Boekhouder in Gelderland nodig? Met ruim 4.500 aangesloten boekhouders vindt u altijd de boekhouder die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van boekhouders. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de boekhouder met het beste aanbod!
Waarom Mkb Huisaccountants?
Gemak en kwaliteit in een persoonlijk jasje. Mkb Huisaccountants werkt met vaste, vooraf overeengekomen prijzen. Zo weet u precies wat en waarvoor u betaalt. Door de handige online klantportal en de door ons gratis geleverde scanner bent u altijd up-to-date en kunt u op elk moment en vanaf iedere locatie uw gegevens inzien en inscannen. Geen gesjouw meer met zware orders en schoenendozen vol bonnen: met Mkb Huisaccountants is afstand geen enkel probleem, u hoeft alleen maar uw documenten te scannen. Wij zorgen voor de correcte verwerking ervan in uw boekhouding. Maar natuurlijk kunt u er ook voor kiezen om zelf te boeken. En hebt u een vraag of behoefte aan strategisch advies? Wij staan klaar om u van dienst te zijn. Het accountantskantoor dat nét dat ene stapje meer zet.
Mkb Huisaccountants staat voor:
Eenvoud en gemak (scannen = boekhouden) of zelf boeken
Een dienstenpakket op maat voor een...
Met de administratieve dienstverlening van MijnKennis bent u verzekerd van een haarscherpe en altijd actuele administratie, zonder dat u daar zelf personeel voor in dienst hoeft te nemen. Daarbij gaat MijnKennis steeds voor een totaalaanpak, met alle expertise, modules en aandachtsgebieden gecombineerd in een pakket waar u zelf de regie over voert. Zo kunt u blijven doen waar u het beste in bent, terwijl u een begrijpelijk en actueel overzicht houdt over de administratieve aspecten van uw bedrijf.
MijnKennis is administratie nieuwe stijl met totaaloverzicht
De administratieve kanten van een onderneming zijn divers en complex. Bovendien verandert er continu van alles op het speelveld van een administratiekantoor. MijnKennis heeft een team van experts die u samen behoeden voor verrassingen, terwijl u erop mag vertrouwen dat uw administratie in alle opzichten deugdelijk, overzichtelijk en onderling afgestemd blijft. Daarbij werken we m...
Administratiekantoor Koch & Zoon is een ambitieuze, nog jonge onderneming, gevestigd aan de Brakelseweg 110 te Wageningen en wordt geleid door Hans en Arno Koch. Wij hebben ruime kennis en ervaring op het gebied van boekhouding, administratieve dienstverlening en fiscale aangiften. Administratiekantoor Koch & Zoon staat voor duidelijkheid, nakomen van afspraken en een open en eerlijke wijze van samenwerken, waar persoonlijk contact hoog in het vaandel staat.
Wij zorgen ervoor dat uw administratie voldoet aan alle eisen die door de belastingdienst zijn opgelegd en proberen voor iedere cliënt het maximale eruit te halen. De kracht en het voordeel van Administratiekantoor Koch & Zoon is dat er veel ervaring en expertise is verkregen vanuit opleiding, bedrijfsleven en de financiële dienstverlening, zodat wij onze diensten tegen zeer aantrekkelijke en concurrerende tarieven kunnen aanbieden.
Daarnaast begeleiden we de startende...
Welkom op de website Administratiekantoor Arnhem en Nijmegen
Inleiding:
Een persoonlijke aanpak. Ons Administratiekantoor onderscheidt zich door de ijzersterke combinatie van kwaliteit en betrokkenheid. Administratiekantoor Arnhem denkt met u mee, zijn flexibel en ten allen tijde goed bereikbaar. Wanneer een bedrijf behoefte heeft aan meer ondersteuning in administratie, advies of dienstverlening verlenen we dat graag, betrokkenheid en medewerking met de klant staat bij ons immers hoog in het vaandel.
Administratiekantoor Arnhem begeleid bedrijven in alle sectoren met diverse rechtsvormen, voorbeelden hiervan zijn eenmanszaken, besloten vennootschappen, vennootschappen onder firma, stichtingen, verenigingen etc. Tevens kunt u als particulier terecht voor al uw aangiften.
Acquisitie en Marketing:
Als accountants en boekhouders zijn wij de eerste die kunnen constateren dat het financieel niet goed gaat met uw administratie ...
