Belastingadviseur in Almere nodig? Met ruim 4.000 aangesloten belastingadviseurs vindt u altijd de belastingadviseur die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van belastingadviseurs. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de belastingadviseur met het beste aanbod!
Digamma Administratie & Belastingen is een klein administratie- en belastingadvises kantoor dat gevestigd is in Almere. Niet dat het uitmaakt waar wij gevestigd zijn. Door toepassing van de modernste technieken zijn wij in staat klanten te bedienen ongeacht de vestigingsplaats van onderneming.
De focus van Digamma Administratie & Belastingen ligt op kleine en middelgrote ondernemingen variërend van ZZP'er/eenmanszaak tot BV, Coöperatie, Stichting Vereniging etc.
Onze kantoor/medewerkers is/zijn aangsloten bij het Register Belastingadviseurs en NOAB. Daardoor zijn wij altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van belastingen en regelgeving.
Finovion is een financieel advieskantoor met vestigingen in elke regio van Nederland. Bij het uitvoeren van onze werkzaamheden leggen wij de nadruk op het persoonlijke contact en het in begrijpelijke taal uitleggen van de cijfers. U krijgt een vast aanspreekpunt die uw sector uitstekend kent en aan wie u onbeperkt telefonische vragen kunt stellen. Finovion heeft de financiële en fiscale kennis in huis die doorgaans alleen aanwezig is bij de grotere kantoren.
Een ander speerpunt is dat wij volledig transparant werken. Zo komt op basis van uw wensen een vast maandelijks abonnement tot stand. Wij voorkomen hiermee onduidelijkheden en vervelende verrassingen.
BRM Finance is het administratiekantoor voor de provincie Utrecht en Flevoland.
Wij werken met professionele software en de aangiften worden verzorgt door gekwalificeerd personeel. Onze adviseurs zijn ook aangesloten bij het Register Belastingadviseurs (RB).
Wij vinden regelmatig contact met de klant belangrijk. De klant zal gevraagd en ongevraagd gerichte (fiscale) adviezen van ons krijgen. Daarnaast vinden wij belangrijk dat de klant weet waar die staat met zijn onderneming en dat hij/zij ook de jaarrekening begrijpt.
Meer van ons weten neem dan gerust contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak.
Met vriendelijke groet,
BRM Finance
Elke ondernemer voelt zich thuis bij Malva administraties. Van ZZP-er tot MKB-er, van starter tot ervaren ondernemer. We bieden u een dienstverlening die past bij de omvang van uw bedrijf, de levensfase, de ondernemingsvorm en het budget.
Malva administraties gaat verder dan het verzorgen van uw administratie en de diverse belastingaangiftes. Wij doen veel meer.
Wij vinden het onze belangrijkste taak om u te ondersteunen in alle facetten van het ondernemerschap.
Kortom: **Wij helpen u ondernemen!**
De voordelen:
- Vaste tarieven, geen onverwachte facturen
- Vaste contactpersonen
- Pro-actief
- We zijn altijd bereikbaar
Reclaim is een jonge en enthousiaste onderneming gevestigd in Almere. Wij verzorgen financiële dienstverlening aan ondernemingen in het midden- en kleinbedrijf. Tevens dragen wij zorg voor het samenstellen van belastingaangiften voor zowel particulieren als ondernemers.
Onze dienstverlening bestaat uit een aantal zaken waaronder:
* Het verwerken van uw administratie en boekhouding
* Het samenstellen van jaarrapporten, tussentijdse cijfers en diverse prognoses
* Persoonlijke begeleiding van starters
* Belastingaangiften voor particulieren en ondernemers
* Verlenen van tijdelijke administratieve ondersteuning
Share-On Services is een onlangs opgerichte eenmanszaak gespecialiseerd in het voeren en adviseren van de financiële administratie.
