Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Boekhouders bedrijvengids

Boekhouder nodig?
Met ruim 4.500 aangesloten boekhouders vindt u altijd de boekhouder die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van boekhouders. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de boekhouder met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Gratis offertes aanvragen »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Almere (Flevoland)
Het vertrouwde adres voor het verzorgen van een breed scala aan administratieve diensten. Van boekhouding tot salarisadministratie, van belastingadvies tot bemiddeling. Of u starter bent of een doorgewinterd ondernemer, gedegen kennis van zaken en ondersteuning zorgen ervoor dat u kunt doen waar u goed in bent. Door direct contact, inzichtelijke werkwijzen en helderheid vooraf, komt u bij ons nooit voor verrassingen te staan. geheel vrijblijvend de eerste afspraak bij u op lokatie eens per maand of per kwartaal halen wij uw administratie op wij verwerken uw gegevens en verzorgen BTW-aangifte en eventueel de aangifte loonbelasting u krijgt uw administratie terug inclusief een verslag van de werkzaamheden eens per jaar wordt de aangifte inkomstenbelasting verzorgd.

Eindhoven (Noord-Brabant)
Persoonlijk in aandacht en werken met korte communicatielijnen is wat ons typeert. Niet U, niet JIJ, maar WIJ maken samen jouw NAAM waar. Jij je core business, wij DE 'collega' op organisatorisch en financieel gebied. NAAM financiën kent haar oorsprong als ondersteunende dienst van het LAKA Huis en kent (dus) de rol van pragmatisch specialist. 100% onderdeel van LAKA Huis: het (t)huis van vijf spelers die ijzersterke oplossingen voor organisatie- en huisvestingvraagstukken leveren. NAAM financiën bestaat uit een ervaren kernteam, aangevuld met een flexibele schil aan 'in te vliegen' expertise vanuit diverse partners. We zijn positief kritisch, scherp op inhoud en ondernemend. Wij zijn erkend lid van de Nederlandse Orde van Administratie en Belastingdeskundigen (NOAB).

Ede (Gelderland)
Onze diensten richten zich zowel op Particulieren als op Bedrijven en bestaan uit: Boekhouding & Belastingzaken en Budgetcoaching & Budgetbeheer. Onze zakelijk dienstverlening(Boekhouding & Belastingzaken) richt zich op: Voorzien van fiscale en boekhoudkundige adviezen, (in)voeren van uw administratie, aangifte omzet belasting, aangifte inkomstenbelasting/VPB en het opstellen van jaarrekeningen(balans en winst&verlies rekening). Budgetcoaching: Het ordenen van de administratie, inzichtelijk maken van de in- en uitgaven, begeleiden van zelfstandig financiën beheren. Budgetbeheer: Het overnemen van betalingen van de vaste lasten, aanvragen toeslagen/kwijtscheldingen, aangifte inkomstenbelasting en, in geval van schulden/betalingsachterstanden, helpen om regelingen te treffen.

Almere (Flevoland)
Beste ondernemer, Wij zijn een administratiekantoor voor het MBK en ZZP'ers. Uw administratie kunt u aan ons toevertrouwen. Daarnaast zijn wij uw sparringpartner en bieden wij u de inzichten die u van een financieel directeur mag verwachten. Als eigenaar of directeur van een onderneming ziet u graag de operationele situatie terug in de financiële rapportage. Wij zijn uw brug tussen de finance en business. Wij ontwerpen rapportages voor Day to Day business en aansturing op basis van financial en non-financial data, met als doel om uw helikopter view nog scherper te krijgen voor al uw belangrijke beslissingen. Veel MKB-organisaties hebben geen financieel directeur. Wij zijn de sparringpartner die u van een financieel directeur verwacht en dat zonder vaste overheadkosten.

Heerhugowaard (Noord-Holland)
Kosten in Balans een klein kantoor met persoonlijke aandacht en tijd voor iedere klant. Belt u ons dan heeft u uw vaste contactpersoon die weet wat er speelt in uw bedrijf. Wij werken graag met vaste tarieven zodat u weet waar u aan toe bent. Geen dure rekeningen waar u niet op had gerekend maar vooraf duidelijkheid over de kosten van de boekhouder. Wij werken op de manier die het beste past bij onze klant, u kunt altijd bij ons langskomen, maar ook op afstand werken vinden wij geen probleem. Alles kan tegenwoordig per email en telefoon aan u de keus. Ook is het mogelijk dat u zelf de administratie voert in een online boekhoudprogramma en wij nakijken en de aangiften verzorgen. Kortom een kantoor van deze tijd met de kennis van jaren. U bent welkom als nieuwe klant.

