Boekhouder nodig? Met ruim 4.500 aangesloten boekhouders vindt u altijd de boekhouder die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van boekhouders. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de boekhouder met het beste aanbod!
Wij zijn een middelgroot administratiekantoor- en verzekeringskantoor, begonnen in 1979 in hartje Volendam. In de afgelopen 33 jaar hebben wij onze werkzaamheden uitgebreid zodat wij nu inmiddels een van de meest gerenommeerde kantoren zijn in de regio.
Wij verzorgen de gehele financiële handel en wandel voor onze klanten in de meest uiteenlopende branches door heel Nederland. Vandaag de dag volstaat het alleen voeren van een administratie niet meer. Een integraal advies is in de huidige tijd onmisbaar.
Ons kantoor beschikt over unieke faciliteiten en heeft werkelijk alles onder 1 dak:
-Het voeren van de financiële administratie waaronder uiteraard ook de salarisadministratie
-Het invullen van alle fiscale aangiften
-Verzekeringsadvies: wij hebben een eigen Financieel Planner en Erkend hypotheekadviseur
in huis.
-Notarieel advies
-Juridisch advies
Persoonlijke stijl
Boschland Accountants & Adviseurs is een middelgroot accountants- en advieskantoor dat zich onderscheidt door een persoonlijke stijl en bewaking van de langetermijnbelangen van klanten. We bieden een breed en tegelijkertijd gespecialiseerd dienstenpakket. Met onze vestigingen zijn we altijd dicht bij de Gelderse, Utrechtse en Overijsselse ondernemer te vinden.
Rendement en lange termijn
De klant staat centraal, dat is vanzelfsprekend. Natuurlijk werken we voortdurend aan onze professionaliteit en dienstverlening. Toch gaan we nog een stapje verder. We identificeren ons met u als klant. We gaan niet op uw stoel zitten. Maar we staan naast en achter u. We kijken zoals u kijkt. Zo leren we elkaar kennen, als mens en als ondernemer. Geen fiscale goochelarij dus maar oog voor mensen, rendement en de lange termijn. Zo hoort het, zo doen we het.
Wij werken voor ondernemers in het midden- en kleinbedrijf.
Onze cliënten waarderen onze deskundige en persoonlijke benadering van alle zaken die op het voor ons vertrouwde terrein van accountancy en advies liggen.
Naast de gangbare (salaris-)administratie, het verzorgen van belastingaangiften en het opstellen van jaarrekeningen, kunt u bij ons terecht voor een scala aan op maat gemaakte diensten gericht op nagenoeg alle sectoren binnen het midden- en kleinbedrijf.
Ons zakelijke advieswerk is complementair aan onze basisdienstverlening van administraties en belastingaangiften. Wij verdiepen ons in uw situatie en komen in gesprek met u tot een goed advies voor de inrichting en groei van uw bedrijf.
Booking Finance ondersteunt klanten proactief met Belastingen. We zoeken naar de beste oplossingen, beantwoorden uw vragen en regelen uw belastingaangiften.
Flynth adviseurs en accountants is een landelijk werkende accountants-adviesorganisatie met ruim 1.400 medewerkers werkende vanuit circa 60 lokale vestigingen. Onze vestiging in Lisse bestaat uit een organisatie van zon 32 medewerkers die hun diensten verlenen aan zeer uiteenlopende bedrijfstakken in het midden- en kleinbedrijf, Flynth adviseurs en accountants bv werkt volgens het full service concept door aanwezigheid van vele fiscalisten, juristen, subsidieadviseurs, bedrijfsadviseurs en arbeidsdeskundigen. Onze organisatie streeft naar korte communicatielijnen. Als cliënt bent u ondergebracht in een team, waarvan de contactpersoon alle ins- en -outs van uw onderneming kent. Dit persoonlijke element, ondersteund door een breed team van adviseurs geeft maatwerk. Daarnaast zorgt onze omvang en interne structuur voor continuïteit van onze werkzaamheden.
UW VERBINDENDE FACTOR MET KORTE LIJNEN
Triple A De Wit is in het voeren van de boekhouding voor bedrijven uit het midden- en kleinbedrijf en startende ondernemers gespecialiseerd. Triple A staat voor een tijdige, adequate en betrouwbare voorziening in uw financiële informatiebehoefte. Triple A vindt een persoonlijke, integere en duurzame relatie belangrijk.
U kunt bij Triple A terecht voor al uw vragen op administratief en financieel gebied. Daarnaast is Triple A door ruime ervaring in staat u te adviseren over financieel gerelateerde zaken.
