Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Boekhouders bedrijvengids

Boekhouder nodig?
Met ruim 4.500 aangesloten boekhouders vindt u altijd de boekhouder die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van boekhouders. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de boekhouder met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Gratis offertes aanvragen »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Woerden (Utrecht)
Betrokken. Integer. Enthousiast. Objectief. Deskundig. Ervaren. Dat is WGS Accountants. WGS is een accountantskantoor dat accountancy- en adviesdiensten levert en dit doet met gedrevenheid en een no-nonsense instelling. WGS onderscheidt zich door op een persoonlijke manier de door u gewenste diensten te leveren tegen een eerlijke prijs en altijd volgens onze hoge kwaliteitseisen. Wij zijn een multidisciplinaire en betrouwbare partner en vinden persoonlijk contact, korte communicatielijnen en goede samenwerking belangrijk voor een optimale dienstverlening. Een gedreven en deskundig team kijkt met een brede blik naar uw organisatie en levert een uitgebreid pallet aan accountancy- en adviesdiensten. Resultaat: u krijgt meer vertrouwen en zekerheid bij uw cijfers en een advies op maat tegen een eerlijke prijs.

Hoofddorp (Noord-Holland)
Mayer Administratie is een onafhankelijk administratiekantoor met een breed financieel- zakelijk dienstenpakket. Wij helpen startende ondernemers en staan gevorderde ondernemers met raad en daad bij. Wilt u alles uitbesteden of gedeeltelijk zelf uw boekhouding voeren? Wat u ook kiest, van één ding kunt u zeker zijn: wij helpen, begeleiden en ondersteunen u om optimaal te kunnen ondernemen. Wij groeien graag met u mee. Met Mayer Administratie kiest u voor een sluitende administratie, goed inzicht in uw financiële situatie en meer focus op uw visie en ambitie. Wilt u meer weten of eens vrijblijvend van gedachten wisselen over de mogelijkheden voor uw bedrijf? Mail dan naar info@mayeradministratie.nl Zoekt u een actieve boekhouder? Mayer Administratie ontzorgt en denkt met u mee!

Accountor is de grootste zakelijke dienstverlener van Noord-Europa gespecialiseerd in financieel management en HR-services. Vanuit ons kantoor in Nieuwegein helpen we opdrachtgevers in heel Nederland met de boekhouding, debiteurenbeheer, incassodiensten, salarisadministratie, human resources en financieel advies. Persoonlijk contact Bij Accountor doen we alles voor tevreden klanten en stemmen onze dienstverlening af op uw wensen. We combineren persoonlijk contact met de modernste online technieken. Dat betekent voor u een vast aanspreekpunt terwijl u ook gebruik kunt maken van onze digitale services. Maximaal resultaat voor u We houden van ons vak, nemen verantwoordelijkheid voor ons werk en zorgen voor maximaal resultaat voor u. Niet voor niets is onze belangrijkste vraag; waarmee kunnen we u helpen?

Hengelo (Overijssel)
Ondernemen zonder te boekhouden! Scan al je bonnetjes via de mobiele App en laat je facturen rechtstreeks binnen komen via de mail. Voor een vast bedrag per maand wordt de hele boekhouding voor je geregeld: - Je administratie wordt elke dag door professionele boekhouders up-to-date gehouden. - Online heb je altijd inzicht in je omzet, kosten en resultaat. - Door een koppeling met je bankrekening zie je precies van wie je nog geld moet ontvangen en aan wie je nog geld moet betalen. - Je Btw-aangiften worden op tijd berekend en digitaal verstuurd. - Je ontvangt de jaarrapportage na het afsluiten van het jaar. - De aangiften inkomstenbelasting van jou en je partner worden ingevuld door belastingexperts die optimaal gebruik maken van fiscale regelingen, zodat je zo weinig mogelijk belasting betaald.

Assen (Drenthe)
In administratiekantoor Assen vindt u een betrouwbare partner voor ondersteuning bij uw administratie en belastingadvies. Uitgebreide kennis van administratie en belastingadvies Wij beschikken door onze ervaring en ons uitgebreide netwerk altijd over de juiste kennis die nodig is om u zo optimaal mogelijk te kunnen ondersteunen. Zo kunt u bij ons onder meer voor de volgende zaken terecht: Jaarverslagen Belastingaangifte Belastingsadvies Ondernemersadvies Advies over rechtsvormen Online boekhouden Maak een vrijblijvende afspraak! U bent bij ons aan het juiste adres wanneer u opzoek bent naar een persoonlijke aanpak, een scherp tarief, hoge service en hoge kwaliteit. Neem contact op met ons kantoor. Administratiekantoor Assen, uw betrouwbare partner voor administratie en meer.

