Belastingadviseur in Zaanstad nodig? Met ruim 4.000 aangesloten belastingadviseurs vindt u altijd de belastingadviseur die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van belastingadviseurs. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de belastingadviseur met het beste aanbod!
Administratiekantoor Maritax is een kleinschalig, zelfstandig administratiekantoor voor het MKB en particulieren, gespecialiseerd in omzetbelasting.
Ik ben een laagdrempelig administratiekantoor waar persoonlijk contact met mijn cliënten hoog in het vaandel staat. Overdag maar ook s avonds sta ik klaar voor mijn cliënten. Ik maak tijd wanneer u tijd heeft, flexibel dus, zoals u dat ook voor uw opdrachtgevers zult zijn.
Als administratiekantoor lever ik u een volledig pakket aan administratieve en financiële dienstverlening. Daar waar nodig wordt externe expertise aangetrokken door middel van samenwerking met diverse specialisten op hun vakgebied.
Zakelijke dienstverlening:
Mijn financiële dienstverlening omvat de volgende diensten:
Aangiften Omzetbelasting
Verzorgen van uw bezwaarschriften
Verzorgen van uw debiteurenadministratie
Particuliere dienstverlening:
Voor een ieder die behoeft...
Ik ben een ervaren boekhouder/accountant/vertaler die zijn afspraken altijd nakomt en zeer accuraat te werk gaat.
Ik ben al sinds 4 jaren actief als een boekhouder in loondienst bij verschillende nationale en multinationale werkgevers. Jaar-rekeningen opstellen, omzetbelasting aangiften, volledige administratie opbouwen en bijhouden en IB aangiften behoren tot mijn vakgebieden. Ik kan zeer korte deadlines
nakomen omdat ik al meerdere jaren ervaring heb in financieel en administratieve functies. Boekhouding van BV's en NV's is wat ik de afgelopen 3 jaren doe, en daarvoor heb ik ook eenmanszaken en MKB'ers geholpen met hun administratie.
Ik heb mijn HBO gevolgd bij HVA HES (Hogeschool voor Economische Studies) te Amsterdam. Mijn vakgebieden zijn Accountancy & Finance.
Ik heb een Engelse middelbare opleiding gevolgd in Engeland en heb daar ook gewerkt. Mijn Engels en Nederlands is zeer sterk en Ik heb ook ruime ervaring m...
Mijn naam is Jill van der Zee en met mijn bedrijf richt ik mij voornamelijk op de groeiende ZZP'er die klaar is om zijn/haar financiële administratie naar een hoger level te tillen.
Ik zorg voor digitale orde in de papieren chaos.
Geen bonnen meer zoeken, geen vraagtekens bij het indienen van je kwartaalomzet, geen onduidelijkheden meer en voornamelijk geen stress om je administratie.
Ik zorg dat jouw financiële administratie volledig gedigitaliseerd, geoptimaliseerd en geautomatiseerd is.
Ook het beheer kun je aan mij over laten maar dat is geheel aan jou.
Iedere onderneming is uniek en betreft geen "one size fits all" en zo ga ik ook niet te werk, jij bent uniek in jouw ondernemerschap en dat verdient maatwerk.
ik wil dat je mij durft te bellen met ieder vraagstuk zonder dat je bang bent voor een rekening in je mail ( digitaliseren weet je nog ).
Mochten mijn diensten die ik hier beschreven h...
Sinds de oprichting van ons administratiekantoor in 1996 zijn onze belastingdeskundigen het aanspreekpunt voor menig ondernemer.
Zowel startende- als bestaande ondernemers, maar ook particulieren nemen wij administratie & boekhouding uit handen en geven we fiscaal advies. (Zzp-ers, eenmanszaken, maatschappen,
vennootschappen onder firma en besloten vennootschappen uit het MKB in verschillende bedrijfstakken.)
Onze klanten zijn werkzaam in de detailhandel, bouw bedrijven, horeca, groothandel, artiesten, verzekeringen & vele andere branches.
Met hart voor de zaak maken wij het verschil door onder andere:
- Persoonlijke aandacht
- Kwaliteit
- Betaalbaar
Medewerkers werkzaam voor ons administratiekantoor houden hun vakkennis bij, zo doende kunnen we u optimaal ondersteunen.
Verder zijn wij lid van de NOAB (NEDERLANDSE ORDE VAN ADMINISTRATIE- en BELASTINGDESKUNDIGEN)
Wij nodigen u graag uit voor een vrijblijvend o...