Ook voor uw IB-aangifte kunt u bij Triple A terecht.
Bij vragen bel of e-mail en Triple A zal proberen u zo snel mogelijk te helpen.
Triple A De Wit kan optreden als:
boekhouder
hoofd administratie
belastingadviseur
klankbord voor financiële zaken
debiteurenbewaker
salarisadministrateur
controller
Na bijna twintig jaar ervaring in accountancy en bedrijfsleven ben ik, Erik Segers, in 2011 gestart met Segers Administratie & Advisering. Graag help ik u bij alle facetten van het ondernemerschap. Elke ondernemer heeft behoefte aan een andere vorm en mate van dienstverlening. Voor sommigen volstaat het dat aan de minimale administratieve verplichtingen ten behoeve van fiscus, KvK en financieringsbank wordt voldaan. Anderen hebben behoefte aan meer begeleiding, advisering en managementsrapportages. Mijn dienstverlening pas ik aan op deze wensen en dat tegen scherpe tarieven. Graag maak ik met u vooraf een vaste prijsafspraak zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Bel mij gerust voor een geheel vrijblijvende kennismaking. Ook als u alleen nog maar het voornemen heeft om een onderneming te starten. Ik wijs u graag op alle kansen, risico's en valkuilen !
Administratiekantoor 365 focust op de behoeftes van zelfstandige ondernemers en bedrijven. Naast de boekhouding en mutaties bieden wij ook salarisadministratie, oplossingen voor financiële vraagstukken en belastingadvies aan. Onze klanten besparen tijd en kosten door volledig online te werken.
U hoeft alleen de boekingsstukken aan het online portaal toe te voegen, waar ze vervolgens door ons worden verwerkt. Het online archief is 10 jaar gratis voor u beschikbaar, zodat u altijd toegang tot uw boekingsstukken hebt. Deze zijn goed beveiligd en door backup verzekerd.
U hebt altijd een vast aanspreekpunt voor de administratie en een specialist voor de salarisadministratie bij ons op kantoor in Zeist, centraal in Nederland. Maandelijks ontvangt u een rapportage via de email. Zo hebt u altijd inzicht in uw financiële cijfers en uw debiteuren/ crediteuren stand.
Besteed je boekhouding uit bij de meest innovatieve boekhoudservice voor het MKB!
Wij bieden een complete online boekhouding met digitaal archief tegen heldere tarieven.
Wat zijn de voordelen van boekhouden via ANNO2020:
- U heeft altijd een vast contactpersoon
- De boekhouding wordt volledig door ons uitgevoerd
- Belastingaangiftes en jaarrekeningen worden volledig en op tijd verwerkt
- U heeft 100% inzicht in uw financiële situatie via uw online systeem
Onze service werkt heel simpel:
Stap 1: U mailt of upload al uw facturen en bankgegevens naar ons kantoor
Stap 2: Wij verwerken uw gegevens naar boekingen in uw online systeem
Stap 3: Wij verzorgen uw belastingaangiftes en jaarrekening op tijd
Het is ook mogelijk met uw online systeem te bankieren. De systemen van ABN AMRO en de Rabobank sluiten aan op die van ANNO2020.
HB Administratie, Finance & Control is een vlotte administratieve en fiscale dienstverlener voor kleine en middelgrote ondernemingen. Tevens is inhuur van interim financial / administrateur/ assistent controller mogelijk.
HB streeft naar efficiëntie, duidelijke en directe communicatie, heeft kennis van zaken en ontdoet uw onderneming van administratieve lasten. ALLE BRANCHES en jaren ervaring in Horeca administratie en automatisering : ruim 16 jaar (1998-2014) ervaring als Hoofd Administratie/ Controller in Hotel-Restaurant en campingbedrijf. Sinds 2017 tevens veel ervaring in Automotive bedrijven.
....stuurinformatie/ kentallen, begrotingen, automatisering, organisatie etc.etc. Elk bedrijfsaspect neem ik mee in de dagelijkse werkzaamheden. Alles om ( jo)u te ontlasten.
Kortom, (jo)uw (administratieve) zaken van a tot z onder controle!
Alle voorkomende boekhoudkundige werkzaamheden verricht ik zowel op locatie als vanuit mijn thuiskantoor. Door de diversiteit van mijn klantenkring heb ik ervaring met verschillende soorten administraties en (maatwerk)boekhoudpakketten. Aangiftes omzetbelasting, het opstellen van de jaarrekening en de bijbehorende aangifte inkomstenbelasting kan ik ook voor u verzorgen. Maar indien gewenst kan ik ook leidinggeven aan een financiële administratie.