Vledder (Drenthe)
CijferMeester Vledder is een zelfstandig administratiekantoor gericht op zzp-ers, eenmanszaken, V.O.F. en kleine BVs in de regio. Het kantoor is aangesloten bij het landelijke netwerk CijferMeester. Hierdoor krijgt u het beste van twee werelden: de persoonlijkheid van een klein kantoor en tevens de expertise en continuïteit van een groot kantoor. Wij leveren maatwerk op het gebied van: - Voeren van uw financiële en salarisadministratie - Controle van een door uw zelf gevoerde administratie - Verrichten van uw fiscale aangiftes - Opstellen van uw jaarrekening en tussentijdse rapportages - Begeleiding bij de start van uw onderneming - Financiële en fiscale advisering CijferMeester werkt voor u tegen een vooraf overeengekomen maandprijs, waardoor u achteraf niet voor verassingen komt te staan.

Rotterdam (Zuid-Holland)
Maasdelta Adviseurs verzorgt administraties, jaarrekeningen en alle mogelijke belastingaangiften. Wij zijn als administratiekantoor gevestigd in Rotterdam. Onze financiële diensten bestaan uit: Jaarrekeningen / Administratie, Omzetbelasting, Loonbelasting, Inkomstenbelasting, Vennootschapsbelasting, Advisering Wilt u een vrijblijvend gesprek, dan kan dat. Het eerste gesprek duurt gemiddeld 1 tot 2 uur. Wij vinden het van belang dat u onze gezichten kunt zien. En wij hechten waarde aan een persoonlijk onderhoud, zodat wij met onze vragen uw administratieve en fiscale wensen in kaart kunnen brengen. Wij werken met een urenregistratieprogramma en bij uw factuur/declaratie ontvangt u altijd een uitgebreide urenspecificatie, zodat u kunt zien waarvoor u betaald en welke werkzaamheden wij hebben uitgevoerd.

Tiel (Gelderland)
VanNoord bestaat uit financieel specialisten: accountants en belastingadviseurs. Betrokken ondernemers. Net als u. Met onze financiële diensten helpen wij ambitieuze ondernemers hun doelstellingen te verwezenlijken. We staan u bij met een frisse kijk op accountancy, belasting advies, bedrijfsadvies, audits en online diensten. VanNoord is sterk vertegenwoordigd in het hart van Nederland: in Beesd, Culemborg, Leerdam, IJselstein, Tiel, en Zaltbommel. De medewerkers bij VanNoord kennen de lokale markt en de regionale ontwikkelingen. We zijn betrokken en proactieve ondernemers. Dat werkt inspirerend. En inspirerend werken is waardevol. Voor u en ook voor ons. Welkom! Wilt u weten hoe we voor u van toegevoegde waarde kunnen zijn? Neem contact op voor een vrijblijvende kennismaking. We helpen u graag.

Den Haag (Zuid-Holland)
Boekhouding en belastingadvies zit bij ons "in de familie". Moeders is haar onderneming gestart in 1972, waarna ik na de nodige ervaring bij haar te hebben opgedaan in 2002 de stap naar zelfstandigheid gezet heb. Dochterlief is inmiddels haar opleiding gestart. Ploeg & Partner is gespecialiseerd in het voeren van de volledige administratie voor en belastingadvisering aan bedrijven in het MKB en kleine BV's. Ook als particulier bent U van harte welkom en kunnen wij U uitstekend van dienst zijn. Wij kenmerken ons door onze betrokkenheid bij onze relatie's ( U heeft altijd eenzelfde contactpersoon, en U wordt bij ons geen klantnummer ) en het ontbreken van een " 9 tot 5 "-mentaliteit. Ons kantoor is aangesloten bij het register belastingadviseurs, onze kennis is dus altijd up to date.

Woerden (Utrecht)
Online administratiekantoor. Speerpunt is het bieden van administratief gemak aan startende ondernemers: zzp-ers, freelancers, dienstverleners en webshops. Onbeperkt gratis advies en vaste maandtarieven. In een telefoongesprek van 10 minuten richten wij voor jou een volledig online administratie en koppelen die aan je zakelijke betaalrekening. Daardoor worden de mutaties van jouw rekening dagelijks verwerkt in de administratie. Jij behoeft alleen nog facturen en bonnetjes te scannen (of te fotograferen) en te mailen naar jouw factuurinbox. Wij boeken die en bouwen tevens een volledig digitaal archief op. Zo raak je nooit meer een bonnetje kwijt. Diensten: financiële administratie, jaarrekening, deponeringsstukken, aangiften btw, inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting en salarisadministratie.

