Boekhouder in Drenthe nodig? Met ruim 4.000 aangesloten boekhouders vindt u altijd de boekhouder die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van boekhouders. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de boekhouder met het beste aanbod!
Finovion Emmen kan uw administratie voeren, regelt alle belastingaangiftes tijdig, adviseert u hoe u meer omzet of lagere kosten kunt realiseren en dat alles tegen een aantrekkelijk vast maandelijks tarief.
Prijsindicatie gemiddeld: voor een eenmanszaak v.a. € 90 per maand, een B.V. v.a. € 175 per maand. Dit is afhankelijk van het werk wat wij vooraf inschatten.
Om de continuiteit van onze dienstverlening te verzekeren zijn wij aangesloten bij de franchiseorganisatie Finovion met meer dan 25 kantoren in heel Nederland.
Na jarenlange ervaring op een MKB accountantskantoor ben ik per 1 januari 2011 gestart als zelfstandige. Ik heb veel ervaring met het opstellen van jaarrekeningen voor bedrijven van klein tot groot en het doen van aangiften Inkomstenbelasting en Vennootschapsbelasting.
Daarnaast ben ik al meer dan 10 jaar medevennoot in het bedrijf van mijn echtgenoot en heb daardoor ook veel ervaring met de 'dagelijkse' uitdagingen waar een ondernemer mee te maken krijgt.
MW administratie en meer !
Financiële administratie en belastingaangifte
Vehof Administratie is een eenmanszaak, of beter gezegd een eenvrouwszaak. Zoekt u een persoonlijk en betrokken administratiekantoor in de buurt van Emmen? Voor laten verzorgen van uw financiële administratie of belastingaangifte? Dan bent u bij mij aan het juiste adres. Een laagdrempelig en klein kantoor dat zich vooral richt op ZZP-ers en het MKB. Maar ook als particulier kunt u bij mij terecht voor uw belastingaangifte.
CijferMeester Hoogeveen is een administratiekantoor, die met u als ondernemer meedenkt, die u altijd en overal inzicht geeft in uw administratie en (toekomstige) resultaat van uw onderneming. Een adviseur die er aan bijdraagt dat de boekhouding van uw bedrijf efficiënt is georganiseerd, die u proactief voorziet van advies waardoor u niet meer belasting betaalt dan noodzakelijk, terwijl onze kosten in vergelijking met een accountant lager en beheersbaar zijn.
SAAVO staat voor samenwerken, advies, administraties, vooruitkijken en ondernemen , waarbij wij omdenken in administratie en de ondernemer snel en duidelijk geïnformeerd wordt. Vragen worden snel beantwoord en wij denken pro-actief met de ondernemer mee. Uw administratie wordt snel bijgewerkt en is 24/7 beschikbaar. snel inzicht in onbetaalde facturen en koppeling met uw bank. Advisering en begeleiding bij alle financiële vragen die u heeft.
Herken je dit ook? Vol passie starten aan je eigen business en na een tijdje denken, wat verdien ik nu?
Help , ik heb geen overzicht meer.
Wij helpen je graag met het structureren en organiseren, daarnaast je administratie op een zo efficiënt mogelijke wijze in te richten.
Wij kunnen je helpen je bedrijf verder te professionaliseren en méér grip te krijgen op je rendement. Actief sturen op cijfers, #waardecreatie
Administratiekantoor Meijer- Heynemann is een bureau voor administratieve diensten, jaarrekeningen en
belastingaangiften in Emmer-Compascuum.
Voor een persoonlijk, kundig en betrouwbaar advies bent u bij ons aan het goede adres. We kunnen u en uw bedrijf de zorgen die u op het gebied van fiscale en administratieve zaken heeft volledig uit handen nemen. U krijgt van ons een goed product tegen een vriendelijk tarief .
20 jaar werkzaam in financiele administratie, in 2011 zelfstandig geworden, daar veel bedrijven in Hoogeveen e.o. mijn boekhoudkundige hulp vroegen. Ik hanteer een strak maar toch flexibele inrichting, waarbij verantwoording niet wordt ontlopen, vele referenties aanwezig, (op navraag worden ze verstrekt)
Ervaren in opzetten administraties (kleinere) bedrijven, snel kunnen verwerken fakturen en flexibel in te zetten
Admidie administratieve dienstverlening en belastingadvies is een klein, laagdrempelig administratiekantoor waar zowel particulieren, ondernemers als ook bijvoorbeeld een vereniging terecht kan voor de boekhouding, jaarrekening en belastingaangiften.
Na ruim 20 jaar ervaring in loondienst bij diverse accountantskantoren ben ik in 2010 een eigen kantoor gestart.
Ik ben aangesloten bij het Register Belastingadviseurs.
