Boekhouder nodig? Met ruim 4.500 aangesloten boekhouders vindt u altijd de boekhouder die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van boekhouders. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de boekhouder met het beste aanbod!
Voor iedere onderneming is het noodzakelijk om de juiste investerings- en financieringsbeslissingen te nemen. Niet alleen kijken naar het boekhoudkundig verleden, maar juist weloverwogen investeren in de toekomst. Hiervoor is het noodzakelijk om beslissingen te baseren op de juiste informatie.
Deze informatie is dermate belangrijk voor de continuïteit van uw organisatie dat de wetgever u als bestuurder de verplichting oplegt om zorg te dragen voor een gedegen informatie voorziening (de zogenaamde "administratieplicht").
U bent door deze verplichting, als bestuurder, aansprakelijk voor alle schade die ontstaat door onvoldoende aandacht voor de digitale informatie voorziening en de beveiliging daarvan binnen uw organisatie.
CYSE is een full service kantoor op het gebied van Cyber Security & Risk Management.
Onderdeel van onze integrale, high-end dienstverlening is het verzorgen van passende oplossingen om uw bestuurlijke info...
Administratiekantoor Barnfield is een allround boekhoudkantoor dat zich heeft gespecialiseerd in de administratie voor kleine ondernemers zoals ZZP'ers en freelancers. Ook het begeleiden van starters behoort tot de mogelijkheden.
We werken met een vast tarief vanaf € 79,50 per maand.
We combineren een moderne werkwijze met een persoonlijke aanpak. De tijd van het maandelijks brengen van een stapel facturen en bonnetjes naar de boekhouder is voorbij. Administratiekantoor Barnfield werkt met de modernste boekhoudsoftware van Exact online. U als klant krijgt de beschikking over onze APP waarmee U zelf, door het maken van een foto, de bonnetjes en de facturen heel eenvoudig digitaal kunt aanleveren. Ook het aanleveren van bankafschriften is bij een zakelijke rekening bij de meeste banken niet meer nodig. We maken een automatische bankkoppeling en dagelijks worden de mutaties in de boekhouding ingelezen, zonder dat u als klant hi...
Krijgt u de thuisadministratie niet meer op orde? Heeft u geen zicht op de inkomsten en uitgaven? Kunt u rekeningen niet meer betalen? Zijn er schulden ontstaan? Opent u uit angst de post niet meer?
Vitaventus biedt persoonlijke begeleiding voor mensen met financiële problemen.
Wat biedt Vitaventus?
Begeleiding bij het ordenen en structureren van uw thuisadministratie.
Inzicht geven in uw financiële situatie.
Informeren en begeleiden bij aanvragen inkomensverruimende regelingen.
Begeleiding bij bezuinigingsmogelijkheden en aanpassingen in uw budget.
Betalingsachterstanden en schulden in kaart brengen.
Bieden van budgetbeheer en begeleiden bij doorverwijzing naar schuldhulpverlening.
Ondersteunen, motiveren en stimuleren, zodat u zich zelfstandig weer kunt redden.
Aanleren van benodigde vaardigheden.
Vitaventus werkt voornamelijk in de avonduren en in het weekend, waardoor u tijdens het traject ...
Climb2Success is dat andere administratiekantoor. Wij nemen u de zorg van uw financiële administratie uit handen. Maar we doen meer. Ons bureau biedt u financiële diensten gecombineerd met interculturele training en coaching binnen uw organisatie. Bent u een ZZPer, MKBer of multinational? Nederlandstalig of anderstalig? Bij ons is uw boekhouding in goede handen. En ook nog voor een aantrekkelijk tarief. Schakel ons in voor uw boekhouding, dan kunt u ontspannen ondernemen.
Accountant van de toekomst
Steeds meer bedrijven hebben de behoefte om synergie te creëren tussen de financiële en bedrijfseconomische bouwstenen van hun organisatie. Daarom houdt Climb2Success zich ook bezig met de mens en het proces achter de getallen. Naast de verzorging van uw boekhouding, belastingaangiften en jaarrekening, bieden wij u een innovatieve aanpak voor het oplossen van managementproblemen, kostenvermindering en verhoging van u...