Zeeland (Noord-Brabant)
-neemt alle administratieve handelingen uit handen -verwerkt administraties tot jaarrekeningen en financieel verslagen -regelt alle zaken rondom de inkomstenbelasting -onderhoudt klantencontacten met de Belastingdienst -ondersteunt bedrijven in het bijhouden, controleren én verwerken van de (loon)administratie -heeft parate kennis, een prettig benadering en een luisterend oor “Ik werk freelance voor tientallen zelfstandigen in diverse sectoren. Mijn eigen zelfstandigheid zorgt ervoor dat ik deze klanten graag begeleid én begrijp. Ook qua prijs. Ik wil betaalbaar zijn voor de kleine zelfstandigen. En ja, dat luisterend oor. Ik weet wat het is om zzp’er te zijn. Dat begrip zie ik echt als een voordeel in mijn werk.” Ook buiten de reguliere tijden bereikbaar

Amsterdam (Noord-Holland)
U kunt rekenen op een betrouwbare partner in financiële zaken tegen een vaste prijs per maand/per kwartaal: - Belastingbesparing tussen de Euro 1000,- en Euro 10.000,- per jaar -Al u financiële zaken worden per kwartaal inzichtelijk gerapporteerd. -Op tijd op de hoogte van fiscale en financiële ontwikkelingen die betrekking hebben op uw onderneming -Persoonlijke aandacht en deskundigheid van onze betrouwbare financieel professional/ Boekhouder. Wij zorgen voor : -de verwerking van uw administratie -het invullen van uw belasting aangiftes -samenstellen van de jaarrekening -de salarisadministratie - overige fiscale en financiële adviezen Waarom ons? -We zijn Persoonlijk -Hart voor u zaak -Goed bereikbaar -Betrouwbaar en vakkundig -Garantie voor continuïteit van de dienstverlening

Sint Annaparochie (Friesland)
Lid NOAB Wij gaan voor de winst. Uw winst welteverstaan Doordat wij een hekel aan bureaucratie hebben en uitgebreide formaliteiten, kunnen wij goedkoper werken dan accountantskantoren zonder u inlevert aan kwaliteit. Onze werkprocessen zijn efficiënt ingericht, waardoor wij ons optimaal kunnen inzetten voor u en u tijdig kunnen voorzien van de essentiële informatie over uw bedrijf. U kunt met onze informatie gerust de juiste bedrijfsbeslissingen nemen. Wij hebben onze dienstverlening verdeeld naar vier segmenten. Stuk voor stuk onderwerpen die bepalend zijn voor uw rendement. Wij laten de balast weg en focussen ons voornamelijk op die themas waarmee u gericht kunt werken aan uw route naar succes. Dat is de visie van Van Loon, dat is de toegevoegde waarde die wij u kunnen bieden.

Den Haag (Zuid-Holland)
SmartNumbers is de slimste manier om je financiële administratie te laten verzorgen. Je krijgt én houdt je cijfers op orde, simpelweg door al je documenten digitaal met SmartNumbers te delen, zodat wij achter de schermen alle belangrijke zaken voor je regelen. Werk slim met je cijfers. Onderneem met SmartNumbers. SmartNumbers offers the smartest solution for your financial administration. The SmartNumbers app on your iPhone or Android device can help you get and keep your figures in order. Or share your business documents with SmartNumbers via your PC and we will take care of your business needs behind the screens. From registering incoming and outgoing invoices to handling your payroll administration. And from tax returns to annual accounts. Work smartly with your numbers. Work with SmartNumbers.

Barneveld (Gelderland)
Gedurende een reeks van jaren ben ik werkzaamgeweest als administrateur/secretaris bij een accountantskantoor met een landelijke dekking. Vanaf 1 januari 2009 ben ik als zelfstandig ondernemer werkzaam in de sector voor administratieve en fiscale dienstverlening. Bij de Kamer van Koophandel en bij de Belastingdienst sta ik ingeschreven onder de handelsnaam A. van der Vliet Administratieve Diensten te Barneveld. Voor een aantal relaties verzorg ik administratieve, secretariële en fiscale diensten in de ruimste zin van het woord. Voor een aantal stichtingen en verenigingen verricht ik diverse administratieve en sectretariële werkzaamheden. Vaak geef ik dan ook advies aan de besturen van die stichtingen en verenigingen. Op mijn computersysteem draaien meerdere administratieve en fiscale pakketten.

