Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Belastingadviseurs in Utrecht

Belastingadviseur in Utrecht nodig?
Met ruim 4.000 aangesloten belastingadviseurs vindt u altijd de belastingadviseur die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van belastingadviseurs. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de belastingadviseur met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Vraag nu gratis offertes aan »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Veenendaal (Utrecht)
Boot & Partners is een administratie- en belastingadvieskantoor met vestigingen in Zoetermeer en Veenendaal. Al 17 jaar verzorgen wij de administraties en belastingen van onze particuliere klanten en onze klanten in het MKB. Bij Boot & Partners geloven wij in een persoonlijke kijk naar cijfers. Cijfers vertellen hoe de zaken er voor staan en dat is wat iedere ondernemer wilt weten. Want wie direct actie kan ondernemen, kan onmiddellijk bijsturen en zijn bedrijf effectief managen. Wij nemen daarom ruim de tijd om met u de cijfers te bespreken en om uw vragen te beantwoorden. Op die manier weet u altijd precies waar u aan toe bent. Toch hebben cijfers één nadeel. Ze hebben betrekking op het verleden en zijn snel verouderd. Daarom denken wij met u mee over de toekomst en kunnen wij u bijvoorbeeld adviseren over hoe u belastingen kunt besparen of verbeteringen kunt aanbrengen aan uw administratie. De diensten die...

Houten (Utrecht)
Mooring Groep Mooring Fiscale en Administratieve dienstverlening is onderdeel van de Mooring Groep. Wij streven ernaar om u zoveel mogelijk werk uit handen te nemen, zodat u zich kunt richten op de echt belangrijke dingen in het zakendoen. Wij richten ons op de kleine en middelgrote ondernemingen en stellen daarbij de klant centraal. Door korte lijnen en persoonlijk contact kan onze dienstverlening exact naar uw wensen worden ingevuld Geen bureaucraten met technische verhalen, maar concrete adviezen waar u direct iets aan heeft: dat is onze meerwaarde. Dagelijks geven wij hieraan invulling met onze zeven speerpunten: 1. Persoonlijke aandacht Uw dossier is bij MOORING altijd in handen van een vaste medewerker. Deze heeft bovendien een vaste plaatsvervanger. Daardoor heeft u altijd contact met dezelfde persoon die uw situatie precies kent en direct kan inspelen op uw behoeften. 2. Begrijpelijke taal De eigenaar, Joh...

Everdingen (Utrecht)
Administratiekantoor Geregeld Everdingen verzorgt de administratie en belastingaangiften voor zzp'ers en kleine bv's. De verkoopfacturen maak je zelf in het online boekhoudpakket van Gere-geld, de inkoopfacturen en bankafschriften worden maandelijks bijgewerkt. Jij hebt 24/7 inzicht in jouw klanten, leveranciers en liquiditeit. Foto van je bonnetje en via app zit deze in je administratie, de bon gooi je weg. Btw aangifte, jaarrekening en inkomstenbelasting aangifte tegen een vast tarief per maand, dus geen verrassingen achteraf. Je kunt ervoor kiezen om alles zelf te doen maar je kan ook alles afgeven. Al vanaf € 62,50 wordt jouw administratie verzorgd tot en met de IB aangifte toe. Ik help zzp’ers door het besparen van tijd, geld en frustratie met hun administratie. Met hét online boekhoudpakket van Gere-geld gaan we samen jouw administratie vormgeven. Wanneer maak jij een vrijblijvende afspraak? ...

De Bilt (Utrecht)
MULTIM Business Services werkt graag voor zelfstandigen, vrije beroepsbeoefenaren en kleine ondernemingen. Eerste uitgangspunt in een samenwerking tussen ons is of er een vertrouwd gevoel bij u bestaat om (een deel van) uw financiële zaken in handen van MULTIM Business Services te leggen. Onze organisatie is niet groot en blijft dat want MULTIM Business Services wil dicht en direct bij u als klant blijven staan. Hoe kan MULTIM Business Services u helpen ? Bij het voeren van uw administratie leggen wij de nadruk op het inzichtelijk maken van uw cijfers, zodat u op ieder moment weet waar u financieel staat. Tegen een zeer aantrekkelijk (uur) tarief of vast maandbedrag ( door middel van een maandelijks abonnementsbedrag) doen wij uw complete boekhouding en leveren daaruit alle benodigde en gewenste rapportages. Gemak en kwaliteit in een persoonlijk jasje. MULTIM Business Services werkt met vaste, vooraf overeengekomen p...

