Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Boekhouders in Gelderland

Boekhouder in Gelderland nodig?
Met ruim 4.000 aangesloten boekhouders vindt u altijd de boekhouder die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van boekhouders. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de boekhouder met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Gratis offertes aanvragen »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Lienden (Gelderland)
Lopen jouw sales achteruit? Kom je handen tekort op je marketing afdeling? Of heb je een aantal boekhoudkundige issues waar je niet uitkomt? Dan heb je hulp nodig van een commercieel controller! Een commercieel controller doet een beroep op data, analyseert en adviseert. Hij helpt jouw bedrijf groeien, ook en vóóral op de momenten dat de groei het meest nodig is. Ik, Jim van Jimbob, haal plezier uit het samenbrengen van sales, marketing, finance en control. Door deze vier te verbinden, achterhalen we waar de crux zit en maken we jouw bedrijf gezond(er)! Hoe we dat doen? Door te signaleren, rapporteren, verbeteren, evalueren en bij te sturen. Continu. Toe aan je eigen echte commerciële business controller? Lees verder en kom erachter wat ik concreet voor je kan betekenen. Of neem direct contact op, net zo makkelijk.

Nijmegen (Gelderland)
Boekhouding invoeren, onderhouden en optimaliseren volgens de wettelijke regelgeving. Opstellen van een jaarrekening, hierbij wordt rekening gehouden met de jaarrekeningprincipes, verplichtingen en de reden waarom de jaarrekening wordt opgemaakt. Belastingzaken, hoofdzakelijk met betrekking tot inkomstenbelasting, omzetbelasting en loonheffingen. Begeleiding startende ondernemers, hierbij moet je denken aan de benodigde verzekeringen, belastingaangelegenheden, contacten met de kamer van koophandel (KvK), welke rechtsvorm, hoe factureren en hoe lever je de boekhouding aan. Personeelsaangelegenheden, zoals een salarisadministratie of een eerstedagsmelding wordt door mij via een samenwerkingsverband in overleg met de opdrachtgever uitgevoerd. Advisering,vooral op het gebied van kostenbeheersing

Maurik (Gelderland)
Op zoek naar een toegewijde, professionele belastingadviseur? Ik sta klaar om je te helpen met de administratieve dienstverlening, het samenstellen van jaarrekening, het verzorgen van salarisadministratie en begeleiding en advisering op fiscaal gebied. Met bijna 30 jaar ervaring en tal van opleidingen ben ik er voor zowel MKB-klanten als particulieren. Tevens kun je bij mij terecht met al jouw financiële planningsvraagstukken. Als gecertificeerd financieel planner kan ik je hierbij ondersteunen. Persoonlijk contact en een vriendelijke benadering staan bij mij centraal. Belastingwetgeving is aan veranderingen onderhevig maar door bijscholing ben ik op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Wat niet verandert is mijn persoonlijke benadering.  Laten we samen werken aan jouw financiële gemoedsrust!

Tiel (Gelderland)
VanNoord bestaat uit financieel specialisten: accountants en belastingadviseurs. Betrokken ondernemers. Net als u. Met onze financiële diensten helpen wij ambitieuze ondernemers hun doelstellingen te verwezenlijken. We staan u bij met een frisse kijk op accountancy, belasting advies, bedrijfsadvies, audits en online diensten. VanNoord is sterk vertegenwoordigd in het hart van Nederland: in Beesd, Culemborg, Leerdam, IJselstein, Tiel, en Zaltbommel. De medewerkers bij VanNoord kennen de lokale markt en de regionale ontwikkelingen. We zijn betrokken en proactieve ondernemers. Dat werkt inspirerend. En inspirerend werken is waardevol. Voor u en ook voor ons. Welkom! Wilt u weten hoe we voor u van toegevoegde waarde kunnen zijn? Neem contact op voor een vrijblijvende kennismaking. We helpen u graag.

Barneveld (Gelderland)
Gedurende een reeks van jaren ben ik werkzaamgeweest als administrateur/secretaris bij een accountantskantoor met een landelijke dekking. Vanaf 1 januari 2009 ben ik als zelfstandig ondernemer werkzaam in de sector voor administratieve en fiscale dienstverlening. Bij de Kamer van Koophandel en bij de Belastingdienst sta ik ingeschreven onder de handelsnaam A. van der Vliet Administratieve Diensten te Barneveld. Voor een aantal relaties verzorg ik administratieve, secretariële en fiscale diensten in de ruimste zin van het woord. Voor een aantal stichtingen en verenigingen verricht ik diverse administratieve en sectretariële werkzaamheden. Vaak geef ik dan ook advies aan de besturen van die stichtingen en verenigingen. Op mijn computersysteem draaien meerdere administratieve en fiscale pakketten.

