Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Boekhouders bedrijvengids

Boekhouder nodig?
Met ruim 4.500 aangesloten boekhouders vindt u altijd de boekhouder die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van boekhouders. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de boekhouder met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Gratis offertes aanvragen »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Uden (Noord-Brabant)
Wij zijn gevestigd in Uden en gespecialiseerd in advisering en begeleiding van startende zzp-ers, ondernemers en ondernemingen in het midden- en kleinbedrijf. Administratieve en fiscale diensten kunnen wij voor een vast bedrag per maand voor u uitvoeren. Alle kosten excl. jaarrekening zijn inbegrepen in dit maandbedrag, dus ook het opstellen van (fiscale) aangiftes en alle correspondentie met een zakelijk verband. Als budgetcoach gaan wij samen uw financiele situatie inzichtelijk en beheersbaar maken en stellen wij een financieel stappenplan op waardoor u weer inzicht krijgt en uw huidige en toekomstige uitgaven. Wij zijn graag bereid om u nadere informatie, zowel telefonisch als bij u thuis, te verstrekken. Website: under construction.

Almere (Flevoland)
is een kleinschalig kantoor. Daardoor zijn wij flexibel en in staat om tegen scherpe tarieven in te spelen op de steeds sneller veranderende wensen van onze cliënten. De huidige economische tijd vraagt om meer aandacht van de financieel / fiscaal adviseur voor zijn cliënten. Onze kracht ligt in het vinden van creatieve oplossingen voor soms complexe problemen. Denk hierbij aan het vinden van financiering, ontvlechten van organisatiestructuren, regelingen treffen met de belastingdienst, etc. Uiteraard bent u bij ons ook op het juiste adres voor de meer reguliere dienstverlening zoals het voeren van de administratie, het samenstellen van jaarrekeningen, het opstellen van fiscale aangiften en het voeren van de salarisadministratie.

Maassluis (Zuid-Holland)
Louter Wassink Administraties is in 2007 opgericht door Wim Wassink en Ronald Louter. Wim heeft een groot aantal jaren ervaring opgedaan in het bankwezen terwijl Ronald jarenlang in de accountancy heeft gewerkt. Vooral starters krijgen bij ons speciale aandacht maar bestaande bedrijven zullen zeker niet minder aandacht krijgen. Onder andere oprichting, verwerken administraties, samenstellen jaarrekeningen, belastingaangiften, salarisadministratie, zijn taken die wij kunnen uitvoeren. Ook maken wij gebruik van experts, zoals accountants, belastingadviseurs en pensioenspecialisten, die kunnen bijstaan bij ingewikkelde en/of specialistische opdrachten. Met ingang van 2014 is Wim met pensioen en gaat Ronald alleen maar dezelfde inzet verder.

Oosterhout (Noord-Brabant)
Onze motivatie is om zeer goede contacten op te bouwen met onze cliënten waardoor we in staat zijn de juiste diensten/producten te leveren die passen bij onze cliënten voor een betaalbare prijs. Onze diensten/producten bestaan uit het opmaken van de jaarrekening, aangiften (inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting, btw en loonheffing), boekhouding, het geven van pro-actief advies op fiscaal, administratief en economisch gebied en het voeren van de loonadministratie. Huub van den Akker is reeds 28 jaar actief in de financiële sector. Hij was werkzaam voor de accountantskantoren PwC en Ernst & Young en voor verschillende multinationals. Omdat Bavico geen externe ruimtes huurt, zijn de honoraria in de verhouding tot de prestatie laag.

Almere (Flevoland)
BelastingWerk.nl wil u graag helpen met uw belastingen en administratie / boekhouding. Of het nu gaat om een aangifte inkomstenbelasting, een aangifte erfbelasting, een bezwaarschrift of het verwerken van uw administratie met uw btw aangifte, voor al uw fiscale of financiele vragen moet u bij BelastingWerk zijn. BelastingWerk heeft al vele starters, ZZP'ers, eenmanszaken, VOF's en BV's geholpen met de boekhouding en fiscale zaken. En ook bij echtscheiding of het overlijden van een dierbare staan wij graag voor u klaar. Doet u waar u goed in bent. Wij doen waar wij goed in zijn. Aarzel dus niet langer en neem contact met ons op. Samen creëren we een win-win-situatie. Email naar info@belastingwerk.nl of bel 06-22544328.

