Belastingadviseur in Den Haag nodig? Met ruim 4.000 aangesloten belastingadviseurs vindt u altijd de belastingadviseur die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van belastingadviseurs. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de belastingadviseur met het beste aanbod!
Vanuit een praktijkervaring van meer dan 30 jaar op het gebied van zowel Accountancy als Fiscaal advies, zijn wij een onderneming gestart met de extra module opleidingen. In de praktijk merken wij veelal eenzijdigheid op het vakgebied. Door een opleiding te lanceren die Accountancy combineert met belastingrecht en loonadministratie, alsmede een verdieping in het civiele recht ontstaat er voor de praktijk een kennisbron waar het bedrijfsleven wat aan heeft. Het is prettig voor het management van een onderneming van zijn administrateur niet alleen een advies te krijgen over de financiële situatie, maar tevens de fiscale aspecten te kunnen belichten, waardoor het management van een onderneming meer tools in handen heeft om beleidsmatig bij te sturen waar nodig.
Ons servicepakket voor de ondernemer is als volgt samengesteld:
- Het verzorgen van uw financiële administratie
- Het doen afgeven van een samenstellingsverklaring...
Administratie-, Belastingadvies- en Consultancy kantoor
Heliotrooplaan 356, 2555 MK 's-Gravenhage
KvK - nummer 58331220, BTW-nummer NL0770.12.318.B01
Beconummer: 644407
Tel: 070 70 70 477
Fax: 070 21 26 755
Senior partner: Anthony J.W. Graafland
Mobiel: 06 4318 9627: E-mail: ajwgraafland@ajw-abc.nl
Heldere, begrijpelijke rapportages, conform de wettelijke eisen*:
Jaarrekeningen, omzetbelasting, vennootschapsbelasting, inkomstenbelasting, loonbelasting, fiscaal Advies.
Een gedegen administratie - grootboekadministratie, debiteuren- en crediteurenadministratie, voorraadadministratie, in- en verkoopadministratie, loonadministratie.
Ons administratiekantoor is samengesteld uit een team van vakbekwame administrateurs en belastingadviseurs.
* Wat is er nieuw sinds 2013
Vanaf 2013 moet de jaarrekening volgens een uniforme standaard ingediend worden. Het zogenaamde SBR Protocol**. ajw-ABC dient geheel volgens d...
Climb2Success is dat andere administratiekantoor. Wij nemen u de zorg van uw financiële administratie uit handen. Maar we doen meer. Ons bureau biedt u financiële diensten gecombineerd met interculturele training en coaching binnen uw organisatie. Bent u een ZZPer, MKBer of multinational? Nederlandstalig of anderstalig? Bij ons is uw boekhouding in goede handen. En ook nog voor een aantrekkelijk tarief. Schakel ons in voor uw boekhouding, dan kunt u ontspannen ondernemen.
Accountant van de toekomst
Steeds meer bedrijven hebben de behoefte om synergie te creëren tussen de financiële en bedrijfseconomische bouwstenen van hun organisatie. Daarom houdt Climb2Success zich ook bezig met de mens en het proces achter de getallen. Naast de verzorging van uw boekhouding, belastingaangiften en jaarrekening, bieden wij u een innovatieve aanpak voor het oplossen van managementproblemen, kostenvermindering en verhoging van u...
Benefit4all helpt en coacht zowel privépersonen als ondernemers, die in financiële problemen zijn geraakt.
Na een zorgvuldige analyse van de situatie bepaalt Benefit4all of je zaak door ons behandeld kan worden. Na acceptatie bij Benefit4all teken je de overeenkomsten, die vereist zijn om Benefit4all voor jou te laten optreden naar geldverstrekkers en schuldeisers.
De procedure bij Benefit4all is als volgt, afhankelijk van de behoefte en situatie van cliënt:
• Kennismakingsgesprek.
• Intake en invullen formulieren.
• Inbrengen van de gevraagde documenten.
• Analyse en onderzoek van de situatie.
• Gesprek met cliënt ter verduidelijking van de situatie.
• Controle en onderzoek van de huidige stand van zaken.
• Terugkoppeling van de uitkomsten van het onderzoek.
• Mededeling van de beslissing of de zaak wordt behandeld door Benefit4all.