Ook als u tijdelijk iemand nodig hebt, bijvoorbeeld i.v.m. zwangerschapsverlof, ziekte of het wegwerken van achterstanden kunt u een beroep op mij doen.
Ik heb ruim vijfentwintig jaar boekhoudkundige ervaring als administrateur en teamleider financiële administratie.
Bij voorkeur regio Zeeland.
Hulp nodig bij uw administratie en/of belastingaangifte(s)?
Ik ben u graag van dienst!
U kunt uw gehele administratie aan mij uitbesteden, maar uiteraard is het ook mogelijk om een gedeelte zelf te blijven doen. De voor- en nadelen hiervan kunnen we altijd vooraf bespreken. Hierna ziet u een overzicht van de werkzaamheden die ik voor u kan gaan verzorgen:
Inboeken van uw administratie
Aangifte omzetbelasting
Opstellen kwartaalrapportages
Opstellen jaarrekening
Aangifte inkomstenbelasting
Aangifte vennootschapsbelasting
Aanvragen en wijzigen van de voorlopige aanslag
Aanvragen en wijzigen diverse toeslagen (bijv. zorgtoeslag)
Aangifte schenkbelasting
Aangifte erfbelasting
Het geven van belastingadvies
Loonadministratie. Dit doe ik niet zelf, maar besteed ik uit aan iemand die hier al jarenlang ervaring mee heeft
Willems Accountants & Belastingadviseurs is een dienstverlenende organisatie voor onder andere ondernemers in het Midden en Kleinbedrijf en particulieren.
Graag komen wij bij u om te bespreken wat wij voor u kunnen betekenen. Door onze lage overheadkosten (eenvoudig kantoor, weinig tot geen indirect personeel e.d.) is het tarief dat aan u berekend wordt beneden de marktprijs voor dezelfde diensten.
Tevens bij ons geen ondoorzichtige rekeningen achteraf, maar vooraf duidelijke afspraken over onze diensten en tarieven. Daar waar mogelijk werken wij zoveel mogelijk tegen een vooraf overeengekomen prijs. Graag maken wij voor u een offerte.
Onze werkzaamheden zijn o.a.:
- uw financiële coach
- opstellen ondernemingsplan
- voeren (project) administratie
- tussentijdse cijfers
- jaarrekening
- online boekhouding
- belastingaangiften
NET ZO ONDERNEMEND ALS U
Wij zijn financial controllers, belastingadviseurs, administratieconsulenten en personeelsadviseurs in het oosten en midden van Nederland. We vinden lokale betrokkenheid heel belangrijk en willen een belangrijke sparringpartner zijn voor al onze klanten. Iedere klant is voor ons een belangrijke klant en verdient bijzondere aandacht!!
Waarmee kunnen wij u van dienst zijn?
Onze diensten zijn samengesteld voor u en voor uw onderneming. Want niet alleen cijfers tellen. Hoe belangrijk jaarcijfers ook zijn, ze zeggen iets over het verleden. Wat we zeker ook belangrijk vinden is, om samen met u te kijken naar de toekomst.
Waar wilt u als organisatie staan over 5 jaar of 10 jaar. Wat is uw strategie?
Wat uw vraagstuk ook is, de financial controllers en adviseurs van Efisca Administratie & Advies staan altijd voor u klaar.
Koster financiële dienstverlening is een modern boekhoud- en administratie- kantoor voor de regio Haarlemmermeer en omstreken, opgericht op 14 juli 2014.
Voor bedrijven uit het midden- en kleinbedrijf, zzpers en particulieren bieden wij een uitgebreid dienstenpakket aan, welke onder andere bestaat uit:
- Het begeleiden van startende ondernemers
- Het voeren van uw administratie
- Het verzorgen van aangifte omzetbelasting
- Het verzorgen van aangifte vennootschapsbelasting
- Het verzorgen van aangifte Inkomstenbelasting
- Het verzorgen van bezwaar-/beroepschriften tegen onjuiste aanslagen
- Facturatie
- Het samenstellen van jaarrekening en rapportages
- Het beoordelen van financiële en/of andere gegevens
Wij helpen u graag! Vakwerk tegen een verrassend lage prijs. Wilt u meer informatie, neem dan contact met ons op.
Of het nu gaat over loopbaancoaching of personal coaching, ons uitgangspunt is altijd het nastreven van een zo groot en oprecht mogelijke betrokkenheid richting de cliënt. De wensen van de cliënt staan dan ook centraal.