Esthers Boekhouding is in december 2017 opgericht door Esther Roode-de Jong (1974).
Esthers Boekhouding verzorgt de administraties van ZZP'ers van A tot en met Z. Haar doelgroep is de vrouwelijke onderneemster tussen de 25 en 45 jaar in de zakelijke dienstverlening.
Voor losse activiteiten zoals BTW aangifte, jaarrekening opstellen of Inkomstenbelasting aangifte kunt u ook bij haar terecht.
Verder verzorgt Esthers Boekhouding de Inkomstenbelasting aangifte van particulieren. Ook wordt er meteen gekeken of u recht heeft op Toeslagen.
VANDERLAANGROEP is een accountantsorganisatie met ruim 83 jaar ervaring in Noord-Holland en wij staan voor kwalitatief hoogwaardige dienstverlening aan onze cliënten. Naast onze uitgebreide dienstverlening op het gebied van fiscaliteiten, lonen en accountancy hebben wij in de afgelopen jaren met VANDERLAANGROEP Audit B.V. op grond van onze brede kennis van het MKB een sterke positie opgebouwd op het gebied van jaarrekeningcontroles en aanverwante opdrachten. Bij VANDERLAANGROEP werken circa 70 professionals.
Met mijn bedrijf in de financiële dienstverlening richt ik mij tot het MKB, ZZP en de startende ondernemer, vanuit de overtuiging dat administratie persoonlijker, slimmer en goedkoper kan.
Tegen een vaste prijs verzorg ik de volledige administratie, inclusief het verzorgen van alle aangiftes en aanvragen van toeslagen.
Indien gewenst kan ik op interim basis, voor een specifiek project, tijdens reorganisatie of vanwege ziekte de financiële verantwoordelijkheid in een organisatie tijdelijk op mij nemen.
Intersolution Administratie Kantoor is een no nonsense kantoor waarbij de kwaliteit van de dienstverlening aan onze klanten op nummer 1 staat. Voor ons geen dure kantoren of auto's maar een op de individuele klant aangepaste service tegen betaalbare tarieven. Wij werken met all-in jaartarieven hetgeen betekent dat de klant naar eigen keuze per kwartaal of per maand kan betalen en er geen meer uren in rekening gebracht zullen worden. Dus geen factuur voor iedere vraag, iedere e-mail of telefoontje.
Welke diensten levert S&G u voor € 49,95 p/m ?(*) U levert uw bonnetjes/facturen (digitaal) aan ons kantoor (of wij halen deze op) en wij verwerken deze voor u in de boekhouding en;
* Eenmaal per kwartaal doen wij uw BTW aangifte
* Eenmaal per half jaar kijkt onze fiscalist uw boekhouding na voor een fiscaal advies
* Eenmaal per jaar doet onze fiscalist uw IB aangifte
* (Belasting)Advies en hulp bij opstarten van uw bedrijf !
Kijk voor de voorwaarden op onze site!
Klein en persoonlijk administratiekantoor, gecertificeerd belastingconsulent,lid College van Belastingadviseurs.
Voor het verzorgen van administratie en fiscale adviezen van eenmanszaken/zzp'ers en (kleine) vennootschappen. Uitvoering van interimopdrachten, bijvoorbeeld vervanging bij ziekte en drukte.
Kijk voor een uitgebreide CV op de website.
AA - diensten is een kleinschalig professioneel kantoor gevestigd in Assendelft.
Wij bieden onze diensten aan zowel het midden- en kleinbedrijf (MKB) als particulieren.
AA - diensten richt zich qua dienstverlening op
?Advies diensten
?Financiële diensten
?Administratieve diensten
?Fiscale diensten
?Ondersteuningsdiensten
Administratie Kau is een dienstverlenende onderneming op het gebied van administratieve werkzaamheden. Wij richten ons voornamelijk op de kleine ondernemers binnen de MKB-sector. Tegen een scherp tarief kunnen wij uw boekhouding en belastingaangiftes doen. Ook uw particuliere aangifte inkomstenbelasting of andere toeslagen.
Bedrijf houdt zich bezig met alle vormen van financiele dienstverlening. Eigenaar is AA Accountant. Werkzaamheden o.a. voeren en/of begeleiden van klanten bij invoer financiele administraties, opstellen van jaarrekeningen, maken tussentijdse rapportages, diverse fiscale aangiften en overig advieswerk.
Momenteel onderzoekende of de status ZZP'er mij past.
Zeer geroutineerde administrateur met als specialiteit de horeca-administratie van A tot en met Z.