Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Boekhouders bedrijvengids

Boekhouder nodig?
Met ruim 4.500 aangesloten boekhouders vindt u altijd de boekhouder die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van boekhouders. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de boekhouder met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Gratis offertes aanvragen »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Barneveld (Gelderland)
Dit accountantskantoor biedt u volledige ondersteuning op het gebied van financiën. Van het invoeren van uw administratie mutaties tot ondersteuning bij het verkopen van uw onderneming. Het is allemaal mogelijk bij Hazeleger Accountant & Adviseur. Naast het ondersteunen van ondernemers, zijn wij particulieren van dienst bij het indienen van de aangifte inkomstenbelasting. Daarbij kijken wij naar de mogelijkheid tot middeling en het eventueel recht hebben op toeslagen. Dit accountantskantoor werkt op basis van vaste prijsafspraken, waardoor u weet wat de kosten gaan worden en niet voor verrassingen komt te staan. Of heeft u liever ondersteuning op basis van een uurtarief? Dat is uiteraard ook mogelijk. Wilt u weten wat dit kantoor voor u kan betekenen? Hiernaast vindt u de mogelijkheid om uw naam en telefoonnummer achter te laten, dan wordt er zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen. Wij zijn u graag van dienst!

Eindhoven (Noord-Brabant)
(Loon)Administratie, Belastingen, Bedrijfsadvies, Fiscaal Advies, Online Boekhouden, Ondernemersplan, Financieringslink F!nk, Controlling, Coaching en Mediation. De boekhouding verzorgen is een. Maar deze tijdig verwerken geeft inzicht. Dit samen met up-to-date fiscale kennis, persoonlijk contact zodat we weten wat er speelt/leeft, inzicht in uw ambitie, doelen en SWOT en mogelijkheid tot inzet van onze andere specialisten, is de ideale basis om uw onderneming te (be)sturen om deze in control te krijgen en houden. Wij zien er naar uit u te ontmoeten. Missie Het samenwerkingsverband van vakbekwame en onafhankelijke adviseurs voor de ondernemer en particulieren: KUBUS vierkant achter uw zaak. Visie. Wij zijn dé partner voor de ondernemer en particulieren voor oplossingen in een wereld waarin wet- en regelgeving steeds complexer wordt: KUBUS maakt ondernemen leuk. Wij werken vanuit Eindhoven Centrum en Roermond.

Zevenaar (Gelderland)
Accountants- en administratiekantoor Redu is gevestigd in Zevenaar. Wij zijn actief voor ondernemers en ondernemingen in het midden- & kleinbedrijf en particulieren. Ook voelen wij ons betrokken bij onze klanten. Door onze bescheiden omvang (2 personen) en de korte communicatielijnen zijn wij in staat om snel en adequaat te reageren op wensen en behoeften van onze klanten. Onze klanten vertrouwen op onze deskundigheid, niet alleen als administratief en fiscaal dienstverlener maar vooral ook als klankbord voor een kritische kijk op zaken. Accountants- en administratiekantoor Redu kan uw onderneming op verschillende terreinen van de bedrijfsvoering ondersteunen. Daarbij stemmen wij onze begeleiding en advisering af op uw wensen. Hieronder geven wij een selectie van de diensten die wij u o.a. kunnen aanbieden: Administratie Jaarrekening Startersbegeleiding Lonen en salarissen Belastingaangiften Advisering

Almelo (Overijssel)
Kleijssen Beak is een administratie- en belastingaangiftekantoor gevestigd te Almelo. Na een ruime ervaring in de accountancy te hebben opgedaan, bestaat de ervaring dat ondernemers behoefte hebben aan één aanspreekpunt of begeleider die objectief en integraal advies geeft. Kleijssen Beak staat garant voor persoonlijke betrokkenheid. Staat u voor keuzes op financieel, bedrijfseconomisch en bedrijfskundig vlak?. Na een beoordeling van de boekhouding wordt een kritische blik geworpen op de administratieve organisatie en een bedrijfsrapportage gemaakt. Daarbij wordt de inhoud getoetst aan de externe verslaggeving eisen. Bij deze analyse wordt u begeleid en objectief geadviseerd. Kleijssen Beak is een full-service administratiekantoor waar u, naast administratie en belastingzaken, ook terecht kunt met uw vragen over administratieve organisatie, financieringen, subsidies, ondernemingsplannen en strategische beleidsplannen.