Apeldoorn (Gelderland)
Volkerink & Partners, Administratie en Belasting advieskantoor is een jong en dynamisch kantoor. Door onze persoonlijke no-nonsense aanpak, willen wij ons niet alleen concentreren op uw financiele huishouding, maar ook met u als ondernemer meedenken over uw bedrijf. Door onze jarenlange ervaring als zelfstandig ondernemer, zijn wij in staat samen met u kansen en bedreigingen te herkennen en hierop in te spelen. Samen met u vooruit kijken hoe u uw onderneming kunt laten groeien. Zijn hiervoor investeringen nodig? Op welke wijze kunt u deze investeringen uitvoeren? Welke rapportages zijn er nodig? Maar ook in moeilijke tijden denken wij met u mee. Zijn er besparingen nodig en waar kunnen deze plaatsvinden? Zijn er acties nodig die ervoor zorgen dat uw onderneming gezond blijft?

Utrecht (Utrecht)
VMB Advies is een vakkundige en betaalbaar advies- en administratiekantoor in Utrecht voor MKB-ondernemers en particulieren. VMB Advies geeft duidelijk en gedegen belastingadvies dat praktisch toepasbaar is. Kernwoorden hierbij zijn persoonlijke aandacht, maatwerk, proactieve handelwijze en advisering die rekening houdt met uw toekomstige situatie. VMB Advies onderscheidt zich ten opzichte van het ‘grotere’ accountants- en belastingadvieskantoor door haar persoonlijke klantbenadering, korte communicatielijnen en slagvaardigheid. Of het nu gaat om belastingadvies, belastingaangifte of administratie, u heeft bij VMB Advies altijd één aanspreekpunt voor al uw ondernemerszaken. Hierdoor kunnen wij snel schakelen zodat u snel en efficiënt wordt geholpen.

Haulerwijk (Friesland)
Administratiekantoor Haulerwijk wordt gerund door Geert Meulenbelt. Ik heb bijna 30 jaar ervaring met financiële administraties en belastingen. Ik heb gewerkt als controller in het bedrijfsleven in diverse branches, waaronder het bankwezen en een productiebedrijf, en ken als geen ander de kwesties die ondernemers bij hun administraties en hun belastingaangiften tegenkomen. Mijn passie is een goed verzorgde en up-to-date administratie bijhouden voor ondernemers, zodat zij hun tijd en energie kunnen geven aan dat waar ze goed in zijn: in ondernemen! CijferMeester Haulerwijk is een vakbekwaam administratiekantoor dat zich richt op de bedrijven in Haulerwijk en omgeving. Ondernemers zoals Starters, ZZPers, éénmanszaken, VOFs, en BVs, maar ook particulieren kunnen bij mij terecht.

Amstenrade (Limburg)
Bij onze vestiging in Amstenrade kunt u terecht voor: - verzorgen/begeleiding financiële administraties - al uw fiscale aangiftes en adviezen - verzorgen loonadministratie - controleren en samenstellen van jaarrekeningen - bedrijfseconomische en juridische adviezen - begeleiding bij boekenonderzoeken fiscus en fiscale geschillen Als accountantsorganisatie bieden wij u kwaliteit en deskundigheid, maar vooral AANDACHT en ADVIES, voor een betaalbare prijs. Wij begeleiden uw optimaal met AANDACHT en ADVIES voor uw bedrijfsvoering middels opname van een pakket voor adviesuren accountant/ fiscalist voor fiscale, bedrijfseconomische en juridische zaken. Informeer vrijblijvend naar onze basispaketten voor starters, eenmanszaken, zzp'ers, kleine BV's en Holding BV's.

IJsselstein (Utrecht)
DirectAdvies Fiscaal & Administratie is een administratiekantoor dat zich richt op de startende ondernemer, ZZP-er, MKB en Horeca. Door de focus op deze doelgroepen weten wij precies wat er speelt op fiscaal en financieel gebied en kunnen wij met onze expertise inspelen op de behoefte van de klant. Iedere klant is uniek en heeft specifieke behoeftes. Daarom maken wij graag een vrijblijvende, kosteloze afspraak met u, om uw wensen en behoeftes door te nemen en kijken op welke manier wij u zo goed mogelijk kunnen ontzorgen. Op deze manier kunt u zich met een gerust hart volledig richten op uw kernactiviteiten terwijl wij ervoor zorgen dat uw administratie op orde is, u inzicht heeft in uw cijfers en alle belastingzaken tijdig, volledig en netjes verwerkt en aangeleverd worden.