. Financiële Administratie:
Bij Duurzaam Administratie en Advies verzorgen we uw financiële administratie met oog voor duurzaamheid en efficiëntie. Onze aanpak is gericht op het opbouwen van een lange termijn relatie en het maximaliseren van uw financiële processen. We streven naar transparantie in al onze diensten en bieden persoonlijke begeleiding om ervoor te zorgen dat uw administratie soepel verloopt en voldoet aan uw behoeften en doelstellingen.
2. Belastingaangiftes:
Kies voor Duurzaam Administratie en Advies voor transparante en nauwkeurige belastingaangiftes. Wij nemen de zorgen uit handen door uw belastingaangiftes efficiënt en tijdig af te handelen, zodat u zich kunt richten op uw bedrijf. Onze deskundigheid in belastingzaken en persoonlijke begeleiding zorgen ervoor dat u vol vertrouwen kunt voldoen aan uw fiscale verplichtingen.
3. Advies:
Bij Duurzaam Administratie en Advies bieden we niet...
Beste ondernemer,
Ben je op zoek naar een betrouwbaar administratiekantoor in Utrecht dat jou volledig ontzorgt op boekhoudkundig gebied? Dan ben je bij Beslifinance aan het juiste adres!
Wij bieden complete administratieve ondersteuning voor ZZP’ers, eenmanszaken, BV’s, NV’s, VOF’s en stichtingen – en dat tegen een vast maandbedrag vanaf slechts €85,- ex. BTW, zonder verborgen kosten.
________________________________________
Speciaal aanbod: het volgende kwartaal volledig GRATIS!
Start nu met Beslifinance en ontvang de eerste drie maanden boekhouding helemaal kosteloos – geen kleine lettertjes, gewoon een vliegende start voor jouw bedrijf.
________________________________________
Wat krijg je bij ons vaste tarief?
â Verwerken van bonnen en facturen
â BTW-aangifte
â Inkomstenbelasting (IB-aangifte)
â Controle van je administratie
â Jaarrekening opstel...
Je bent ondernemer, maar ben je ook boekhouder?
Je bent zzp’er met vakmanschap hoog in het vaandel. Het liefst doe jij de hele dag waar je goed in bent. Als stukadoor, nagelstyliste, masseuse, schilder, stratenmaker, keukenmaker, wedding planner en hovenier volg jij je passie.
Maar ben je ook als boekhouder in de wieg gelegd? Heb je je bedrijfsadministratie en belastingzaken op orde? Kun je de Belastingdienst en eventuele financiers snel inzicht geven in je bedrijfsresultaten en prognoses?
Hét administratiekantoor voor de ZZP’er
Veel ondernemers en vakmensen krijgen stress van wettelijke verplichtingen zoals het bijhouden van de boekhouding en het tijdig doen van de aangiftes omzetbelasting. Ondernemers die willen groeien, moeten financiers inzicht geven in bedrijfsresultaten en prognoses. Als dat niet kan, smelten de ambities en groeikansen weg als sneeuw voor de zon. Laat het niet zover komen. Schakel mij in...
Een professionele relatie die persoonlijk is, daar geloven wij in.
Dat maakt een relatie sterk en duurzaam. Voor ons dé voorwaarden voor succes. We bieden je met Finovion dan ook graag het beste van twee werelden: een professioneel landelijk werkend financieel adviesbureau met een persoonlijk aanspreekpunt bij jou in de buurt.
Dit betekent voor jou als klant dat je lokaal contact houdt met steeds dezelfde financieel deskundige. Een vertrouwenspersoon die je niet alleen ontzorgt in repeterend administratief werk. Maar die je ook in begrijpelijke taal uitleg geeft over je cijfers én gevraagd en ongevraagd met je meedenkt over je complete bedrijfsvoering. Zo helpen we je te anticiperen op toekomstige ontwikkelingen.
Tegelijkertijd kunnen we als landelijk netwerk ervoor zorgen dat de continuïteit van onze dienstverlening nooit in gevaar komt. Want wat er ook gebeurt, onze werkzaamheden voor al onze klanten lopen ...
AKSO BV is een administratiekantoor dat zich met name richt op startende en gevestigde ondernemers in het midden- en klein bedrijf (MKB). Bij AKSO staan kwaliteit, maatwerk, persoonlijk contact, goede service en een scherpe tarifering hoog in het vaandel.
