Belastingadviseur in Zuid-Holland nodig? Met ruim 4.000 aangesloten belastingadviseurs vindt u altijd de belastingadviseur die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van belastingadviseurs. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de belastingadviseur met het beste aanbod!
M-Totaal is reeds 14 jaar een begrip als het gaat om administratieve- en fiscale dienstverlening. Onze klanten komen uit vele verschillende segmenten waardoor binnen onze organisatie een brede kennis aanwezig is. Naast het feit dat wij in het bezit zijn van het kwaliteitskeurmerk van de brancheorganisatie NOAB, blijkt onze goede service en betrouwbaarheid mede uit het feit dat wij al 10 jaar de rol van fiscale en financiële adviseur vervullen voor de directeur van de consumentenbond.
Na een acht jaar durende leerschool bij Deloitte MKB Accountancy & Advies vond ik het tijd voor een nieuwe uitdaging en ben voor mezelf begonnen.
Mijn werkervaring betreft de volgende gebieden:
* Samenstellen en beoordelen van jaarrekeningen;
* Inrichten, begeleiden en het voeren van administraties;
* Aangiften omzetbelasting, vennootschapsbelasting en inkomstenbelasting;
* Begeleiden en adviseren van ondernemers.
* Functiebeschrijvingen en reorganisatieplannen opstellen.
Eénmanszaak opgericht in 2006, zonder personeel.
Uit behoefte om niet meer "onder" een baas te moeten werken. Eigen baas betekent voor mij vrijheid.
Wat kan ik allemaal:
Verzorgen Financiële Administraties
BTW aangiften
ICL aangiften
IB aangiften
VPB aangiften
Startersbegeleiding
Businessplannen
AO/IC vraagstukken helpen oplossen
Ben geen lid van beroepsverenigingen of clubjes want daar heb ik voeling mee. Ik hou mezelf via het internet uitstekend op de hoogte.
Het beste uit uw onderneming halen. Dat is waar u mee bezig bent. Naar administratieve zaken wilt u zo min mogelijk omkijken hebben. U wilt wel de juiste informatie bij de hand hebben, zodat u goede beslissingen kunt nemen.
Door onze efficiënte werkwijze kunnen wij de kosten van onze dienstverlening laag houden. Dat doen wij met behoud van kwaliteit van onze dienstverlening. Wij zijn ingeschreven bij het Register Belastingadviseurs en voldoen aan de hoogste kwaliteitsnormen.
U boekhouding wordt bij ons al gedaan v.a. € 500,- per jaar bij een eenmanszaak, incl. Jaarstukken en aangifte inkomstenbelasting.
Wij werken dan ook niet op basis van uurtarieven maar voor vaste lagen prijzen v.a. € 1,- per mutatie / factuur.
Tevens gespecialiseerd in internationale ondernemingen zoals de LTD, ZZPers, aannemers, klus-bedrijven en offshore industrie.
Prijzen v.a. € 500,- voor eenmanszaken, VOF met 2 vennoten € 670,-, CV € 520,-, BV € 960,- en LTD € 810,- .
Zoekt u iemand die uw boekhouding in goede banen kan leiden?
Vind u dat de administratie teveel van uw kostbare tijd eist? Tijd die u liever besteed aan de werkzaamheden van uw bedrijf?
Dan leest u hier de juiste advertentie!
Ik ben een freelancer met een eigen boekhoudkantoor en VAR verklaring, die de boekhouding met plezier uit uw handen neemt, zodat u tijd vrij kunt maken om datgene te doen wat belangrijk is.
Kernwoorden: Vakkundig, analytisch, met een persoonlijke noot.
Insolens Consultancy is een jong en dynamisch administratie/adviesbureau dat zich richt op zowel de gevestigde als startende ondernemer in het midden- en kleinbedrijf in heel Nederland. De continuiteit van uw onderneming is net zo van belang voor u als voor ons.
