Belastingadviseur in Zuid-Holland nodig? Met ruim 4.000 aangesloten belastingadviseurs vindt u altijd de belastingadviseur die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van belastingadviseurs. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de belastingadviseur met het beste aanbod!
KWALITEIT - SERVICE zijn bij ADMIN-CONSULT vanzelfsprekend.
Reeds jarenlang verzorgen wij de boekhouding van veel ZZP-ers werkzaam in verschillende bedrijfstakken.
Wij kunnen ook voor u een vrijblijvende prijsopgaaf maken..
BOEKHOUDING ZZP-ers
Dit is mogelijk door digitale aanlevering van uw boekhouding of aanlevering op papier. Indien gewenst halen wij dit bij u thuis op.
Bijhouden van uw boekhouding per maand / kwartaal / jaar
Opstellen van de jaarstukken en de IB aangifte
Wegwerken achterstanden 'oude jaren'
Redelijke tarieven
BELASTINGZAKEN ZZP-ers en PARTICULIEREN
Wij verzorgen de aangiften Inkomstenbelasting en Btw, en indien van toepassing de aangifte loonheffing.
ADMIN-CONSULT heeft als belastingadviseur een Becon nr. en kan deze aangiften voor u verzorgen
Twyce is een klein administratiekantoor dat zich richt op middelgrote- en kleine bedrijven in de regio Westland. We regelen alle zaken omtrent de boekhouding. Inclusief jaarrekening en bijbehorende aangiften. Ook de loonadministratie kunt u bij ons uitbesteden.
Een echt administratiekantoor hebben we ons bij Twyce Financiën nooit gevoeld. We zijn veel meer ondernemers. Ondernemers die toevallig de hele dag alleen maar met de cijfers bezig zijn. Omdat dáár onze passie ligt. En omdat we weten dat een bedrijf dat zijn administratie op orde heeft, al met 3-0 vóór staat in de strijd tegen de concurrentie. Met een ondernemende blik kijken we naar uw administratie. Met alle voordelen van dien voor u als klant: u zit niet alleen met een administrateur aan tafel, maar ook met een collega-ondernemer.
Kraaijeveld is een administratiekantoor gevestigd in Sliedrecht en opgericht in 2007. Kenmerkend voor de dienstverlening van ons kantoor is een laagdrempelige en transparante aanpak. Van belang is ook de aansluiting bij het Register Belastingadviseurs. Het doel van deze beroepsvereniging is belangenbehartiging en ondersteuning van de belastingadviseur bij het uitoefenen van zijn vak.
Ons kantoor bestaat uit een jong team van 6 medewerkers, elk met hun eigen ervaringen en specialismen. Wij verzorgen de complete financiële administratie, vooral voor bedrijven. We werken volgens vaste prijsafspraken. Helderheid en eerlijkheid zijn belangrijke uitgangspunten en daarnaast informeel contact. Dit willen we niet alleen uitstralen maar vooral ook zijn en er naar handelen
JDfinance MKB boekhoudkantoor is een jonge organisatie. Wij hebben klantvriendelijkheid, service, duidelijke taal, eerlijke prijzen en bereikbaarheid hoog in het vaandel staan.
We werken online en niet regiogebonden en zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 21.30 uur en in het weekend van 10.00 tot 16.30 uur.
Wij kunnen u de volgende zaken aanbieden:
Financiële administratie, salarisadministratie, tussentijdse rapportages, jaarrekening, btw aangifte, IB aangifte, VPB aangifte, deponeren jaarrekening, aanleveren cijfers naar de bank via SBR.
Ook kunnen wij u in contact brengen met iemand voor verzekeringen, financieringen, bedrijfsplan, risico-analyse en pensioenadvies.
U kunt altijd vrijblijvend contact opnemen, een kennismaking is kosteloos.
De voordelen van het kleinschalige accountantskantoor en de voordelen van de grotere accountantsorganisatie. Dat is wat Van der Wilk Accountancy haar klanten wil bieden!
