Belastingadviseur in Westland nodig? Met ruim 4.000 aangesloten belastingadviseurs vindt u altijd de belastingadviseur die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van belastingadviseurs. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de belastingadviseur met het beste aanbod!
"Het dichten van de kloof tussen vakmanschap en ondernemen"
Dit is de visie van Ms&s Zakelijke dienstverlening, uiteraard vergt dit een toelichting.
Veel ondernemers zijn enorm bedreven in hun vak, maar missen de zakelijke kant van het ondernemen.
Namelijk de boekhouding, marketing en sales. Hierbij kan Ms&s u uitstekend van dienst zijn. Wij zijn zoals u ziet enorm veelzijdig.
Ms&s kan u helpen met ondermeer de volgende activiteiten:
Het professionaliseren van uw huisstijl
De boekhouding van uw bedrijf
Het vinden van uw klanten
Het verkopen van uw product
Het stroomlijnen van uw bedrijfsprocessen
Automatisering van uw werkzaamheden
Ms&s zakelijke dienstverlening beschouwt zich als:
De professionele, betrouwbare en betaalbare partner in uw ondernemerschap!
---------------------------------------------------------------------------------
Ms&s Zakelijke dienstverlening
Molenstraat 43
2671 EW Naal...
Ernst & Young is internationaal toonaangevend op het gebied van accountancy, fiscaliteit en financiële en juridische advisering. Vanuit ons Westlandse kantoor maken wij het verschil enerzijds door onze cliënten het voordeel van lokale betrokkenheid, kennis en ervaring te bieden en anderzijds door de deskundigheid en schaalvoordelen van een internationale organisatie. Daarbij bouwen wij lokaal op persoonlijke, betrouwbare en lange termijn relaties met concurrerende tarieven.
Wij richten ons niet alleen op de boekhouding, het samenstellen en controleren van de jaarrekening en het verzorgen van de aangifte inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting, maar ook op advisering bijvoorbeeld in het kader van de begeleiding van een overname, het meedenken in financieringsvraagstukken of het ondersteunen bij cash-flowprognoses, werkkapitaalbeheersing- of kostenreductieprogrammas.
Twyce is een klein administratiekantoor dat zich richt op middelgrote- en kleine bedrijven in de regio Westland. We regelen alle zaken omtrent de boekhouding. Inclusief jaarrekening en bijbehorende aangiften. Ook de loonadministratie kunt u bij ons uitbesteden.
Een echt administratiekantoor hebben we ons bij Twyce Financiën nooit gevoeld. We zijn veel meer ondernemers. Ondernemers die toevallig de hele dag alleen maar met de cijfers bezig zijn. Omdat dáár onze passie ligt. En omdat we weten dat een bedrijf dat zijn administratie op orde heeft, al met 3-0 vóór staat in de strijd tegen de concurrentie. Met een ondernemende blik kijken we naar uw administratie. Met alle voordelen van dien voor u als klant: u zit niet alleen met een administrateur aan tafel, maar ook met een collega-ondernemer.
De voordelen van het kleinschalige accountantskantoor en de voordelen van de grotere accountantsorganisatie. Dat is wat Van der Wilk Accountancy haar klanten wil bieden!
Bij Van der Wilk Accountancy is er ruimte voor persoonlijke aandacht voor de klanten en wordt er een vriendelijke prijsstelling gehanteerd zonder dat dit ten koste gaat van de te leveren kwaliteitAandacht voor de ondernemer.
Peter staat ook regelmatig met de ondernemer stil bij de gevolgen van bijvoorbeeld arbeidsongeschiktheid, overlijden, echtscheiding of het bereiken van de 65-jarige leeftijd. Op deze manier worden vervelende verrassingen voorkomen en ligt de ondernemer altijd op de juiste koers.
Bent u geïnteresseerd, neem dan contact op met Peter van der Wilk voor een oriënterend gesprek.
Positive Organize brengt balans in de strategische, organisatorische en financiële aspecten van uw bedrijf. Wij zorgen voor ondersteuning zodat u optimaal kunt ondernemen. Ieder traject is op maat gemaakt. Op die manier kunt u zich blijven concentreren op de kernactiviteiten. Dat is waar het bij ons om draait.
