Boekhouder nodig? Met ruim 4.500 aangesloten boekhouders vindt u altijd de boekhouder die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van boekhouders. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de boekhouder met het beste aanbod!
Mijn doel is bedrijven /ondernemers in het MKB (financiële) administratieve ondersteuning te geven. Dit kan zijn indien zij zelf niet toekomen aan hun administratieve taken, er geen interesse in is of er (nog) geen ruimte is voor een vaste kracht. De ondersteuning kan zowel structureel als incidenteel zijn. Hierin wil ik mij onderscheiden door dit voor het bedrijf / de ondernemer op een zo zorgvuldig en efficiënt mogelijke manier te doen. Mede door mijn variabele beschikbaarheid wil ik meerwaarde bieden voor een klantenkring waarmee ik een prettige relatie wens op te bouwen.
Mijn competenties: zorgvuldig, kritisch, pragmatisch, luisteren, plannen en organiseren.
Faijdherbe Financieel en Fiscaal Adviseurs is een administratie- en fiscaal advies kantoor met vestigingen in Assen en Amsterdam. Wij staan voor actieve financiële en fiscale begeleiding als onderdeel van uw bedrijfsvoering.
Rob Faijdherbe is afgestudeerd fiscalist en startte in 2002 zijn eigen kantoor om ondernemers in het MKB actief te begeleiden en te stimuleren. Ook verricht hij werkzaamheden als fiscaal advocaat.
Binnen ons kantoor in Assen zijn nu 4 medewerkers werkzaam.
Daarnaast organiseren wij voor onze klanten en relaties presentaties over ontwikkelingen in de fiscaliteiten en financiën.
Rob Faijdherbe is 4 jaar lang voorzitter geweest van JBN Drenthe.
Wij zijn gespecialiseerd in startende ondernemers. Door het samenwerken met een accountant hebben wij wel specialisme in huis maar betaald u geen hoge accountantskosten. Wij doen ook de aangiftes inkomstenbelasting voor particulieren tegen een aannemelijk tarief. Verder houden wij kantoor aan huis. Dit betekend dat een kennismakingsgesprek bij mij aan de keukentafel plaats kan vinden. Meestal kom ik de eerste keer bij U thuis.
Sinds 2003 heb ik mijn eigen administratiekantoor. Ik heb alleen maar tevreden klanten. Omdat ik niet zo groot ben als de meeste kantoren heb ik de capaciteit om spoed opdrachten snel uit te voeren. Ook ben ik 's avonds en in het weekend bereikbaar.
Prins Belasting- & BedrijfsAdvies is een onafhankelijk en deskundig kantoor, voornamelijk actief voor ZZP'ers en het midden- en kleinbedrijf. Bij ons vindt u de combinatie van de kwaliteit van de grote kantoren met de uurtarieven, persoonlijke aanpak en flexibiliteit van een kleiner kantoor.
Waarom kiezen voor Prins Belasting- & BedrijfsAdvies?
* Specialist voor al uw fiscale en financiële zaken
* Vriendelijke tarieven en vaste prijsafspraken
* Snel antwoord op gestelde vragen
* Snelle doorlooptijd van uw stukken
* Flexibel en geen 9 tot 5 mentaliteit
* Gespecialiseerd in verschillende boekhoudsystemen
* Uitgebreid netwerk van andere specialisten, zoals notarissen
Administratie- en advieskantoor Finovion ondersteunt het midden- en kleinbedrijf bij het voeren van de financiële- en salarisadministratie, het opstellen van de jaarrekening en het doen van belastingaangiften.
Daarnaast geeft Finovion ondernemers meer inzicht in de financiële gang van zaken. Finovion realiseert dit door ondernemers via het internet toegang te verlenen tot hun eigen administratie en door op regelmatige basis de cijfers door te nemen en advies te geven.
Bij de uitvoering van de werkzaamheden hanteert Finovion een actieve en persoonlijke benadering.
De werkzaamheden worden uitgevoerd tegen een vast maandelijks tarief.
FINOVION: OP ONS KUNT U REKENEN!
Oamkb Zeist is een online administratiekantoor in de regio Utrecht Zuid-Oost (Zeist, Driebergen, Odijk en Bilthoven). We ontzorgen de klant op financieel, administratief gebied van het voeren van de administratie tot en met het doen van alle noodzakelijke aangiftes. .... en dat tegen een aantrekkelijke laag maandtarief. U wordt dus nooit verrast met een onverwacht hoge factuur.
