Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Boekhouders bedrijvengids

Boekhouder nodig?
Met ruim 4.500 aangesloten boekhouders vindt u altijd de boekhouder die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van boekhouders. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de boekhouder met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Gratis offertes aanvragen »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Overveen (Noord-Holland)
Wiegers + Partners is een administratiekantoor voor het MKB. We verzorgen zowel de financiële administratie als de salaris administratie. Onze klanten zitten voornamelijk in de zakelijke dienstverlening en hebben tussen de 5 en 50 werknemers. Onze klanten concentreren zich liever op hun eigen business en niet op de administratie. Daarnaast zijn we gespecialiseerd in de financiële administratie van persoonlijke BV's, om dezelfde reden. Wiegers + Partners is anders dan het traditionele administratie kantoor. We werken met een fixed fee op basis van het aantal mutaties. We werken volledig online. Onze klanten hebben 24/7 inzicht in hun administratie en hebben altijd toegang tot hun documenten. Zo blijft W+P flexibel en kunnen we onze klanten optimaal van dienst zijn.

Poortugaal (Zuid-Holland)
Innovatief en professioneel MKB accountants- en advieskantoor. Van eenmanszaak tot BV, van starter tot ervaren ondernemer. Onze kennisgebieden zijn accountancy, advies, fiscaal en administratie. Wij helpen u graag bij het (verder) professionaliseren van uw bedrijf. Door het accent van tijdrovende administratieve verplichtingen te verleggen naar datgene wat u het liefst doet, ondernemen, creëren we samen tijd en ruimte om te sparren over uw ambities en vraagstukken. Met de cijfers als vertrekpunt bespreken wij graag al uw ondernemingsissues. Innovatief, adviserend, professioneel, betrokken, deskundig en eerlijk vind ik belangrijke aspecten voor een goede samenwerking op basis van wederzijds vertrouwen. De basis voor succes ligt namelijk in vertrouwen.

Malden (Gelderland)
Konings & Meeuwissen Accountants en Belastingadviseurs is een accountants- en advieskantoor dat zich onderscheidt door de grote betrokkenheid bij haar cliënten. Kenmerkend hiervoor is de persoonlijke benadering. De samenwerking met de ondernemer is een belangrijk element hierin. De ondernemer mag van Konings & Meeuwissen een professionele en deskundige aanpak verwachten. Met haar 75 medewerkers wordt een brede en gespecialiseerde dienstverlening aangeboden. Met acht vestigingen in de regio Nijmegen is Konings & Meeuwissen dichtbij de ondernemer te vinden. In heldere en duidelijke taal en in korte lijnen is de dienstverlening voor de ondernemer bereikbaar Ook voor partijen buiten de regio Nijmegen heeft Konings & Meeuwissen pasklare oplossingen.

Beek (Limburg)
Vision Administratie en Advies is een administratiekantoor, gevestigd in Beek en Rijckholt. Vision Administratie en Advies biedt professionele administratieve zorg geheel naar uw eigen wensen. Lastige boekhoudkundige taken nemen we u graag uit handen. Wij ontzorgen, zijn flexibel en willen heel graag met u meegroeien. Als administratiekantoor dragen wij vanzelfsprekend zorg voor uw boekhouding, jaarrekening, fiscale aangiftes, salarisadministratie en overige reguliere taken die u als ondernemer tegenkomt. Wij werken met een vaste prijsafspraak; u weet vooraf wat u betaald. Meer weten? Kijk even op onze website (https://lnkd.in/ddJVJbT) of neem contact op met Michel Deckers of Natasja van Hooren #administratie #boekhouding #ondernemer #advies

Maurik (Gelderland)
Bij Valuable Numbers kun je naast je online administratie rekenen op bedrijfsadvies op maat. Je bespaart tijd op je boekhouding en weet overal en altijd hoe je bedrijf er voor staat. Bovendien krijg je bij Valuable Numbers een financieel professionele partner aan je zijde die je helpt met je bedrijfsdoelstellingen, je ambities en de belangrijke keuzes die je (ook privé) moet maken en de verplichte aangiftes voor je doet. Probeer maar eens! Vele ondernemers gingen je voor. Valuable Numbers werkt met maandabonnementen tegen Fixed Fee tarieven. Dit betekend geen nare en onverwachte nacalculaties. Abonnementen vanaf € 69,- per maand excl. BTW. Inbegrepen:bank, in- en verkoopboekingen, OB en IB aangifte en 24/7 inzicht in je financiële dashboard.