Weert (Limburg)
Voor alle kleine ondernemers die geen tijd, energie en geld willen verspillen aan hun administratie. Boekhouding & Winstadvies voor kleine ondernemers Wij zijn er speciaal voor kleine ondernemers (zzp, freelance en klein bedrijven) die hun boekhouding tegen een betaalbaar tarief willen uitbesteden, met het gemak van een online administratie. Daarnaast begeleiden we ondernemers met een winstplan naar een succesvol, winstgevend bedrijf. Persoonlijk & Betrokken Een boekhouder met een naam en een gezicht die jou en je onderneming goed kent. We vinden het belangrijk om echt te weten wie je bent en wat er speelt binnen je onderneming. Zo creëren we meerwaarde voor jou. Hartelijke groeten, Dominique Van Oijen - Beurskens Van Oijen Administraties & Advies

Houten (Utrecht)
Pear Administratie houdt zich bezig met het verwerken van de administratie in de ruimste zin van het woord. Pear kan voor u als zelfstandige uw gehele administratie doen, maar kan tevens worden ingezet bij bedrijven die door langdurige ziekte of zwangerschapsverlof een tijdelijke ondersteuning nodig hebben. Maar dan bij u op kantoor en voor een voordelig tarief !! De 2 vennoten van Pear hebben gezamelijk meer dan 40 jaar ervaring in boekhouding en administratie, inclusief salarisadministratie, jaarrekening en diverse aangiftes. Pear Administratie is opgericht per 1 april 2011 met als insteek de tarieven op een betaalbaar peil te houden voor de ondernemer, waarbij de aandacht voor de klant en de kwaliteit van de werkzaamheden boven aan de lijst van doelsstellingen staat !

Klazienaveen (Drenthe)
Ik ben een ondernemende adviseur met bijna 20 jaar ervaring in het MKB. Gericht op het ontzorgen en het helpen van de ondernemer(s) met hun boekhouding en het ondersteunen bij het realiseren van de doelstellingen van de ondernemer zoals groei etc. Ik maak gebruik van een innovatief administratiepakket die ver geautomatiseerd werk. Om dit gebruiken als ondernemer heb je geen boekhoudkundige achtergrond nodig. Het pakket werkt voor je. Hierdoor kun je als ondernemer meer tijd steken in je passie, en dat is ondernemen. Door gebruik te maken van dit pakket heb je realtime inzicht in je cijfers waar dan ook ter wereld. Mijn klanten ontvangen een vaste prijs per maand voor de diensten die ik aanbied. Vooraf inzicht in de kosten en géén verrassingen achteraf!

Almere (Flevoland)
Betrokken, Eerlijk en Efficiënt; dat zijn de kernwaarden van Online Accountants MKB. Om deze reden heb ik mij aangesloten als zelfstandig partner. Ondernemers zitten namelijk niet meer te wachten op accountants die achteraf pas de cijfers bespreken. Wij zorgen dat ondernemers altijd geïnformeerd zijn en wij geven adviezen die de onderneming doen groeien. Ondernemers kiezen zelf welke werkzaamheden intern in het bedrijf worden gedaan en welke uitbesteed worden. Daar spreken wij vooraf vaste prijzen voor af. Dat kunnen we doen door efficiënt, dus met behulp van internet, te werken. Samen met mijn collega partners begeleiden wij ondernemers door het hele land. Heb je interesse in een vrijblijvend gesprek? Bel mij dan op 036 8200256 of mail mij op marianne.remie@oamkb.nl

's-Hertogenbosch (Noord-Brabant)
Voor de STARTENDE én de GEVESTIGDE ONDERNEMER: Ook voor accountants- en administratiekantoren. Generale advisering op het gebied van inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting, omzetbelasting, loonbelasting en dergelijke; Fiscale en juridische begeleiding/advisering bij onder andere oprichting van vennootschappen, aandelenoverdrachten, herstructureringen, fusies; Fiscale advisering bij internationale structuren, emigratie; Uitvoering van (fiscale) due diligence onderzoeken en scans; Samenstellen en controleren van aangiften, alsmede het achterhalen van belastingbesparende tips en adviezen uit de aangiften; Het aangaan en onderhouden van contacten met cliënten/relaties en diverse instanties, zoals de Belastingdienst, banken en buitenlandse instanties.