Malden (Gelderland)
Vanaf 2000 ben ik als freelance administrateur / controller werkzaam. Daarnaast verzorg ik administraties voor het MKB, voer de salarisadministratie en doe aangiftes LH en BTW. Voor de administratie en aangifte BTW gebruik ik het boekhoudprogramma KING en voor de salarisadministratie en aangifte LH het salarisprogramma Roos & Roos. Jaarlijks maak ik voor mijn opdrachtgevers de jaarrekening en doe m.b.v. de belastingprogramma's van Elsevier aangifte IB c.q. VpB. Doordat ik over een BECONnummer en certificaat beschik, zijn DigID's en wachtwoorden voor de belastingsite niet noodzakelijk. Tot mijn klantenkring behoren: een welzijnsorganisatie, een autoverhuurbedrijf, een ETB- bedrijf, een postbezorgingsbedrijf en enkele ZZP'ers. Voor diverse particulieren verzorg ik jaarlijks de aangifte IB.

Ede (Gelderland)
Onze diensten richten zich zowel op Particulieren als op Bedrijven en bestaan uit: Boekhouding & Belastingzaken en Budgetcoaching & Budgetbeheer. Onze zakelijk dienstverlening(Boekhouding & Belastingzaken) richt zich op: Voorzien van fiscale en boekhoudkundige adviezen, (in)voeren van uw administratie, aangifte omzet belasting, aangifte inkomstenbelasting/VPB en het opstellen van jaarrekeningen(balans en winst&verlies rekening). Budgetcoaching: Het ordenen van de administratie, inzichtelijk maken van de in- en uitgaven, begeleiden van zelfstandig financiën beheren. Budgetbeheer: Het overnemen van betalingen van de vaste lasten, aanvragen toeslagen/kwijtscheldingen, aangifte inkomstenbelasting en, in geval van schulden/betalingsachterstanden, helpen om regelingen te treffen.

Apeldoorn (Gelderland)
Volkerink & Partners, Administratie en Belasting advieskantoor is een jong en dynamisch kantoor. Door onze persoonlijke no-nonsense aanpak, willen wij ons niet alleen concentreren op uw financiele huishouding, maar ook met u als ondernemer meedenken over uw bedrijf. Door onze jarenlange ervaring als zelfstandig ondernemer, zijn wij in staat samen met u kansen en bedreigingen te herkennen en hierop in te spelen. Samen met u vooruit kijken hoe u uw onderneming kunt laten groeien. Zijn hiervoor investeringen nodig? Op welke wijze kunt u deze investeringen uitvoeren? Welke rapportages zijn er nodig? Maar ook in moeilijke tijden denken wij met u mee. Zijn er besparingen nodig en waar kunnen deze plaatsvinden? Zijn er acties nodig die ervoor zorgen dat uw onderneming gezond blijft?

Apeldoorn (Gelderland)
Volkerink & Partners is een kantoor dat haar klanten een totaal oplossing wil bieden met betrekking tot het voeren van de administratie. Dit doen wij tegen een vast maandelijks abonnement. Wij gaan verder dan uitsluitend boekhouden. Bij het voeren van uw administratie leggen wij de nadruk op het inzichtelijk maken van uw cijfers, zodat u op ieder moment weet waar u staat. Wij kunnen voor u de volgende diensten verzorgen: - Voeren van de boekhouding; - Voeren van de salarisadministratie; - Verzorgen van belastingaangiften; - Opstellen van de jaarrekening; - Verschaffen van managementinformatie, o.a. via internet; - Internetboekhouden; - Financiële en fiscale advisering; - Detachering van financiële professionals; - Overige ondersteunende diensten.