Maarssen (Utrecht)
Administratiekantoor ZEN brengt rust in uw administratie en bedrijfsvoering. Als ondernemer zit u niet te wachten op onaangename verrassingen, zeker niet in de huidige economische tijden. Bij administratiekantoor ZEN kiezen we voor duidelijkheid voor onze klanten. Wij communiceren helder onze all-in prijzen, zelfs op onze website. U weet dit precies wat u betaald en wat u hiervoor van ons mag verwachten. Onze bedrijfsvoering bewijst dat kwaliteit en een zeer scherpe all-in prijs uitstekend kunnen samengaan. Zo kunnen wij voor een ZZP ondernemer de volledige administratie incl. OB en IB aangiftes doen voor slechts 400,00 euro op jaarbasis. Uiteraard hebben wij ook voor de andere ondernemingsvormen scherpe prijzen. Door slimme bedrijfsvoering, samenwerking met de juiste partners en door datgene te doen waar u als klant daadwerkelijk behoefte aan heeft, kunnen wij zeer scherpe prijzen bieden. Maar kwaliteit staat voorop, al onze med...

IJsselstein (Utrecht)
Administratiekantoor Ghair is vakbekwaam en heeft al ruim 10 jaar kennis en ervaring op het gebied van boekhouding en administratieve dienstverlening. Wij zijn in staat om zowel de ondernemer in het klein - en middenbedrijf als de particulier volledig te begeleiden, hoe klein of groot de werkzaamheden ook mogen zijn. Doordat we gespecialiseerd zijn in ons vakgebied, zijn we in staat onze klanten de juiste oplossing te bieden zodat de bedrijfsvoering optimaal uitgevoerd kan worden. Het leveren van kwalitatief hoogwaardige dienstverlening en het opbouwen van een langdurige vertrouwensrelatie met klanten hebben wij hoog in het vaandel staan. Een persoonlijke benadering en aandacht voor al uw wensen staan bij ons centraal, wat resulteert in een prettige en langdurige samenwerking. Ons administratiekantoor staat voor duidelijkheid, nakomen van afspraken en een open en eerlijke wijze van samenwerken. Middels rapportages zullen wij u re...

Groenekan (Utrecht)
Beace is een volledig online werkend full service administratie- en belastingadvieskantoor. We maken het doen van de administratie en belastingzaken voor ondernemers zo eenvoudig en helder mogelijk. Bij Beace hoeven ondernemers alleen nog maar hun administratie te uploaden, wij doen de rest. Klanten hebben altijd toegang tot hun eigen online kantoor, krijgen snel inzicht in de stand van zaken van hun bedrijf en kunnen 24/7 een adviseur spreken. Bijkomend voordeel: we werken met vaste prijzen en abonnementen, zo weet je als ondernemer dus altijd van te voren wat je betaalt. Door online samen te werken met klanten en leveranciers kunnen we snel en eenvoudig kennis delen en vergaren. Daarnaast bekijken we bij Beace elke dag opnieuw hoe we onze interne en externe processen nog efficiënter kunnen maken. Hierdoor kunnen we goed inspelen op nieuwe ontwikkelingen en behoeftes om zo onze dienstverlening nog beter aan te laten sluiten ...

Groenekan (Utrecht)
Liqide Adviseurs is een allround advieskantoor voor belasting- en bedrijfsadviezen en het voeren van (complexe) boekhoudingen en personeelsadministraties. Daarnaast zijn wij specialisten op het gebied van controlling, inrichting en koppeling van online administraties en optimalisaties. Liqide gelooft in synergie en biedt om die reden diensten op de volgende 3 gebieden: administratie, advies en strategie. Innovatief, proactief, professioneel en persoonlijk; dat zijn de kernwaarden van Liqide. De combinatie tussen onze expertise en deze kernwaarden maakt dat we de ideale partner zijn om jou en je bedrijf van perfect passend advies en een gestroomlijnde boekhouding te voorzien. ?Bij Liqide begrijpen we wat ondernemers drijft; dat je heus wel weet dat administratie en fiscaliteiten belangrijk zijn, maar dat ruimte voor ondernemen het belangrijkste is. We attenderen je daarom graag op fiscale voordelen, groeimogelijkheden en op valku...