Tijdens de samenwerking tussen de cliënt en de begeleider kijken zij samen naar:
Wat de hulpvraag van de cliënt is.
Wat de mogelijkheden van de cliënt zijn.
Wat realistisch haalbaar is.
Waar de eventuele belemmeringen zijn en hoe hiermee om te gaan.
Voor Arbeidspunt is een cliënt geen nummer of een traject, maar een persoon die met respect behandeld wordt, daarom bieden wij meer dan u van ons verwachten mag, want een goed gemotiveerde cliënt, is doelgerichter naar zijn toekomst toe en behaald meer succes.
Laten we niet terug kijken op wat we gemist hebben, maar nu onze kans grijpen door samen te werken naar de toekomst!
Ons dienstenpakket bestaat onder andere uit:
BELASTINGZAKEN:
•Aangifte inkomstenbelasting
•Aangifte vennootschapsbelasting
•Aangifte omzetbelasting
•Aangifte dividendbelasting
•Opgaaf Intracommunautaire Prestaties
•Bezwaar- en verzoekschriften bij de Belastingdienst
•Aanvragen toeslagen
SALARISADMINISTATIE:
•Periodieke salarisverwerking
•Uitwisseling van gegevens met uitvoeringsinstellingen
•Verwerking van CAO-wijzigingen
•Toetsing en toepassing van wet- en regelgeving
•Verzorgen van jaaropgaven
•Verzorgen van aangiftes loonheffingen
RAPPORTAGE:
•Opstellen van jaarrekeningen
•Samenstellen publicatierapport Kamer van Koophandel
•Opstellen van budgetten, begrotingen, en financiële analyses
•Opstellen van periodieke managementrapportages
Fiscalect kan steunen op meer dan 30 jaar ervaring in de accountancy en de fiscale branche. Ervaring die mede is opgebouwd bij zowel landelijke als regionale (belasting)advieskantoren.
Fiscalect is een onafhankelijke fiscale adviespraktijk, in het belang van u als belastingplichtige.
Fiscalect kan daardoor ook als verlengstuk van uw adviseur (notarissen, advocaten, accountants en administratiekantoren) optreden.
Fiscalect werkt daarbij samen met andere zelfstandige adviseurs, op divers gebied.
Deze zelfstandigen delen kennis, infrastructuur en er kan gebruik worden gemaakt
van ondersteuning op het gebied van bijvoorbeeld ICT, pensioenen en wet- en regelgeving.
De doelgroep van Fiscalect bestaat uit zowel ondernemingen in het Midden- en Kleinbedrijf (MKB) als particulieren.
Fiscalect biedt daarbij een divers pakket aan dienstverlening.
MPR Accountants B.V. is een accountantskantoor dat zich specialiseert en zich richt op de behoeften van het Midden -en Klein Bedrijf (MKB). Wij staan voor hoogwaardige kwaliteit op gebied van fiscale advisering, assurance-diensten en administratieve dienstverlening. Voorts beschikt MPR Accountants B.V. over een Wta-vergunning om wettelijke controles uit te voeren.
Ons kantoor heeft ervaren Registeraccountants (RA's) en Belastingconsulenten in dienst. Wij hebben ervaring in diverse branches waaronder beveiliging, expeditie, horeca, kleding, projectontwikkeling (onroerend goed), technische dienstverlening en zakelijke dienstverlening.
Onze filosofie is cliëntgerichtheid in denken en doen. Wij denken kritisch en proactief met onze cliënten mee teneinde tot adequate oplossingen te komen zodat onze cliënten zich kunnen richten op hun onderneming.
Nop Administraties is een administratiekantoor voor starters en het MKB in de regio Flevoland en omgeving. Wij zijn gespecialiseerd in financiële administraties, salarisadministraties, belastingaangiftes en jaarrekeningen.
Wij zijn een klantgericht, laagdrempelig en betrokken administratiekantoor.
Wij communiceren graag direct, laagdrempelig en zonder veel poespas met onze klanten en willen graag dat onze klanten ook zo met ons communiceren.
Ook hanteert Nop Administraties een prijsbeleid dat wellicht afwijkt van hetgeen u gewend bent bij onze collega's. Bij ons betaalt u niet voor hoe lang we ergens over doen, maar wat we doen. Vaste prijzen waarbij het risico voor ons is en duidelijk is waar u voor betaalt. Afspraak is afspraak. Nieuwsgierig geworden? Kijk dan eens bij onze tarieven en/of bel voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.