Kennis en daadkracht is ons motto
Kersten PSF is gespecialiseerd in:
- Personeel - human resources management
- Secretariële ondersteuning
- Financiële ondersteuning
Wij werken efficiënt en op een hoog zakelijk niveau.
ZZPers en ondernemers in het midden en kleinbedrijf kennen vaak perioden van piekbelasting. Aan administratieve zaken of uitwerking van personeelsbeleid komen zij dan niet of te laat toe. Dit kan tot stress leiden en de kwaliteit onder druk zetten. Wij kunnen deze druk verminderen of zelfs wegnemen door werkzaamheden op een professionele manier over te nemen.
In samenspraak met u bepalen we onze dienstverlening. Onze kwaliteiten en vaardigheden versterken uw ondernemerschap.
Financiële ondersteuning
Een goede administrateur brengt meer geld op dan hij/zij kost.
Omzet is een belangrijk aspect, maar zegt niet alles. Hoe staat het bijvoorbeeld met uw kosten en uw (toekomstige) inves...
Accountancy dienstverlening
Het voeren van een onderneming vereist inzicht in de actuele cijfers. En inzicht is er alleen wanneer u stuurt met het juiste kompas. Wij helpen u graag te bepalen welke informatie voor uw onderneming belangrijk is. Zodat u kunt sturen met juiste én relevante informatie.
In onze dienstverlening staan de gesprekken die wij periodiek, bijvoorbeeld maandelijks, met onze klanten hebben centraal. Periodiek, zodat er genoeg gelegenheid is om te sparren. Daarbij bespreken we de actuele cijfers, bijvoorbeeld met behulp van een online dashboard waarin we de cijfers ook op een toegankelijke manier inzichtelijk hebben gemaakt. Daarbij voorzien we u van concrete en praktische adviezen.
Andere diensten
Naast de periodieke updates kunnen we ook de overige accountancy diensten aanbieden zoals;
- Jaarrekeningen
- Prognoses
- Administratie
- Btw-aangiften
- Enz.
Daarnaast fungeren wij voor een aantal ...
Administratiekantoor Barnfield is een allround boekhoudkantoor dat zich heeft gespecialiseerd in de administratie voor kleine ondernemers zoals ZZP'ers en freelancers. Ook het begeleiden van starters behoort tot de mogelijkheden.
We werken met een vast tarief vanaf € 79,50 per maand.
We combineren een moderne werkwijze met een persoonlijke aanpak. De tijd van het maandelijks brengen van een stapel facturen en bonnetjes naar de boekhouder is voorbij. Administratiekantoor Barnfield werkt met de modernste boekhoudsoftware van Exact online. U als klant krijgt de beschikking over onze APP waarmee U zelf, door het maken van een foto, de bonnetjes en de facturen heel eenvoudig digitaal kunt aanleveren. Ook het aanleveren van bankafschriften is bij een zakelijke rekening bij de meeste banken niet meer nodig. We maken een automatische bankkoppeling en dagelijks worden de mutaties in de boekhouding ingelezen, zonder dat u als klant hi...
CijferMeester A. van de Pol is een klein en informeel administratiekantoor in Opheusden, dat zich voornamelijk richt in het uitvoeren van administratieve diensten voor bedrijven in het midden- en kleinbedrijf. Maar niet alleen ondernemingen, ook starters en particulieren willen wij graag van dienst zijn. Voor het opstellen van een gedegen ondernemersplan c.q. meerjarenplan staan wij u graag terzijde!
Uit ervaring weet ik dat het belangrijk is om goed op de hoogte te zijn van de gang van zaken in uw onderneming. Zodoende is het mogelijk om adequaat te kunnen inspelen op de relevante ontwikkelingen die zich zowel binnen en buiten uw onderneming voordoen. Een goed gevoerde administratie staat ten dienste van de onderneming en niet andersom!
Als u geld en tijd wilt besparen en zich volledig wilt richten op de kerntaken van uw bedrijf (het ondernemen) dan kunt u uw financiële administratie met een gerust hart aan ons toevertrouwen....
L&G Administratie- en Belastingadviesbureau is gevestigd te Westervoort. Het wordt gerund door L en G Blankvoort, beiden met pensioen, maar met een jarenlange ervaring in de administratieve en fiscale wereld. Loes heeft gewerkt op de administratieve afdeling van een groot bedrijf. Gerard heeft een lang arbeidsverleden als controlerend ambtenaar bij de Belastingdienst (specialisatie inkomstenbelasting, inlenersaansprakelijkheid). Na hun pensionering zijn ze gestart met een administratie- en belastingadviesbureau.