Maar wat AKSO zo uniek maakt is dat zij onderdeel is van Solvid Ondernemen. Solvid Ondernemen adviseert sinds 2002 zelfstandig ondernemers in de breedste zin van het woord: van het regelen van een financiering tot een volledige bedrijfscan, van een haalbaarheidsonderzoek tot een Quick Scan. Door met AKSO in zee te gaan zult u naast een professionele verwerking van uw administratie profiteren van gratis doorlopende adviezen op allerlei gebieden. Hierbij kunt u denken aan een jaarlijkse Quick Scan of tussentijdse kostenbesparende adviezen. Door deze krachtige synergie is AKSO in staat u een breed pakket van diensten aan te bieden en kunnen wij veel sneller anticiperen op uw persoonlij...
CijferMeester A. van de Pol is een klein en informeel administratiekantoor in Opheusden, dat zich voornamelijk richt in het uitvoeren van administratieve diensten voor bedrijven in het midden- en kleinbedrijf. Maar niet alleen ondernemingen, ook starters en particulieren willen wij graag van dienst zijn. Voor het opstellen van een gedegen ondernemersplan c.q. meerjarenplan staan wij u graag terzijde!
Uit ervaring weet ik dat het belangrijk is om goed op de hoogte te zijn van de gang van zaken in uw onderneming. Zodoende is het mogelijk om adequaat te kunnen inspelen op de relevante ontwikkelingen die zich zowel binnen en buiten uw onderneming voordoen. Een goed gevoerde administratie staat ten dienste van de onderneming en niet andersom!
Als u geld en tijd wilt besparen en zich volledig wilt richten op de kerntaken van uw bedrijf (het ondernemen) dan kunt u uw financiële administratie met een gerust hart aan ons toevertrouwen....
Je administratie uit handen geven doe je niet zomaar. Daar zoek je een betrouwbare en deskundige partner voor. Iemand die met je meedenkt, de zorg professioneel van je overneemt en exact weet wat ze moet doen om jouw kosten zoveel mogelijk te beperken. Zowel privé als zakelijk. Iemand die begrijpt dat jouw bedrijf heel belangrijk voor je is.
Jolanda van den Berg is mijn naam. Met JB Administratie & Advies ben ik er voor jou. Heb je hulp nodig bij het opzetten of bijhouden van je (bedrijfs) administratie? Behoefte aan advies bij je belastingaangifte? Kan ik je jaarrekening voor je maken of je aangifte voor je verzorgen? Ben je starter en kun je wel iemand met een schat aan ervaring naast je gebruiken? Ik kan je helpen.
Op mijn site vind je heel veel informatie over mijn bedrijf en wat ik voor je kan doen. Een vrijblijvend gesprek is nóg beter. Kun je meteen al je vragen kwijt. Neem gerust contact op!
In 2013 heb...
L&G Administratie- en Belastingadviesbureau is gevestigd te Westervoort. Het wordt gerund door L en G Blankvoort, beiden met pensioen, maar met een jarenlange ervaring in de administratieve en fiscale wereld. Loes heeft gewerkt op de administratieve afdeling van een groot bedrijf. Gerard heeft een lang arbeidsverleden als controlerend ambtenaar bij de Belastingdienst (specialisatie inkomstenbelasting, inlenersaansprakelijkheid). Na hun pensionering zijn ze gestart met een administratie- en belastingadviesbureau.
Wij richten ons met name op particulieren, kleine ondernemers in het MKB-segment (geen BV's), zelfstandigen, freelancers, ZZPers, vrije beroepsbeoefenaren en starters.
Door de (bewust gekozen) bescheiden omvang zijn de lijnen naar de cliënten kort en kan snel en adequaat gereageerd worden op wensen en behoeften van de cliënten.
Wij bieden u:
-een persoonlijke en deskundige begeleiding en dienstverlening
...
Liqide Adviseurs is een allround advieskantoor voor belasting- en bedrijfsadviezen en het voeren van (complexe) boekhoudingen en personeelsadministraties. Daarnaast zijn wij specialisten op het gebied van controlling, inrichting en koppeling van online administraties en optimalisaties.
Liqide gelooft in synergie en biedt om die reden diensten op de volgende 3 gebieden: administratie, advies en strategie.
Innovatief, proactief, professioneel en persoonlijk; dat zijn de kernwaarden van Liqide. De combinatie tussen onze expertise en deze kernwaarden maakt dat we de ideale partner zijn om jou en je bedrijf van perfect passend advies en een gestroomlijnde boekhouding te voorzien.
