Belastingadviseur in Tilburg nodig? Met ruim 4.000 aangesloten belastingadviseurs vindt u altijd de belastingadviseur die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van belastingadviseurs. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de belastingadviseur met het beste aanbod!
Petra Philipsen. ‘Een oplossing voor ieder vraagstuk!’
Graag wil ik van de gelegenheid gebruik maken om mijzelf aan u voor te stellen. Mijn naam is Petra Philipsen, ik ga als eigenaar van Kubus Tilburg West aan de slag op industrieterrein “Kraaiven” in Tilburg West.
Na het succesvol afronden van mijn administratieve opleidingen ben ik al ruim 18 jaar werkzaam in het bedrijfsleven als boekhouder. 15 jaar lang heb ik gewerkt als boekhouder binnen het bedrijfsleven. Dit heb ik al die jaren met veel plezier gedaan maar ik was toe aan een nieuwe uitdaging.
3 jaar geleden heb ik ervoor gekozen om op eigen benen te gaan staan en ben ik zelfstandig ondernemer geworden. In de samenwerking met de KUBUS Coöperatie heb ik mijn nieuwe uitdaging gevonden. Deze samenwerking biedt mij de mogelijkheid om de voordelen van een kleine organisatie te bieden, gecombineerd met de kwaliteit en het dienstenaanbod van een grote ...
AKSO BV is een administratiekantoor dat zich met name richt op startende en gevestigde ondernemers in het midden- en klein bedrijf (MKB). Bij AKSO staan kwaliteit, maatwerk, persoonlijk contact, goede service en een scherpe tarifering hoog in het vaandel.
Maar wat AKSO zo uniek maakt is dat zij onderdeel is van Solvid Ondernemen. Solvid Ondernemen adviseert sinds 2002 zelfstandig ondernemers in de breedste zin van het woord: van het regelen van een financiering tot een volledige bedrijfscan, van een haalbaarheidsonderzoek tot een Quick Scan. Door met AKSO in zee te gaan zult u naast een professionele verwerking van uw administratie profiteren van gratis doorlopende adviezen op allerlei gebieden. Hierbij kunt u denken aan een jaarlijkse Quick Scan of tussentijdse kostenbesparende adviezen. Door deze krachtige synergie is AKSO in staat u een breed pakket van diensten aan te bieden en kunnen wij veel sneller anticiperen op uw persoonlij...
Onze diensten
Je kan bij Van De Pas Administratie terecht voor een breed pakket aan diensten. Jij kunt zelf bepalen welke diensten je wenst af te nemen, wij werken hiervoor met verschillende pakketten.
Onze dienstverlening omvat de volgende taken:
Administratie
Full-service: Boekhouding, belastingaangiften en jaarstukken
Online jouw complete administratie in te zien
Ongekend gemak: Wij verwerken uw administratie volledig naar jouw wensen
Vaste prijs: Wij werken met een vast maandtarief voor zorgeloos ondernemen
Advies
Verzorgen van aangiftes bij de Belastingdienst
- Inkomstenbelasting
- Vennootschapsbelasting
- Omzetbelasting
- Communicatie met de Belastingdienst namens jou over jouw belastingzaken indien van toepassing Advies voor startende ondernemers: Je kiest voor Van De Pas Administratie vanwege proactief advies, transparant, meedenken met de klant.
Diensten
- Van De Pas Administratie is een full-service kan...
Wat is Bronneberg Administratie & Advies?
Bronneberg Administratie & Advies (BAA) is een laagdrempelig administratiekantoor in Tilburg. BAA is gespecialiseerd in de ondersteuning bij of volledige verzorging van financiële administraties. Dit varieert van het bijhouden van de boekhouding tot het opstellen van de belastingaangiftes. Ook het samenstellen van de jaarrekening en het verzorgen van de salarisadministratie behoort tot de mogelijkheden.
Heldere en vaste prijsafspraken
Bij BAA betaalt u niet te veel, maar krijgt u wel optimale kwaliteit en service. BAA zorgt er uiteraard voor dat u optimaal gebruik kunt maken van de fiscale ondernemersfaciliteiten en aftrekposten. Onze cliënten betalen voor de werkzaamheden die wij daadwerkelijk verrichten en niet voor de tijd die wij er aan besteden. U bepaalt zelf wat BAA doet en wat u eventueel zelf doet.
De jaarlijkse kosten staan vast, zijn helder en duidelijk. Er worden g...
Administratiekantoor voor met name het MKB.
Na jarenlange ervaring in de zakelijke kredietverlening bij een Bank gestart in de avonduren met het verzorgen van aangiftes inkomstenbelasting.
Al snel uitgegroeid tot een administratieve dienstverlener voor particulieren en MKB ondernemers.