Wij richten ons met name op particulieren, kleine ondernemers in het MKB-segment (geen BV's), zelfstandigen, freelancers, ZZPers, vrije beroepsbeoefenaren en starters.
Door de (bewust gekozen) bescheiden omvang zijn de lijnen naar de cliënten kort en kan snel en adequaat gereageerd worden op wensen en behoeften van de cliënten.
Wij bieden u:
-een persoonlijke en deskundige begeleiding en dienstverlening
...
Uw passie als ondernemer
Ondernemers én particulieren houden zich bij voorkeur bezig met hun eigen vak. Logisch, want juist daar zit hun expertise. Maar bij het runnen van een bedrijf komt ook veel administratie kijken. Soms eenvoudig en prima zelf op te lossen, maar zo gauw de administratie wat ingewikkelder wordt is de blik van een expert, zoals de ondernemende adviseurs bij Van Deutekom, welkom. Met een beide-benen-op-de-grond advies en een perfect verzorgde administratie voor zowel starters als gevestigde bedrijven. Wij verstaan ons vak, zodat u zich kunt concentreren op dat van u.
Betrouwbaar, deskundig én doelgericht. Kansen signaleren én benutten? Wij adviseren u graag!
MKB
Voor ondernemers in het MKB geldt bij uitstek dat ze hart hebben voor de zaak. Bij Van Deutekom nemen we daarom graag de boekhouding en salarisadministratie voor onze rekening, zodat u zich echt kunt concentreren op het ondernem...
Eijbrink en Partners Administratiekantoor B.V.
Eijbrink en Partners is een jong en dynamisch bedrijf die u op allerlei manieren van dienst kan zijn.
Wij hebben een aantal pakketten samengesteld om u een idee te geven van wat er mogelijk is.
Pakket A : Financiële administratie
Inboeken van uw financiële gegevens
kas,bank, inkoop en verkoop
Debiteurenbewaking
Crediteuren klaarzetten voor betalen
Investeringen en afschrijvingen
Maandcijfers/ Kwartaalcijfers
Begroting
Aangifte OZB
Pakket B : Salarisadministratie
Invoeren salarismutaties
Aanleveren van salaris betalingen
Aangifte loonheffing
Pro forma berekeningen
Ziek melden via ARBO-dienst
Pakket C : Jaarrekening
Samenstellen en beoordelen van jaarrekeningen
Opstellen van tussentijdse overzichten
Deponeren van jaarrekeningen bij de Kamer van Koophandel volgens de wettelijke vereisten
Controle van jaarrekeningen uitmondend in een accountantsverklaring...
Administratiekantoor Ede
Uw cijfers actueel met administratiekantoor Ede
Hoe actueel zijn de cijfers van uw administratie? Grote kans dat u geduld moet uitoefenen tot de volgende aangifte. In een kwartaal kan veel gebeuren, daarom vinden we bij Finovion administratiekantoor Ede dat uw cijfers up-to-date moeten zijn. Kies daarom administratiekantoor Ede als uw betrouwbare partner in financiële zaken. Dan hoeft u niet tot het einde van het kwartaal te wachten om uw cijfers in te zien.
Ede staat voor u klaar voor ondersteuning bij de volgende zaken:
Administratie
Salarisadministratie
Jaarrekening
Belastingaangifte
Zicht op uw financiën
Uw administratie wordt op regelmatige basis in de boekhouding verwerkt. Dit kan op verschillende manieren, u kiest zelf wat u het prettigst vindt. Zo kunnen wij uw administratie bij ons op kantoor in Ede verwerken, kan uw vaste contactpersoon bij u op locatie langsk...
Administratie- en adviesbureau voor MKB bedrijven
Ik ben Thomas Verbeek en eigenaar van het online administratie- en adviesbureau OAMKB Nijmegen. Heb inmiddels al meer dan 25 jaar ervaring in het:
* opzetten, optimaliseren en voeren van geautomatiseerde administraties
* optimaliseren van bedrijfsprocessen
* het adviseren van bedrijven
* leiden van diverse projecten als projectmanager.