Almere (Flevoland)
Het voeren van een administratie en het uit handen geven van dit zeer belangrijke deel van uw onderneming is een uiterst vertrouwelijke zaak. Toch is het belangrijk de boekhouding / administratie binnen uw onderneming door specialisten te laten uitvoeren, begeleiden en/of te controleren. Visee Finance biedt uw onderneming: Het verwerken van uw administratie / boekhouding. Aangifte inkomstenbelasting IB. Aangifte vennootschapsbelasting VPB. Aangifte BTW & LB Check up huidige administratie en belasting faciliteiten. Advies. Samenstellen van management-rapportages. Samenstellen van de jaarrekening. Opstellen bezwaar- en beroepschriften. ZZP eenmanszaak VOF BV Ltd Stichting Vereniging Stamrecht BV

Huizen (Noord-Holland)
Wil je in je bedrijf werken, of aan je bedrijf bouwen? Je presteert beter wanneer je je bezig kunnen houden met waar je goed in bent, én wat je leuk vindt. Mijn naam is Henry Hindriks van oamkb Het Gooi. Ik weet dat het voeren van de boekhouding en administratie niet de favoriete onderdelen zijn van het ondernemen. Deze zorgen neem ik je graag uit handen. Daarnaast zul je altijd inzicht in de meest recente gegevens hebben en dankzij de regelmatige ondernemersgesprekken zul je nooit meer belangrijke informatie over het hoofd zien. Iedere onderneming doorgaat ‘groeipijnen’, zo ontstaan er knelpunten die we samen zullen blootleggen om vervolgens aan te pakken. Af en toe moet je durven om stil te staan om vooruit te komen.

Leiden (Zuid-Holland)
Hebt u hulp nodig met uw administratie? AH Administratie biedt u de oplossing voor al uw financiële administratieve werkzaamheden o.a..- Factuurverwerking- Boekhouding- Belastingaangiften. Wij verzorgen uw administratieve zaken met een grote aandacht en behandelen uw belastingaangiften met uiterste zorg. Voor een vast bedrag per maand kunt u bij AH Administratie terecht voor al uw administratieve diensten en alle voorkomende belastingaangiften , waaronder inkomstenbelasting, omzet- en loonbelasting en vennootschapsbelasting. Wij voeren de administratie uit voor voor zzp'ers, freelancers en het klein mkb. Verder heb u altijd inzicht in je financiële administratie, zoals crediteuren, debiteuren, resultaat en balans.

Amsterdam (Noord-Holland)
Je volledige administratie laten verzorgen vanaf € 49/maand! FinanceOffice richt zich op de administratieve en fiscale ondersteuning van eenmanszaken, zzp'ers en bv's. Wij bieden een breed scala aan diensten, waaronder het voeren van administraties, het samenstellen van jaarrekeningen, belastingaangiften en het geven van praktische (fiscale) adviezen. Tevens bieden wij diensten aan particulieren zoals het opstellen van de aangifte inkomstenbelasting. Ons team bestaat uit gekwalificeerde professionals met een achtergrond als accountant, controller en/of boekhouder. Door deze verschillende disciplines zijn wij in staat om klanten uit diverse branches op verschillende vlakken goed van dienst te zijn. Becon: 661314

Beilen (Drenthe)
De naam zegt het al. Mijn kantoor is gespecialiseerd in het verwerken van administraties. Tevens kunt u een jaarrekening ontvangen en doe ik de aangifte IB / OB. Ik verwerk de administratie per maand, incl. diverse vaste vjp's, en de klant ontvangt hier maandelijks een uitdraai van, Op deze manier weet de ondernemer exact hoe hij er voor staat. De administratie haal ik op, verwerk het, en breng het weer retour naar de klant op een tijdstip dat het de klant uitkomt. Kan eventueel de meeste avonden tot 22.00 uur. Ook maak ik altijd een vaste prijsafspraak zodat de klant exact weet waar hij / zij aan toe is. De klanten die ik zoek zijn eenmanszaken, vof, particulieren, verenigingen, v.v.e. en moeten uit de provincie Drenthe komen.

