Boekhouder nodig? Met ruim 4.500 aangesloten boekhouders vindt u altijd de boekhouder die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van boekhouders. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de boekhouder met het beste aanbod!
Ons kantoor is al sinds 1991 landelijk actief voor MKB klanten. Wij verzorgen niet alleen financiële administraties maar dragen ook zorg voor uw fiscale zaken (aangiften OB, LB, IB, VPB, Schenking, Successie etc.). Daarnaast adviseren we onze klanten op het gebied van administratie, belastingen, en algehele bedrijfsvoering. Op onze website heijnes.nl vindt u overzichtelijk weergegeven welke activiteiten wij ontplooien.
Betrokkenheid, deskundigheid, (internationale) ervaring en zeer scherpe tarieven zijn kenmerkend voor ons kantoor.
U kunt bij ons vooraf duidelijke tariefafspraken maken. Ook een vaste prijs per maand behoort tot de mogelijkheden. Voor elke situatie kunnen we maatwerk leveren, niet alleen qua dienstverlening (volledige outsourcing, internet boekhouden etc) maar ook wat betreft prijsafspraak. In een gratis oriënterend gesprek laten wij u graag kennismaken met de vele mogelijkheden.
Ons team van 7 enthousiast...
RS-A Consultancy is een landelijke opererend full service accountants- en advieskantoor gevestigd in Rotterdam. Met een team van ervaren accountants en adviseurs, is RS-A Consultancy bij uitstek de partner voor het midden- en kleinbedrijf. Ons team bestaat uit jonge ambitieuze professionals die gedreven zijn in hun vak en zich altijd voor de volle 100% inzetten.
Onze cliënten zijn actief in de meest uiteenlopende sectoren en branches van het midden- en kleinbedrijf (MKB). Zowel starters, zelfstandigen, als kleine- en middelgrote ondernemingen zijn ruim vertegenwoordigd binnen onze brede cliëntenportefeuille.
RS-A Consultancy biedt een breed pakket van diensten aan waarbij resultaat en daadkracht belangrijke speerpunten zijn. Bovendien wordt onze dienstverlening gekenmerkt door sterke (internationale) samenwerkingsverbanden met banken, advocaten, notarissen en intermediairs. Hierdoor kunt u rekenen op korte communicatieli...
Administratiekantoor Finovion Barendrecht ondersteunt u bij het voeren van uw administratie en salarisadministratie, het opstellen van de jaarrekening en het doen van belastingaangiften. Daarnaast geven wij u meer inzicht in de gang van zaken in uw bedrijf.
Dit realiseren wij onder andere door u via internet toegang te verlenen tot uw administratie en door regelmatig met u de cijfers door te nemen en advies te geven. Indien gewenst kunnen wij ook bij u op kantoor de administratie verwerken of kunt u dit zelf doen via internet, waarna wij de nodige controles uitvoeren.
Bij de uitvoering van onze werkzaamheden kunt u van ons een actieve en persoonlijke benadering verwachten, waarbij wij weten wat u als ondernemer beweegt. Finovion kiest voor een samenwerking die meer is dan het werk doen. Naast een professionele dienstverlening vinden wij een prettig en persoonlijk contact essentieel. Met ons kunt u rekenen op een betrouwbare partn...
Met het team van FinWoo Bookkeeping & Tax, gevestigd in Amsterdam. Bieden wij uitgebreide dienstverlening aan bedrijven van elke omvang. Wij zijn gespecialiseerd in het leveren van diensten voor bedrijven in verschillende sectoren, van detailhandel en horeca tot productie en technologie. Ons team van ervaren professionals zijn zeer goed op de hoogte van de Nederlandse fiscale wet- en regelgeving en kunnen op maat gesneden oplossingen bieden om ervoor te zorgen dat onze cliënten voldoen aan de laatste ontwikkelingen. Wij bieden ook financiële analyse en adviesdiensten om onze klanten te helpen bewuste beslissingen te nemen om het resultaat te maximaliseren. Mogen wij u helpen met het volgende?
- Uitbesteden volledige boekhouding
- Omzetbelasting/Inkomstenbelasting/Vennootschap belastingaangifte
- Salarisadministratie
- Opstellen van jaarrekeningen
- IND/visum aanvragen
- Consultancy
- Overige werkzaamheden
Zie voor me...