Bij Van der Wilk Accountancy is er ruimte voor persoonlijke aandacht voor de klanten en wordt er een vriendelijke prijsstelling gehanteerd zonder dat dit ten koste gaat van de te leveren kwaliteitAandacht voor de ondernemer.
Peter staat ook regelmatig met de ondernemer stil bij de gevolgen van bijvoorbeeld arbeidsongeschiktheid, overlijden, echtscheiding of het bereiken van de 65-jarige leeftijd. Op deze manier worden vervelende verrassingen voorkomen en ligt de ondernemer altijd op de juiste koers.
Bent u geïnteresseerd, neem dan contact op met Peter van der Wilk voor een oriënterend gesprek.
Innovatief en professioneel MKB accountants- en advieskantoor.
Van eenmanszaak tot BV, van starter tot ervaren ondernemer. Onze kennisgebieden zijn accountancy, advies, fiscaal en administratie.
Wij helpen u graag bij het (verder) professionaliseren van uw bedrijf. Door het accent van tijdrovende administratieve verplichtingen te verleggen naar datgene wat u het liefst doet, ondernemen, creëren we samen tijd en ruimte om te sparren over uw ambities en vraagstukken.
Met de cijfers als vertrekpunt bespreken wij graag al uw ondernemingsissues.
Innovatief, adviserend, professioneel, betrokken, deskundig en eerlijk vind ik belangrijke aspecten voor een goede samenwerking op basis van wederzijds vertrouwen. De basis voor succes ligt namelijk in vertrouwen.
VN administratiekantoor is een startende bedrijf die uw belangen op de eerste plaatst zet. Bent u klant dan kunt u met verschillende financiële vraagstukken bij ons terecht.
VN administratiekantoor kan uw boekhouding opstarten en uitvoeren en doet uw Omzetbelastingaangifte.
Voor andere financiële werkzaamheden kunt u in overleg ook bij ons terecht.
Het voordeel bij VN administratiekantoor is dat u de boekhouding en andere financiële aangifte gescheiden kunt houden mocht u dat willen.
VN administratie voert eerst een uitgebreid gesprek met de klant om de wensen te inventariseren en doet u dan een passende offerte.
Wanneer u een klik met ons voelt dan bent u van harte welkom.
Zie u graag klant worden bij VN administratiekantoor.
Earfra is een belastingadvies- en administratie kantoor. Wij verzorgen de administratie, verschillende belastingaangiftes en belastingadviezen voor particulieren en ondernemers. Earfra is in 2014 ruim 20 jaar actief.
In ons bestand hebben we hoveniers, kapsalon, klus- en bouwbedrijven, advocatenkantoor enz.. Wij komen indien u dat wenst op locatie met u doornemen hoe wij voor u van dienst kunnen zijn.
Earfra wordt geleid door mevrouw mr. I. Bake, fiscaal jurist gestudeerd aan de RU Leiden.
Daarnaast is ze parttime werkzaam geweest, als docente economie en recht, aan de Havo, en Atheneum. Ze heeft workshops ontworpen en begeleid voor (startende) ondernemers.
Voor meer informatie kunt u bellen 015-2122250 of kijk op onze website
www.earfra.nl
Louter Wassink Administraties is in 2007 opgericht door Wim Wassink en Ronald Louter. Wim heeft een groot aantal jaren ervaring opgedaan in het bankwezen terwijl Ronald jarenlang in de accountancy heeft gewerkt.
Vooral starters krijgen bij ons speciale aandacht maar bestaande bedrijven zullen zeker niet minder aandacht krijgen. Onder andere oprichting, verwerken administraties, samenstellen jaarrekeningen, belastingaangiften, salarisadministratie, zijn taken die wij kunnen uitvoeren. Ook maken wij gebruik van experts, zoals accountants, belastingadviseurs en pensioenspecialisten, die kunnen bijstaan bij ingewikkelde en/of specialistische opdrachten. Met ingang van 2014 is Wim met pensioen en gaat Ronald alleen maar dezelfde inzet verder.