Na het afronden van de HBO-Bachelor opleiding Bedrijfseconomie heb ik ervaring opgedaan bij een administratie- en belastingadvies kantoor. Door alle grepen te leren kennen van de bedrijfsadministratie maar ook de fiscale kanten, kan ik veel diensten aanbieden. Van het voeren van de administratie (debiteuren- en crediteurenbeheer, bank- en kasboekingen, aangiften omzetbelasting) tot aan adviezen geven.
Ik hoop snel wat van je te horen!
Accountancy - Belastingadvies - Consultancy - Dashboards.
Full service bedrijfsadministratie, alle belastingaangiften, fiscale optimalisering, financiële planning, advisering aan de hand van dashboards. Onze academisch geschoolde ervaren accountants en fiscalisten staan garant voor deskundige dienstverlening.
Voor al uw bedrijfsfinanciën kunt u terecht bij KENDR.
Waarom KENDR?
– deskundig & betrouwbaar
– modernste technieken
– aantrekkelijke tarieven
– persoonlijk contact
– specialist in mkb en zzp
Met een ervaring van ruim 20 jaar in de administratie, als medewerker financiele administratie, gedetacheerde voor verschillende opdrachten en in totaal 10 jaar bij verschillende administratie en accountantskantoren, besloot ik dit jaar een eigen kantoor te starten.
In de 10 jaar bij verschillende administratiekantoren heb ik een ruime ervaring met: Starters, jaarrekeningen opstellen, belastingaangiften verzorgen en administraties bijhouden. In deze brede ervaring zijn ook stichtingen en stamrecht B.V.'s inbegrepen.
AvdW Fiscale dienstverlening is een jong bedrijf die graag het maximale voor haar klanten wil betekenen. Dit betekent concreet dat wij al het mogelijke binnen de wettelijke kaders onderzoeken, danwel met vakgenoten zullen afstemmen om voor u een maximale fiscale positie te kunnen realiseren.
Hierbij spelen uw wensen en het menselijk aspect een grote rol.
Indien u meer informatie wenst, dan kunt u vrijblijvend een email sturen naar avdwfiscal@hotmail.nl, dan krijgt u zo spoedig mogelijk een reactie.
Pyxis biedt
-gekwalificeerde up to date vakkennis in eigen huis
webbased systemen die het mogelijk maken u te betrekken bij onze werkzaamheden en hierin te participeren
-een uitgebreid netwerk waar kennis en ervaringen gedeeld worden
-sluitende procedures als waarborg voor onze dienstverlening aan u
-heldere rapporteringen en betrouwbare adviezen
kennis van uw bedrijf, de cultuur en de branche waarin u werkzaam bent
-betrokken medewerkers die zich in uw situatie weten te verplaatsen
In 1991 gestart als administratiekantoor en financieel administratief interim managementbureau. Aangesloten bij het RIM. Historie als Rijksaccountant en Controller. DGA werkt als ZZP'er vanuit huis. In het verleden heeft het accent gelegen op het uitvoeren van interim opdrachten, doch recentelijk is de aandacht weer komen te liggen op het voeren van administraties,het doen van belastingaangiften en het adviseren van kleine ondernemingen.
Klein administratiekantoor met nog wel aandacht voor de klant. Bij ons bent u geen nummer zoals bij de grotere kantoren. Wij zijn een allround administratie c.q.. fiscaaladvies kantoor, dat wil zeggen dat wij het totale proces van de administratie kunnen behandelen tot en met de aangiften Inkomstenbelasting c.q. Vennootschapsbelasting. Wanneer u meer informatie over ons bedrijf wilt hebben, ga dan naar www.fiscamere.nl .
Wij onderscheiden ons van een standaard administratiekantoor door inzichtelijke rapportages en proactief advies vanuit uw huidige situatie. Dit komt omdat wij aangesloten zijn bij de brancheorganisatie voor belastingadviseurs en het NBA waardoor we de juiste en actuele kennis beschikbaar hebben. Wij verzorgen al uw aangiften en financiële zaken. Onze cliënten zijn veelal particulieren en ondernemers in het MKB.
