Boekhouder nodig? Met ruim 4.500 aangesloten boekhouders vindt u altijd de boekhouder die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van boekhouders. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de boekhouder met het beste aanbod!
Wij zijn een full service accountantskantoor met 8 vestigingen onder andere in Ede, Arnhem, Scherpenzeel, Capelle a\d IJssel, Hoofddorp en Assen. Onze kantoren zijn laagdrempelig en we staan dicht bij onze klanten. Dit in combinatie met vaktechnisch goed opgeleide medewerkers, vormt bij ons de basis voor een prettige en goede relatie met onze klanten.
Wij hanteren concurrerende tarieven.
Wij zijn gespecialiseerd in de DGA, de MKB-praktijk, franchise en retail. B&P mag onder meer gerenommeerde ketens als McDonalds, KFC, Jamin, Fortune Hot Drinks, Pets Place en Olympia Uitzendbureau tot haar klanten rekenen.
Graag nodigen we u uit voor een vrijblijvende kennismaking. De koffie staat voor u klaar!
Aangenaam. Wij zijn Floreer Finance.
Als zzp'er, freelancer of eenmanszaak wil je je kunnen focussen op de zaken waar je goed in bent als ondernemer. Voor je boekhouding en aangiften heb je behoefte aan een oplossing die simpel, volledig en betaalbaar is. Een oplossing waarmee jij meer tijd voor het echte werk hebt.
Floreer Finance jou als ondernemer graag floreren! Wij helpen jou met je boekhouding en aangiften. Dit doen we in een informele setting, zonder grijze pakken, met juiste cijfers, goede adviezen en een persoonlijk contact.
Jouw boekhouding is piekfijn in orde! Plan vandaag nog een een vrijblijvend gesprek om samen te kijken hoe we jou onderneming nog meer kunnen laten floreren.
Administratiekantoor QuickRatio verzorgt de volledige administratie voor ZZP'ers en bedrijven in het MKB, incl. jaarrekening, belastingaangiftes, etc.
Ook is het mogelijk een deel van uw financiële administratie aan ons uit te besteden, bijv. als u zelf uw administratie in wilt boeken en ons de jaarrekening en aangifte inkomstenbelasting wilt laten verzorgen.
QuickRatio is een adminstratiekantoor dat met u meedenkt: wanneer u eenmaal klant bij ons bent neemt u dan tussentijds gerust contact met ons op indien er vragen zijn.
Tevens het adres voor startende ondernemers, wij voorzien u indien gewenst gaarne van adviezen.
Particulieren zijn van harte welkom voor de aangiftes m.b.t. de belastingdienst.
Beste lezer,
New Start Finance & Data is opgericht om u te ondersteunen bij financiële en administratieve vraagstukken. Wij zijn een modern en jong bedrijf, waarbij de klantbediening bovenaan staat. U kan van ons een hoge bereikbaarheid en een meedenkende houding verwachten.
Naast de financiële en administratieve specialiteiten van New Start Finance & Data kunt u gebruik maken van ons brede netwerk met verschillende specialisten, zoals bijvoorbeeld HR.
Het is mogelijk om een GRATIS kennismakingsgesprek bij ons in te plannen om uw behoefte verder te concretiseren. Gebruik hiervoor de contactgegevens, zoals omschreven.
Met vriendelijke groet,
New Start Finance & Data
Bent u op zoek naar een betrouwbare en ervaren accountant / belastingadviseur ? Dan bent u bij KUBUS Heerlen aan het juiste adres! Wij hebben meer dan 25 jaar ervaring in het MKB als(register)accountant/ belastingadviseur waardoor we ook voor u de jaarrekeningen en de administratie perfect kunnen verzorgen en tevens de belastingdruk beperkt kunnen houden. Wij zijn aangesloten bij de landelijke organisatie KUBUS, een samenwerkingsverband met 93 vestigingen en specialisten op het gebied van o.a. accountancy, belastingen, personeel & organisatie en corporate finance.
Kwalitatief hoogstaande dienstverlening op het gebied van accountancy, belastingen en bedrijfsadvies tegen alleszins redelijke tarieven!
DE R€KENAAR ondersteunt en adviseert mkb-ondernemers en zzpers in heel Amsterdam en omgeving op financieel, administratief en fiscaal terrein:
Opzetten van een efficiënte en overzichtelijke administratie
Opstellen van jaarrekeningen en begrotingen
Verzorgen van fiscale aangiften o.a. omzetbelasting, inkomstenbelasting
Bedrijfsadvisering, waaronder:
Ondernemingsplannen
Begeleiding van starters en doorstarters
Keuze van optimale rechtsvorm (BV ja/nee)
Advisering bij vermogensplanning/successie
Second opinion
DE R€KENAAR zorgt ervoor dat jij als ondernemer kunt doen waar je goed in bent: ondernemen. Wij ontzorgen je bij de volledige boekhouding en (loon) administratie.
