zeeland (Noord-Brabant)
-neemt alle administratieve handelingen uit handen -verwerkt administraties tot jaarrekeningen en financieel verslagen -regelt alle zaken rondom de inkomstenbelasting -onderhoudt klantencontacten met de Belastingdienst -ondersteunt bedrijven in het bijhouden, controleren én verwerken van de (loon)administratie -heeft parate kennis, een prettig benadering en een luisterend oor “Ik werk freelance voor tientallen zelfstandigen in diverse sectoren. Mijn eigen zelfstandigheid zorgt ervoor dat ik deze klanten graag begeleid én begrijp. Ook qua prijs. Ik wil betaalbaar zijn voor de kleine zelfstandigen. En ja, dat luisterend oor. Ik weet wat het is om zzp’er te zijn. Dat begrip zie ik echt als een voordeel in mijn werk.” Ook buiten de reguliere tijden bereikbaar

Sint-Oedenrode (Noord-Brabant)
Bekkers Adviesbureau richt zich op de begeleiding en ondersteuning van de MKB-ondernemer. Te beginnen met de administratieve en fiscale organisatie. En vanuit deze invalshoek alle andere uitdagingen die een MKB-ondernemer op z'n pad tegenkomt. Hierbij zijn we graag de sparringpartner voor onze klanten. En bieden we pro-actief passende oplossingen voor de meest uiteenlopende organisatie-vraagstukken. We maken enthousiast gebruik van de mogelijkheden die het internet biedt. Dat doen we met de online concepten MijnAdministratieGeregeld en MijnBoekhoudingOnline. Maar we vergeten daarbij niet dat het uiteindelijk gaat om persoonlijke adviezen en daadwerkelijke ondersteuning. Met hart voor uw zaak! www.bekkersadvies.nl www.mijnadministratiegeregeld.nl www.mijnboekhoudingonline.nl

Oijen (Noord-Brabant)
Fullservice administratiekantoor in Oijen voor ondernemers in de regio Oss, Bernheze, Landerd en gemeente Maas en Waal. Vadebra Admninistraties biedt ondernemingen in het MKB een passende oplossing voor hun administratieve behoeften. Dat betekent dat u zich volledig kunt richten op uw ondernemingsactiviteiten, terwijl u weet dat uw administratie in goede handen is. Wij voeren uw administratie, verzorgen uw belastingaangiften, stellen de jaarrekening samen en verzorgen de loonadministratie van uw onderneming. Wij staan voor een persoonlijke, duidelijke en zorgvuldige dienstverlening, met een heldere blik en verstand van zaken. Dit alles tegen een betaalbare prijs en altijd een vaste contactpersoon. Wij hanteren vaste prijsafspraken, zodat u achteraf niet voor verrassingen komt te staan.

Eindhoven (Noord-Brabant)
Persoonlijk in aandacht en werken met korte communicatielijnen is wat ons typeert. Niet U, niet JIJ, maar WIJ maken samen jouw NAAM waar. Jij je core business, wij DE 'collega' op organisatorisch en financieel gebied. NAAM financiën kent haar oorsprong als ondersteunende dienst van het LAKA Huis en kent (dus) de rol van pragmatisch specialist. 100% onderdeel van LAKA Huis: het (t)huis van vijf spelers die ijzersterke oplossingen voor organisatie- en huisvestingvraagstukken leveren. NAAM financiën bestaat uit een ervaren kernteam, aangevuld met een flexibele schil aan 'in te vliegen' expertise vanuit diverse partners. We zijn positief kritisch, scherp op inhoud en ondernemend. Wij zijn erkend lid van de Nederlandse Orde van Administratie en Belastingdeskundigen (NOAB).

's-Hertogenbosch (Noord-Brabant)
Voor de STARTENDE én de GEVESTIGDE ONDERNEMER: Ook voor accountants- en administratiekantoren. Generale advisering op het gebied van inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting, omzetbelasting, loonbelasting en dergelijke; Fiscale en juridische begeleiding/advisering bij onder andere oprichting van vennootschappen, aandelenoverdrachten, herstructureringen, fusies; Fiscale advisering bij internationale structuren, emigratie; Uitvoering van (fiscale) due diligence onderzoeken en scans; Samenstellen en controleren van aangiften, alsmede het achterhalen van belastingbesparende tips en adviezen uit de aangiften; Het aangaan en onderhouden van contacten met cliënten/relaties en diverse instanties, zoals de Belastingdienst, banken en buitenlandse instanties.