Bij Clear Finance Group helpen we uw administratieve processen helder in te richten en door u gewenste informatie, duidelijk, real-time en altijd, eenvoudig voor u beschikbaar te maken. Met de modernste middelen en inzichten voeren wij uw financiële administratie, salaris administratie en projecteren wij uw dashboard rapportages.
U kunt financiële taken of onderdelen hiervan, bij Clear Finance beleggen, daarnaast kunnen wij de juiste financiële talenten aan uw organisatie beschikbaar stellen.
Wij dragen met gedegen advies bij aan transparantie, voorspelbaarheid en bestuurbaarheid van uw bedrijf. Hiermee kunt u geïnformeerde keuzes maken, beleid scherp stellen of in een vroeg stadium discrepanties signaleren.
Wij stellen u en uw belangen centraal en willen meer zijn dan een partner, meer zijn dan een klankbord.
Wij zijn gepast trots op het succes en de resultaten van cliënten, waar wij met onze helde...
MVB boekhouding verzorgt de boekhouding van ondernemers tegen scherpe tarieven.
Omdat je als zelfstandig ondernemer het al erg druk hebt met, wat je het leukste vindt, de activiteiten van je eigen bedrijf, heb je voor de boekhouding minder tijd, kennis en/of interesse. Het is erg belangrijk om je boekhouding op orde te hebben en te houden zodat je kan zien hoe je bedrijf ervoor staat en om boetes te voorkomen door het te laat of niet juist indienen van de belastingaangiften.
Ook worden vaak fiscale voordelen niet toegepast.
MVB boekhouding helpt je hierbij en zorgt hiervoor.
Wanneer je net voor jezelf begint heb je het vaak financieel gezien niet zo breed, daarom heeft MVB boekhouding voor startende ondernemers een speciale kortingsactie voor het eerste jaar van je onderneming.
Meer informatie over de tarieven en werkzaamheden kan je vinden op de website. Dit kan natuurlijk ook per mail of telefonisch worden opgevraagd.
...
Wij verzorgen uw complete boekhouding en belastingaangiftes tegen een vaste scherpe prijs.
Onze maandelijkse tarieven voor ondernemers:
* Verzorgen aangifte omzetbelasting € 12,00
* Verzorgen aangifte inkomstenbelasting voor ondernemers € 12,50
* Opstellen jaarrekening € 12,50
* Salarisadministratie per werknemer € 10,00
* Per mutatie € 1,10
Onder mutaties vallen alle inkoopfacturen, verkoopfacturen, zakelijke bank- en kasafschriften.
Extra werkzaamheden worden in onderling overleg uitgevoerd tegen een vooraf afgesproken prijs. Alle vermelden prijzen zijn exclusief omzetbelasting.
Voor vragen die telefonisch of via de mail beantwoord kunnen worden, worden geen extra kosten berekend. Tevens houden wij voor u in de gaten of u in aanmerking komt voor extra fiscale aftrekposten en zullen u hiervan vooraf op de hoogte brengen.
Heeft u nog vragen of wenst u een afspraak te maken?
Wij zien uw re...
Sinds de oprichting van ons administratiekantoor in 1996 zijn onze belastingdeskundigen het aanspreekpunt voor menig ondernemer.
Zowel startende- als bestaande ondernemers, maar ook particulieren nemen wij administratie & boekhouding uit handen en geven we fiscaal advies. (Zzp-ers, eenmanszaken, maatschappen,
vennootschappen onder firma en besloten vennootschappen uit het MKB in verschillende bedrijfstakken.)
Onze klanten zijn werkzaam in de detailhandel, bouw bedrijven, horeca, groothandel, artiesten, verzekeringen & vele andere branches.
Met hart voor de zaak maken wij het verschil door onder andere:
- Persoonlijke aandacht
- Kwaliteit
- Betaalbaar
Medewerkers werkzaam voor ons administratiekantoor houden hun vakkennis bij, zo doende kunnen we u optimaal ondersteunen.
Verder zijn wij lid van de NOAB (NEDERLANDSE ORDE VAN ADMINISTRATIE- en BELASTINGDESKUNDIGEN)
Wij nodigen u graag uit voor een vrijblijvend o...