• Start van het dos...
Dobur Den Administratiekantoor - Uw betrouwbare partner in financiële dienstverlening!
Bij Dobur Den Administratiekantoor begrijpen we dat het bijhouden van uw financiële administratie een tijdrovende en complexe taak kan zijn. Daarom staan wij klaar om u te ondersteunen en u te ontlasten van deze taken, zodat u zich kunt richten op wat echt belangrijk is: uw bedrijf laten groeien.
Ons ervaren team van professionele en deskundige boekhouders en belastingadviseurs staat voor u klaar om een breed scala aan administratieve en financiële diensten aan te bieden. Of het nu gaat om het verzorgen van uw boekhouding, het indienen van uw belastingaangiften, het opstellen van financiële rapportages of het verstrekken van advies op maat, wij hebben de expertise om aan uw specifieke behoeften te voldoen.
Bij Dobur Den Administratiekantoor streven we naar een persoonlijke aanpak en een nauwe samenwerking met onze klanten....
Smit en de Wolf belastingadviseurs bv is in 1975 opgericht als een belastingadvieskantoor. Het is heden ten dage uitgegroeid naar een accountantskantoor met ongeveer 25 werknemers. De specialiteiten liggen voornamelijk in administratieve werkzaamheden, het maken van jaarrekeningen, het doen van alle fiscale aangiften en bovenal het geven van fiscaal advies.
Smit en de Wolf is naast haar centrale diensten en secretariaat onder te verdelen in de volgende deelgebieden: Afdeling Inkomstenbelasting, Afdeling Vennootschapsbelasting, Afdeling loonadministratie, Afdeling Accountancy en de afdeling Fiscaal Advies.
Onder de werknemers van Smit en de Wolf zijn begrepen: Registeraccountants (RA), Accountant-Administratie Consulenten (AA) en Federatiebelastingadviseurs (FB).
Kenmerk van Smit en de Wolf is de persoonlijke benadering. Elke cliënt heeft haar eigen aanspreekpunt binnen de organisatie. Vragen van specialistische aard worde...
FCC Advies is een organisatie die een eigen visie heeft ontwikkeld op het gebied van financieel administratieve dienstverlening.
Wie zijn wij:
Een administratie- en belastingadvieskantoor dat zich richt op zowel de gevestigde als startende ondernemer in het Midden- en Kleinbedrijf.
Een adviesburo op het gebied van werving & selectie en detachering van financieel administratieve professionals.
Wat doen wij voor u bij ons administratie- en belastingadvieskantoor;
Het verzorgen van financiële administraties, salarisadministraties, belastingaangiften, fiscale adviezen en management ondersteunende adviezen.
Waarbij wij vertrouwd zijn met de belastingtechnische aspecten en de regels van de verschillende branches.
Wat kan het adviesburo werving & selectie en detachering voor u betekenen;
U heeft als ondernemer (tijdelijk) behoefte aan een financieel administratieve professional, maar geen tijd of gelegenh...
Wij willen af van het stoffige imago dat bij een hedendaagse boekhoudkantoor heerst. Impendio doet meer dan alleen de boekhouding. Wij maken gebruikersvriendelijke websites, helpen u met een online marketingcampagne en kunnen ook uw website Google vriendelijk maken. Een duidelijk overzicht maken van uw boekhouding is dus niet onze enige doel, we denken ook graag mee op het gebied van omzetvergroting. Wij halen voldoening uit sterke basissen creëren voor startende ondernemingen.
Als ondernemer doet u vooral waar u goed in bent. U focust zich op de primaire activiteiten en omzetvergroting. Boekhoudkantoor Impendio staat u bij om de kosten overzichtelijk te houden en dus een zo hoog mogelijke winst na te streven.
Als uw boekhouder zorgen wij dat uw financiële administratie altijd op orde is. Of het nu gaat om uw boekhouding, salarisadministratie, jaarrekening of belastingaangiftes, boekhoudkantoor Impendio verleent u een d...
Reeds meer dan 15 jaar ervaring met verzorging van alle bedrijfsadministraties en belastingaangiften, ook voor particuliere administraties en aanvraag toeslagen.
Service, kwaliteit en meedenken staan bij ons voorop. Ook 's avond en in het weekend staan wij u te woord!
