Boekhouder nodig? Met ruim 4.500 aangesloten boekhouders vindt u altijd de boekhouder die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van boekhouders. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de boekhouder met het beste aanbod!
Kop of Munt is de financiele dienstverlener voor de creatieve sector in Nederland. Wij zijn dol op goede ideeen, innovatie en ons werk.
Kenmerkend voor onze kantoren in Amsterdam, Delft en Purmerend is een open en informele werkwijze. Wij houden van persoonlijk contact en spreken graag duidelijke taal.
Naast financiele dienstverlening bieden we veel mogelijkheden om je zowel als bedrijf en als ondernemer verder te ontplooien. Zo richten we ons niet alleen op de cijfers, maar ook op de mensen en resultaten.
Kop of Munt, bijzonder financieel betrokken !
Ik , Lucien van Zundert ben zeer verheugd u te verwelkomen op dit medium. Sinds enkele jaren alweer ben ik onder de naam Van Zundert Consultancy mijn dienstenpakket verder aan het vormgeven. Reeds vanaf de beginjaren '80 ben ik als zelfstandig ondernemer op het gebied van Accounting, Financials en Corporate Finance werkzaam. In mijn werkwijze staan ondersteuning en het verlenen van diensten aan de klant centraal, waarbij het persoonlijk contact en streven naar een duurzame relatie voorop staat. Dit voor 7 dagen per week tegen de meest concurrerende tarieven.
Mijn bedrijf houdt zich bezig met:
- advies over strategie, beleid en hoe dit te koppelen aan de daadwerkelijk business
- doorlichten van de financieel administratieve organisatie
- ondersteuning bij financieringsaanvragen en verantwoording richting geldverstrekker
- ondersteuning bij tijdelijke tekorten in de financiële organisatie
- training van medewerkers, zowel financials als non financials
- ontwikkelen van stuurmodellen
- cash management en liquiditeitsplanning
- voorbereiding op de accountantscontrole
- sparring partner directie en management
De boekhouder voor alle ondernemers!
Onze ervaren boekhouders staan klaar om je te assisteren bij jouw financiële administratie, zodat jij je volledig kunt richten op jouw onderneming.
Wij leveren de volgende diensten:
- Volledige administratie voor eenmanszaken, zzp'ers, VOF en B.V.'s
- Aangifte inkomstenbelasting (IB)
- Aangifte vennootschapsbelasting (VPB)
- Aangifte dividendbelasting
- Voeren salarisadministratie
- Opstellen jaarrekening
- Deponeren jaarrekening bij de KvK
- Uw administratie wordt gevoerd in Jortt of Moneybird.
Accountancy wordt bijna altijd toegepast voor controle van de cijfers. Het samenstellen van de jaarrekening en het verzorgen van aangiftes. Meestal ver nadat het jaar is afgelopen. Harmoney Control doet het anders.
Met ons is uw administratie zorgvuldig georganiseerd en adequaat geautomatiseerd. Gedurende het jaar is het nodige besproken, geanalyseerd en verbeterd. Uw jaarrekening en aangiftes zijn dan eenvoudig het resultaat van ons controlproces. Dit kost u minder, is effectiever en u kunt blijven vooruitkijken in plaats van bezig zijn in het verleden.
Toorman is een accountantskantoor dat samen met andere accountants en belastingadviseurs de klant centraal stelt. Het kantoor bevindt zich in het centrum van Amsterdam waar het zich richt op vrije beroepen, midden en klein bedrijf, stichtingen, vves , verenigingen en particulieren. Klanten worden geholpen op het gebied van accountancy, belastingen maar ook op het gebied van IT(-audit). Hoogwaardige dienstverlening gaat samen met een scherpe prijs. Onze aanpak is praktisch gericht en flexibel. Meedenken, zeker in deze moeilijke tijden vinden wij belangrijk.
Vlietstra Belastingadvies richt zich op particulieren voor de aangifte inkomstenbelasting en de toeslagen en op ZZP-ers en kleine zelfstandigen voor het voeren van de bedrijfsadministratie en het opstellen van de jaarrekening. Vlietstra Belastingadvies onderscheidt zich door persoonlijke aandacht. Wij vinden het belangrijk om op de hoogte te blijven van veranderingen in de omstandigheden van cliënten. Op die manier kunnen wij het juiste advies geven op het moment dat u het nodig heeft. Voor meer informatie kunt u kijken op www.vlietstra-belastingadvies.nl
Provenu Administraties: Uw Vakkundig Full-Service Administratiekantoor
Bij Provenu Administraties staan we voor vakkundigheid, betrouwbaarheid en volledige ontzorging op het gebied van administratie en belastingen. Wij bieden een full-service dienstverlening waarmee we ondernemers ondersteunen van A tot Z. Van het verwerken van de dagelijkse administratie tot het opstellen van jaarrekeningen en het verzorgen van fiscale aangiften, zoals omzetbelasting, vennootschapsbelasting en inkomstenbelasting. Ook de salarisadministratie nemen wij u graag uit handen
CP Administratie en Belastingadvies is een administratiekantoor, gevestigd in Leeuwarden, die zich wil onderscheiden van andere administratiekantoren. Door jarenlange ervaring bij accountantskantoren kan een hoogwaardige dienstverlening worden geleverd tegen de prijs van een administratiekantoor.
