Belastingadviseur in Amsterdam nodig? Met ruim 4.000 aangesloten belastingadviseurs vindt u altijd de belastingadviseur die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van belastingadviseurs. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de belastingadviseur met het beste aanbod!
Jan-Willem Reinders; Boekhouder Amsterdam
Boekhouder Amsterdam is de zzp-boekhouder in Amsterdam. Uw Boekhouder-Amsterdam biedt service, kwaliteit, ervaring en persoonlijk contact tegen een betaalbare prijs. Doelgroep is de ZZPer en MKBer. Voordeel voor de ZZPer en MKBer: Boekhouding Amsterdam is ook na 17.00 uur en in het weekend bereikbaar. Afspraak op kantoor, bij u thuis of ergens dichtbij Amsterdam.
Boekhouder Amsterdam voor ZZPer
Ik heb ruim 30jaar ervaring op administratie gebied. Ik neem u alle zorgen van het voeren van een administratie uit handen, zodat u zich kunt richten op datgene waar u geld mee verdient: uw eigen onderneming.
Het is vaak gunstiger om uw administratie aan freelance Boekhouder Amsterdam uit te besteden. Sterker: u bespaart zelfs kosten door uw administratie uit te besteden. Boekhouder Amsterdam is door zijn jarenlange ervaring ook snel in het doorzien van situaties en relatief goedk...
Wij zijn een administratiekantoor met meerdere locaties. We zijn een professionele organisatie , die wordt gedreven door meerdere medewerkers met allen hun eigen specialisatie op het gebied van administratie. Zo kunt u met al uw vragen bij ons terecht, zowel particulier als ondernemer.
Wij stellen u als klant centraal en passen onze diensten aan de wensen van de klanten aan. Dit geldt niet alleen voor de mate waarin wij u kunnen ondersteunen met onze werkzaamheden, maar met name met onze bereikbaarheid. Zo kunt u met ons afspraken maken buitenkantoortijden om en zelfs in het weekend staan wij voor u klaar.
Dit lijkt ons de juiste insteek. Als u meer onderdelen zelf kunt doen, dan hoeft u minder uit te besteden. Na een korte cursus kunt u via ons Online boekhoudsysteem zelf ook een deel van de werkzaamheden overnemen, zodat wij u alleen hoeve te begeleiden bij die onderdelen die echt noodzakelijk zijn. Bijkomend voordeel is dat u 2...
Crowe Horwath Foederer is een accountants- en advieskantoor. Wat wij doen? Wij doen er alles aan om u te helpen om úw plannen te realiseren. Gaat u investeren? Voor nieuwbouw, nieuwe vestigingen, een overname? Wij helpen u bij uw financieringsaanvraag. En we gaan, als u dat wilt, zelfs mee naar de bank of naar private investeerders. Bent u bezig met bedrijfsopvolging? Management buy-in? Wij beschikken over een handig stappenplan, rekenen voor u door en kijken of het financieel haalbaar is. Nog steeds is de verbondenheid tussen Accountancy en Belastingadvies het startpunt voor onze dienstverlening. Een totaalaanpak die tot goede resultaten leidt.
Vanzelfsprekend verzorgen we ook alle gangbare werkzaamheden. Controles, jaarrekeningen, alles wat u van een professionele accountant mag verwachten. Het is zelfs mogelijk om uw complete administratie bij ons onder te brengen. Onze 300 medewerkers, verspreid over tien kantoren in Nederl...
Algemeen
Yak & Co is een administratiekantoor dat werkzaam is binnen de gehele MKB en is gevestigd in Amsterdam. Wij bieden een brede scala diensten aan dat bestaat uit advisering, begeleiding, administratie tot het verzorgen van de complete administratie. Ook voor fiscale aangelegenheden en loonadministratie kunt u bij ons uw oplossingen vinden.
Doordat wij elke maand uw boekhouding actualiseren en u dus elke maand een balans en winst- en verliesrekening , weet u exact hoe uw bedrijf er financieel voor staat en kunt u, indien nodig, tijdig actie ondernemen.
Wij zijn werkzaam binnen de zakelijke- en de particuliere markt en werkzaam voor opdrachtgevers in diverse regio's van Nederland, waaronder Noord, Midden en Zuid-Holland. Zowel de startende als de ervaren ondernemer kan bij ons terecht. Particulieren bedienen wij onder andere op het gebied van belastingadvies en - aangifte.