Voor alle rechtsvormen (eenmanszaak, VOF, BV) verzorgen wij:
- financiële administratie
- salarisadministratie
- aangifte loonbelasting
- aangifte inkomstenbelasting
- aangifte omzetbelasting
- aangifte vennootschapsbelasting
- jaarrekening
- contact met belastingdienst, bank en overige instanties
Startende ondernemers begeleiden wij met het opzetten van de administratie en het opstellen van een ondernemingsplan en prognoses.
Wij hanteren bij voorkeur vaste prijsafspraken per jaar, welke van tevoren aan de hand van de omvang van de administratie wordt vastgesteld. Dus geen onverwachte nota's en afrekeningen!
Reeds vanaf € 50,- per ma...
$$$ Eerste 3 / 6 maanden gratis verzorging van uw boekhouding..!!! $$$
NB: aanbod geldt alleen voor nieuwe klanten en startende ondernemers,
vraag naar de voorwaarden.
Alle werkzaamheden tegen concurrerende prijzen, doch hoge kwaliteit !!
NIEUW: UW BEDRIJF (BV / NV / VOF / STICHTING / VERENIGING)
OPGERICHT EN ACTIEF BINNEN ENKELE DAGEN..!!
Complete verzorging van alle voorkomende administraties en belastingzaken op alle gebieden; daarnaast ook deskundige begeleiding en advies voor zowel (startende of ervaren) ondernemer als particulier..! Ook voor aanverwante financiële zaken zijn wij er voor u !
Specialist in het opheffen van obstakels en het oplossen van problemen bij de fiscus en diverse (overheids-) instanties.
Professionele hulp en slagvaardig handelen in geval van problematische schulden en het weer op de rails krijgen van uw bedrijf en/of financiën !
Denk aan bedrijfssanering en schuldsanering..!
Wij ...
BOEKHOUDEN MET PASSIE!
Voor ons is elke ondernemer uniek. Daarom zorgen wij voor een 'perfect fit' voor nu en in de toekomst.
Bereikbaarheid
Ondernemers werken niet van 9 tot 5. Belangrijke zaken zoals je financiën wil je het liefst afhandelen als je er de tijd voor hebt. Wij begrijpen dat.
â€
Je persoonlijke klantendienst
Wij maken voor jou tijd als je ons nodig hebt. Tenslotte gaat het om jouw zaken, niet die van ons. Wij faciliteren.
â€
Zakelijk advies
Wil je opschalen of juist omgekeerd? Welke marketingstrategie moet je inzetten? Hoe ga je investeren in je bedrijf? We helpen graag een handje.
â€
Samen werken aan je succesverhaal
We zijn zelf ook ondernemer en begrijpen jou vraagstukken heel goed. Oplossingen hebben we ook.
â€
ONS TEAM
We gaan voor jou aan het werk!
Ons gemotiveerde team bestaat uit een melange van jonge en ervaren hoogopgeleide professi...
CPD Belastingadvies biedt belastingadvies en -hulp op maat aan privépersonen en bedrijven tegen een aantrekkelijke prijs. Hebt u hulp nodig bij het invullen van uw belastingaangifte? Loopt uw hoofd over van alle brieven die u krijgt van de Belastingdienst? Hebt u geen tijd om al die honderden belastingregeltjes uit te zoeken? CPD Belastingadvies biedt een duidelijk antwoord op al uw belastingvragen en assistentie bij het invullen van uw aangifte en het afhandelen van uw correspondentie met de Belastingdienst.
Vraag nu uw offerte! Alle prijzen zijn exclusief BTW, tenzij anders vermeld.
Hebt u vragen of wilt u een offerte? Neem contact met ons op via cpd.belastingadvies@gmail.com
CPD Belastingadvies is geregistreerd bij de Kamer van Koophandel Den Haag (Koningskade) onder nummer 55607411 en bij de Belastingdienst met BTW-nummer NL185198119B01.
Op al onze werkzaamheden en overeenkomsten zijn de Algemene Voorwaarden vo...
Park Lane tax consultants is de onderneming van Jeffrey van den Bosch.