Amersfoort (Utrecht)
Focus je op je bedrijf, wetende dat je administratie altijd up-to-date is. Wij zijn meer dan alleen een administratiekantoor. Ruijs & Istesso is een laagdrempelig kantoor voor administratie en consultancy dat werkt vanuit een kantoor in Amersfoort-Noord (Vathorst). Bij ons zal je geen 3-delig pak tegen komen maar gewone mensen zoals jij en ik. Omdat wij een goed en prettig contact met jou als klant belangrijk vinden staat de deur altijd open om, onder het genot van een bakje koffie, je vragen te beantwoorden. Belangrijk hierbij is dat wij een duidelijk beeld hebben van jou als ondernemer en waar je naar toe wilt in de toekomst. Maar minstens zo belangrijk is hoe en wat je met je bedrijf wilt bereiken. Hierop kunnen we je administratie inrichten en jou helpen je doel te bereiken. Voor een groot aantal klanten werken wij dagelijks de boekhouding bij, Dat doen wij dmv je bijvoorbeeld je eigen Dropbox. Onze klanten scannen dagel...

Zeist (Utrecht)
VDGC richt zich met haar dienstverlening met name op het midden- en kleinbedrijf, alhoewel wij ook een aantal grotere bedrijven tot onze opdrachtgevers mogen rekenen. Een kleinere groep cliënten komt uit de particuliere hoek. Binnen onze dienstverlening onderscheiden we vier disciplines: accountancy, fiscaliteit, administratie en Salarisverwerking (Salaris Online). Voor meer informatie verwijzen wij naar het hoofdstuk Salaris Online. Elke discipline kent weer een breed scala aan financiële diensten, waarvan wij onderstaand een uitgebreide selectie geven. Accountancy Controle-opdrachten Samenstellingsopdrachten Beoordelingsopdrachten Bijzondere opdrachten Opzetten en beoordelen van administratieve organisatie en interne beheersing Verzorgen van subsidie-aanvragen Opstellen van tussentijdse financiële verslagen Begeleiden bij het opstellen van ondernemingsplannen Opstellen van diverse soorten be...

Hoogland (Utrecht)
FINSZ: Financiële grip op uw zaak Natuurlijk kan elk administratiekantoor orde aanbrengen in uw administratie. Maar weten ze ook welke keuzes u elke dag moet maken, voor welke uitdagingen u staat en welke vragen u heeft? Finsz gelooft in de kracht van een persoonlijke benadering. Net als het feit dat wij graag een stapje verder gaan dan de uitvoering. Natuurlijk mag u een snelle, betrouwbare en secure dienstverlening verwachten. Maar bij ons profiteert u daarnaast van het feit dat we ook adviseren. Op accountantsniveau. We hebben namelijk dezelfde kennis en papieren in huis, maar rekenen geen hoge tarieven. Het motto van FINSZ is: financiële grip op uw zaak. Klantgericht, efficiënt, deskundig, betrouwbaar en flexibel. Tevreden klanten, daar draait het bij ons om. Cijfers zijn voor FINSZ niet zomaar cijfers. Dat wat voor u rompslomp is, is onze passie. Wat bij u misschien haastwerk is, heeft bij ons de hoog...

Amersfoort (Utrecht)
Kara Advies is voor haar cliënten een sparringpartner, waarbij wederzijds vertrouwen een grote rol speelt. Het luisteren naar, signaleren van- alsmede het aandragen van oplossingen, is de kracht van onze dienstverlening en vormt de toegevoegde waarde voor onze cliënten. Door goede communicatieve en intensieve samenwerking tussen cliënt en adviseur, trachten wij onze doelstelling te realiseren, namelijk de verwachtingen van onze cliënten overtreffen. Wij onderscheiden ons door onze zeer directe communicatie en wederzijdse opbouwende kritiek. Indien wij kritiek ontvangen van cliënten, dan nemen wij dat zeer ter harte. Niemand is onfeilbaar. Kenmerkend voor onze organisatie is de informele werksfeer en de laagdrempeligheid voor onze cliënten. Daarnaast aarzelen wij echter niet om ook u, als cliënt, van opbouwende kritiek te voorzien, indien blijkt dat uw administratie voor verbetering vatbaar ...