Hebt u hulp nodig met uw administratie? AH Administratie biedt u de oplossing voor al uw financiële administratieve werkzaamheden o.a..- Factuurverwerking- Boekhouding- Belastingaangiften. Wij verzorgen uw administratieve zaken met een grote aandacht en behandelen uw belastingaangiften met uiterste zorg.
Voor een vast bedrag per maand kunt u bij AH Administratie terecht voor al uw administratieve diensten en alle voorkomende belastingaangiften , waaronder inkomstenbelasting, omzet- en loonbelasting en vennootschapsbelasting.
Wij voeren de administratie uit voor voor zzp'ers, freelancers en het klein mkb.
Verder heb u altijd inzicht in je financiële administratie, zoals crediteuren, debiteuren, resultaat en balans.
Van der Burg & Beelen Bedrijfs- en Belastingadviseurs is een onderneming gevestigd in Katwijk bestaande uit 10 professionals.
De werkzaamheden die wij voor onze cliënten uitvoeren betreffen het voeren van financiële- en salarisadministratie, opstellen van tussentijdse cijfers en jaarrekeningen, verzorgen van alle soorten belastingaangiften.
Daarnaast is onze onderneming onder andere actief in de advisering over bedrijfsvoering, rechtsvormen, belastingadvisering, P&O, investeringsplannen, bedrijfsovernames, bedrijfswaarderingen, begeleiding startende ondernemers, financieringsaanvragen, tijdelijke aanvulling van uw administratieve afdeling.
Onze onderneming kent korte communicatielijnen, is informeel en laagdrempelig.
ZZP-Hulp Loket richt zich op zzp’ers die hun zaken graag goed geregeld hebben. Sommige ondernemers denken dat het uitbesteden van de administratie aan een professioneel administratiekantoor duur is en zonde van het geld.
Het blijkt echter dat veel ondernemers door gebrek aan kennis van de belastingregels/boekhoudkundige kennis juist veel geld laten liggen en dat door onvolledige structurering van de administratie het boekhouden een onnodig complexe taak wordt.
Daarom kiest ZZP-Hulp loket om het beste van twee werelden te combineren.
Wij werken altijd op maat om zo het maximale rendement uit de onderneming te behalen.
Gebruiksvriendelijke software
Totaal pakket i.p.v. uurtarief
Advisering en begeleiding
MK Administraties & Belastingadvies is een klein administratie en belastingadvieskantoor die u op financieel en fiscaal gebied kan ondersteunen en helpen.
Zoekt u iemand voor bijvoorbeeld;
- Het verwerken van uw administratie
- Het meekijken / controleren van uw administratie
- Het doen van de BTW aangifte
- Het opstellen van jaarcijfers t.b.v. de aangifte inkomstenbelasting
- De aangifte inkomstenbelasting particulier
- De aangifte inkomstenbelasting ondernemer
- Toeslagen aanvragen/wijzigen/stopzetten
- De aangifte vennootschapsbelasting
- Opstellen rekening en verantwoording
- Fiscaal advies
- (starters)begeleiding
- Overige werkzaamheden m.b.t. administratie en belastingen
De interboekhouder.nl is de digitale administratiekantoor voor de niet meer weg te denken digitale tijdperk; en richt zich op de Zelfstandige Professional, en overige MKB ondernemingen die een maal 24 uur 7 dagen in de week gebruikmakend van moderne communicatiemiddelen, wanneer het hen uitkomt en waar zij zich ook bevinden bezig zijn met hun onderneming.
Men gebruikt WhatsApp , hangouts, sociale media en mail om contact te maken en de onderhouden met hun boekhouder en/of adviseur men gebruikt zijn of haar tablet /smart Phone en/of desktop om facturen aan te maken/bonnetjes te scannen betalingen te verrichten en sent alles door naar zijn of haar Administratie- en Advieskantoor De Internetboekhouder.nl
Financieel specialist op het gebied van interim-management, administratieve organisatie, bedrijfseconomisch advies, controlling , accountancy en auditing. Uitgebreide ervaring binnen zakelijke dienstverlening, logistiek, zorginstellingen en non-profit.