Malden (Gelderland)
Konings & Meeuwissen Accountants en Belastingadviseurs is een accountants- en advieskantoor dat zich onderscheidt door de grote betrokkenheid bij haar cliënten. Kenmerkend hiervoor is de persoonlijke benadering. De samenwerking met de ondernemer is een belangrijk element hierin. De ondernemer mag van Konings & Meeuwissen een professionele en deskundige aanpak verwachten. Met haar 75 medewerkers wordt een brede en gespecialiseerde dienstverlening aangeboden. Met acht vestigingen in de regio Nijmegen is Konings & Meeuwissen dichtbij de ondernemer te vinden. In heldere en duidelijke taal en in korte lijnen is de dienstverlening voor de ondernemer bereikbaar Ook voor partijen buiten de regio Nijmegen heeft Konings & Meeuwissen pasklare oplossingen.

Maurik (Gelderland)
Bij Valuable Numbers kun je naast je online administratie rekenen op bedrijfsadvies op maat. Je bespaart tijd op je boekhouding en weet overal en altijd hoe je bedrijf er voor staat. Bovendien krijg je bij Valuable Numbers een financieel professionele partner aan je zijde die je helpt met je bedrijfsdoelstellingen, je ambities en de belangrijke keuzes die je (ook privé) moet maken en de verplichte aangiftes voor je doet. Probeer maar eens! Vele ondernemers gingen je voor. Valuable Numbers werkt met maandabonnementen tegen Fixed Fee tarieven. Dit betekend geen nare en onverwachte nacalculaties. Abonnementen vanaf € 69,- per maand excl. BTW. Inbegrepen:bank, in- en verkoopboekingen, OB en IB aangifte en 24/7 inzicht in je financiële dashboard.

Zaltbommel (Gelderland)
Wij doen de boekhouding voor met name ZZP'ers en klein MKB; wij verzorgen uw volledige administratie, ongeacht of u alles digitaal of op papier wilt aanleveren, maar wij bieden u ook de mogelijkheid om uw facturen zelf te maken in het boekhoudpakket Visma eAccounting, waarin wij uw verdere administratie verzorgen. Ook doen we uiteraard uw belastingaangiftes en geven we u binnen redelijke grenzen gratis advies waar u dat nodig heeft. En dat alles voor een vast bedrag per maand. Maar ook voor bv alleen een jaarrekening of IB aangifte kunt u bij ons terecht. Daarom zeggen we: Wilt u het helemaal zelf doen? Prima! Wilt u (een deel) uitbesteden? Ook prima! En dat alles voor een scherpe prijs. Dus bel of mail ons gerust, wanneer u meer informatie wilt.

Barneveld (Gelderland)
Van Lienden & Kooistra is een middelgrote organisatie met twee vestigingen. Een in Barneveld en één in Rhenen.Ontdek op onze website waarom steeds meer ondernemers voor Van Lienden & Kooistra Accountants - Belastingadviseurs kiezen. Niks dikke rapporten, niks complexe overzichten, niks eindeloze grafieken. U wilt gewoon praten met iemand die uw cijfers begrijpt en die een helder advies geeft. Gevraagd of ongevraagd. Van Lienden & Kooistra is aangesloten bij de NOvAA en de Nederlandse Orde van Belastingadviseurs. Wij bedienen het volledige MKB in al haar facetten. Bijzondere kennis aanwezig op het gebied van inkeren (zie www.inkeren.nl), stamrecht BV's (zie www.uwstamrechtbv.nl), innovatie (zie www.mkbinnovatie.nl) en ondernemings-financiering.

Gaanderen (Gelderland)
Saalmink Administratie & Advies verleent administratieve en fiscale diensten aan het midden- en kleinbedrijf (mkb) en particulieren. Onze dienstverlening wordt gekenmerkt door een gunstige prijs-kwaliteitverhouding waarbij persoonlijke aandacht voorop staat. Om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen zijn wij aangesloten bij het Register Belastingadviseurs, de grootste fiscale beroepsvereniging van Nederland. Neemt u gerust contact met ons op indien u vragen heeft of een afspraak wilt maken. Een kennismakingsgesprek is gratis en geheel vrijblijvend. Desgewenst kunt u ook buiten kantooruren een afspraak maken. Wij hopen u van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, W.A. (Bert) Saalmink CB gecertificeerd belastingadviseur

Harderwijk (Gelderland)
Wij doen het echter net iets anders! Uit ervaring weten wij dat veel zzp'ers, eenmanszaken en VOF's geen behoefte hebben aan een dure accountant of een groot en/of onpersoonlijk administratiekantoor. Een online administratie is de toekomst, maar zonder persoonlijke aandacht en advies vinden veel ondernemers dit ook geen optie. Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Het "Controle-Inzicht" concept van Administratiekantoor Aart Hoeven is een slimme en betaalbare manier om uw boekhouding, administratie en belastingen te regelen. Of u nu starter bent of al jaren een bedrijf heeft, met ons concept haalt u een stukje persoonlijke aandacht en betrokkenheid in huis die verder gaat dan alleen het verzorgen van de boekhouding en jaarcijfers.