Ik ben een allrounder die zijn kennis en ervaring wil inzetten voor bedrijven die net als ik elke dag bezig zijn met zich proberen te verbeteren. Die net als een topsporter “voorop” wil lopen en wil blijven lopen. Die daarvoor gebruik maakt van mensen met kennis, van moderne technologie zoals robotic accounting en wetenschap.
Veel bedrijven verliezen kostbaar terrein doordat hun administratie niet actueel is. Ze vertragen omdat ze overbodige ballast meenemen. Het ondernemerschap is toch veel leuker als je weet dat je “voorop...
U heeft uw bedrijf eigenhandig opgebouwd. U heeft behoefte aan administratieve en bedrijfs advisering die verder gaat dan de boekhouding, maar niet de dure reikwijdte heeft van de accountant.
Dan is Cognitor het administratiekantoor dat u zoekt en bent ú de relatie die we uitstekend van dienst kunnen zijn.
Cognitor verzorgt uw complete financiële administratie. Uit ervaring weten we dat het overgrote deel van onze relaties geen omkijken wil hebben naar de financiële administratie van hun bedrijf. Het moet goed zijn, snel en tegen scherpe tarieven. Dan is Cognitor uw kantoor. Van BTW-aangiften tot kwartaaloverzichten en de jaarrekening. Ook uw salarisadministratie kunt u met een gerust hart aan ons overlaten.
Iedere maand zorgen we voor de loonstrook waarop uiteraard alle eventuele wettelijke wijzigingen verwerkt zijn. Van medewerkers die klagen over hun loonstrook, zult u geen last hebben.
Net als u zijn ook w...
Wij willen ons graag aan u voorstellen, wij zijn WerQue Overbetuwe. WerQue Overbetuwe is aangesloten bij de landelijke organisatie van MKB-Boekhouders, bestaande uit diverse ZZP boekhouders die uw boekhouding voor vaste prijzen kan verzorgen, All-in vanaf € 79,- exclusief BTW per maand. All-in, is echt compleet met alles er op en eraan zonder verassingen.
Wat zit er in ons MKB boekhoudpakket?
Uitleg op locatie over werkwijze en software
Het verzorgen van uw financiële administratie
Alle periodieke aangiftes omzetbelasting
De jaarcijfers met balans en winst- & verliesrekening
Aangifte inkomstenbelasting (inclusief partner)
Aanvragen of wijzigen toeslagen
Optimaal fiscaal advies en indien nodig advies bezwaarschriften
Het geven van financieel advies
Uiteraard hebben wij ook MKB boekhoudpakketten voor onder meer VOF of BV, deze dienst leveren wij ook All-in aan, tegen een ander tarief en met iets andere same...
Online Accountants MKB is een landelijk netwerk van accountants, fiscalisten en administrateurs. Wij leveren eigentijdse financiële dienstverlening voor MKB-ondernemers.
Wij zijn jouw virtuele accountantskantoor, je financieel adviseur online, met wie je snel belt, mailt of chat als je een vraag hebt, maar met wie je ook regelmatig persoonlijk zaken bespreekt. We hanteren een vaste maandprijs en automatiseren je boekhouding online, waardoor die minder tijd kost en 24/7 inzichtelijk is. Zo besparen wij, ondernemer en accountant samen, tijd en kosten, waardoor jij ruimte voor jezelf creëert. Meerwerk overleggen we vooraf met je, zodat je nooit voor verrassingen komt te staan. Die transparantie vinden we heel belangrijk. Net als communicatie, dus telefoon- en e-mailverkeer zijn in de vaste prijs inbegrepen.
Als ondernemer bepaal je zelf hoe ver je met ons in zee gaat: je kunt je hele administratie aan ons uitbesteden of all...
Hulp nodig bij uw administratie?
Oonk Administratie & Advies biedt diverse financiële en administratieve diensten aan voor ondernemers en particulieren.
Diensten voor particulieren:
- Het op orde brengen van uw financiële administratie
- Verzorgen van de aangifte inkomstenbelasting
- Het aanvragen en/of wijzigen van toeslagen (zorgtoeslag, huurtoeslag, kindgebonden budget en kinderopvangtoeslag)
- Het aanvragen en/of wijzigen van de voorlopige aanslag of teruggaaf inkomstenbelasting
- Overige administratieve werkzaamheden
Diensten voor ondernemers:
- Het verwerken van uw administratie
- De door u ingevoerde administratie controleren
- Opstellen tussentijdse cijfers per maand, kwartaal of per half jaar
- Voorbereiding jaarrekening voor de accountant
- Aangifte omzetbelasting per maand, kwartaal of per jaar
- Het verzorgen van de suppletie aangifte omzetbelasting
- Samenstellen jaarrekening
- Verzorgen van ...
