Belastingadviseur in Overijssel nodig? Met ruim 4.000 aangesloten belastingadviseurs vindt u altijd de belastingadviseur die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van belastingadviseurs. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de belastingadviseur met het beste aanbod!
Ook in 2024 is het weer zover, de jaarlijkse belastingaangifte moet of kan weer gedaan worden, dit maal in ieder geval over het kalenderjaar 2023.
Jaarlijks veranderd de Belastingdienst haar regels. Deze veranderingen kunnen van invloed zijn op u financiële situatie.
Wilt u graag weten hoe u de belastingregels kunt toepassen om zo veel mogelijk financieel voordeel te behalen?
Twijfelt u of de gewijzigde regels invloed hebben op uw aangifte of raakt u de weg kwijt in de wirwar van de belastingregels of uw financiële mogelijkheden of onmogelijkheden?
Belastingaangifte Advies staat u graag bij met de belastingaangifte en het vinden van antwoorden op al uw (financiële) vragen.
(Geen) Aangiftebrief 2023 belastingdienst ontvangen en (geen) uitstel gevraagd?
De belastingdienst heeft de aangiftebrief 2023 verzonden. In deze brief deelt de belastingdienst mee dat de on...
CijferMeester Accountant
ALMELO - TUBBERGEN - HENGELO - ENSCHEDE - OLDENZAAL - BORNE - TWENTERAND - VRIEZENVEEN - OOTMARSUM - DENEKAMP - HAAKSBERGEN
REGIO TWENTE
Betrouwbaar, Betrokken en Betaalbaar
Als ondernemer en particulier heeft u diverse administratieve verplichtingen. Deze beslommeringen nemen veel van uw kostbare tijd in beslag. Laat deze met een gerust hart over aan uw CijferMeester Accountant.
CijferMeester Accountant
Ik ben Mark Grooten en ik ben AA-accountant, dus ook de meer complexe zaken bij bijvoorbeeld het verwerken van de jaarrekening kan ik moeiteloos oppakken. CijferMeester Accountant levert professionele en betrouwbare dienstverlening. Belangrijk hierbij zijn persoonlijk contact en scherpe prijzen. Mijn grote passie is om als ondernemer bedrijven te ontzorgen en te adviseren over de bedrijfsvoering.
Prettig geprijsd
Uitgangspunt van de dienstverlening zijn vaste maandbedragen. Veel voorkomende vr...
Zoek je een boekhouder die gespecialiseerd is in het op orde maken van jouw administratie, maar ook meedenkt over de complete bedrijfsvoering? Dan ben je bij Wind kracht voor je Administratie aan het juiste adres!
Diensten Wind Administratie:
Bedrijfsadministratie:
Voor jouw onderneming verwerk of controleer ik de bedrijfsadministratie. Er kan gekozen worden om de stukken periodiek te overhandigen of om de administratie online te verwerken. Ik heb ervaring met verschillende boekhoudpakketten en ik kan een boekhoudpakket snel ‘eigen maken’. Hierdoor kunnen wij ervoor kiezen om verder te werken in jouw huidige boekhoudprogramma of kunnen wij samen bekijken welk boekhoudpakket het beste bij jouw onderneming past. Ik heb een abonnement bij Twinfield, waar je ook bij aan kunt sluiten.
Periodieke rapportages:
Het opstellen van periodieke rapportages, bijvoorbeeld per maand of per kwartaal. Deze rapportages geven inz...
Financieel advies en boekhouder voor u als ZZPer!
Voor zzpers, starters en het MKB staan wij voor kwaliteit, niet gratis maar tegen een betaalbare prijs. Een boekhouder die eigenschappen als professionaliteit, betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid als vanzelfsprekend beschouwd? Dan is Voortman Administratie & Advies de juiste partner voor u!
Wanneer u Zzper, starter, zelfstandig ondernemer bent of een eenmanszaak heeft, dan voorzien wij u graag via de website of per e-mail en uiteraard ook telefonisch, uitgebreid met passende informatie en faciliteren wij u op het gebied van de financiële administratie of belastingadvies. Zo hebben wij een selectie van de belangrijkste belastingtips opgenomen en communiceren we maandelijks via onze blog omtrent recente wijzigingen.
