Boekhouder in Flevoland nodig? Met ruim 4.500 aangesloten boekhouders vindt u altijd de boekhouder die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van boekhouders. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de boekhouder met het beste aanbod!
Wij, van Uconme, helpen jouw bedrijf door de belangrijkste groeifases heen. Dit doen wij door het samenbrengen van de online marketing en administratieve diensten op één plek. Door de laatste technieken toe te passen, het gebruiken van de nieuwste tools en door op de hoogte te zijn van de trends zorgen we ervoor dat jouw bedrijf naar een hoger niveau zal gaan stijgen. Door twee tegenpolen (Online Marketing Bureau & Administratiekantoor) samen te voegen tot één geheel zorgen we voor de beste balans binnen het bedrijf en streven we samen naar succes. Nuchter. Integer. Enthousiast. De drie kernwaarden van Uconme, waarbij we samen streven naar succes. Onze omzet is jouw winst.
Online Marketing Bureau
Uconme is een online marketing bureau, waarbij onze online marketing specialisten de klanten ondersteunen tijdens de belangrijkste groeifases binnen jouw bedrijf. Met de kennis van onze online marketeers kunnen w...
Administratiebureau Sahli is een nieuw administratiebureau dat zich met name richt op starters en kleine ondernemers.
Zoals bij veel administratiekantoren staan kwaliteit, maatwerk, persoonlijk contact, goede service en scherpe tarieven bij Administratiebureau Sahli hoog in het vaandel.
Administratiebureau Sahli richt zich op boekhouden en administratie
maar voor uw Belastingaangiften en Toeslagen kunt u bij Administratiebureau Sahli terecht.
Vele mensen laten jaarlijks duizenden euros op de plank van de staatskas liggen doordat zij geen aangiftes doen , of er niet van op de hoogte zijn van wat zij terug kunnen declareren.
Ik heb ervaring in de administratie en heb opleidingen genoten die daarbij aansluiten. Hierdoor heb ik besloten om zelf een administratiebureau te beginnen. Ik merkte dat de tijden van bereikbaarheid voor velen belangrijk zijn.
Een correct gevoerde administratie is cruciaal voor een gezonde bedrijfsvoerin...
Kappenberg Accountants & Belastingadviseurs
Wie is Kappenberg Accountants & Belastingadviseurs
Kappenberg Accountants & Belastingadviseurs is in februari 2007 gestart door Patrick Kappenberg in Zeewolde. Wij zijn actief betrokken bij onze cliënten. Dit komt mede tot uitdrukking in het regelmatig per e-mail informeren van onze cliënten over ontwikkelingen in wet- en regelgeving. Daarnaast houden wij regelmatig contact met onze cliënten. Dit alles in een no nonsense sfeer en met korte lijnen. Wij zijn graag uw financiële huisarts maar niet alleen op afspraak.
Om onze kwaliteit te waarborgen zijn wij aangesloten bij de NOvAA (Nederlandse Orde van Accountant Administratieconsulenten en bij Auxilium Adviesgroep (branche organisatie) Daarnaast volgen wij regelmatig permanente educatie om u nog beter van dienst te zijn.
Patrick Kappenberg is naast zijn werk op kantoor ook regelmatig voor de NOvAA op pad om a...
Regelmijnboekhouding: Het boekhouders bedrijf voor u als zzp'er en kleine ondernemer.
Het regelen van uw boekhouding kan behoorlijk wat gedoe opleveren, en hierdoor bent u meer tijd kwijt dan u in gedachte had. Dit levert natuurlijk stress op, een bekend probleem.
Als ondernemer wilt u toch gewoon graag doen waar u goed in bent? en dat is Ondernemen!
We zien het als onze missie om ervoor te zorgen dat onze boekhouders geen geld kosten maar geld opleveren! Door middel van onze expertise en ervaring zorgen we ervoor dat we resultaat boeken.
Het in dienst nemen van een boekhouder levert dan niet alleen geld op, maar hiermee krijgt u ook uw welverdiende tijd terug.
U krijgt ook een beter inzicht van uw bedrijf wanneer de boekhouding in orde is. U ervaart hierdoor meer rust en kan daardoor beter presteren op uw werk.