Onze dienstverlening bestaat niet alleen uit het verzorgen van uw financiele administratie, maar we zorgen ook voor nodige begeleiding zodat u zich kunt richten op datgene wat voor u belangrijk is, namelijk: Ondernemen
Wij proberen zoveel mogelijk handelingen te automatiseren, zodat de kosten voor jou zo laag mogelijk blijven. Denk hierbij aan het automatisch inlezen van bankmutaties en het automatisch koppelen van standaardboekingen. Door onze efficiënte manier van werken i.c.m. vergaande automatisering is het aantal uren dat wij maken beduidend lager dan bij een gemiddelde boekhouder. Minder uren betekent lagere boekhoudkosten voor jou. Bekijk ons tarieven overzicht op moderneboekhouder.nl
Osiris Administraties is een professioneel en deskundig administratie- en belastingadvies kantoor voor het MKB segment voor ondernemers en ZZP-ers , waarbij persoonlijke begeleiding en pro-active benadering hoog in het vaandel staan.
naast het verzorgen van de fiscale aangiftes stellen wij ook de jaarrekening op en verzorgen wij de loonadministraties voor werkgevers. Wij ontzorgen de ondernemers in hun administartieve werkzaamheden en geven inzicht in zijn financiele cijfers.
Een klein bedrijf voor het bieden van fiscale en administratieve diensten aan ondernemer en particulier. Meer dan 25 jaar ervaring opgedaan bij een groot internationaal belastingadvieskantoor op het gebied van het verzorgen van aangiftes inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting.
Persoonlijke benadering is één van onze kernpunten om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Voor de mogelijk te verlenen diensten verwijzen wij u graag naar onze website www.fenmarba.nl
Financious is een vakbekwame financiële dienstverlener gespecialiseerd in de verwerking van financiële administraties van ZZP-ers. Onze klanten zijn voornamelijk kostenbewuste ondernemers die kiezen voor een betrouwbare expert.
Boekhouden is een vak apart. Bij ons kunt u terecht voor administratief advies en oplossingen op maat. U profiteert van onze flexibiliteit en persoonlijke aanpak, waardoor u zich ècht klant voelt en u zich kan concentreren op uw onderneming.
Mijn naam is Roelof de Pater. Sinds 2017 ben ik - naast mijn werkzaamheden als pensioenadviseur en financieel planner - actief als finance freelancer. Ik heb bijna 15 jaar ervaring met het inrichten, opzetten en onderhouden van administraties. Eigenschappen: enthousiast, creatief, humoristisch, sociaal, eigenwijs...
Ik heb veel ervaring met het ontwikkelen van managementrapportagetools in Excel en ben graag de financiële sparringpartner van de manager/directeur.
Een klein administratie kantoor dat met plezier uw financiele en salarisadministratie kan en wil verzorgen.
Kantoor aan huis, dus geen hoge kosten en bijna 24 uur per dag bereikbaar.
Al ruim 25 jaar actief en sinds 1 januari uitbreiding met 1 persoon.
Ervaring met vele soorten bedrijven, van aannemers tot juweliers, van sportzaken tot horeca.
Ons motto is, "gun uzelf meer tijd en ons meer werk"
Afstand is geen probleem, want wij kunnen beide auto rijden.
CijferMeester Mario Westveer werkt vanuit een klein kantoor aan huis in Monster. Wij verzorgen voor u de gehele administratie, alle fiscale aangiften, de jaarcijfers, de jaarrekening en wij zijn tevens uw business partner. Wij denken mee en adviseren om uw (groei) ambities waar te maken . Persoonlijk contact, kleinschalig, kundig, betrouwbaar en betaalbaar zijn waarden die bij ons hoog in het vaandel staan. Herkent u zich daarin neem dan gerust contact met ons op.
Bij IKANE kunt u terecht voor al uw financiële- en fiscaleadministratie, alsmede het samenstellen en deponeren van uw jaarrekeningen en tevens voor complexe bedrijfs- en financieringsadviezen.
Door werkervaringen bij de belastingdienst en bij gerenommeerde accountantskantoren en het toepassen van gespecialiseerde software, zijn wij in staat om diensten te verstrekken die kwalitatief beter zijn dan de grotere dienstverlener en dat tegen gereduceerde tarieven!
ASG Financial Services is een modern administratie- en advieskantoor in Hendrik Ido Ambacht dat zich richt op het MKB en ZZP'ers. Wij bieden bieden hoge kwalitatieve diensten tegen scherpe tarieven. Onze dienstverlening bestaat onder meer uit het verzorgen van financiële- en salarisadministraties, belastingaangiften, advisering en interim opdrachten. Alle diensten die wij aanbieden, hebben een aspect gemeen: de Klant. U, als klant, staat bij ons nog centraal!
