Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Belastingadviseurs in Zuid-Holland

Belastingadviseur in Zuid-Holland nodig?
Met ruim 4.000 aangesloten belastingadviseurs vindt u altijd de belastingadviseur die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van belastingadviseurs. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de belastingadviseur met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Gratis offertes aanvragen »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Gorinchem (Zuid-Holland)
Enthousiaste en professionele accountant en adviseur met een frisse blik voor het midden- en kleinbedrijf. Mijn specialisatie: familiebedrijven en vrije beroepers (met name: medici, architecten, gerechtsdeurwaarders, consultants, interimbestuurders ed.). Belasting besparen? Naast mijn accountancystudie heb ik fiscaal recht gestudeerd bij de Nederlandse Federatie van Belastingadviseurs (het huidige RB). Door deze specialisatie schakel ik snel tussen accountancy en fiscale vraagstukken. Plannen realiseren? Ook financiële planning (inkomens- en vermogensplanning) wordt steeds belangrijker. Ik help u graag met het opstellen van een persoonlijk financieel plan om uw ambities te realiseren. Juist door de combinatie van kennis van de accountancy, belastingen en financiële planning leg ik snel verbanden, sluit ik zakelijke belangen aan op uw privé belangen, loopt u niet te veel risico en bespaart u kosten do...

Alphen aan den Rijn (Zuid-Holland)
Van Ree Accountants belooft u een frisse kijk op cijfers. Op úw cijfers. Hoe goed bekijkt ú uw organisatie? Welke ontwikkelingen houden ú bezig? Welke cijfers vragen om uw aandacht? Van Ree Accountants kijkt graag met u mee. Natuurlijk, we zorgen ervoor dat u over de juiste cijfers beschikt. Maar dat zoveel bedrijven en non-profitorganisaties al 40 jaar met ons samenwerken, heeft een andere reden. Het is onze frisse kijk op cijfers die u verrassende inzichten oplevert. Opmerkelijke trends. Ontwikkelingen in het resultaat. Veranderende prestaties. Groeiende kansen. Dankzij onze frisse blik ziet u zoveel meer. Maak kennis met Van Ree Accountants! We zijn een accountants- en (belasting)adviesorganisatie met vestigingen in Alphen aan den Rijn, Barneveld, Doorn en Geldermalsen. Circa 65 medewerkers kijken met een frisse blik naar de cijfers van bedrijven en organisaties. Klanten uit de regio, maar ook ver daarbuiten....

Schiedam (Zuid-Holland)
Graag wil ik mij voorstellen: Jarenlang heb ik bij diverse financiële afdelingen voor zowel semi-overheid als profit bedrijven gewerkt. Ik heb ervaring mogen opdoen bij grote afdelingen met een hoge mate van hiërarchie en bij kleine afdelingen waar zelfstandigheid en verantwoordelijkheid te pas kwam. Gemeenschappelijke factor hierbij was dat ik altijd de regie had op het volledige financiële proces vanaf het begin tot en met de adviezen, gesprekken en uitvoering. Ik vind het een must om mijn financiële kennis altijd up-to-date te houden waardoor ik naast mijn werk mij, ook privé, altijd op dit gebied verdiep. Seminars, workshops, literatuur en overige behoren tot mijn vrije tijdbesteding. Verder geniet ik van mijn gezin, bestaande uit mijn echtgenote en twee kinderen en ben ik actief als vrijwilliger bij de sportverenigingen van de kinderen. Ondanks het feit dat ik een ‘vakidioot’ ben, weet ik ...

Sliedrecht (Zuid-Holland)
Administratiekantoor Michalak is een klein en informeel administratiekantoor in Sliedrecht. Onze dienstverlening bestaat uit het verzorgen van alle voorkomende administratieve en belasting (fiscale) zaken voor zowel ondernemers als particulieren. Onze cliënten bevinden zich met name in het midden- en kleinbedrijf (MKB) in Sliedrecht, Rotterdam, Regio Drechtstedenen en Alblasserwaard. Uitgangspunten in onze Administratieve en fiscale dienstverlening is een persoonlijke benadering en een praktijkgerichte advisering met een goede prijs-/kwaliteitsverhouding. Door deze werkwijze kunnen wij de kosten van de dienstverlening zo laag mogelijk houden. Tevens kunt u zich volledig richten op de kernactiviteit(en) van uw bedrijf. Ik werk vanuit "kantoor aan huis" of indien gewenst op "locatie". VERANDEREN VAN ACCOUNTANTSKANTOOR NAAR ADMINISTRATIEKANTOOR Veel ondernemers worden jaarlij...