Den Haag (Zuid-Holland)
VN administratiekantoor is een startende bedrijf die uw belangen op de eerste plaatst zet. Bent u klant dan kunt u met verschillende financiële vraagstukken bij ons terecht. VN administratiekantoor kan uw boekhouding opstarten en uitvoeren en doet uw Omzetbelastingaangifte. Voor andere financiële werkzaamheden kunt u in overleg ook bij ons terecht. Het voordeel bij VN administratiekantoor is dat u de boekhouding en andere financiële aangifte gescheiden kunt houden mocht u dat willen. VN administratie voert eerst een uitgebreid gesprek met de klant om de wensen te inventariseren en doet u dan een passende offerte. Wanneer u een klik met ons voelt dan bent u van harte welkom. Zie u graag klant worden bij VN administratiekantoor.

Ik bied mezelf aan als particulier om u te helpen met uw financiële administratie. Ik werk in de avonduren en in het weekend. Ma t/m Vr overdag werk ik als administrateur voor mijn werkgever. Ik heb ruim 12 jaar ervaring in de financiële sector. Mijn diensten voor u: - Crediteurenadministratie - Debiteurenadministratie - Kas, bank en giro boekingen - Maandelijks en/of kwartaal rapportage - Jaarrekening - BTW aangiften - Advies en ondersteuning bij diverse administratieve werkzaamheden - Brieven schrijven (zakelijk) Omdat ik als particulier werk hanteer ik erg lage prijzen voor mijn werk. Dit is uiteraard bespreekbaar. Voor meer informatie of een afspraak kunt u mij gerust mailen. Mail adres: tezerdi.finans@gmail.com Tezerdi Administrateur

Zaltbommel (Gelderland)
Wij doen de boekhouding voor met name ZZP'ers en klein MKB; wij verzorgen uw volledige administratie, ongeacht of u alles digitaal of op papier wilt aanleveren, maar wij bieden u ook de mogelijkheid om uw facturen zelf te maken in het boekhoudpakket Visma eAccounting, waarin wij uw verdere administratie verzorgen. Ook doen we uiteraard uw belastingaangiftes en geven we u binnen redelijke grenzen gratis advies waar u dat nodig heeft. En dat alles voor een vast bedrag per maand. Maar ook voor bv alleen een jaarrekening of IB aangifte kunt u bij ons terecht. Daarom zeggen we: Wilt u het helemaal zelf doen? Prima! Wilt u (een deel) uitbesteden? Ook prima! En dat alles voor een scherpe prijs. Dus bel of mail ons gerust, wanneer u meer informatie wilt.

Over Alfa: Financiële dienstverlening is een speelveld dat continu verandert. Daarom vindt u bij Alfa meer dan 800 specialisten, verdeeld over 30 kantoren door geheel Nederland. Alfa is gespecialiseerd in het midden- en kleinbedrijf en de agrarische sector. Iedere medewerker heeft veel kennis en ervaring op het gebied van accountancy, belastingen, salaris en personeel, subsidies, bedrijfsadvisering, financiële dienstverlening en alles wat daarmee verband houdt. Wat kunnen we voor u doen: Alfa biedt u een scala aan diensten, zoals de controle van uw jaarrekening, de financiële administratie, fiscaal-juridische zaken, subsidies en adviezen over Salaris en personeel. Welke vraag u ook heeft, u kunt altijd rekenen op (financieel) advies op topniveau.

Barneveld (Gelderland)
Van Lienden & Kooistra is een middelgrote organisatie met twee vestigingen. Een in Barneveld en één in Rhenen.Ontdek op onze website waarom steeds meer ondernemers voor Van Lienden & Kooistra Accountants - Belastingadviseurs kiezen. Niks dikke rapporten, niks complexe overzichten, niks eindeloze grafieken. U wilt gewoon praten met iemand die uw cijfers begrijpt en die een helder advies geeft. Gevraagd of ongevraagd. Van Lienden & Kooistra is aangesloten bij de NOvAA en de Nederlandse Orde van Belastingadviseurs. Wij bedienen het volledige MKB in al haar facetten. Bijzondere kennis aanwezig op het gebied van inkeren (zie www.inkeren.nl), stamrecht BV's (zie www.uwstamrechtbv.nl), innovatie (zie www.mkbinnovatie.nl) en ondernemings-financiering.