Novacount Financieel Adviseurs bestaat inmiddels 6 jaar en is uitgegroeid tot een full-service administratie- en advieskantoor. Een groot deel van onze medewerkers hebben jarenlange ervaring op de MKB-afdeling van accountantskantoren in onder andere functies als accountant en fiscaal specialist.
Onze werkzaamheden bestaan uit het verzorgen van (salaris-)administraties, samenstellen van jaarrekeningen, fiscale aangiften en het adviseren op administratief, financieel en fiscaal gebied.
Onze kernkracht komt tot uiting in onze hoge kwaliteit van dienstverlening tegen zeer concurrerende tarieven.
Ben u benieuwd naar ons werk en onze informele werkwijze? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.
Heeft u achterstanden in uw administratie, hulp nodig om uw administratie op orde te krijgen of het verzorgen van uw gehele administratie zoals het bijhouden van al uw facturen en betalingen dan bent u aan het juiste adres. U kunt ook gebruik maken van mijn hulp voor het indienen van uw aangifte omzetbelasting, debiteuren- en crediteurenadministratie of voor tijdelijke vervanging.
Ik heb ruim 20 jaar ervaring in de financiële administratie en heb gewerkt bij zowel administratiekantoren als bij een bedrijf in loondienst voor het verzorgen van de gehele administratie. Ik werk accuraat, hou van aanpakken en ben flexibel in te zetten aan uren.
Heeft u interesse, neem dan contact met mij op.
KroeseWevers: Van Cijfers naar Visie.
KroeseWevers is een zelfstandige en onafhankelijke fullservice organisatie van accountants en belastingadviseurs met circa 350 medewerkers, die werken vanuit acht regionale vestigingen in het oosten en noorden van Nederland.
Het is de missie van KroeseWevers om de positie in de top van de accountants- en belastingadviesorganisatie verder te versterken met behoud van haar eigen cultuur. KroeseWevers verleent aan haar relaties hoogwaardige multidisciplinaire diensten met uitstekend opgeleide, gemotiveerde en betrokken medewerkers.
KroeseWevers: Toonaangevend, Onafhankelijk, Betrokken
Specialties* MKB / DGA praktijk * Externe Verslaggeving vraagstukken
De adviseurs van Pro6 Advies zijn zelf ook ondernemer, dat praat wel zo makkelijk.
Wij produceren geen dikke rapporten maar geven praktische adviezen. Die direct toepasbaar zijn. Uw investering in ons betaalt zich daarom altijd terug.
Wij zijn sterk in:
- aanvragen van financieringen
- bij 'slecht weer' onderhandelen met banken
- het vergroten van uw winst
- het schrijven van ondernemingsplannen
- vertalen van marketingplannen in acties die werken
- inzicht geven in uw onderneming en uw financiën
Netwerk
Pro6 Advies werkt samen met andere ondernemers en professionals waardoor wij een groot netwerk kunnen aanspreken.
Werkgebied
Wij werken niet in Limburg, Noord Brabant en Zeeland.
Wij zijn een middelgroot administratiekantoor dat zicht met name richt op het MKB in de meest ruime zin des woords.
We onderscheiden ons door een pro-actieve houding gecombineerd met een informele werkwijze. Wij verzorgen voor u alle voorkomende administratieve en fiscale werkzaamheden, varierend van het verzorgen van uw administratie tot het opstellen van uw aangifte vpb en/of IB en salarisadministratie.
We hebben diverse samenwerkingsverbanden met accountants, assurantietusssenpersonen, fiscalisten, makelaars en notarissen zodat we in staat zijn een volledig dienstenpakket aan te bieden. Ten alle tijde blijven we aanspreekpunt zodat we heerlijk in Jip en Janneke taal kunnen blijven communiceren.
Wij zijn een administratiekantoor welke zich richt op het midden- en kleinbedrijf. Al onze cliënten komen uit het kleinbedrijf en dit zijn veelal eenmanszaken en vennootschappen onder firma. Waarom zou u naar een groot accountantskantoor gaan met een enorm uurloon als wij dezelfde werkzaamheden voor u kunnen verzorgen voor een schappelijk tarief. Wij doen ons werk zo goed mogelijk en met alle oprechtheid, zodat onze cliënten ervan uit kunnen gaan dat de door hen aangeleverde informatie juist wordt weer gegeven in de rapportage's die wij leveren.
Bij ons kantoor staat de persoonlijke aandacht voor de klant voorop. Bij ons bent u geen nummer, wij kennen onze klanten en onze klanten kennen ons.