Ieder project begint met een kostenloos intake gesprek. Tijdens dit gesprek inventariseren wij uw vraagstuk en brengen we de samenwerkingsmogelijkheden in beeld. Wanneer u voor een bepaalde uitdaging staat, is het verstandig om ons zo vroeg mogelijk in dit proces te betrekken. Zo bent u in een vroeg stadium in staat om uw mogelijkheden geïnformeerd te beoordelen.
Advies en Administratiekantoor M.L. Blankestijn Advies & Beheer B.V. is eigentijds, laagdrempelig,
klantgericht en betrokken. Bij ons vindt u dan ook geen leaseautos, wij zijn niet gehuisvest in een
duur gebouw, wij voeren geen dure reclames en hebben geen verplichte dress-code.
Alles draait bij ons om de klant, ongeacht de omvang van uw onderneming, de branche waarin u opereert
of onder welke rechtsvorm u actief bent. Onze filosofie gaat uit van de gedachte dat u meer mag vragen
van een administratiekantoor of adviseur dan alleen het boeken van de administratie of het invullen van de
aangifte.
Zitten er te weinig uren in een werkdag? Houd de administratie je af van je echte werk? Kun je je ideeën niet verder uitwerken? Als dit herkenbaar voor je is, gun jezelf dan een Virtual Assistant (VA)! Stuur mij een berichtje en laten wij binnenkort kennis maken!
Wat ik als VA doe? Ik ontzorg jou als ondernemer bij je dagelijkse werkzaamheden, zodat jij weer balans hebt tussen werk en privé en jij je verder kunt focussen op het ondernemen zelf! Ik ben je helpende handje op afstand en ondersteun je met diverse werkzaamheden zoals administratie, website, back office en wie weet nog meer.
CijferMeester Mario Westveer werkt vanuit een klein kantoor aan huis in Monster. Wij verzorgen voor u de gehele administratie, alle fiscale aangiften, de jaarcijfers, de jaarrekening en wij zijn tevens uw business partner. Wij denken mee en adviseren om uw (groei) ambities waar te maken . Persoonlijk contact, kleinschalig, kundig, betrouwbaar en betaalbaar zijn waarden die bij ons hoog in het vaandel staan. Herkent u zich daarin neem dan gerust contact met ons op.
Ik ben Rajesh Sommandas, zelfstandig ondernemer. Op 1 januari 2007 ben ik mijn accountantskantoor gestart. Hiervoor heb ik circa 7 jaar bij een accountantskantoor in Den Haag gewerkt met circa 30 medewerkers. Onze dienstverlening betreft o.a.: jaarrekeningen, (salaris) administratie, fiscale aangiften, startersbegeleiding, accountantsverklaringen en advies. Tevens verrichten wij interimwerkzaamheden op financieel gebied.
Geen idee hoe u uw administratie bij moet houden, of heeft u hier simpelweg geen tijd voor?
U bent een kleine ondernemer die zich niet bezig wilt houden met uw boekhouding, wel een inzicht wilt hebben in uw kosten/opbrengsten en tegelijk niet teveel wilt betalen om dit te laten verzorgen.
Dan bent u bij Basic Boekhouding aan het juiste adres!
Uw complete administratie verzorgt vanaf: 25 euro per uur!
Registeraccountant met brede ervaring op het gebied van financial audit, accounting en advisory.
Branches
- Agri- en hortibusiness
- Vastgoed
- Omroepen
Additionele specialisaties
- Verslagggeving waaronder IFRS en US GAAP ingerefereerd
- Bijzondere controleopdrachten
- Fusies en splitsingen
- IT
Het bijhouden van administraties-belastingaangiften
Het opstellen van begrotingen en jaarrekeningen,
Ik werk ook als vrijwilliger bij de FNV-belasting en
advies service.Op het gebied van administratieve
en belastings zaken heb ik 15 jaar ervaring, en groot
netwerk van deskundigen.
Wij zijn gevestigd in het Westland en werken voor vaste, scherpe en vooraf afgesproken prijzen. Onze opdrachtgevers zitten door heel Nederland, dus de afstand is voor ons geen probleem!
Naast de vaste vakgebieden is ook het maken van een liquiditeitenbegroting onze specialiteit.
Administratiekantoor welke is opgericht door 3 ex-medewerkers van een groot landelijk accountantskantoor.
Specialiteiten:
- Managementinformatie
- Jaarrekening
- Fiscale werkzaamheden
- Salarisadministratie
- Bedrijfsadvies