Belastingadviseur in Breda nodig? Met ruim 4.000 aangesloten belastingadviseurs vindt u altijd de belastingadviseur die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van belastingadviseurs. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de belastingadviseur met het beste aanbod!
Wij zijn een hecht team van specialisten op financieel en fiscaal gebied. Met onze dienstverlening zijn wij voortdurend bezig om op een innovatieve, professionele, betrouwbare en persoonlijke wijze het resultaat voor onze cliënten te verbeteren. Bij ons zijn de zaken van onze cliënten in goede handen, waardoor zij zich kunnen richten op ondernemen en leven.
Profiel
accountenz, breda dienstverleners van a tot z
accountenz, breda is een jonge zelfstandige adviesorganisatie, gevestigd te Bavel, die is voortgekomen uit een reeds bestaande accountantsorganisatie. Zodoende hebben de vakspecialisten van accountenz, breda jarenlange ervaring en beschikken ze over de nodige expertise waar de huidige markt om vraagt.
Hoofdzakelijk ondernemers, maar ook ondernemende particulieren
accountenz, breda heeft een sterk ondernemingsgerichte praktijk, maar rekent daarnaast ook particulieren tot haar klantengroep. Ons hart ligt vooral...
Sier Remmers Boer is een administratie- en belastingadvieskantoor met vestigingen in Breda en Rotterdam. Sier Remmers Boer is de handelsnaam van SRB Beheer BV. Onze aktiviteiten zijn gestart in 1991 binnen een VOF. Op dit moment zijn er 12 medewekers en drie vennoten werkzaam binnen onze twee vestigingen.
Onze klanten zijn met name ondernemingen in het MKB en DGA's. Binnen onze kantoren werken onze mensen in de aparte disciplines (accountancy, fiscalisten en juristen) nauw samen. We komen op die manier tot een integrale aanpak van de bij u spelende vraagstukken.
Door onze persoonlijke betrokkenheid en doordat wij onze vakkennis voortdurend op peil houden, kunnen wij snel en adequaat inspelen op de veranderende wetgeving waarmee u tegenwoordig te maken heeft. We zijn aangesloten bij de Fiscount Adviesgroep. Dit is een landelijk werkende adviesorganisatie t.b.v. vaktechnische ondersteuning aan accountants- administratie- en be...
Wij zijn Administratiekantoor Stichting Focus Ondernemen en wij zijn begonnen met deze Stichting om (startende) ondernemers te helpen met 'uw' onderneming en ondernemers niet meer de (veel) te hoge accountantskosten te laten betalen. Bij ons krijgt u de kwaliteit van een accountantskantoor, maar dan met normale, scherpe tarieven.
Wij hebben tientallen jaren ervaring op het gebied van administratie, belastingaangiftes en belastingadvies.
Bij ons betaalt u voor wat we doen en heeft u direct inzage in onze tarieven. Wij zijn hier heel duidelijk in en in minder dan 1 minuut kunt u berekenen wat onze kosten zullen zijn.
Bij ons kunt u uw boekhouding volledig uitbesteden, u kunt dan op ieder moment online meekijken in ons programma hoe het er bij uw bedrijf voorstaat
Wij maken hierbij gebruik van de professionele en innovatieve software van AFAS voor de boekhouding en de belastingaangiftes en u kunt ook zelf de boekhouding verzo...
Bent u op zoek naar een boekhouder in Breda of directe omgeving? Van Zundert Administratie ook bekend als ZZP Boekhouder Breda is u graag van dienst. Van Zundert Administratie is een klein modern boekhoudkantoor in het centrum van Breda , op zo’n 5 minuten loopafstand van het NS station. Van Zundert Administratie is een betrouwbare partner (sinds 1994) voor uw financiële administratie.
Wij nemen de tijd voor u, denken met u mee en zijn goed en snel bereikbaar, waardoor uw administratie op orde blijft. Hierdoor heeft u altijd inzicht in correcte cijfers.
Wij zijn gehuisvest in het Veldsink Assurantien gebouw op de hoek Seligstraat / Mauritssingel. Ons kantoor bevindt zich op de 1e verdieping evenals het kantoor van de Kamer van Koophandel West Brabant. U kunt bij ons gratis parkeren op het ruime parkeerterrein. Hierdoor heeft u altijd inzicht in correcte cijfers. Dus stop met zoeken en klop eens aan bij deze boekhouder die d...