Amersfoort (Utrecht)
Mijnstamrecht is voor haar cliënten een sparringpartner, waarbij wederzijds vertrouwen een grote rol speelt. Het luisteren naar, signaleren van- alsmede het aandragen van oplossingen, is de kracht van onze dienstverlening en vormt de toegevoegde waarde voor onze cliënten. Door goede communicatieve en intensieve samenwerking tussen cliënt en adviseur, trachten wij onze doelstelling te realiseren, namelijk de verwachtingen van onze cliënten overtreffen. Wij onderscheiden ons door onze zeer directe communicatie en wederzijdse opbouwende kritiek. Indien wij kritiek ontvangen van cliënten, dan nemen wij dat zeer ter harte. Niemand is onfeilbaar. Kenmerkend voor onze organisatie is de informele werksfeer en de laagdrempeligheid voor onze cliënten. Daarnaast aarzelen wij echter niet om ook u, als cliënt, van opbouwende kritiek te voorzien, indien blijkt dat uw administratie voor verbetering vatbaa...

Veenendaal (Utrecht)
méér dan alleen een administratiekantoor! Ben je startende ondernemer of juist al jaren actief? ZZP'er, heb je samen een VOF of ben je DGA van één of meerdere BV's? Daily Services verzorgt de volledige boekhouding, het jaarwerk, alle fiscale aangiften en helpt bij het inrichten en verbeteren van het administratieve proces. De administratie richten we samen zo efficiënt mogelijk in met automatische koppelingen zoals bijvoorbeeld de bankkoppeling waardoor je zelf vervolgens alleen nog de facturen hoeft aan te leveren. Dit kan eenvoudig en volledig digitaal via mail, door facturen direct te uploaden in een beveiligde omgeving of via de speciale app voor je smartphone. Dit bespaart niet alleen tijd, maar ook geld. Wij zorgen dan voor de tijdige verwerking van je administratie, stellen alle fiscale aangiften voor je op en voorzien je waar mogelijk van advies en tips & trucs. We blijven innova...

Maarssen (Utrecht)
In-Summa zet niet bepaald een vernieuwende dienst, of een verassend product op de markt. Nee, er bestaan al vele bedrijven die dezelfde diensten leveren. Na 26 jaar ervaring met financiële dienstverleners kwam de conclusie: het ontbreken van passie voor het vak, mensen die nét een stapje harder lopen als het nodig is voor een klant, de klant met raad en daad bijstaan, mensen die hun klanten niet zien als bron van inkomsten of als nummer. We willen een persoonlijke benadering en behandeling van uw zaken geven. In-Summa is betrokken bij uw bedrijf want u bent het belangrijkste referentiekader. Samen met u bekijken hoe de financiële administratie in uw bedrijf het best kan worden georganiseerd. Indien u uw administratie volledig uit handen geeft aan In-Summa dan verrichten wij alle administratieve handelingen en houden u op de hoogte van de stand van zaken door middel van kant en klare bedrijfsresultaatgerichte manage...

Baarn (Utrecht)
Fiscaal en Administratief Adviesburo S.J. van Dijen Ik ben een zelfstandig boekhoudkantoor voor het klein- en middenbedrijf, met een jarenlange werkervaring bij de Belastingdienst. Ik verzorg de administraties van zowel eenmanszaken als besloten vennootschappen. Uw administratie kan door mij vanaf het begin tot en met de jaarrekening, inclusief uw aangiften,Inkomstenbelasting,Vennootschapsbelasting,Omzet-belasting en Loonbelasting, worden verzorgd tegen een zeer redelijk tarief. Ook een vaste prijs behoort tot de mogelijkheden. U kunt zelf bepalen wat u aan uw administratie doet en wat eventueel door mij moet worden gedaan. Een bijkomende service is dat ik zelf bij de klanten langs kom. Mijn eerste bezoek is altijd gratis. Ik hoop dat ik uw belangstelling heb gewekt en zie uit naar een eerste ontmoetin...

Maarssen (Utrecht)
Clearview Finance is een jong en klein bedrijf in de regio Veenendaal die uw administratieve en fiscale zaken volledig uit handen kan nemen. Door onze jarenlange ervaring in de financiële wereld kunnen wij u op een breed gebied een deskundig advies geven en u helpen de juiste richting te bepalen. Doordat wij onze werkzaamheden vanuit huis verrichten, hebben wij geen dure kantoorkosten die wij door berekenen aan onze klant. Hierdoor kunnen wij onze diensten scherp aanbieden. De basis voor een goede samenwerking is persoonlijk contact. Elke klant krijgt daarom een vast contactpersoon die volledig op de hoogte is van uw specifieke situatie. Of u nu ondernemer, particulier of verenigingsbestuurder bent: dankzij persoonlijk contact is maximale betrokkenheid en directe communicatie gegarandeerd. Uit ervaring weten wij dat het belangrijk is om goed op de hoogte te zijn van de gang van zaken in uw onderneming. Zodoende is het mogel...