Onze werkzaamheden belopen naast de pure administratieve taken van sorteren van de boekstukken tot het opmaken van publicatierapporten ook de correspondentie met diverse instellingen alsmede advisering op meerdere gebieden, zoals financiering en belastingen. (Daar waar wij specifieke kennis missen hebben wij ons omringt met specialisten, die ons graag aanvullen.)
Wij verzorgen, desgewenst, de gehele financiële administratie, inclusief het dagelijks betalingsverkeer;
de loonadministratie en alle voorkomende belastingaangiftes (IB;BTW;Loon:VPB;ICL) en Jaarrapporten.
Onze werkzaamheden worden, in de basis, uitgevoerd vanuit ons kantoo...
Heesakkers Boekhouding & Belastingaangiftepraktijk is een kleinschalig, efficiënt werkend administratiekantoor, gespecialiseerd in de administratieve en fiscale ondersteuning van zzp-ers, freelancers, mkb-ondernemers, starters en particulieren.
Kernpunten
Service, deskundigheid, betrouwbaarheid en vooral persoonlijkheid kenmerkt onze dienstverlening. Aangezien wij weten dat het werk niet ophoudt na kantoortijden, zijn wij voor onze klanten ook bereikbaar in de avonduren en de weekeinden. Tevreden klanten, daar draait het bij ons om. We doen daarom niet alleen wat u vraagt, maar we kijken verder: wij zijn ook uw sparringpartner!
Vaste en heldere prijsafspraak
Wij werken niet met uurtarieven. Wat betekent dit nou voor u? U geeft aan welke werkzaamheden wij dienen te verzorgen, waarna wij u een passende aanbieding doen. Gaat u hiermee akkoord dan is dit een vaste prijs. Geen extra uren worden doorberekend, dat risico is geheel...
Bongers Tax Consultancy is een administratie- en belastingadvieskantoor gespecialiseerd in grensoverschrijdende arbeid. Als u (tijdelijk) in het buitenland werkt of als u in het buitenland woont en (tijdelijk) in Nederland werkt of als u als werkgever met grensoverschrijdende arbeid te maken, bent u bij Bongers Tax Consultancy aan het goede adres. Uiteraard kan ik u ook helpen met administratie of belastingadviezen die geen grensoverschrijdend karakter hebben.
Bongers Tax Consultancy is opgericht door Marcel Bongers. Ik sta voor een persoonlijke benadering, waarbij uw belangen en uw prioriteiten centraal staan.
Het doel van mijn dienstverlening is altijd het behartigen van de belangen van u als cliënt. Met name in grensoverschrijdende situaties, maar ook in niet-grensoverschrijdende situaties, komt het helaas nog vaak voor dat er van alles mis gaat. Soms door onwetendheid, soms door onjuiste interpretatie van regelgeving. Het...
Vakkundig, accuraat en met een scherpe tariefstelling, maar ook betrouwbaar, toegankelijk en betrokken.
In enkele woorden is dit de beschrijving van ons bedrijf: Start2gether.
Bij ons vindt je dan ook geen dure leaseautos, wij zijn niet gehuisvest in een duur kantoorpand, wij hebben geen duur personeel in dienst en wij voeren geen dure reclamecampagnes. Alles draait bij ons om tevreden klanten, ongeacht de omvang van jouw onderneming, de branche waarin jouw organisatie zich bevindt of onder welke rechtsvorm je actief bent. Onze bedrijfsfilosofie is er op gericht dit uitgangspunt invulling te geven. En gaat uit van de gedachte dat jij meer mag vragen van een administratiekantoor of belastingadviseur dan alleen het boeken van de administratie of het invullen van de belastingaangifte. Je mag dan ook van ons het volgende verwachten: goede serviceverlening, regelmatige informatieverstrekking, geen 9 tot 5 mentaliteit en een scherpe tar...
Van Luxemborg en De Kok is een accountants- en belastingadvieskantoor met een vooraanstaande positie als full-service dienstverlener voor het MKB. Wij zijn een no-nonsense kantoor, met twee benen op de grond en midden in de maatschappij.
We scheppen een intense en langdurige relatie met onze medewerkers en met onze cliënten en daar zijn we trots op. Door deze relatie staan wij heel dicht op de organisatorische, financiële en fiscale bedrijfsvoering en zijn wij u, mede door onze jarenlange ervaring, ook van dienst bij niet alledaagse ondernemingsactiviteiten, zoals fusies en overnames, herstructureringen, arbeidszaken of financiële planning. Wij zijn u, met onze veertig betrokken en gemotiveerde mensen, graag van dienst.
Of wij nu financiële, fiscale of andere werkzaamheden voor u verrichten, voorop staat dat wij altijd streven naar een voor u zo optimaal mogelijk resultaat, ongeacht hoe beperkt of omvangrijk u...
Ons kantoor verzorgt voor U de gehele financiële administratie, van schoenendoos tot aangifte(n)..
U kunt ook zelf een gedeelte in de hand houden door zelf de facturering en betalingen te verrichten.