Mijn naam is Fred Westland van OAMKB De Vallei
"Made in Wageningen" ik ben gelukkig getrouwd en trotse vader van 2 prachtige dochters.
Wie baalt er ook zo van zijn of haar administratie, de bonnetjes en de overige administratieve rompslomp en rommel?
Wil jij ook doen waar je echt goed in bent en waar iets te halen valt?
Wil jij weer je hart en passie laten spreken als ondernemer en weer stralen?
Wil jij weer de juiste balans vinden tussen zakelijk en Priv? en meer met je gezin doen, weer een potje golfen, voetballen, tennissen, een boek lezen of lekker wandelen in de natuur?
Oplossing:
Geef ons uw administratieve rompslomp en wij maken van uw administratie weer een genot:
1. Wij maken jouw administratie Smart en Paperless
2. Dat doen wij voor een vast maandbedrag, geen uurtje factuurtje
3. Wij zijn altijd bij en jij hebt 24/7 inzicht in je cijfers ook op je Smartphone
4. Dit levert u 70% tijdbesparing op
B...
JHA Administratiekantoor
Is een administratiekantoor dat zich vooral richt op de ondernemingen uit het midden- en kleinbedrijf en ZZP-ers. Met meer dan 15 jaar ervaring staat JHA Administratiekantoor garant voor een goede en persoonlijke dienstverlening.
Omdat de administratieve lasten steeds zwaarder worden en de tijd die u hiervoor heeft steeds minder is het ook mogelijk dat ik fungeer als schakel tussen u en uw accountant.
Vaak is het nog niet mogelijk om zelf personeel aan te nemen. Dit zou voor u dus te perfecte oplossing kunnen betekenen.
De volgende zaken kunnen worden aangeboden:
-het opzetten van de boekhouding
-het voeren van de gehele boekhouding (eventueel ook bij u op kantoor)
-het verzorgen van BTW aangiftes
-controle van de door u zelf verzorgde administratie
-crediteuren- en debiteurenbeheer / bewaking
-het opstellen van de jaarrekening / periodecijfers
-het wegwerken van achterstanden/ondersteunen i...
Welkom bij Budget Advies Buro & Administratiekantoor Aart Hoeven uit Harderwijk.
Als eigenaar van een eenmanszaak, zelfstandige zonder personeel (zzp'er) of freelancer behoort u tot een groeiende en diverse groep zelfstandig ondernemers. Van schilders tot accountants, van webdesigners tot interim-managers. Zzp'ers, eenmanszaken & freelancers hebben gemeen dat zij voor eigen rekening en risico werken.
Als coach kunnen wij u vanaf de start begeleiden. Vanaf het opstarten van uw eigen bedrijf tot het compleet verzorgen van uw administratie en belastingaangifte. Bent u in staat zelf bepaalde handelingen uit te voeren, geen probleem. Onze diensten kunnen wij aanpassen aan uw wensen en behoeften.
Uit eigen ervaring weten wij wat er allemaal bij komt kijken om een eigen bedrijf op te starten. Vaak zijn eenmanszaken, freelancers en zzpers erg goed in het uitoefenen van hun eigen vak, maar er komt veel meer bij kijken. De eisen...
De Weerd Advies richt zich op adviseren en ondersteunen van particulieren en ondernemers/zzp'ers op zowel fiscaal, financieel als administratief gebied. Je kunt rekenen op:
• Deskundig en passend advies voor alle fiscale zaken
• Specifiek op jouw situatie afgestemde ondersteuning (particulieren)
• Ondersteuning op maat (ondernemers/zzp’ers)
Kernwaarden waarop onze onderneming is gebouwd: klantvriendelijkheid, laagdrempeligheid en oplossingsgericht werken.
Ons doel: een tevreden klant
Passend advies - fiscale en financiële administraties kunnen behoorlijk complex zijn. Soms is een antwoord op één vraag al voldoende om je verder te helpen. In andere situaties maken we een uitgebreide analyse van jouw situatie zodat je daarmee geholpen bent.