Wij ontzorgen u graag in uw financiële werkzaamheden. Van het inboeken van facturen tot het opstellen van uw jaarrekening, balans en winst- en verliesrek...
Anastasia Financiële Dienstverlening staat voor samenwerking op administratief gebied door begeleiding en inzicht te geven op de financiële deel van uw onderneming.
Samenwerking: op basis op waar u als klant administratieve begeleiding of ondersteuning wenst. Maatwerk op administratieve gebied.
Begeleiding: bij het zelf voeren van uw administratie als het uw wens is om een deel van uw administratie zelf te doen. Waar let u op bij het verwerken van de administratie. Een positieve banksaldo met administratieve onderbouwing van het waarom.
Inzicht: jaarcijfers opstellen met oog dat u als ondernemer ook informatie uithaalt naast het voldoen aan de wettelijk verplichtingen die er zijn.
Anastasia persoonlijke cijfers door begeleiding en inzicht
Diensten
• Administratieve samenwerking
• Inzicht jaarcijfers en fiscaal
• Overige
Administratieve samenwerking
Vele mogelijkheden zijn er om uw boekhoudi...
Voor iedere onderneming is het noodzakelijk om de juiste investerings- en financieringsbeslissingen te nemen. Niet alleen kijken naar het boekhoudkundig verleden, maar juist weloverwogen investeren in de toekomst. Hiervoor is het noodzakelijk om beslissingen te baseren op de juiste informatie.
Deze informatie is dermate belangrijk voor de continuïteit van uw organisatie dat de wetgever u als bestuurder de verplichting oplegt om zorg te dragen voor een gedegen informatie voorziening (de zogenaamde "administratieplicht").
U bent door deze verplichting, als bestuurder, aansprakelijk voor alle schade die ontstaat door onvoldoende aandacht voor de digitale informatie voorziening en de beveiliging daarvan binnen uw organisatie.
CYSE is een full service kantoor op het gebied van Cyber Security & Risk Management.
Onderdeel van onze integrale, high-end dienstverlening is het verzorgen van passende oplossingen om uw bestuurlijke info...
Uw cijfers actueel met Finovion Zwolle.
Hoe actueel zijn de cijfers van uw administratie?
Grote kans dat u geduld moet uitoefenen tot het jaar is afgesloten en bijgewerkt. In de huidige tijd is het van belang om uw financiën goed in beeld te hebben. Daarom vinden we bij Finovion dat uw cijfers altijd inzichtelijk moeten zijn. Kies daarom Finovion Zwolle als uw betrouwbare partner in financiële zaken.
Wij staan voor u klaar voor ondersteuning bij de volgende zaken:
* Administratie
* Salarisadministratie
* Jaarrekening
* Belastingaangifte
* Managementrapportage (maandelijks)
* Controlling
* Financiële detachering
* Kwaliteitsmanagement
* Projectmanagement
Zicht op uw financiën met Finovion Zwolle:
Uw administratie wordt op regelmatige basis in de boekhouding verwerkt. Dit kan op verschillende manieren, u kiest zelf wat u het prettigst vindt. Zo kunnen wij uw administratie bij ons op kantoor v...
Ken je dat? Dat je de hoofdprijs moet betalen voor financieel advies?
Is dat niet raar? Het zijn immers jóuw financiën.
Als (startende) ondernemer is het essentieel om te doen wat goed voelt! Je zou moeten doen waar je goed in bent.
ANYI biedt verschillende e-Books (slechts 3,99 euro) , financiële scans (vanaf 275 euro) en ZZP-boxen om je te ondersteunen in jouw financiële administratie (vanaf 16,66). We bedienen alle rechtsvormen.
Onze e-Books, scans en ZZP-boxen geven je financieel inzicht. Niet omdat wij jouw financieel adviseur zijn, maar omdat financiën beginnen met jouw money-mindset. Jij blijft dus in control over jouw eigen financiën. Wij bieden alleen ondersteuning en tips & trucs.