SPOC is een jong, betrouwbaar en talentvol boekhoudkantoor voor al uw administratieve werkzaamheden. Waarbij SPOC de volledige zorg en verantwoordelijkheid neemt over uw administratie en ondersteunt op een breed financieel gebied.
Wij bieden onze klanten een brede dienstverlening welke reikt van het verzorgen van uw aangiftes, opstellen van jaarrekeningen tot aan advies over financiële aspecten. Er is nauw en informeel contact met de klant, waardoor klanten zich meer thuis en op hun gemak voelen in de samenwerking.
Onze klanten besteden de administratie uit aan SPOC en kunnen daarbij kiezen uit verschillende pakketten, geheel naar wens van de klant. Sommige klanten hebben meer baat bij een uitgebreider pakket dan de andere klant, en andersom. Samen met de klant stellen wij dit pakket samen.
SPOC probeert altijd de balans voor haar klant te vinden tussen kosten en baten. Zo geeft SPOC geeft adviezen tot een goed beheer va...
Juma accountancy & belastingadvies is actief op het gebied van administratie, salarisadministratie en belastingadvies. Wij geloven in een eerlijke en betrouwbare manier van zaken doen en een professionele werkwijze en advisering.
Wij zorgen voor transparantie in uw financiële en fiscale zaken en daarnaast voorzien wij u van de benodigde managementinformatie. Juma accountancy & belastingadvies verricht alle diensten op het gebied van accountancy voor het MKB zoals bijvoorbeeld het voeren en begeleiden van uw administratie.
Uiteraard kunnen wij u ook van dienst zijn bij het opstellen van jaarcijfers en/of het afgeven van accountantsverklaringen.
Juma accountancy & belastingadvies Breda verzorgt voor u alle belastingaangiften en kan u op alle terreinen belastingadvies verstrekken.
Indien gewenst werken wij met een vooraf overeengekomen abonnement dat ieder jaar wordt geëvalueerd en indien nodig bijgesteld.
In Admindo vindt u een administratiekantoor waar u voor al uw administratieve zaken terecht kunt.
Bij ons krijgt u persoonlijke aandacht en een goede en snelle service.
Wij werken met de administratiesoftware van o.a. SnelStart.
Wat bieden wij:
• Het volledig verzorgen van uw financiële boekhouding.
• Het volledig verzorgen van uw loonadministratie.
• Het opstellen van jaarrekeningen en rapportages.
• Het verzorgen van o.a. de aangifte omzetbelasting, inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting, dividendenbelasting, loonheffingen, erfbelasting en schenkbelasting.
• Wij helpen startende ondernemers op weg zodat uw onderneming volgens de juiste wettelijke richtlijnen van start gaat.
• Uiteraard kunt u bij ons ook terecht voor het advies van financiële en fiscale aard.
Boekhouder voor de kleine ondernemer. Alles-in-1 pakketten tegen vaste prijzen. Kleinschalig kantoor met persoonlijke aanpak.
Waarom confidon?
U levert uw documenten aan en wij doen de rest.
Kleinschalig, betrokken administratiekantoor, gericht op kleine ondernemers.
We letten scherp op fiscale en andere mogelijkheden voor u. Alert en erg betrokken.
Uw belastingaangiften worden zorgvuldig geoptimaliseerd. U betaalt dus niet meer belasting dan nodig.
Volledig online dienstverlening is mogelijk maar dan wel altijd dezelfde vaste contactpersoon.
Al sinds 2000 verzorgen wij administraties en belastingaangiften voor ondernemers.
Vaste Alles-in-1 prijzen, dus u wordt niet meer verrast door de facturen van uw boekhouder.
1% korting voor elk jaar dat u klant bent.
MFL Accountants en Fiscalisten is een middelgroot kantoor, vanaf 1976 gevestigd te Ulvenhout, dat zich richt op het midden- en kleinbedrijf. Ons kantoor kenmerkt zich door een informeel klantencontact met korte lijnen, een open communicatie en een persoonlijke benadering van onze klanten.