Wij van regelmijnboekhouding hebben 100% focus voor u als zzp'er en kleine ondernemer. Hierdoor zi...
IFAA is het administratieve, fiscale en financiële verlengstuk van ondernemers
in het midden- en kleinbedrijf.
De IFAA groep bestaat uit drie onderdelen; IFAA Bedrijfs- en salarisadministratie, IFAA Belastingadviseurs en IFAC Accountants & Adviseurs. De IFAA groep bestaat voornamelijk uit jonge professionals.
Binnen de organisatie(s) wordt op basis van onderling vertrouwen en een sterk kwaliteitsbewustzijn met elkaar samengewerkt. Open en eerlijk, direct en duidelijk.
Door elkaar onderling te vertrouwen en het voortdurend leveren van kwaliteit, kan er een relatie van vertrouwen ontstaan met de opdrachtgever. Tezamen met het verzorgen van maatwerk vormt dit de kern van hetgeen IFAA nastreeft. Goede bereikbaarheid en duidelijke communicatie staan daarom binnen onze organisatie centraal.
IFAA koppelt kennis en ervaring aan geestdrift en inzet, van binnen en buiten de eigen muren.
Daarbij volgen de medewerkers doorlopend op...
Voor de meeste bedrijven en organisaties zijn zaken als financiële administratie, salarisadministratie en fiscale zaken geen dagelijkse kost. Het wordt allemaal vaak als ingewikkeld, als lastig ervaren. En dat is ook zo. Maar voor ons is het wel dagelijks werk. Wij draaien onze handen er niet voor om. En voor ons is het allemaal zeker niet lastig. Het is tenslotte ons vak. Wij zijn gespecialiseerd in het verwerken van administraties en alles wat daarbij komt kijken. Ongeacht in welke bedrijfstak u werkzaam bent.
Alorac Administratie en Belastingadvies (AAB) met vestigingen in Lelystad en Dronten is een jong en dynamisch kantoor, dat zich heeft toegelegd op het optimaal en persoonlijk ondersteunen van de ondernemer. Geen enkele ondernemer is gelijk. Niet alleen de typologie van het bedrijf is anders van iedere cliënt, ook de ondernemer (m/v) heeft zo z'n eigen wensen en ideeën over de rol van de adviseur/administrate...
PS Administratieve Dienstverlening (PSAD) is gevestigd in Almere en zet zich voornamelijk in voor cliënten binnen het midden- en kleinbedrijf, ZZP’ers en particulieren. PSAD biedt een breed scala aan diensten op financieel administratief gebied aan, zoals het opzetten en onderhouden van administraties, het verzorgen van jaarrekeningen en het verzorgen van BTW aangiften en aangiften Inkomstenbelasting. Ook adviezen op fiscaal en bedrijfsorganisatorisch gebied behoren tot de mogelijkheden.
PSAD werkt met een beproefd concept waarbij de volledige administratie digitaal en real time wordt verwerkt. Voor de ondernemer heeft dat vele voordelen, zoals:
- 24/7 op de hoogte hoe je onderneming ervoor staat
- de administratie is altijd up to date
- je hebt de beschikking over je eigen adviseur
- meer tijd en rust voor je onderneming.
PSAD hecht daarnaast veel waarde aan het opbouwen en onderhouden van een goede zakelijke rel...
Wij zijn Meeuwsen Ten Hoopen, afgekort MTH. Ons kantoor in Lelystad is opgericht in 1987 en is in korte tijd uitgegroeid naar ruim 40 medewerkers. Daarmee is het kantoor veruit de grootste onafhankelijke accountants- en adviesorganisatie in Lelystad en ons grootste kantoor in de provincie Flevoland. Vanuit de mkb-adviespraktijk ondersteunen we vrije beroepsbeoefenaren en kleinere en middelgrote ondernemingen. De controle adviespraktijk richt zich vooral op middelgrote en grote organisaties in de lokale en regionale non-profitsector. Daarnaast beschikken we over een team van fiscaaljuristen die gezamenlijk invulling geven aan een omvangrijke fiscale adviespraktijk.