Harderwijk (Gelderland)
Wij doen het echter net iets anders! Uit ervaring weten wij dat veel zzp'ers, eenmanszaken en VOF's geen behoefte hebben aan een dure accountant of een groot en/of onpersoonlijk administratiekantoor. Een online administratie is de toekomst, maar zonder persoonlijke aandacht en advies vinden veel ondernemers dit ook geen optie. Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Het "Controle-Inzicht" concept van Administratiekantoor Aart Hoeven is een slimme en betaalbare manier om uw boekhouding, administratie en belastingen te regelen. Of u nu starter bent of al jaren een bedrijf heeft, met ons concept haalt u een stukje persoonlijke aandacht en betrokkenheid in huis die verder gaat dan alleen het verzorgen van de boekhouding en jaarcijfers.

Amersfoort (Utrecht)
Ons bedrijf is een kleinschalig maar persoonlijk administratiekantoor. Wij zijn gespecialiseerd in financiële administratie, loonadministratie, jaarrekening, alle fiscale aangiftes en kunnen voorzien in startersadvies, financieringsadvies en bedrijfsovernames en -overdracht. Hierbij dienen wij te vermelden dat alles gezien moet worden in het breedste zin van het woord. Na 6 jaar ervaring op te hebben gedaan bij een accountantskantoor en hiervoor 3 jaar bij een commercieel bedrijf als assistent controller heb ik ervoor gekozen om voor mezelf te gaan werken. Ik heb een prettige samenwerking met een collega die ruime ervaring heeft als controller bij het bedrijf van haar vader. Hiermee kunnen wij een persoonlijke benadering hanteren.

Amersfoort (Utrecht)
Finovion is een administratiekantoor met een landelijk dekkend netwerk van vestigingen dat zich tot doel heeft gesteld om u meer grip op uw zaak te bezorgen. Naast het voeren van uw administratie, het tijdig doen van belastingaangiften, salarisadministratie en het opstellen van uw jaarrekening bent u bij administratiekantoor Finovion aan het juiste adres als u meer inzicht wenst in uw administratie. Dit realiseren wij door uw administratie minimaal maandelijks bij te werken, door u toegang te verlenen tot uw eigen administratie via internet en door op regelmatige basis met u de cijfers door te nemen en acties uit te zetten naar de toekomst. Bij de uitvoering van onze werkzaamheden mag u van ons een actieve benadering verwachten.

Breda (Noord-Brabant)
Wij zijn een allround administratiekantoor voor de kleinere ondernemingen en particulieren. Behalve het (gedeeltelijk) verzorgen van uw administratie verzorgen wij ook de aangifte voor omzetbelasting en inkomstenbelasting. Uiteraard kunnen wij ook uw salarisadministratie en aangifte Vennootschapsbelasting voor u verzorgen (dit besteden wij uit, maar blijven aanspreekpunt). Voor het op orde brengen van uw administratie (bijvoorbeeld bij particulieren of schuldhulpbemiddeling) kunnen wij u ook van dienst zijn. English: We are an allround bookkeeping office voor smaller entities and individuals. We can help you with your administration and of course we support tax-declarations. If you need help please reach out to us.

Wervershoof (Noord-Holland)
@dmi Center staat centraal voor de belangenbehartiging van de klant! Wij zijn u van dienst om het administratief proces zo efficiënt mogelijk uit te voeren en u te voorzien van heldere rapportages! "de juiste Balans voor zaken" Naast uw boekhouding kunnen wij ook de fiscale aangiftes verzorgen zodat u optimaal gebruik kunt maken van diverse fiscale aftrekposten. Iedere onderneming is anders! Wij geloven in een persoonlijke aanpak en open communicatie en zullen vanuit onze expertise een goed onderbouwd advies uitbrengen! Wij zorgen ervoor dat uw financiële administratie en fiscale verantwoording up to date is zodat u zich kunt richten op uw Core Business !