In 1995 in Almere gestart met name voor de kleine zelfstandige ondernemer ,ZZP , en Particulieren.
Kantoor aan huis waardoor we een redelijk tarief kunnen hanteren.
onze activiteiten:
Alle belasting aangiftes, volledige of gedeeltelojke administratie. salaris administratie, jaarrekeningen.
Op orde brengen particuliere administraties.
Door toenemende drukte werken we sinds 2011 met twee personen
MPR Administratie kantoor is een professioneel administratiekantoor dat zich richt op het leveren van hoogwaardige administratieve en financiële diensten aan kleine en middelgrote ondernemingen. Met jarenlange ervaring en een team van deskundige medewerkers, staan wij klaar om uw administratieve lasten uit handen te nemen, zodat u zich kunt concentreren op het laten groeien van uw bedrijf.
Asento is een eerlijk en transparante administratiekantoor die de beste service verleend tegen de scherpste tarieven.
Asento neemt uw boekhouding, salarisadministratie & personeelsadministratie uit handen. Voor particuliere klanten verzorgen wij uw belastingaangifte, vragen toeslagen aan of wijzigen deze, maken bezwaar tegen opgelegde aanslagen en geven uw gedegen fiscaal advies.
Opdam administraties is een bedrijf opgezet in 2007, we richten ons op de drukke ondernemer die geen tijd heeft om de boekhouding zelf in te voeren en bij te houden of aangifte te doen.
voor een vast bedrag per maand verzorgen wij van A tot Z de gehele boekhouding en staan wij u graag dag en nacht te woord voor al uw financiële vragen dat kost niets extra's.
Verzorgen van (online) boekhoudingen, aangiften omzetbelasting en inkomstenbelasting, loonadministraties, samenstellen jaarrekeningen, verwerk de financiële administraties met Exact Online en Twinfield, de loonadministraties met Easylon en alle belastingaangiften met de software van Nextens en Fiscaal Gemak van Unit4. Afstand geen probleem.
Administratiekantoor. Verzorging van boekhoudingen inclusief jaarrekeningen en eventueel tussentijdse cijfers. Aangiften OB, IB, dividendaangiften en VpB. Salarisadministratie. Deponering KvK, notulen bij BV. Persoonlijke begeleiding voor ondernemers, laagdrempelig kantoor met ook mogelijkheid om eventueel in de avonduren af te spreken.
FINSC Accounting is een jong en ambitieus online administratiekantoor. FINSC Accounting is gespecialiseerd in het verzorgen van de complete boekhouding en belastingzaken van ZZP'ers, met name ZZP'ers in de zorg.
Ook voor overige MKB ondernemers met personeel verzorgen wij de complete boekhouding en belastingzaken.
Crystal Marbles B.V. is een administratiekantoor gespecialiseerd in financiële administratie, salarisadministratie, belasting aangiftes, verzekeringsadministraties en detacheringen. Online geautomatiseerde verwerking van financiële administraties (E Boekhouden, Twinfield) en salarisadministraties (Nmbrs).
Ik heb een aantal jaren ervaring in het doen van de boekhouding van bedrijven, eenmanszaken of BV's. En de hierbij behorende belastingaangiftes. Zoals inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting en BTW aangiften.
Ook hou ik mij bezig met de aangifte inkomstenbelasting voor particulieren
Serge Boekhouding, een eenmanszaak opgericht door Dominic Serge de Ruiter, richt zich op de boekhouding en administratie van klein ZZP'ers.
Doet de boekhouding voor de volgende sectoren:
- Zorg
- ICT
- Webshop/Dropshipment
- ZZP'er/Loondienst
JURR Financieel Netwerk is gespecialiseerd in MKB bedrijven en de advisering van MKB ondernemers. Door ons uitgebreide financiele netwerk kunt u met alle financieel gerelateerde vragen en problemen bij ons terecht.