Leende (Noord-Brabant)
Mijn naam is Peter Jacobs en als partner van OAMKB eigenaar van een innovatief en eigentijds administratie- en advieskantoor. Door gebruik te maken van innovatieve online software zorg ik er voor dat je administratie wordt geautomatiseerd. Dit voorkomt fouten, werkt snel en kostenbesparend. Geen papieren rompslomp meer en direct inzicht in je financiële cijfers. Zo ben je altijd goed geïnformeerd en kan ik jou volledig ontzorgen. Door mijn brede ervaring ben ik jouw sparringpartner en adviseur, met wie je belt, mailt of chat als je een vraag hebt, maar met wie je ook persoonlijk zaken kunt bespreken. Samen met de andere ondernemers binnen OAMKB zijn we een netwerk van accountants, (salaris)administrateurs, fiscalisten en financieel adviseurs waarbij we zoveel mogelijk gebruik maken van elkaars kennis en kunde. Voordelen OAMKB: professional aan je zij - all-in vaste maandprijs - 24/7 inzicht in je administratie.

Den Haag (Zuid-Holland)
Specialisaties: starters begeleiding, verenigingen en stichtingen en MKB. Veel ervaring met subsidiecontroles (ook internationaal) voor de rijksoverheid en gemeentes. Kenmerk van onze aanpak is: 'Afspraak is afspraak'. Wij komen al onze afspraken na en zorgen nooit voor verrassingen. Vraag om onze unieke laagste prijsgarantie. Onze prijzen worden jaarlijks aangepast op basis van het CBS-indexcijfer. Ook dit voorkomt verrassingen voor u. Wij kunnen de administratie bij u ophalen, u kunt het via de cloud opsturen en u kunt natuurlijk altijd langskomen; precies zoals u het wil. Doordat wij in de cloud werken, heeft u 24/7 toegang tot uw administratie. Wij zijn ook 24/7 bereikbaar via chat, telefoon, email, Facebook en WhatsApp (0613579407), zoals u het uitkomt. Lid van het NBA (Nederlandse Beroepsassociatie van Accountants), NovAK en BECON geregistreerd. Volledig gecertificeerd registeraccountant.

Breda (Noord-Brabant)
Juma accountancy & belastingadvies is actief op het gebied van administratie, salarisadministratie en belastingadvies. Wij geloven in een eerlijke en betrouwbare manier van zaken doen en een professionele werkwijze en advisering. Wij zorgen voor transparantie in uw financiële en fiscale zaken en daarnaast voorzien wij u van de benodigde managementinformatie. Juma accountancy & belastingadvies verricht alle diensten op het gebied van accountancy voor het MKB zoals bijvoorbeeld het voeren en begeleiden van uw administratie. Uiteraard kunnen wij u ook van dienst zijn bij het opstellen van jaarcijfers en/of het afgeven van accountantsverklaringen. Juma accountancy & belastingadvies Breda verzorgt voor u alle belastingaangiften en kan u op alle terreinen belastingadvies verstrekken. Indien gewenst werken wij met een vooraf overeengekomen abonnement dat ieder jaar wordt geëvalueerd en indien nodig bijgesteld.

Groningen (Groningen)
MKB Administrateurs is een dynamisch administratiekantoor gevestigd in de stad Groningen en Roden. Vanuit deze vestigingen bedienen wij onze klanten in de provincies Groningen, Drenthe en Friesland. Binnen onze organisatie zijn er experts werkzaam met jarenlange ervaring in de accountancy en in het bedrijfsleven. Door deze ervaring weten wij als geen ander welke problemen zich voordoen binnen uw branche en organisatie. Vaak wordt het voeren van een administratie alleen maar als een verplichting gezien. Cijfers moeten echter niet alleen dienen als verantwoording richting fiscus en financiers, maar moeten ook een functie hebben binnen uw onderneming. Met cijfers kunt u zoveel meer. Dat zullen wij u bewijzen, want: wij brengen uw cijfers tot leven! Door niet alleen naar het verleden te kijken, maar juist ook naar de toekomst kan met een juiste interpretatie van de cijfers een beter bedrijfsresultaat behaald worden.