Sliedrecht (Zuid-Holland)
Kraaijeveld is een administratiekantoor gevestigd in Sliedrecht en opgericht in 2007. Kenmerkend voor de dienstverlening van ons kantoor is een laagdrempelige en transparante aanpak. Van belang is ook de aansluiting bij het Register Belastingadviseurs. Het doel van deze beroepsvereniging is belangenbehartiging en ondersteuning van de belastingadviseur bij het uitoefenen van zijn vak. Ons kantoor bestaat uit een jong team van 6 medewerkers, elk met hun eigen ervaringen en specialismen. Wij verzorgen de complete financiële administratie, vooral voor bedrijven. We werken volgens vaste prijsafspraken. Helderheid en eerlijkheid zijn belangrijke uitgangspunten en daarnaast informeel contact. Dit willen we niet alleen uitstralen maar vooral ook zijn en er naar handelen

Zuidlaren (Drenthe)
Wij zijn een veelzijdig accountantskantoor met cliënten door heel Nederland. Er werken 11 medewerkers, waarvan drie accountants, een fiscalist en een salarisadministrateur. Onze cliënten variëren van particulieren en ZZP-ers tot ondernemingen met 40-50 medewerkers. Wij zijn deze cliënten voornamelijk van dienst met: - Samenstellen van jaarrekeningen; - Aangifte inkomstenbelasting; - Aangifte vennootschapsbelasting; - Salarisadministratie en aangifte loonheffingen; - Controleopdrachten; - Advisering op het gebied van bedrijfsovernames, herstructurering, reorganisaties enzovoort. Ons kantoor beschikt over een vergunning van de AFM daarnaast zijn wij aangesloten bij de NOVAA. Door onze automatisering is het mogelijk om cliënten op afstand te bedienen.

Haaksbergen (Overijssel)
Bent u op zoek naar een partij die op professionele, zorgvuldige en betaalbare wijze uw administratieve werkzaamheden kan uitvoeren? Dan bent u bij Kurvers Administratie + Belastingadvies aan het juiste adres. Kurvers Administratie + Belastingadvies kan voor u de volgende activiteiten geheel of gedeeltelijk uitvoeren: Financiële administratie Periodieke aangiften omzetbelasting (BTW) en loonbelasting Jaarlijkse aangiften inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting Samenstellen maandrapportages en jaarrekeningen Wij bespreken graag uw wensen in een persoonlijk gesprek. Wij spelen snel in op uw vragen. Dit gaat het beste als wij u en uw organisatie beter leren kennen, daarom investeren wij voortdurend in duurzame lange termijn relaties met onze klanten.

Naaldwijk (Zuid-Holland)
De voordelen van het kleinschalige accountantskantoor en de voordelen van de grotere accountantsorganisatie. Dat is wat Van der Wilk Accountancy haar klanten wil bieden! Bij Van der Wilk Accountancy is er ruimte voor persoonlijke aandacht voor de klanten en wordt er een vriendelijke prijsstelling gehanteerd zonder dat dit ten koste gaat van de te leveren kwaliteitAandacht voor de ondernemer. Peter staat ook regelmatig met de ondernemer stil bij de gevolgen van bijvoorbeeld arbeidsongeschiktheid, overlijden, echtscheiding of het bereiken van de 65-jarige leeftijd. Op deze manier worden vervelende verrassingen voorkomen en ligt de ondernemer altijd op de juiste koers. Bent u geïnteresseerd, neem dan contact op met Peter van der Wilk voor een oriënterend gesprek.

Papendrecht (Zuid-Holland)
Friendly Finance is een modern administratiekantoor gevestigd in Papendrecht, gespecialiseerd in het ondersteunen van ZZP’ers en het MKB bij het efficiënt en digitaal organiseren van hun financiële administratie. Wij helpen ondernemers niet alleen met het automatiseren van hun administratie, maar bieden ook deskundige begeleiding bij belastingaangiftes voor zowel particulieren als bedrijven. Naast administratieve diensten leveren wij strategisch bedrijfsadvies, gericht op procesoptimalisatie en risicomanagement. Ons doel is om ondernemers te ontzorgen zodat zij zich volledig kunnen richten op de groei en ontwikkeling van hun onderneming. Met onze persoonlijke aanpak en diepgaande kennis zorgen wij ervoor dat ondernemers dromen omzetten in realiteit.