Zeist (Utrecht)
Solowski Consultancy is specialist in Fiscaal Juridisch Advies met nadruk op de Nederlandse fiscale wetgeving in Internationaal perspectief. We functioneren met name tussen Polen en Nederland. Solowski Consultancy voert ook bedrijfsadministraties voor ondernemers uit Polen, Nederland en diverse andere landen die in Nederland bedrijfsactiviteiten ondernemen. Naast het voeren van bedrijfsadministraties, verzorgen we de loonadministratie (payrolling) en de opmaak van de jaarrekeningen. Wij kunnen voor ondernemers evenals particulieren de inkomstenbelasting aangiften verzorgen, en u kunt bij ons terecht voor fiscale procedure voering, bezwaar en beroepsschriften en diverse andere fiscaal juridische en accountancy activiteiten. Solowski Consultancy is ontstaan als organisatieadviesbureau in organisatieontwerp en ontwikkeling in Polen en Nederland. Onze ondersteuning was voornamelijk gericht op het bereiken van vernieuwende en blijvende ve...

Linschoten (Utrecht)
Het Administratiekantoor van The AdminPeople biedt u een professionele en complete ondersteuning op het gebied van: - De verwerking van de financiële administratie: o.a. het inboeken van facturen, kas bank en giro - De salarisadministratie: verzorging van de aangifte loonheffing, salarisstroken en jaaropgaven - Belastingaangiften: Aangifte Inkomstenbelasting, BTW, Vennootschapsbelasting en Loonbelasting - Online boekhouding: zodat u altijd toegang heeft tot uw eigen administratie. Transparantie staat dus voorop Naast deze diensten verzorgen wij via onze vaste partners zaken als verzekeringen, leaseauto's, consultancy, part time controller ondersteuning en andere voor ondernemers praktische zaken. Deze diensten kunnen wij aanbieden tegen gunstige tarieven, simpelweg doordat wij door het volume interessante kortingen kunnen bieden. Dit geldt ook voor onze eigen diensten. Wij verzorgen uw administratie tege...

Amersfoort (Utrecht)
Uw boekhouding volledig verzorgd al vanaf € 595 per jaar Administratiekantoor Ahneta Advies verzorgt voor stichtingen, zzp-ers, kleine en middengrote MKB klanten en kleine bedrijven alle denkbare werkzaamheden op het gebied van administratie en belastingen. Het administratiekantoor is een BV en er is ruim 12 jaar ervaring in huis. Wat kan Administratiekantoor Ahneta Advies voor u betekenen? Persoolijke aandacht en advies!! Het zal bij u bij ons niet gebeuren dat u een rekening krijgt voor het telefoontje wat u naar ons pleegde voor een vraag over uw boekhouding, belasting, bezwaarschriften of gerelateerde zaken. Bereikbaarhied !! Wij zijn 7 dagen in de week bereikbaar. Ons werkzaamheden voor u kunnen bestaan uit; - Boekhouding verzorgen van A tot Z - Aangiftes verzorgen, inkomstenbelasting, BTW aangifte, Loonbelasting en winstaangifte. - Loonadministratie verzorgen; - Rapportages maken; - Jaarrekeningen;...

Utrecht (Utrecht)
Administratiekantoor met persoonlijk contact. EasyZZP is hét administratiekantoor voor de ZZP’er en MKB'er. Vanaf € 89,- per maand doen wij uw volledige administratie en uw aangiften BTW en inkomstenbelasting. Dit is inclusief de online webtool, verkoopfactuurmodule en app! Voor het tarief geldt: “Administratie en aangiften voor een vast bedrag per maand. Geen verrassingen achteraf!” Zo weet u altijd waar u aan toe bent. U maakt gebruik van moderne online software en mobiele apps zodat u uw administratie altijd bij de hand heeft en gemakkelijk kan raadplegen. Maar naast de mooie online toepassingen hechten wij grote waarde aan persoonlijk contact en onze lokale kantoren. U bent altijd welkom op één van onze locaties, of u kunt ons per mail, telefoon, WhatsApp, etc. bereiken. Wat betreft uw verwachtingen nemen wij met een zesje niet genoeg. Wij streven naar een klanttevredenheid van...