Hij studeerde aan de Haagse Hogeschool fiscale economie en is sinds 1998 gecertificeerd belastingadviseur van het College van Belastingadviseurs. Na de start van zijn loopbaan in 1981 bij de Belastingdienst en later bij een van de big four organisaties en hierna bij een middelgroot advocatenkantoor, trad hij in 2008 in dienst bij NV Nuon Energy.
Jeffrey is een allround adviseur voor ondernemers, DGA's en vermogende particulieren. Hij is voornamelijk betrokken bij het opstellen van fiscale aangiften en de daaruit voortkomende advisering. Daarnaast behoren het begeleiden van rulingvennootschappen en advies op het gebied van stamrechtovereenkomsten en het bepalen van de belastingpositie van een onderneming (tax accounting) tot zijn werkgebied.
PRAKTIJKGEBIEDEN
Algemene fiscale praktijk
Fiscale advisering nationaal en internationaal
Opstellen van belasti...
Beste,
Bent u op zoek naar een administrateur / boekhouder waarbij de eigenschappen loyaliteit en kwaliteit hoog in het vaandel staan, die werkzaamheden secuur en organisatorisch uitvoert, die prioriteiten weet te herkennen waardoor deadlines geen problemen opleveren
Lees dan verder……
PL Administratie is een eenmansbedrijf, vertegenwoordigd door de heer P. Lutz.
PL Administratie kenmerkt zich door met de ondernemer mee te denken en te adviseren in de gedachte van de ondernemer.
Als administrateur verricht ik de volgende werkzaamheden:
Het opzetten van een administratie.
Het verzorgen van de financiële administratie.
Het verzorgen van de salaris administratie
Het indienen /controleren van de diverse belasting aangiftes.
Het maken van diverse rapportages en begrotingen.
Management overleg.
Jaarrekening.
Deponering jaarstukken.
Overige werkzaamheden, aan de functie gerelateerd, in opdracht va...
Hartelijk welkom op de bedrijfspagina van Accounting Point.
Het is een bekend feit dat veel mensen vaak te weinig tijd hebben voor de boekhouding en/of er een hekel aan hebben.Ze zijn goed in hun eigen vak, maar vaak verloren wanneer het aankomt op de administratie.
Zorg dat u niet één van hen bent!
Houdt ú zich bezig met waar ú goed in bent, dan zorgen wíj voor uw boekhouding.
En niet alleen dat!
Want:
? Misschien heeft u alleen even een achterstand in uw administratie?
? Of bent u die startende ondernemer die een duwtje in de rug moet krijgen om een correcte administratie op te stellen.
? Of is die andere administratieve medewerker een tijdje uit de running?
Dan biedt Accounting Point u de oplossing.
Voor de kosten hoeft u het niet te laten.
Een goede boekhouder verdient zichzelf immers terug?
Allemaal redenen om nu in actie te komen.
Kijk naar wat wij te bieden hebben en be...
B-Speer Administratie & Advies is een administratiekantoor dat zich toelegt op financiele dienstverlening aan het midden- en kleinbedrijf. De werkwijze van ons administratiekantoor laat zicht omschrijven als meedenkend, servicegericht en proactief. B-Speer Administratie & Advies staat voor duidelijkheid, nakomen van afspraken en een open en eerlijke wijze van samenwerken waarbij persoonlijk contact erg belangrijk is.
Het opbouwen van een relatie levert vertrouwen en wederzijdse kennis op van elkaar. Wij hechten er veel waarde aan om meer te weten van uw bedrijf of van uw persoonlijke drijfveren. Zodoende kunnen wij meer voor u betekenen en loont zich dat in een advies waar vooral u beter van wordt!
Jaarlijks standaardwerk afleveren is voor ons niet genoeg. U moet het gevoel hebben dat wij iets kunnen betekenen voor u wat u niet zomaar elders krijgt. Natuurlijk is het prettig als dit tot uiting komt in een financieel advies, maar e...
Wie zijn wij?
Coen Schulze (AA) en Lex Hubert (fiscalist) zijn sinds 1997, respectievelijk 1993 zelfstandig ondernemers. Na meerdere jaren ervaring opgedaan te hebben bij grotere kantoren zijn zij samen in 2000 gestart met Atripel, accountants en belastingadviseurs en later ook met Atripel & Cross, administratie en advies.