?Bij Liqide begrijpen we wat ondernemers drijft; dat je heus wel weet dat administratie en fiscaliteiten belangrijk zijn, maar dat ruimte voor ondernemen het belangrijkste is. We attenderen je daarom graag op fiscale voordelen, groeimogelijkheden en op valku...
Focus je op je bedrijf, wetende dat je administratie altijd up-to-date is.
Wij zijn meer dan alleen een administratiekantoor.
Ruijs & Istesso is een laagdrempelig kantoor voor administratie en consultancy dat werkt vanuit een kantoor in Amersfoort-Noord (Vathorst).
Bij ons zal je geen 3-delig pak tegen komen maar gewone mensen zoals jij en ik.
Omdat wij een goed en prettig contact met jou als klant belangrijk vinden staat de deur altijd open om, onder het genot van een bakje koffie, je vragen te beantwoorden. Belangrijk hierbij is dat wij een duidelijk beeld hebben van jou als ondernemer en waar je naar toe wilt in de toekomst. Maar minstens zo belangrijk is hoe en wat je met je bedrijf wilt bereiken. Hierop kunnen we je administratie inrichten en jou helpen je doel te bereiken.
Voor een groot aantal klanten werken wij dagelijks de boekhouding bij, Dat doen wij dmv je bijvoorbeeld je eigen Dropbox. Onze klanten scannen dagel...
Als u op zoek bent naar een goed administratiekantoor dan bent u bij ons aan het juiste adres.
Wij nemen u graag een deel of alle administratieve werkzaamheden (administratie, loonadministratie, jaarrekening, aangiften enz.) uit handen. U wilt er geen omkijken meer naar hebben en de zekerheid dat alles goed wordt verzorgd.
Daarnaast wilt u op de juiste wijze worden geïnformeerd en geadviseerd over alle (financiële) zaken rond uw onderneming. Ook als u op zoek bent naar een sparringpartner dan bent u bij ons aan het juiste adres.
De meeste cliënten van WHG Administratie & Advies zijn al zeer lang cliënt bij ons, waarbij de meesten aangeven met name de informele omgang zeer op prijs te stellen.
Tevens wordt het regelmatige contact en het te allen tijde kunnen stellen van vragen zonder dat daar meteen weer een factuur tegen over staat zeer gewaardeerd.
WHG Administratie & Advies B.V. kan voor u alle voorko...
Administratie is voor een ondernemer of ZZP'ers die bijvoorbeeld in de bouwwereld werkt niet altijd even prettig. Na een lange dag op de werkvloer lekker languit op de bank is er vaak niet bij. De administratie roep! Doe ik wel op vrijdag denkt u dan! Maar op vrijdag gaat alleen het factuur eruit en de rest blijft liggen. En voor u het weet heeft u een heleboel kassabonnetjes, inkoopfacturen en bankafschriften leggen. Die stapel wordt alleen maar groter en groter. En dan gaat het fout bij de aangiftes van de omzet, want die moeten op tijd de deur uit. Dit is een bekend verhaal bij veel van de kleine ondernemers en zelfstandigen zonder personeel. Resultaat, veel onnodige boetes, naheffingsaanslagen en dwangbevelen. Maar wat nog erger is. Een grote puinhoop van een administratie. Hoe kom je eruit en hoe maak je er een gedegen boekhouding van? Nou! Daar zijn wij voor!!!
Het voordeel van een administratie buiten de deur is dat u allee...
AHEAD is een persoonlijk, laagdrempelig full-service accountantskantoor die u alle administratieve, belasting- en personeelszaken uit handen neemt.
Vanuit een 300-jaar oud monumentaal pand in het centrum van Kollum helpt AHEAD bedrijven en ZZPers op financieel en administratief gebied. Je stapt bij ons zonder afspraak binnen. Voor advies kan je gewoon bellen zonder dat de meter meteen tikt en processen zijn zodanig geautomatiseerd dat het als ondernemer zo makkelijk mogelijk is gemaakt door slimme online oplossingen. Hierdoor gaat alles snel, digitaal en eenvoudig.