Door onze kennis en jarenlange ervaring is uw...
T&H Groep is een snelgroeiende accountancy- en adviesorganisatie, opererend binnen het MKB. In ruim 30 jaar is er een netwerk opgebouwd van financiële, juridische en fiscale professionals, alsmede andere specialisten.
T&H Groep onderscheidt zich door haar brede dienstverlening en haar klantgerichte oplossingen. Voor alle ondernemingen van MKB tot aan particulieren, opererend op nationaal als internationaal niveau biedt T&H Groep de ondersteuning die bij hen past. T&H Groep weet niet alleen wat uw financiële positie is, maar biedt u ook het advies om strategische vervolg stappen te kunnen maken.
T&H Groep ondersteunt haar klanten op het gebied van samenstellen van jaarrekeningen, vrijwillige controles, fiscale advisering, pensioenadvisering, salarisadministratie, administratieve automatiseringsvraagstukken en overige administratieve dienstverlening.
Wij kiezen voor een persoonlijke relatie met onze klanten. Proactief h...
Beste ondernemer,
Waarom blijf je bij een boekhouder en waarom zoek je een andere boekhouder:
Belangrijkste argumenten hiervoor:
Persoonlijke klik met je boekhouder.
U wilt tijdig inzichten in uw financiële situatie en toekomstige plannen
Niet het uurprijs, maar vaste prijs afspraak (geen nacalculatie)
Tijd is geld. Met bovengenoemde punten kunt u zich als ondernemer volledig focussen op uw kernactiviteiten.
Wat is het online boekhouden:
- Handig en snel een factuur maken met laptop,tablet of smartphone. Thuis, onderweg of op locatie.
- Inzicht van uw bedrijf 24/7.Zoals zijn er onbetaalde facturen, maandelijkse resultaten, financieel dashboard.
- Bonnetjes of facturen uploaden. Foto maken en uploaden in jouw online administratie.
Indien u wenst verzorgen wij het gehele administratie in een online systeem.
- aangifte omzetbelasting
- aanvullende boekingen zoals het boeken van de afschrijvingen,memoriaalboekingen v...
Quanteros Financial Services is het belastingadvies- en administratiekantoor binnen Quanteros Group Europe BV. Quanteros Group Europe heeft zijn oorsprong in de VS. Door slimme acquisities in Nederland is Quanteros Financial Services BV inmiddels bekend om zijn unieke service.
De missie van Quanteros Financial Services is het aanbieden van de meest hoogwaardige en complete financiële dienstverlening waarbij de klant centraal staat. Wij doen dit door een slimme bundeling van expertise in een sublieme werkomgeving waardoor onze medewerkers exeleren.
De dienstverlening van Quanteros Financial Services bestaat uit het aanbieden van administratieve ondersteuning zoals het samenstellen van jaarrekeningen, belastingaangiften (BTW, LB, IB,VPB) en ondersteuning van uw administrateur(s). Wij hebben controllers, accountants, belastingadviseurs en juristen in dienst die u op alle vakgebieden kunnen ondersteunen.
Onze visie over auto...
De IFAA groep bestaat uit drie onderdelen; IFAA Bedrijfs- en salarisadministratie, IFAA Belastingadviseurs en IFAC Accountants & Adviseurs. De IFAA groep bestaat voornamelijk uit jonge professionals.
Binnen de organisatie(s) wordt op basis van onderling vertrouwen en een sterk kwaliteitsbewustzijn met elkaar samengewerkt. Open en eerlijk, direct en duidelijk.
Door elkaar onderling te vertrouwen en het voortdurend leveren van kwaliteit, kan er een relatie van vertrouwen ontstaan met de opdrachtgever. Tezamen met het verzorgen van maatwerk vormt dit de kern van hetgeen IFAA nastreeft. Goede bereikbaarheid en duidelijke communicatie staan daarom binnen onze organisatie centraal.
IFAA koppelt kennis en ervaring aan geestdrift en inzet, van binnen en buiten de eigen muren.
Daarbij volgen de medewerkers doorlopend opleidingen en trainingen om aan de gewenste persoonlijke groei en vaktechnische kennis te kunnen voldoen. Als organisatie...