Onze vakkundige medewerkers nemen u tal van werkzaamheden uit handen, zodat u met uw core-business bezig kunt zijn: het ondernemen. Zo stellen wij desgewenst uw jaarrekening samen, behandelen we uw belastingaangifte of begeleiden en verzorgen we uw financiële- en/of loonadministratie.
Daarnaast adviseren en begeleiden wij u graag bij fiscale en juridische vraagstukken zoals bijvoorbeeld de overname of herstructurering van uw onderneming.
MWD Finance is een jong en modern boekhoudkantoor, wij richten ons op het MKB. Wij leggen de focus op het slim gebruik maken van software, zo kunnen we de prijs voor de administratiewerkzaamheden laag houden.
Een klant die elk kwartaal een tas met bonnen afgooit moet zelfs bij ons nog relatief veel betalen, omdat we er veel tijd mee kwijt zijn. Echter zullen we bij elk bedrijf kijken naar betaalbare automatiseringsoplossingen, zo hebben al onze klanten bijvoorbeeld een bankkoppeling.
In Snelstart, kan de klant zelf via een app of de desktop versie: de resultatenrekening & balans kan inzien, facturen kan opstellen en bonnen inlezen.
Dat is de reden dat ons motto is: MWD de boekhouder voor het MKB!
Als administratiekantoor werken wij samen met onze klanten continue aan oplossingen voor administratieve, financiële en fiscale vraagstukken.
Wij kunnen voor u de volgende producten en diensten verzorgen:
- (Ondersteuning bij) het voeren van de (financiële) administratie;
- Het verzorgen van de loonadministratie;
- Het samenstellen van de jaarrekening en eventuele publicatiebalansen;
- Het verzorgen van de belastingaangiften;
- Overige financiële werkzaamheden, waaronder financieringsaanvragen, opstellen prognoses e.d.
Ons deskundig team zorgt ervoor dat alles efficiënt en zorgvuldig wordt gedaan tegen zeer scherpe tarieven.
Als mkb-ondernemer wilt u graag inzicht in uw financiële situatie, maar de tijd om u erin te verdiepen ontbreekt vaak. Met ADSV in de arm kunt u zich focussen op uw core business.
Dankzij de persoonlijke touch van ADSV, weet uw contact-persoon wat er speelt in uw organisatie en wat uw privé situatie is. Dat geeft de mogelijkheid u optimaal van een totaaladvies te voorzien.
Met een goede administratie hebben ondernemers aanzienlijk meer kans van slagen. Maar hoe zet u een bedrijfsadministratie op? Welke verzekeringen moet u hebben? ADSV helpt u graag op weg.
Wilt u meer weten over wat ADSV voor u allemaal kan betekenen, kijk dan op www.adsv.nl.
Als jong ervaren professioneel administratiekantoor zijn wij u graag persoonlijk en deskundig van dienst. Met Proficio Administraties bent u ervan verzekerd dat uw administratie en aangiftes altijd tijdig en correct worden verwerkt. Altijd een vast en hetzelfde aanspreekpunt, dat is wel zo prettig.
Proficio Administraties verzorgt graag voor u:
– Financiële administratie
– Btw-aangifte
– Salarisadministratie
– Opstellen jaarrekening
– Aangifte Inkomstenbelasting
– Aangifte vennootschapsbelasting
– Deponeren jaarrekening
Meer weten? Neem gerust geheel vrijblijvend contact met ons op!
Ik , Lucien van Zundert ben zeer verheugd u te verwelkomen op dit medium. Sinds enkele jaren alweer ben ik onder de naam Van Zundert Consultancy mijn dienstenpakket verder aan het vormgeven. Reeds vanaf de beginjaren '80 ben ik als zelfstandig ondernemer op het gebied van Accounting, Financials en Corporate Finance werkzaam. In mijn werkwijze staan ondersteuning en het verlenen van diensten aan de klant centraal, waarbij het persoonlijk contact en streven naar een duurzame relatie voorop staat. Dit voor 7 dagen per week tegen de meest concurrerende tarieven.
Wat is de visie?
De financiele huisarts, sparring partner van de ondernemer.
