Boekhouder nodig? Met ruim 4.500 aangesloten boekhouders vindt u altijd de boekhouder die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van boekhouders. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de boekhouder met het beste aanbod!
Wij voeren indien gewenst, uw gehele of gedeeltelijke administratie of boekhouding, aangifte omzetbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting. Wij leveren onze diensten aan alle rechtsvormen, door geheel Nederland of u net begonnen bent of al 10 jaar ondernemer bent, eenmanszaak, ZZP'er, VOF of BV maakt voor ons geen verschil. Wij kunnen een totaal pakket leveren en u ben totaal ontzorgd. Indien u online wilt werken, wij werken met King business software en Exact online. Gebruikt u een ander softwarepakket, dan is dat geen probleem voor ons. Wij zijn werkzaam in heel Nederland.
SikkinkAdvies adviseert, begeleidt en ondersteunt kleine en middelgrote ondernemingen op financieel administratief en fiscaal gebied met een persoonlijke aanpak en een vriendelijke tariefstelling. Door grote betrokkenheid bij kleinere en startende ondernemers en jarenlange ervaring, wordt u als ondernemer in het midden- en kleinbedrijf vanuit het hart van Amsterdam ondersteund bij uw financiële administratie en al uw fiscale zaken. U hoeft zich dus geen zorgen te maken over administratieve beslommeringen, waardoor u zich volledig kunt richten op de zaken waar u goed in bent, uw core business.
Voor diverse vormen van financiële dienstverlening bent u bij Advies Over Cijfers aan het juiste adres. Het opstellen van jaarcijfers of het verzorgen van belastingaangiften zijn enkele van onze diensten.
AOC presenteert uw cijfers op begrijpelijke wijze en vertelt u in eenvoudige taal hoe uw onderneming er financieel voorstaat. Vanuit deze basis geeft AOC u advies en denkt met u mee als ondernemer om uw financiële doelen te realiseren.
AOC combineert een klantgerichte aanpak met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Ontdek op deze website wat AOC voor u kan betekenen.
Wij leren u graag kennen
Op ons kantoor nemen we echt de tijd voor u. U kunt met al uw vragen over het ondernemerschap bij ons terecht. Een goede klik vinden we belangrijk, want we zijn graag nauw betrokken bij uw onderneming. Zo kunnen we snel inspelen op vragen en op nieuwe ontwikkelingen. Uiteraard kunt u ons ook altijd bellen of mailen. We helpen u snel.
Maatwerk
Iedere onderneming is anders. Bent u starter of heeft u al langer een onderneming? Bent u ZZP’er of heeft u mensen in dienst? Heeft u een BV, een maatschap of een VOF? Wij zetten onze kennis en ervaring graag voor u in.
Abacus Administraties en Adviezen is een allround boekhoudkantoor, voornamelijk gericht op het MKB en ZZP-ers.
We zijn een klein, laagdrempelig kantoor, het persoonlijk contact met onze klanten hebben wij hoog in het vaandel staan.
U kunt bij ons terecht voor alle belastingaangiftes, het verzorgen van uw boekhouding, samenstellen van de jaarrekening en ook de salarisadministratie kunt u aan ons overlaten.
Als particulier bent u ook van harte welkom voor het invullen van uw aangifte Inkomstenbelasting, het aanvragen van een voorlopige aanslag, toeslagen enz. tegen een scherp tarief.
Bent u op zoek naar deskundigheid op het gebied van administratie, ICT, jaarrekeningen, belastingen en financiële adviezen? Dan bent u bij GERBOO aan het juiste adres. Wij zijn zeer bekwaam op financieel, ICT en fiscaal gebied. Tevens hebben wij relaties met verzekering-, communicatie- en marketingexperts, zodat wij ook hierin kunnen adviseren.