Wij richten ons vooral op de kleinere ondernemingen in het MKB, de ZZPer, stichtingen en verenigingen. Vanwege onze enorme fiscale kennis kunnen wij ervoor zorgen dat de grootste kostenpost, namelijk de belastingdienst, zoveel mogelijk geminimaliseerd wordt.
Na een periode van meer dan twintig jaar in verschillende administratieve functies, waaronder een paar jaar bij een groot accountantskantoor werk ik als zelfstandig gevestigde boekhouder/administrateur. Veel van mijn klanten zijn (kleine) zelfstandigen, winkeliers en zzp, waarvoor ik de gehele administratie doe. Van soms letterlijk de schoenendoos tot en met inboeking van de mutaties en verslaglegging. Uiteraard ook de btw en ib aangiftes en advieswerk. Het werk doe ik grotendeels alleen, deels bijgestaan door mijn vrouw, die uiterst secuur mij assisteert.
Sterk zijn in de diensten die wij aanbieden met duidelijke afspraken voor het maximaal haalbare resultaat. Bij onze werkwijze leggen wij de nadruk op het samenwerken met specialisten en ondernemers. Kennis delen, opdrachten gunnen en netwerken zijn de pijlers van onze formule.
De ondernemer kan bij ons profiteren van het aanbod aan diensten dat wij hebben geselecteerd om zijn bedrijf naar een hoger niveau te tillen. Dit is volgens ons het nieuwe werken anno nu.
Wij werken met vaste tariefafspraken voor de ZZP'er en het MKB tot 25 man personeel.
Administratiekantoor Hoogendam kan de volledige financiële administratie van (beginnende) ZZP'ers, eenmanszaken en MKB'ers uit handen nemen.
Dit kantoor is opgericht door 2 ervaren accountants met jarenlange werkervaring o.a. bij een internationaal accountantskantoor alsmede binnen de forensische opsporing.
Wij zijn gespecialiseerd in het uitvoeren van de complete administratie, belastingtechnische vraagstukken, het opstellen van de jaarstukken en overige adviesvraagstukken. Indien gewenst kunnen wij ook de particuliere belastingaangifte verzorgen.
Welkom bij de boekhouder uit de regio Uitgeest
Administratiekantoor DMQ Administratie en Advies is een administratiekantoor & belastingadvieskantoor uit de regio Noord-Holland en richt zich op de startende ZZPers en MKB ondernemers en de middelgrote MKB ondernemers. Naast het verzorgen van de administratieve en fiscale diensten, zoals het verzorgen van de administratie, opstellen van fiscale aangiften en jaarrekeningen, mag u van ons nog meer verwachten.
Wij zijn gespecialiseerd in startersbegeleiding.
www.dmq-aa.nl
info@dmq-aa.nl
06-41792264
Wij zijn een administratiekantoor dat u graag helpt. Met uw administratie, met belastingzaken en verder alle uitdagingen waar u als ondernemer voor staat. Ons kantoor telt inmiddels 10 vestigingen die alle op kleinschalige en persoonlijke wijze ondernemers helpen ondernemen. Wij hebben vaste prijzen die concurrerend zijn in de markt. Zonder extra facturen als u een keer belt of langs komt met vragen. De kwaliteit blijft daarbij hoog in het vaandel staan, wij zijn aangesloten bij de Nederlandse Orde van Administratiekantoren en Belastingconsulenten NOAB.
Batenburg Adviseurs richt zich met name op particulieren en ondernemers in het midden- en kleinbedrijf. Daarnaast kunnen starters terecht voor ondersteuning en begeleiding bij het opstarten van een eigen onderneming en verdere adviezen. Batenburg adviseurs onderscheidt zich door de persoonlijke aandacht, deskundigheid en flexibiliteit. En als belangrijkste: u weet bij ons van te voren wat u gaat betalen, zonder verrassingen achteraf. Interesse om ook uw administratieve- en belastingzaken zorgeloos uit handen te geven? Neemt u dan gerust even contact op.
Klant is koning: wij denken met u mee!
Administratiekantoor Derks is in 2007 opgericht door Karel Derks. Hij heeft ruim 6 jaar gewerkt bij een groot accountantskantoor. Hij zag echter steeds meer, ook bij andere grotere kantoren, dat alles draaide om de factuur en steeds minder om de klant. Voor hem is dit de reden geweest om te zoeken naar andere mogelijkheden om zijn kennis te gebruiken. Hij is zijn eigen administratiekantoor gestart. Wij proberen ons altijd te verplaatsen in de situatie van onze klant en juist op die manier met ze mee te denken.