De oamkb-franchise organisatie bestaat uit 120 professionals en meerdere disciplines (bedrijfsfinanciering, accountants, fiscalisten en branchespecialisten). Onze organisatie kan dus al uw vragen beantwoorden op financieel en fiscaal gebied. Kijk voor meer informatie op onze website www.oamkb.nl
Administratiekantoor Admin-specials is een kleinschalig kantoor dat zich voornamelijk richt op het midden- en kleinbedrijf, waaronder ook zzp'ers en startende ondernemers.
Wij verzorgen alle voorkomende werkzaamheden in de administratieve sector. Wij zijn niet beperkt in onze werkzaamheden en werken samen met enkele grote kantoren.
Onze dienstverlening omvat onder meer:
Financieel:
Verzorgen van de boekhouding;
Opstellen van jaarrekeningen;
Opstellen tussentijdse rapportages.
Fiscaal:
Aangiftes inkomstenbelasting;
Aangiftes vennootschapsbelasting;
Aangiftes omzetbelasting.
Salarissen:
Compleet verzorgen van loonadministraties.
One-desk4all is de oplossing voor starters, ZZP'ers en kleinere ondernemingen.
One-desk: Voor de ondernemer ontzorgen wij operationele zaken zodat deze de handen vrij heeft om te ondernemen.
4all: Administratie, ICT, Advisering en Huisstijl.
Bedrijfsadministratie en advisering liggen dicht bij elkaar. Wij staan naast de ondernemer en denken mee met de bedrijfsvoering.
ICT en Huisstijl hebben veel raakvlakken. Uw hard- en software, uw logo en drukwerkstijl, een website en zoekmachinemarketing kunnen wij als meedenkende partner tot stand brengen.
Onze tarieven zijn concurrerend. Uw aanvragen zien wij graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
André Markus
Wima Adviseurs in Finance is een eigentijds, laagdrempelig, relatiegericht, betrokken en professioneel administratiekantoor voor het MKB.
De dienstverlening is zeer veelzijdig en u kunt van eenvoudige boekhoudkundige zaken tot zeer specialistische bedrijfsvraagstukken bij Wima Adviseurs in Finance terecht. Tevens worden er regelmatig op freelancebasis opdrachten uitgevoerd op het financiële en administratieve vlak.
Een heldere kijk op zaken. Met 25 jaar ervaring in de accountancy van assistent accountant tot accountant-administratieconsulent wordt uw organisatie op alle fronten kritisch bekeken en zullen mogelijke verbeteringen zonder meer aan u voorgelegd worden.
Mastaba is een administratiekantoor in de regio Amsterdam waarmee u met een fris blik door het wel en wee van uw onderneming zal lopen. Wilt u dat uw financieel plaatje klopt en overzichtelijk blijft? De voortgang van uw zaak zal hiervan afhangen, wilt u het met plezier voortzetten. Dankzij een kloppend en overzichtelijk financieel plaatje kunt u namelijk uw eigen geluk doelen vaststellen. Bij Mastaba sluiten deze belangen dan goed aan, omdat heel uw bedrijfsadministratie geen bittere beleving mag worden. Kiest u voor Mastaba kunt u zich voorbereiden op een vliegende start waarin u in enkele stappen de meest essentiële bedrijfsorganisatorische principes meekrijgt.
Ons bedrijf is voortgekomen uit Woudenberg Advies welke is opgericht in 1998 met als doelstelling het
midden- en kleinbedrijf te voorzien van een betaalbare oplossing voor hun (loon)administratie en alle belastingaangiften.
Wij zijn een samenwerking, Maatschap tussen:
Partner: Jack Woudenberg Belastingconsulent
Partner: Danique Groot Roessink Assistent Accountant
Vanuit onze jarenlange ervaring op het gebied van boekhouding, loonadministratie, belastingaangiftes en personeelszaken zijn wij in staat u een uitkomst te bieden, met meerdere diensten die aanvullend aan elkaar werken.
Qsens Administratieve Dienstverlening is een jong en dynamisch bedrijf waar we met een persoonlijke aanpak uw administratie op een zo efficiënt mogelijke wijze behandelen.
Het verzorgen van uw administratie is niet alleen maar het weergeven van verwerkte cijfers. U als persoon staat centraal. Daarom gaan wij verder dan het alleen verzorgen van uw administratie. Vanuit een proactieve houding denken wij graag met u mee over fiscale, administratieve en financiële vraagstukken.
Door jarenlange ervaring in de financiële wereld, permanente educatie en toepassing van de nieuwste technologieën waarborgen wij onze hoge kwaliteit en service voor u, nu en in de toekomst.
Accountancy volgens Van't Hul
Wat betekenen uw (jaar) cijfers voor uw onderneming? Een registratie van hoe het was, of het vertrekpunt om uw koers uit te zetten naar de toekomst?