Wij leveren o.a. de volgende diensten:
Fiscaal advies
Financieel advies
Boekhouden
BTW aangifte
BTW terugvraag
BTW terugvraag op zonnepanelen
Inkomsten belasting
Verzorgen administratie
Administratie
Wil je meer rendement uit je onderneming of beleggingen halen? Dan is overzicht in je financiële, waaronder je fiscale positie, een vereiste.
Fiscaal Fundament kan je hierbij helpen. We werken als team samen aan een (dynamisch) stappenplan, rekening houdend met je wensen voor de toekomst.
Hierbij hanteren we een persoonlijke benadering, waarbij we een duurzame relatie op basis van vertrouwen met je opbouwen.
Dit doen we met als uiteindelijk resultaat het opbouwen van je ‘fiscale fundament’, waardoor je sneller je doelen in privé en voor je onderneming bereikt.
PVDW-Finance is een onderneming gericht op financieel, administratieve dienstverlening. Deze dienstverlening is mogelijk bij ons op kantoor, maar ook bij u op locatie. U kunt van deze dienstverlening gebruik maken voor vaste periodieke werkzaamheden, zoals maandelijkse rapportages, of belastingaangiftes. Het is echter ook mogelijk om van ons gebruik te maken op projectbasis, bijvoorbeeld i.v.m. tijdelijke drukte, een zwangerschapsverlof, of een ontstane vacature. U kunt ons dan inhuren voor de invulling van een functie als controller, of voor overige financieel, administratieve werkzaamheden.
Bee On Duty is een belastingadvies- en administratiekantoor dat zich richt op kleine en middelgrote organisaties, is opgericht door een belastingconsulent, die lid is van het Register Belastingadviseurs. Wij werken volledig digitaal.
Wij bieden aan: verzorgen belastingaangiften (Inkomstenbelasting, Omzetbelasting, Vennootschapsbelasting); het opzetten van een goede financiële administratie; opstellen jaarrekeningen en overige financiële verslagen; salarisadministratie; fiscaal advies; begeleiding van (startende) ondernemers; het optreden als gemachtigde voor ondernemers uit andere EU-landen
Mieke Timmermans administratie en advies is opgericht per 1 januari 2012. Na het volgen van de opleiding tot Register Accountant aan de Rijksuniversiteit in Groningen heb ik 5.5 jaar werkervaring opgedaan bij PricewaterhouseCoopers. Daarna heb ik voor een periode van 6 jaar een commerciële functie gekozen.
Met ingang van 1 januari 2012 combineer ik het moederschap met een eigen administratiekantoor.
Mijn kantoor is laagdrempelig doordat ik het enige aanspreekpunt ben en omdat ik met scherpe, meestal vaste prijzen werk. Vooraf duidelijke afspraken maken voorkomt discussies achteraf!
- Het is een jong dynamisch bedrijf.
- Doelstelling om ZZP-er of startende ondernemers te begeleiden en ondersteunen van diverse administratieve processen te optimaliseren en het uiteindelijke doel om de kosten op accountants te besparen
- Mogelijkheid om budgetbeheer te regelen
- Advies op maat om de kosten te reduceren overzicht, helder hebben van cijfers naar een vertaalslag bij de klant
- De administratie van de VVE verwerken en jaarlijks een meerjaren begroting opstellen. Het totaal pakket om het dagelijks bestuur te ontlasten .
- Verdere info verwijs ik u door naar onze website
Karskens Accountancy heeft jarenlange ervaring in verschillende marktsectoren en is gespecialiseerd in het midden- en kleinbedrijf, dus ook starters. De klant staat centraal bij Karskens Accountancy. In onze ogen is de vertrouwensrelatie met u noodzakelijk om tot een goede samenwerking te komen. Onze cliënten betreffen verenigingen, stichtingen, vrije beroepers, directeur-grootaandeelhouders en MKB ondernemingen.
Na zijn studie Accountancy deed oprichter Steven Karskens jarenlange ervaring op als allround adviseur voor het midden- en kleinbedrijf bij één van de grotere accountantskantoren.