Katwijk (Zuid-Holland)
Van der Burg & Beelen Bedrijfs- en Belastingadviseurs is een onderneming gevestigd in Katwijk bestaande uit 10 professionals. De werkzaamheden die wij voor onze cliënten uitvoeren betreffen het voeren van financiële- en salarisadministratie, opstellen van tussentijdse cijfers en jaarrekeningen, verzorgen van alle soorten belastingaangiften. Daarnaast is onze onderneming onder andere actief in de advisering over bedrijfsvoering, rechtsvormen, belastingadvisering, P&O, investeringsplannen, bedrijfsovernames, bedrijfswaarderingen, begeleiding startende ondernemers, financieringsaanvragen, tijdelijke aanvulling van uw administratieve afdeling. Onze onderneming kent korte communicatielijnen, is informeel en laagdrempelig.

Groningen (Groningen)
Wansink & Partner Welkom bij Wansink & Partner Wansink & Partner is een jong en kleurrijk administratie- en belastingadvieskantoor met vestigingen in Almelo, Groningen en Hardenberg. Van & voor iedereen! Typerend voor Wansink & Partner: Degelijk, daadkrachtig & jong van geest Betrokken, betrouwbaar & een tikje rebels Voorstander van face-to-face contact & digital-minded Een kleinschalig kantoor & een breed scala aan diensten Hoogopgeleide, ervaren medewerkers & een sterk netwerk Oog voor de cijfers & aandacht voor uw totale onderneming Wansink & Partner ervaren? Ontdek onze website of neem direct contact op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. De koffie (of thee/frisdrank) staat klaar!

Heemstede (Noord-Holland)
Op zoek naar een accountant? Je vindt je boekhouding vast niet leuk. Wij vinden van wel. On line boekhouder. Je data kan eenvoudig worden aangeleverd en de adviseur van OAMKB zorgt voor de rest. Belastingaangifte, Je btw-aangifte en je belastingaangiften worden door OAMKB verzorgd, zodat de kans op naheffingsaanslagen kleiner wordt en fiscale kansen maximaal worden benut. En als je echt wit groeien, als je echt toe ben aan een volgende, nieuwe stap met je bedrijf, dan kom ik graag kijken. Ik voed je met ideeën, inspiratie, inzichten en kennis.Bij OAMKB krjg je een automatische administratie en mij als bedrjfsadviseur aan je zij. Voor meer informatie kijk op Linkedin naar alfredvisscher of www.oamkb.nl

Sappemeer (Groningen)
Administratiekantoor Rozema is een klein kantoor met 3 medewerkers gevestigd in Hoogezand-Sappemeer. Wij verzorgen sinds 1997 de administraties van het midden ,kleinbedijf (eenmanszaken, VOFs en BVs), verenigingen en stichtingen. Wij kunnen tegen een scherp tarief de boekhouding volledig van schoenendoos tot jaarrekening verwerken. Wij werken met de boekhoudprogrammatuur van Snelstart ( www.snelstart.nl ) waardoor het ook mogelijk is dat u zelf een groot deel van de administratie inboekt, hierdoor kunnen uw kosten worden gereduceerd. Door de boekhouding aan ons uit handen te geven nemen wij u een hoop werk en zorgen uit handen. Door onze persoonlijke aanpak kunnen wij zorgen voor een prettige samenwerking.

Veendam (Groningen)
RADenC is een allround administratie en advieskantoor voor MKB en ZZP. Wij onderscheiden ons door een "no nonsense" mentaliteit en oplossingsgerichte aanpak. Ons kantoor hebben wij bewust "klein" gehouden omdat wij u op een persoonlijke wijze willen bedienen. Door onze kennis en ervaring op het gebied van totale bedrijfsvoering kunnen wij u op veel vakgebieden van dienst zijn. Ons team van zelfstandige accountants, belastingadviseurs, juristen en consultants zetten wij graag in om uw business te ondersteunen. Bel gerust of kom eens langs of laat ons contact opnemen, wij zijn u graag van dienst! Wij werken nationaal en kunnen u , door gebruik van moderne communicatie middelen, optimaal van dienst zijn.