Ons doel is om tegen een betaalbare prijs meerwaarde te bieden aan jouw onderneming. Wij geloven in de kracht van ondernemerschap.
Voor onze scans gebruiken wij bronnen als het KvK, partners van het ...
Oude Breuil & Remeijer Accountancy en Belastingadvies is een relatief klein kantoor op het gebied van accountancy en belastingadvisering. Wij werken voor ondernemingen in het midden- en kleinbedrijf. Daarnaast hebben wij in de loop van de tijd relaties opgebouwd met zelfstandige accountants- en administratiekantoren.
Ons kantoor staat voor kennis van zaken en een heldere doeltreffende werkwijze, waarin korte lijnen een pre zijn. Wij werken tegen een zeer aantrekkelijke en heldere tariefstelling.
De omvang van ons kantoor en de wijze waarop wij werken is een bewuste strategische keuze om bovenstaande te kunnen waarborgen.
Wij bieden u een breed pakket dienstverlening bestaande uit onder andere:
- het verzorgen van uw salarisadministratie en boekhoudadministratie;
- het verzorgen van uw aangiften Loonheffing en Omzetbelasting;
- het samenstellen van uw jaarrekening;
- het verzorgen van uw aangiften Inkomstenbelasting en V...
Kok Fiscale dienstverlening verzorgt administraties, geeft bedrijfsadviezen en belastingadviezen. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor een mediationtraject.
Een Full Service pakket biedt grote voordelen. U betaalt een vast bedrag voor alle afgesproken diensten. Dus: onafhankelijk van de hoeveelheid werk die we voor u doen, hoe vaak u ons ook belt: u betaalt datzelfde bedrag.
Een persoonlijke aanpak is bij Kok altijd inbegrepen, want hoewel we sterk zijn in getallen, bent u als klant geen nummer. Voor u betekent dat één contactpersoon, die uw bedrijf echt kent. En die met de adviseurs binnen Kok een heel netwerk van specialisten meebrengt. Zo kunnen we ook bij complexe zaken een eerlijk en doortimmerd advies geven. Vlot bovendien, daar kunt u altijd op rekenen.
Behalve de duidelijkheid en transparantie die een Full Service Pakket u geeft, heeft Kok Fiscale Dienstverlening nog meer te bieden. U heeft de keuze uit t...
Online administratiekantoor met persoonlijk contact
Ondernemen zonder de zorgen van een administratie
EasyZZP is hét administratiekantoor voor de ZZP’er en ondernemer met een éénmanszaak of VOF. Vanaf € 89,- per maand doen wij uw volledige administratie en uw aangiften BTW en inkomstenbelasting. Dit is inclusief de online webtool en app! Voor het tarief geldt: “Administratie en aangiften voor een vast bedrag per maand. Geen verrassingen achteraf!” Zo weet u altijd waar u aan toe bent. U maakt gebruik van moderne online software en mobiele apps zodat u uw administratie altijd bij de hand heeft en gemakkelijk kan raadplegen. Maar naast de mooie online toepassingen hechten wij grote waarde aan persoonlijk contact en onze lokale kantoren. U bent altijd welkom op één van onze locaties, of u kunt ons per mail, telefoon, WhatsApp, etc. bereiken. Wat betreft uw verwachtingen nemen wij ...
AJS Administratie en Advies is het administratiekantoor van Albert Jacob (Bert) Schonewille en is sinds september 2015 gevestigd in Hardenberg. Mijn kantoor staat voor een persoonlijke dienstverlening met een gedegen en professionele aanpak van uw zaken. De basis voor een goede samenwerking ligt in mijn optiek onder andere bij wederzijds vertrouwen ; no-nonsense en gelijkwaardigheid.
Ik richt mij met AJS Administratie en Advies op ondernemers in het midden- en kleinbedrijf en op particulieren. Voor het kleinbedrijf, zoals de zzp-er, geldt vaak dat het zelf voeren van een gedegen administratie een tijdrovende klus is. Daarnaast is er een kans dat u fiscale voordelen laat liggen. Door uw boekhouding aan mij uit te besteden worden deze werkzaamheden u uit handen genomen door een professional, zodat u zich bezig kunt houden met wat u het beste kunt en het liefste doet. Voor bedrijven met een tijdelijke onderbezetting ben ik ook als in...