Maar ook in corporate finance, werkgeversdiensten, ondernemers- én persoonlijk financieel advies hebben we een brede expertise ontwikkeld. Efficiënt in de uitvoering en creatief in de advisering.
Uw geheel eigen kantoor is ons streven. Want we willen graag ...
Admini-Desk is een jong en dynamisch kantoor waarbij service en klantgerichtheid een zeer belangrijk onderdeel zijn. Bij ons is de cliënt geen nummer. Wij proberen dan ook zoveel mogelijk op de hoogte te zijn van het reilen en zeilen van de cliënt, de onderneming en de branche waarin de cliënt actief is. Op deze manier proberen we mee te denken met de cliënt.
Wij verzorgen uw gehele administratie inclusief salarissen, fiscale zaken (btw, loon-, vennootschaps- en inkomstenbelasting), samenstellen jaarrekening etc. Administratieve ondersteuning op uw eigen werkplek behoort ook tot de mogelijkheden. De werkzaamheden worden afgestemd op uw behoeften en wensen.
Omdat u als ondernemer vaak overdag druk bent met uw eigen zaak zijn wij ook 's-avonds bereikbaar.
Tarief: € 40,00 per uur excl btw. Tevens is het mogelijk om een vast bedrag per jaar af te spreken.
Bel voor het maken van een vrijblijvend kenn...
Administratiekantoor Crystal Palace helpt bedrijven en particulieren goedkoop, betrouwbaar en kwalitatief bij het op orde brengen van de administratie.
Crystal Palace is gespecialiseerd in het geven van:
* Bedrijfsadviezen
* Verzorgen van jaarrekeningen,
* Verzorgen van belastingaangiften
* Starters begeleiding
* Persoonlijke begeleiding van ondernemers en personeelszaken
* Beschrijving financiële bedrijfsprocessen
* Opstellen bedrijfsgerichte rekeningschema's
* Kostendragers en dagboeken
* Ondersteuning bij automatisering van financiële bedrijfsprocessen
* Ondersteuning van uw boekhouder
Het is ons ambitie om uw administratie op zo efficiënte en flexibele manier te verzorgen.
Hierdoor biedt Crystal Palace u aantrekkelijke tarieven.
Met deze diensten kunnen wij u al uw administratieve en fiscale zaken uit handen nemen.
Maakt u momenteel al gebruik van ee...
Een goed onderbouwd financieel advies kan niet zonder fiscale ondersteuning en een goede bedrijfsadministratie klopt niet zonder het financiële hart van de onderneming.
Wij interesseren ons in uw cijfers. Wij zetten ze op een rij, interpreteren en analyseren ze. Samen met u, kijken wij naar het financiële hart van uw onderneming. Beoordelen hoe uw onderneming er financieel voorstaat en adviseren u wat in de toekomst misschien beter kan of moet.
Wij denken met u mee en geven duidelijke en praktische adviezen. Deze adviezen geven wij u gevraagd, maar ook ongevraagd. Dat alles in het belang van uw onderneming, want geen enkele onderneming is tenslotte gelijk.
Onze cliënten en dus onze doelgroep zijn de eenmanszaak, de V.O.F. en de B.V. met maximaal 50 personeelsleden. In principe spreken wij van klein en middelklein bedrijf.
Echter met een juiste winst- en verliesrekening en een balans is de onderneming er nog ni...
Visie
Elke onderneming behoort bezig te zijn met de optimalisatie en ontwikkeling van zijn organisatie op korte en lange termijn.
Een onderneming bestaat niet alleen uit het verkopen en aanbieden van goederen en diensten. Het beheersen en sturen van deze processen is vandaag de dag een belangrijke factor geworden om snel en goed op de veranderingen in de markt te kunnen reageren. Het is onze ervaring dat dit in vele organisaties niet optimaal wordt nagestreefd.
Een maximale optimalisatie en ontwikkeling van een onderneming wordt bereikt op het moment dat er een doelstelling wordt nagestreefd waarbij de gehele organisatie wordt ingericht op het behalen van deze doelstelling.
Francken 4 Finance helpt u bij het inrichten en voeren van uw administratie op een zodanige wijze dat u bruikbare informatie verkrijgt over de financiële situatie van uw onderneming op ieder gewenst moment.