Luchthaven Schiphol (Noord-Holland)
Blue Clue Tax Solutions is een algemeen advieskantoor op het gebied van belastingadvies, procederen en belastingaangiften voor vermogende particulieren, ondernemingen, expats, stichtingen en ANBIs. Wij zijn gespecialiseerd in structurering, fusies & overnames, internationale klanten en instellingen (NGOs). Wij adviseren vooral internationale middelgrote bedrijven waarvan het management (mede)eigenaar is van het bedrijf en expats. Onze zakelijke klanten zijn zeer gevarieerd en gevestigd in Nederland als in het buitenland. Op volgende gebieden staan we onze klanten bij met fiscale adviezen en belastingaangiften: vennootschapsbelasting, loonbelasting, sociale zekerheid, BTW en andere gerelateerde onderwerpen. Deze diensten worden geleverd aan bedrijven van start tot staking/verkoop en we derhalve ervaren in het adviseren over de fiscale consequenties/mogelijkheden bij start, uitbreiding en staking/verkoop.

Zwijndrecht (Zuid-Holland)
Wij zijn een jong en dynamisch (klein) administratiekantoor, wat zich volledig heeft gespecialiseerd in de salarisadministratie. Uiteraard verzorgen wij ook uw financiële administratie. Ons doel is uw (loon)administratie (mee) opzetten, beheren, onderhouden, jaarverslagen maken, uw belastingzaken zoals omzetbelasting, inkomstenbelasting en loonbelasting en uiteraard een goed fiscaal advies. Op deze manier heeft de ondernemer meer tijd voor de andere zaken, die belangrijk zijn voor zijn onderneming. Het is voor u als ondernemer belangrijk te weten, wat er financieel gebeurd in uw eigen bedrijf. Daarvoor is een goede boekhouding nodig. Dit kan voor heel veel ondernemers een blok aan het been zijn, zeker in de startfase van het bedrijf. Door gebruik te maken van onze diensten, heeft als ondernemer meer tijd voor uw onderneming in het algemeen en hoeft u zich niet druk te maken over allerlei fiscale aangelegenheden.

Ooij (Gelderland)
De bouwkamp is een persoonlijk administratie kantoor dat zich richt op kleine- en middelgrote ondernemingen. Gevestigd in bedrijven centrum “De Bouwkamp” in het kleine dorpje Ooij. Drijvende kracht achter het kantoor is René Loeffen. Gedurende de jaren als succes volle ondernemer in de zakelijke dienstverlening, kwam ik tot de conclusie dat ik het managen en de cijfers interessanter vond, dan de operationele kant van het ondernemerschap. Ik hielp al regelmatig “concullega’s” bij hun onderneming, puur uit interesse. Dat heeft mij doen besluiten om me verder te ontwikkelen in de administratieve sector, door het volgen van opleidingen. Vervolgens ben ik administratie kantoor “De Bouwkamp” gestart. Nu kan ik mijn passie en kennis van het ondernemerschap fulltime inzetten bij het ondersteunen van mijn mede ondernemers. Hopelijk mag ik dit ook spoedig voor jou doen.

Amersfoort (Utrecht)
Wij zijn een all-round kantoor voor boekhouding, administratie, belastingaangifte (zoals inkomstenbelasting en omzetbelasting), belastingadvies, jaarrekening, salarisadministratie en bedrijfsadvies. Wij hebben meer dan 30 jaar ervaring. Wij zijn er voor zowel ondernemers als particulieren. Ook startende ondernemers zijn welkom bij ons. Keistad Belastingadviseurs & boekhouders is een initiatief van twee belastingadviseurs uit Amersfoort die zzp'ers, ondernemers en particulieren willen helpen met hun aangifte en boekhouding en de kosten voor hen laag houden. De relatie tussen u en uw adviseur is in de eerste plaats een vertrouwensrelatie. Het moet klikken! Wij nodigen u daarom uit voor een vrijblijvend oriëntatiegesprek, waarbij u kunt kennismaken met onze manier van werken. Om een afspraak te maken kunt u ons een mail sturen: welkom@belastingabonnementen.info U kunt ons ook bellen: 033 - 887 1000

Venlo (Limburg)
Philipse Accountancy en Advisering is een betrouwbaar, no-nonsense en laagdrempelig, klein accountantskantoor. De dienstverlening omvat het geheel van accountancy,salarisverwerking en fiscaliteit. Philipse Accountancy en Advisering verleent de diensten met een hoge kwaliteit tegen aantrekkelijke prijzen. Doordat zij de werkzaamheden verricht vanuit het kantoor aan huis zijn de tarieven lager dan gemiddeld. Voorafgaand aan de dienstverlening spreekt zij een maatwerkpakket met u af tegen een vaste prijs. Paul Philipse, eigenaar van Philipse Accountancy en Advisering, is ingeschreven in het register van Nederlandse Orde van Accountants-Administratieconsulenten (NOvAA). Vanaf 1 oktober 1986 ben ik in loondienst werkzaam geweest bij diverse gerenommeerde accountantskantoren. Gedurende deze periode heb ik uitgebreide kennis en ervaring opgedaan op het gebied van accountancy, bedrijfsadvisering en fiscaliteit.