Vervolgens wordt alles verwerkt in een financiële boekhouding.
Zo kent U Uw positie en weet U tijdig waar U aan toe bent.
Zowel MKB-ondernemers en kleine zelfstandigen (ZZp-ers) als ook particulieren
kunnen bij ons terecht voor de complete boekhouding dan wel een deel daar van.
Zoals o.a.
- Aangiften btw,
- Inkomstenbelasting,
- Financieel administratie-beheer,
- Advies.
Sterk zijn in de diensten die wij aanbieden met duidelijke afspraken voor het maximaal haalbare resultaat. Bij onze werkwijze leggen wij de nadruk op het samenwerken met specialisten en ondernemers. Kennis delen, opdrachten gunnen en netwerken zijn de pijlers van onze formule.
De ondernemer kan bij ons profiteren van het aanbod aan diensten dat wij hebben geselecteerd om zijn bedrijf naar een hoger niveau te tillen. Dit is volgens ons het nieuwe werken anno nu.
Wij werken met vaste tariefafspraken voor de ZZP'er en het MKB tot 25 man personeel.
Ter Wolbeek Adviseurs bestaat uit deskundige partners voor bedrijven en instellingen in de regio Tilburg. Wij verzorgen voor u o.a.:
- de financiële administratie;
- de aangifte omzetbelasting;
- de loonadministratie;
- samenstellen van de jaarrekening en bijbehorende belastingaangiften;
- samenstellen van de publicatiestukken met bijbehorende notulen AvA;
- etc etc....
T 06 - 20 11 33 14 E info@terwolbeekadviseurs.nl I www.terwolbeekadviseurs.nl
Meuwese Accountants en Belastingadviseurs is gespecialiseerd in accountancy, fiscaal recht, adminstratieve dienstverlening, salarisadministratie, estate planning en MKB Advies.
Onze klantenkring bestaat voornamelijk uit MKB bedrijven, vermogende particulieren, dientverlenende bedrijven en ZZP-ers. Reeds vele organisaties vonden in ons de ideale sparringpartner voor financiële, economische en fiscale vraagstukken.
www.meuwese-accountants.nl
ARB-advies is een klein accountantskantoor in de regio Tilburg-Breda dat zich richt op kleinere ondernemers in het Midden en Kleinbedrijf (0 tot 5 werknemers) en ZZP-ers. Wij verzorgen uw administratie en belastingaangiften en zijn uw klankbord. Wij werken op offerte basis. Wij zijn blij als u belt voor een vraag of om even bij te praten, voor telefoontjes brengen wij dan ook geen kosten in rekening.
Geachte, ik ben werkzaam als assistent accountant, en werk vanuit huis voor mijzelf, waardoor mijn tarief heel aantrekkelijk is. Doe een redelijk voorstel en ik zal uw opdracht uitvoeren.
Mijn specialisaties zijn het verzorgen van uw administratie, aangiften omzet- & inkomstenbelasting, het samenstellen van de jaarrekening van uw onderneming.
jb.administraties(at)kpnmail.nl
De Groene Boekhouder is een administratiekantoor waar zoveel mogelijk rekening wordt gehouden met duurzaamheid. Wij nemen graag onze verantwoordelijkheid wanneer het aan komt op onze ecologische voetafdruk.
Zo gebruiken wij bijvoorbeeld gerecycled papier, gerecyclede ordners en groene stroom. We werken grotendeels digitaal en het kantoor is energiezuinig gebouwd.
DGA&A is een kleinschalig administratiekantoor dat zich richt op ZZP'ers en MKB'ers met als doel om zo kosten-efficient mogelijk alle administratieve zaken van de klant te regelen. Van administratie tot jaarrekening en belastingzaken. Advisering hoort daar wat DGA&A betreft, vanzelfsprekend bij.
En dat tegen een aantrekkelijk tarief.
DGA&A, net even anders.
Een klein administratiekantoor voor MKB en ZZP. Ruim 30 jaar ervaring in de financiele administratie, bij diverse bedrijven. Mijn motto is alle tijd nemen voor de klanten, en werken tegen een kleine vergoeding. Ik komt op locatie, of u komt bij mij thuis, ook buiten kantoor uren. Er is overal een passende oplossing voor te vinden.
Door mijn jarenlange ervaring in de financiele wereld kan ik u goed te woord staan en helpen bij ieder administratief probleem. Een helpende hand bij al uw fiscale vragen en aangifte kan ik ook zijn aangezien ik hier ook al meerdere jaren ervaring in heb.
Caduce salarisverwerking is een dynamich administratiekantoor uit Tilburg, dat volledig gespecialiseerd is op het gebied van salarisverwerking en alle zaken die een rol spelen rondom de salaris- en personeelsadministratie.
Accountantskantoor. Al ruim 40 jaar zijn wij de steunpilaar voor tal van MKB ondernemers, vrije beroepsbeoefenaren en bedrijven in de agrarische sector.