**Welkom op mijn profiel, leuk dat je geïnteresseerd bent!**
Na jarenlang ervaring te hebben opgedaan als administrateur, controller en via diverse interim opdrachten, ben ik in 2012 gestart met LEEV.one.
Bij LEEV.one richten we ons op het uit handen nemen van de "administratieve rompslomp" voor zzp'ers en mkb'ers. We voeren jouw administratie met moderne hulpmiddelen zoals UBL of scan-en-herken, zodat jij je kunt focussen op wat echt belangrijk is.
Daarnaast bieden we ondersteuning op jouw kantoor wanneer je handen tekort komt, bijvoorbeeld bij maand-, kwartaal- of jaarafsluitingen, of tijdens periodes van (zwangerschaps)verlof. We helpen ook bij software-implementaties of verbetertrajecten in je bedrijf, zowel op administratief vlak als binnen logistieke en service afdelingen.
Maar daar stopt het niet. Als geduldige en humorvolle coach wil ik mensen bemoedigen en motiveren, zodat zij hun leven (we...
Uw administratie voor een vast bedrag In Orde!
Fantastisch! U hebt er voor gekozen om Zelfstandige Zonder Personeel (ZZP-er) of kleine ondernemer te worden. Dan wordt u ook dagelijks geconfronteerd met het bijhouden van financiële administratie. Maar laten we eerlijk zijn: het liefst houdt u zich toch ook bezig met zaken waar u goed in bent en plezier aan beleeft: winstgevend ondernemen !
U zoekt dus een partner die u dit volledig uit handen neemt. administratie, fiscale aangiften en jaarrekening. Geen verrassingen achteraf. Wij maken dat voor u In Orde voor een vaste prijs per maand. Op die manier dragen wij bij aan uw rendement. In Orde toch?
Hoe dat kan? Onze werkwijze is zoveel mogelijk geautomatiseerd. Daardoor werken wij op de meest efficiënte wijze. Dat voordeel delen wij graag met u.
Gratis overstapservice
Ziet u er tegenop om over te stappen ? Maak dan gebruik van onze gratis overstapservice. Wij regelen ...
Eerste Hulp Bij Administratie Hardenberg (EHBA Hardenberg), is een administratiekantoor in Hardenberg. EHBA Hardenberg ontzorgt u op het gebied van uw financiële administratie en loonadministratie.
Als ondernemer heeft u waarschijnlijk veel passie voor uw beroep, en daar kunt u dan ook uren over doorpraten. Deze passie ligt wat betreft de financiële administratie en loonadministratie vaak op een veel lager niveau. Wellicht bent u zich bewust van het belang om een goede administratie te voeren, maar ontbreekt het u aan tijd, kennis en interesse. Maar juist een goede financiële administratie biedt u veel inzicht in uw onderneming en levert u uiteindelijk gewoon geld op!
EHBA Hardenberg ontzorgt u graag op dit vlak en biedt u o.a. de volgende mogelijkheden:
* Inrichten en opstarten van uw online boekhouding + uitleg hoe u zelf eenvoudig uw administratie kunt voeren.
* Het inboeken van alle boekstukken van uw financi...
Anders dan bij de traditionele accountantskantoren geloven wij in een snelle en directe communicatie. Niet alleen tijdens kantooruren, maar ook daarbuiten. Wij werken samen met vernieuwende partners, waardoor we direct gebruik kunnen maken van nieuwe mogelijkheden en technieken.
Bij zaken waarvoor geen persoonlijk contact nodig is, maken we gebruik van automatisering. Een goed voorbeeld is de portal waardoor de ondernemer aangiften, publicatiestukken, notulen etc. kan accorderen op een tijdstip dat het de klant uitkomt. De klant kan ook rapporten downloaden uit de portal op het moment dat deze dit wenst.
Automatisering is echter voor ons een middel en geen doel op zich. Waar onze concullega’s alles weg automatiseren, gebruiken wij juist de tijdswinst van de automatisering om persoonlijk contact te houden met de klant. Wij zijn geen 9-17 kantoor. Net als de ondernemer zijn wij ook 24/7 met ondernemen bezig. Wij zorgen door on...