Desa Administratie is mijn onderneming waarin ik als zzp-er sinds 2004 voor een beperkt aantal klanten werk. Ik doe dit in deeltijd. Naast de werkzaamheden in mijn eigen onderneming ben ik werkzaam in loondienst bij een accountantskantoor. Deze combinatie werkt voor mij en mijn klanten perfect om verschillende redenen. Mijn klanten kan ik de volledige aandacht geven gezien het geringe aantal en tevens ben ik altijd op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in mijn vakgebied. Daarnaast ben ik niet gebonden aan kantooruren.
De werkzaamheden voor mij eigen onderneming wil ik graag uitbreiden. Ook omdat één van mijn vaste opdrachtgevers zijn bedrijf inmiddels verkocht heeft. Ik heb ruime ervaring met het voeren van een financiële administratie, loonadministratie, aangiftes inkomstenbelasting, omzetbelasting, loonbelasting en het opmaken van een jaarrekening. Mijn werkzaamheden richt ik voornamelijk op eenmanszaken...
Vakkundig, accuraat en met een scherpe tariefstelling, maar ook betrouwbaar, toegankelijk en betrokken.
In enkele woorden is dit de beschrijving van ons bedrijf: Start2gether.
Bij ons vindt je dan ook geen dure leaseautos, wij zijn niet gehuisvest in een duur kantoorpand, wij hebben geen duur personeel in dienst en wij voeren geen dure reclamecampagnes. Alles draait bij ons om tevreden klanten, ongeacht de omvang van jouw onderneming, de branche waarin jouw organisatie zich bevindt of onder welke rechtsvorm je actief bent. Onze bedrijfsfilosofie is er op gericht dit uitgangspunt invulling te geven. En gaat uit van de gedachte dat jij meer mag vragen van een administratiekantoor of belastingadviseur dan alleen het boeken van de administratie of het invullen van de belastingaangifte. Je mag dan ook van ons het volgende verwachten: goede serviceverlening, regelmatige informatieverstrekking, geen 9 tot 5 mentaliteit en een scherpe tar...
Wij hebben een klein, persoonlijk kantoor bestaande uit drie ondernemende accountants (Accountant-Administratie- consulenten), Jan-Martin Visser, Sebastiaan van Willigen is behalve accountant ook fiscalist en Lisette van Burkum, die zich heeft gespecialiseerd op het gebied van bedrijfsovernames in het MKB. Daarnaast hebben wij twee collegas die verantwoordelijk zijn voor het verzorgen van de salarisadministraties voor onze cliënten en als ondersteuning van onze werkzaamheden.
We hebben een gevarieerd klantenbestand en trachten prijs en kwaliteit af te stemmen op de behoefte van onze cliënten. Voor 2011 hebben wij ingezet op verdere digitalisering van onze dienstverlening. Online boekhouden, online gegevens toegankelijk maken voor u als klant en de mogelijkheid om online uw personeelsadministratie te voeren. Dat betekent voor u dat u 24/7 de beschikbaarheid heeft over uw gegevens en dus snel en adequaat kunt reageren op een ...
Met vele jaren ervaring als bagage richt Bollard Accountants Belastingadviseurs zich met haar diensten op alle soorten ondernemers en ondernemingen. Gebruikmakend van onze kennis en ons netwerk van specialisten streven wij naar een zo volledig mogelijk serviceaanbod. U kunt natuurlijk bij ons terecht voor het verwerken van administraties, het samenstellen, beoordelen en controleren van jaarrekeningen en alle soorten fiscale aangiften. Ook de salarisadministratie nemen wij u graag uit handen. Door kennis van uw persoonlijke situatie kunnen wij u verder zeer breed adviseren op fiscaal en financieel terrein.
Ons kantoor, gevestigd aan de haven van Scheveningen, bestaat uit een hecht team van meer dan 20 deskundige medewerkers. Wij zijn vanuit onze disciplines aangesloten bij de beroepsorganisaties zoals Nivra, NOvAA en College Belastingadviseurs, Fiscount en Extendum. Ons team staat borg voor continuïteit zonder het persoonlijke c...
Advies & Administratiekantoor Finovion ondersteunt u bij het voeren van uw administratie en salarisadministratie, het opstellen van de jaarrekening en het doen van belastingaangiften. Daarnaast geven wij u meer inzicht in de gang van zaken in uw bedrijf.
Dit realiseren wij door u via internet toegang te verlenen tot uw administratie en door regelmatig met u de cijfers door te nemen en advies te geven. Indien gewenst kunnen wij ook bij u op kantoor de administratie verwerken of kunt u dit zelf doen via internet, waarna wij de nodige controles uitvoeren.