Leiden (Zuid-Holland)
Bent u op zoek naar hoogwaardige tegels en bestratingsmaterialen in Leiden? Dan bent u bij Sloos Tegels Leiden aan het juiste adres! Wij bieden een ruime keuze aan tegels en bestratingsmaterialen, waaronder natuursteen, beton, keramische tegels en gebakken tegels. Daarnaast hebben we ook grind, split en andere sierstenen in ons assortiment. Of u nu op zoek bent naar tuin- of terrastegels, bestratingsmateriaal, siertegels, muurblokken, of onderhoudsmiddelen voor uw tegels en sierbestrating, wij hebben het allemaal! Ons assortiment bestaat uit tegels van diverse afmetingen en stijlen, van grote en kleine tegels tot Portugese en marmeren tegels. Ook voor badkamertegels en mozaïektegels bent u bij ons aan het juiste adres. Onze tegels zijn verkrijgbaar in diverse kleuren en designs, waardoor er voor elke smaak en budget een geschikte tegel te vinden is. Bent u van plan om uw tuin opnieuw in te richten en wilt u een nieuw terras a...

Den Haag (Zuid-Holland)
Benefit4all helpt en coacht zowel privépersonen als ondernemers, die in financiële problemen zijn geraakt. Na een zorgvuldige analyse van de situatie bepaalt Benefit4all of je zaak door ons behandeld kan worden. Na acceptatie bij Benefit4all teken je de overeenkomsten, die vereist zijn om Benefit4all voor jou te laten optreden naar geldverstrekkers en schuldeisers. De procedure bij Benefit4all is als volgt, afhankelijk van de behoefte en situatie van cliënt: • Kennismakingsgesprek. • Intake en invullen formulieren. • Inbrengen van de gevraagde documenten. • Analyse en onderzoek van de situatie. • Gesprek met cliënt ter verduidelijking van de situatie. • Controle en onderzoek van de huidige stand van zaken. • Terugkoppeling van de uitkomsten van het onderzoek. • Mededeling van de beslissing of de zaak wordt behandeld door Benefit4all. • Start van het dos...

Den Haag (Zuid-Holland)
Dobur Den Administratiekantoor - Uw betrouwbare partner in financiële dienstverlening! Bij Dobur Den Administratiekantoor begrijpen we dat het bijhouden van uw financiële administratie een tijdrovende en complexe taak kan zijn. Daarom staan wij klaar om u te ondersteunen en u te ontlasten van deze taken, zodat u zich kunt richten op wat echt belangrijk is: uw bedrijf laten groeien. Ons ervaren team van professionele en deskundige boekhouders en belastingadviseurs staat voor u klaar om een breed scala aan administratieve en financiële diensten aan te bieden. Of het nu gaat om het verzorgen van uw boekhouding, het indienen van uw belastingaangiften, het opstellen van financiële rapportages of het verstrekken van advies op maat, wij hebben de expertise om aan uw specifieke behoeften te voldoen. Bij Dobur Den Administratiekantoor streven we naar een persoonlijke aanpak en een nauwe samenwerking met onze klanten....

Den Haag (Zuid-Holland)
Smit en de Wolf belastingadviseurs bv is in 1975 opgericht als een belastingadvieskantoor. Het is heden ten dage uitgegroeid naar een accountantskantoor met ongeveer 25 werknemers. De specialiteiten liggen voornamelijk in administratieve werkzaamheden, het maken van jaarrekeningen, het doen van alle fiscale aangiften en bovenal het geven van fiscaal advies. Smit en de Wolf is naast haar centrale diensten en secretariaat onder te verdelen in de volgende deelgebieden: Afdeling Inkomstenbelasting, Afdeling Vennootschapsbelasting, Afdeling loonadministratie, Afdeling Accountancy en de afdeling Fiscaal Advies. Onder de werknemers van Smit en de Wolf zijn begrepen: Registeraccountants (RA), Accountant-Administratie Consulenten (AA) en Federatiebelastingadviseurs (FB). Kenmerk van Smit en de Wolf is de persoonlijke benadering. Elke cliënt heeft haar eigen aanspreekpunt binnen de organisatie. Vragen van specialistische aard worde...