Nieuwegein (Utrecht)
Remark Accountants is een fullservice accountantskantoor gevestigd in Nieuwegein met twee partners, Mark van Dijk AA en Remco van Zoelen AA CB. Wij hebben ieder 12 jaar ervaring opgedaan bij gerenommeerde accountantskantoren en zijn vervolgens ons eigen kantoor gestart. Wij vinden het belangrijk dat u kunt doen waar u goed in bent: ondernemen. Door u werk uit handen te nemen, kunt u meer tijd besteden aan ondernemen. Als accountantskantoor leveren wij diensten op de volgende gebieden: Accountancy Denk aan het verzorgen van de financiële administratie en het samenstellen van de jaarrekening, tussentijdse cijfers en prognoses; Belastingen Zoals aangiften inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting en omzetbelasting; Personeel en Organisatie Bijvoorbeeld het verzorgen salarisadministratie en het inrichten van salarishuizen; Advisering Op de hiervoor genoemde gebieden, maar ook bedrijfswaarderingen, financi...

Houten (Utrecht)
Voor ZZP'er, maar ook voor MKB ondernemingen verzorgen wij de administratie en het fiscale traject bij de belastingdienst. Als ondernemer wilt u zich kunnen focussen op de core-business van uw onderneming. Het verzorgen van de administratie en bijbehorende fiscale zaken op zich zijn al een tijdrovende onderneming. JW Administratiekantoor helpt en ondersteunt u hier graag mee. JW Administratiekantoor is een kantoor welke verder gaat dan de traditionele boekhouder. Door jarenlange ervaring bij verschillende bedrijven (groot en klein) kunnen wij vroegtijdig mogelijke knelpunten signaleren en hierover rapporteren. Niets is zo prettig als cijfers voorhanden hebben die de werkelijkheid weergeven. U kunt dan beslissingen nemen op basis van de juiste cijfers. Zijn er efficiencyslagen mogelijk, waar liggen de kansen en zijn er kostenbesparingen mogelijk? Wij rekenen graag met u mee. Verzorgen van uw (financiële) admi...

Mijdrecht (Utrecht)
ONZE VISIE U wilt een accountant die meer doet dan cijferen alleen. Een kantoor dat u voorziet van gevraagd en ongevraagd advies en harde waarheden niet uit de weg gaat. Een kantoor dat alert is op zaken die geen direct verband hebben met uw cijfers maar wel uw onderneming kunnen beïnvloeden. Een kantoor dat gáát voor zijn klanten: ook in mindere tijden. Hoefs Accountants & Adviseurs is zo'n kantoor. Wij staan voor een persoonlijke benadering waarbij het zakelijke niet uit het oog wordt verloren. Met een luisterend oor als u een oplossing voor een probleem zoekt. Bij (potentiële) nieuwe klanten vindt altijd eerst een eerste kennismakingsgesprek plaats. Zo'n eerste gesprek kost u niets. Daarin komen aspecten aan bod als automatisering, wijze van orderverwerking, personeelsadministratie, facturatie en het inkoopproces. De accountant kan zich tijdens dat gesprek een beeld vormen van uw onderneming. Wij ...

Soest (Utrecht)
CACHCA is gevestigd in Soest,vanuit Soest is een groot deel van het land goed bereikbaar en kunnen wij al snel bij u aan huis komen. Uiteraard is het met alle digitale mogelijkheden ook een optie al uw zaken via internet en e-mail beheren. U kiest zelf wat u wilt blijven uitvoeren en wij verzorgen de rest voor u. Wij zijn een kleine organisatie, gericht op het voeren van financiele administraties en het beheren van Verenigingen van Eigenaren. Door onze kleinschalige manier van werken ontstaat een grote betrokkenheid met als doel het opbouwen van een duurzame relatie met de klant. Persoonlijke aandacht, interesse en inlevingsvermogen zijn hierbij de kernwaarden. De afspraken worden vooral gemaakt bij de klant op kantoor of aan huis. Naast bovenstaande diensten en langlopende klantrelaties behoort het uiteraard ook tot de mogelijkheden om CACHCA in te schakelen voor een eenmalig advies. Hierbij kunt u denken aan h...

Populaire steden


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049
Bank: Triodos Bank
IBAN: NL54 TRIO 0198 3084 85
BTW-nr: NL8226.06.148.B01

© Offerti 2009-2018