NAHV Accountants
Bij een professionele financiële bedrijfsvoering komt heel wat kijken, zeker als je bedrijf aan wettelijke verplichtingen moet voldoen. Van een accountant verwacht je dan ook dat hij van al die ins en outs op de hoogte is en de financiële verslaglegging op maat verzorgt. Nog liever heb je een sparring partner, die inzicht in jouw bedrijf en kennis van financiële zaken combineert om jou te adviseren in de strategische keuzes die je maakt. Direct, transparant en deskundig: dat zijn de NAHV Accountants.
NAHV Accountants werkt voor alle soorten klanten in het midden- en kleinbedrijf, de non-profitsector en particulieren. Van huisartsen tot aannemers, van detailhandelaren tot assurantiekantoren. Met onze brede ervaring en kennis van het complexe werkveld van de accountancy helpen we elke klant aan de beste oplossingen.
Bij NAHV Accountants kun je terecht voor:
accountants-, beoordelings- en samens...
Administratiekantoor Inter Finance bestaat uit ervaren boekhouders en fiscalisten, die een verscheidenheid aan diensten verlenen op het gebied van administratieve dienstverlening, fiscaliteit en advies. Het hoofddoel van administratiekantoor Inter Finance is het ontzorgen van ondernemers door het uit handen nemen van administratieve uitdagingen, zodat ondernemers zich volledig kunnen richten op de primaire bedrijfsactiviteiten. Door een zorgvuldige aanpak en een hoge mate van betrokkenheid, zijn de boekhouders en fiscalisten van administratiekantoor Inter Finance in staat om de diensten op de persoonlijke behoefte van ondernemers af te stemmen. Of het nu gaat om het opzetten en inrichten van de administratie of het volledig verzorgen van de administratie, inclusief belastingaangifte en het opstellen van de jaarrekening, Inter Finance biedt voor elke ondernemer een passende oplossing. Administratiekantoor Inter Finance biedt tevens versc...
Online Accountants MKB is een landelijk netwerk van accountants, fiscalisten en administrateurs. Wij leveren eigentijdse financiële dienstverlening voor MKB-ondernemers.
Wij zijn jouw virtuele accountantskantoor, je financieel adviseur online, met wie je snel belt, mailt of chat als je een vraag hebt, maar met wie je ook regelmatig persoonlijk zaken bespreekt. We hanteren een vaste maandprijs en automatiseren je boekhouding online, waardoor die minder tijd kost en 24/7 inzichtelijk is. Zo besparen wij, ondernemer en accountant samen, tijd en kosten, waardoor jij ruimte voor jezelf creëert. Meerwerk overleggen we vooraf met je, zodat je nooit voor verrassingen komt te staan. Die transparantie vinden we heel belangrijk. Net als communicatie, dus telefoon- en e-mailverkeer zijn in de vaste prijs inbegrepen.
Als ondernemer bepaal je zelf hoe ver je met ons in zee gaat: je kunt je hele administratie aan ons uitbesteden of all...
Onze visie is eigenlijk heel simpel. Wij vinden dat u moet doen waar u goed in bent; het ondernemen. En wij focussen ons op waar wij goed in zijn; alles wat te maken heeft met financiën en belastingen.
Door gebruik te maken van onze professionele dienstverlening benut u al uw financiële mogelijkheden en betaalt u géén cent belasting teveel, bovendien houdt u meer tijd over om te doen waar u goed in bent en te doen wat u leuk vindt.
November Tax Consutling biedt de volgende voordelen:
• Onze dienstverlening is altijd persoonlijk en op maat;
• Dienstverlening wel professioneel en deskundig, maar niet onnodig duur;
• Kennismakingsgesprek is altijd kosteloos;
• U kunt altijd naar ons kantoor komen, maar als u wilt komen wij ook naar u toe;
• Wij zijn werkzaam door heel Nederland;
• Afspraken zijn ook mogelijk in de avond of in het weekend;
• Bereikbaar...
Doelgerichtheid, kwaliteit en betrokkenheid vormen de basis van de dienstverlening van IJburg Accountants & Adviseurs.