Zoetermeer (Zuid-Holland)
Wij zijn aangesloten bij de Nederlandse orde van administratie- en belastingdeskundigen (Noab) en het Register van Belastingadviseurs. Dagelijks bewijzen wij aan onze klanten dat een gedegen kennis, het leveren van accuraat en kwalitatief werk én scherpe tarieven hanteren, wel degelijk hand in hand kunnen gaan. Niet voor niets hebben wij al een lange staat van dienst als het gaat om het voeren van bedrijfsadministraties van zowel kleine als grote ondernemingen. Wij stellen in onze bedrijfsvoering u als klant centraal. Dat zeggen natuurlijk wel meer bedrijven, maar slechts weinig zijn bijvoorbeeld ook daadwerkelijk buiten kantooruren bereikbaar. De werkzaamheden van Randstad Fiscaal betreffen onder andere boekenadministraties, het verzorgen van salarisadministraties, het opstellen van jaarverslagen en rapportages en het verzorgen van financiële rapportages. Uiteraard verzorgen wij ook alle fiscale aangiften. D...

Rijswijk (Zuid-Holland)
De kwaliteit van een ervaren belastingconsultant, maar niet de hoge kosten. Profiteer nu maximaal van alle ZZP aftrekposten en toelages Wij hebben veel ervaring met het opzetten en beheren van boekhoudingen en administraties voor diverse types ondernemingen. Met mijn diensten richt ik mij met name op midden en klein bedrijven, en help ik graag kleine zelfstandigen een goede administratie en boekhouding te leveren. Zodat u als klant u helemaal kunnen richten op uw eigen vak in de wetenschap dat alle administratie goed geregeld is. Wij hebben kwaliteit, inzicht, gemak en een persoonlijke relatie hoog in het vaandel staan. De klant hoeft zich geen zorgen te maken over de administratie, hij kan bij ons terecht voor alle vragen op administratief gebied. Wij staan garant voor een correcte opzet en verzorging van de volledige boekhouding en belasting aangiftes. Ook voor salarisadministratie bent u bij ons aan het juiste adres. Door w...

Dordrecht (Zuid-Holland)
Welkom bij Administratiepower! Na 14 jaar op diverse accountantskantoren gewerkt te hebben zijn we een administratiekantoor gestart specifiek gericht op de kleinere ondernemers en verenigingen van eigenaren. Onze visie: goed werk, geen fratsen en een prima prijs omdat we graag tevreden klanten hebben. Onze werkzaamheden Administratiepower kan voor u de navolgende werkzaamheden verrichten: het verwerken van de administratie administratievoering voor verenigingen van eigenaren het indienen van aangiften omzetbelasting en aangiften intracommunautaire prestaties (ICP) het opstellen van de balans en winst- en verliesrekening (uitwerking jaarstukken) het opstellen en indienen van aangiften inkomstenbelasting eventueel overig advies- en opstartwerkzaamheden Werkwijze In een geheel vrijblijvend kennismakingsgesprek kunnen we kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen. Indien dit tot samenwerking leidt, z...

Den Haag (Zuid-Holland)
FCC Advies is een organisatie die een eigen visie heeft ontwikkeld op het gebied van financieel administratieve dienstverlening. Wie zijn wij: Een administratie- en belastingadvieskantoor dat zich richt op zowel de gevestigde als startende ondernemer in het Midden- en Kleinbedrijf. Een adviesburo op het gebied van werving & selectie en detachering van financieel administratieve professionals. Wat doen wij voor u bij ons administratie- en belastingadvieskantoor; Het verzorgen van financiële administraties, salarisadministraties, belastingaangiften, fiscale adviezen en management ondersteunende adviezen. Waarbij wij vertrouwd zijn met de belastingtechnische aspecten en de regels van de verschillende branches. Wat kan het adviesburo werving & selectie en detachering voor u betekenen; U heeft als ondernemer (tijdelijk) behoefte aan een financieel administratieve professional, maar geen tijd of gelegenh...