Specifieke afstemming - een particulier heeft andere vragen dan een ondernemer en een andere behoefte van advies of ondersteuning.
Onder...
Welkom bij All-Assist Dienstverlening
Wie zijn wij?
Wij zijn een klein administratiekantoor dat zich richt op het midden- en kleinbedrijf. Naast het verzorgen van de financiële administratie zien wij als meest belangrijke taak advies en ondersteuning. Door de kleinschaligheid zijn het persoonlijk aspect en de juiste prijs-prestatieverhouding gegarandeerd.
Wat doen wij?
Onze werkzaamheden richten zich op alle administratieve, boekhoudkundige en belastingtechnische zaken. Deze bestaan uit het voeren van de volledige administratie, het doen van alle aangiften en het verzorgen van de jaarstukken. Daarnaast beantwoorden wij alle vragen die betrekking hebben op uw onderneming.
Wat is onze doelstelling?
Onze doelstelling is om samen met de klant een gezonde onderneming neer te zetten en in alles een spreekbuis, klankbord en sparring-partner te zijn.
Wat zijn onze prijzen?
Wij werken met een all-in jaartarief zodat u a...
De Boeij Administratiekantoor is een klein administratiekantoor. Voor de (startende) ondernemer is dit prettig, omdat wij snel in kunnen springen op de diverse vragen met betrekking tot belastingen en het voeren van een administratie. Ons streven is om laag drempelig te zijn voor onze cliënten.
De werkzaamheden bestaan uit:
Financiële Administratie
In overleg met u wordt er bekeken hoe het beste uw administratie kan worden verwerkt, gecodeerd en bewaard.
Wij kunnen uw complete administratie verzorgen maar desgewenst kan het ook gedeeltelijk door ons verwerkt gaan worden, u wordt hierin begeleid en geadviseerd.
Als u uw complete administratie aan ons uitbesteed dan wordt deze op een ordelijke wijze gecodeerd en verwerkt in ons systeem.
De administratie wordt afgerond met een jaarrekening.
Door wekelijks, maandelijks of per kwartaal uw administratie bij te werken in ons systeem, zijn wij in staat u als ondernem...
Sinds 2008 werkzaam als zelfstandig ondernemer voor verschillende bedrijven in het MKB, zoals: transportbedrijf,schildersbedrijf, garagebedrijf, bouwbedrijf, fysiotherapiepraktijk, kortom zeer uiteenlopend.
Werk samen met accountantskantoor in Zeewolde voor wat betreft het uitbrengen van de jaarrekening en het indienen van de belastingaangiftes. Hierdoor heeft u de kwaliteit van een accountantskantoor maar betaalt u het tarief van een administratiekantoor.
Mijn dienstverlening is uiterst flexibel, u bepaalt zelf welk deel van of dat u de gehele voering administratie uitbesteedt.
Is er voldoende tijd en boekhoudkundige kennis binnen uw bedrijf aanwezig kunt u volstaan met mij in te schakelen voor alleen de jaarrekening en eventuele tussentijdse cijfers.
Tevens verzorg ik voor u de aangiftes Inkomsten-, Vennotschaps- en Omzetbelasting. Binnen de grenzen van de fiscale wetgeving is het streven dat u niet teveel belasting betaalt en ik ...
Hertgers Pensioen Advies (hierna: HPA) is een onafhankelijk adviesbureau en is gevestigd in Apeldoorn. Wij hebben met geen enkele verzekeraar, premiepensioeninstelling of pensioenfonds een financiële binding. Daardoor kunnen wij de belangen van de klant voorop stellen.
Particulieren, ZZP'ers en werkgevers krijgen bij ons deskundig en persoonlijk advies en begeleiding op het gebied van:
- pensioenen
- financiële planning
- vermogensopbouw (lijfrente, beleggen en sparen)
- inkomensverzekeringen (arbeidsongeschiktheid, ziekteverzuim e.d.)
- overlijdensrisicoverzekeringen
Advies op afstand (videobellen en beeldscherm delen) is mogelijk.
HPA werkt samen met Pensioenmanagement Nederland op het gebied van werknemerscommunicatie en pensioenexpertise voor advocaten en accountants. Hierbij kunt u denken aan bijvoorbeeld:
- CAO-/BPF-onderzoek
- pensioen due diligence
- pensioenclaims
Onze dienstverlening is maatw...