U kunt bij ons terecht voor uw administratie, uw belastingaangiften, uw jaarrekening, tussentijdse cijfers en advies. Persoonlijk advies, want wij gaan voor een directe en persoonlijke relatie. Een relatie waar wij van denken dat u als ondernemer behoefte aan heeft. We zijn een sparringpartner, we denken mee en vooruit, we ondersteunen en we adviseren in heldere taal. Onze mensen (zowel accountants als fiscalisten) zorgen ervoor dat u zich kunt concentreren op waar u goed in bent: ondernemen en het halen van het maximale rendement.
Efficiënte gegevensverwerking, heldere oplossingen voor financiële vraagstukken, inzichtelijke rapportages en tijdige aangiften zijn slechts mogelijk indien uw adviseur goed overzicht heeft en geeft. Duidelijke en directe communicatie vormen hierbij essentiële uitgangspun...
Wie zijn wij?
Wij zijn een jong en dynamisch accountantskantoor uit Amsterdam met hoogopgeleide en deskundige adviseurs. Ons accountancyteam aangevuld met een belastingadviseur maakt een ijzersterke combinatie. Wij zijn gespecialiseerd in het midden en kleinbedrijf en hebben een speciale focus op webshops, zzpers en ondernemers in de horeca.
Kenmerken van onze organisatie zijn:
- Direct en persoonlijk betrokken
- Afspraak is afspraak
- Vaste prijzen, dus geen verrassingen achteraf
- Wij gebruiken duidelijke taal
- Nooit extra kosten voor kleine vragen
- Lagere uurtarieven dan gebruikelijk bij accountantskantoren
- Hoog opgeleide gesprekspartners
Wat doen wij?
Wij verzorgen de volgende diensten:
- Verwerken van de financiële administratie
- Opstellen van rapportages
- Opstellen van jaarrekeningen
- Verzorgen van loonadministraties inclusief aangiften,
- Verzorgen van aangiften omzetbelasting
- Verzorgen van...
Altijd en overal inzicht in de financiële status van jouw onderneming
Heb jij het gevoel dat je online administratie een upgrade kan gebruiken?
SFAA Administratiekantoor Amsterdam ontneemt jouw werkzaamheden omtrent financieel advies, financiële administratie en alles wat daar tussen valt. Wij verwerken de administratie voor diverse ondernemers en zijn gespecialiseerd in het behalen van het ultieme belastingvoordeel voor Start-up en Scale-up bedrijven. SFAA is jouw online partner in administratieve werkzaamheden en zorgt dat jij tijd én geld bespaart.
Enthousiast, betrokken en kostenbesparend
Wij zijn een online administratiekantoor. Dat betekent dat je bij ons geen bonnetjes hoeft te plakken of hoeft te slepen met multomappen. Het is ook niet nodig om bestanden heen en weer te mailen. We werken in een boekhoudprogramma in de cloud. Daardoor heb je live inzicht hebt in de administratie. Je kan overal en altijd z...
De Keijzer Nipius & Co is in 1992 opgericht door René de Keijzer en Rob Nipius vanuit hun visie dat ondernemers moeten kunnen vertrouwen op een adviseur die van alle markten thuis is. Nog steeds is de verbondenheid tussen Accountancy en Belastingadvies het startpunt voor onze dienstverlening. Een totaalaanpak die tot goede resultaten leidt.
Onze accountants en belastingadviseurs zijn uitstekend in staat over de grenzen van de eigen discipline te kijken. Wij spreken de taal van de ondernemer en kennen hun dagelijkse problemen. Wij bezitten de brede kennis en ervaring om tot doeltreffende oplossingen te komen, zowel op het gebied van accountancy als fiscaliteit.
De Keijzer Nipius & Co is o.a. actief binnen de volgende sectoren: zakelijke dienstverlening, informatietechnologie, biotechnologie, industrie, reclame, logistiek, gezondheidzorg, cultuur, telecom, bouwnijverheid, financiële instellingen, groot- en detailhandel,...