Spijkenisse (Zuid-Holland)
ABS Accountants B.V. is een jong accountantskantoor dat voort komt uit een regionaal bekend administratiekantoor ABS (Administratie Belastingadviesbureau Schuijff), vooral bekend in de regio Spijkenisse Sinds 1 januari 2006 wordt dit kantoor geleid door Cees-Jan Kieviet AA die zich naast het aanbieden van administratieve diensten en belastingadviezen ook tevens richt op accountancy. Sinds 1 januari 2010 is Mateï Guttenberg AA als tweede accountant werkzaam op dit kantoor. Beide accountants zijn al bijna twee decennia lang werkzaam voor uiteenlopende ondernemingen in het MKB. Een groot aantal van deze opdrachtgevers is afkomstig uit de regio Spijkenisse en Rotterdam. Wij geloven in een persoonlijke benadering, een sterke relatie met onze cliënten en op maat gemaakte oplossingen. Wij staan onze cliënten met raad en daad terzijde. Wij ontzorgen, zodat u datgene kunt doen waarin u goed bent: ondernemen.

Jonkersvaart (Groningen)
Quality Finance Administraties is anders. Zo zijn we van maandag tot en met zaterdag bereikbaar van 09:00 tot 21:00 en hanteren wij vaste ALL-IN maandbedragen. †Wanneer je klant bent bij ons heb je tijd om in te springen op dagelijkse ontwikkelingen, en kun je vol moed nieuwe stappen zetten. Want Quality Finance zorgt voor rust en vertrouwen in je bedrijf, je boeken én je werknemers. Zo heb jij ruimte om te doen wat je het liefste doet: ondernemen. En dat is toch waar het allemaal om draait? Als raadgever adviseren en ondersteunen wij jou bij de meest uiteenlopende vraagstukken. Quality Finance is betrokken, eerlijk en betrouwbaar, met een scherp oog voor kwaliteit. Bij ons gaat het om jou. Daar kun je op vertrouwen. Wij durven de discussie met je aan te gaan en willen de sparringpartner zijn om samen te werken aan jouw ambities. Altijd en overal. Wij zijn Quality Finance. Wij zijn anders.

Arnhem (Gelderland)
Oud is een gerenommeerd administratie- en belastingadviesburo te Velp (bij Arnhem). Het kantoor bestaat sinds de jaren '80 en verzorgt tal van administratieve diensten voor onder meer: horecagelegenheden, adviesbureau's, klussenbedrijven, assurantie-tussenpersonen, winkels, taxibedrijven, zzp-ers, et cetera. Persoonlijk contact Bij Oud bent u geen nummer. U heeft een vaste contactpersoon waarbij u met al uw administratie- en belastingvragen terecht kunt. Mocht u interesse hebben om klant te worden, neem dan eens contact op voor een vrijblijvend gesprek. Lid NOAB en CB Oud is lid van het College van Belastingsadviseurs en lid van het NOAB. De leden van NOAB zijn streng geselecteerde zelfstandige administratiekantoren die zich op coöperatieve grondslag verenigen. Door deze bundeling van krachten heeft elk NOAB -kantoor de beschikking over kennis en ervaring van specialisten op ieder denkbaar terrein.

Vlist (Zuid-Holland)
Ondernemende sparringpartner gezocht om je administratie te verzorgen? Als commerciële en financiële adviseur help ik je graag te ondernemen! Om samen je dromen en doelen als ondernemer te bereiken. Kennismaken maken onder het genot van een goede kop koffie (thee mag ook)? Bel +31 6 51016464 of mail naar allard.vanschoneveld@oamkb.nl. Ondernemen is topsport! Je moet er 24/7 voor gaan: altijd met 100% inzet en wisselend resultaat. Mijn ambitie is om gezamenlijk met jou orde te scheppen in de waan van de dag. Door je administratie zo efficiënt en effectief mogelijk te regelen zodat je tijd bespaart. Dan is er voor mij ook tijd en ruimte om pro-actief te adviseren. En om je uit te dagen. Om mijn sterke executiekracht in te zetten om samen je dromen, doelen en ambities waar te maken. Ik ben kritisch, ook naar jou toe. Maar altijd met de nodige humor. Want ondernemen is de mooiste baan die er is!