Bij de uitvoering van onze werkzaamheden kunt u van ons een actieve en persoonlijke benadering verwachten, waarbij wij weten wat u als ondernemer beweegt. Finovion kiest voor een samenwerking die meer is dan het werk doen. Naast een professionele dienstverlening vinden wij een prettig en persoonlijk contact essentieel. Met ons kunt u rekenen op een betrouwbare partner in financi&...
Uw administratie uitbesteden? Wij kunnen u hiermee van dienst zijn. Geen omkijken meer voor u, wij nemen al u financiële en administratieve werk uit uw handen voor een lage prijs!
Welke diensten kunnen wij voor u leveren?
Inkoopfacturen verwerken
Verkoopfacturen verwerken
Kas, bank & giro boekingen verwerken
Correctieboekingen verwerken
Correspondentie per mail/brief/telefoon
Aangifte BTW
Financiële rapportages/overzichten
Diverse advies
Salarisadministratie
Jaarrekening
Aangifte IB
Bezwaar en Beroep (opstellen en indienen)
Huurtoeslag/Zorgstoeslag/Kinderopvangtoeslag
Opmaak diverse overeenkomsten
Opmaak ondernemingsplan
Aanvraag TWG (TewerkstellingsVergunning)
Indien uw belangstelling is gewekt, kunnen wij VRIJBLIJVEND met u meedenken over wat voor u de beste oplossing is. Kunnen wij iets voor u betekenen, dan rekenen wij VASTE maandelijkse kosten, zodat u niet voor verrassingen komt te...
Wij zijn gespecialiseerd in het adviseren en ondersteunen van ondernemingen op het gebied van personeels- en salarisadministratie.
Personeel- en salarisverwerking:
Wilt u uw gehele personeel- en salarisadministratie uitbesteden of misschien alleen een gedeelte? Bij ons kunt u terecht voor een dienstverlening op maat.
Wij werken met online software. Op deze manier kunt u, indien gewenst, zelf toegang krijgen tot het systeem voor bijvoorbeeld verlof- en verzuimregistratie, rapportages, etc.
Wij zijn een professioneel salarisservicebureau, wij oefenen ons vak uit met passie en enthousiasme.
Jarenlange ervaring heeft er voor gezorgd dat wij u goede service en kwaliteit kunnen aanbieden.
Ervaring is onder andere opgedaan bij diverse accountantskantoren, salarissoftwareleveranciers, MKB, administratiekantoren, beursgenoteerde bedrijven en internationale bedrijven.
Wij hanteren heldere tarieven per gegenereerde l...
Administratie- en advieskantoor Finovion ondersteunt u bij het voeren van uw administratie en salarisadministratie, het opstellen van de jaarrekening en het doen van belastingaangiften. Daarnaast geven wij u meer inzicht in de gang van zaken in uw bedrijf.
Dit realiseren wij door u via internet toegang te verlenen tot uw administratie en door regelmatig met u de cijfers door te nemen en advies te geven. Indien gewenst kunnen wij ook bij u op kantoor de administratie verwerken of kunt u dit zelf doen via internet, waarna wij de nodige controles uitvoeren.
Bij de uitvoering van onze werkzaamheden kunt u van ons een actieve en persoonlijke benadering verwachten, waarbij wij weten wat u als ondernemer beweegt. Finovion kiest voor een samenwerking die meer is dan het werk doen. Naast een professionele dienstverlening vinden wij een prettig en persoonlijk contact essentieel. Met ons kunt u rekenen op een betrouwbare partner in financi&e...
Onze adviesgroep heeft de charme van een accountant en hanteert de prijzen van een administratiekantoor. Tevens bestaat onze adviesgroep uit administrateurs, belastingadviseurs en een bedrijfsjurist. Met onze betrokken en deskundige team komen we ook voor u tot een passende oplossing voor uw administratieve en fiscale vraagstukken. Buiten onze team beschikken wij over een zeer groot netwerk van specialisten. Bij de uitvoering van onze werkzaamheden kunt u van ons een actieve en persoonlijke benadering verwachten. Verder kunt u rekenen op een betrouwbare partner en een hoge kwaliteit van dienstverlening. Onze team hecht veel waarde aan persoonlijk aandacht, begeleiding en betrokkenheid bij uw wensen. Bij ons krijgt u ook een vaste aanspreekpunt voor al uw behoeftes. Ons kantoor kenmerkt zich door een combinatie van hoge kwaliteit en lage tarieven. Persoonlijke benadering is onze statement. Voor meer informatie bekijk onze website: loqma...