In totaal zijn wij nu met 13 mensen die al sinds jaren een hecht en enthousiast team vormen en staan voor kwaliteit.
Met veel gedrevenheid, expertise en plezier bedienen wij klanten in het MKB-segment. Wij houden van informele contacten en praten graag constructief bij.
Wat doen wij?
Uiteraard kunt u bij ons terecht voor de gangbare zaken van accountancy en fiscale zaken. Maar daarnaast hebben wij ook verstand van andere zaken. U kunt dan bv. denken aan herstructureringen, bedrijfsopvolging, samenwerkingsverbanden en medewerkers-participatie.
We kijken sowieso liever vooruit dan achterom en adviser...
Holtfinance, is een onafhankelijk financieel administratiebureau dat zich met name richt op ondernemers uit het Midden en Kleinbedrijf, ZZPers, Starters, Eenmanszaken en particulieren.
De ervaring leert dat de financiële boekhouding en belastingzaken voor de doelgroep vaak tijdrovende en ingewikkelde zaken zijn, met de daaraan verbonden verplichtingen.
Hiervoor kunnen wij de oplossing bieden, want wij hebben ons gespecialiseerd, u op dit vlak te ondersteunen of de gehele boekhouding uit handen te nemen. Waarbij wij een tarief hanteren van € 25,00 per uur exclusief BTW.
Wat kunnen wij voor u betekenen:
Het opzetten van uw boekhouding.
Het geheel verzorgen van uw financiële administratie.
Debiteuren en crediteuren beheer.
Opstellen en indienen van uw belastingaangifte.
Het verzorgen van uw jaarrekening.
In een vrijblijvend en gratis kennismakingsgesprek bespreken we graag, wat uw wensen zijn en hoe wij vo...
Met vele jaren ervaring als bagage richt Bollard Accountants Belastingadviseurs zich met haar diensten op alle soorten ondernemers en ondernemingen. Gebruikmakend van onze kennis en ons netwerk van specialisten streven wij naar een zo volledig mogelijk serviceaanbod. U kunt natuurlijk bij ons terecht voor het verwerken van administraties, het samenstellen, beoordelen en controleren van jaarrekeningen en alle soorten fiscale aangiften. Ook de salarisadministratie nemen wij u graag uit handen. Door kennis van uw persoonlijke situatie kunnen wij u verder zeer breed adviseren op fiscaal en financieel terrein.
Ons kantoor, gevestigd aan de haven van Scheveningen, bestaat uit een hecht team van meer dan 20 deskundige medewerkers. Wij zijn vanuit onze disciplines aangesloten bij de beroepsorganisaties zoals Nivra, NOvAA en College Belastingadviseurs, Fiscount en Extendum. Ons team staat borg voor continuïteit zonder het persoonlijke c...
Wij zijn gespecialiseerd in het adviseren en ondersteunen van ondernemingen op het gebied van personeels- en salarisadministratie.
Personeel- en salarisverwerking:
Wilt u uw gehele personeel- en salarisadministratie uitbesteden of misschien alleen een gedeelte? Bij ons kunt u terecht voor een dienstverlening op maat.
Wij werken met online software. Op deze manier kunt u, indien gewenst, zelf toegang krijgen tot het systeem voor bijvoorbeeld verlof- en verzuimregistratie, rapportages, etc.
Wij zijn een professioneel salarisservicebureau, wij oefenen ons vak uit met passie en enthousiasme.
Jarenlange ervaring heeft er voor gezorgd dat wij u goede service en kwaliteit kunnen aanbieden.
Ervaring is onder andere opgedaan bij diverse accountantskantoren, salarissoftwareleveranciers, MKB, administratiekantoren, beursgenoteerde bedrijven en internationale bedrijven.
Wij hanteren heldere tarieven per gegenereerde l...