Rotterdam (Zuid-Holland)
Betrokken, Eerlijk en Efficiënt, dat zijn de kernwaarden van Online Accountants MKB. Om deze reden heb ik mij aangesloten als zelfstandig partner. Ondernemers zitten namelijk niet meer te wachten op accountants die achteraf pas de cijfers bespreken. Wij zorgen dat ondernemers altijd geïnformeerd zijn en wij geven adviezen die de onderneming doen groeien. Ondernemers kiezen zelf welke werkzaamheden intern in het bedrijf worden gedaan en welke uitbesteed worden. Daar spreken wij vooraf vaste prijzen voor af. Dat kunnen we doen door efficiënt , dus met behulp van internet, te werken. Samen met mijn collega partners begeleiden wij ondernemers door het hele land. Heb je interesse in een vrijblijvend gesprek? Bel mij dan op 0653-855249 of mail mij op rein.vanpelt@onlineaccountantsmkb.nl

Malden (Gelderland)
Vanaf 2000 ben ik als freelance administrateur / controller werkzaam. Daarnaast verzorg ik administraties voor het MKB, voer de salarisadministratie en doe aangiftes LH en BTW. Voor de administratie en aangifte BTW gebruik ik het boekhoudprogramma KING en voor de salarisadministratie en aangifte LH het salarisprogramma Roos & Roos. Jaarlijks maak ik voor mijn opdrachtgevers de jaarrekening en doe m.b.v. de belastingprogramma's van Elsevier aangifte IB c.q. VpB. Doordat ik over een BECONnummer en certificaat beschik, zijn DigID's en wachtwoorden voor de belastingsite niet noodzakelijk. Tot mijn klantenkring behoren: een welzijnsorganisatie, een autoverhuurbedrijf, een ETB- bedrijf, een postbezorgingsbedrijf en enkele ZZP'ers. Voor diverse particulieren verzorg ik jaarlijks de aangifte IB.

Katwijk (Zuid-Holland)
Flynth staat voor een heldere, persoonlijke en pro-actieve dienstverlening. Al meer dan tachtig jaar laten ondernemers zich ondersteunen door de adviseurs en accountants van Flynth, de Nederlandse accountants- en adviesdienstverlener voor ondernemers met 35.000 klanten, ruim 2.000 medewerkers en circa 70 vestigingen. Klanten hebben in hun persoonlijke adviseur bij Flynth een sparringpartner, die ze helpt om de juiste diensten te gebruiken uit het full-service dienstenpakket, inclusief vooruitstrevende online diensten. Flynth is een landelijke organisatie, die lokaal goed vertegenwoordigd is en de taal van de klant spreekt. Onze adviseurs bieden persoonlijk advies, met gevoel voor ondernemerschap en alles wat daarbij komt kijken. Voor meer informatie verwijzen wij naar onze website: www.flynth.nl

Nieuwegein (Utrecht)
Wij zijn een middelgroot modern fullservicekantoor te Nieuwegein met tevens vestigingen in Eindhoven, Veenendaal, Nijkerk, Almere, Joure en Tiel. Alle specialismen hebben wij in huis accountants, fiscalisten en een groeiende dienstverlening door onze juristen (wet AVG, incasso, verkoop ondernemingen, arbeidsgeschillen). Wij bedienen vele MKB-ondernemers en ZZP-ers waarvoor wij een mooie cloudoplossing nastreven om uw administratiekosten te besparen. Uw facturen kunnen ingelezen worden, alsmede uw bankmutaties met geautomatiseerde gegevensverwerking. De loonadministratie kunt u 24/7 indien via een inlogportal waarmee tevens uw personeelsdossiers kunnen worden bijgehouden. Ons streven is belasting besparen, efficiency en accuraat. Wilt u met ons in gesprek ? mail dan naar w.bull@dkaccountants.nl.

Bodegraven (Zuid-Holland)
Administratiekantoor Terlouw is meer dan een boekhouderskantoor. Bij ons kun je terecht voor alles waar je als ondernemer tegen aanloopt. Uiteraard gericht op financieel en fiscaal, maar ook strategisch, juridisch en personeelszaken. Als one-stop-shop kantoor werken wij nauw samen met betrouwbare partners zodat jij één aanspreekpunt hebt. Van zelfsprekend met persoonlijke aandacht voor jou en jouw onderneming. Dagelijks, sinds 2015, doen wij dit met een team van adviseurs en bedienen wij ondernemers in geheel Nederland. Dit alles vanuit ons hoofdkantoor in Bodegraven en kantoor Baarn. Als vertrouwenspersoon werken wij volgens de richtlijnen van het NOAB en staan aan de zijde van MKB ondernemers zoals eenmanszaken en BV’s, maar ook stichtingen, verenigingen en VvE’s.