Mijn missie is ondernemers een perfecte financiële ondersteuning te bieden en op fiscaal gebied hun belangen optimaal te behartigen.
Ik verleen administratieve diensten (administratie en jaarrekening), begeleiding bij financieringsaanvragen (investeringen, herfinanciering) en (complexe) problemen met de belastingdienst en het verzorgen van alle soorten belastingaangiftes.
Ik ben in juli 2016 afgestudeerd als Register Belastingadviseur en daarnaast lid van de Register Belastingadviseurs (zie www.rb.nl)
Specialismen:
* Administratie (SPD I en II, HBO- opleiding)
* Verslaggeving (Deel accountantsopleiding AA)
* Belastingen (Belastingconsulent, Register Belastingadviseur)
* Economie (universitaire opleiding)
* Managemant consultancy (HBO- niveau)
* Bijzondere Bijstand Zelfstandigen
Graag verwijs ik u naar mijn website, waar U een uitgebreide omschrijving van de dienstverlening kunt vinden: website: www. hermienvande...
Moeilijke tijden bieden ook kansen voor de huidige ondernemer!!! Administratiekantoor Cijfermeester Terneuzen is een daadkrachtig administratiekantoor wat gevestigd is in Terneuzen. Daadkrachtig omdat dit kantoor de kwaliteit en slagkracht heeft van een groot accountantskantoor wegens aansluiting bij de landelijke organisatie Cijfermeester, bestaande uit een netwerk van 55 kantoren.
De kracht van een Cijfermeester-kantoor is gebaseerd op de steeds verder groeiende marktpositie welke zij inneemt:
Cijfermeester biedt een uitstekend pakket aan dienstverlening. Deze dienstverlening kan bestaan uit het maken en indienen van een enkele aangifte tot het voeren van een volledige boekhouding waarbij ook de salarisadministratie in goede en deskundige handen is.
Ik nodig u uit om kritisch naar uw kosten te kijken, en kan u wellicht een aanzienlijke besparing aanbieden op uw accountantskosten! Ik nodig u uit tot het maken van een afspraak!
Bent u op zoek naar een zzp-boekhouder die met u meedenkt en die zeven dagen per week bereikbaar is. Hulp biedt waar u dat nodig heeft en waar u ook na 18.00 uur ’s avonds terecht kunt? Bel dan met ons op 06-13936399.
Wij bewijzen al jaren zo’n boekhouder te zijn.
Met een all-inn pakket (vaste prijs voor complete boekhouding en alle aangiften) zijn wij voor menige eenmanszaak en ZZP’er de juiste boekhouder. U bent al klant bij ons voor 80 euro excl BTW per maand
Waarom kiezen zoveel ZZP ers voor zzp-boekhouder
Wij kijken naar de mens achter de ondernemer
Bij ons bent u geen nummer
Wij hebben open communicatie
wij komen onze afspraken na
Wij zijn betrokken en professioneel administratiekantoor
Hebben vele jaren ervaring
Altijd bereikbaar, ook zonder afspraak
Iedere ZZP’er heeft of haar eigen, vaste adviseur
Wij hanteren aantrekkelijke, scherpe tarieven per uur, per maand, per kwartaal of per ja...
Wij geloven in een accountantskantoor waarmee je kan samenwerken en toegevoegde waarde levert. Een kantoor dat heel even achteromkijkt naar de gerealiseerde cijfers, maar vooral met je meekijkt naar de toekomst.
Wij helpen je graag bij het opzetten en/of digitaliseren van je gehele bedrijfsadministratie. Digitaal declareren, online jaarrekeningen en directe koppelingen met de Belastingdienst, de Kamer van Koophandel en banken.
Wij voorzien je op een breed gebied van financieel advies, van bonnetje tot overname, van aangifte tot optimale ondernemingsvorm. Kijkend naar hoe je jouw administratie en interne organisatie efficiënter kan inzetten, maar ook hoe je de productiviteit van medewerkers kan verhogen, slim (fiscaal) kan investeren en je weloverwogen keuzes kan maken. Alles in klare en heldere ondernemerstaal.