Wij zijn geïnteresseerd in allebei. Hoe het was, terugkijken met de kennis van nu, helpt ons om de variabelen die in de toekomst bepalend zijn voor het succes van uw onderneming te begrijpen. Daarmee kunnen we vooruitzien naar de korte en middellange termijn én de vinger aan de pols houden om tijdig koers bij te stellen. Dat vraagt om onze persoonlijke betrokkenheid. Aandacht voor uw problematiek. Vakkundigheid van onze medewerkers en up to date automatisering. Met plezier overigens.
OutsourceFinance.nl is een moderne, offshore outsourcing organisatie die is gespecialiseerd in overname of ondersteuning van financieel/administratieve processen. Vanuit ons Financial Shared Services Center in Manila, Filipijnen ondersteunen wij uiteenlopende organisaties op administratief en financieel gebied. Als Finance & Accounting dienstverlener leveren wij kostenbesparende & flexibele maatwerk oplossingen gericht op kleine en middelgrote ondernemingen. Onze diensten kunnen wij op uw locatie of op afstand (offshore) aanbieden. De reeds jarenlange ervaring met offshore outsourcen heeft betrekking op het volledige spectrum van Finance & Accounting activiteiten.
Kleine eenmanszaak onder leiding van een bijzondere zelfstandige die staat waar voor hij gaat. Zeker als u weet dat ik pas op mijn 43-levensjaar met dit kantoor ben begonnen na 21 jaren als belasting-controleur werkzaam te zijn geweest bij de Belastingdienst (kantoren Rotterdam, Breda en Dordrecht).
Daarom kom ik ook graag in contact met startende ondernemers die de wereld van het ondernemerschap binnen stappen en soms nog niet zo goed weten wat er allemaal op dat pad komt kijken.
Bij deze van harte uitgenodigd!
En voordat ik het vergeet: Wie kan zeggen dat hij of zij een motor rijdende belastingadviseur heeft? Bent u de volgende?
Hartegroet, Ron Torn
MIDION (Mijn Dienstverlening Online) is een administratiekantoor dat al jaren ervaring heeft met zowel het uitvoeren van financiële administraties als het verwerken van salarissen. Wij onderscheiden ons van de andere administratiekantoren door vaste abonnementsbedragen te hanteren. Dit bedrag wordt in overleg met u vastgelegd, waardoor voor beide partijen duidelijkheid ontstaat.
Voor alle administratieve activiteiten binnen uw onderneming hebben wij de juiste gespecialiseerde professionals in huis. Ontstaan er na het bekijken van deze informatie vragen of wilt u ons gewoon graag beter leren kennen, dan komen wij graag langs voor een persoonlijk gesprek.
Het nieuwe boekhouden:
Ik heb al ruim 10 jaar ervaring in de accountancy wereld en ben er van overtuigd dat bijna alle administraties efficienter gevoerd kunnen worden. Dit bespaart kosten en uw kostbare tijd. Ik richt daarom veel aandacht aan efficiency en flexibiliteit.
Ik kan ook bij u op locatie werken en ben ook buiten kantooruren bereikbaar. Ook kan ik voor u de administratie voeren terwijl u uw huidige accountant blijft behouden.
U kunt bij mij terecht voor al uw financiele administratie, waaronder ook loonadministratie, jaarrekeningen en belastingaangiftes. Ik geef indien gewenst ook graag begeleiding als u zelf uw administratie wil bijhouden.
ZZP Administratie Centrum is een landelijk werkend administratie- en advieskantoor. Zonder afbreuk te doen aan de kwaliteit werkt zij met aantrekkelijke vaste prijsafspraken, volledig transparant, met een vaste contactpersoon en vooral innovatieve systemen.
Onze filosofie is dat de ondernemer ontzorgt dient te worden zodat zij met minimale inspanningen een administratie kan voeren. Naast verantwoording dient de ondernemer inzicht te behouden in haar financiele gegevens om juiste beslissingen te kunnen nemen.
Wij voeren de administratie, u hoeft alleen de facturen te scannen. Verder doen wij alles, administratie, jaarrekening en belastingaangiften.
Finovion is een financieel advieskantoor met vestigingen in elke regio van Nederland. Bij het uitvoeren van onze werkzaamheden leggen wij de nadruk op het persoonlijke contact en het in begrijpelijke taal uitleggen van de cijfers. U krijgt een vast aanspreekpunt die uw sector uitstekend kent en aan wie u onbeperkt telefonische vragen kunt stellen. Finovion heeft de financiële en fiscale kennis in huis die doorgaans alleen aanwezig is bij de grotere kantoren.