Breda (Noord-Brabant)
Boekhouder voor de kleine ondernemer. Alles-in-1 pakketten tegen vaste prijzen. Kleinschalig kantoor met persoonlijke aanpak. Waarom confidon? U levert uw documenten aan en wij doen de rest. Kleinschalig, betrokken administratiekantoor, gericht op kleine ondernemers. We letten scherp op fiscale en andere mogelijkheden voor u. Alert en erg betrokken. Uw belastingaangiften worden zorgvuldig geoptimaliseerd. U betaalt dus niet meer belasting dan nodig. Volledig online dienstverlening is mogelijk maar dan wel altijd dezelfde vaste contactpersoon. Al sinds 2000 verzorgen wij administraties en belastingaangiften voor ondernemers. Vaste Alles-in-1 prijzen, dus u wordt niet meer verrast door de facturen van uw boekhouder. 1% korting voor elk jaar dat u klant bent.

Apeldoorn (Gelderland)
Volkerink & Partners is een kantoor dat haar klanten een totaal oplossing wil bieden met betrekking tot het voeren van de administratie. Dit doen wij tegen een vast maandelijks abonnement. Wij gaan verder dan uitsluitend boekhouden. Bij het voeren van uw administratie leggen wij de nadruk op het inzichtelijk maken van uw cijfers, zodat u op ieder moment weet waar u staat. Wij kunnen voor u de volgende diensten verzorgen: - Voeren van de boekhouding; - Voeren van de salarisadministratie; - Verzorgen van belastingaangiften; - Opstellen van de jaarrekening; - Verschaffen van managementinformatie, o.a. via internet; - Internetboekhouden; - Financiële en fiscale advisering; - Detachering van financiële professionals; - Overige ondersteunende diensten.

Houten (Utrecht)
Financieel-administratief expert in financieel management, belastingen, administratieve organisatie, ERP implementaties en accounting. Brede ervaring in uiteenlopende branches zoals zakelijke dienstverlening, ICT, bouwnijverheid en horeca. Continue voor opdrachtgevers bezig om op uiteenlopende manieren zowel resultaat als continuïteit te verbeteren. Christiaan van Wettens Specialties: Klankbord voor ondernemers, Prognose/begroting opstellen, Belasting besparen, Kasstroom verbeteren, Sneller rapporteren, Jaarrekening samenstellen, Belastingaangiften verzorgen, Administratieve Organisatie inrichten, Resultaat verbeteren, Financiën structureren, Automatisering optimaliseren, Administratie reorganiseren, Administratieve 'ruis' wegnemen, Bedrijfsgroei mogelijk maken

Aagtekerke (Zeeland)
Online Accountants MKB begeleidt MKB-bedrijven, ZZP-ers en starters op heel eigen en innovatieve wijze. Wij voeren een groot deel van de werkzaamheden online uit. We werken niet alleen vóór jou, maar vooral mét jou. Zo besparen we samen kosten en geven we je real time inzicht in je cijfers en bedrijfsvoering tegen een vast maandtarief. We kijken voortdurend naar verbetering van je processen, zodat die je minder tijd, geld en moeite kosten. Een online accountant is je financieel adviseur online, met wie je snel belt, mailt of chat als je een vraag hebt en met wie je ook regelmatig live zaken bespreekt. Slim online, transparant, efficiënt, in jouw voordeel: online accountancy is de nieuwe stijl. Ook jouw stijl? www.onlineaccountantsmkb.nl Werkplezier voor ondernemers!

Tolbert (Groningen)
Pro Administraties is kleinschalig en persoonlijk, betrokken en deskundig. We werken met vaste prijsafspraken, waardoor torenhoge nota's tot het verleden behoren. Op verzoek komen we bij de klant op locatie of thuis. Geen 9 tot 4 mentaliteit. Begeleiding van starters en ervaren ondernemers is voor ons de gewoonste zaak van de wereld. Uiteraard zijn wij er ook voor particulieren. Met ons bespaart u tijd en geld! Administraties - financiële administraties - jaarrekeningen - loonadministraties Belastingzaken - inkomstenbelasting en toeslagen - omzetbelasting - loonbelasting - vennootschapsbelasting Consultancy - opstellen contracten en voorwaarden - opstellen ondernemingsplan - startersbegeleiding - automatiseringsbegeleiding


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2025