Rhenen (Utrecht)
Finovion is een administratiekantoor met een landelijk dekkend netwerk van vestigingen dat zich tot doel heeft gesteld om u meer grip op uw zaak te bezorgen. Het is onze ambitie om u te laten juichen over uw eigen cijfers. Naast het voeren van uw administratie, het tijdig doen van belastingaangiften, salarisadministratie en het opstellen van uw jaarrekening bent u bij administratiekantoor Finovion aan het juiste adres als u meer inzicht wenst in uw administratie. Dit realiseren wij door uw administratie minimaal maandelijks bij te werken, door u toegang te verlenen tot uw eigen administratie via internet en door op regelmatige basis met u de cijfers door te nemen en acties uit te zetten naar de toekomst. Bij de uitvoering van onze werkzaamheden mag u van ons een actieve benadering verwachten.

Rotterdam (Zuid-Holland)
KWALITEIT - SERVICE zijn bij ADMIN-CONSULT vanzelfsprekend. Reeds jarenlang verzorgen wij de boekhouding van veel ZZP-ers werkzaam in verschillende bedrijfstakken. Wij kunnen ook voor u een vrijblijvende prijsopgaaf maken.. BOEKHOUDING ZZP-ers Dit is mogelijk door digitale aanlevering van uw boekhouding of aanlevering op papier. Indien gewenst halen wij dit bij u thuis op. Bijhouden van uw boekhouding per maand / kwartaal / jaar Opstellen van de jaarstukken en de IB aangifte Wegwerken achterstanden 'oude jaren' Redelijke tarieven BELASTINGZAKEN ZZP-ers en PARTICULIEREN Wij verzorgen de aangiften Inkomstenbelasting en Btw, en indien van toepassing de aangifte loonheffing. ADMIN-CONSULT heeft als belastingadviseur een Becon nr. en kan deze aangiften voor u verzorgen

De Lier (Zuid-Holland)
Twyce is een klein administratiekantoor dat zich richt op middelgrote- en kleine bedrijven in de regio Westland. We regelen alle zaken omtrent de boekhouding. Inclusief jaarrekening en bijbehorende aangiften. Ook de loonadministratie kunt u bij ons uitbesteden. Een echt administratiekantoor hebben we ons bij Twyce Financiën nooit gevoeld. We zijn veel meer ondernemers. Ondernemers die toevallig de hele dag alleen maar met de cijfers bezig zijn. Omdat dáár onze passie ligt. En omdat we weten dat een bedrijf dat zijn administratie op orde heeft, al met 3-0 vóór staat in de strijd tegen de concurrentie. Met een ondernemende blik kijken we naar uw administratie. Met alle voordelen van dien voor u als klant: u zit niet alleen met een administrateur aan tafel, maar ook met een collega-ondernemer.

Sint-Oedenrode (Noord-Brabant)
Bekkers Adviesbureau richt zich op de begeleiding en ondersteuning van de MKB-ondernemer. Te beginnen met de administratieve en fiscale organisatie. En vanuit deze invalshoek alle andere uitdagingen die een MKB-ondernemer op z'n pad tegenkomt. Hierbij zijn we graag de sparringpartner voor onze klanten. En bieden we pro-actief passende oplossingen voor de meest uiteenlopende organisatie-vraagstukken. We maken enthousiast gebruik van de mogelijkheden die het internet biedt. Dat doen we met de online concepten MijnAdministratieGeregeld en MijnBoekhoudingOnline. Maar we vergeten daarbij niet dat het uiteindelijk gaat om persoonlijke adviezen en daadwerkelijke ondersteuning. Met hart voor uw zaak! www.bekkersadvies.nl www.mijnadministratiegeregeld.nl www.mijnboekhoudingonline.nl

Oijen (Noord-Brabant)
Fullservice administratiekantoor in Oijen voor ondernemers in de regio Oss, Bernheze, Landerd en gemeente Maas en Waal. Vadebra Admninistraties biedt ondernemingen in het MKB een passende oplossing voor hun administratieve behoeften. Dat betekent dat u zich volledig kunt richten op uw ondernemingsactiviteiten, terwijl u weet dat uw administratie in goede handen is. Wij voeren uw administratie, verzorgen uw belastingaangiften, stellen de jaarrekening samen en verzorgen de loonadministratie van uw onderneming. Wij staan voor een persoonlijke, duidelijke en zorgvuldige dienstverlening, met een heldere blik en verstand van zaken. Dit alles tegen een betaalbare prijs en altijd een vaste contactpersoon. Wij hanteren vaste prijsafspraken, zodat u achteraf niet voor verrassingen komt te staan.


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2025