Adfico ontzorgt ondernemers in het MKB op administratief en fiscaal gebied!
We zijn veel meer dan het kantoor dat je boekhouding en alle belastingaangiften keurig verzorgt! Wij zorgen er voor dat jij als ondernemer het gewenste inzicht in de financiële en fiscale positie van de onderneming én privésituatie krijgt.
Wij geven advies op de uiteenlopende gebieden, waarmee je als ondernemer te maken hebt. Of dat nu op het gebied van bijv. administratie, belastingen, personeel of subsidie is: wij ontzorgen je! Zo krijg jij alle ruimte te bouwen aan de onderneming. Totaalontzorging voor de MKB-ondernemer, dat is wat Adfico biedt!
Adfico is altijd goed bereikbaar. We reageren snel en adequaat op vragen en zijn proactief. We zijn kleinschalig, maar hebben we wel alle kennis in huis. Doordat we bijvoorbeeld zijn aangesloten bij Fiscount, een samenwerkingsverband van accountants, fiscaal juristen en overige specialist...
Gespecialiseerd in Eenmanszaken (ZZP)/MKB en Startersbegeleiding.
Wat zou ik voor u kunnen betekenen ?
Ik kan voor u de gehele boekhouding voeren of gedeelte's daarvan. De BTW aangiftes kan ik voor u verzorgen evenals de IB aangifte. U kunt uw eigen administratie bijhouden in een door mij vertrekt boekhoudpakket waarbij ik alleen controleer. Facturering en debiteurenbeheer is ook geen enkel probleem. Maatwerk wat u wilt, daar gaat het om.
Ik werk vanuit huis en heb geen duur kantoorpand, lease auto's e.d. zodat ik de tarieven betaalbaar kan houden.
Een boekhouding bijhouden incl. btw aangifte's is bijvoorbeeld al mogelijk vanaf €75,00 per kwartaal. Een zgn. all-inn maandabonnement is al vanaf €40,00 mogelijk.
1e gesprek is altijd vrijblijvend en uiteraard kosteloos. U kunt langskomen, of ik kom bij u langs. Wat u wilt.
Ik zeg altijd tegen mijn klanten: Je moet mij zien als een verlengstukje van jouw bedri...
ST administratie & advies is hèt administratie- en belastingadvieskantoor voor Enschede en omgeving.
Wij bieden ondernemers de helpende hand op het gebied van onder meer administratieve en fiscale dienstverlening.
Wij onderscheiden ons door een persoonlijke benadering van onze klanten. Wij zijn in staat naast de ondernemer te staan en hierbij ondersteuning te bieden op vele terreinen. Denk hierbij aan (salaris-) administratie, fiscale aangiften, belastingadvies, bedrijfsoverdracht, jaarrekeningen, pensioenen en subsidies. Maar ook op het gebied van insolventie, interim werkzaamheden en debiteurenbeheer bent u bij ons aan het juiste adres.
Wij nemen u veel werk uit handen zodat u uw tijd kunt besteden aan de onderneming.
Bent u geïnteresseerd in onze dienstverlening? Dan kijken wij uit naar een vrijblijvend gesprek met u. Geen organisatie is immers hetzelfde en wij sluiten onze diensten graag aan bij uw behoefte. ...
Professionele salarisadministrateur met kennis van de huidige wetgeving en arbeidsrecht.
U kunt bij JWSA Salaris- en Administratiekantoor terecht voor o.s. het aanvragen van een loonheffingennummer voor nieuwe werkgevers, het adviseren bij het in dienst nemen van personeel, kennis van de verschillende cao's, het maken van arbeidscontracten, vaststellingsovereenkomsten en andere documenten, het doen van pensioen aangiften en controle hierop, aangifte loonheffingen, en verder alles wat komt kijken bij het hebben van personeel.
Financiële administratie.
Het verzorgen van de gehele administratie voor zzp'ers en MKB bedrijven, tot aan het maken van de jaarrekening. Tevens verzorgen we de btw aangiften.