Financiele dienstverlening: Het geven van informatie en advies over de financiele situatie van de persoon
of rechtsvorm kortom aan iedereen die daar behoefte aan heeft. Wij zullen per situatie bekijken en per persoon en/of rechtvorm welke passende financiele
mogelijkheden/oplossingen er zijn. Voor de rechtsvormen bieden wij ook administratieve dienstverlening waarbij volledig de ondernemer geholpen zal worden om een gezonde onderneming te runnen op basis van aangeboden
Juridische Dienstverlening: Het geven van informatie en advies over de rechten en de verplichtingen aan
iedereen die daar behoefte aan heeft. Deze informatie en advies wordt ook nog eens ondersteunt door de actieve ondersteuning/begeleiding die we aan deze mensen kunnen bieden. Mensen kunnen bij ons terecht voor vragen en wij zullen dan uitzoeken waar zij recht op hebben. Heel veel mensen weten niet dat ze recht hebben op bepaalde voorzieningen die ze kunnen aanvra...
Doe waar je goed in bent, wij regelen je administratie!
Een eigen onderneming drijven klinkt leuk, maar is makkelijker gezegd dan gedaan. Veelal beseft men niet dat er heel wat bij komt kijken. Het is algemeen bekend dat u als ondernemer dag in dag uit hard moeten werken om uw primaire doel te behalen. Dat is het waarborgen van de bedrijfscontinuïteit en winst realiseren.
Naast de primaire bedrijfsactiviteiten heeft u eveneens te maken met administratieve verplichtingen. Het voeren van een deugdelijke administratie is van essentieel belang om te kunnen voldoen aan de fiscale verplichtingen, zoals de inkomstenbelasting, omzetbelasting, loonbelasting of de vennootschapsbelasting.
Het bijwerken en up-to-date houden van uw administratie is een intensieve klus die naast u core business juist en volledig dient te geschieden. Veelal hebben ondernemers in het midden- en klein bedrijf relatief weinig tijd en beschikken zij niet ov...
Bij Borgers Advies en Ondersteuning kunt u o.a. terecht voor uw volledige bedrijfsadministratie. Wij richten ons met name op ZZP'ers en het MKB. De diensten die wij leveren zijn:
complete invoer van de boekhouding;
aangifte BTW;
aangifte vennootschapbelasting;
opstellen en bespreken jaaroverzicht (balans en verlies- en winstrekening);
aangifte inkomstenbelasting.
Wij bieden specifieke begeleiding voor startende ondernemers. Het is voor starters van essentieel belang om de administratie (boekhouding, facturering, debiteuren, enz.) direct vanaf het begin goed in te richten. Wij helpen daar graag bij.
Wij verzorgen uw volledige boekhouding tot en met uw jaaroverzicht en aangifte van diverse belastingen tegen een zeer scherp tarief. Uiteraard is het ook mogelijk om uw administratie gedeeltelijk aan ons uit te besteden. De aanlevering kan zowel digitaal als op papier plaatsvinden.
Ook voor een correcte uitvoering va...
Helder Fiscaal Advies is een belastingadvieskantoor gestart in augustus 2011 door Michel Vroon en Marcel de Vries. Beiden waren respectievelijk vanaf juni 2010 en augustus 2008 als zelfstandige werkzaam.
Michel Vroon is voorheen ruim 15 jaar in loondienst werkzaam geweest in de -nationale en internationale- belastingadviespraktijk voor ondernemers en particulieren bij verschillende middelgrote accountantskantoren (waaronder BDO, HLB Schippers en RSM Niehe Lancee).
Marcel de Vries is voorheen ruim negen jaar werkzaam geweest in de nationale en internationale adviespraktijk voor DGA's, MKB-ondernemers en multinationals bij Deloitte, HLB Schippers en KPMG Meijburg. Marcel spreekt vloeiend Engels en Duits.
Helder Fiscaal Advies is aangesloten bij de Nederlandse Orde van Belastingadviseurs (de beroepsgroep met de hoogste toelatingseisen).
Het bedrijf richt zich op de fiscale en financiële advisering van (startende) zzp...
Onze naam zegt het al, wij leggen onze focus op de groei van uw onderneming. Natuurlijk gaat het niet alleen om hogere jaarwinsten. Groei gaat over betere processen, meer inzicht, betere beslissingen. Wij helpen al heel ons werkzame leven ondernemers met het realiseren van dergelijke groei.
Wij zijn de financiële sparringpartner voor het MKB. Wij zijn geen accountantskantoor maar een toekomst gerichte financiële dienstverlener. Vanuit een samenwerkingsverband met accountants, fiscalisten en financieringsspecialisten bieden wij een full financial dienstverlening aan. Alle financiële diensten met daarbij één vast contact- / vertrouwenspersoon.