Onze adviesgroep heeft de charme van een accountant en hanteert de prijzen van een administratiekantoor. Tevens bestaat onze adviesgroep uit administrateurs, belastingadviseurs en een bedrijfsjurist. Met onze betrokken en deskundige team komen we ook voor u tot een passende oplossing voor uw administratieve en fiscale vraagstukken. Buiten onze team beschikken wij over een zeer groot netwerk van specialisten. Bij de uitvoering van onze werkzaamheden kunt u van ons een actieve en persoonlijke benadering verwachten. Verder kunt u rekenen op een betrouwbare partner en een hoge kwaliteit van dienstverlening. Onze team hecht veel waarde aan persoonlijk aandacht, begeleiding en betrokkenheid bij uw wensen. Bij ons krijgt u ook een vaste aanspreekpunt voor al uw behoeftes. Ons kantoor kenmerkt zich door een combinatie van hoge kwaliteit en lage tarieven. Persoonlijke benadering is onze statement. Voor meer informatie bekijk onze website: loqma...
Specialisaties: starters begeleiding, verenigingen en stichtingen en MKB. Veel ervaring met subsidiecontroles (ook internationaal) voor de rijksoverheid en gemeentes.
Kenmerk van onze aanpak is: 'Afspraak is afspraak'. Wij komen al onze afspraken na en zorgen nooit voor verrassingen. Vraag om onze unieke laagste prijsgarantie.
Onze prijzen worden jaarlijks aangepast op basis van het CBS-indexcijfer. Ook dit voorkomt verrassingen voor u.
Wij kunnen de administratie bij u ophalen, u kunt het via de cloud opsturen en u kunt natuurlijk altijd langskomen; precies zoals u het wil.
Doordat wij in de cloud werken, heeft u 24/7 toegang tot uw administratie.
Wij zijn ook 24/7 bereikbaar via chat, telefoon, email, Facebook en WhatsApp (0613579407), zoals u het uitkomt.
Lid van het NBA (Nederlandse Beroepsassociatie van Accountants), NovAK en BECON geregistreerd. Volledig gecertificeerd registeraccountant.
Innovest Finance is opgericht in maart 2006 en is gevestigd in Den Haag. Persoonlijk contact en service staan bij Innovest Finance echt op de eerste plaats; daarom zijn we ook buiten kantooruren bereikbaar voor uw algehele administratie. Flexibiliteit is bij Innovest Finance geen leeg begrip. Uw administratie kan bij Innovest Finance op kantoor in Den Haag gedaan worden, maar indien gewenst werkt Innovest Finance ook op locatie bij uw bedrijf.
De focus van Innovest Finance ligt bij het verzorgen van uw administratie. Denk aan uw boekhouding, uw aangiftes, uw loonadministratie en de jaarrekeningen van ondernemers. Maar ook particulieren zijn van harte welkom voor het laten verzorgen van hun privé administratie en aangiften van inkomstenbelasting.
Specialisme
Financiële administratie, Belastingadvies en -aangifte, Salarisadministratie, Samenstellen jaarrekeningen, Financieel & Strategisch advies
Boekhouding en belastingadvies zit bij ons "in de familie". Moeders is haar onderneming gestart in 1972, waarna ik na de nodige ervaring bij haar te hebben opgedaan in 2002 de stap naar zelfstandigheid gezet heb. Dochterlief is inmiddels haar opleiding gestart. Ploeg & Partner is gespecialiseerd in het voeren van de volledige administratie voor en belastingadvisering aan bedrijven in het MKB en kleine BV's. Ook als particulier bent U van harte welkom en kunnen wij U uitstekend van dienst zijn. Wij kenmerken ons door onze betrokkenheid bij onze relatie's ( U heeft altijd eenzelfde contactpersoon, en U wordt bij ons geen klantnummer ) en het ontbreken van een " 9 tot 5 "-mentaliteit. Ons kantoor is aangesloten bij het register belastingadviseurs, onze kennis is dus altijd up to date.
SmartNumbers is de slimste manier om je financiële administratie te laten verzorgen. Je krijgt én houdt je cijfers op orde, simpelweg door al je documenten digitaal met SmartNumbers te delen, zodat wij achter de schermen alle belangrijke zaken voor je regelen. Werk slim met je cijfers. Onderneem met SmartNumbers.
SmartNumbers offers the smartest solution for your financial administration. The SmartNumbers app on your iPhone or Android device can help you get and keep your figures in order. Or share your business documents with SmartNumbers via your PC and we will take care of your business needs behind the screens. From registering incoming and outgoing invoices to handling your payroll administration. And from tax returns to annual accounts. Work smartly with your numbers. Work with SmartNumbers.