Door het effectief inzetten van uw administ...
Ben je ondernemer? En heb je ook zo'n hekel aan op je vrije dag je boekhouding bijwerken? Wij nemen het graag van je over. Voor het laagste tarief dat je kunt vinden. Hoe we dat doen? Door het makkelijk te maken. Alles wat je nodig hebt is een computer, laptop of je smartphone. Je stuurt ons je facturen en wij doen de rest!
Administratie24-7 is een fullservice administratiekantoor. Als je succesvol wilt ondernemen moet je snel beschikking hebben over accurate cijfers. Administratie24-7 helpt je daarbij. Door de saaie klussen van je over te nemen, door je administratie altijd en overal inzichtelijk te maken en door je te adviseren op basis van jouw actuele situatie rijg je beter inzicht in je bedrijfsvoering. Jouw administratieve inspanningen kunnen beperkt blijven tot een minimum.
Administratie24-7 verzorgt je complete administratie. Scan je documenten, stuur ze ons per mail en wij verwerken ze. 's Avonds of op je vrije d...
Bent u opzoek naar een betrokken financiële man voor uw onderneming?
Wilt u, uw volledige administratie tegen een vriendelijke prijs uit handen geven?
Wilt u één aanspreekpunt voor uw boekhouding en al uw belastingkwesties?
Dan bent u bij Fideal meer dan welkom.
Wij nemen de tijd voor u en voor uw onderneming. Bij ons bent u geen klant maar een relatie. Wij proberen vanuit het hart van uw onderneming met u mee te denken en samen met u werken wij mee aan het realiseren van uw financiële doelstellingen.
Denkt u steun nodig te hebben voor het stabiliseren van het financiële klimaat van uw onderneming? Overweegt u een investering en ziet u de behoefte aan een sterk riskmanagement-analyse? Gaat u personeel in dienst nemen, maar wenst u geen zorg dragen aan de daar bijbehorende loonadministratie?
Maak kennis met onze organisatie.
Neem gerust contact op voor een vrijblijvend gesprek.
Wij spreken graag af...
Mijn naam is Dennis Krasser en ik ben sinds 2014 eigenaar van Administratiekantoor Krasser in Almere. Met ruim 10 jaar ervaring als administrateur bij diverse bedrijven in de pocket kan ik u nu als collega-ondernemer van dienst zijn.
De dynamiek van een onderneming spreekt mij aan. Snelle beslissingen zijn gewenst en dan moet u onder meer kunnen rekenen op uw boekhouder. Uiteraard kan alle informatie digitaal aangeleverd worden en kunt u vertrouwen op een up to date administratie.
Mijn klanten zijn de ZZP’ers. Ik verwerk zelf de administratie. Afhankelijk van uw situatie kan dat vanaf het begin tot en met de aangiftes. Daardoor ben ik goed op de hoogte als ik met u, de ondernemer, in gesprek ben. Dit is uiteraard allemaal op afstand mogelijk.
Wat kunt u verwachten:
- Verzorgen administratie;
- Aangifte omzetbelasting;
- Aangifte inkomstenbelasting.
Dit alles kan tegen een vooraf samen overeengekomen scherp tarief...
IJsselmere, uw administratiekantoor in de regio Almere, Lelystad en Harderwijk
IJsselmere is een innovatief administratiekantoor, gevestigd in Almere en Harderwijk, waar een groep ervaren professionals de ondernemer ondersteunt met het beheren van de financiële administratie.
Die ondersteuning gaat verder dan het standaard administratiekantoor. IJsselmere wilt de ondernemer graag ontzorgen en proactief helpen in zijn of haar plannen.
Zoekt u een betrouwbare en goedkope boekhouder?
Door verregaande automatisering zijn wij als geen ander in staat goedkoop en uiterst betrouwbaar uw administratie te verwerken. Door te werken met de beste en de meest geavanceerde on-line boekhoud programmas zoals Twinfield kunnen wij u helpen tegen zeer scherpe tarieven.
Online boekhouden met persoonlijke aandacht
Wij staan dicht bij onze klanten, wij kennen ze door en door en weten wat er van ons verwacht wordt. Altijd denken vanuit...