Oude Wetering (Zuid-Holland)
1015 is een jong administratiekantoor,dat zich kenmerkt door eenvoud, kwaliteit en betrouwbaarheid . Joost Ouwerkerk is de oprichter van 1015 en heeft meer dan twintig jaar ervaring in de accountancy uiteenlopend van kleine zelfstandigen tot multinationals. 1015 verleent diensten van hoge kwaliteit tegen een redelijke prijs. Daarnaast kunt u heldere en eerlijke adviezen verwachten. Bij 1015 kunt u op een vast aanspreekpunt rekenen waarbij een snelle doorlooptijd en persoonlijke aandacht kenmerkend zijn. Mijn diensten bestaan uit begeleiding en/of het verzorgen van de financiële administratie, het opstellen van jaarstukken, het verzorgen van aangiften inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting en omzetbelasting en het geven van (fiscale) adviezen. Periodiek kan ik u informeren over zaken zoals: - het voorlopige resultaat van het boekjaar - bijzonderheden in de administratie - de stand van zaken inzake te betalen en...

Rotterdam (Zuid-Holland)
De missie van Finnerz is ondernemers inzicht geven in de dagelijkse financiële administratie. Dit doen we door ze bewust te maken dat we realtime kunnen verwerken. We weten zeker dat de aangesloten ondernemers enthousiast worden en een betere grip krijgen op hun cijfers. Hierdoor staan ze minder snel voor verassingen. Betaalbaar online boekhouden start bij Finnerz. Finnerz neemt de financiële administratie volledig uit handen van ondernemers. Door middel van een uniek dienstverleningsmodel, slimme online boekhoudsoftware én ervaren boekhouders op afstand creëren we dagelijks inzicht en grip op de financiële administratie. De jaarrekening is op deze manier een fluitje van een cent! Door altijd in contact te staan met elkaar kunnen we de vragen die ontstaan direct oplossen. Op deze manier hoeven we niet aan het eind van het kwartaal of van het jaar nog een hoop geschiedenisvragen te stellen. Naast de ad...

Nieuw-Beijerland (Zuid-Holland)
Belastingaangifte een struikelblok? Administratie een last? Voor velen is het doen van de jaarlijkse belastingaangifte weer een groot struikelblok. Doe ik het wel goed? Heb ik aan alle aftrekposten gedacht? Administratie- en advieskantoor PIP-Finance BV biedt uitkomst en ondersteunt particulieren en het midden- en kleinbedrijf. PIP-Finance BV biedt u als particulier de volgende diensten aan: ? Belastingaangifte IB voor particulieren ? Aanvraag voorlopige teruggaaf, zorgtoeslag, kindertoeslag en huurtoeslag Voor de zelfstandig ondernemer biedt PIP-Finance BV de volgende diensten aan: ? Begeleiding van startende ondernemers ? Verzorgen financiële administratie en bijbehorende belastingaangiften ? Het opstellen van de jaarrekening ? Inzicht in de financiële gang van zaken van uw bedrijf door: o Toegang tot uw administratie via Internet o Regelmatig adviesgesprek op basis van uw cijfers Tevens zijn wij inz...

Woubrugge (Zuid-Holland)
www.resultaat-gericht.nl info@resultaat-gericht.nl De naam zegt het eigenlijk al! Wij zijn praktisch en efficiënt, vooral ResultaatGericht bezig zijn. Samenwerken om tot mooie resultaten te komen. Korte lijnen, gemakkelijk even overleggen zodat iedereen weer snel door kan waarmee je het liefste bezig ben. Want het gaat tenslotte om ondernemen! Persoonlijke aandacht is belangrijk en niet te vergeten wij helpen u graag! Ben je gestart als ondernemer, maar heb je geen idee hoe je het aan moet pakken met je administratie, dan zit jij bij ResultaatGericht aan het juiste adres. Wij helpen jou op weg en zorgen dat de administratie overzichtelijk en keurig wordt bijhouden. Heb je al jaren een onderneming en altijd zelf de administratie gedaan, maar heb je daar nu geen tijd meer voor omdat je het te druk hebt met het ondenemen? Schakel dan ResultaatGericht in, wij nemen graag het werk voor jou uit handen. Tijdelijk admin...