SMG Administratie & Advies is een professioneel administratiekantoor in Zaandam, actief voor ondernemers in zowel Zaandam als Amsterdam. Wij helpen zzp’ers en mkb-bedrijven met hun boekhouding, belastingaangifte en financieel advies. Onze klanten werken in uiteenlopende branches zoals bouw, kappers, schoonmaak en e-commerce. Met persoonlijke begeleiding, duidelijke tarieven en actuele kennis zorgen wij dat jouw administratie altijd op orde is. Als ervaren boekhouder in Zaandam en Amsterdam helpen wij ondernemers meer grip te krijgen op hun cijfers en fiscaal voordeel te behalen.
Maatwerk dienstverlening voor een betaalbare, vaste prijs per maand.
Wilt u uw administratieve zaken op orde hebben? En het liefst tegen een vast tarief, zonder verrassingen achteraf? 3S Accountancy voorziet in deze behoefte en biedt maatwerk dienstverlening voor een vast bedrag per maand.
Samen houden we uw cijfers up-to-date en op basis van actuele cijfers kijken we vooruit. Daarbij kunt u vertrouwen op effectieve sturing. Wij zetten onze kennis en ervaring graag voor u in, zodat u zich volledig kunt richten op datgene waarin u goed bent én waaraan u plezier beleeft: ondernemen.
Finovion bestaat uit 35 kantoren (franchisenemers) in Nederland waarbij iedere kantoordirecteur zelfstandig opereert. Alle expertise is in huis, van fiscalisten, accountants, pensioenadviseurs tot juridisch specialisten. Finovion kan gezien worden als het beste van twee werelden, de kennis van een accountantskantoor en de persoonlijke aandacht van een administratiekantoor. Finovion kan u op elk gebied bijstaan en staat als ware naast de ondernemer. Door te investeren in verregaande automatisering, kennis en kwaliteit is Finovion voor u een partner waarmee u de toekomst mee kunt ingaan.
D.S.S. Administratie is momenteel een administratiekantoor welke in 2017 zal overgaan tot een accountantskantoor. Het kantoor zal dan bestaan uit 2 hoogopgeleide mensen (accountant en belastingadviseur met nauwe contacten met andere disciplines) die van mening zijn dat ondernemers van de dienstverlening van accountants andere zaken verwachten dan de huidige accountantskantoren aanbieden. D.S.S. staat voor Door Samenwerking Sterk wat inhoudt dat er samenwerking wordt gezocht met andere disciplines om zodoende de ondernemer een zo breed mogelijk pallet aan diensten te kunnen aanbieden.
Jos Huijgens heeft na ruim 20 jaar ervaring als boekhouder, financieel manager en financieel directeur in diverse bedrijven in 2004 besloten voor zichzelf te beginnen. Als zoon van een accountant is hij opgegroeid in dit vak. Doordat zijn vader ook kantoor aan huis had, heeft hij geleerd dat je het vertrouwen van je klanten wint door vakmanschap, maar ook door met beide benen op de grond te blijven staan. Niet alleen de prijs is belangrijk, er moet een klik zijn tussen ondernemer en boekhouder. Vandaar dat Jos niet alleen de offerte belangrijk vindt, maar zeker ook het gesprek er na.
Geen ondernemer kan alles alleen, soms is het echt nodig anderen in te schakelen omdat je in de knel komt of omdat je gewoon verder wilt dan het punt waarop je staat. UWBS Financial Services is dé gedegen en professionele partner op elk financieel vlak. Uw administratie is in goede handen bij ons, wij verzorgen uw jaarrekening en/of managementrapportages en behalen het optimale belastingresultaat.
Dit is wat wij voor u bereiken:
- verlichten administratieve lasten
- de business van klanten helpen groeien
- winstgevendheid verbeteren
- minimaliseren van belastingen voor klanten
Lexicom verzorgt al meer dan 31 jaar de administratie en belastingzaken voor bedrijven (met inbegrip van free-lancers en ZZP-ers) en particulieren.