Ik ben gestart in de Accountancy en ben daarna bij verschillende werkgevers in dienst geweest op management niveau als Financieel Manager/ Financieel Directeur. Heel breed takenpakket gehad (Finance, ICT, HR) maar ook vaak met de voeten in de modder gestaan. Ik ben gestart als zelstandige omdat routinematige werkzaamheden (bij een en dezelfde werkgever) mij na verloop van tijd gaan tegenstaan.
Ik houd mij bezig met:
1. Het opzetten/inrichten van administraties, management rapportages. Dit voornamelijk met Exact en de rapportages met Excel (gebruik van de Exact Add-in).
2. Interim Financieel Management
3. Parttime Controller/Financieel Manager (bedrijven die te klein zijn voor een vaste kracht maar wel met enige regelmaat cijfers geanalyseerd willen hebben en willen sparren met een financieel deskundige.
4. Verzorgen van de gehele administratie. (invoer, BTW aangifte, LB, jaarrekening, deponeringsstukken etc.)
5. Begelei...
Wij geloven in een accountantskantoor waarmee je kan samenwerken en toegevoegde waarde levert. Een kantoor dat heel even achteromkijkt naar de gerealiseerde cijfers, maar vooral met je meekijkt naar de toekomst.
Wij helpen je graag bij het opzetten en/of digitaliseren van je gehele bedrijfsadministratie. Digitaal declareren, online jaarrekeningen en directe koppelingen met de Belastingdienst, de Kamer van Koophandel en banken.
Wij voorzien je op een breed gebied van financieel advies, van bonnetje tot overname, van aangifte tot optimale ondernemingsvorm. Kijkend naar hoe je jouw administratie en interne organisatie efficiënter kan inzetten, maar ook hoe je de productiviteit van medewerkers kan verhogen, slim (fiscaal) kan investeren en je weloverwogen keuzes kan maken. Alles in klare en heldere ondernemerstaal.
Graag komen we in contact met je, Koffie?
Spoordreef 24
1315 GP Almere
info@boumavanloon.nl
036 - 5359476
Zoekt u een accountant die met u in het hier en nu wil werken?
Die met u naar de toekomst kijkt in plaats van naar het verleden?
Verwacht u van uw accountant proactief advies?
Zoekt u een accountant die gebruik maakt van moderne technische middelen waardoor ú kosten bespaart?
MKB-bedrijven met 5-50 werknemers geven wij graag een actueel (fiscaal) advies en inzicht in financiële vraagstukken.
Ook voor een tijdig opgemaakte jaarrekening bent u bij ons aan het juiste adres. Cooking the Books Accountants & Adviseurs maakt gebruik van de meest efficiënte digitale ondersteuning. Uw gegevens zijn op elk moment voor u beschikbaar, helemaal up to date. Bent u een vrouwelijke ondernemer met interesse in de horeca en/of de culturele sector? Dan hebben we wellicht een extra klik. Vanzelfsprekend heten wij een ieder van harte welkom. Maak geheel vrijblijvend een afspraak voor een gratis kennismakingsgesprek
Nop Administraties is een administratiekantoor voor starters en het MKB in de regio Flevoland en omgeving. Wij zijn gespecialiseerd in financiële administraties, salarisadministraties, belastingaangiftes en jaarrekeningen.
Wij zijn een klantgericht, laagdrempelig en betrokken administratiekantoor.
Wij communiceren graag direct, laagdrempelig en zonder veel poespas met onze klanten en willen graag dat onze klanten ook zo met ons communiceren.
Ook hanteert Nop Administraties een prijsbeleid dat wellicht afwijkt van hetgeen u gewend bent bij onze collega's. Bij ons betaalt u niet voor hoe lang we ergens over doen, maar wat we doen. Vaste prijzen waarbij het risico voor ons is en duidelijk is waar u voor betaalt. Afspraak is afspraak. Nieuwsgierig geworden? Kijk dan eens bij onze tarieven en/of bel voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.