Op zoek naar de volgende klanten
bedrijven in het MKB
vrije beroepsoefenaren
ZZPers
Wanneer komt het bedrijf in beeld?
verzorgen administraties
opstellen van jaarrekeningen en belastingaangiften
fiscaal- en of bedrijfseconomisch advies voor ondernemers
Wat zijn de grootste unieke verkoop argumenten?
alert
verstand van zaken
no-nonsense, pragmatisch
OAMKB is een landelijke organisatie van accountants, administrateurs, fiscalisten en adviseurs.
Wij zijn er om jouw doel "succesvol ondernemen" te realiseren voor alle mkb-ondernemers in West-Brabant.
Cijfers helder in beeld. De basis is voor ons het uitgangspunt. We brengen ze voor én met de ondernemer op proactieve wijze herkenbaar in beeld. We vertalen je financiële administratie naar heldere informatie welke je direct kunt vertalen op de werkvloer.
Breed opgezte consultancy en advies buro
op de volgende gebieden
Richard
r.bijlhouwer@facktoor.nl
M: 0658907193
Facktoor
Participatie & Investerings maatschappij
voor het MKB
Bedrijfsfinancieringen
Finance oplossingen
Fusie en overnames
Organisatieadviseurs
Interim & crisismanagement
marketing en sales
coaching en begeleiding
Administratie & belasting consulenten
www.facktoor.nl
Vanuit mijn ervaring in diverse financiele functies en bedrijven ben ik begin januari als zzp-er verder gegaan.De meerwaarde van G.T.P. Consultancy is niet alleen gericht op het bijwerken van uw administratie maar ook een stuk advies en controlwerkzaamheden. Zie hiervoor ook linked-in en de website.
Ik heb veel ervaring opgedaan in de structurering en opbouw van administraties in diverse branches.
Wij hebben tot doel het ondersteunen van de startende ondernemer bij het behalen van zijn/haar succes.
Hiertoe zijn wij er als klankbord, maar ook voor het voeren van een volledig uitbestede administratie en alles wat hier tussenvalt.
Wij willen de vertrouwenspersoon zijn welke met regelmaat bij de jonge ondernemer ontbreekt.
Doet u datgene waar u goed in bent, dan doen wij dat ook!
WIJ ZIJN EEN KLEIN ACCOUNTANT KANTOOR MET MEER DAN 30 JAAR ERVARING.
WIJ BRENGEN GEEN OFFERTE UIT, MAAR KOMEN BIJ U LANGS EN BEPALEN DE PRIJS. WIJ ZIJN DE
GOEDKOOPSTE IN ONZE BRANCH.
SPECIALISME:
* PROBLEMEN MET BELASTINGCONTROLE
* MAKEN JAARREKENING ALLE BEDRIJVEN
* INKEERREGELING AANG. VAN 12 JAAR TERUG
* AANGIFTE ERFRECHT
Accendium Accountants & Belastingadviseurs is reeds jaren actief in Breda en omstreken. Onze klanten waarderen onze betrokkenheid en tussentijdse overleggen/adviesgesprekken zonder onverwachte nota's te ontvangen. Onze klanten krijgen een aanspreekpunt voor zowel boekhoudkundige als fiscale zaken. We zijn niet formeel maar wel volgens de regels.
Van Boxel Administratie Is een administratiekantoor die zich onderscheid door een persoonlijk contact te houden met de klanten. Deze zijn bij ons geen nummer!! Wij verzorgen de complete bedrijfsadministratie van invoeren tot de aangiftes voor de belastingdienst.
Wij komen graag langs om een vrijblijvende offerte op maat te maken.
Bijna 25 jaar ervaring op het gebied van administratie, jaarrekeningen en fiscale aangiften.
Ben bewust als een-persoonskantoor bezig om zo een optimaal klantcontact te waarborgen, maar ook om de kosten voor de klanten zo beperkt mogelijk te houden.
Voor meer informatie kunt u mijn website bezoeken.
Tempofin is veel betrokken bij het adviseren en begeleiden van bedrijven in de ruimste zin des woords. Proffesionele aanpak van balansdossiers tbv accountantscontrole. Direct leiding geven aan team. Zeer goed in administratieve processen. Hands-on, gedreven, dedicated.
Bij Lanvy staan we voor persoonlijk en snel. Je hebt één contactpersoon die je mag bekogelen met al je vragen. Daarbij werken wij altijd met een vast maandtarief. Zo weet je van tevoren waar je aan toe bent.