Arnhem (Gelderland)
Administratiekantoor S.s.a. Balans te Arnhem geeft u een betaalbaar advies, in begrijpelijke taal afgestemd op uw behoeften. Onze dienstverlening kent een scherpe prijs-kwaliteit verhouding, waarbij wij geregeld vaste prijsafspraken maken met onze klanten. Zo kunt u bijvoorbeeld een vaste prijsafspraak met ons maken op maandelijkse basis, per kwartaal of op jaarbasis. Naast de mogelijkheid van de vaste prijsafspraken, is het ook mogelijk om u van dienst te zijn op uurbasis. Alle diensten staan hieronder voor u weergegeven, tarieven op aanvraag. Verwerken van uw administratie Salarisadministratie Aangifte omzetbelasting Jaarrekening Aangifte inkomstenbelasting Aangifte vennootschapsbelasting

Ede (Gelderland)
Wij zijn een full service accountantskantoor met 8 vestigingen onder andere in Ede, Arnhem, Scherpenzeel, Capelle a\d IJssel, Hoofddorp en Assen. Onze kantoren zijn laagdrempelig en we staan dicht bij onze klanten. Dit in combinatie met vaktechnisch goed opgeleide medewerkers, vormt bij ons de basis voor een prettige en goede relatie met onze klanten. Wij hanteren concurrerende tarieven. Wij zijn gespecialiseerd in de DGA, de MKB-praktijk, franchise en retail. B&P mag onder meer gerenommeerde ketens als McDonalds, KFC, Jamin, Fortune Hot Drinks, Pets Place en Olympia Uitzendbureau tot haar klanten rekenen. Graag nodigen we u uit voor een vrijblijvende kennismaking. De koffie staat voor u klaar!

Arnhem (Gelderland)
Met meer dan 20 jaar ervaring is Care Accountancy een klein kantoor met als doel accountantsdiensten en expertise bereikbaar te maken voor elke ondernemer. Vanwege onze kleinschalige omvang is een persoonlijk contact gewaarborgd. Geen onnodige overhead kosten waardoor wij onze diensten tegen nette prijzen kunnen aanbieden. Wij werken o.b.v. prijsafspraken zodat u achteraf niet voor verrassingen komt te staan. Werkzaamheden die buiten de gemaakte afspraken vallen zullen wij vooraf met u doornemen. Met andere woorden is Care Accountancy prijstechnisch interessant en een solide betrouwbare partner met een grote diversiteit aan klanten in combinatie met jaren ervaring. Meer weten, bezoek onze website.

Nijmegen (Gelderland)
Adminion VOF is een klein, veelzijdig en ambitieus kantoor, waar u terecht kunt voor alle zaken die direct te maken hebben met een onderneming. Of u nu werkt als ZZPer, als eigen ondernemer met personeel of voor uw werkgever zaken moet regelen, Adminion kan al uw vragen en wensen aan. Telefoonservice (antwoordservice met uw bedrijfsnaam, een telefoniste op afstand), administratievoering en belastingzaken, brede administratieve en secretariële ondersteuning. Bij ons staat de klant altijd voorop. Daar houden wij rekening mee vanaf het 1e contact. En hoewel onze prijzen vergelijkbaar of lager liggen dan kantoren die deze dienstverlening ook aanbieden, zal onze kwaliteit daar niet onder lijden

Ede (Gelderland)
Sinds 2012 begeleid ik startende ondernemers en ondersteun ik bestaande ondernemers in MKB bij hun financiële administratie. Van het inboeken van de facturen tot het opstellen van de jaarrekeningen en het doen van verschillende aangiftes voor de belastingdienst. Graag loop ik mee met de klant, kijk ik waar ik kan ondersteunen en wat de klant zelf wil/kan doen zodat je optimale controle houdt over de financiële kant van je bedrijf. Zelf heb ik, na een HEAO Accountancy studie en 6 jaar gewerkt te hebben bij diverse accountantskantoren, de stap gezet om voor mezelf te beginnen. Het begeleiden, zelf redzaam maken of gewoon werk uit handen nemen vind ik het leukste aan mijn vak.