Met meer dan 20 jaar ervaring is Care Accountancy een klein kantoor met als doel accountantsdiensten en expertise bereikbaar te maken voor elke ondernemer. Vanwege onze kleinschalige omvang is een persoonlijk contact gewaarborgd. Geen onnodige overhead kosten waardoor wij onze diensten tegen nette prijzen kunnen aanbieden. Wij werken o.b.v. prijsafspraken zodat u achteraf niet voor verrassingen komt te staan. Werkzaamheden die buiten de gemaakte afspraken vallen zullen wij vooraf met u doornemen. Met andere woorden is Care Accountancy prijstechnisch interessant en een solide betrouwbare partner met een grote diversiteit aan klanten in combinatie met jaren ervaring. Meer weten, bezoek onze website.
Wij zijn een zelfstandig opererend administratiekantoor dat zich richt op het Midden- en Kleinbedrijf.
In onze dienstverlening hechten wij, naast een professionele houding, veel waarde aan persoonlijk contact met onze cliënten. Waardoor onze dienstverlening efficiënt en effectief kan worden uitgevoerd en tegen zeer concurrerende tarieven.
Onze dienstverlening omvat het inrichten en houden van de administratie tot en met het opstellen van de jaarrekening naar voorgeschreven wettelijk model. Daarnaast verzorgen wij de fiscale aangiften voor zowel de ondernemer als voor de particulier. Tevens ondersteunen wij opdrachtgevers bij het aantrekken van financieel talent. Wij zijn u graag van dienst.
Vima Financieel richt zich op de financiële dienstverlening binnen het midden- en kleinbedrijf. Daarbij kunt u denken aan de periodieke aangiftes OB, verzorgen van (salaris)administraties, samenstellen van jaarrekeningen, vennootschapsbelasting en inkomstenbelasting. Vima Financieel onderkent het probleem van hoge accountantskosten en onderscheidt zich hierin dat zij efficiënt en effectief werkzaamheden uitvoert met een scherp concurerend uurtarief. Vima Financieel beschikt over 2 werknemers met zeer veel werkervaring binnen de financiële dienstverlening en accountancy. Vima Financieel werkt met hoogwaardige software voor het verzorgen van (salaris)administraties, jaarrekeningen en belastingen.
Adminion VOF is een klein, veelzijdig en ambitieus kantoor, waar u terecht kunt voor alle zaken die direct te maken hebben met een onderneming. Of u nu werkt als ZZPer, als eigen ondernemer met personeel of voor uw werkgever zaken moet regelen, Adminion kan al uw vragen en wensen aan.
Telefoonservice (antwoordservice met uw bedrijfsnaam, een telefoniste op afstand), administratievoering en belastingzaken, brede administratieve en secretariële ondersteuning.
Bij ons staat de klant altijd voorop. Daar houden wij rekening mee vanaf het 1e contact. En hoewel onze prijzen vergelijkbaar of lager liggen dan kantoren die deze dienstverlening ook aanbieden, zal onze kwaliteit daar niet onder lijden
Advies in Balans is een administratie- en advieskantoor, dat zich niet alleen richt op de traditionele werkzaamheden van een administratiekantoor zoals het samenstellen van jaarrekeningen, boeken van administraties, verzorgen van aangiften en salarisadministratie, maar zich ook richt op financiële ondersteuning. Advies in Balans kijkt samen met haar cliënt vooruit door gebruik te maken van periodieke managementrapportages. Daarnaast fungeert Advies in Balans als controller op afroep, waarbij wij de cliënt o.a. helpen met het opzetten en inrichten van hun financiële pakketten zodat deze voor de klant optimaal functioneren. Ook bieden we ondersteuning bij tijdelijke drukte of onderbezetting.
Wij zorgen ervoor dat een ondernemer kan focussen op zijn business met de juiste informatie welke hij of zij nodig heeft om verder te kunnen groeien. Hierbij ondersteunen, adviseren en ontzorgen wij ondernemers. Omdat sommige ondernemersvragen niet kunnen wachten staan wij daarom ook in de avonduren voor de ondernemer klaar.
Wij lopen voorop in ‘no hands accounting’, met software welke zoveel mogelijk administratieve handelingen automatiseert zodat de administratie volledig digitaal en geautomatiseerd wordt verwerkt. Hierdoor kunnen we de administratie nauwkeuriger, efficiënter en sneller verwerken zodat de ondernemer altijd de juiste informatie tot zijn beschikking heeft.
Financialsup2date is een fullservice administratiekantoor. Als je succesvol wilt ondernemen moet je snel beschikking hebben over accurate cijfers. Financialsup2date helpt je daarbij. Door de saaie klussen van je over te nemen, door je administratie altijd en overal inzichtelijk te maken en door je te adviseren op basis van jouw actuele situatie krijg je beter inzicht in je bedrijfsvoering. Jouw administratieve inspanningen kunnen beperkt blijven tot een minimum.