Heerhugowaard (Noord-Holland)
Over Alfa Financiële dienstverlening is een speelveld dat continu verandert. Daarom vindt u bij Alfa meer dan 800 specialisten, verdeeld over 30 kantoren door geheel Nederland. Alfa is gespecialiseerd in het midden- en kleinbedrijf en de agrarische sector. Iedere medewerker heeft veel kennis en ervaring op het gebied van accountancy, belastingen, salaris en personeel, subsidies, bedrijfsadvisering, financiële dienstverlening en alles wat daarmee verband houdt. Wat kunnen we voor u doen? Alfa biedt u een scala aan diensten, zoals de controle van uw jaarrekening, de financiële administratie, fiscaal-juridische zaken, subsidies en adviezen over Salaris en personeel. Welke vraag u ook heeft, u kunt altijd rekenen op (financieel) advies op topniveau.

's-Hertogenbosch (Noord-Brabant)
Liendenbergh biedt haar financiële diensten aan, zowel aan particulieren als ondernemers. Daarnaast biedt Liendenbergh een complete oplossing om zorgeloos te kunnen ondernemen, zodat u zich kunt richten op uw bedrijfsactiviteiten. Het kantoor is ervaren, professioneel en kleinschalig van opzet. Missie en visie De missie van Liendenbergh is het zijn van een middelgroot en zelfstandig financieel dienstverlener. Hierbij ligt de focus op kwalitatief hoogwaardige dienstverlening aan particulieren, ZZP-ers en het MKB. De visie kan worden omschreven als: Het streven naar lange termijn relaties, waarbij betrouwbaarheid en hoogwaardige dienstverlening van groot belang zijn.

Rosmalen (Noord-Brabant)
Ondernemen doet geen enkele ondernemer meer alleen. Daar is de fiscale wet en regelgeving te veelomvattend voor geworden. De administratie, de jaarrekening, personeelsbeleid, belastingen, ingewikkelde regelgeving, bedrijfsopvolging enz.: daar heeft u deskundige hulp bij nodig. Om u als ondernemer te kunnen blijven richten op die zaken waar u goed in bent en waar u ondernemer voor bent geworden, heeft u hulp van professionals nodig, die ook als uw klankbord kunnen optreden. Zij kunnen bijv. diverse administratieve en fiscale zaken uit uw handen nemen, uw ideeën toetsen en zorgen voor een objectieve blik van buitenaf. Timmermans Fiscale en Administratieve Dienstverlening kan en wil u hierbij optimaal van dienst zijn en derhalve de ideale partner zijn.

Oosterhout (Noord-Brabant)
Persoonlijke aandacht, één contactpersoon voor uw zaken, contact ook buiten kantooruren, tijdig uw financiële informatie ontvangen zodat u snel in staat bent om beslissingen te nemen. Afhankelijk van uw wensen kunnen wij de financiële administratie geheel of gedeeltelijk verzorgen, de salarisadministratie verwerken en de diverse belastingaangiftes zoals omzet-, loon-, inkomsten- en vennootschapsbelasting indienen. Tijdig wordt met u overlegd over de financiële gang van zaken en fiscale mogelijkheden. U kunt zich richten op uw hoofdtaak: ondernemen en besturen! De kleinschalige omvang van ons kantoor realiseert deze zaken waarbij goede kwaliteit tegen een scherp tarief voorop staat. Wij richten ons specifiek op het MKB en non-profit organisaties.

Oldenzijl (Groningen)
Finanza is een accountantskantoor gevestigd in de provincie Groningen. Organisaties binnen het MKB kunnen bij Finanza terecht voor onder meer administratieve dienstverlening, belastingaangiften, accountancy, financiële en fiscale advisering, de permanente controller of interim management. Bij de uitvoering van onze werkzaamheden leggen wij de nadruk op het persoonlijke contact en het in begrijpelijke taal uitleggen van de cijfers. U krijgt een vast aanspreekpunt die uw sector uitstekend kent en aan wie u onbeperkt telefonische vragen kunt stellen. Finanza heeft de financiële en fiscale kennis in huis die doorgaans alleen aanwezig is bij het grote accountantskantoor. Wij hanteren een transparante prijsstelling door te werken tegen vaste abonnementen.