Apeldoorn (Gelderland)
Van Elderen accountants & belastingadvsieurs is een middelgrote organisatie gevestigd in de regio Gelderland (Apeldoorn en Arnhem) en regio Overijssel (Ommen en Zwolle). Als middelgroot kantoor zijn wij gespecialiseerd in het midden- en kleinbedrijf. Wij zijn dan ook van mening dat wij voor u het meeste rendement kunnen halen op financieel, bedrijfseconomisch en vooral fiscaal gebied. Wij gaan voor u nét even verder op het persoonlijke vlak, maar richten ons ook op een dusdanige optimalisatie van ons gezamenlijk product die voor u geld op levert. Op basis van klantgerichtheid (sparringpartner) in combinatie met een geoptimaliseerd product kunnen wij voor u daadwerkelijk geld verdienen.

Zaltbommel (Gelderland)
Gaat het uw bedrijf voor de wind? Moet er bijgestuurd worden? En hoe? Van Noord geeft u de juiste coördinaten om op koers te blijven. Zodat u met de wind in de zeilen op uw doel afstevent. Met onze kennis van financiën en van de regio, zien wij waar uw kansen liggen en helpen wij u op weg. Op financieel-, fiscaal- en bedrijfsniveau. Professioneel en persoonlijk Met wel acht vestigingen, centraal in het land, is Van Noord één van de belangrijkste accountants- en belastingadvieskantoren voor het mkb in Rivierengebied. Klanten typeren ons als betrokken, helder en betrouwbaar. Wij reageren snel op wijzigingen in uw situatie en in de wetgeving. En besparen u daarmee tijd, geld en energie.

Groesbeek (Gelderland)
Ons kantoor, AdLinq administratieve dienstverlening, is gevestigd aan de Stekkenberg 11 te Groesbeek. Het wordt gerund door Monique en Jim Rutten. Wij verzorgen de meest uiteenlopende werkzaamheden op administratief gebied, van het kasbonnetje tot en met de jaarstukken. Tevens verzorgen wij belastingaangiften en salarisadministraties. Aangezien wij streven naar langdurige relaties met onze cliënten heeft het onze voorkeur om eerst met u kennis te maken en specifiek op uw wensen in te gaan. Op basis hiervan kunnen wij een passende offerte uitbrengen. U bent van harte uitgenodigd voor het maken van een afspraak. Ons telefoonnummer is 024-3971162. Mailen kan ook naar info@adlinq.nl.

Barneveld (Gelderland)
Mijn doel is bedrijven /ondernemers in het MKB (financiële) administratieve ondersteuning te geven. Dit kan zijn indien zij zelf niet toekomen aan hun administratieve taken, er geen interesse in is of er (nog) geen ruimte is voor een vaste kracht. De ondersteuning kan zowel structureel als incidenteel zijn. Hierin wil ik mij onderscheiden door dit voor het bedrijf / de ondernemer op een zo zorgvuldig en efficiënt mogelijke manier te doen. Mede door mijn variabele beschikbaarheid wil ik meerwaarde bieden voor een klantenkring waarmee ik een prettige relatie wens op te bouwen. Mijn competenties: zorgvuldig, kritisch, pragmatisch, luisteren, plannen en organiseren.

Apeldoorn (Gelderland)
Wij zijn gespecialiseerd in startende ondernemers. Door het samenwerken met een accountant hebben wij wel specialisme in huis maar betaald u geen hoge accountantskosten. Wij doen ook de aangiftes inkomstenbelasting voor particulieren tegen een aannemelijk tarief. Verder houden wij kantoor aan huis. Dit betekend dat een kennismakingsgesprek bij mij aan de keukentafel plaats kan vinden. Meestal kom ik de eerste keer bij U thuis. Sinds 2003 heb ik mijn eigen administratiekantoor. Ik heb alleen maar tevreden klanten. Omdat ik niet zo groot ben als de meeste kantoren heb ik de capaciteit om spoed opdrachten snel uit te voeren. Ook ben ik 's avonds en in het weekend bereikbaar.


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2024