Boekhouder nodig? Met ruim 4.500 aangesloten boekhouders vindt u altijd de boekhouder die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van boekhouders. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de boekhouder met het beste aanbod!
Quintax kiest voor lange en bestendige relaties met haar klanten. Wij investeren tijd in onze klanten. De wensen van de klant vertalen we naar een behandel en communicatieplan. Daarmee werken we aan het dossier op een heldere wijze.
Administratiekantoor welke is opgericht door 3 ex-medewerkers van een groot landelijk accountantskantoor.
Specialiteiten:
- Managementinformatie
- Jaarrekening
- Fiscale werkzaamheden
- Salarisadministratie
- Bedrijfsadvies
ik ben als fiscaal adviseur werkzaam voor diverse particulieren , bedrijven en organisaties
Gedurende 25 jaar werkzaam geweest bij een van de big four accountants en belastingadviseurs kantoren.
Daarna werkzaam in de MKB praktijk
Administraties en belastingen, organisatieadvies. Gericht op midden - en kleinbedrijf. Expertise in (groot)handel, in- en export, industrie, bouw, interim management. Wij werken indien gewenst on site op het kantoor van de klant.
Ik verzorg aangiften en beantwoord vragen - ook de meer ingewikkelde vragen - over inkomstenbelasting, omzetbelasting, schenk- en erfbelasting. Eén van mijn specialismen is de eigen woning in de aangifte inkomstenbelasting.
Voor info kijkt u even op onze website.
Wij maken graag een afspraak met u voor een vrijblijvend en gratis kennismakingsgesprek.
Wij werken uitsluitend met vaste maandprijzen.
Met vriendelijke groeten ,
John van den Heuvel
Startend administratiekantoor met de bedoeling om dit langzaam uit te breiden naar een fulltime administratiekantoor. Vanwege het feit dat ik het momenteel naast mijn huidige baan in loondienst doe kan ik de tarieven laag houden.
Klein administratiekantoor met veel ervaring, gericht op MKB, samenwerking met accountant indien noodzakelijk.
Loonadministratie, BTW, jaarrekeningen, VPB.
Grote diversiteit.
Ook veel kennis van arbeidsrecht en sociale wetten.
Allround en full service kantoor voor financiele ondersteuning.
Boekhouding, salarisadministratie belastingaangiftes zowel zakelijk als privé, financieringsaanvragen, schuldsanering, advies over bedrijfsstructuur, pensioenen.
Administrateur met jarenlange ervaring in zowel administratie als zelfstandig ondernemerschap. Hecht veel belang aan vertrouwensrelatie en meedenken met de klant. Deskundig, betrouwbaar en betaalbaar.
Speciale starterstarieven.
Eigen administratiekantoor. Het verwerken van administraties, de verzorging van aangiften btw, het maken van jaarrekeningen en het verzorgen van aangiften inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting. Verder startersbegeleiding.
Administratiekantoor gericht op midden en kleinbedrijf.
Werkzaamheden:
Voeren van boekhoudingen
Verzorgen van salarisadministraties
Samenstellen jaarrekeningen
Belastingaangiften
Ondernemingplannen, begrotingen
Advisering
Voor meer informatie neem contact op via mail, whatsapp of check anders onze social media kanalen @sterkbusiness
We staan u graag tot dienst!
Via link gratis meeting op www.sterkbusiness.com voor een vrijblijvend gesprek.
De administratie volledig uitbesteden of toch liever zelf doen met hulp en controle op afstand? Het is allemaal mogelijk bij ons voor een vast bedrag per maand. Ook kunnen wij de aangifte omzet- en inkomstenbelasting verzorgen.
HJS Administraties en Belastingen biedt complete administratieve, financiële en fiscale dienstverlening, zowel voor bedrijven als particulieren.
- Financiële administratie
- Jaarrekeningen
- Belastingen (advies, aangiften)
heeft u hulp of advies nodig bij het starten van een eigen bedrijf, het omzetten naar een BV of administratieve ondersteuning in de vorm van een jaarrekening of belastingaangifte dan maken wij graag een passende offerte voor u.
Een klein kantoor met alleen de eigenaar als enige medewerker die zich thuis voelt in de administratie waarin de werkzaamheden steeds afwisselend kan zijn.
Bewust klein gebleven om de klant zo goed mogelijk te kunnen bedienen.
Verzorgen van administraties voor bedrijven in de Randstad.
Loonadministratie
Opstellen van jaarrekeningen
Verzorgen belastingaangiften
Adviezen aan het management m.b.t. de bedrijfsvoering
Analyses voor kostenbesparingen
ADVIXO is gevestigd in Zoetermeer en verzorgt de bedrijfsadministratie voor ondernemers uit het MKB en ZZP-ers die een eenmanszaak, VOF of BV bezitten. Maak het u gemakkelijk, Advixo verzorgt uw administratie, Advixo ontzorgt!
Strategisch adviesbureau met diensten in Corporate Strategy en M&A Strategy consulting. Ervaren strategie consultants met een sterke financiële/cijfermatige achtergrond die op project of freelance/interim basis inzetbaar zijn.
Wij zijn een administratie kantoor die graag een persoonlijk contact heeft met zijn klanten.
Wij helpen u met belastingaangiften, jaarrekeningen, startersvragen, belastingvraagstukken en andere administratieve uitdagingen.
ik zoek werk liefst in loondienst. Heb al mijn diploma's zoek maar voor klein aantal uren per week/maand werk.
Heb pd boekhouden, mba boekhouden PDL loonadminisratie en ervaring met Multivers, Exact compact, Snelstart etc.
Administratiekantoor gericht op het midden en kleinbedrijf.
Advisering van startende ondernemers.
Ervaring in de modebranche, ZZP,ers, horeca, dierenwinkels,dierenpensions cadeaubranche, bouwbedrijven en hoveniersbedrijven.
Accountants-/administratiekantoor gericht op de zzp'er en kleine ondernemer.
Onze vakkundige dienstverlening is persoonlijk, zeer betaalbaar en betrokken. Indien wij niet aan uw wensen voldoen, hebt u geen verplichtingen.
Verzorgen van en begeleiden van ondernemers bij financiele administratie, loonadministratie, jaarrekening, aangifte inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting, advisering aan ondernemers en ondernemingen op deze gebieden.