Momenteel werkzaam als interim manager en als adviseur voor buitenlandse bedrijven die een vestiging met verkoop kanaal opzetten in Nederland. Deskundig, betrouwbaar en flexibel, tegen gunstige tarieven.
Daarnaast 15 jaar ervaring in het verzorgen van de administratie voor ambitieuze bedrijven die liever geen omkijken willen hebben naar hun boekhouding. Ik werk samen met fiscalisten, marketeers en juristen voor een zo volledig mogelijke dienstverlening.
Met onze financiële, fiscale, juridische en bedrijfsmatige dienstverlening scheppen wij ruimte zodat u zich kunt concentreren op waar u goed in bent. Ruimte voor ondernemen.
acconavm is actief voor klanten in het mkb, de agrarische sector, de overheid en voor non-profit instellingen. Betrouwbaar, deskundig, snel en tegen een marktconforme, transparante prijsstelling.
Graag verwijzen wij u naar onze website voor algemene informatie.
Vanuit onze vestiging te Hellevoetsluis onderhouden wij het contact met u door een vaste accountmanager. Hij/zij kent uw branche, bouwt een vertrouwensrelatie met u op en dient u van advies. Indien benodigd brengt hij u in contact met specialisten binnen onze organisatie.
Administratiekantoor QuickRatio verzorgt de volledige administratie voor ZZP'ers en bedrijven in het MKB, incl. jaarrekening, belastingaangiftes, etc.
Ook is het mogelijk een deel van uw financiële administratie aan ons uit te besteden, bijv. als u zelf uw administratie in wilt boeken en ons de jaarrekening en aangifte inkomstenbelasting wilt laten verzorgen.
QuickRatio is een adminstratiekantoor dat met u meedenkt: wanneer u eenmaal klant bij ons bent neemt u dan tussentijds gerust contact met ons op indien er vragen zijn.
Tevens het adres voor startende ondernemers, wij voorzien u indien gewenst gaarne van adviezen.
Particulieren zijn van harte welkom voor de aangiftes m.b.t. de belastingdienst.
Heeft u achterstanden in uw administratie, hulp nodig om uw administratie op orde te krijgen of het verzorgen van uw gehele administratie zoals het bijhouden van al uw facturen en betalingen dan bent u aan het juiste adres. U kunt ook gebruik maken van mijn hulp voor het indienen van uw aangifte omzetbelasting, debiteuren- en crediteurenadministratie of voor tijdelijke vervanging.
Ik heb ruim 20 jaar ervaring in de financiële administratie en heb gewerkt bij zowel administratiekantoren als bij een bedrijf in loondienst voor het verzorgen van de gehele administratie. Ik werk accuraat, hou van aanpakken en ben flexibel in te zetten aan uren.
Heeft u interesse, neem dan contact met mij op.
Wij zijn een middelgroot administratiekantoor dat zicht met name richt op het MKB in de meest ruime zin des woords.
We onderscheiden ons door een pro-actieve houding gecombineerd met een informele werkwijze. Wij verzorgen voor u alle voorkomende administratieve en fiscale werkzaamheden, varierend van het verzorgen van uw administratie tot het opstellen van uw aangifte vpb en/of IB en salarisadministratie.
We hebben diverse samenwerkingsverbanden met accountants, assurantietusssenpersonen, fiscalisten, makelaars en notarissen zodat we in staat zijn een volledig dienstenpakket aan te bieden. Ten alle tijde blijven we aanspreekpunt zodat we heerlijk in Jip en Janneke taal kunnen blijven communiceren.
Ik ben graag sparringpartner bij vraagstukken betreffende ontwikkeling en rendementsverbetering van je bedrijf.
Maar ook bied ik je structuur bij tegenslag of onzekerheden rondom je persoonlijke financiële toekomst.
In het veld werk ik vaak "waar de problemen zijn" en probeer ik je te ontzorgen door informatie te vereenvoudigen,
waardoor voor jou heldere keuzes ontstaan.
Mijn uitdaging is om mensen te sterken in 't ondernemerschap en zelfredzaam te maken.