De accountants en belastingadviseurs van Pekaar & Partners vormen een uiterst professioneel en betrouwbaar team voor al uw voorkomende financiële zaken en bedrijfseconomische activiteiten.
Vanzelfsprekend behoren de traditionele werkzaamheden als het controleren van jaarrekeningen, het inrichten of verzorgen van uw administratie, het samenstellen van jaarstukken of tussentijdse verslagen tot ons werkgebied.
Daarnaast richten wij ons op het verstrekken van bedrijfseconomische adviezen, het opzetten van de administratieve- en personele organisatie en het begeleiden van subsidie-aanvragen.
Naast het verzorgen van uw belastingaangifte of belastingadvies, behoren ook het arbeidsrecht, een algemene beoordeling van de civielrechtelijke aspecten van uw onderneming of haar structuur, uw oudedagvoorziening en het erfrecht tot ons takenpakket.
Het begeleiden van ondernemers en ondernemingen bij veranderingsprocessen zoals bijvoorbeeld (her)financieringen, overnames, fusies, herstructureringen en/of reorganisaties.
De beoordeling van administraties op hun doelmatigheid en functioneren, inrichting van administraties of het verlenen van bijstand hierin, het samenstellen van financiële en fiscale jaarstukken.
Begeleiding en advies bij:
reorganisaties en herstructureringen
fiscale waarderingsstelsels
berekening van loon- en omzetbelasting en overdrachts- en kapitaalbelasting
keuze van rechtsvormen
invoerrechten
buy-outs
Taxplanning: het optimaliseren van de fiscale positie, zowel voor ondernemingen als voor vrije beroepsbeoefenaren en particulieren
Internationaal belastingrecht. Dit omvat zowel de begeleiding van vestiging in het buitenland als taxrouting in het algemeen.
Bij EZARA Administratie geloven we dat administratie eenvoudig en overzichtelijk moet zijn, zodat jij je volledig kunt richten op wat je het liefst doet: ondernemen! Onze missie is om zzp’ers te ondersteunen met hun administratie en boekhouding, zodat je geen stress hebt over de cijfers.
Wij bieden diensten zoals hulp bij boekhouding, btw-aangiftes, belastingaangiftes en dagelijkse administratieve taken, zoals e-mail- en agendabeheer. Alles wordt afgestemd op jouw wensen, zodat jij precies krijgt wat je nodig hebt. We werken met e-Boekhouden.nl, waardoor alles professioneel en efficiënt geregeld wordt.
EZARA Administratie is er speciaal voor zzp’ers en kleine ondernemers die op zoek zijn naar persoonlijke en betaalbare ondersteuning. Meld je aan en ontvang een op maat gemaakte offerte, helemaal afgestemd op jouw situatie.
Bij The Count begrijpen we dat u zich als ondernemer wil focussen op de core-business van uw onderneming. Het verzorgen van de administratie en bijbehorende fiscale zaken op zich zijn al een tijdrovende onderneming. The Count helpt en ondersteunt u hier graag mee. Voor de ZZP'er, maar ook voor MKB ondernemingen verzorgen wij de administratie en het fiscale traject bij de Belastingdienst. The Count ondersteunt eveneens particulieren bij de aangifte inkomstenbelasting en de aanvraag van toeslagen.
Niets is zo prettig als cijfers voorhanden hebben die de werkelijkheid weergeven. U kunt dan beslissingen nemen op basis van de juiste cijfers. Ook daarin kan The Count u adviseren. Zijn er efficiencyslagen mogelijk, waar liggen de kansen en zijn er kostenbesparingen mogelijk? We rekenen het graag voor u door.
You can COUNT on us!
Epe Accountants wijst ondernemers in het midden- en kleinbedrijf, de vrije beroepen, de zakelijke dienstverlening en de non-profit instellingen de juiste weg. Wij willen voor de klant een richtingaanwijzer zijn. Meedenken en adviseren over de juiste bedrijfskoers. Ons team bestaat uit vijf jonge en zeer gemotiveerde medewerkers onder leiding van registeraccountants. Onze werkwijze typeert zich door een informeel en laagdrempelig karakter waarbij een hoog serviceniveau en flexibiliteit voorop staan. Epe Accountants is aangesloten bij de vereniging voor Samenwerkende Registeraccountants en Accountantadministratieconsulenten (SRA). Hiermee bent u verzekerd van de hoge kwaliteitsnormen van onze dienstverlening. Voor onze relaties met vestigingen buiten Nederland zijn wij aangesloten bij het International Network of Auditors and Accountants (INAA).