Een ander speerpunt is dat wij volledig transparant werken. Zo komt op basis van uw wensen een vast maandelijks abonnement tot stand. Wij voorkomen hiermee onduidelijkheden en vervelende verrassingen.
Adviesgroep Loqmaan bestaat uit administrateurs, belastingadviseurs en een bedrijfsjurist. Met onze betrokken en deskundige team komen we ook voor u tot een passende oplossing voor uw administratieve en fiscale vraagstukken. Buiten onze team beschikken wij over een zeer groot netwerk van specialisten. Bij de uitvoering van onze werkzaamheden kunt u van ons een actieve en persoonlijke benadering verwachten. Verder kunt u rekenen op een betrouwbare partner en een hoge kwaliteit van dienstverlening. Onze team hecht veel waarde aan persoonlijk aandacht, begeleiding en betrokkenheid bij uw wensen. Bij ons krijgt u ook een vaste aanspreekpunt voor al uw behoeftes.
Welkom bij Leverage Financial Services. U bent aan het juiste adres voor het laten uitvoeren van financiële dienstverlening. Wij hebben voldoende ervaring en kennis om kwaliteit te kunnen waarborgen tegen een goede prijs. Wij maken vooraf gebruik van vaste prijsafspraken, waardoor u niet tegenover verrassingen komt te staan.
Leverage Financial Services verdiept zich in de klant en zorgt hierdoor dat wij effectief voordeel voor u kunnen behalen. Daarnaast kunt u altijd rekenen op betrouwbaar en transparant advies. Onze diensten en tarieven zijn transparant zodat u altijd weet waar u aan toe bent. U kunt contact met ons opnemen voor een vrijblijvende afspraak.
Administratiekantoor Groot Amsterdam bied je tegen een vaste lage prijs per maand een perfecte oplossing aan voor het uitbesteden van de boekhouding/administratie en de salarisadministratie, uiteraard verzorgen wij ook de jaarrekening en de belastingaangifte. Wij hebben er bewust voor gekozen om niet met uurtarieven te werken, je weet precies waar je aan toe bent, transparant en eenvoudig! Van A tot Z is alles rondom de boekhouding/administratie en rapportages zodanig geregeld dat je hierover geen zorgen meer hoeft te maken, je kan met een gerust hart je boekhouding uitbesteden aan Administratiekantoor Groot Amsterdam, bovendien werkt het uiterst eenvoudig!
YIC Consult is een organisatie die zich richt op coaching en training.
Zowel de coachingsdiensten als de trainingen zijn in te zetten voor het gehele Human Resource traject van selectie, doorstroom, motivatie, persoonlijke ontwikkeling, performance verbetering, (preventie)verzuimmanagement en uitstroom.
Wij coachen en trainen voor zowel organisaties als particulieren.
YIC Consult stelt zich steeds opnieuw tot doel om de persoonlijke wensen en ontwikkeling van cliënten op een juiste wijze af te stemmen op de mogelijkheden in en belangen van de (werk)omgeving. Wij bieden maatwerk, gericht op specifieke wensen van u als persoon of van de organisatie.
Welkom
Bent u ondernemer en mist u een betrouwbare financiële en fiscale sparringpartner?
Hebt u plannen uw eigen onderneming te starten?
Hebt u (tijdelijk) administratieve ondersteuning nodig?
Moet u uw (particuliere) aangifte inkomstenbelasting invullen en vindt u dat teveel gedoe?
Krijgt u dit jaar een schenking of zijn er andere fiscale zaken?
Dan bent u bij ons aan het goede adres. Bij ons geldt: elke klant is maatwerk!
Deze site informeert u over wie we zijn, wat we voor u kunnen doen en waar u ons kunt vinden. Hiernaast staan verscheidene keuzemogelijkheden, waarmee u nader wordt geïnformeerd over ons omvangrijke dienstenpakket.
Administratie is informatie, maar voor u als ondernemer is administratie vaak een noodzakelijk kwaad. KUBUS Apeldoorn maakt administratie voor u leuk.
KUBUS Apeldoorn staat voor korte lijnen, een vast aanspreekpunt, flexibiliteit en vervangbaarheid. Ons dienstenpakket bestaat o.a. uit het voeren van de administratie, het controleren van de administratie (indien u zelf de boekhouding voert), BTW aangifte, loonadministratie en loonbelasting, inkomstenbelasting, opstellen van periodieke rapportages en het opstellen van de jaarrekening.
Dit alles tegen een vaste pakketprijs, zodat u vooraf weet waar u aan toe bent en niet voor verrassingen komt te staan