Gaanderen (Gelderland)
Saalmink Administratie & Advies verleent administratieve en fiscale diensten aan het midden- en kleinbedrijf (mkb) en particulieren. Onze dienstverlening wordt gekenmerkt door een gunstige prijs-kwaliteitverhouding waarbij persoonlijke aandacht voorop staat. Om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen zijn wij aangesloten bij het Register Belastingadviseurs, de grootste fiscale beroepsvereniging van Nederland. Neemt u gerust contact met ons op indien u vragen heeft of een afspraak wilt maken. Een kennismakingsgesprek is gratis en geheel vrijblijvend. Desgewenst kunt u ook buiten kantooruren een afspraak maken. Wij hopen u van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, W.A. (Bert) Saalmink CB gecertificeerd belastingadviseur

Made (Noord-Brabant)
Bent u opzoek naar een betrouwbare en ervaren administrateur / belastingadviseur? Dan bent u bij KUBUS aan het juiste adres! Wij hebben meer dan 25 jaar ervaring in het MKB als financieel specialist / belastingadviseur. Administratiekantoor KUBUS Made werkt snel en efficiënt. Wij verzorgen uw administratie, uw jaarrekeningen en belastingaangiftes. Meestal kunnen wij 25% besparen op uw huidige accountantskosten. Ook op andere gebieden kan KUBUS u van dienst zijn, zoals bij een financierings- of ondernemingsplan, kostenbeheersing, bedrijfsopvolging, personeel & organisatie, marketing, reclame & promotie en automatisering. KUBUS Made is laagdrempelig en denkt met u mee. Eerlijkheid, openheid en betrouwbaarheid staan bij mij voorop.

Oosterhout (Noord-Brabant)
'Hans Wassing Finance' is een jong en laagdrempelig administratiekantoor waar persoonlijke benadering vanzelfsprekend is. Of het nu gaat om een fiscale jaarrekening of het voeren van de gehele administratie, bij ons bent u aan het goede adres. 'Hans Wassing Finance' streeft naar een optimale communicatie met de klanten. Ook zonder afspraak bent u bij ons van harte welkom. Wij boeken en verwerken niet alleen het cijfermateriaal, maar gebruiken dit ook in een regelmatig overleg met onze klanten. Wij laten cijfers spreken en daar doen de klanten hun voordeel mee. Voor onze klanten doen wij o.a. de salarisadministraties, de jaarrekeningen en de fiscale aangiften. Wij gaan voor duidelijkheid en transparantie, in uw en ons belang.

Delft (Zuid-Holland)
Earfra is een belastingadvies- en administratie kantoor. Wij verzorgen de administratie, verschillende belastingaangiftes en belastingadviezen voor particulieren en ondernemers. Earfra is in 2014 ruim 20 jaar actief. In ons bestand hebben we hoveniers, kapsalon, klus- en bouwbedrijven, advocatenkantoor enz.. Wij komen indien u dat wenst op locatie met u doornemen hoe wij voor u van dienst kunnen zijn. Earfra wordt geleid door mevrouw mr. I. Bake, fiscaal jurist gestudeerd aan de RU Leiden. Daarnaast is ze parttime werkzaam geweest, als docente economie en recht, aan de Havo, en Atheneum. Ze heeft workshops ontworpen en begeleid voor (startende) ondernemers. Voor meer informatie kunt u bellen 015-2122250 of kijk op onze website www.earfra.nl

Etten-Leur (Noord-Brabant)
Hoezo veel geld kwijt voor een boekhouder? Vandaar de dag is besparen en bezuinigen essentieel. Wilt u hoge kwaliteit, tegen een lage prijs? Kijk dan verder... Amana staat voor persoonlijke benadering en een efficiënte werkwijze waarbij transparantie en communicatie het fundament vormen voor onze relatie met u. Wij realiseren ons dat ondernemingen hedendaags te maken hebben met administratieve lasten en lastige regelgeving. Wij van Amana kunnen u de financiële en fiscale lastenverzwaring uit handen nemen. Wij hebben de benodigde kennis om de financiële administratie, loonadministratie en fiscaliteiten waarmee u en uw onderneming te maken hebben te verzorgen. Neem een kijkje op www.amanaservices.nl en/of neem vrijblijvend contact met ons op.