Breda (Noord-Brabant)
Persoonlijke aandacht voor u en uw bedrijf gecombineerd met een vakkundige en flexibele instelling: dat is al ruim 45 jaar de kracht van onze dienstverlening. En dat merkt u direct aan het aangename contact met uw vaste aanspreekpunt op onze vestiging in Breda of Chaam. Dat uw administratie en belastingaangifte tegen een scherp tarief professioneel en deskundig geregeld wordt mag voor zich spreken. We gaan daarom graag een stap verder. Bijvoorbeeld met onze praktische online tools, door u proactief te voorzien van relevante tips en adviezen en niet te vergeten onze unieke Administratie Tas. Gemak dient de mens, ongeacht of u uw administratie deels in eigen beheer uitvoert of overlaat aan het team van A.C. Koijen & Partners.

Ulvenhout (Noord-Brabant)
MFL Accountants en Fiscalisten is een middelgroot kantoor, vanaf 1976 gevestigd te Ulvenhout, dat zich richt op het midden- en kleinbedrijf. Ons kantoor kenmerkt zich door een informeel klantencontact met korte lijnen, een open communicatie en een persoonlijke benadering van onze klanten. Onze vakkundige medewerkers nemen u tal van werkzaamheden uit handen, zodat u met uw core-business bezig kunt zijn: het ondernemen. Zo stellen wij desgewenst uw jaarrekening samen, behandelen we uw belastingaangifte of begeleiden en verzorgen we uw financiële- en/of loonadministratie. Daarnaast adviseren en begeleiden wij u graag bij fiscale en juridische vraagstukken zoals bijvoorbeeld de overname of herstructurering van uw onderneming.

Hoofddorp (Noord-Holland)
JopDa is hét administratiekantoor voor ZZPers en het MKB-bedrijf in Hoofddorp en omgeving. JopDa kan Uw bedrijf ondersteunen bij alle werkzaamheden op financieel gebied. JopDa zorgt er voor dat u overzicht houdt in de financiële positie en ontwikkelingen van uw bedrijf en biedt u hiervoor een brede vaktechnische dienstverlening aan. Hierdoor kunt u zich met een gerust gevoel richten op uw eigen werkzaamheden zonder zorgen te hebben over uw administratie. JopDa is een klein administratiekantoor dat gebruik maakt van een groot netwerk aan specialisten. Hierdoor biedt JopDa u de voordelen van een groot administratiekantoor. Dit alles vanuit persoonlijke aandacht, service, maatwerk én betaalbare dienstverlening.

Emmen (Drenthe)
KroeseWevers; Van Cijfers naar Visie. KroeseWevers is een multidisciplinaire accountants- en (belasting)adviesorganisatie met zeven vestigingen (Emmen, Enschede, Almelo, Deventer, Raalte, Oldenzaal en Doetinchem) en rond de 300 medewerkers in het Oosten en Noord-Oosten van Nederland. KroeseWevers is aangesloten bij Nexia Nederland en Nexia International. Het is de missie van KroeseWevers om de positie in de top van de accountants- en belastingadviesorganisatie verder te versterken met behoud van haar eigen cultuur. KroeseWevers verleent aan haar relaties hoogwaardige multidisciplinaire diensten met uitstekend opgeleide, gemotiveerde en betrokken medewerkers. KroeseWevers; Toonaangevend, Onafhankelijk, Betrokken

Rotterdam (Zuid-Holland)
ZZP-Hulp Loket richt zich op zzp’ers die hun zaken graag goed geregeld hebben. Sommige ondernemers denken dat het uitbesteden van de administratie aan een professioneel administratiekantoor duur is en zonde van het geld. Het blijkt echter dat veel ondernemers door gebrek aan kennis van de belastingregels/boekhoudkundige kennis juist veel geld laten liggen en dat door onvolledige structurering van de administratie het boekhouden een onnodig complexe taak wordt. Daarom kiest ZZP-Hulp loket om het beste van twee werelden te combineren. Wij werken altijd op maat om zo het maximale rendement uit de onderneming te behalen. Gebruiksvriendelijke software Totaal pakket i.p.v. uurtarief Advisering en begeleiding


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2025