Ik heb ruime ervaring met:
* Bedrijfsoverdrachten
* Waardering-en financieringsvraagstukken
* Begeleiden van geschillen tussen aandeelhouders en/of eigenaren
* Het wegnemen van spanningsvelden binnen familiebedrijven
GIAL81 is een organisatie van administrateurs, belastingadviseurs, juridisch adviseurs en organisatieadviseurs. In de regio behoren we momenteel tot de top van de branche en kenmerken ons door een no-nonsense aanpak.
GIAL81 maakt in haar eigen organisatie gebruik van korte communicatielijnen wat de flexibiliteit met haar cliënten ten goede komt.
GIAL81 is meer dan alleen uw administrateur,meedenken met algemene, commerciële, financiële en overige aanverwante zaken behoren ook tot ons takenpakket.
GIAL81 streeft naar maximale dienstverlening door te kijken naar uw individuele situatie in combinatie met de huidige wet- en regelgeving om tot een zo optimaal resultaat te kunnen komen.
Den Dulk administratie- en belastingadviseurs is een regionaal (belasting)advieskantoor en treedt op als zakelijke sparringpartner voor ondernemers in het gehele midden- en kleinbedrijf. Advisering op het gebied van financiële- en salarisadministratie, fiscaliteiten, subsidies, bedrijfseconomische- en juridische zaken alsmede de uitvoering van interim-/detacheringopdrachten behoren tot onze standaard dienstverlening.
Opgericht in 2008. Aantal medewerkers 3,5 FTE. Gevestigd in Zoetermeer. Klantenportefeuille in Randstad en daarbuiten. Doelgroep: MKB. Dienstenpakket: Bedrijfsadministratie, loonadministratie, Jaarrekening, Fiscale aangiften, Bedrijfseconomische- en fiscale advisering.
Sinds 2006 verzorgen wij met veel plezier de administratie voor een groeiend aantal ondernemers en particulieren. Onze dienstverlening strekt zich uit van het doen van aangifte inkomstenbelasting voor particulieren tot het opstellen van de jaarrekening voor vennootschappen.
Bij ons is het verzorgen van uw administratie niet alleen maar het weergeven van verwerkte gegevens. U als persoon staat centraal. Vanuit een proactieve houding denken wij graag met u mee over fiscale, administratieve en financiële vraagstukken.
Door jarenlange ervaring, permanente educatie en toepassing van de nieuwste technologieën waarborgen wij onze hoge kwaliteit en service voor u, nu en in de toekomst.
Hoornwijck Groep heeft haar fundament in de dienstverlening aan het Midden- en Kleinbedrijf in de regio Groot Haaglanden. Met haar jarenlange ervaring is Hoornwijck Groep één van de toonaangevende dienstverleners voor bedrijfseconomische en fiscale ondersteuning van bedrijven in deze sector. Niet alleen het MKB kan bij Hoornwijck Groep terecht, ook de particuliere cliënt wordt ondersteund bij de aangiften inkomstenbelasting of anderszins fiscaal advies.
Hoornwijck Groep heeft een breed dienstenpakket. Naast de traditionele administratiediensten kunt u ook terecht voor meer specialistisch advies op fiscaal gebied maar ook op het gebied van de personeels- en loonadministratie en ICT.
CvW Belastingen is een belastingadvies- en administratiekantoor dat diensten verleent op het gebied van belastingen en boekhouding, in Den Haag, Voorburg, Leidschendam, Rijswijk, Delft, Zoetermeer e.o.
Bent u een ondernemer? Dan kunt u bij CvW Belastingen terecht voor het volledig of gedeeltelijk laten verzorgen van uw boekhouding, voor fiscaal advies en voor het verzorgen van uw belastingaangiften (inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting en omzetbelasting).
Bent u een particulier? Dan kunt u bij CvW Belastingen terecht voor het laten verzorgen van uw (voorlopige) aangifte inkomstenbelasting, evenals voor andere fiscale diensten, zoals het aanvragen en wijzigen van toeslagen.