Financialsup2date verzorgt je complete administratie. Scan je documenten, stuur ze ons per mail en wij verwerken ze. 's Avonds of op je vrije dag de facturen inboeken is verleden tijd. Je hebt geen boekhoudpakket meer nodig!
Ik ben graag sparringpartner bij vraagstukken betreffende ontwikkeling en rendementsverbetering van je bedrijf.
Maar ook bied ik je structuur bij tegenslag of onzekerheden rondom je persoonlijke financiële toekomst.
In het veld werk ik vaak "waar de problemen zijn" en probeer ik je te ontzorgen door informatie te vereenvoudigen,
waardoor voor jou heldere keuzes ontstaan.
Mijn uitdaging is om mensen te sterken in 't ondernemerschap en zelfredzaam te maken.
Ik heb ruime ervaring met:
* Bedrijfsoverdrachten
* Waardering-en financieringsvraagstukken
* Begeleiden van geschillen tussen aandeelhouders en/of eigenaren
* Het wegnemen van spanningsvelden binnen familiebedrijven
Bij TMR belastingadvies draait het om laagdrempelige fiscale begeleiding. We vinden de persoonlijke relatie met onze cliënten heel belangrijk. We maken het liefst van tevoren duidelijke afspraken, wat wordt er verwacht en wat staat er uiteindelijk op de rekening? TMR belastingadvies is een jong kantoor, maar met ervaren en gedreven medewerkers. Heb je ook het idee dat je teveel belasting betaald? Heb je behoefte aan vriendelijk advies met persoonlijke aandacht? Dan ben je hier aan het juiste adres. We verzorgen graag jouw aangifte, maar denken ook graag mee naar de toekomstige aangiften, hoe moeten die eruit komen zien en hoe kunnen we die optimaliseren onder de huidige omstandigheden.
Sinds 2012 begeleid ik startende ondernemers en ondersteun ik bestaande ondernemers in MKB bij hun financiële administratie. Van het inboeken van de facturen tot het opstellen van de jaarrekeningen en het doen van verschillende aangiftes voor de belastingdienst.
Graag loop ik mee met de klant, kijk ik waar ik kan ondersteunen en wat de klant zelf wil/kan doen zodat je optimale controle houdt over de financiële kant van je bedrijf.
Zelf heb ik, na een HEAO Accountancy studie en 6 jaar gewerkt te hebben bij diverse accountantskantoren, de stap gezet om voor mezelf te beginnen. Het begeleiden, zelf redzaam maken of gewoon werk uit handen nemen vind ik het leukste aan mijn vak.
Digamma Administratie & Belastingen is een klein administratie- en belastingadvises kantoor dat gevestigd is in Almere. Niet dat het uitmaakt waar wij gevestigd zijn. Door toepassing van de modernste technieken zijn wij in staat klanten te bedienen ongeacht de vestigingsplaats van onderneming.
De focus van Digamma Administratie & Belastingen ligt op kleine en middelgrote ondernemingen variërend van ZZP'er/eenmanszaak tot BV, Coöperatie, Stichting Vereniging etc.
Onze kantoor/medewerkers is/zijn aangsloten bij het Register Belastingadviseurs en NOAB. Daardoor zijn wij altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van belastingen en regelgeving.
Wij zijn een landelijke specialist op het gebied van boekhouding voor zzp’ers en kleine mkb’ers. Met aantrekkelijke tarieven en een prima service hebben we vele tevreden klanten.
Wij werken met vaste pakketten waardoor u niet voor verassingen komt te staan. Ons mini ZZP-pakket kost slechts €41 per maand, het regulier ZZP-pakket is €57,50 per maand. Ook een VOF (vanaf €91,50 per maand) en een BV (vanaf €103,75 per maand) zijn van harte welkom bij ons.
We werken bijna volledig digitaal en hebben persoonlijke aandacht hoog in het vaandel staan. U bent van harte welkom op ons kantoor aan de Siriusdreef 17-27 in Hoofddorp om een bakje koffie te komen doen.
GIAL81 is een organisatie van administrateurs, belastingadviseurs, juridisch adviseurs en organisatieadviseurs. In de regio behoren we momenteel tot de top van de branche en kenmerken ons door een no-nonsense aanpak.
GIAL81 maakt in haar eigen organisatie gebruik van korte communicatielijnen wat de flexibiliteit met haar cliënten ten goede komt.
GIAL81 is meer dan alleen uw administrateur,meedenken met algemene, commerciële, financiële en overige aanverwante zaken behoren ook tot ons takenpakket.
GIAL81 streeft naar maximale dienstverlening door te kijken naar uw individuele situatie in combinatie met de huidige wet- en regelgeving om tot een zo optimaal resultaat te kunnen komen.