Onze dienstverlening bestaat onder andere uit het automatiseren / voeren van de Administratie, het verzorgen van de Fiscale aangiften en het opstellen van periodieke Rapportages (waaronder ook de Jaarrekening). Daarnaast zijn wij gespecialiseerd in Bedrijfsoprichti...
Met het team van FinWoo Bookkeeping & Tax, gevestigd in Amsterdam. Bieden wij uitgebreide dienstverlening aan bedrijven van elke omvang. Wij zijn gespecialiseerd in het leveren van diensten voor bedrijven in verschillende sectoren, van detailhandel en horeca tot productie en technologie. Ons team van ervaren professionals zijn zeer goed op de hoogte van de Nederlandse fiscale wet- en regelgeving en kunnen op maat gesneden oplossingen bieden om ervoor te zorgen dat onze cliënten voldoen aan de laatste ontwikkelingen. Wij bieden ook financiële analyse en adviesdiensten om onze klanten te helpen bewuste beslissingen te nemen om het resultaat te maximaliseren. Mogen wij u helpen met het volgende?
- Uitbesteden volledige boekhouding
- Omzetbelasting/Inkomstenbelasting/Vennootschap belastingaangifte
- Salarisadministratie
- Opstellen van jaarrekeningen
- IND/visum aanvragen
- Consultancy
- Overige werkzaamheden
Zie voor me...
Wij werken voor ondernemers in het midden- en kleinbedrijf.
Onze cliënten waarderen onze deskundige en persoonlijke benadering van alle zaken die op het voor ons vertrouwde terrein van accountancy en advies liggen.
Naast de gangbare (salaris-)administratie, het verzorgen van belastingaangiften en het opstellen van jaarrekeningen, kunt u bij ons terecht voor een scala aan op maat gemaakte diensten gericht op nagenoeg alle sectoren binnen het midden- en kleinbedrijf.
Ons zakelijke advieswerk is complementair aan onze basisdienstverlening van administraties en belastingaangiften. Wij verdiepen ons in uw situatie en komen in gesprek met u tot een goed advies voor de inrichting en groei van uw bedrijf.
Booking Finance ondersteunt klanten proactief met Belastingen. We zoeken naar de beste oplossingen, beantwoorden uw vragen en regelen uw belastingaangiften.
LAKE Finance & Business Intelligence is opgericht in 2013 door Catharina (Cathy) Lake die na jaren ervaring in de financiële branche als zelfstandig ondernemer haar begin heeft gemaakt. Het bedrijf staat voor het leveren van professioneel en deskundig werk op financieel gebied, omdat wij geloven dat een goede financiële (informatie)structuur uitermate belangrijk is voor een goede bedrijfsvoering.
Doelstelling
Het doen van financiële administraties, belastingaangiftes, planning/control, beheer van financiële processen, informatiemanagement en advisering op het gebied van management en bedrijfsvoering.
Aanbod van werkzaamheden
Crediteuren- en debiteurenbeheer
Facturering
Aangiften belasting OB en IB
Financieel advies
Voortgangsrapportage/managementinformatie
(Meerjaren)begroting
Jaarrekening
Financiële notas
AO/IC
Bij Horlings Accountants en Belastingadviseurs is specialist voor het MKB en non profit organisaties. Bij ons kunt u rekenen op:
Verstand van zaken: wij begrijpen ons vak en volgen de ontwikkelingen tot in de kleinste details.
Inlevingsvermogen: wij kennen de klant, de DGA, het management, de mensen, de cultuur, de plannen, de sterke én de zwakkere punten.
Achtergronden: wij verdiepen ons niet alleen in het bedrijf, maar ook in de branche, de ontwikkelingen, de kansen en de risico's.
Grensoverschrijdende dienstverlening: wij kennen niet alleen óns vak, maar ook de vereiste specialisten op aangrenzende vakgebieden.
Netwerken: wij werken met bedrijven én met mensen. Zo hebben we een netwerk opgebouwd waarin mensen en bedrijven elkaar kunnen vinden en plannen en ervaringen kunnen uitwisselen en delen.