Welkom bij GerBrinck Administratie en Adviesbureau. Laagdrempelig en informeel, maar ook vakkundig, betrokken en informatief. In enkele kernwoorden is dit is de omschrijving van GerBrinck zoals onze klanten hem geven. Geen snelle pakken en glimmende bolides, maar korte lijnen, een luisterend oor, gedegen advies en heldere stukken. Contact met ons betekent niet direct dat de urenteller gaat lopen.
BSN is een kleinschalig administratie kantoor die de tijd neemt voor iedere ondernemer.
Wij verwerken de gehele administratie
Helpen bij het opstarten van de (online)administratie en geven tips
Doen de BTW aangiften
Maken jaarrapporten
Berekenen de inkomstenbelasting, ook voor particulieren
Denken mee met de ondernemer
We zijn flexibel en duidelijk
Wij werken met Snelstart
Ik verleen administratieve diensten aan particulieren en MKB.
Ik kan voor u de aangifte Omzetbelasting en Inkomstenbelasting verzorgen. Ook kan ik uw boekhouding periodiek voor u verzorgen tegen een vooraf overeen te komen tarief.
Ik heb ruim 25 jaar ervaring als administrateur en controller, in bedrijfsleven en bij overheid.
Ik ben in overleg voor interim klussen in te huren.
Administratie- en belastingadvieskantoor gericht op het midden- en kleinbedrijf (tot 15 FTE).
We onderscheiden ons door:
1. vaste (en vast is ook echt vast) prijzen o.b.v. abonnement,
incl. vragen en advies. Niet voor iedere vraag een factuur;
2. verregaand geautomatiseerd en daardoor goedkoop;
3. betrokken bij de ondernemer en onderneming;
Administratiekantoor voor het voeren van een complete administratie of b.v. voor een administratief / fiscaal advies.
Voor het begeleiden van starters, hulp bij het maken van uw bedrijfsplan, maar ook voor uw loon- en salaris administratie.
Wij verzorgen fiscale aangiften voor de IB, BTW, Loonbelasting, VPB.
Ook voor de particuliere aangfite
Fiscaal en financieel advies in de breedste zin van het woord. Onze kernwaarden zijn Helder, Scherp en betrokken.
Boeken van administraties;
Opstellen jaarrekeningen;
Verzorgen fiscale aangiften;
Fiscale advisering;
Etc...
Waar wij ons in onderscheiden? Persoonlijk contact en optimale advisering/belastingbesparing voor de klant.
Adviesbureau Ad Hoc is een klein administratiekantoor waarin kwaliteit het codewoord is. Van vele markten thuis (veel verschillende branches). Specialist in het begeleiden van starters, het voeren van salarisadministraties en het verzorgen van jaarrekeningen en bijbehorende aangiftes.
Vooraf een vaste prijs, nooit discussie achteraf!
Wij zijn een administratiekantoor met een ruime ervaring in het voeren van zowel financiële- als loonadministratie voor ondernemingen en vrije beroepen in het MKB.
Wij stellen uw jaarrekening op en verzorgen de aangiften OB, IB en Vpb.
Alle werkzaamheden worden uitgevoerd tegen een met u overeengekomen vast bedrag per boekjaar.
9 jaren ervaring opgebouwd bij accountantskantoor.
Nu zelfstandig ondernemer.
Doelgroep: Verzorgen van aangiften inkomstenbelasting voor paritculieren.
Verzorgen jaarrekening en fiscale werkzaamheden ten behoeve kleine zelfstandigen en zzp 'ers.
Wij werken niet via uurtarieven maar volgens vaste prijsafspraken.
JWM Advies, een klein kantoor waar uw zaken in deskundige handen zijn. Wij werken voor het MKB maar ook de ZZP-er en particulier kan bij ons terecht.
Uw doet waar u goed in bent, wij doen waar wij goed in zijn: uw administratie en aangifen.
Neem contact met ons op of vraag vrijblijvend een offerte aan!
Debia biedt verschillende diensten en producten in de zakelijke financiële dienstverlening. Zo bieden wij administratieve ondersteuning, debiteurenbeheer, incasso dienstverlening, automatisering, financiële software en HRM producten.
Zakelijke dienstverlening voor financiële- en salarisadministraties
samenstellen van jaarrekeningen
verzorgen van fiscale aangiften inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting
opstellen van prognoses
Jarenlange kennis en ervaring met opstellen, bijhouden en voeren van administraties op SPD niveau.
Daarnaast kennis en ervaring met belastingen en salarissen en juridische zaken.
Het voeren van de gehele financiele- en salarisadministratie tot en met het jaarwerk, inclusief de aangiften naar de fiscus.
Persoonlijke begeleiding, 24/7 bereikbaar.
Administratie, Ondernemersplanning, Financieel planning, Belastingen.
Ik hou van persoonlijk contact en hou van effect behalen. Zie mijn website voor meer informatie.