.
Wij maken doorgaans vaste prijsafspraken vooraf.
.
.
BEDRIJVEN
.
Boekhouding per maand of kwartaal
Aangifte omzetbelasting (BTW)
Opstellen jaarstukken
Aangifte inkomstenbelasting van u en uw eventuele partner
Archivering van uw administratie
Advies en begeleiding o.a. van starters
Begeleiding van belastingcontroles
.
PARTICULIEREN
.
Aangifte inkomstenbelasting
Aanvraag zorg- en/of huurtoeslag
Bij erès accountancy-belastingen te Boskoop vinden MKB-ondernemers een ervaren, betrokken en gekwalificeerd accountant en belastingadviseur. Een adviseur als sparringpartner die niet gefocust is op de declaratie maar op toegevoegde waarde en service voor de ondernemer.
De dienstverlening wordt gekenmerkt door pragmatische professionaliteit, een cliëntgerichte houding met een concurrerende tariefstelling. Dit betekent dat een doelgerichte no nonsens werkwijze gecombineerd wordt met deskundigheid en een open, directe communicatie met cliënten. Ervaar het verschil!
Ik heb 3,5 jaar gewerkt bij de Belastingtelefoon als tweedelijner. Dwz een uitgebreide kennis over IB-particulier, lijfrente, Kew,toeslagen en veel meer, waar het eerste contact niets van weet. Ik doe dit werk graag en ben fiscaal goed onderlegd en weet dat ik hier veel meer mee moet doen.Ook ben ik goed in administratie, papierwerk op orde brengen en ik hou van uitzoekwerk.
Ik kan voor u het gehele jaar de administratie op orde houden en de aangiftes+toeslagen doen. Ook weet ik raad met bezwaren, ambtshalve verminderingen en alle regels die er zijn. Ik werk snel en ben integer.
Bouffantes is uw rechterhand op financieel gebied. Met haar jarenlange ervaring is zij uw partner op het gebied van ondersteuning en outsourcing van uw financiële administratie.
Bouffantes verzorgt uw administratie, geheel of gedeeltelijk, en vertaalt de cijfers in de door uw gewenste rapporten en verslagen. Wij maken daarvoor gebruik van onze systemen of, als u dat wilt, van uw eigen systeem.
Bouffantes beschikt over een netwerk van betrouwbare partners. Wij hebben contacten met experts op het gebied van fiscaliteiten, pensioenen, ziekteverzuim, juridische zaken, enzovoorts.
Ik ben een accountant (AA) en eigenares van het accountantskantoor Accountant4all gevestigd in Voorburg. Ruim 20 jaar werkzaam in de accountancy en ervaringen opgedaan in diverse branche.
Uw financiële zaken onderbrengen bij een accountantskantoor bent u zeker van dat u voldoet aan alle wettelijke eisen m.b.t. boekhouding, rapportage en diversen aangiften. Uiteraard probeer ik alle fiscale voordelen voor u uit te halen.
Specialisatie: opstellen van jaarrekening, aangifte inkomstenbelasting, BTW, vennootschapsbelasting, salarisadministratie en administratieve ondersteuning.
Van der Veen & Partners, géén alledaagse financieel adviseurs!
Vanzelfsprekend is uw boekhouding en belastingaangifte bij ons in goede handen en krijgt u gedegen financieel advies.
Onze meerwaarde zit hem in het koppelen van uw gegevens aan een planning, een agenda voor nu én voor de jaren die voor u liggen, als particulier en als ondernemer.
Wij leveren uitsluitend maatwerk, en maken daarom graag een afspraak met u voor een kosteloos kennismakingsgesprek:
Binnensingel 3-2, Deventer
Telefoon: 0570-610186
E-mail: info@vdv-partners.nl
Financieel advies op maat!