Lisse (Zuid-Holland)
Kromhout, accountants en belastingadviseurs maakt accountancy en belastingadvies persoonlijk én praktisch. Vanuit ons kantoor in Lisse doen we er alles aan om het u bij al uw financiële zaken gemakkelijker te maken. Ons kantoor is aangesloten bij de Nederlandse Beroepsorganisatie van Accountants en het Register Belastingadviseurs. Bovendien zijn onze fiscalisten als lid van de Federatie Financieel Planners (FFP) gecertificeerde financieel planners. De accountancy afdeling wordt geleid door drie accountants, waarvan twee Registeraccountants en één AA-accountant. Twee fiscaal juristen (RB) zijn verantwoordelijk voor de fiscale afdeling. Kortom, een garantie voor de hoogwaardige kwaliteit van onze dienstverlening. Ons werkgebied ligt voornamelijk in de Haarlemmermeer en de Duin- en Bollenstreek. Laat u verrassen door onze combinatie van goede kwaliteit tegen scherpe tarieven. Dat is waar wij voor staan.

Delft (Zuid-Holland)
Van Oeveren Accountants is een ambitieus zelfstandig accountantskantoor te Delft actief op het gebied van accountancy en advisering voor het MKB. Door onze aansluiting bij het landelijke kwaliteitsnetwerk van het SRA (www.sra.nl) bieden wij de mogelijkheden en kennis van een groot kantoor met het persoonlijke van een klein kantoor. Integriteit, betrouwbaarheid en betrokkenheid bij onze cliënten zijn belangrijk voor ons. De lijnen zijn kort en u heeft altijd een vast aanspreekpunt. Wij zijn continu op zoek naar mogelijkheden en ontwikkelingen de bedrijfsvoering van onze cliënten te optimaliseren. Onze cliënten zijn gespreid over diverse branches en variëren van zzp-ers tot ondernemingen met 50 werknemers al dan niet exporterend over de gehele wereld. Tot onze cliëntenportefeuille behoren o.a. bloemenexporteurs, groothandels, adviesbureaus, productiebedrijven, ontwerpbureaus, autobedrijven en stichtingen.

Eindhoven (Noord-Brabant)
Over ons: Govers Accountants/Adviseurs bestaat uit één sterke vestiging in Eindhoven met ca. 130 professionals, bestaande uit gekwalificeerde accountants en fiscalisten, ervaren opdrachtleiders, gevorderde en beginnende assistent-accountants. Van de ca. 25 accountants binnen onze organisatie heeft ruim de helft de RA-titel, de rest heeft de AA-titel. Govers kenmerkt zich daarnaast door de flexibiliteit van een middelgroot accountantskantoor, een hoge mate van persoonlijke betrokkenheid en korte lijnen (zowel intern als extern). Op onze website kunt u een indruk krijgen van onze manier van werken (www.govers.nl). Werkwijze Govers Accountants/Adviseurs hecht veel waarde aan een goede relatie met uw stichting; informeel waar kan en formeel waar nodig. Onze wijze van werken kenmerkt zich door: korte communicatielijnen; vast aanspreekpunt; duidelijke afspraken over wie wat moet doen en wanneer.

Almere (Flevoland)
Zoekt u een accountant die met u in het hier en nu wil werken? Die met u naar de toekomst kijkt in plaats van naar het verleden? Verwacht u van uw accountant proactief advies? Zoekt u een accountant die gebruik maakt van moderne technische middelen waardoor ú kosten bespaart? MKB-bedrijven met 5-50 werknemers geven wij graag een actueel (fiscaal) advies en inzicht in financiële vraagstukken. Ook voor een tijdig opgemaakte jaarrekening bent u bij ons aan het juiste adres. Cooking the Books Accountants & Adviseurs maakt gebruik van de meest efficiënte digitale ondersteuning. Uw gegevens zijn op elk moment voor u beschikbaar, helemaal up to date. Bent u een vrouwelijke ondernemer met interesse in de horeca en/of de culturele sector? Dan hebben we wellicht een extra klik. Vanzelfsprekend heten wij een ieder van harte welkom. Maak geheel vrijblijvend een afspraak voor een gratis kennismakingsgesprek