Rotterdam (Zuid-Holland)
Raja-Consultancy Diensten: Het verzorgen, begeleiden en inrichten van uw administratie U maakt hierbij online gebruik van het financiële pakket dat wij vooraf naar uw wensen inrichten. Vervolgens kijken wij dagelijks online met u mee naar uw administratie. Zo kunt u efficiënt samenwerken. Samenstellen van jaarrekeningen, tussentijdse overzichten en prognoses Door de zeer hoge graad van automatisering zijn wij in staat al uw bescheiden snel en secuur te verwerken. Wij verzorgen periodiek of op uw verzoek rapportages. Dit kunnen standaard winst- en verliesrekening zijn, maar tevens rapportages waarin specifiek op bepaalde zaken wordt ingegaan. On-line boekhouden Met Exact Online kunt u uw administratie 365 dagen per jaar, 24 uur per dag benaderen. Vanaf uw kantoor, vanuit huis of waar dan ook.. Salarisadministratie Wij verzorgen de complete salarisverwerking voor u en uw werknemers. Dit houdt ondermeer in per...

Rotterdam (Zuid-Holland)
Wij zijn een organisatie, gespecialiseerd in de financiële en fiscale dienstverlening voor bedrijven, non-profit organisaties en overheidsinstellingen. Wij zijn een dienstverlenende organisatie, waarbij dit bij ons dan ook voorop staat. Wat kunnen wij voor u betekenen! Diensten van ADR Accountancy CV: ?verwerken financiële ?verzorgen loonadministratie ?alle belastingaangiften ?opstellen jaarrekening en tussentijdse overzichten ?begeleiding financiering- en subsidieaanvragen ...

Oud-Beijerland (Zuid-Holland)
Troost Accountantskantoor v.o.f, opgericht in 1975, is een zelfstandig gevestigd accountantskantoor in Oud-Beijerland. Bij Troost Accountantskantoor zijn zowel accountants- administratieconsulenten (AAs) als college belastingadviseurs (CB' ers) werkzaam. Het kantoor opereert vanuit Oud-Beijerland en Den Haag. De eigenaren / vennoten zijn de heren R. Troost AA, J. van Zetten CB en M.R. Ruivenkamp AA. De heer J. van Zetten CB draagt de eindverantwoordelijkheid voor alle fiscale zaken. De heren Troost en Ruivenkamp zijn beiden verantwoordelijk voor de assurance en overige aan assurance gerelateerde opdrachten. Bij het kantoor zijn, naast genoemde vennoten, circa 15 medewerkers in dienst. Het kantoor kenmerkt zich door een platte organisatiestructuur, korte communicatielijnen en een open informele sfeer waarbij het streven naar kwaliteit een vanzelfsprekendheid is. Onze cliënten variëren van kleine (startende) or...

Den Haag (Zuid-Holland)
Wij willen af van het stoffige imago dat bij een hedendaagse boekhoudkantoor heerst. Impendio doet meer dan alleen de boekhouding. Wij maken gebruikersvriendelijke websites, helpen u met een online marketingcampagne en kunnen ook uw website Google vriendelijk maken. Een duidelijk overzicht maken van uw boekhouding is dus niet onze enige doel, we denken ook graag mee op het gebied van omzetvergroting. Wij halen voldoening uit sterke basissen creëren voor startende ondernemingen. Als ondernemer doet u vooral waar u goed in bent. U focust zich op de primaire activiteiten en omzetvergroting. Boekhoudkantoor Impendio staat u bij om de kosten overzichtelijk te houden en dus een zo hoog mogelijke winst na te streven. Als uw boekhouder zorgen wij dat uw financiële administratie altijd op orde is. Of het nu gaat om uw boekhouding, salarisadministratie, jaarrekening of belastingaangiftes, boekhoudkantoor Impendio verleent u een d...

Schiedam (Zuid-Holland)
WM WORKS Accountancy & Advies BV is een accountantskantoor gevestigd in het pittoreske Schiedam. Ons kantoor kenmerkt zich door een flexibele aanpak met de nadruk op een persoonlijke benadering. Het kantoor is in 2004 gestart door een ondernemer met ruime ervaring in zowel de accountancy als in het bedrijfsleven. Onze cliënten bevinden zich tot buiten de Randstad en ook in het buitenland, en behoren vooral tot het MKB, in zeer uiteenlopende sectoren: bedrijven in de bouw- en installatiebranche, in de scheepvaartsector, maar ook in de dienstverlening en non-profit. Wij fungeren als vertrouwenspersoon; voor veel zelfstandig werkende ondernemers in het MKB is het prettig om regelmatig te overleggen met iemand die het bedrijf kent, en die een onafhankelijke positie ten opzichte van het bedrijf inneemt. Kenmerkend aan de dienstverlening van WM WORKS Accountancy & Advies is de persoonlijke betrokkenheid bij uw onderneming, waarb...