Breda (Noord-Brabant)
Boekhouder voor de kleine ondernemer. Alles-in-1 pakketten tegen vaste prijzen. Kleinschalig kantoor met persoonlijke aanpak. Waarom confidon? U levert uw documenten aan en wij doen de rest. Kleinschalig, betrokken administratiekantoor, gericht op kleine ondernemers. We letten scherp op fiscale en andere mogelijkheden voor u. Alert en erg betrokken. Uw belastingaangiften worden zorgvuldig geoptimaliseerd. U betaalt dus niet meer belasting dan nodig. Volledig online dienstverlening is mogelijk maar dan wel altijd dezelfde vaste contactpersoon. Al sinds 2000 verzorgen wij administraties en belastingaangiften voor ondernemers. Vaste Alles-in-1 prijzen, dus u wordt niet meer verrast door de facturen van uw boekhouder. 1% korting voor elk jaar dat u klant bent.

's-Hertogenbosch (Noord-Brabant)
Liendenbergh biedt haar financiële diensten aan, zowel aan particulieren als ondernemers. Daarnaast biedt Liendenbergh een complete oplossing om zorgeloos te kunnen ondernemen, zodat u zich kunt richten op uw bedrijfsactiviteiten. Het kantoor is ervaren, professioneel en kleinschalig van opzet. Missie en visie De missie van Liendenbergh is het zijn van een middelgroot en zelfstandig financieel dienstverlener. Hierbij ligt de focus op kwalitatief hoogwaardige dienstverlening aan particulieren, ZZP-ers en het MKB. De visie kan worden omschreven als: Het streven naar lange termijn relaties, waarbij betrouwbaarheid en hoogwaardige dienstverlening van groot belang zijn.

Rosmalen (Noord-Brabant)
Ondernemen doet geen enkele ondernemer meer alleen. Daar is de fiscale wet en regelgeving te veelomvattend voor geworden. De administratie, de jaarrekening, personeelsbeleid, belastingen, ingewikkelde regelgeving, bedrijfsopvolging enz.: daar heeft u deskundige hulp bij nodig. Om u als ondernemer te kunnen blijven richten op die zaken waar u goed in bent en waar u ondernemer voor bent geworden, heeft u hulp van professionals nodig, die ook als uw klankbord kunnen optreden. Zij kunnen bijv. diverse administratieve en fiscale zaken uit uw handen nemen, uw ideeën toetsen en zorgen voor een objectieve blik van buitenaf. Timmermans Fiscale en Administratieve Dienstverlening kan en wil u hierbij optimaal van dienst zijn en derhalve de ideale partner zijn.

Oosterhout (Noord-Brabant)
Persoonlijke aandacht, één contactpersoon voor uw zaken, contact ook buiten kantooruren, tijdig uw financiële informatie ontvangen zodat u snel in staat bent om beslissingen te nemen. Afhankelijk van uw wensen kunnen wij de financiële administratie geheel of gedeeltelijk verzorgen, de salarisadministratie verwerken en de diverse belastingaangiftes zoals omzet-, loon-, inkomsten- en vennootschapsbelasting indienen. Tijdig wordt met u overlegd over de financiële gang van zaken en fiscale mogelijkheden. U kunt zich richten op uw hoofdtaak: ondernemen en besturen! De kleinschalige omvang van ons kantoor realiseert deze zaken waarbij goede kwaliteit tegen een scherp tarief voorop staat. Wij richten ons specifiek op het MKB en non-profit organisaties.