Gorinchem (Zuid-Holland)
TwoRealise B.V. Wij ondersteunen ondernemers. Samen met de klant gaan we de toekomst aan; dat betekent samen bouwen aan de organisatie, sturen op het beste resultaat, in kaart brengen van sterkte en mindere punten, daadwerkelijk helpen bij belangrijke beslissingen en verantwoordelijkheid nemen. TwoRealise, Financial Business Coaches, is de adviseur die geen verklaringen zoekt in het verleden, doch mogelijkheden ziet voor de toekomst. De beslissingen van gisteren kunt u niet meer veranderen, die van vandaag bepalen uw toekomst en die van uw onderneming. Voorts verzorgen wij jaarrekeningen, bedrijfsadvies, ondersteuning bij overnames en waardebepalingen, administratieve ondersteuning in de breedste zin des woords (ook aangiften inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting en BTW) en zijn we klankbord, controller en organisator, U kunt bij ons terecht voor alle vormen van bedrijfseconomisch en fiscaal advies.

Valkenburg (Limburg)
Fiks biedt hulp op het gebied van financiën. Nee, geen stoffig accountantskantoor. Maar een jong, snelgroeiend bedrijf dat meer doet dan jaarrekeningen en aangiften alleen. Fiks staat voor Financiën, Informatie, Kennis en Service. Financiën geven ons informatie die wij koppelen aan onze kennis en service om uw onderneming optimaal te sturen. Fiks bestaat sinds 1 januari 2010 en heeft zeven medewerkers. Aandeelhouders zijn Robert Habets en Cindy van der Wijk. Robert werkt al sinds 1987 in de accountancy waar hij ruime ervaring opdeed in het MKB. Samen met de ondernemer bedenkt hij pragmatische oplossingen voor (financiële) problemen. Cindy deed veel ervaring op bij verschillende accountancykantoren. Haar kracht is dat ze zich als een kameleon aanpast aan situaties en zich uitstekend kan inleven in de klant. Ook de andere medewerkers hebben hun specifieke kwaliteiten passend bij de organisatie Fiks

Andelst (Gelderland)
Was het eerst wellicht alleen een verplichting voor de fiscus, vanaf nu heeft u zelf profijt van uw boekhouding. Want uw boekhouding zal zo zijn ingericht, dat u beter inzicht krijgt in de kosten en baten van elk onderdeel van uw bedrijf. En u heeft natuurlijk probleemloos beschikking over de overzichten die er voor u toe doen. Wij kennen geen '10 minuten'- en/of 'e mail rekeningen' maar werken met duidelijke afspraken en een vast bedrag, eventueel per maand. Door onze kennis in te zetten is de aanwezigheid van boekhoudkundige kennis op het bedrijf zelf niet noodzakelijk. Uw administratie blijft door onze inspanning up-to-date terwijl u er nauwelijks omkijken naar heeft. Tevens waken wij mee over de financiële situatie van uw onderneming door de exploitatieresultaten periodiek te evalueren en kunnen wij u bijstaan bij het voorbereiden van plannen waarbij een financiële onderbouwing wenselijk is.

Arnhem (Gelderland)
Met meer dan 15 jaar ervaring als actuaris en data-analist bij diverse verzekeringsmaatschappijen, lever ik gedegen resultaten waarbij mijn focus ligt op het benutten van data-analyse voor succes en kwaliteit. Mijn aanpak is gericht op het nauwkeurig definiëren van de businessvraag door uitgebreide gesprekken met de opdrachtgever. Daarna zet ik mijn expertise in om passende analyses uit te voeren, waarmee ik heldere en begrijpelijke inzichten genereer. Deze inzichten vormen de basis voor weloverwogen beslissingen. Mijn werkwijze kenmerkt zich door structuur en planmatigheid, maar ik ben tevens flexibel genoeg om van de planning af te wijken wanneer de situatie dat vereist. Dit stelt mij in staat om op een gestructureerde wijze te werken aan projecten, waarbij ik me voortdurend aanpas aan de dynamiek van de opdracht en de noodzaak om data-analyse effectief in te zetten voor optimale resultaten.


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2025