Den Haag (Zuid-Holland)
Reeds meer dan 15 jaar ervaring met verzorging van alle bedrijfsadministraties en belastingaangiften, ook voor particuliere administraties en aanvraag toeslagen. Service, kwaliteit en meedenken staan bij ons voorop. Ook 's avond en in het weekend staan wij u te woord! Voor alle rechtsvormen (eenmanszaak, VOF, BV) verzorgen wij: - financiële administratie - salarisadministratie - aangifte loonbelasting - aangifte inkomstenbelasting - aangifte omzetbelasting - aangifte vennootschapsbelasting - jaarrekening - contact met belastingdienst, bank en overige instanties Startende ondernemers begeleiden wij met het opzetten van de administratie en het opstellen van een ondernemingsplan en prognoses. Wij hanteren bij voorkeur vaste prijsafspraken per jaar, welke van tevoren aan de hand van de omvang van de administratie wordt vastgesteld. Dus geen onverwachte nota's en afrekeningen! Reeds vanaf € 50,- per ma...

Rotterdam (Zuid-Holland)
Kleine ondernemingsregeling!! Net als bij de belastingdienst kennen wij de Kleine ondernemingsregeling!! Wij werken met abonnementen. Ons instapmodel voor kleine ondernemers is € 75 per maand zodat je altijd vooraf weet waar je als ondernemer aan toe bent en wat je kwijt bent voor de boekhouding. Voor de € 75 verzoregen wij de boekhouding (digitaal), uw BTW aangiften, stellen de jaarrekening op en doen uw aangifte IB van u en eventueel uw partner. Het is dus een totaalpakket! Heeft u personeel in dienst? Dan rekenen wij € 7,50 per loonstrook per medewerker per maand. Verder kenmerkt onze werkwijze zich van meet af aan door betrokkenheid bij de ondernemer en zijn onderneming en het (mee)denken in praktische oplossingen? Dat maakt York Administraties tot een deskundige sparringpartner voor het klein MKB. Wij zijn een zzp boekhoudkantoor maar voor de grotere ondernemingen ook de professionele boekhouder. Direct sch...

Barendrecht (Zuid-Holland)
De visie van BTA, een NOAB gecertificeerd kantoor. Ondernemen is vooruitkijken, plannen maken én realiseren en risico's beheersen. De traditionele manier om alleen aan het eind van het jaar de administratie onder de loep te nemen, biedt hierbij geen of nauwelijks ondersteuning. U krijgt zo alleen een beeld achteraf. Om doelgericht uw plannen te realiseren heeft u als ondernemer een actuele administratie nodig. We praten u regelmatig bij aan de hand van actuele cijfers en geven graag antwoord op uw vragen. Zo weet u hoe u ervoor staat. We hebben voor deze opzet gekozen omdat we constateerden dat veel kleine ondernemers (te) veel betalen voor het uitbesteden van hun administratie en er maar weinig service voor terug krijgen. Service én scherpe tarieven Wij bieden naast service, scherpe tarieven voor de verwerking van uw financiële administratie, de aangiften omzetbelasting en het opstellen van de jaarre...

Alphen aan den Rijn (Zuid-Holland)
Dool Administraties is een administratiekantoor voor zowel ondernemers en particulieren, gevestigd in Alphen aan den Rijn en Hazerswoude-Dorp. Wij zijn een administratiekantoor in de omgeving van Leiden, Alphen aan den Rijn, Zoetermeer, Den Haag, ons werkgebied is geheel Zuid Holland. Wat doen wij: Wij ontzorgen ondernemers op het gebied van de financiële administratie en zorgen voor een correcte boekhouding, fiscale aangiften, samenstellen van de jaarstukken. Ook kunnen wij starters helpen met het opzetten van hun onderneming, zodat zij goed van start kunnen. Ondernemers: Bij ons kunt u terecht voor verzorging van uw financiële administratie, loonadministratie, samenstellen rapportages en jaarrekeningen en verzorging van de fiscale aangiften, zoals omzetbelasting, loonbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting. Ook voor advisering op fiscaal gebied bent u bij ons aan het juiste adres. Particulie...

Populaire steden


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2024