AccountingSquare helpt klanten op het gebied van de financiële en HR-administratie met analyse, advies en outsourcing. Doordat we elke dag actief bezig zijn met administraties, zijn we in staat onze kennis en kunde continu aan te scherpen en te innoveren zodat wij u het beste resultaat kunnen bieden. Zo creëren we directe meerwaarde voor onze klanten.
Of we organisaties nu helpen met advies om de eigen administratie te optimaliseren of dat we de hun administratie overnemen. Het grootste belang is dat onze klanten zich er goed bij voelen en er beter van worden.
Maximale aandacht voor uw kernactiviteiten met minimale inspanning op uw ondersteunende bedrijfsprocessen. Met Financial Outsourcing van AccountingSquare besteedt u uw financieel-administratieve processen niet alleen met een gerust hart uit, ze krijgen ook een meetbare meerwaarde.
Freecon is uw allround in Almere gevestigd administratie en boekhoudkantoor. Ook particulieren zijn bij ons welkom.
U kunt bij ons onder meer terecht voor uw boekhouding en jaarrekeningen, alle voorkomende belastingzaken zoals omzetbelasting, inkomstenbelasting enz., begrotingen, ondernemingsplannen en loonadministratie. Door onze jarenlange ervaring in accountancy is uw boekhouding zeker in goede handen en kunnen wij gezamenlijk het optimale resultaat bereiken.
Ook startende ondernemers in Almere en omstreken begeleiden wij graag bij het opzetten van een succesvolle eenmanszaak, vof of zelfs een besloten vennootschap. Wij geven aan de hand van het ondernemingsplan adviezen over het financiële gedeelte en met onze management ervaring denken wij ook commercieel mee. Want een goed begin is ook bij uw ondernemen het halve werk.
Het vertrouwde adres voor het verzorgen van een breed scala aan administratieve diensten.
Van boekhouding tot salarisadministratie, van belastingadvies tot bemiddeling.
Of u starter bent of een doorgewinterd ondernemer, gedegen kennis van zaken en ondersteuning zorgen ervoor dat u kunt doen waar u goed in bent.
Door direct contact, inzichtelijke werkwijzen en helderheid vooraf, komt u bij ons nooit voor verrassingen te staan.
geheel vrijblijvend de eerste afspraak bij u op lokatie
eens per maand of per kwartaal halen wij uw administratie op
wij verwerken uw gegevens en verzorgen BTW-aangifte en eventueel de aangifte loonbelasting
u krijgt uw administratie terug inclusief een verslag van de werkzaamheden
eens per jaar wordt de aangifte inkomstenbelasting verzorgd.
Beste ondernemer,
Wij zijn een administratiekantoor voor het MBK en ZZP'ers. Uw administratie kunt u aan ons toevertrouwen. Daarnaast zijn wij uw sparringpartner en bieden wij u de inzichten die u van een financieel directeur mag verwachten.
Als eigenaar of directeur van een onderneming ziet u graag de operationele situatie terug in de financiële rapportage. Wij zijn uw brug tussen de finance en business. Wij ontwerpen rapportages voor Day to Day business en aansturing op basis van financial en non-financial data, met als doel om uw helikopter view nog scherper te krijgen voor al uw belangrijke beslissingen.
Veel MKB-organisaties hebben geen financieel directeur. Wij zijn de sparringpartner die u van een financieel directeur verwacht en dat zonder vaste overheadkosten.
Betrokken, Eerlijk en Efficiënt;
dat zijn de kernwaarden van Online Accountants MKB.
Om deze reden heb ik mij aangesloten als zelfstandig partner. Ondernemers zitten namelijk niet meer te wachten op accountants die achteraf pas de cijfers bespreken. Wij zorgen dat ondernemers altijd geïnformeerd zijn en wij geven adviezen die de onderneming doen groeien.
Ondernemers kiezen zelf welke werkzaamheden intern in het bedrijf worden gedaan en welke uitbesteed worden. Daar spreken wij vooraf vaste prijzen voor af. Dat kunnen we doen door efficiënt, dus met behulp van internet, te werken. Samen met mijn collega partners begeleiden wij ondernemers door het hele land. Heb je interesse in een vrijblijvend gesprek?
Bel mij dan op 036 8200256 of mail mij op marianne.remie@oamkb.nl