De meeste ondernemers willen gewoon hun werk doen. Boekhouding, salarisadministratie, btw-aangifte en dergelijke zijn niet ieders favoriete klus. Uitbesteden is een uitkomst en voordeliger dan men vaak denkt. Bovendien geven we advies hoe je op basis van de cijfers in de toekomst kan handelen. Is investeren verstandig, of loont het om personeel aan te nemen? Vooruit kij...
Finovion Zwolle ontzorgt ondernemers op financieel gebied in de ruimste zin van het woord.
Hoe actueel zijn de cijfers van uw administratie?
Grote kans dat u geduld moet uitoefenen tot het jaar is afgesloten en bijgewerkt. In de huidige tijd is het van belang om uw financiën goed in beeld te hebben. Daarom vinden we bij Finovion dat uw cijfers altijd inzichtelijk moeten zijn. Kies daarom Finovion Zwolle als uw betrouwbare partner in financiële zaken.
Wij staan voor u klaar voor ondersteuning bij de volgende zaken:
* Administratie
* Salarisadministratie
* Jaarrekening
* Belastingaangifte
* Managementrapportage
* Controlling
* Sparringpartner directie/eigenaar
* (Bedrijfseconomisch) Advies
Grip op uw financiën met Finovion Zwolle:
Uw administratie wordt op tijdig in de boekhouding verwerkt. Met onze expertise zorgen wij ervoor dat de boekhouding voldoet aan wet- en regelgeving en begeleiden wij u d...
Beste,
Mijn naam is Patryk Przybyla en hiermee wil ik mij voorstellen als uw toekomstige boekhouder.
In 2019 ben ik begonnen met mijn eenmanszaak - Administratiekantoor ZDP in Beverwijk. Op dit moment bevindt mijn kantoor in Schiedam.
Ik beheers de Nederlandse, Engelse en Poolse taal, ik ben opgegroeid in Beverwijk waar ik met niveau 4 ben afgestudeerd voor de opleiding Bedrijfsadministrateur.
Na het afronden van mijn opleiding ben ik in dienst getreden bij Tata Steel Nederland als de teamleider van de afdeling Crediteurenadministratie waar ik twee jaar stage heb gedaan tijdens mijn opleiding.
Ik was verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden:
- boeken van facturen
- opstellen van maandelijkse en jaarlijkse rapportages
- in contact blijven met klanten (service desk werkzaamheden)
- opstellen van winst- en verlies balans
In 2019 heb ik besloten om met mijn eigen eenmanszak te starten waarmee ik tot nu toe bezig ...
VDGC richt zich met haar dienstverlening met name op het midden- en kleinbedrijf, alhoewel wij ook een aantal grotere bedrijven tot onze opdrachtgevers mogen rekenen.
Een kleinere groep cliënten komt uit de particuliere hoek.
Binnen onze dienstverlening onderscheiden we vier disciplines: accountancy, fiscaliteit, administratie en Salarisverwerking (Salaris Online). Voor meer informatie verwijzen wij naar het hoofdstuk Salaris Online.
Elke discipline kent weer een breed scala aan financiële diensten, waarvan wij onderstaand een uitgebreide selectie geven.
Accountancy
Controle-opdrachten
Samenstellingsopdrachten
Beoordelingsopdrachten
Bijzondere opdrachten
Opzetten en beoordelen van administratieve organisatie en interne beheersing
Verzorgen van subsidie-aanvragen
Opstellen van tussentijdse financiële verslagen
Begeleiden bij het opstellen van ondernemingsplannen
Opstellen van diverse soorten be...
FINSZ: Financiële grip op uw zaak
Natuurlijk kan elk administratiekantoor orde aanbrengen in uw administratie. Maar weten ze ook welke keuzes u elke dag moet maken, voor welke uitdagingen u staat en welke vragen u heeft?
Finsz gelooft in de kracht van een persoonlijke benadering. Net als het feit dat wij graag een stapje verder gaan dan de uitvoering. Natuurlijk mag u een snelle, betrouwbare en secure dienstverlening verwachten. Maar bij ons profiteert u daarnaast van het feit dat we ook adviseren. Op accountantsniveau. We hebben namelijk dezelfde kennis en papieren in huis, maar rekenen geen hoge tarieven.