Ik zal mijzelf even voorstellen. Mijn naam is Deveron Wassink, 29 jaar en als ondernemer gevestigd in de binnenstad van Middelburg. Vooral dingen niet moeilijker maken dan dat ze zijn is mijn motto. Doordat ik geen onnodige kosten maak voor bijvoorbeeld een receptioniste, kantoor of lease-auto ligt mijn uurtarief lager dan gemiddeld. Mijn werkzaamheden voer ik uit vanuit huis, waar ik uiteraard mijn ''home office'' tot mijn beschikking heb. Neem vrijblijvend contact met mij op om de mogelijkheden te bespreken. Graag tot binnenkort!
Als professional organizer help ik mensen, bijvoorbeeld na een ingrijpende gebeurtenis zoals een verhuizing, scheiding of overlijden, bij het creeren van rust, ruimte en overzicht. Dit kan op huishoudelijk, administratief en financieel gebied of een ander gebied waarin ze vastlopen.
Daarnaast werk ik als boekhouder (ook nog parttime in loondienst). Zowel voor particulieren en zzp'ers kan ik de administratie uit handen nemen en BTW- en IB aangiftes verzorgen. Ook voor advies bij het opstarten van een administratie bent u bij mij aan het goede adres.
Accountancy - Belastingadvies - Consultancy - Dashboards.
Full service bedrijfsadministratie, alle belastingaangiften, fiscale optimalisering, financiële planning, advisering aan de hand van dashboards. Onze academisch geschoolde ervaren accountants en fiscalisten staan garant voor deskundige dienstverlening.
Voor al uw bedrijfsfinanciën kunt u terecht bij KENDR.
Waarom KENDR?
– deskundig & betrouwbaar
– modernste technieken
– aantrekkelijke tarieven
– persoonlijk contact
– specialist in mkb en zzp
Accountancy - Belastingadvies - Consultancy - Dashboards.
Full service bedrijfsadministratie, alle belastingaangiften, fiscale optimalisering, financiële planning, advisering aan de hand van dashboards. Onze academisch geschoolde ervaren accountants en fiscalisten staan garant voor deskundige dienstverlening.
Voor al uw bedrijfsfinanciën kunt u terecht bij KENDR.
Waarom KENDR?
– deskundig & betrouwbaar
– modernste technieken
– aantrekkelijke tarieven
– persoonlijk contact
– specialist in mkb en zzp
Accountancy - Belastingadvies - Consultancy - Dashboards.
Full service bedrijfsadministratie, alle belastingaangiften, fiscale optimalisering, financiële planning, advisering aan de hand van dashboards. Onze academisch geschoolde ervaren accountants en fiscalisten staan garant voor deskundige dienstverlening.
Voor al uw bedrijfsfinanciën kunt u terecht bij KENDR.
Waarom KENDR?
– deskundig & betrouwbaar
– modernste technieken
– aantrekkelijke tarieven
– persoonlijk contact
– specialist in mkb en zzp
Dit bedrijf verwerkt uw administratie, o.a,:
1. Facturen maken.
2. Inboeken verkoopfacturen.
3. Inboeken inkoopfacturen.
4. Debiteurenbeheer.
5. Crediteurenbeheer.
6. OB-aangifte (4x per jaar)
7. IB-aangifte (1x per jaar)
8. Balansen en jaarrekeningen maken (1x per jaar).
Ik werk ook met abonnementen per maand.
De uurprijs is € 35,00 per uur.
Ik vul ook de aangifte belastingen in voor particulieren.
Ik volg ieder jaar de belastingcursus van de FNV. Dan komen alle nieuwe dingen aan bod, die veranderen voor de aangifte van 2019.
Accountancy - Belastingadvies - Consultancy - Dashboards.
Full service bedrijfsadministratie, alle belastingaangiften, fiscale optimalisering, financiële planning, advisering aan de hand van dashboards. Onze academisch geschoolde ervaren accountants en fiscalisten staan garant voor deskundige dienstverlening.
Voor al uw bedrijfsfinanciën kunt u terecht bij KENDR.
Waarom KENDR?
– deskundig & betrouwbaar
– modernste technieken
– aantrekkelijke tarieven
– persoonlijk contact
– specialist in mkb en zzp
Wij zijn uw partner die ondersteunt in de continuïteit en flexibiliteit van uw onderneming op het gebied van financiële, fiscale en juridische advisering en tevens op alle aspecten van de salarisadministratie; een partner die bedrijfsprocessen en capaciteitsvraagstukken herkent. U rekent daarbij op een accurate aanpak en op maat gesneden oplossingen van uw risicoprofiel.
Wij helpen u uw uitdagingen te realiseren en kijken met u vooruit. Of het nu gaat om advisering, uitvoering of detachering. Wij zoeken in elke situatie naar een passende oplossing.
York Accountants staat voor:
Zicht op uw zaak!
In onze aanpak stellen wij u centraal. Uw vragen, wensen en behoeften geven vorm aan onze dienstverlening. Deze benadering vindt u bijvoorbeeld terug in onze werkwijze en de samenstelling van ons team. Via ons heeft u niet alleen toegang tot kennis, kunde en ervaring, maar beschikt u ook over een betrokken partner die zijn klanten kent en elke klant op de voor hem optimale wijze ondersteunt. Een dergelijke multidisciplinaire aanpak doet recht aan de complexiteit van de moderne onderneming in het MKB.