Tevens beschikbaar, korte of langere periode, voor interim werkzaamheden. Hierbij kunt u denken aan, het boeken van de dagelijkse boekingen, kas, bank, verkoop en inkoop. Daarnaast het maken van maandelijkse rapportages en...
Kleijssen Beak is een administratie- en belastingaangiftekantoor gevestigd te Almelo. Na een ruime ervaring in de accountancy te hebben opgedaan, bestaat de ervaring dat ondernemers behoefte hebben aan één aanspreekpunt of begeleider die objectief en integraal advies geeft.
Kleijssen Beak staat garant voor persoonlijke betrokkenheid. Staat u voor keuzes op financieel, bedrijfseconomisch en bedrijfskundig vlak?. Na een beoordeling van de boekhouding wordt een kritische blik geworpen op de administratieve organisatie en een bedrijfsrapportage gemaakt. Daarbij wordt de inhoud getoetst aan de externe verslaggeving eisen. Bij deze analyse wordt u begeleid en objectief geadviseerd. Kleijssen Beak is een full-service administratiekantoor waar u, naast administratie en belastingzaken, ook terecht kunt met uw vragen over administratieve organisatie, financieringen, subsidies, ondernemingsplannen en strategische beleidsplannen.
Willems Accountants & Belastingadviseurs is een dienstverlenende organisatie voor onder andere ondernemers in het Midden en Kleinbedrijf en particulieren.
Graag komen wij bij u om te bespreken wat wij voor u kunnen betekenen. Door onze lage overheadkosten (eenvoudig kantoor, weinig tot geen indirect personeel e.d.) is het tarief dat aan u berekend wordt beneden de marktprijs voor dezelfde diensten.
Tevens bij ons geen ondoorzichtige rekeningen achteraf, maar vooraf duidelijke afspraken over onze diensten en tarieven. Daar waar mogelijk werken wij zoveel mogelijk tegen een vooraf overeengekomen prijs. Graag maken wij voor u een offerte.
Onze werkzaamheden zijn o.a.:
- uw financiële coach
- opstellen ondernemingsplan
- voeren (project) administratie
- tussentijdse cijfers
- jaarrekening
- online boekhouding
- belastingaangiften
NET ZO ONDERNEMEND ALS U
Wij zijn financial controllers, belastingadviseurs, administratieconsulenten en personeelsadviseurs in het oosten en midden van Nederland. We vinden lokale betrokkenheid heel belangrijk en willen een belangrijke sparringpartner zijn voor al onze klanten. Iedere klant is voor ons een belangrijke klant en verdient bijzondere aandacht!!
Waarmee kunnen wij u van dienst zijn?
Onze diensten zijn samengesteld voor u en voor uw onderneming. Want niet alleen cijfers tellen. Hoe belangrijk jaarcijfers ook zijn, ze zeggen iets over het verleden. Wat we zeker ook belangrijk vinden is, om samen met u te kijken naar de toekomst.
Waar wilt u als organisatie staan over 5 jaar of 10 jaar. Wat is uw strategie?
Wat uw vraagstuk ook is, de financial controllers en adviseurs van Efisca Administratie & Advies staan altijd voor u klaar.
Wij zijn accountants en belastingadviseurs die meedenken met uw bedrijf of organisatie. Wij willen betrokken zijn bij u -de ondernemer- en u adviseren en helpen bij al uw vragen op financieel en fiscaal gebied.
ACMO heeft een breed pakket van producten en diensten die u kunnen ondersteunen bij het efficiënt opzetten van uw managementinformatie, het nemen van besluiten bij uw bedrijfsvoering en de uitvoering van al uw financiële, fiscale en administratieve werkzaamheden. Daardoor kunt u zich bezighouden met waar u goed in bent: ondernemen.
ACMO werkt vooral voor ondernemingen in het midden- en kleinbedrijf, waaronder de vrije beroepsbeoefenaars, zzp'ers, detailhandel, groothandel, productiebedrijven, non-profit, maar ook andere bedrijven en organisaties zijn van harte welkom. U kunt met al uw vragen bij ons terecht. Wij helpen u graag