Wijk bij Duurstede (Utrecht)
Onze klantenportefeuille is divers. Wij bedienen zowel maatschappelijke organisaties, als organisaties in het (semi)commerciële speelveld. Daarbij leveren wij een groot scala aan diensten op de gebieden: administratie, jaarrekening en belastingen; Backoffice ondersteuning (secretarieel en administratief); Coaching MKB-ondernemers; Organisatieadvies en interim management; Op dit moment verzorgen wij onder andere voor een aantal ZZP-ers de financiele administratie, hun BTW aangiften en IB aangiften (inclusief jaarrekeningen). Daarnaast verlenen wij diensten aan diverse woningcorporaties op het gebied van financiën en interne controle. BAAS Management is aangesloten bij de Nederlandse Orde voor Administratie- en Belastingdeskundigen (NOAB).

Groningen (Groningen)
Belastingadvies Groningen is uw aanspreekpunt voor alle belastingzaken. Wilt u zeker zijn dat uw belastingaangifte of boekhouding goed verzorgt wordt? Dan ben u voor uw belastingaangifte bij ons aan het juiste adres. Wij helpen honderden ondernemers en particulieren met fiscale vraagstukken per jaar. Wilt u uw salarisadministratie uitbesteden? Ook dan kunnen wij u helpen! Daarnaast kunnen wij ondernemers als administratiekantoor in Groningen bijstaan. Zo houdt u goed overzicht op welke zaken er spelen in de onderneming én kunt u uw documenten altijd terugvinden. Wij onderscheiden ons met een betrokken houding en adviseren onze klanten accuraat. Wilt u ervaren waarom honderden nieuwe klanten bij ons aansluiten elk jaar? Neem dan contact op!

Gieten (Drenthe)
Ten Donkelaar Administratie & Advies is een samenwerkingsverband van enthousiaste ondernemers die u graag helpen bij alle facetten van het ondernemerschap. Wij helpen u met uw administratie en jaarwerk, geven u fiscale adviezen maar bovenal maken we graag persoonlijk kennis met u en uw onderneming! Klanten van Ten Donkelaar kunnen rekenen op hoge kwaliteit dienstverlening tegen vaste tarieven per maand. Dus een extra telefoongesprek of bezoek aan ons kantoor kost u niets extra. Zo weet u precies hoeveel u kwijt bent aan uw administratiekosten. Betrouwbare cijfers en aangiftes spreken voor zich. Ten Donkelaar maakt hiervoor gebruik van het eigen uitgebreide kennisnetwerk, professionele softwareoplossingen en gekwalificeerde medewerkers.

Avenhorn (Noord-Holland)
StruVaa is een unieke samenwerking tussen Jurriën en Anouk van der Struik. Partners binnen en buiten het werk. Jurriën is als controller van de cijfers: hij verzorgt je volledige boekhouding, maakt je jaarrekening doet IB aangifte en adviseert bij al je financiële vragen. Anouk is als mensenmens inzetbaar voor HR vraagstukken (advies, administratie). Daarna is Anouk life coach en begeleidt zij mensen (alleen of als koppel) als ze even zijn vastgelopen in hun leven of relatie. De veelzijdigheid van onze diensten maakt dat we fris blijven en genieten van wat we doen. We doen niet aan strakke pakken en deftige taal. Bij StruVaa weet je waar je aan toe bent, hebben we interesse in jou en jouw verhaal en betaal je een eerlijke prijs.

Fijnaart (Noord-Brabant)
L&W Accountant & Administratie B.V. bestaat reeds 7 jaar. In de afgelopen zeven jaar hebben wij gewerkt aan het opzetten van een professionele organisatie welke aan de daaraan gestelde kwaliteitseisen door de beroepsorganisatie NOvAA, voldoet. De NOvAA is de Nederlandse Orde van Accountant en Administratieconsulenten. Dit houdt onder andere in dat er gewerkt dient te worden volgens een kantoorhandboek, dat periodiek getoetst wordt door externe deskundigen. In het kantoorhandboek zijn zaken geregeld met betrekking tot de continuïteit van de organisatie, opleidingsniveau van de medewerkers, integriteit van de medewerkers en het algehele kwaliteitsbeleid. Nu na zeven jaar staat er een gedegen organisatie met een diversiteit aan klanten.


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2025