Graag komen we in contact met je, Koffie?
Spoordreef 24
1315 GP Almere
info@boumavanloon.nl
036 - 5359476
(Loon)Administratie, Belastingen, Bedrijfsadvies, Fiscaal Advies, Online Boekhouden, Ondernemersplan, Financieringslink F!nk, Controlling, Coaching en Mediation.
De boekhouding verzorgen is een. Maar deze tijdig verwerken geeft inzicht. Dit samen met up-to-date fiscale kennis, persoonlijk contact zodat we weten wat er speelt/leeft, inzicht in uw ambitie, doelen en SWOT en mogelijkheid tot inzet van onze andere specialisten, is de ideale basis om uw onderneming te (be)sturen om deze in control te krijgen en houden. Wij zien er naar uit u te ontmoeten.
Missie
Kubus is het samenwerkingsverband van vakbekwame en onafhankelijke adviseurs voor de ondernemer en particulieren: KUBUS vierkant achter uw zaak.
Visie.
Kubus is dé partner voor de ondernemer en particulieren voor oplossingen in een wereld waarin wet- en regelgeving steeds complexer wordt: KUBUS maakt ondernemen leuk.
Wij werken vanuit Eindhoven Centrum en Roerm...
Van Luxemborg en De Kok is een accountants- en belastingadvieskantoor met een vooraanstaande positie als full-service dienstverlener voor het MKB. Wij zijn een no-nonsense kantoor, met twee benen op de grond en midden in de maatschappij.
We scheppen een intense en langdurige relatie met onze medewerkers en met onze cliënten en daar zijn we trots op. Door deze relatie staan wij heel dicht op de organisatorische, financiële en fiscale bedrijfsvoering en zijn wij u, mede door onze jarenlange ervaring, ook van dienst bij niet alledaagse ondernemingsactiviteiten, zoals fusies en overnames, herstructureringen, arbeidszaken of financiële planning. Wij zijn u, met onze veertig betrokken en gemotiveerde mensen, graag van dienst.
Of wij nu financiële, fiscale of andere werkzaamheden voor u verrichten, voorop staat dat wij altijd streven naar een voor u zo optimaal mogelijk resultaat, ongeacht hoe beperkt of omvangrijk u...
Adminit is een online administratiekantoor dat streeft naar de meest efficiënte manier van werken. We werken volledig in de cloud en samen met onze klanten. Klanten die online werken omarmen, omdat ze inzien dat automatiseren efficiënt en kostenbesparend is. Deze snelle en meer technische benadering biedt mogelijkheden, maar dat is 'niet voor elke ondernemer' geschikt. Online werken is bij ons een voorwaarde en keuze. Onze klanten kiezen daar bewust voor. Ons administratiekantoor bestaat uit 4 man/vrouw sterk, waar een mix van fiscale, financiële, organisatorische en IT technische kennis aanwezig is.
Daarnaast hanteren wij vaste lage tarieven. Een prijs 'all-inclusive'. Dan weet je exact waar je aan toe bent.
Maar wat bij ons voorop staat is dat de kwaliteit goed is en dat er een klik is.
Zullen we eerst vrijblijvend een kop koffie/thee doen?
Tot snel!
Hartelijke groet,
Team Adminit
Welkom bij Basministratie - Uw betrouwbare partner in boekhouding in Hoogvliet en Rotterdam
Zoekt u een deskundige ZZP boekhouder in Rotterdam en omstreken? Basministratie is hier om u te helpen! Wij zijn gespecialiseerd in boekhouding voor zelfstandige ondernemers en jonge bedrijven die behoefte hebben aan professionele financiële ondersteuning. Basministratie is gevestigd in Hoogvliet Rotterdam.
Boekhouder voor ZZP en Jonge Ondernemers
Als jonge ondernemer of ZZP'er is het beheren van uw financiën cruciaal maar dit kan ook uitdagend zijn. Bij Basministratie begrijpen we de unieke behoeften van jonge ondernemers en bieden wij op maat gemaakte boekhoudkundige oplossingen die niet alleen uw bedrijf ondersteunen, maar ook uw groei bevorderen. Of u nu net begint of al enige tijd bezig bent, onze diensten zijn ontworpen om u te ontzorgen zodat u zich kunt focussen op wat echt belangrijk is - uw passie najagen.