Made (Noord-Brabant)
Bent u opzoek naar een betrouwbare en ervaren administrateur / belastingadviseur? Dan bent u bij KUBUS aan het juiste adres! Wij hebben meer dan 25 jaar ervaring in het MKB als financieel specialist / belastingadviseur. Administratiekantoor KUBUS Made werkt snel en efficiënt. Wij verzorgen uw administratie, uw jaarrekeningen en belastingaangiftes. Meestal kunnen wij 25% besparen op uw huidige accountantskosten. Ook op andere gebieden kan KUBUS u van dienst zijn, zoals bij een financierings- of ondernemingsplan, kostenbeheersing, bedrijfsopvolging, personeel & organisatie, marketing, reclame & promotie en automatisering. KUBUS Made is laagdrempelig en denkt met u mee. Eerlijkheid, openheid en betrouwbaarheid staan bij mij voorop.

Oosterhout (Noord-Brabant)
'Hans Wassing Finance' is een jong en laagdrempelig administratiekantoor waar persoonlijke benadering vanzelfsprekend is. Of het nu gaat om een fiscale jaarrekening of het voeren van de gehele administratie, bij ons bent u aan het goede adres. 'Hans Wassing Finance' streeft naar een optimale communicatie met de klanten. Ook zonder afspraak bent u bij ons van harte welkom. Wij boeken en verwerken niet alleen het cijfermateriaal, maar gebruiken dit ook in een regelmatig overleg met onze klanten. Wij laten cijfers spreken en daar doen de klanten hun voordeel mee. Voor onze klanten doen wij o.a. de salarisadministraties, de jaarrekeningen en de fiscale aangiften. Wij gaan voor duidelijkheid en transparantie, in uw en ons belang.

Etten-Leur (Noord-Brabant)
Hoezo veel geld kwijt voor een boekhouder? Vandaar de dag is besparen en bezuinigen essentieel. Wilt u hoge kwaliteit, tegen een lage prijs? Kijk dan verder... Amana staat voor persoonlijke benadering en een efficiënte werkwijze waarbij transparantie en communicatie het fundament vormen voor onze relatie met u. Wij realiseren ons dat ondernemingen hedendaags te maken hebben met administratieve lasten en lastige regelgeving. Wij van Amana kunnen u de financiële en fiscale lastenverzwaring uit handen nemen. Wij hebben de benodigde kennis om de financiële administratie, loonadministratie en fiscaliteiten waarmee u en uw onderneming te maken hebben te verzorgen. Neem een kijkje op www.amanaservices.nl en/of neem vrijblijvend contact met ons op.

Fijnaart (Noord-Brabant)
L&W Accountant & Administratie B.V. bestaat reeds 7 jaar. In de afgelopen zeven jaar hebben wij gewerkt aan het opzetten van een professionele organisatie welke aan de daaraan gestelde kwaliteitseisen door de beroepsorganisatie NOvAA, voldoet. De NOvAA is de Nederlandse Orde van Accountant en Administratieconsulenten. Dit houdt onder andere in dat er gewerkt dient te worden volgens een kantoorhandboek, dat periodiek getoetst wordt door externe deskundigen. In het kantoorhandboek zijn zaken geregeld met betrekking tot de continuïteit van de organisatie, opleidingsniveau van de medewerkers, integriteit van de medewerkers en het algehele kwaliteitsbeleid. Nu na zeven jaar staat er een gedegen organisatie met een diversiteit aan klanten.

Uden (Noord-Brabant)
Wij zijn gevestigd in Uden en gespecialiseerd in advisering en begeleiding van startende zzp-ers, ondernemers en ondernemingen in het midden- en kleinbedrijf. Administratieve en fiscale diensten kunnen wij voor een vast bedrag per maand voor u uitvoeren. Alle kosten excl. jaarrekening zijn inbegrepen in dit maandbedrag, dus ook het opstellen van (fiscale) aangiftes en alle correspondentie met een zakelijk verband. Als budgetcoach gaan wij samen uw financiele situatie inzichtelijk en beheersbaar maken en stellen wij een financieel stappenplan op waardoor u weer inzicht krijgt en uw huidige en toekomstige uitgaven. Wij zijn graag bereid om u nadere informatie, zowel telefonisch als bij u thuis, te verstrekken. Website: under construction.

Populaire steden


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2025