Het motto van FINSZ is: financiële grip op uw zaak. Klantgericht, efficiënt, deskundig, betrouwbaar en flexibel. Tevreden klanten, daar draait het bij ons om. Cijfers zijn voor FINSZ niet zomaar cijfers. Dat wat voor u rompslomp is, is onze passie. Wat bij u misschien haastwerk is, heeft bij ons de hoog...
Onze diensten
Je kan bij Van De Pas Administratie terecht voor een breed pakket aan diensten. Jij kunt zelf bepalen welke diensten je wenst af te nemen, wij werken hiervoor met verschillende pakketten.
Onze dienstverlening omvat de volgende taken:
Administratie
Full-service: Boekhouding, belastingaangiften en jaarstukken
Online jouw complete administratie in te zien
Ongekend gemak: Wij verwerken uw administratie volledig naar jouw wensen
Vaste prijs: Wij werken met een vast maandtarief voor zorgeloos ondernemen
Advies
Verzorgen van aangiftes bij de Belastingdienst
- Inkomstenbelasting
- Vennootschapsbelasting
- Omzetbelasting
- Communicatie met de Belastingdienst namens jou over jouw belastingzaken indien van toepassing Advies voor startende ondernemers: Je kiest voor Van De Pas Administratie vanwege proactief advies, transparant, meedenken met de klant.
Diensten
- Van De Pas Administratie is een full-service kan...
Jazz richt zich met name op de startende ondernemer, de ZZP-er, de eenmanszaak (met of zonder personeel) en de V.O.F. maar onderscheidt zich door de jarenlange ervaring aan de detailhandel kant, waardoor zij zich goed kan verplaatsen in de ondernemer en zijn of haar onderneming. Hoewel Jazz zich met name richt op bovengenoemde ondernemingen, kan je natuurlijk ook bij Jazz terecht als je een B.V. hebt.
Jazz begrijpt dat jij als ondernemer geen interesse hebt in boekhoudkundige termen, maar dat je gewoon wilt weten hoe je er voor staat in je onderneming, dat jij een helder antwoordt wil op jouw vragen en dat je zeker wilt weten dat je administratie in kundige handen is, zodat jij met je onderneming bezig kan zijn.
Je kunt als ondernemer bij Jazz terecht voor advies, het verzorgen van de gehele administratie of een gedeelte hiervan, aangiftes omzetbelasting (btw), aangifte inkomstenbelasting, het opmaken van de jaarrekening, het in...
MPR Accountants B.V. is een accountantskantoor dat zich specialiseert en zich richt op de behoeften van het Midden -en Klein Bedrijf (MKB). Wij staan voor hoogwaardige kwaliteit op gebied van fiscale advisering, assurancediensten en administratieve dienstverlening.
Naast de opdrachten die ons op directe wijze bereiken, fungeren wij als verlengstuk voor administratiekantoren en accountants die gebruik willen maken van de specialistische kennis en ervaring die bij onze professionals aanwezig is.
Onze filosofie is cliëntgerichtheid in denken en doen. Wij denken kritisch en proactief met u mee teneinde tot adequate oplossingen te komen zodat u zich kan richten op uw onderneming.
De expertise, kennis en kunde van onze specialisten is van veel waarde. Dit is echter niet de enige basis waarop MPR Accountants oplossingen kan bieden die onze cliënten echt helpen. Onze specialisten combineren niet alleen de aanwezige expertise...
D. Tak AdministratieKantoor geeft kantoorondersteuning op de gebieden waar u dat nodig heeft. Structureel of incidenteel, voor een bepaalde of onbepaalde tijd, een vastgesteld project, particulier of zakelijk etc. De werkzaamheden worden op mijn eigen kantoor uitgevoerd. Hieronder heb ik voor u een aantal mogelijke werkzaamheden opgesomd. Uiteraard ben ik bereid in een vrijblijvend gesprek een en ander persoonlijk toe te lichten.
Administratieve ondersteuning:
Administratie bijhouden en regelen kan een tijdrovende klus zijn. Alle werkzaamheden die onder het begrip administratie vallen, kunnen aan mij worden uitbesteed. U kunt hierbij denken aan het bijhouden van archief, telefonisch verkeer van en naar uw klanten, het uitwerken/nabellen van offertes, uitwerken van correspondentie, factureren, bijhouden van uw debiteuren en crediteurenadministratie, uw relatiegegevensbestand bijhouden en agendabeheer etc.
Tevens heb ik 15 jaar erva...