Van der Plas & Onderwater B.V. is een dynamisch administratie en belastingadvieskantoor voor het MKB en Non profit organisaties in de Duin- en Bollenstreek.
Wij zijn aangesloten bij de Nederlandse Orde van Administratie en Belastingdeskundigen (NOAB) en staan ingeschreven bij het Register van Belastingadviseurs (RB).
Ons kantoor verzorgt alle voorkomende werkzaamheden op het gebied van:
bedrijfsadministraties
belastingzaken
bedrijfsadvisering
Exster is een administratieconsulent die zich richt op midden- en klein bedrijf
Naast het verzorgen van administraties richt Exster zich op het opbouwen , het inrichten van en de advisering voor beginnende ondernemingen- en het verder automatiseren van uw administratie , het begeleiden van uw boekhouding , boeken en uw BTW aangifte.
Het geven van een second opinion , controlewerk , tussentijdse cijfers , rapportages en (geconsolideerd) jaarwerk.
Wij zijn een administratie- belastingadvieskantoor waar een persoonlijke en digitale benadering van u als cliënt een vanzelfsprekendheid is. Fiscale adviezen, oprichtingen BV's, stichtingen en aangiften, zoals de aangifte inkomstenbelasting, omzetbelasting, loonbelasting en vennootschapsbelasting. Door onze jarenlange ervaring in de financiële wereld kunnen wij u op een breed gebied een deskundig advies geven en u helpen de juiste richting te bepalen.
Administratiekantoor voor de kleine ondernemer (ZZP'er).
Onze diensten en tarieven zijn speciaal toegespitst in het verzorgen van volledige administraties van ZZP'ers. Ons totaalpakket bestaat uit:
- verwerken van de administratie in proffesioneel boekhoudprogramma
- het verzorgen van de aangifte omzetbelasting
- Het opstellen van een jaarrekening
- Aangifte inkomstenbelasting
Verder kunt u bij ons terecht met al uw vragen over uw administratie.
Administratie en belastingadvies kantoor voor het verwerken van uw gehele administratie of delen daarvan.
Korte lijnen en persoonlijke begeleiding bij het voeren van uw onderneming. Als oud directeur van een middelgrote onderneming weet ik wat het is om ondernemer te zijn en kan u dan ook met raad en daad terzijde staan op met name administratief en financieel vlak.
Maak vrijblijvend kennis met Erik van Bruggen
Het eerste adviesgesprek is gratis.
Allround boekhouder met een stevige bedrijfseconomische achtergrond. Ik ben Financial Controller.
Lid van de Kubus coöperatie een samenwerkingsverband van 85 accountants administratiekantoren en fiscalisten,
Bij Kubus komt u niet voor verrassingen te staan over de declaratie. U betaalt u een vast bedrag per jaar. Het jaarbedrag spreken wij van te voren.
Zo kunt u 25% op uw accountantskosten besparen, Surf naar www.bespaaraccountantskosten.nl
Geheel of gedeeltelijk uw administratie werkzaamheden uitbesteden zodat
u zich volledig kan toeleggen op uw bedrijfsvoering?
Ik verzorg administraties , vanuit mijn thuiskantoor, voor diverse bedrijven en
particulieren zodat zij onbezorgd hetgeen dagelijks kunnen doen waar
hun bedrijf voor staat.
Mijn deskundigheid en betrokkenheid is optimaal om u een zorgeloze
back office te bieden zodat u ten alle tijden uw administratie op orde heeft.
- Het verzorgen en/of controleren van de financiele administratie
- Adviezen verstrekken om de administratie te optimaliseren
- Maximale gebruikmaking van de fiscale mogelijkheden
- Verzorgen van de BTW aangiften
- Verzorging van de jaarrekening
- Verzorging aangiften IB en VPB
- Alle overige ondernemersvragen
Financiele dienstverlening tegen een vooraf overeengekomen prijsafspraak, een vast bedrag per maand zonder verrassingen achteraf.
Administratiekantoor JH B.V. is een laagdrempelig administratiekantoor dat alle administratieve diensten aanbiedt.
Te denken valt aan verwerken administratie/belastingaangiften/jaarrekeningen/loonadministratie/facturatie/rapportages/financieringsaanvragen/etc.
De efficiënte werkwijze van mijn kantoor zorgt dat de kosten voor u laag blijven.
Door ruime ervaring en opleiding bent u gegarandeerd van een deskundige dienstverlening.